btw : ik hoordde dat er ook ge irc'ed gaat worden vanaf de joti
iemand die mischien desbetreffende server weet ?
quote:chat.scoutlink.net random 6667 - 6668 Random Scoutlink Server worldwide
Op donderdag 16 oktober 2003 14:44 schreef zenonimous het volgende:
vandaag nog 10 pc's opgevoerd voor de joti ppl in dalfsen, denk dat ik nog wel ff een kijkje neem,btw : ik hoordde dat er ook ge irc'ed gaat worden vanaf de joti
iemand die mischien desbetreffende server weet ?
[Dit bericht is gewijzigd door JudgeDuck op 16-10-2003 15:15]
quote:ik dacht dat je gestopt was met scouting?
Op donderdag 16 oktober 2003 15:13 schreef Jory het volgende:
jaah.. ik heb dit weekend ook jota/joti
quote:jota = jamboree On The Air
Op donderdag 16 oktober 2003 15:15 schreef HeatWave het volgende:
het zegt me nog steeds niets. Waar gaat het over??
is van scouting
meer info @ http://jota.scouting.nl
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 15:16 schreef JudgeDuck het volgende:[..]
jota = jamboree On The Air
joti = jamboree On The Internetis van scouting
meer info @ http://jota.scouting.nl
Of ze hebben me niet verteld dat we meedoen... dat zal het zijn.
quote:omdat er een nieuwe wet is dat je je aan iets anders moet zekeren dan de toren zelf
Nou, je mag je niet zekeren aan het voorwerp zelf zegmaar...quote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:07 schreef ToMaSZ het volgende:
dit keer 'slechts' een toren uit 2 spanten van 25m die we gaan dichtbouwen. Geen boventoren inhijsen dus... levert wel een lekkere tijdswinst op
[..]heb ik nog niks van gehoord. Enige wat wij extra doen is het aanbrengen van zekeringslijnen aan de toren, zodat zekeren gemakkelijker wordt en je aan een lijn zit, met een rem, ipv met een klettersteiglijntje direct aan de balk.
Waaraan gaan jullie je zekeren dan? Bomen?
Hoe gaan jullie die 3-poot omhoog krijgen trouwens??
Hmz, maar waaraan willen ze dan dat je zekert? een steiger ertegenaan? Arbo draait weereens doorquote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:24 schreef VrAnKiE het volgende:
[..]
Nou, je mag je niet zekeren aan het voorwerp zelf zegmaar...
maargoed, normaal bouwden we hem in de lucht, maar dit jaar dus niet, en het omhoog hijsen ging niet helemaal zoals het hoorde, hijstouw was geknapt, dus de toren viel weer naar beneden.. Daar gaat ons nieuwe gazonnetje
Leeftijdsgroepen voor jeugdleden (even uit hoofd):quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:02 schreef V1z0R het volgende:
ik dacht dat scouting alleen voor kinderen was ?!of zijn die oude lui niet alleen begeleiders ?!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |