ik las het net op teletekst, ik had het niet echt bijgehouden, maar ik had verwacht dat ie in zn dip van de laatste tijd dat wel een x eerder had gedaan. Hij was eigenlijk net op weg terug naar de top.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:20 schreef Leatherface het volgende:
Tiger Woods heeft voor het eerst in 7 jaar een cut gemist
Geef dan ook even een indruk mee van wat er te zien is, prima golfquote:
Voor die tijd nog eerst ons eigen KLM open van 9 t/m 12 juni in Hilversum.quote:Op zondag 29 mei 2005 19:56 schreef Leatherface het volgende:
Knappe overwinning van Cabrera.
Binnenkort de US Open. ik zal daar wel een apart topic van maken.
heeft Leatherface daar niet eens een apart topic over geopend.quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:22 schreef Chielus het volgende:
Vanaf vandaag de KLM open, weinig toppersmaar wel de Nedrelandse top
ben benieuwd
Nee,ik.quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:24 schreef mitt het volgende:
heeft Leatherface daar niet eens een apart topic over geopend.![]()
Probeer het eerst maar eens zelf een paar keer.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:52 schreef snijder het volgende:
beetje een top-kick...
Ben er vandaag geweest, maar waarom vind ik er maar geen flikker aan? Wat is er nu zo leuk aan een balletje slaan en er maar achteraan lopen?
Gisteren wel een video-swinganalyse laten maken door een professionele golfer. Een of andere Allen (wel een bekend hoofd) Wel leuk om te zien en leuk om van die man te horen dat ik er wel aanleg voor heb, maar ik denk toch dat ik het maar niet ga spelen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Probeer het eerst maar eens zelf een paar keer.
Waarschijnlijk was dat Phil Allen. Topkerel. Heb ik les van gehad op de Rijswijkse.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:00 schreef snijder het volgende:
[..]
Gisteren wel een video-swinganalyse laten maken door een professionele golfer. Een of andere Allen (wel een bekend hoofd) Wel leuk om te zien en leuk om van die man te horen dat ik er wel aanleg voor heb, maar ik denk toch dat ik het maar niet ga spelen.
Ga vandaag maar weer eens kijken.
Hij presenteerde volgens mij zich als Allen als zijnde zijn voornaam. Was volgens mij een Engelsman oid die zeer goed Nederlands sprak. De stand was van Made in Scotland (geloof ik) misschien helpt dat je verder?quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:49 schreef Fransie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was dat Phil Allen. Topkerel. Heb ik les van gehad op de Rijswijkse.
Ik zou het toch eens proberen. Wellicht vind je het leuker dan je denkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |