quote:Tijdgebrek. En ehhh, als ik oldskool beukers wil horen surf ik gewoon ff naar jouw website dude!
Op vrijdag 17 oktober 2003 16:28 schreef cosmick het volgende:[..]
Wat let je
Lekkere oldschool beukers!
Laters!
AA
quote:Cool man, maar ja, je hebt die foto wel zelf genomen? Heb je uberhaupt iets met die graff. pappi's te maken? is opzich best dope peace.
Op vrijdag 17 oktober 2003 16:35 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
omdat dat een gebruikelijke openingspost is die het topic zo laagdrempelig mogenlijk gehouden word , en een bepaald icoon is dan dan wel zeer handig , da's volgensmij in deel 15 beslist ofzo
quote:Voor de graffiti headz: http://www.daim.org/
Op vrijdag 17 oktober 2003 16:39 schreef ForumFool het volgende:[..]
Cool man, maar ja, je hebt die foto wel zelf genomen? Heb je uberhaupt iets met die graff. pappi's te maken? is opzich best dope peace.
btw; now playing; Majot Figga's - I love being a Gangsta...
Ille 3D-pieces en shit!
Laters!
AA
[..]
Voor de graffiti headz: http://www.daim.org/
Ille 3D-pieces en shit!
Laters!
AA
[/quote
Ernstige 3-D shit inderdaad... te vers!
]
Even iets heel anders:
UNDERRATED EMCEES:
1. O.C.
2. Freddie Foxxx
3. AZ
O.C. is voor mij de onbetwiste nummer een wat betreft underratedness.. die cat spit op elke track die ik ken gewoon dope shit, ik ken in ieder geval geen 1 wacke track van O.C. Daarnaast verdient Freddie Foxxx ook veel meer erkenning, gezien de lange tijd dat die gast al in de 'game' zit - en ook hij spit vaak hele dope lines (zoals die Gloria Gaynor shit, waar niemand aandacht aan schenkt!) .. AZ heeft ook altijd hele lekkere flows gecombineerd met dope rijms(chema's) .. die drie gasten verdienen wat mij betreft veel meer erkenning dan een 50 Cent, een Ludacris of een copycat als Ja Rule.. (and the list goes on till infinity..) - nu natuurlijk de hamvraag; noem jullie favoriete underrated emcees.. .
[Dit bericht is gewijzigd door dunniecash op 17-10-2003 17:37]
iig underrated zijn (nog steeds)
Gift Of Gab (Blackalicious)
J-Live
Akrobatik
MF Doom/King Gheedorah/Victor Vaughn
J-Zone
Copywrite
Aceyalone
Cannibal Ox
etcetcetc en natuurlijk de 3 voorgenoemden door dunnie
en zow kan ik nog wel een uurtje doorgaan , iig kannik daar geen top3 uit maken
(ik heb daarbij geen favo artiest aangezien ik vind dat ik genoeg te goede muziek heb liggen om daar iets uit te halen wat echt 'het beste' is)
[Dit bericht is gewijzigd door PaRoDiUzZ op 17-10-2003 17:57]
quote:Volgende keer plaats ik er wel wat namen bij
Op vrijdag 17 oktober 2003 17:38 schreef dunniecash het volgende:
Dat heeft niks met leeftijd te maken Paro, eerder met het tijdstip van arriveren op FOK! / in de hiphoptopics hier.
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 17:29 schreef dunniecash het volgende:
AZ(zoals die Gloria Gaynor shit, waar niemand aandacht aan schenkt!) ..
- nu natuurlijk de hamvraag; noem jullie favoriete underrated emcees..
.
En om in te gaan op de hamvraag.
- O.C./Freddie Foxxx
- Red Hot Lover Tone
O.C. staat bij mij ook op nummer 1 samen met Freddie Foxxx, AZ vind ik niet zo heel erg underrated maar goed hij is wel dope .
+Red Hot Lover Tone+, die gozer van "Back To The Grill Again" onder andere, heeft ook veel dope shit, hij is ook een van mijn favoriete underrated emcees. Verder +Organized Konfusion+ ik weet niet of zij underrated zijn, ik vind dat altijd een beetje een vreemde benaming, maar zij zijn ook (met z'n tweeën, maar ook alleen) een van mijn favorieten!
- Organized Konfusion
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 17:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
o ja jij kan volgende x het topic openen zonder je schuldig te voelen
Ik geloof dat ik de eerste was die die openingspost geplaatst heb in deze vorm en tot nu toe was er geen kritiek
Underrated MC's:
Party Arty
Zev Love X (voor aka's zie PaRo's post )
Ug & Phantasm (Cella Dwellas)
Lexicon
Starang Wondah (OGC)
OC
Saukrates
om er maar een paar te noemen
quote:Underrated By The Masses
Op vrijdag 17 oktober 2003 18:18 schreef Posdnous het volgende:
Met underrated bedoelen jullie zeker onbekend. Want onder de mensen die die genoemde MC's kennen zijn ze zeker niet underrated
Ik liep vandaag op Blaak, en ik word benaderd door een zwerver. "Zo te zien hou jij wel van hiphop he?" "Tis weer is wat anders dan de straatkrant en ik verkoop wat hiphopcd's..." Dus ik vraag, wat wil je voor 1 cd hebben? "Kijk maar wat je kwijt kunt". Big Pun - Yeeeah Baby voor 2 euro van 'm gekocht.
Nou ben ik verder niet zo dol op Big Pun, maar ik dacht ach, zo doe ik ook weer es wat voor 't goeie doel en kan hij zn jointje ook weer kopen Btw de cd doet 't ook nog gewoon, tot mn grote verbazing!
edit: er staan trouwens wel wat lekkere nummers op deze cd, en dan doel ik vooral op de beats
eerlijk gezegd luister ik de ene dag bv atcq en de volgende dag is mijn stemming zo dat ik zin heb in wat bone thugs
hoe is dat met jullie?
Rat
quote:edit= hmm hij is intelligenter dan ik dcht, serieus hij komt zowaar slim over
Op vrijdag 17 oktober 2003 19:32 schreef dunniecash het volgende:
Ali B. komt nu bij B&W op NL 3!
Even kijken wat hij te zeggen heeft.
[Dit bericht is gewijzigd door makaveli_nh op 17-10-2003 19:40]
quote:Ik luister van alles, ATCQ, Organized Konfusion, Pete Rock & CL Smooth, Digable Planets. Pharcyde, Big L zijn een paar van mijn favorieten.
Op vrijdag 17 oktober 2003 19:34 schreef Leratluciano het volgende:
ik hoor en lees vaak dat mensen of van de real shit houden, dus hiphop in de zin van pete rock/guru/jlive etc, of ze zijn down met dingen als bone thugs/ice cubeeerlijk gezegd luister ik de ene dag bv atcq en de volgende dag is mijn stemming zo dat ik zin heb in wat bone thugs
hoe is dat met jullie?
Rat
Heb vandaag btw the best of van Arrested Development gekocht voor 4 euro bij mediamarkt, nog niet naar geluisterd maar voor 4 euro kan je niet echt mis zitten lijkt me.
-Rasco
-Gift of Gab
-Buc50
-Evidence
...
trouwens zit ook Jeru the Damaja te luisteren, klinkt lekkerr!
quote:Voor 2 Euro heb je een hele goede koop gedaan. Ik gebruik Pun als afwisselingsalbums. Yeah Baby is wel redelijk, maar Capital Punishment vind ik gewoon erg dope
Op vrijdag 17 oktober 2003 19:28 schreef H4ze het volgende:
doet 't ook nog gewoon, tot mn grote verbazing!edit: er staan trouwens wel wat lekkere nummers op deze cd, en dan doel ik vooral op de beats
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |