PaRoDiUzZ, Tony_Montana67, Mr. Tear, Cosmick, AA, Keeper, Mar10, Steve-O, Droxz en nog anderen waren het gewoon beu dat ieder topic op elkaar begon te lijken en toen zijn we deze reeks begonnen. En of je nou old skool van Melle Mel draait of helemaal uit je dak gaat op de nieuwe Fabolous single interesseert me eigenlijk niet. Gewoon een beetje ouwehoeren over hiphop en zo af en toe wat nieuwe dingetjes uitwisselen, daar gaat het om
Van Schooly D tot Coolio, van Brand Nubian tot Dr. Dre, van Marley Marl tot The Neptunes, het maakt niet uit, als het maar wat met hiphop te maken heeft
Elk weekend komt het enige hip-hop programma van Nederland op MTV.
MTV RAW met Brainpower,2tall en TLM, elke zaterdag 18.00, herhaling zondags 19.00
en woensdag rond middernacht.
Op donderdag avond is er op Kink FM het programma hiphop 120, waar de iets onbekendere hiphop gedraait wordt. Het loopt van 22.00 - 00.00
Vanaf september gaat Kees de Koning weer een radioprogramma doen op 3fm. Elke donderdagavond valt er weer te luisteren naar hiphop van 22:00 tot 24:00. De show wordt ge-co-host door DJ Wix en Drew (bekend van lagerhuis en als host/mc op chocolate e.d.). Het programma gaat 3voor12XL heten.
Handige Links
Ohhla, Lyrics Site
Reviews, handig als je nieuwe shit wilt checken
Dutch Hip-Hop Lyrics
HipHop startpagina, alles in 1 dus
Hiphop Concerten in Nederland
All Music, veel info over alle artiesten
Spammen Voor Cosmick
hier nog een hiphop site
Franse hip-hop site
Belgische hip-hop site
Hier zijn een heel hoop Rap music video's te vinden
Oude Deeltjes
Hiphop Central I The Jump Off
Hiphop Central II Ill Communication
HipHop Central III: Planet Rock
HipHop Central IV: Things Come Together
HipHop Central V: Midnight Marauders
HipHop Central VI: Bridging The Gap
HipHop Central VII :At the speed of life
HipHop Central VIII : Step In The Arena
HipHop Central IX: 8th Wonder
Hip Hop Central X : Goin' Off
HipHop Central XI : Memory Lane
Hiphop Central XII: Critical Beatdown
Hiphop Central XIII : Ready to Die
Hiphop Central XV : Things Fall Apart
Hiphop Central XV Part II: Paid In Full
Hiphop Central XVI: Raising Hell
Hiphop Central XVII: Death Certificate
Hiphop Central XVIII: The Foundation
en voor verdere vragen over de titel verwijs ik naar :
[Dit bericht is gewijzigd door PaRoDiUzZ op 16-10-2003 18:59]
ik ben nog nooit in paradiso geweest, maar in tivoli hebben ze bij de jassen specialen hokken voor de merchandise echt een gouden uitvinding
in de melkweg, verkochten ze merchandise in de hal...dat schoot niet op, want iedereen wou dingen kopen
maar in paradiso...hoe zit het daar?
quote:ik moet zeggen dat ik er nog nooit problemen heb gehad in de melkweg , gewoon ff 2 minuten weg zijn onder het hoofdprogramma , en je kan zo merchandise kopen , en dat kan altijd , want er zit tochal snel een nummer tussen dat je niet echt waardeert ofzo
Op donderdag 16 oktober 2003 19:02 schreef NeoDweezil het volgende:
over de merchandise...ik ben nog nooit in paradiso geweest, maar in tivoli hebben ze bij de jassen specialen hokken voor de merchandise echt een gouden uitvinding
in de melkweg, verkochten ze merchandise in de hal...dat schoot niet op, want iedereen wou dingen kopen
maar in paradiso...hoe zit het daar?
quote:mwhah ben slechts 1 keer in de melkweg geweest, en dat was ook mijn 1e concert dus wist niet wat ik moest verwachten, dus toen ik aan het einde naar buiten wou stond grand agent zijn waren te verkopen..en het verliep niet echt vlekkeloos moet ik eerlijk zeggen
Op donderdag 16 oktober 2003 19:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:[..]
ik moet zeggen dat ik er nog nooit problemen heb gehad in de melkweg , gewoon ff 2 minuten weg zijn onder het hoofdprogramma , en je kan zo merchandise kopen , en dat kan altijd , want er zit tochal snel een nummer tussen dat je niet echt waardeert ofzo
quote:Company Flow, album uit '96
Op donderdag 16 oktober 2003 22:34 schreef jimjim1983 het volgende:
Waar komt de topictitel vandaan? ik ken 't niet
quote:je had ook Immobilarity kunnen kiezen
Op donderdag 16 oktober 2003 19:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik kies geen slechte titels![]()
*zet Nas - Book of Rhymes aan
edit= G*DVERDOMME weer mn naam niet in de openingspost!!
I'm the illest nigga doin this dead or alive
+Gloria Gaynor+ on you motherfuckers +I Will Survive+
quote:Freddie Foxxx quootjes. altijd fijn!
Op vrijdag 17 oktober 2003 04:25 schreef MIC1_ het volgende:I'm the illest nigga doin this dead or alive
+Gloria Gaynor+ on you motherfuckers +I Will Survive+![]()
Laters!
AA
quote:Ach, het had ook 'Cool as Ice' kunnen zijn. Dan had ik echt geen enkele posting meer in dit topic gedaan!
Op vrijdag 17 oktober 2003 13:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:[..]
ach alterna tief was sleeping with the enemy(Paris) geweest
Laters!
AA
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 14:14 schreef AboruAsli het volgende:[..]
Ach, het had ook 'Cool as Ice' kunnen zijn. Dan had ik echt geen enkele posting meer in dit topic gedaan!
Laters!
AA
werken jij!
1. MC Miker G & DJ Sven - Holiday Rap
2. Vanilla Ice - Ice Ice Baby
3. MC Hammer - U Can't Touch This
Wie o wie kan dit overtreffen?
quote:Ik mis Kris Kross nog.
Op vrijdag 17 oktober 2003 14:57 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Top 3 foute hiphop nummers1. MC Miker G & DJ Sven - Holiday Rap
2. Vanilla Ice - Ice Ice Baby
3. MC Hammer - U Can't Touch ThisWie o wie kan dit overtreffen?
Mag ik ook het gehele repertoire van 50 Cent nomineren?
quote:Nee joh...da's een klassieker
Op vrijdag 17 oktober 2003 15:06 schreef cosmick het volgende:
of BVSMP met 'i need you' ....
quote:Hahaha, "yo eej check this out". Masterlijk!
Op vrijdag 17 oktober 2003 15:07 schreef Posdnous het volgende:[..]
Nee joh...da's een klassieker
quote:En die smooth electro-beat ook
Op vrijdag 17 oktober 2003 15:08 schreef cosmick het volgende:[..]
Hahaha, "yo eej check this out". Masterlijk!
Wu-Tang - Visionz
quote:Vanilla Ice moet dood? fokking homo
Op vrijdag 17 oktober 2003 14:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:[..]
Missin Linx - What it is.
quote:Missin linx ft. Freddie Foxxx - Familie Ties is echt mijn favoriete.
Op vrijdag 17 oktober 2003 16:03 schreef MIC1_ het volgende:
Die pokoe van hun met Freddie Foxxx en Problemz, Family Ties is ook zo dope!
quote:Ik denk het...
Op vrijdag 17 oktober 2003 16:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
hmmz eilk heb je voor dat soort dingen wat draai je nu nieuwe en oude stijl , niet dat ik het nare platen vind ofzow , maar met praten over zie ik liever een tekst dan een playlist spam , maar misschien ben ik de enige ?
quote:Man, op dat nummer heb ik in een grijs verleden ooit eens het mooiste meisje van de school gekust! Dus puur uit nostalgische overwegingen zou ik dat nummer niet in mijn top 3 zetten...
Op vrijdag 17 oktober 2003 15:06 schreef cosmick het volgende:
BVSMP met 'i need you' ....
Maar ik geef toe, muzikaal gezien is dat nummer utter crap!
Mijn top 3:
- Grootmeester Flits en Vernietiger X - Gek in m'n kop (of zoiets)
- MC Miker G & DJ Sven - Holiday Rap
- Alles van Bone Thugs and Harmony
Laters!
AA
Laters!
AA
quote:Het spijt me jongen, uiteraard is het niet nodig man... maar begrip moet je tonen, het is vrijdagmiddag en daar ben ik blij om... Tevens vier ik vanavond mijn verjaardag...
Op vrijdag 17 oktober 2003 16:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik kan als ik al mijn losse nummers post zo 20000 posts verder komen , maar erg veel inhoud heeft het niet , en idd ik quote niet , want dat vind ik onzin , en totnutoe hebben de juiste aangesproken mensen op mijn reacties gereageerd
quote:True 'n deed!
Op vrijdag 17 oktober 2003 16:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik kan als ik al mijn losse nummers post zo 20000 posts verder komen , maar erg veel inhoud heeft het niet , en idd ik quote niet , want dat vind ik onzin , en totnutoe hebben de juiste aangesproken mensen op mijn reacties gereageerd
Hey FF post anders een tracklist of zo i.p.v. iedere keer een losse track. Vind die nummers ook flex hoor, maar van dicussiëren is zo geen sprake. M.a.w.: probeer een beetje zinnig te posten aiight?
No disrespect hoor, maar anders lopen die topics zo snel vol en de leesbaarheid wordt er ook niet beter op op deze manier.
Peace!
AA
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 16:12 schreef AboruAsli het volgende:[..]
Man, op dat nummer heb ik in een grijs verleden ooit eens het mooiste meisje van de school gekust!
quote:Gek in m'n hooffie of zo ja, op de muziek van Insane in the brain. Erg, erg fout.
- Grootmeester Flits en Vernietiger X - Gek in m'n kop (of zoiets)
quote:En gefeliciteerd nog gozer!
Op vrijdag 17 oktober 2003 16:14 schreef ForumFool het volgende:[..]
Het spijt me jongen, uiteraard is het niet nodig man... maar begrip moet je tonen, het is vrijdagmiddag en daar ben ik blij om... Tevens vier ik vanavond mijn verjaardag...
Hey man, niet iedereen kan werkloos zijn....
De weekenden zijn waardeloos voor werklozen.
Laters!
AA
Dead Prez :: Turn Off the Radio - The Mix Tape Vol. 2 komt binnenkort uit, ben benieuwd hoe ze deze keer klinken, want bij hen zijn het altijd uitersten, of dope of bagger
quote:Ja, ik zei al dat ik geen tracks meer ging posten...
Op vrijdag 17 oktober 2003 16:16 schreef AboruAsli het volgende:[..]
True 'n deed!
Hey FF post anders een tracklist of zo i.p.v. iedere keer een losse track. Vind die nummers ook flex hoor, maar van dicussiëren is zo geen sprake. M.a.w.: probeer een beetje zinnig te posten aiight?
No disrespect hoor, maar anders lopen die topics zo snel vol en de leesbaarheid wordt er ook niet beter op op deze manier.
Peace!
AA
Anyway, gewoon even een vraag aan iedereen op dit forum, gebruiken jullie ook launchcast van Yahoo! ?
en downloaden doe ik uberhaupt niet , ik luister wel iedere week de Solid Steel sessie , maar die komt niet alleen maar aan op hiphop , maar ook veel op funk,jazz en soul
quote:Same here meng! Fok the radio! Heb genoeg shit thuisliggen om m'n eigen zender te beginnen!
Op vrijdag 17 oktober 2003 16:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik gebruik Fat Beats . Fame , Concerto , Boudisque of het Oor , ik ben niet zo'n radio luister en heb genoeg albums/mixtapes liggen (koop/krijg er +/- 10 per maand bij) om mij te klunnen vermaken
Laters!
AA
btw; now playing - Prodigy ft. Big Noyd - Gun play
quote:Wat let je
Op vrijdag 17 oktober 2003 16:27 schreef AboruAsli het volgende:[..]
Same here meng! Fok the radio! Heb genoeg shit thuisliggen om m'n eigen zender te beginnen!
Laters!
AA
quote:Waarom plaats je dan die peace bovenaan topic?
Op vrijdag 17 oktober 2003 16:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik zit bij geen enkele crew , ik ben gewoon liefhebber , en ik kom uit het gooi
quote:Tijdgebrek. En ehhh, als ik oldskool beukers wil horen surf ik gewoon ff naar jouw website dude!
Op vrijdag 17 oktober 2003 16:28 schreef cosmick het volgende:[..]
Wat let je
Lekkere oldschool beukers!
Laters!
AA
quote:Cool man, maar ja, je hebt die foto wel zelf genomen? Heb je uberhaupt iets met die graff. pappi's te maken? is opzich best dope peace.
Op vrijdag 17 oktober 2003 16:35 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
omdat dat een gebruikelijke openingspost is die het topic zo laagdrempelig mogenlijk gehouden word , en een bepaald icoon is dan dan wel zeer handig , da's volgensmij in deel 15 beslist ofzo
quote:Voor de graffiti headz: http://www.daim.org/
Op vrijdag 17 oktober 2003 16:39 schreef ForumFool het volgende:[..]
Cool man, maar ja, je hebt die foto wel zelf genomen? Heb je uberhaupt iets met die graff. pappi's te maken? is opzich best dope peace.
btw; now playing; Majot Figga's - I love being a Gangsta...
Ille 3D-pieces en shit!
Laters!
AA
[..]
Voor de graffiti headz: http://www.daim.org/
Ille 3D-pieces en shit!
Laters!
AA
[/quote
Ernstige 3-D shit inderdaad... te vers!
]
Even iets heel anders:
UNDERRATED EMCEES:
1. O.C.
2. Freddie Foxxx
3. AZ
O.C. is voor mij de onbetwiste nummer een wat betreft underratedness.. die cat spit op elke track die ik ken gewoon dope shit, ik ken in ieder geval geen 1 wacke track van O.C. Daarnaast verdient Freddie Foxxx ook veel meer erkenning, gezien de lange tijd dat die gast al in de 'game' zit - en ook hij spit vaak hele dope lines (zoals die Gloria Gaynor shit, waar niemand aandacht aan schenkt!) .. AZ heeft ook altijd hele lekkere flows gecombineerd met dope rijms(chema's) .. die drie gasten verdienen wat mij betreft veel meer erkenning dan een 50 Cent, een Ludacris of een copycat als Ja Rule.. (and the list goes on till infinity..) - nu natuurlijk de hamvraag; noem jullie favoriete underrated emcees.. .
[Dit bericht is gewijzigd door dunniecash op 17-10-2003 17:37]
iig underrated zijn (nog steeds)
Gift Of Gab (Blackalicious)
J-Live
Akrobatik
MF Doom/King Gheedorah/Victor Vaughn
J-Zone
Copywrite
Aceyalone
Cannibal Ox
etcetcetc en natuurlijk de 3 voorgenoemden door dunnie
en zow kan ik nog wel een uurtje doorgaan , iig kannik daar geen top3 uit maken
(ik heb daarbij geen favo artiest aangezien ik vind dat ik genoeg te goede muziek heb liggen om daar iets uit te halen wat echt 'het beste' is)
[Dit bericht is gewijzigd door PaRoDiUzZ op 17-10-2003 17:57]
quote:Volgende keer plaats ik er wel wat namen bij
Op vrijdag 17 oktober 2003 17:38 schreef dunniecash het volgende:
Dat heeft niks met leeftijd te maken Paro, eerder met het tijdstip van arriveren op FOK! / in de hiphoptopics hier.
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 17:29 schreef dunniecash het volgende:
AZ(zoals die Gloria Gaynor shit, waar niemand aandacht aan schenkt!) ..
- nu natuurlijk de hamvraag; noem jullie favoriete underrated emcees..
.
En om in te gaan op de hamvraag.
- O.C./Freddie Foxxx
- Red Hot Lover Tone
O.C. staat bij mij ook op nummer 1 samen met Freddie Foxxx, AZ vind ik niet zo heel erg underrated maar goed hij is wel dope .
+Red Hot Lover Tone+, die gozer van "Back To The Grill Again" onder andere, heeft ook veel dope shit, hij is ook een van mijn favoriete underrated emcees. Verder +Organized Konfusion+ ik weet niet of zij underrated zijn, ik vind dat altijd een beetje een vreemde benaming, maar zij zijn ook (met z'n tweeën, maar ook alleen) een van mijn favorieten!
- Organized Konfusion
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 17:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
o ja jij kan volgende x het topic openen zonder je schuldig te voelen
Ik geloof dat ik de eerste was die die openingspost geplaatst heb in deze vorm en tot nu toe was er geen kritiek
Underrated MC's:
Party Arty
Zev Love X (voor aka's zie PaRo's post )
Ug & Phantasm (Cella Dwellas)
Lexicon
Starang Wondah (OGC)
OC
Saukrates
om er maar een paar te noemen
quote:Underrated By The Masses
Op vrijdag 17 oktober 2003 18:18 schreef Posdnous het volgende:
Met underrated bedoelen jullie zeker onbekend. Want onder de mensen die die genoemde MC's kennen zijn ze zeker niet underrated
Ik liep vandaag op Blaak, en ik word benaderd door een zwerver. "Zo te zien hou jij wel van hiphop he?" "Tis weer is wat anders dan de straatkrant en ik verkoop wat hiphopcd's..." Dus ik vraag, wat wil je voor 1 cd hebben? "Kijk maar wat je kwijt kunt". Big Pun - Yeeeah Baby voor 2 euro van 'm gekocht.
Nou ben ik verder niet zo dol op Big Pun, maar ik dacht ach, zo doe ik ook weer es wat voor 't goeie doel en kan hij zn jointje ook weer kopen Btw de cd doet 't ook nog gewoon, tot mn grote verbazing!
edit: er staan trouwens wel wat lekkere nummers op deze cd, en dan doel ik vooral op de beats
eerlijk gezegd luister ik de ene dag bv atcq en de volgende dag is mijn stemming zo dat ik zin heb in wat bone thugs
hoe is dat met jullie?
Rat
quote:edit= hmm hij is intelligenter dan ik dcht, serieus hij komt zowaar slim over
Op vrijdag 17 oktober 2003 19:32 schreef dunniecash het volgende:
Ali B. komt nu bij B&W op NL 3!
Even kijken wat hij te zeggen heeft.
[Dit bericht is gewijzigd door makaveli_nh op 17-10-2003 19:40]
quote:Ik luister van alles, ATCQ, Organized Konfusion, Pete Rock & CL Smooth, Digable Planets. Pharcyde, Big L zijn een paar van mijn favorieten.
Op vrijdag 17 oktober 2003 19:34 schreef Leratluciano het volgende:
ik hoor en lees vaak dat mensen of van de real shit houden, dus hiphop in de zin van pete rock/guru/jlive etc, of ze zijn down met dingen als bone thugs/ice cubeeerlijk gezegd luister ik de ene dag bv atcq en de volgende dag is mijn stemming zo dat ik zin heb in wat bone thugs
hoe is dat met jullie?
Rat
Heb vandaag btw the best of van Arrested Development gekocht voor 4 euro bij mediamarkt, nog niet naar geluisterd maar voor 4 euro kan je niet echt mis zitten lijkt me.
-Rasco
-Gift of Gab
-Buc50
-Evidence
...
trouwens zit ook Jeru the Damaja te luisteren, klinkt lekkerr!
quote:Voor 2 Euro heb je een hele goede koop gedaan. Ik gebruik Pun als afwisselingsalbums. Yeah Baby is wel redelijk, maar Capital Punishment vind ik gewoon erg dope
Op vrijdag 17 oktober 2003 19:28 schreef H4ze het volgende:
doet 't ook nog gewoon, tot mn grote verbazing!edit: er staan trouwens wel wat lekkere nummers op deze cd, en dan doel ik vooral op de beats
quote:King Geedorah
Op vrijdag 17 oktober 2003 20:16 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Voor 2 Euro heb je een hele goede koop gedaan. Ik gebruik Pun als afwisselingsalbums. Yeah Baby is wel redelijk, maar Capital Punishment vind ik gewoon erg dope
Gelukkig later ergens anders in een achterafplatenwinkeltje op de Prinsengracht nog wel een andere dope 12" gevonden. Nameijk The 1987 LA Lakers - Just Say No.
Een onwijze fout Oldskool hiphopplaat over dat drugs slecht zijn (voor kindertjes .) en dat gerapt door de LA Lakers van 1987. Met in de gelederen dus Kareem Abdul-Jabar (I'm Kareem, the captain of the team/ I don't Need drugs, I got a higher thing), A.C. Green, James Worthy en Earvin "Magic" Johnson.
Meeste van die gasten hebben echt een mad slechte flow, maar het is gewoon te komisch om niet te hebben. Een ongelooflijke EO-tekst, maar best een leuke eighties beat. En een dope hoes.
Check dan:
Voorbeelden van laue lyrics op die plaat:
My name is Pat
coach of the team-
they say my plays
really do the thing.
So I'm here to tell you
the best play of all.
Say no to drugs
'cause life is a ball.
En dat wordt dus gerapt door Pat Riley, deze dude. .
quote:Ik heb Viktor Vaughn al, het is niet echt mijn smaak maar het is best een goed album vind ik.
Op zaterdag 18 oktober 2003 00:22 schreef keeper het volgende:
....
quote:King Geedorah vond ik persoonlijk ook beter, maar Viktor Vaughn is een zeer goed album, maar hij lag hier voor 25.99 dat vind ik wat overdreven. Binnenkort maar eens even in Antwerpen of Lille kijken of hij daar wat goedkoper te krijgen is
Op zaterdag 18 oktober 2003 12:14 schreef jimjim1983 het volgende:Ik heb Viktor Vaughn al, het is niet echt mijn smaak maar het is best een goed album vind ik.
quote:Ik heb hetzelfde, het ligt een beetje aan mn bui/stemming zeg maar.
Op vrijdag 17 oktober 2003 19:34 schreef Leratluciano het volgende:
ik hoor en lees vaak dat mensen of van de real shit houden, dus hiphop in de zin van pete rock/guru/jlive etc, of ze zijn down met dingen als bone thugs/ice cubeeerlijk gezegd luister ik de ene dag bv atcq en de volgende dag is mijn stemming zo dat ik zin heb in wat bone thugs
hoe is dat met jullie?
Rat
En dan varieert het van Gang Starr en ATCQ, tot bijv. DMX en 2Pac... En de old school blijft ook erg cool... Das meer wanneer in in de blije feeststemming ben
[Dit bericht is gewijzigd door Mar10Segovia op 18-10-2003 15:32]
Funcrusher was een van mn eerste liefdes!
quote:Vet die moet ik hebben
Op zaterdag 18 oktober 2003 16:16 schreef thaWarhead het volgende:
King Geedorah ligt ook gewoon bij de Fame voor 22 euro
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2003 16:17 schreef Steve-O het volgende:[..]
Vet die moet ik hebben
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2003 16:17 schreef Steve-O het volgende:Vet die heb ik
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2003 18:19 schreef Tony_Montana67 het volgende:Vet die heb ik
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2003 18:33 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Je kunt bij mtv raw kaartjes winnen voor Freddie Foxxx, je hoeft alleen maar z'n bijnaam Bumpy Knuckles te weten
quote:Duur
Op zaterdag 18 oktober 2003 16:16 schreef thaWarhead het volgende:
King Geedorah ligt ook gewoon bij de Fame voor 22 euro
quote:Als je er tot nu toe" bij zet dan ben ik het volledig met je eens
Op zondag 19 oktober 2003 20:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Blame Fameimaarja als je voor 50 cent/fabolous/nelly al ¤ 20 kan vragen , behoorlijk begrijpelijk , voor de beste underground plaat dit jaar (naar mijn mening dan)
quote:waar koop jij ze in NL goedkoper dan?
Op zondag 19 oktober 2003 19:32 schreef keeper het volgende:[..]
Duur
.
Die beat is gejat door iemand anders, maar wie ook al weer , Het is een jaar of 4/5 oud denk ik. Volgens mij was het ook een bout nummer, maar ik kan er niet tegen als ik er niet op kan komen
quote:Ik heb 'm voor 17.99 gehaald bij de Waterput. Fame heeft een ruime keuze, maar ze zijn erg duur, zeker met de wat onbekendere artiesten en de oudere albums
Op zondag 19 oktober 2003 21:20 schreef thaWarhead het volgende:waar koop jij ze in NL goedkoper dan?
quote:Nope, die is ook erg dope, maar die bedoel ik niet. Als je de beat hoort ken je het nummer direct, dat weet ik zeker
Op zondag 19 oktober 2003 21:49 schreef MIC1_ het volgende:
ken het niet maar
Brand Nubian - Rockin' It misschien
quote:http://www.boom-bap.com/news/
Cannibal Ox breaks up
Cannibal Ox members Vast Aire and Vordul have parted ways and cancelled their planned 30 city tour with Jean Grae which was to begin this weekend.Today is a sad day for all fans of Harlem formed duo Cannibal Ox, who broke new grounds on El-P's Def Jux label with their 2001 debut album "The Cold Vein".
"People kept telling me it wouldn't happen, due to the history of the group's [Cannibal Ox] situation [with concert promoters world-wide]. Friday when Can Ox decided to pull out of the tour at the last second, as well as... break up their group officially... we were pretty much left with nothing, except the pieces to try and pick up," says Jean Grae, whose representatives have already started planning a new tour to support her new EP.
"This is the second tour we cancelled this year... since leaving Def Jux Vast and Vordul rarely speak to each other any more... Vast just wants to focus on his solo career," says Cannibal Ox's former DJ, Anthony "Cip One" Cipriani.
quote:waterput ligt hier niet echt om de hoek
Op zondag 19 oktober 2003 21:46 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Ik heb 'm voor 17.99 gehaald bij de Waterput. Fame heeft een ruime keuze, maar ze zijn erg duur, zeker met de wat onbekendere artiesten en de oudere albums
quote:Damned, The Cold Vein was een zeer relaxed album
Op zondag 19 oktober 2003 23:01 schreef thaWarhead het volgende:
triest nieuws, Can Ox is uit elkaar
[..]
Ik hoop nu maar dat ze goede solo projecten gaan maken
Tracklist (met oa Beastie Boys, Prefuse73, LL Cool J, The Roots, Autechre, Company Flow, RjD2, DJ Shadow en Eric B. & Rakim).
.
quote:De verbinding is iig zwaar oke, dat ding komt met 129 kb/s binnen
Op maandag 20 oktober 2003 00:53 schreef keeper het volgende:
Fijne mix, dit: Soupnazi - Souped Up.Tracklist (met oa Beastie Boys, Prefuse73, LL Cool J, The Roots, Autechre, Company Flow, RjD2, DJ Shadow en Eric B. & Rakim).
.
Tracklist ziet er erg goed uit en het begin is zeker in orde, thnx Keeper
quote:Thanks! Tracklist ziet er iig goed uit. Heb 'm gedownload .. straks ff luisteren.
Fijne mix, dit: Soupnazi - Souped Up.
quote:Planet Asia
Op vrijdag 17 oktober 2003 17:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik wil niet meer herrinnerd worden aan mijn openings postsiig underrated zijn (nog steeds)
Gift Of Gab (Blackalicious)
J-Live
Akrobatik
MF Doom/King Gheedorah/Victor Vaughn
J-Zone
Copywrite
Aceyalone
Cannibal Ox
etcetcetc en natuurlijk de 3 voorgenoemden door dunnieen zow kan ik nog wel een uurtje doorgaan , iig kannik daar geen top3 uit maken
(ik heb daarbij geen favo artiest aangezien ik vind dat ik genoeg te goede muziek heb liggen om daar iets uit te halen wat echt 'het beste' is)
En zo kan ik nog wel ff doorgaan, maar dit is mijn top 3 most underrated emcees.
Laters!
AA
Gisteren fijne aankoopjes gedaan.
E-Life - E = MC2
DJ Shadow - Private Press
King Geedorah - Take me to your Leader
Viktor Vaughn - Vaudeville Villain
Alle vier toppertjes imho. King Geedorah en DJ Shadow zijn voor mij wel de uitschieters hoor. Wilde Black Moon's Total Eclipse ook nog kopen (had ik al, maar kado gedaan aan een maat van me), wat blijkt? Uit de handel gehaald en nergens meer te krijgen (op dit moment iig)!!!! DAMNZZ!!!!
Nah ja, ff wachten nog maar dan...
Laters!
AA
quote:Goddaaymmn.. deze cd heb ik al twee maanden in bestelling staan hier in Ommen
Op maandag 20 oktober 2003 09:05 schreef AboruAsli het volgende:
Peeps,King Geedorah - Take me to your Leader
quote:Velvet Rotterdam.
Op maandag 20 oktober 2003 09:24 schreef thaWarhead het volgende:
weet iemand btw nog een winkel waar Operation Doomsday nog in de schappen ligt?
Laters!
AA
quote:Je mag hem nu wel voor de helft van de prijs meenemen als excuus?
Op maandag 20 oktober 2003 09:21 schreef cosmick het volgende:Goddaaymmn.. deze cd heb ik al twee maanden in bestelling staan hier in Ommen
Nu schijnt ie echt te komen deze week...
quote:Zou wel netjes zijn idd. Temeer omdat ik daar per maand voor een eurootje of 200 cd's en dvd's koop
Op maandag 20 oktober 2003 11:14 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Je mag hem nu wel voor de helft van de prijs meenemen als excuus?
quote:Dan heb je zeker geld teveel!
Op maandag 20 oktober 2003 11:38 schreef cosmick het volgende:[..]
Zou wel netjes zijn idd. Temeer omdat ik daar per maand voor een eurootje of 200 cd's en dvd's koop
quote:Ik moet zeggen dat ik zelf helemaal onder de indruk ben van Aceyalone. Goeie shit met inhoud, denk je soms dat dat ooit bekend zal gaan worden? dacht het niet, willen die gasten zelf ook niet!
Op maandag 20 oktober 2003 08:49 schreef AboruAsli het volgende:[..]
Planet Asia
Defari
QuasimotoEn zo kan ik nog wel ff doorgaan, maar dit is mijn top 3 most underrated emcees.
Laters!
AA
Defari underrated? Dude, die gast is superbekend man... heeft ook veel gast "appearances" op tracks... hij ruled..
quote:thanx
Fijne mix, dit: Soupnazi - Souped Up.Tracklist (met oa Beastie Boys, Prefuse73, LL Cool J, The Roots, Autechre, Company Flow, RjD2, DJ Shadow en Eric B. & Rakim).
.
quote:"Underrated by the masses" zoals Tony_Montana al zei. Heb Defari nog nooit in de top 40 zien staan hoor.
Op maandag 20 oktober 2003 13:02 schreef ForumFool het volgende:[..]
Defari underrated? Dude, die gast is superbekend man... heeft ook veel gast "appearances" op tracks... hij ruled..
Laters!
AA
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 13:57 schreef AboruAsli het volgende:[..]
"Underrated by the masses" zoals Tony_Montana al zei. Heb Defari nog nooit in de top 40 zien staan hoor.
Hij hoeft van mij ook echt niet in de TOP 40 te staan, elke hiphopper die het erom doet om in de TOP 40 te staan moet dood wat mij betreft... ik haat de fake niggens..
Ik sla een hamer op hun koppen .
Laters!
AA
quote:Hier zelfs met +500 kb/sec
Op maandag 20 oktober 2003 01:08 schreef Tony_Montana67 het volgende:
De verbinding is iig zwaar oke, dat ding komt met 129 kb/s binnen
quote:Als jij met 500 KB/s wilt downloaden zal je toch echt een 4 Mbit verbinding moeten hebben!
Op maandag 20 oktober 2003 14:20 schreef dunniecash het volgende:[..]
Hier zelfs met +500 kb/sec
.
respect... ik moet het doen met een 20 Mbit
Tracklist (met oa Beastie Boys, Prefuse73, LL Cool J, The Roots, Autechre, Company Flow, RjD2, DJ Shadow en Eric B. & Rakim).
Als jullie dat leuk vinden, moeten jullie mijn playlist ook ff checken. Het is een radio die draait op servers van Yahoo!.
http://launch.yahoo.com/lc/?rt=0&rp1=0&rp2=1301272853
Als er reclame komt, moet je de desbetreffende browser openen, en heeeel kort op "Esc" drukken, het werkt! ook als je nummer wilt skippen, "Esc". Realiseer dat die reclame niet van mij is... dus geen reacties van "ey man, je maakt geld met mijn visits".
nee, reden dat ik dit deel met jullie is omdat ik een aardige dude ben en mijn muziek met jullie wil delen, geef me je mening!
nogmaals, als je wordt gestoord door reclame, druk op "esc" in de browser!
Geloof mij er staat zeker goeie nummers op....
http://launch.yahoo.com/lc/?rt=0&rp1=0&rp2=1301272853
Jongens, ik hoor het wel... het net even de nieuwe DJ KaySlay - Streetsweepers toegevoegd
quote:hey, ik heb aanhang
Op maandag 20 oktober 2003 16:56 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Klinkt oke dat radiostation
varierend van big L tot pete rock tot quasimoto tot gangstarr to edo G
Rat
quote:ik vond het er eilk wel tussen passen , je mag het leuk vinden of niet , maar beide producties zitten wel goed in elkaar , al hoewel ze voor het grootste gedeelte uit samples bestaan
Op maandag 20 oktober 2003 17:41 schreef jimjim1983 het volgende:
jammer dat er in die mix die keeper postte ook nummers zitten van Jennifer Lopez en Justin Timberlake
quote:Het past er wel bij alleen ik vind het
Op maandag 20 oktober 2003 18:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:[..]
ik vond het er eilk wel tussen passen , je mag het leuk vinden of niet , maar beide producties zitten wel goed in elkaar , al hoewel ze voor het grootste gedeelte uit samples bestaan
quote:de beatnuts hebben dat nummer ook gesampled , moet alleen ff na zoeken van wie
Op maandag 20 oktober 2003 19:27 schreef jimjim1983 het volgende:[..]
Het past er wel bij alleen ik vind het
.
De beat van dat nummer van Justin timberlake is wel dope alleen dat is nou juist wat weg is gelaten. Dat nummer van Jennifer Lopez is gewoon compleet genept van de Beatnuts, niet vreemd dat het er tussen zit maar toch jammer.
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 19:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
de beatnuts hebben dat nummer ook gesampled , moet alleen ff na zoeken van wie
quote:
Light, Enoch
Disco Disque Project 3: (? 1975)
* "Hi-Jack"
Jennifer Lopez's "Jenni from the Block"
quote:Lijkt me duidelijk
Light, Enoch
Disco Disque Project 3: (? 1975)
* "Hi-Jack"
Beatnuts's "Watch Out Now"
Enoch Light - Hi Jack dus.
En het sampletje zit ook nog in Just Ice - Hijack.
quote:Ik heb m niet kunnen vinden, één van deze misschien?
Op zondag 19 oktober 2003 21:44 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Iemand die "The Fearless Four - Rockin' It" kent?Die beat is gejat door iemand anders, maar wie ook al weer
, Het is een jaar of 4/5 oud denk ik. Volgens mij was het ook een bout nummer, maar ik kan er niet tegen als ik er niet op kan komen
2 Live Crew's "D--k Almighty"
Jay-Z ft Foxy Brown's "Sunshine"
MC Lyte's "Cha Cha Cha"
Peanut Butter Wolf's "I Will Always Love H.E.R."
Sylk Smoov's "Trick with a Good Rap"
quote:Nee, maar toch bedankt voor de moeite. Ik ben er inmiddels ook uit, het was Jay-Z met Sunshine. Alhoewel Fearless Four de sample ook van Kraftwerk heeft
Op maandag 20 oktober 2003 20:32 schreef MIC1_ het volgende:Ik heb m niet kunnen vinden, één van deze misschien?
2 Live Crew's "D--k Almighty"
Jay-Z ft Foxy Brown's "Sunshine"
MC Lyte's "Cha Cha Cha"
Peanut Butter Wolf's "I Will Always Love H.E.R."
Sylk Smoov's "Trick with a Good Rap"
edit: Je had 'm er tussen staan , thnx anyway
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 21:49 schreef keeper het volgende:
Gratis van de ninjatune-site, wat een irritant maar toch ook funky nummer.
quote:DAT IS WEL ECHT TE W A C K!
Op maandag 20 oktober 2003 17:41 schreef jimjim1983 het volgende:
jammer dat er in die mix die keeper postte ook nummers zitten van Jennifer Lopez en Justin Timberlake
quote:Als ik ook maar 1 nummer van die 2 hoor, is mijn hele (echt waar)! dag verpest... ik haaaaat ze!
Op dinsdag 21 oktober 2003 09:55 schreef ForumFool het volgende:[..]
DAT IS WEL ECHT TE W A C K!
Hoe kun je die C R A P supporten?
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 09:56 schreef ForumFool het volgende:[..]
Als ik ook maar 1 nummer van die 2 hoor, is mijn hele (echt waar)! dag verpest... ik haaaaat ze!
quote:Dat je hun muziek klote vind daar kan ik me helemaal in vinden. Maar overdrijven is ook een vak zeg
Op dinsdag 21 oktober 2003 09:56 schreef ForumFool het volgende:[..]
Als ik ook maar 1 nummer van die 2 hoor, is mijn hele (echt waar)! dag verpest... ik haaaaat ze!
quote:Sorry, ik vind het gewoon geen muziek! het is gewoon crap om dollars te genereren. J-lo en Timberlake moeten uit mijn leven en met name mijn oren blijven...
Op dinsdag 21 oktober 2003 10:17 schreef DevilsNight83 het volgende:[..]
Dat je hun muziek klote vind daar kan ik me helemaal in vinden. Maar overdrijven is ook een vak zeg
quote:Maar geen disrespect naar "keeper", is een aardige dude nl.
Op dinsdag 21 oktober 2003 10:28 schreef ForumFool het volgende:[..]
Sorry, ik vind het gewoon geen muziek! het is gewoon crap om dollars te genereren. J-lo en Timberlake moeten uit mijn leven en met name mijn oren blijven...
please don't fuck up my day!
quote:Paradiso... heeeel binnenkort, excact weet ik ff niet...
Op dinsdag 21 oktober 2003 14:16 schreef None het volgende:
Wtf waar en wanneer komt gangstarr dan????
quote:Dan heb je het bloed in je aderen... rijke lul
Op dinsdag 21 oktober 2003 14:19 schreef None het volgende:
haarlem... dichtbij genoeg
quote:Ik maakte ook een grapje jongen!
Op dinsdag 21 oktober 2003 14:21 schreef None het volgende:
genoeg paupers in haarlem hoor
quote:gek genoeg ken ik de heer format niet.
Op dinsdag 21 oktober 2003 14:27 schreef None het volgende:
dj format is zo gruwelijk...
te dope dat ik ff dat melkweg heb gechecktbijna format misgelopen:Y
quote:Is dus een amerikaan?
Op dinsdag 21 oktober 2003 14:33 schreef None het volgende:
die ken je wel man! hij heb nu zelfs een clippie in NL op de box.
http://www.ruben.fm/format.html das de clip
hij werkt veel samen met j5 mensen, vooral charlie 2na
quote:Paradiso gellof ik
Op dinsdag 21 oktober 2003 14:38 schreef None het volgende:
hoe laat? waar? met wie? dag?
quote:Dat is leuk.. .. J5 is goed, zal hij ook wel goed zijn denk ik!
Op dinsdag 21 oktober 2003 14:40 schreef None het volgende:
hij komt trouwens uit de UK.
quote:Ik kan het niet checken, ik zit op mijn werk. ondersteunt geen fim bestandjes, maar ik GELOOF JE!~
Op dinsdag 21 oktober 2003 14:44 schreef None het volgende:
check die video's dan ff
hijs een beetje old skool stijl maar echt te gruwelijk, dat nummer chali 2na isdas ook die clip (we know something you dont know)
quote:I do I do
Op dinsdag 21 oktober 2003 15:01 schreef None het volgende:
BETTER BELIEV ME MAN!!!!
quote:Ja peeps loop weer eens lekker achter, ben nu dus aan het lezen in de vorige central. Heb een week niet op het net gezeten, iig niet op FOK!. Deze wilde ik gelijk even aan Makaveli_nh meegeven, deze vind ik persoonlijk ook erg dope van Jay-Z:
Jay-Z - Dead President pt2
echt een relaxt nummer! enige voor zover ik weet die ik echt digg van Jay-Z
Ben zelf ook niet zo into Jay-Z, namelijk.
Hoewel ik zijn unplugged op MTV wel heel erg dope vond, deed ie bovengenoemde track ook trouwens.
quote:Ik ben ook absoluut geen fan van Jay Z maar D'evils is een erg goed nummer.
Op dinsdag 21 oktober 2003 16:51 schreef Mr.Tear het volgende:[..]
Ja peeps loop weer eens lekker achter, ben nu dus aan het lezen in de vorige central. Heb een week niet op het net gezeten, iig niet op FOK!. Deze wilde ik gelijk even aan Makaveli_nh meegeven, deze vind ik persoonlijk ook erg dope van Jay-Z:
Can't knock the hustle featuring Mary J. BligeBen zelf ook niet zo into Jay-Z, namelijk.
Hoewel ik zijn unplugged op MTV wel heel erg dope vond, deed ie bovengenoemde track ook trouwens.
quote:er staan btw best wel dope videootjes daar op die ninjatune site
Op maandag 20 oktober 2003 21:49 schreef keeper het volgende:
Gratis van de ninjatune-site, wat een irritant maar toch ook funky nummer.
quote:Ik weet het alweer!
Op dinsdag 21 oktober 2003 17:37 schreef MIC1_ het volgende:
Wie gebruik dat sample dat in O.C. - King Of New York gebruikt ook al weer nog meer!?!?!?
Damn! Wat irritant dat ik er niet op kan komen.
Ik heb me toch een een vet dope track van Keith Murray op een mixtapie staan, echt een van het
genre.
Mijn vraag is dus hoe deze track heet en de cd waar dit nummer op staat?
Een korte beschrijving:
Ten eerste er zit een sample in van Marvin Gaye.
Keith Murray begint als volgt:
To relax my mind so I can be free
In the sorb the sound that keep me round
Do'in my thing constantly with no worry
Peace to Keith Murray
Marvin Gaye zingt dingen als:
Just like music, hoor je de hele tijd er door heen
Op een gegeven moment hoor je em zingen:
Music is the soul of the man (Jam on to the music, baby)
Music makes a happy day ( I Iike to jam, jam get funky, funky, funky)
Music makes teh clouds flow by, baby ( Say what, say what, say what)
Your music kiss my tears and flood my eyes
Zo is ongeveer de tekst van Marvin, de dingen tussen haakjes gaan zo'n beetje door zin die ervoor staat heen.
Ik hoop dat dit duidelijk is en dat iemand mij kan helpen. Dit is echt een track als je die hoort is gelijk je hele dag goed.
Wist niet meer of Keith Murray er op meedoet, zal straks nog even luisteren.
quote:Het album heet ook Music geloof ik.
Op dinsdag 21 oktober 2003 19:26 schreef Mr.Tear het volgende:
Weet je dan ook de cd.
quote:Oke dan thanx man,
Op dinsdag 21 oktober 2003 19:28 schreef Posdnous het volgende:[..]
Het album heet ook Music geloof ik.
edit:
album is uit 2001, nog heel goed te krijgen hoor
quote:Weet je ook waar? En vind men de rest van het album ook dope, want nummer is echt relaxed, maar als het album wack is.
Op dinsdag 21 oktober 2003 19:39 schreef None het volgende:
geen keith murray volgens mij...
nummer heet music en het album ook.edit:
album is uit 2001, nog heel goed te krijgen hoor
quote:Gast, Gangstarr zal onderhand wel uitverkocht zijn denk ik, er is immers aardig wat belangstelling voor!
Op woensdag 22 oktober 2003 20:59 schreef Mr.Tear het volgende:
Zijn er trouwens nog kaartjes voor Gangstarr, want deze week wordt er weer doekoe gestort, of ben ik alweer te laat.
Zo ja, is er dan ook nog sprake van een meet?
quote:Er zijn nog kaarten volgens ticketservice en die meet zal er zeker wel komen denk ik
Op woensdag 22 oktober 2003 20:59 schreef Mr.Tear het volgende:
Zijn er trouwens nog kaartjes voor Gangstarr, want deze week wordt er weer doekoe gestort, of ben ik alweer te laat.
Zo ja, is er dan ook nog sprake van een meet?
quote:A tribe calles quest - Find a Way
Op dinsdag 21 oktober 2003 19:33 schreef dunniecash het volgende:
Trouwens, ik zag gister die nieuwe clip van Kylie Minogue (en nee, dat is geen hip-hop..) en daar zat zo'n sample'tje onder dat ik herkende uit een hip-hop nummer alleen ik wist me god niet meer welke.. volgens mij was het iets van K-Otix of Jigmastas ofzo.. anybody?
quote:Me geld is vandaag nog niet gestord, maar ga morgen en overmorgen zeker checke, ook voor Bumpy
Op donderdag 23 oktober 2003 11:04 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Er zijn nog kaarten volgens ticketservice en die meet zal er zeker wel komen denk ik
quote:18 nov Paradiso A'dam.
Op donderdag 23 oktober 2003 15:31 schreef None het volgende:
wanneer speelt gangstarr dan? und wo?
quote:Ik ga liever naar Fredje Vos zoals ik al zei.
Op donderdag 23 oktober 2003 15:39 schreef cosmick het volgende:[..]
18 nov Paradiso A'dam.
quote:Bumpy Knuckles is de shit ouwes!
Op donderdag 23 oktober 2003 14:40 schreef Mr.Tear het volgende:[..]
Me geld is vandaag nog niet gestord, maar ga morgen en overmorgen zeker checke, ook voor Bumpy
quote:Okay, ook cool, maar ik antwoordde None even
Op donderdag 23 oktober 2003 16:14 schreef ForumFool het volgende:[..]
Ik ga liever naar Fredje Vos zoals ik al zei.
quote:Niet gewoon Opgezwolle? Ook heb je nog Marshal Blueberry (ook uit Zwolle).
Op donderdag 23 oktober 2003 16:40 schreef Seborik het volgende:
Een hele tijd terug was er bij Henk Westbroek een tape van een hiphopformatie uit Nederland, ...
quote:Beste Sebo,
Een hele tijd terug was er bij Henk Westbroek een tape van een hiphopformatie uit Nederland, maar die hadden nog niet echt iets uit ofzo, ze waren alleen geweldig goed op die tape. Nu ben ik een beetje de naam kwijt. Is er misschien iemand die de naam van dat groepje weet? Het was iets uit het oosten van het land.
Waren het niet toevallig MOD en Dash?
zij gaan over ongeveer een maand iets zuivers uitbrengen!
btw, ben jij niet helemaal metal?
quote:Ok, dat zou kunnen en ik ben niet alleen metaal nee.
Op donderdag 23 oktober 2003 17:15 schreef ForumFool het volgende:[..]
Beste Sebo,
Waren het niet toevallig MOD en Dash?
zij gaan over ongeveer een maand iets zuivers uitbrengen!
btw, ben jij niet helemaal metal?
quote:Aight... weetje, ik ben zelf hiphop fanaat, maar ik ben ook down met een hele boel metalaars, zijn chille gasten nl. Meeste metalaars willen echt niets weten van andere muziek, en al helemaal niet van hiphop.
Op donderdag 23 oktober 2003 17:16 schreef Seborik het volgende:[..]
Ok, dat zou kunnen en ik ben niet alleen metaal nee.
quote:you got point!
Op donderdag 23 oktober 2003 17:22 schreef Seborik het volgende:
Ik herken bij mensen uit alle stromingen wel een onbegrip voor andere muziek, maar gelukkig zijn er ook veel mensen die wel voor elkaar openstaan.
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 17:22 schreef Seborik het volgende:
Ik herken bij mensen uit alle stromingen wel een onbegrip voor andere muziek, maar gelukkig zijn er ook veel mensen die wel voor elkaar openstaan.
Opgezwolle - Doe wat je Doet!
weet iemand trouwens wanneer de voorverkoop voor camp lo, large pro en grand agent in de melkweg begint?
en of 'a wolf in sheep's clothin' van Black Sheep goed is?
is best dope .
btw;
The Likwit Junkies feat. Defari and Babu of Dilated Peoples 25 november!
quote:ah ok, daar ga ik dan denk ik wel ff kaartjes voor halen.
Op donderdag 23 oktober 2003 18:23 schreef MIC1_ het volgende:
voorverkoop is al begonnen, 16,00 + memb.is best dope
.
btw;
The Likwit Junkies feat. Defari and Babu of Dilated Peoples 25 november!
The Likwit junkies? hebben die iets te maken met de Alkaholiks ofzo?
Defari en Babu ken ik wel, zijn best dope.
die groep die je bedoelde... DAC missschien?
trouwens:
waar te gaan in london voor hiphop???
[Dit bericht is gewijzigd door None op 23-10-2003 18:37]
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 18:36 schreef None het volgende:
en blacksheep is de shit
quote:aha, ik ken ze alleen solo.
Op donderdag 23 oktober 2003 18:32 schreef MIC1_ het volgende:
dat zijn Defari & Babu
quote:Defari hoort daar toch bij, bij de Liks?
Op donderdag 23 oktober 2003 19:23 schreef jimjim1983 het volgende:[..]
en wat is hun connectie met de Alkaholiks?
Ben trouwens flink aan het achterlopen
quote:Nee, DAC komt uit Amersfoort, dus die zal hij wel niet bedoelen.
Op donderdag 23 oktober 2003 18:35 schreef None het volgende:
raaah ik wordt gek mad goeie hiphop performances overaldie groep die je bedoelde... DAC missschien?
trouwens:
waar te gaan in london voor hiphop???
quote:I know, no doubt about that, son.
Op donderdag 23 oktober 2003 16:16 schreef ForumFool het volgende:[..]
Bumpy Knuckles is de shit ouwes!
Ik wil trouwens even een titel geven voor de volgende Central, wat dachten jullie van: Home Invasion van Ice-T.
quote:all fine by me, old man
Op donderdag 23 oktober 2003 19:42 schreef Mr.Tear het volgende:[..]
I know, no doubt about that, son.
Ik wil trouwens even een titel geven voor de volgende Central, wat dachten jullie van: Home Invasion van Ice-T.
Zit lekker te swingen achter de comp
Beastie Boys - Brass Monkey
Just chillin, je weet!
[Dit bericht is gewijzigd door Mr.Tear op 23-10-2003 20:14]
quote:"uit het oosten van het land" , laatste zin niet gelezen
Op donderdag 23 oktober 2003 19:41 schreef Mr.Tear het volgende:[..]
Nee, DAC komt uit Amersfoort, dus die zal hij wel niet bedoelen.
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 20:14 schreef None het volgende:
heb het niet zo op ice-t.... d8 je van .. "ugly bitches, dirty minds"
Aaah boeie, het gaat om the title en ik geef nooit een naam op, want dan ben ik alweer te laat.
quote:Ken gebeuren.
Op donderdag 23 oktober 2003 20:15 schreef None het volgende:[..]
"uit het oosten van het land" , laatste zin niet gelezen
Heb nu dit album van Lords of the Underground, kende het al maar had het nog niet. Is echt een fan-tas-tisch album.
quote:Ben ik een mierenneuker als ik zeg, of eigenlijk afvraag, het is toch Lordz of the Underground
Op donderdag 23 oktober 2003 20:19 schreef jimjim1983 het volgende:
Here come the Lords vind ik een goeie titel.Heb nu dit album van Lords of the Underground, kende het al maar had het nog niet. Is echt een fan-tas-tisch album.
A member of the Likwit Crew alongside King T, tha Alkaholiks, and Xzibit, is Defari.
En babu is dj babu.
quote:ja je bent een mierenneuker
Op donderdag 23 oktober 2003 20:21 schreef Mr.Tear het volgende:[..]
Ben ik een mierenneuker als ik zeg, of eigenlijk afvraag, het is toch Lordz of the Underground
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 20:21 schreef None het volgende:
haha zeker dope album, maar ik raakte er vrij snel op uit gekeken
A Tribe Called Quest - Hits, rarities & remixes (2003)
Big L - Lifestylez ov da poor and dangerous (1995)
Big L - The Big Picture (2000)
Boogie Down Productions - By all means necessary (1988)
Brand Nubian - One for all (1990)
Bubba Sparkxxx - Deliverance (2003)
Canibus - My name is nobody (?)
Canibus - Rip the Jacker (2003)
De La Soul - 3 feet high and rising (1989)
Digable Planets - Reachin' (a new refutation of time and space) (1993)
EPMD - Unfinished Business (1989)
Eric B. & Rakim - Don't sweat the technique (1992)
Eric B. & Rakim - Let the rhytm hit 'em (1990)
Extince - Binnenlandse Funk (1998)
Fat Joe - Represent (1993)
Gangstarr - Daily operation (1992)
Gangstarr - Hard to earn (1994)
Gangstarr - Moment of truth (1998)
Gangstarr - Step in the Arena (1991)
Ghostface Killah - Shaolin's Finest (2003)
GZA - Legend of the Liquid Sword (2002)
IAM - Revoir un printemps (2003)
Jay-Z - Reasonable Doubt (1996)
Jedi Mind Tricks - Visions of Gandhi (2003)
Jeru the Damaja - Divine Design (2003)
Jungle Brothers - V.I.P. (2000)
LL Cool J - Radio (1985)
Lords of the Underground - Here come the Lords (1993)
Method Man - Tical (1994)
Mobb Deep - Juvenile Hell (1993)
O.C. - WordLife (1994)
Onyx - Bacdafucup (1993)
Organized Konfusion - Organized Konfusion (1991)
Organized Konfusion - Stress: The extinction agenda (1994)
Organized Konfusion - The Equinox (1997)
Pete Rock - Lost and Found (2003)
Pete Rock & CL Smooth - The Main ingredient (1994)
Pharcyde - Plain Rap (2000)
Pharoahe Monch - Internal Affairs (1999)
Questlove(?uestlove) - Babies Making Babies (2002)
Slick Rick - the great adventures of Slick Rick (1988)
The Roots - Do you want more?!!?? (1995)
The Roots - Live at Montreaux Jazz Festival (?)
The Roots - Phrenology (2002)
Wu-Tang Clan - Enter the Wu-Tang(36 chambers) (1993)
Wu-Tang Clan - Wu-Tang Forever (1999)
Xzibit - 40 dayz & 40 nightz (1998)
quote:ooh ik d8 gekocht, ook gedownload is et niet echt veel
Op donderdag 23 oktober 2003 21:27 schreef jimjim1983 het volgende:
beide.
Al mijn gekochte albums heb ik ook al omgezet naar mp3.
quote:heb ook nog heel veel losse nummers.
Op donderdag 23 oktober 2003 21:33 schreef makaveli_nh het volgende:[..]
ooh ik d8 gekocht, ook gedownload is et niet echt veel
en zal ik ook maar geen gedowload lijst hier neer zetten
en tony ook niet van zn legaal!
Weet iemand hier trouwens waar je online echt goedkope hip hop cd's kunt krijgen? liefst in nederland
quote:Ik zou ze wel willen zien trouwens.
Op donderdag 23 oktober 2003 21:33 schreef makaveli_nh het volgende:[..]
ooh ik d8 gekocht, ook gedownload is et niet echt veel
en zal ik ook maar geen gedowload lijst hier neer zetten
en tony ook niet van zn legaal!
quote:Oostfront, BRAAF of VSOP misschien?
Een hele tijd terug was er bij Henk Westbroek een tape van een hiphopformatie uit Nederland, maar die hadden nog niet echt iets uit ofzo, ze waren alleen geweldig goed op die tape. Nu ben ik een beetje de naam kwijt. Is er misschien iemand die de naam van dat groepje weet? Het was iets uit het oosten van het land.
quote:Beste Sebo,
Voor zover ik mij met mijn weed-infested brain nog iets kan herinneren waren dat die gasten van Opgezwolle. Hebben al wel een paar albums gedropt hoor!
Check:
http://www.opgezwolle.nl
Laters!
AA
quote:Hmmmm, misschien bedoelde ie het nieuwe album 'Vloeistof'? Weet namelijk bijna 100% zeker dat het de boys van Opgezwolle waren. Op mijn werk staat 3FM namelijk 24-7 op en de enige goede hiphop die ik bij Westbroek gehoord heb (die overigens al enige weken gestopt is nu) was van Opgezwolle.
Op vrijdag 24 oktober 2003 10:25 schreef Seborik het volgende:
Toen ze bij Westbroek waren, zei hij dat er nog niets uit was.
Weet je toevallig nog of de track in het Nederlands gerapt werd?
Dusss.....
Laters!
AA
Hoorde ik gisteren op Colorful FM (..) een R&B-plaatje die de volledige track schaamteloos gesampeld had (zonder er ook maar iets aan te veranderen) met zo'n hoer die er overheen zat te blèren...
Schande.
quote:Doodstraf toepassen op die bende!
Op vrijdag 24 oktober 2003 14:02 schreef cosmick het volgende:
De meesten kennen Ed OG & The Bulldogs' 'got to have it' wel denk ik?
Goed nummer!Hoorde ik gisteren op Colorful FM (..) een R&B-plaatje die de volledige track schaamteloos gesampeld had (zonder er ook maar iets aan te veranderen) met zo'n hoer die er overheen zat te blèren...
Schande.
quote:
Goed nummer!Hoorde ik gisteren op Colorful FM (..) een R&B-plaatje die de volledige track schaamteloos gesampeld had (zonder er ook maar iets aan te veranderen) met zo'n hoer die er overheen zat te blèren...
Schande.
En als ze de originele versie draaien in een club is er altijd weer een doos die zegt dat het origineel gejat is van de cover. Het bekendste voorbeeld is ongetwijfeld Knick Knack Patty Wack dat gejat is van California Love
quote:Precies. Toen ze dat nummer draaiden dat ik echt dat ze Ed draaiden omdat het intro zelfs gelijk is. Gaat er ineens zo'n doos zingen ...
Op vrijdag 24 oktober 2003 15:13 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
En als ze de originele versie draaien in een club is er altijd weer een doos die zegt dat het origineel gejat is van de cover.
What's next... 'my melody' met vocalen van Beyoncé eroverheen?
quote:Ik gok op My Part Of Town door Mariah Carey
Op vrijdag 24 oktober 2003 15:16 schreef cosmick het volgende:
Precies. Toen ze dat nummer draaiden dat ik echt dat ze Ed draaiden omdat het intro zelfs gelijk is. Gaat er ineens zo'n doos zingen ...What's next... 'my melody' met vocalen van Beyoncé eroverheen?
quote:M'n hart!
Op vrijdag 24 oktober 2003 15:17 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Ik gok op My Part Of Town door Mariah Carey
quote:Wat een onzin, das gewoon een Joe Cocker-sampletje. In wel meer nummers gebruikt, check:
Op vrijdag 24 oktober 2003 15:13 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Het bekendste voorbeeld is ongetwijfeld Knick Knack Patty Wack dat gejat is van California Love
quote:
Cocker, Joe
Joe Cocker: (Cube 1973)
* "Woman to Woman"
EPMD's "Knick Knack Patty Wack"
Nice & Smooth's "How to Flow"
Quasimoto's "Astro Black"
Queen Mother Rage's "Path of the Mad"
Tupac ft Dr. Dre & Roger Troutman's "California Love"
Ultramagnetic MC's "Funky"
Ultramagnetic MC's "Blast from Our Past"
Wreckx-N-Effect's "New Jack Swing II"
quote:Vertel dat eens aan die wannabe gangsters die in de clubs zitten
Op vrijdag 24 oktober 2003 15:44 schreef keeper het volgende:Wat een onzin, das gewoon een Joe Cocker-sampletje. In wel meer nummers gebruikt, check:
quote:Dan staan ze je allemaal zo aan te kijken:
Op vrijdag 24 oktober 2003 17:17 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Vertel dat eens aan die wannabe gangsters die in de clubs zitten
quote:Oh, die van die striptease-plaat 'you can leave your head on'.
Op vrijdag 24 oktober 2003 19:25 schreef Mr.Tear het volgende:[..]
Dan staan ze je allemaal zo aan te kijken:
Joe Cocker![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Yep.
Op vrijdag 24 oktober 2003 19:44 schreef cosmick het volgende:[..]
Oh, die van die striptease-plaat 'you can leave your head on'.
quote:was niet serieus bedoelt hoor
Op vrijdag 24 oktober 2003 19:49 schreef Mr.Tear het volgende:[..]
Yep.
quote:Aaight, het had wel gekund, toch?
Op vrijdag 24 oktober 2003 19:50 schreef cosmick het volgende:[..]
was niet serieus bedoelt hoor
quote:O tuurlijk! Ik vind het altijd leuk om originele nummers van mijn favo tracks te kennen (in 'funky' van Ultra zit bijv ook de legendaaarische Roy Ayers break).
Op vrijdag 24 oktober 2003 19:53 schreef Mr.Tear het volgende:[..]
Aaight, het had wel gekund, toch?
Kameraad van me heeft al die shit op vinyl. En ik dus op cd
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 19:59 schreef cosmick het volgende:[..]
O tuurlijk! Ik vind het altijd leuk om originele nummers van mijn favo tracks te kennen (in 'funky' van Ultra zit bijv ook de legendaaarische Roy Ayers break).
Kameraad van me heeft al die shit op vinyl. En ik dus op cd
Voor de liefhebbers voor Westside Gangsta-Funk, en Westside Connection fans/liefhebbers, hier hun nieuwe clip.
Clip is wel aardig, nummer vind ik mwoa (ken sowieso niet veel van Westside Connection).
Daar staat trouwens ook de nieuwe clip van Black Eyed Peas - Shut up, wel weer meer BEP style, vind ik.
En de nieuwe clip van Wyclef Jean - Industry, ik vind het wel een dope nummer.
Ik doe dit uiteraard voor de liefhebber.
[Dit bericht is gewijzigd door Mr.Tear op 24-10-2003 20:35]
quote:Be my guest
Op vrijdag 24 oktober 2003 20:00 schreef Mr.Tear het volgende:
Dat is trouwens een mooi lijstje die hebt in de album track top 100 Tony, staan ook een paar leuke niet hiphop-nummers tussen. Maarreh, zal ik een paar hiphopnummers van jou uit die lijst overnemen, dan hebben die tenminste nog een kans. Als ik weer andere nummers neer ga zetten schiet het waarschijnlijk nog niet op en ik kan mee uiteraard goed vinden in al die tracks.
Dat nummer van Wyclef daarentegen is wel weer dope, hoewel ik bij die beat een beetje heb van "waar ken ik dat toch van".
quote:Nee, in het Engels.
Op vrijdag 24 oktober 2003 10:56 schreef AboruAsli het volgende:
Weet je toevallig nog of de track in het Nederlands gerapt werd?
Moet k toch nog es terug gaan als kmeer tijd heb
quote:Die single heb ik ooit nog es gekregen van een vriend. Ed OG & The Bulldogs gecoverd door Monica & Jermaine Dupri.
Schande.
quote:Die is erg goed ja, zou hem best eens kunnen wezen
Op zaterdag 25 oktober 2003 11:39 schreef Mar10Segovia het volgende:
Misschien Pete Philly?
Waarvan Selfreflection heel erg goed klinkt
quote:Done
Op vrijdag 24 oktober 2003 20:42 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Be my guest
Het is misschien een rare, vraag, maar ik weet nou eenmaal niet veel, maar hoe open je een nieuwe central??? Ik bedoel dan meer met die openingspost and all that. Quote je dat gewoon of doe je dat anders?
[Dit bericht is gewijzigd door Mr.Tear op 25-10-2003 20:20]
quote:Ja, ik quote en dan knippen en plakken, maar er moeten nog een aantal namen bij: Dunniecash, Makavelli_nh, Timo20, H4ze, AboruAsli
Op zaterdag 25 oktober 2003 20:01 schreef Mr.Tear het volgende:Done
Het is misschien een rare, vraag, maar ik weet nou eenmaal niet veel, maar hoe open je een nieuwe central??? Ik bedoel dan meer met die openingspost and all that. Quote je dat gewoon of doe je dat anders?
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2003 20:41 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Ja, ik quote en dan knippen en plakken, maar er moeten nog een aantal namen bij: Dunniecash, Makavelli_nh, Timo20, H4ze, AboruAsli
Rettekatet AZ! AZ! AZ! AZ!
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2003 20:41 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Ja, ik quote en dan knippen en plakken, maar er moeten nog een aantal namen bij: Dunniecash, Makavelli_nh, Timo20, H4ze, AboruAsli
Kliet vanmiddag IAM`s "Noble Art" aan me broertje horen ( hij is helemaal niet into hiphop) en hij zei dat ie die beat bekend voorkwam. En me vader zei dat ie uit een oude tv serie komt. Klopt da? Wie weet dan uit welke serie???
Revoir Un Printemps is wel ok ( heb lekker de Limited Edition ) maar niet zo goed als L`Ecole Du Micro D`Argent vind ik. Das toch best een klassieker in mijn ogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |