[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 15-10-2003 23:07]
quote:Nou moet je niet overdrijven SunChaser:
Op woensdag 15 oktober 2003 23:02 schreef SunChaser het volgende:
3 December 2003 hier in de bioscoop. 4 november 2003 op R1 DVD
27 November in Nederland
quote:Finding Nemo heeft meer domme/slapstick/visuele humor.
Op woensdag 15 oktober 2003 23:05 schreef jedel het volgende:
is wel een leuke film
maar niet zo leuk als bv shrek
Het is maar net wat je leuker vindt
ik ga hem zeker zien als hij op dvd uitkomt
quote:Stel je hebt een gezin die de film wil zien. Dan ga je niet 4 of 5 x 8 euro betalen, maar koop je de DVD.
Op woensdag 15 oktober 2003 23:08 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Precies, ze zijn hier in Nederland weer leuk bezig met de films. Ik heb hem al lang gezien, had geen zin om te wachten totdat ie eindelijk in de bios ofzo zou uitkomen.
quote:Lijkt me knap...
Op woensdag 15 oktober 2003 23:08 schreef SunChaser het volgende:
Finding Nemo was 10x leuker dan Monsters Inc.
En dan vragen ze zich nog af waren mensen dingen van internet gaan downloaden?
quote:Ik vond Monster Inc. helemaal geweldig, dus dan moet Finding Nemo wel heel leuk zijn
Op woensdag 15 oktober 2003 23:08 schreef SunChaser het volgende:
Finding Nemo was 10x leuker dan Monsters Inc.
quote:Ik vond de humor in M.I. lang niet zo leuk en subtiel als FN. En het verhaal in FN is universeler.
Op woensdag 15 oktober 2003 23:10 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Lijkt me knap...
quote:Dory ja, echt geweldige character
Op woensdag 15 oktober 2003 23:09 schreef nikky het volgende:
ik heb het het voorstukje gezien op de lion king dvd en hij lijkt mij geweldig..... ik vind ook dat ze de uiterlijke trekjes van dat blauwe vrouwelijke visje geweldig hebben gedaan.ik ga hem zeker zien als hij op dvd uitkomt
quote:Behalve natuurlijk als er kleinere kinderen in dat gezin zijn, die geen engels kunnen, he.
Op woensdag 15 oktober 2003 23:09 schreef SunChaser het volgende:Stel je hebt een gezin die de film wil zien. Dan ga je niet 4 of 5 x 8 euro betalen, maar koop je de DVD.
quote:Sja. Tegelijk met Finding Nemo komen Pietje Bell 2, Kees de Jongen en Pipo de Clown in de bios. Dus de concurrentie is zowiezo groot.
Op woensdag 15 oktober 2003 23:13 schreef texelonia het volgende:[..]
Behalve natuurlijk als er kleinere kinderen in dat gezin zijn, die geen engels kunnen, he.
Fish are friends!
quote:Wel een familiefilm, met kerst is de familie (meestal) bij elkaar.
Op woensdag 15 oktober 2003 23:18 schreef SunChaser het volgende:
Heb de film ook al voor de zomer gezien. Was een ultieme zomerfilm, meer dan een kerstfilm.
Hoe gaat 'ie trouwens in het Nederlands heten? "De zoektocht naar Nemo" ofzo?
quote:ja dat denk ik wel ja
Op woensdag 15 oktober 2003 23:20 schreef Chirma het volgende:
Ja dat was een geniale film.. zeker Crush de schildpad: duuuuude:DHoe gaat 'ie trouwens in het Nederlands heten? "De zoektocht naar Nemo" ofzo?
best wel een goede Chirma
of: "op zoek naar Nemo" maar die is niet zo goed
quote:"Op zoek naar Nemo" toch??
Op woensdag 15 oktober 2003 23:20 schreef Chirma het volgende:
Ja dat was een geniale film.. zeker Crush de schildpad: duuuuude:DHoe gaat 'ie trouwens in het Nederlands heten? "De zoektocht naar Nemo" ofzo?
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 00:29 schreef Duiveltja het volgende:[..]
"Op zoek naar Nemo" toch??
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 09:23 schreef Chirma het volgende:
Wow bijna goed geraden die titel..
Ik hoop maar dat de Nederlandse versie een beetje goed wordt ingesproken, want bij sommige films versta je van de Nederlandse versie 10% van de teksten niet.
Kan ik met mijn broertje van 7 naar de bios
quote:enne, bij welke producties versta jij 10% van de Nederlandse teksten niet?
Op woensdag 3 september 2003 13:23 schreef Patch het volgende:
De stemmen van de hoofdkarakters uit FINDING NEMO worden in de Nederlandse versie vertolkt door Jasper Sohier Nemo, Jeroen van Koningsbrugge Marlin, Annick Boer Dory en Huub Stapel Gill. De vriendelijke vegetarische haaien zijn ingesproken door Ron Brandsteder Bruce, Henny Huisman Anker, en Beau van Erven Dorens Enco. Andere leuke rollen zijn onder andere weggelegd voor Albert Verlinde Gorgel, John Kraaijkamp Jr. Nigel, Bartho Braat Meester Ray en bekende stemacteurs als Kees de Lier Tandarts, en Frits Lambrechts - Dick. De Nederlandse versie van FINDING NEMO is tot stand gekomen onder de regie van top stem-regisseur Arnold Gelderman.
Then again, Dame Edna heeft de stem van de originele Bruce gedaan...kom ik net achter! In de film niet opgevallen, al vraag ik me af hoe dat zou moeten trouwens
quote:Wat een supercoole screen zeg!!!
Op donderdag 16 oktober 2003 11:14 schreef Smeich het volgende:
Ron Brandsteder doet Bruce? [afbeelding]Then again, Dame Edna heeft de stem van de originele Bruce gedaan...kom ik net achter! In de film niet opgevallen, al vraag ik me af hoe dat zou moeten trouwens
Komen er weer zulke leuke herinneringen aan de film naar boven. Lig je weer in een deuk!!!
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 23:58 schreef SunChaser het volgende:
Ik mis eigenlijk een sequentie. Als Nemo door het riool in Sidney zwemt wordt hij meegezogen in de Waterzuivering. Maar daarna isie ineens in de open zee via die buis. Zouden ze een avontuur door de waterzuiveringinstallaties eruit hebben gehaald?
quote:Zou kunnen
Op donderdag 9 oktober 2003 22:57 schreef Strolie75 in Disney en Pixar komen nu met Finding Nemo het volgende:
3-12-2003 hier in de bioscoop. 4-11-2003 op R1 DVD.At a suggested price of $29.99, the two-disc Collector Edition DVD will come with widenscreen and fullscreen versions of the film, digitally mastered from Pixar¹s original source. Features on disc one include:
Deleted scenes and recording sessions with commentary by Stanton, Unkrich and Peterson.
quote:Ja. Maar dan is dat inzoomen op het bord Waterzuiveringsinstallatie ook onzin.
Op vrijdag 17 oktober 2003 00:12 schreef Tijn het volgende:
Hij wordt niet meegezogen naar de waterzuiveringsinstallatie. Hij komt gewoon direct in de zee uit.
quote:Oh dat heb ik ff gemist geloof ik
Op vrijdag 17 oktober 2003 00:21 schreef SunChaser het volgende:[..]
Ja. Maar dan is dat inzoomen op het bord Waterzuiveringsinstallatie ook onzin.
quote:Hij wordt gescheiden van het drinkwater en komt samen met ander 'afval' in de zee terecht.
Op vrijdag 17 oktober 2003 00:21 schreef SunChaser het volgende:[..]
Ja. Maar dan is dat inzoomen op het bord Waterzuiveringsinstallatie ook onzin.
quote:mjah, Barry Humphries kan dat wel.. maar die heeft dan ook talent, Ron B. heeft alleen een talent om de politie te ontzeilen bij alcoholcontroles
Op donderdag 16 oktober 2003 11:14 schreef Smeich het volgende:
Ron Brandsteder doet Bruce? [afbeelding]Then again, Dame Edna heeft de stem van de originele Bruce gedaan...kom ik net achter! In de film niet opgevallen, al vraag ik me af hoe dat zou moeten trouwens
quote:Volgens mij heb jij iets tegen Brandsteder... In het vorige topic ook al...
Op vrijdag 17 oktober 2003 08:08 schreef MikeyMo het volgende:[..]
mjah, Barry Humphries kan dat wel.. maar die heeft dan ook talent, Ron B. heeft alleen een talent om de politie te ontzeilen bij alcoholcontroles
quote:Ik vind Brandsteder ook helemaal niets. Hennie Huisman was zelfs een betere Bruce geweest.
Op vrijdag 17 oktober 2003 08:49 schreef Patch het volgende:[..]
Volgens mij heb jij iets tegen Brandsteder... In het vorige topic ook al...
quote:Ron is gewoon een makkelijk doelwit
Op vrijdag 17 oktober 2003 08:49 schreef Patch het volgende:[..]
Volgens mij heb jij iets tegen Brandsteder... In het vorige topic ook al...
our price: £15.99 Delivered
dus voor ± 23 euro heb je hem in huis, een fractrie van wat een bioscoopje met z'n 2en incl eten en drinken kost
quote:playusa
Op vrijdag 17 oktober 2003 13:29 schreef onetouch het volgende:
op play kan ik hem niet vinden hoorwel in canada bij dvdsoon ¤ 19,- incl verzenden
Verder erg langdradig, punt is van tevoren duidelijk, erg voorspelbaar.
Vermakelijk, niet de kwaliteit van verhaal dat ik verwacht had.
quote:Monsters inc. sucks!
Op zaterdag 25 oktober 2003 19:34 schreef PoisonouS het volgende:
Hij is iig erug leuk, maar Monsters Inc en shrek zijn leuker...
Is echt zo duidelijk de minste van allemaal!!! Veel meer op kinderen gericht dan de anderen!! Nee, vond het echt maar niks!
quote:Een fake DVD dus.
Op zaterdag 25 oktober 2003 19:26 schreef D-Devil het volgende:
Ik heb de film op DVD, is helaas een NTSC versie. Maar hij is wel heel leuk!
WTF?! 27 November pas in de bios!?
Het is echt een geniale film, maar waarom wachten ze daarmee zo lang dan?
Nouja ik ga elke week naar de sneak, misschien kom ik hem ook nog eens op groot scherm tegen
En hij heeft echt enorm veel humor, vooral Dorey (?) de vis met geheugenverlies
wat een geniaal karakter is dat!
en het is een leuke film voor jong en oud
die schildpadden in die waterstroom hihihihihi super gewoon !
quote:Yup, zij is voor mij de ster van de film
Op zaterdag 25 oktober 2003 20:13 schreef Visitor.Q het volgende:
*hele topic skip*WTF?! 27 November pas in de bios!?
Het is echt een geniale film, maar waarom wachten ze daarmee zo lang dan?
Nouja ik ga elke week naar de sneak, misschien kom ik hem ook nog eens op groot scherm tegen
En hij heeft echt enorm veel humor, vooral Dorey (?) de vis met geheugenverlies
![]()
wat een geniaal karakter is dat!
quote:Het is een DVD met alle extra features en chapter selection erop en eraan. 5.1 surround audio stream, alleen geen NL subs omdat het niet de regio 2 is.
Op zaterdag 25 oktober 2003 20:11 schreef SunChaser het volgende:[..]
Een fake DVD dus.
Trivia for
Brother Bear (2003)
Disney/Pixar prepared a special trailer for Brother Bear to show before Finding Nemo (2003) during its initial theatrical release. The moose characters, Tuke and Rutt, suggest that, "If you see only one movie this year, see this one." Tuke then reminds Rutt that "for those who see only one movie this year, it's a little late now". Both the moose then encourage everyone who are "only going to see one movie this year" to leave the theater. As the scene fades to black, Rutt says, "I see some of them leaving." Tuke then replies that maybe they're going to "go find that Nemo guy".
quote:Ja, hij is in 2D. Alleen lijkt het alsof ie in 3D is.
Op donderdag 30 oktober 2003 21:14 schreef MadGuy het volgende:
Ik heb hem gezien ja. Maar die was gewoon 2D of hoort dat ook zo?
quote:De animaties zelf zijn 3D. Dat wil zeggen dat alle modellen (de 'acteurs' en objecten) en omgevingen vanuit elke hoek bekeken kunnen worden. Dit in tegenstelling tot een traditionele tekening, waarbij alleen datgene wordt getekend wat je ook daadwerkelijk ziet in de betreffende scene.
Op donderdag 30 oktober 2003 21:14 schreef MadGuy het volgende:
Ik heb hem gezien ja. Maar die was gewoon 2D of hoort dat ook zo?
Maar uiteindelijk wordt deze 3D animatie natuurlijk wel omgezet naar een 2D beeld, omdat dat nou eenmaal de manier is waarop wij films vertonen.
Met een 3D-show waarbij je zo'n maf brilletje op moet heeft het niks te maken. Het 3D-gedeelte zit 'em in de ontwikkeling, niet in de vertoning.
quote:heb m gisteren gehaald
Op woensdag 15 oktober 2003 23:02 schreef SunChaser het volgende:
27 November 2003 hier in de bioscoop. Maar 4 november 2003 op R1 DVD!
quote:Ik moet toch maar eens een regiovrije dvd speler aanschaffen
'Nemo' Performs Swimmingly in Its Home-Video DebutDisney had a big fish story to tell Wednesday as its Buena Vista Home Entertainment division reported that eight million VHS and DVD copies of Finding Nemo were sold on the first day on the shelves, representing $150 million in revenue. The figure far surpassed the previous record holder, Columbia TriStar's Spider-Man, which sold 7 million copies on its first day. The previous record for an animated film was Disney/Pixar's Monsters, Inc., which moved 5 million copies on its first day. Disney said that DVD sales represented 80 percent of the total, VHS, the remainder. Several retailers said that they had sold three-quarters of their supplies before the day was over. The figures were particularly impressive given the fact that only the Circuit City chain was advertising the Nemo DVD for less than the suggested retail price of $19.95. Company executives told Video Store magazine that the movie is on track to become the best-selling home video of 2003 and the top-selling DVD of all time.
Ikzelf vind dit het coolste stuk uit de film, heb 'm dus nu ook maar als achtergrond gemaakt:
http://home.planet.nl/~strij667/got/finding_nemo_2.jpg
Mine mine mine..
totally, dude
Vanaf 27 november draait Finding Nemo,in de originele versie en Nederlands gesproken versie, in 170 zalen.
Woohoo..
I'm not worthy
Ik ga natuurlijk wel naar de engelse versie
quote:finding nemo is toch al lang in de bios
Op vrijdag 14 november 2003 19:36 schreef Shark.Bait het volgende:
ik krijg net bericht dat ik maandag mee naar de premiere in Amsterdam magWoohoo..
I'm not worthy
Ik ga natuurlijk wel naar de engelse versie
quote:droog
Op maandag 10 november 2003 13:49 schreef Patch het volgende:
Vond deze wel geinig uit een ander topic.
Ze hebben Nemo gevonden!
hihihi
quote:De eerste 10 keer was het grappig, daarna niet meer. Vond ik tenminste
Op vrijdag 14 november 2003 20:35 schreef Chirma het volgende:
hoezo over the top? Ik vond dat één van de hoogte punten van de film, duuuudee
@Patch.. geniaal die Nemo-sushi!
quote:In America sinds mei; in UK sinds 10 oktober
Op vrijdag 14 november 2003 20:16 schreef ook_gek het volgende:
finding nemo is toch al lang in de bios
quote:Die heb ik ook, dat is echter de amerikaanse. versie
Ik heb hem al maanden lang op DVD liggen.
Nu komt ie dus in de NL uit, maandag is de premiere.
quote:Snapte je hem pas na de 10e keer?
Op vrijdag 14 november 2003 20:36 schreef BlaatschaaP het volgende:
De eerste 10 keer was het grappig, daarna niet meer. Vond ik tenminste.
Jij bent echt snel.
quote:Ik heb hem met NL sub
Op vrijdag 14 november 2003 20:54 schreef Shark.Bait het volgende:[..]
In America sinds mei; in UK sinds 10 oktober
[..]Die heb ik ook, dat is echter de amerikaanse. versie
Nu komt ie dus in de NL uit, maandag is de premiere.
quote:Het "Did you see me! Did you see me!" blijft geweldig. Ook niet na 10 keer. Wat enorm schattig!
Op vrijdag 14 november 2003 20:36 schreef BlaatschaaP het volgende:
De eerste 10 keer was het grappig, daarna niet meer. Vond ik tenminste.
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 21:05 schreef ook_gek het volgende:[..]
Ik heb hem met NL sub
quote:Ja ja het is echt waar
Op zaterdag 15 november 2003 00:34 schreef Dr_Evil het volgende:[..]
quote:Ik lekker zonder
Op vrijdag 14 november 2003 21:05 schreef ook_gek het volgende:
Ik heb hem met NL sub
Ik kijk liever een film dan dat ik ondertitels lees. Dan koop ik wel een boek.
quote:Dat is bijna altijd. En de grapjes komen ook niet leuk meer over helaas
Op zaterdag 15 november 2003 14:57 schreef SunChaser het volgende:
Hey Patch, die stem van Dory in het Nederlands klinkt voor geen meter. Het is net Tante Til van de Familie Knots, en het de stem is gepitcht. De Nederlandse stem Marlin klinkt trouwens ergs saai.
Alleen bij ice age vond ik ze nog wel leuk in het nederlands
Even iets heel anders. Kan je de dvd van finding nemo R1 bevoorbeeld wel op je dvd speler op je pc afspelen? Of speelt die ook alleen maar R2 af?
*MadGuy is blij dat hij de Engelstalige trailer zag op de Nederlandse TV*
Betekent dit nu ook dat men niet zo'n rare buiteling gaat maken als met Treasure Planet qua het dubben van de film?
quote:Gelukkig was ie in de sneak wel Engels.
Op maandag 17 november 2003 22:50 schreef Patch het volgende:
De engelse versie mag je echt gaan zoeken in de NL bioscopen.
quote:CNN.com
Nemo vanishing from Pacific reefsSYDNEY, Australia -- Finding Nemo or any of his fishy friends is becoming increasingly hard work on the coral reefs of the South Pacific.
The success of the computer animated Disney feature has sparked a global surge in demand for tropical fish that is decimating reef populations, according to Australian media reports.
quote:Daar was ik al bang voor, erg balen!!
Op maandag 17 november 2003 22:50 schreef Patch het volgende:
De engelse versie mag je echt gaan zoeken in de NL bioscopen.
Erg goede film alleen kan qua Humor & Animatie niet tippen aan Shrek!
Verder erg goed 8,5
quote:Bij mij in de Sneak was ie ook gewoon Engels hoor
Op maandag 17 november 2003 23:54 schreef victorinox het volgende:[..]
Gelukkig was ie in de sneak wel Engels.
quote:Verder het topic wel doorgelezen?
Op dinsdag 18 november 2003 14:32 schreef brian het volgende:
Is ie al op dvd? Of komt ie binnenkort op dvd in NL???
1 berichtje boven je, beetje nadenken en dan moet je er toch wel achter komen, niet?
quote:Nee, hij komt binnenkort in de bios, dus niet binnenkort op dvd!
Op dinsdag 18 november 2003 14:43 schreef brian het volgende:
Ja en hij is hier dus nog niet op dvd?? Weet iemand wanneer ie wel op dvd te krijgen is?
quote:Hij is al 2 weken op DVD.
Op dinsdag 18 november 2003 14:45 schreef Hare het volgende:[..]
Nee, hij komt binnenkort in de bios, dus niet binnenkort op dvd!
Mike, wil je in de titel zetten: Bijna in de bios, nu al op DVD
quote:Meneer vraagt om de nl editie.
Op dinsdag 18 november 2003 15:38 schreef SunChaser het volgende:[..]
Hij is al 2 weken op DVD.
Mike, wil je in de titel zetten: Bijna in de bios, nu al op DVD
En zelfs jij kunt het niet zo draaien dat ie er al is
quote:
Op maandag 17 november 2003 21:10 schreef MrAbagnale het volgende:
lijkt me topfilm.Even iets heel anders. Kan je de dvd van finding nemo R1 bevoorbeeld wel op je dvd speler op je pc afspelen? Of speelt die ook alleen maar R2 af?
quote:Ligt aan de software van je DVD-speler.
Op dinsdag 18 november 2003 17:01 schreef MrAbagnale het volgende:[..]
quote:Volgens het veelal goed ingelichte www.dvd-home.nl komt Finding Nemo op 7 april 2004 op DVD in nederland uit.
Op dinsdag 18 november 2003 15:35 schreef brian het volgende:
Maar wanneer wel dan?
quote:Origineel
Op woensdag 19 november 2003 19:24 schreef MikeyMo het volgende:
Ik heb een screen van het alternatieve einde weten te bemachtigen:
quote:Heheh.
quote:en dan draait hij hier sinds gisteren ofzo?
Finding Nemo' best verkochte DVD ooit!Het zal er al aan te komen maar nu is het officieel. De DVD 'Finding Nemo', een film van Walt Disney en Pixar, is in totaal 15.000.000 maal over de toonbank gegaan en is daarmee de best verkochte DVD ooit! Nemen we de VHS verkoop erbij dan komen we op 20 miljoen stuks in 14 dagen. Het nieuws is vandaag bekend gemaakt door Steve Jobs, Chairman and Chief Executive Officer van de Pixar Animation Studios.
DVD sales have now topped those of Columbia TriStar Home Entertainment's Spider-Man and New Line Home Entertainment's The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring, each of which has sold roughly 14 million DVDs since being released last year.
quote:prachtig
quote:Volgende week
Op vrijdag 21 november 2003 09:26 schreef MikeyMo het volgende:[..]
en dan draait hij hier sinds gisteren ofzo?
quote:damn
Op vrijdag 21 november 2003 11:40 schreef Hare het volgende:[..]
Volgende week
daar al de best verkochte DVd aller tijden, hier slechts in de voorpremieres gedraaid.
Ik boycot het ook zo en ga direct over op DVD aanschaf
quote:En het is niet eens zeker dat ze wel de engelstalige versie gaan draaien hier in de bios
Op vrijdag 21 november 2003 11:46 schreef MikeyMo het volgende:[..]
damn
daar al de best verkochte DVd aller tijden, hier slechts in de voorpremieres gedraaid.
Ik boycot het ook zo en ga direct over op DVD aanschaf
[Dit bericht is gewijzigd door Hare op 21-11-2003 13:41]
quote:Dat méén je niet?
Op vrijdag 21 november 2003 12:22 schreef Hare het volgende:[..]
En het is niet eens zeker dat ze wel de engelstalige versie gaan draaien hier in de bios :|(
quote:Ik weet natuurlijk niet hoe het in de rest van het land is, maar hier in Doetinchem wisten ze alleen zeker dat de Ned versie ging draaien
Op vrijdag 21 november 2003 13:13 schreef beschuit het volgende:[..]
Dat méén je niet?
heb je straks gewoon níet de keuze uit de originele versie?
Wat een bull, hopen dat hij in België wel draait in de engelstalige versie dan
quote:Dat zijn nog slechts geruchten.
En het is niet eens zeker dat ze wel de engelstalige versie gaan draaien hier in de bios
quote:Dan ken je de bios hier nog niet. Draaien bijv. zelfs geen Mystic River
Op vrijdag 21 november 2003 13:44 schreef victorinox het volgende:[..]
Dat zijn nog slechts geruchten.
Ik heb gehoord dat in Eindhoven al in 2 bioscopen de Engelse versie gaat draaien.
Dus het zal wel meevallen.
quote:Maar wat is dan het punt van een Engelstalige trailer op TV?
En het is niet eens zeker dat ze wel de engelstalige versie gaan draaien hier in de bios
quote:Ik vond die schildpad juist een van de leukste stukken uit de film
Op vrijdag 21 november 2003 14:26 schreef Smots het volgende:
Vooral die 'dude' schildpad en die drie haaien vond ik allerminst interessant.
quote:Ja en die haaien ook.
Op zondag 23 november 2003 11:57 schreef julekes het volgende:[..]
Ik vond die schildpad juist een van de leukste stukken uit de film
Goed bedacht dat die haaien eigenlijk heel aardig zijn, maar flippen wanneer ze bloed ruiken.
quote:hoe kom jij nou weer aan de dvd?
Op vrijdag 21 november 2003 12:05 schreef Mert het volgende:
Ik heb em al op dvd en moet zeggen hij is geweldig.
Ik ben naar de premiere geweest in Londen en idereen was laaiend enthousiast.
De film bevat heel veel humor maar heeft ook nog een boodschap.
Een echte aanrader dus.
quote:ToyStory blijft favoriet, en dan Monsters Inc.
Op vrijdag 21 november 2003 14:26 schreef Smots het volgende:
Net Finding Nemo in de persvoorstelling in Pathé ArenA gezien.
Ik vond 'm leuk, maar lang niet zo vermakelijk als de andere Pixars.
Vooral die 'dude' schildpad en die drie haaien vond ik allerminst interessant.
quote:Ik ook, hoewel ik ook echt heb gelachen om die vis die telkens alles vergeet en al die freaks in dat aquarium.
Al met al veel leuker dan Toy Story en Monsters Inc imho
Leuke film, ietsje minder dan Monsters Inc, maar toch leuk om te zien, zeker vermakelijk.
En volgens mij was het in dat stukje toch ook dat één meeuw zo heel droog "mine" zegt?
quote:De r1 is al uit
Op zondag 23 november 2003 13:07 schreef MrAbagnale het volgende:[..]
hoe kom jij nou weer aan de dvd?
quote:Ik niet. Die schildpad vond ik erg irritant, met de hele tijd z'n vage 'duuuuude, whoah, awesome'- geouwehoer.
quote:Zat ik ook al van op te kijken; in de reclame zeggen ze?(volgens mij dan): attack, attack, attack
Op zondag 23 november 2003 20:58 schreef Smeich het volgende:
Die reclame he...die meeuwenop het einde zeggen echt totaal iets anders als "mine mine mine".
En volgens mij was het in dat stukje toch ook dat één meeuw zo heel droog "mine" zegt?
EDIT: stom spelfoutje
[Dit bericht is gewijzigd door troma78 op 24-11-2003 11:34]
quote:Gewoon bestellen denk ik. Voor R1 en R3 issie gewoon verkrijgbaar. (Ik heb zelf de R3)
Op zondag 23 november 2003 13:07 schreef MrAbagnale het volgende:[..]
hoe kom jij nou weer aan de dvd?
Ik vond het best een leuke film, maar toch wel wat minder dan Toy story. Het geluid van de meeuwen als "mine" neerzetten vond ik wel erg goed verzonnen, maar dat "Bill & Ted" gedrag van die schildpad vond ik dan weer 3* niks.
Hilarisch
Naast Amandel M&M's, Mountain Dew en M&M Kerstkoekjes had de vrouw in huis nog een verassing.
De officiele Amerikaanse Finding Nemo. Heerlijk als je nog eens ergens komt.
Bedankt!!!!!!
quote:R1 is Amerika/Canada. Werkt alleen bij je als je speler regiovrij is
Op woensdag 26 november 2003 10:15 schreef komkommertje het volgende:
Regio 1... welke is dat ook alweer? Is die voor Europa???
Want ik wil de dvd erg graag hebben... maarre speelt mijn dvd het wel af dan?
quote:eh je kan je dvd speler regiovrij aanschaffen, danwel zelf maken of laten maken
Op woensdag 26 november 2003 10:41 schreef komkommertje het volgende:
Pff en nu moet ik weten of hij regio vrij is??? Haha... nou ja... Wanneer komt de normale uit? Regio 2 is dat toch???
daar staan vaak zgn afstandsbedieninghacks om je speler regiovrij te maken.
quote:van de verneukte nederlandse versie?
Op woensdag 26 november 2003 22:57 schreef Patch het volgende:
De regisseur zit nu bij Barend en van Dorp.
quote:yep
Op woensdag 26 november 2003 22:58 schreef Duiveltja het volgende:[..]
van de nederlandse versie?
quote:de nederlandse versie is inderdaad verneukt. Ik wilde vandaag naar finding nemo. Staan we daar bij de bios, blijkt dat vandaag alleen de nederlandse versie draait, en morgen pas de engelse.
Op woensdag 26 november 2003 22:58 schreef Duiveltja het volgende:[..]
van de verneukte nederlandse versie?
Wat ik het grappigst vond:
spoiler:
Echt vet
quote:Die is ook nog niet langsgekomen nee
Op donderdag 27 november 2003 01:08 schreef Pietverdriet het volgende:
[afbeelding]Vind Nemo
Maar goed, gister bij BvD was die stemregisseur voor de Nederlandse versie en hij had natuurlijk ook een stukje meegenomen.
Echt slecht. Niet leuk gewoon. Hij liet die haaienmeting zien, die in het Engels dus echt grappig is. In het Nederlands echt niet. Ik hoop toch echt voor iedereen die ouder dan 6 is ofzo dat die gewoon naar de Engelse versie gaat!
Ik ga em denk ik nog een keer kijken...
[Dit bericht is gewijzigd door MikeyMo op 27-11-2003 08:20]
quote:Oei, heb ik nu iets verkeerds gezegd?
Op donderdag 27 november 2003 08:03 schreef MikeyMo het volgende:
wie heeft hem ondertussen nou nog niet gezien, de DVD-rips staan al wijdvespreid op diverse p2p netwerken
quote:Ik heb fragmenten gezien, het blijft toch behelpen hoor. Dory's stem is irritant opgepitcht, die van MArlon is saai en ook de Haaien zijn niet zo leuk als in het origineel
Op donderdag 27 november 2003 08:53 schreef Patch het volgende:
Ik vind het 1 van de beste Nederlandse versies ooit.
We zijn nog altijd stukken beter dan de Duitsers op het gebied van nasynchronisatie.
quote:Allemaal waar.
Op donderdag 27 november 2003 08:55 schreef SunChaser het volgende:[..]
Ik heb fragmenten gezien, het blijft toch behelpen hoor. Dory's stem is irritant opgepitcht, die van MArlon is saai en ook de Haaien zijn niet zo leuk als in het origineel
Maar een feit blijft dat de Nederlandse versie echt niet slecht is.
Kinderen hebben echt het gevoel dat ze naar een Nederlandse film kijken en dat is wel eens anders geweest bij nagesynchroniseerde films.
quote:Ja, viel mij ook op. In de DVD-rip zeggen ze toch echt Mine.
Op zondag 23 november 2003 20:58 schreef Smeich het volgende:
Die reclame he...die meeuwenop het einde zeggen echt totaal iets anders als "mine mine mine".
quote:Niet helemaal correct, Bill en Ted praten zoals typische surfer dudes nu eenmaal doen en altijd gedaan hebben. Die schildpadden zijn dus raszuivere surfers, dude. En die gebruiken nu eenmaal dude als stopwoord, dude
Op maandag 24 november 2003 11:32 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ik vond het best een leuke film, maar toch wel wat minder dan Toy story. Het geluid van de meeuwen als "mine" neerzetten vond ik wel erg goed verzonnen, maar dat "Bill & Ted" gedrag van die schildpad vond ik dan weer 3* niks.
quote:spoiler:
Op donderdag 27 november 2003 00:27 schreef Par4n0id het volgende:
Supervette filmWat ik het grappigst vond:
spoiler:
a) In het begin als ze bij de afgrond staat en de ene duwt de andere over de rand. "OOoooh you guys made me eeck"
b) Op het einde, zitten al die vissen in boterhamzakjes. Zegt die dikke...... Now what?Echt vet
Op donderdag 27 november 2003 09:29 schreef Shark.Bait het volgende:[..]
Niet helemaal correct, Bill en Ted praten zoals typische surfer dudes nu eenmaal doen en altijd gedaan hebben. Die schildpadden zijn dus raszuivere surfers, dude. En die gebruiken nu eenmaal dude als stopwoord, dude
[..]spoiler:
a) In het begin als ze bij de afgrond staat en de ene duwt de andere over de rand. "OOoooh you guys made me eeck"
IS FOUT!!!
eeck moet "ink" zijn--> "You guys made me ink"
spoiler:
quote:Wat een hufter idd!
Op donderdag 27 november 2003 11:19 schreef Dr_Crouton het volgende:
Erg leuke film! De typetjes zijn grappig gedaan en de humor staat als een dijk.spoiler:
Vond het alleen jammer dat Nemo geen poging onderneemt om zijn nieuwe aquariumvrienden te helpen ontsnappen en weer zijn leventje oppakt.
Deel 2? Finding Nemo's Friends?
quote:*schater*
Op donderdag 27 november 2003 08:53 schreef Patch het volgende:
We zijn nog altijd stukken beter dan de Duitsers op het gebied van nasynchronisatie.
spoiler:
quote:Dat doet niets af aan het afgezaagd, flauw en mateloos irritant zijn van dat ge-dude.
Op donderdag 27 november 2003 09:29 schreef Shark.Bait het volgende:Niet helemaal correct, Bill en Ted praten zoals typische surfer dudes nu eenmaal doen en altijd gedaan hebben. Die schildpadden zijn dus raszuivere surfers, dude. En die gebruiken nu eenmaal dude als stopwoord, dude
[..]
Maar da's mijn mening .
Op donderdag 27 november 2003 11:48 schreef MikeyMo het volgende:
wat een vreselijke gele vlakken weer
quote:Dat kan kan je idd vinden, maar wat had je daar dan beter bij vinden passen? ik vind al die accenten, vooral die australische, het helemaal compleet maken
Op donderdag 27 november 2003 11:44 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Dat doet niets af aan het afgezaagd, flauw en mateloos irritant zijn van dat ge-dude.Maar da's mijn mening
.
quote:*kijkt naar buiten en ziet een blauwige lucht*
Op donderdag 27 november 2003 11:48 schreef MikeyMo het volgende:
wat een vreselijke gele vlakken weer
quote:
Op donderdag 27 november 2003 13:14 schreef Shark.Bait het volgende:*kijkt naar buiten en ziet een blauwige lucht*
Op donderdag 27 november 2003 11:18 schreef Dodec het volgende:
spoiler:Dat inktvisje "plast" ook inkt wanneer hij die haai ziet
quote:Wheheheheheh
Op donderdag 27 november 2003 13:15 schreef Woodpecker het volgende:
quote:In de Nederlandse versie niet...
Op donderdag 27 november 2003 14:58 schreef Dodec het volgende:
Praten die haaien Iers of zo?
Ze praten Australian & British...
quote:In de duitse versie praten ze Aso- en Turks duits, (Erkan & Stefan) kom er nog eens om dat NL beter synchroniseert dan dat duitsers dat doen. Je kan geen fan zijn van nasynchroniseren, maar in Duitsland zijn ze er errug goed in (de schotse kip bv in Chicken Run was er een met een brilliant Nederlands accent)
Op donderdag 27 november 2003 15:42 schreef Patch het volgende:[..]
In de Nederlandse versie niet...
![]()
Ze praten Australian & British...
quote:Meningen verschillen gelukkig, want ik vind wat wij doen op nederlands nasynchronisatie gebied, stukken beter doen en betere eindproducten afleveren dan de Duitsers..
Op donderdag 27 november 2003 15:53 schreef Pietverdriet het volgende:[..]
In de duitse versie praten ze Aso- en Turks duits, (Erkan & Stefan) kom er nog eens om dat NL beter synchroniseert dan dat duitsers dat doen. Je kan geen fan zijn van nasynchroniseren, maar in Duitsland zijn ze er errug goed in (de schotse kip bv in Chicken Run was er een met een brilliant Nederlands accent)
quote:geef eens 3-4 voorbeelden daarvan? En dan producties waar je zelf niet bij betrokken bent
Op donderdag 27 november 2003 16:10 schreef Patch het volgende:[..]
Meningen verschillen gelukkig, want ik vind wat wij doen op nederlands nasynchronisatie gebied, stukken beter doen en betere eindproducten afleveren dan de Duitsers..
[Dit bericht is gewijzigd door Pietverdriet op 27-11-2003 17:26]
Gister bij BvD was die stemmenregisseur van de Ned. versie er en die vertelde dat ze eerst hadden gedacht aan henk, frits en Jan als de drie haaien en dat Jan zelfs heeft geauditioneerd.
Het leek me dat ze de waarheid spraken al weet ik dat niet zeker. Weet jij of ze serieus overwogen zijn?
quote:Harry Potter 1
Op donderdag 27 november 2003 16:27 schreef Pietverdriet het volgende:[..]
geef eens 3-4 voorbeelden daarvan? En dan producties waar je zelf niet bij betrokken bent
deze discussie kan door en door en door blijven gaan....
quote:Dit is idd waar.
Op donderdag 27 november 2003 16:45 schreef Hare het volgende:
He Patch, als stemmenacteur zal je dit misschien wel weten:Gister bij BvD was die stemmenregisseur van de Ned. versie er en die vertelde dat ze eerst hadden gedacht aan henk, frits en Jan als de drie haaien en dat Jan zelfs heeft geauditioneerd.
Het leek me dat ze de waarheid spraken al weet ik dat niet zeker. Weet jij of ze serieus overwogen zijn?
quote:Haha, dat had wel erg geweest zegt. Beter dan de drie die ze nu hebben. Echt zo'n leuk trio en dan deze keer Jan als leider
Op donderdag 27 november 2003 17:35 schreef Patch het volgende:
[..]Dit is idd waar.
Frits en Henk hadden geen tijd; hoewel de geruchten waren dat ze er geen zin in hadden; wat weer speculeerd naar het feit dat ze het gewoonweg niet kunnen.
Jan Mulder zag er wel de humor van in en heeft Bruce ingesproken.
Wat uiteindelijk niet werkte, omdat het effect van hun drietjes weg was.
En waar kunnen Henk en Frits nou zo druk mee zijn dat ze geen tijd hebben? Toch niet met dat uurtje tv maken per dag
quote:Ik zeg al, het had waarschijnlijk absoluut niks met hun drukke schema te maken. Ze durfden gewoon niet.
Op donderdag 27 november 2003 18:10 schreef Hare het volgende:[..]
Haha, dat had wel erg geweest zegt. Beter dan de drie die ze nu hebben. Echt zo'n leuk trio en dan deze keer Jan als leider
En waar kunnen Henk en Frits nou zo druk mee zijn dat ze geen tijd hebben? Toch niet met dat uurtje tv maken per dag
Ik vind dan Ron, Hennie en Beau een goeie 2e keuze.
Hoewel misschien de heren van Jiskefet ook wel leuk waren geweest.
quote:En waarom zouden deze dan beter zijn?
Op donderdag 27 november 2003 17:35 schreef Patch het volgende:Harry Potter 1
Harry Potter 2
Finding Nemo
A Bug's Life
Net voor de derde keer gezien, voor de eerste keer in de bios en het blijft op en top genieten. Visueel is ie echt zoooo mooi, niet normaal, en de humor blijft super!! Die meeuwen, haaien en natuurlijk de schildpadden zijn echt het leukste.
Had echt zin om hem nog een keer te zien en zou het nog steeds geen probleem vinden nog een keer te gaan. Echt een topfilm!
En voor de film lieten ze de korte animatiefilm Knick Knack zien, uitgebracht zelfs nog voor Toy Story. Echt humor hebben die gasten van Pixar.
Kennen jullie nog meer van deze filmpjes?
quote:http://www.norcalmovies.com/TinyToyStories/
Op donderdag 27 november 2003 21:27 schreef Hare het volgende:Kennen jullie nog meer van deze filmpjes?
quote:De hele bups:
Op donderdag 27 november 2003 21:27 schreef Hare het volgende:
Kennen jullie nog meer van deze filmpjes?
quote:zoals ik al postte...
Op donderdag 27 november 2003 23:47 schreef dolfg het volgende:[..]
De hele bups:
http://www.pixar.com/shorts/
quote:En ik nu aan het downloaden ben
Op vrijdag 28 november 2003 08:36 schreef Patch het volgende:[..]
zoals ik al postte...
Hulde, hulde, hulde!
Heb de dvd uit de VS..
Pixar zou als bedrijf 20 keer gekloond moeten worden, zodat we per jaar 20 films van dit soort amusement hebben, i.p.v. 1 per jaar.
Op naar Shrek 2 en FF-VII als volgende computeranimatiefilms van de concurrentie.
*kuch* zijn er nog meer animatie films zoals deze die ik MOET zien?
quote:Shrek, persoonlijk vind ik hem net iets beter dan Finding Nemo, maar beide zijn geniaal.
quote:Damnit, kom je net vanonder een steen vandaan gekropen ofzo?
Op maandag 1 december 2003 14:55 schreef Elusive het volgende:
Normaal sla ik die animatie films altijd over(kinder films bah
![]()
)
Toch stiekem finding nemo gekeken (engelse natuurlijk, ik hoorde dat brandsteder een voice over deed..) en omg briljant
vooral die duifen haha "mine! mine!" ik had het niet meer
![]()
Pixar studio's
- Monsters Inc.
- Toy Story 1 & 2
Dreamworks
- Shrek 1 en binnenkort 2 in de bios
quote:
Op maandag 1 december 2003 17:39 schreef Mr.Noodle het volgende:[..]
Damnit, kom je net vanonder een steen vandaan gekropen ofzo?
Pixar studio's
- Monsters Inc.
- Toy Story 1 & 2
+ A Bug's Life
Dreamworks
- Shrek 1 en binnenkort 2 in de bios
quote:veeeel beter
Op woensdag 15 oktober 2003 23:04 schreef Avani het volgende:
Het voorstukje in de bioscoop zag er wel leuk uit. Ik hoop iig dat ie net zo leuk is als monster en co.
quote:je kan geen appels met peren vergelijken ander soort verhaal , perfecte humor
Op zaterdag 29 november 2003 18:19 schreef Mes het volgende:
Hele leuke film.
Hij miste wel de humor van Keizer Kuzco.
quote:shrek is echt wel minder ... geen 3d animatie film tipt aan deze
Op maandag 1 december 2003 16:24 schreef SChroevenDrAiur het volgende:[..]
Shrek, persoonlijk vind ik hem net iets beter dan Finding Nemo, maar beide zijn geniaal.
quote:Dat waren meeuwen. Vond die het leukste met die krab bij de riool uitgang.
Op maandag 1 december 2003 14:55 schreef Elusive het volgende:
vooral die duifen haha "mine! mine!" ik had het niet meer![]()
en op het einde als
spoiler:
quote:True!
Op maandag 1 december 2003 22:28 schreef TheFonz het volgende:[..]
shrek is echt wel minder ... geen 3d animatie film tipt aan deze
1 Titanic 12/19/97 $600,743,440
2 Star Wars 5/25/77 $460,935,655*
3 E.T. the Extra-Terrestrial 6/11/82 $434,949,459*
4 Star Wars: Episode I The Phantom Menace 5/19/99 $431,065,444
5 Spider-Man 5/3/02 $403,706,375
6 Jurassic Park 6/11/93 $356,763,175
7 The Lord of the Rings: The Two Towers 12/18/02 $339,734,454
8 Finding Nemo 5/30/03 $339,666,356
9 Forrest Gump 7/6/94 $329,452,287
10 The Lion King 6/15/94 $328,423,001
11 Harry Potter and the Sorcerer's Stone 11/16/01 $317,557,891
12 The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring 12/19/01 $313,364,114
13 Star Wars: Episode II — Attack of the Clones 5/16/02 $310,675,583
14 Return of the Jedi 5/25/83 $309,064,373*
15 Independence Day 7/3/96 $306,200,000
16 Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl 7/9/03 $304,175,582
17 The Sixth Sense 8/6/99 $293,501,675
18 The Empire Strikes Back 5/21/80 $290,158,751*
19 Home Alone 11/16/90 $285,761,243
20 The Matrix Reloaded 5/15/03 $281,492,479
21 Shrek 5/18/01 $267,652,016
22 Harry Potter and the Chamber of Secrets 11/15/02 $261,970,615
23 Dr. Seuss' How the Grinch Stole Christmas 11/17/00 $260,031,035
24 Jaws 6/20/75 $260,000,000
25 Monsters, Inc. 11/2/01 $255,870,172
26 Batman 6/23/89 $251,188,924
27 Men in Black 7/2/97 $250,147,615
28 Toy Story 2 11/24/99 $245,823,397
29 Bruce Almighty 5/23/03 $242,589,580
30 Raiders of the Lost Ark 6/12/81 $242,374,454*
31 Twister 5/10/96 $241,700,000
32 My Big Fat Greek Wedding 4/19/02 $241,437,427
33 Ghostbusters 7/8/84 $238,600,000
34 Beverly Hills Cop 12/5/84 $234,760,478
35 Cast Away 12/22/00 $233,630,478
36 The Lost World 5/22/97 $229,074,000
37 Signs 8/2/02 $227,965,690
38 Rush Hour 2 8/3/01 $226,138,454
39 Mrs. Doubtfire 11/24/93 $219,195,051
40 Ghost 7/13/90 $217,631,306
41 Aladdin 11/11/92 $216,967,404
vooral die in me avatar
quote:Dude! Awesome...
Op dinsdag 2 december 2003 12:11 schreef sunbloem het volgende:
echt een topfilm al die beestjuhs![]()
vooral die in me avatar
quote:zie al 2 x eerder in deze post.
Op dinsdag 2 december 2003 22:58 schreef TechXP het volgende:
Is er al een release datum van de dvd in nederland?
Maar alla... 7 april 2004!
quote:Zolang? Tering zeg. Volgens mij komen andere films veel sneller op dvd.
Op woensdag 3 december 2003 00:26 schreef Woodpecker het volgende:
Maar alla... 7 april 2004!
quote:Zal vast ook wel ergens te downloaden zijn.
Op woensdag 15 oktober 2003 23:04 schreef Infernal het volgende:
Lol, wat zijn we toch altijd blij dat die films zo snel hier in de bioscopen komen
Op woensdag 3 december 2003 14:23 schreef Retro het volgende:
spoiler:Raar eigenlijk, dat je na Nemo's ontsnapping niks meer van Gill en de andere aquarium vissen ziet.
Op woensdag 3 december 2003 14:25 schreef nodisch18 het volgende:[..]
spoiler:
hoezo niet, je ziet die toch op het eind in de zee drijven?
quote:mag ik dan jouw handtekening?
Op woensdag 3 december 2003 14:30 schreef cerror het volgende:
Kheb em al in divx (nouja xvid)
quote:Ik wil hem ook wel!
Op woensdag 3 december 2003 14:30 schreef cerror het volgende:
Kheb em al in divx (nouja xvid)
Op woensdag 3 december 2003 14:25 schreef nodisch18 het volgende:[..]
spoiler:
Dat was zelfs zo ongeveer de beste grap van de film!
quote:Dat meen ik wel! Anders zeg ik het toch niet!
Op woensdag 3 december 2003 14:50 schreef Retro het volgende:[..]
spoiler:
Dat meen je niet? Hoe kan ik dat gemist hebben? *Nog eens kijken gaat*
quote:Valt wel mee, hoor. Meestal zitten er zes maanden tussen een filmrelease en een dvd-release. Dan is april toch nog een stukkie dichterbij
Op woensdag 3 december 2003 14:07 schreef TechXP het volgende:[..]
Zolang? Tering zeg. Volgens mij komen andere films veel sneller op dvd.
Er bleven bij ons trouwens superveel mensen zitten tot het einde van de aftiteling, is dat overal zo? Het was dan ook een leuke aftiteling...
quote:Goh, wat staan er ontzettend veel recente films in die grootverdienerslijst. Ik dacht dat ze het moeilijk hadden door het downloaden enzo?
Op dinsdag 2 december 2003 12:08 schreef Shark.Bait het volgende:
Finding Nemo staat op de 8e plaats in de best lopende films aller tijden. Niet slecht voor Disney!1 Titanic 12/19/97 $600,743,440
2 Star Wars 5/25/77 $460,935,655*
3 E.T. the Extra-Terrestrial 6/11/82 $434,949,459*
4 Star Wars: Episode I The Phantom Menace 5/19/99 $431,065,444
5 Spider-Man 5/3/02 $403,706,375
6 Jurassic Park 6/11/93 $356,763,175
7 The Lord of the Rings: The Two Towers 12/18/02 $339,734,454
8 Finding Nemo 5/30/03 $339,666,356
9 Forrest Gump 7/6/94 $329,452,287
10 The Lion King 6/15/94 $328,423,001
11 Harry Potter and the Sorcerer's Stone 11/16/01 $317,557,891
12 The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring 12/19/01 $313,364,114
13 Star Wars: Episode II — Attack of the Clones 5/16/02 $310,675,583
14 Return of the Jedi 5/25/83 $309,064,373*
15 Independence Day 7/3/96 $306,200,000
16 Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl 7/9/03 $304,175,582
17 The Sixth Sense 8/6/99 $293,501,675
18 The Empire Strikes Back 5/21/80 $290,158,751*
19 Home Alone 11/16/90 $285,761,243
20 The Matrix Reloaded 5/15/03 $281,492,479
21 Shrek 5/18/01 $267,652,016
22 Harry Potter and the Chamber of Secrets 11/15/02 $261,970,615
23 Dr. Seuss' How the Grinch Stole Christmas 11/17/00 $260,031,035
24 Jaws 6/20/75 $260,000,000
25 Monsters, Inc. 11/2/01 $255,870,172
26 Batman 6/23/89 $251,188,924
27 Men in Black 7/2/97 $250,147,615
28 Toy Story 2 11/24/99 $245,823,397
29 Bruce Almighty 5/23/03 $242,589,580
30 Raiders of the Lost Ark 6/12/81 $242,374,454*
31 Twister 5/10/96 $241,700,000
32 My Big Fat Greek Wedding 4/19/02 $241,437,427
33 Ghostbusters 7/8/84 $238,600,000
34 Beverly Hills Cop 12/5/84 $234,760,478
35 Cast Away 12/22/00 $233,630,478
36 The Lost World 5/22/97 $229,074,000
37 Signs 8/2/02 $227,965,690
38 Rush Hour 2 8/3/01 $226,138,454
39 Mrs. Doubtfire 11/24/93 $219,195,051
40 Ghost 7/13/90 $217,631,306
41 Aladdin 11/11/92 $216,967,404bron:
http://movies.go.com/boxoffice/Alltime.html
.
Ik had ook niet verwacht dat de film zó grappig was. Dit is absoluut een aanrader en ik ga hem meteen bij release op DVD kopen.
quote:Daar was ik dus ook
Op donderdag 4 december 2003 23:54 schreef Jeroenus het volgende:
Vandaag gezien om 19:00 in het Rembrandt. Ik had een hoop jongere mensen verwacht. Maar de gemiddelde leeftijd was ongeveer 25. Dat vond ik wel opmerkelijk.Ik had ook niet verwacht dat de film zó grappig was. Dit is absoluut een aanrader en ik ga hem meteen bij release op DVD kopen.
quote:Volgens mij een samenwerking van Disney en Pixar.
Op vrijdag 5 december 2003 13:32 schreef __Saviour__ het volgende:
Is het nou een Disney of een Pixar film?
Op woensdag 3 december 2003 14:50 schreef Retro het volgende:[..]
spoiler:
Dat meen je niet? Hoe kan ik dat gemist hebben? *Nog eens kijken gaat*
spoiler:
quote:Idd, zag het ook, kon je prijzen winnen ofzo.
Op zaterdag 6 december 2003 20:58 schreef Duiveltja het volgende:
Ik zie net een stukje van de Nederlandse versie.De schilpad: vet cool, vet cool!!
![]()
Echt niet leuk dus. Verneukt de hele film
quote:Omdat bij de Pixar films de bloopers tijdens de aftiteling komen en dat weet men
Op donderdag 4 december 2003 13:04 schreef Arinna het volgende:
Ben er dinsdagavond ook naartoe geweest: niet verwacht dat de bios praktisch tot de laatste stoel toe helemaal vol zou zijn! Erg leuke film!Er bleven bij ons trouwens superveel mensen zitten tot het einde van de aftiteling, is dat overal zo? Het was dan ook een leuke aftiteling...
quote:Die was echt goed ja. Al in 1989 gemaakt. Heb hem thuis meteen ook maar ff gedownload, net als de andere pixar shorts. Heb ze alleen nog niet gezien.
Op zaterdag 6 december 2003 22:37 schreef Duiveltja het volgende:
Hebben jullie voorafgaand aan de film ook een korte animatie gezien van Pixar over een sneeuwpop?
Hebben echt humor die gasten!!
quote:Tsja... het vertalen van surf dude speak...
Op zaterdag 6 december 2003 20:58 schreef Duiveltja het volgende:
Ik zie net een stukje van de Nederlandse versie.De schilpad: vet cool, vet cool!!
![]()
Gisteren naar de bios geweest om Nemo te bekijken, en ik heb genoten. Die schildpad was 'totally rad, dude'
Geweldige film, wederom prachtig gemaakt... Pixar schopt keihard kont.
En Knick Knack, het korte filmpje dat ervoor zat was ook weer ongelooflijk goed!
V.
quote:toch niet echt 'bloopers' bij FN.... meer een mooi gemaakte aftiteling...
Op zaterdag 6 december 2003 22:35 schreef milagro het volgende:[..]
Omdat bij de Pixar films de bloopers tijdens de aftiteling komen en dat weet men
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |