abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 november 2003 @ 11:47:20 #201
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_14752856
quote:
Op woensdag 19 november 2003 11:30 schreef Lexie het volgende:

[..]

Nope, dat is een lampje dat je in kunt bouwen als backlight. Ik heb het zelf nooit gedaan, maar het schijnt best simpel te zijn . En het lampje is best makkelijk te vinden op internet.

Oh, gelukkig maar

Nah, ik ga er niet mee lopen rotzooien. Over een paar weken verkoop ik 'm toch wel weer. Tot die tijd maar zo'n lampding aanschaffen, zijn niet eens zo duur geloof ik

"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  woensdag 19 november 2003 @ 16:39:58 #202
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_14762437
Ik ga vanaf morgen het grote GBA spellen verkiezingen houden
Er word door iedereen die zin heeft een top vijf gemaakt in de volgende categorieen:

RPG
Actie
Racing
Strategie
Simulator
Shooter
Sports
Adventure
Overige

Op deze pagina vind je alle meedingende spellen en de categorie waar deze onder vallen

http://www.planetgamecube.com/gbareleases.cfm

Wat kan je winnen?

De eerste prijs is Earthworm Jim
De tweede prijs is Namco Museum

De winnaar wordt bepaald door de meeste goede antwoorden over alle categorieen.

De nominatie inzendingen beginnen om middernacht en eindigen op eerste kerstdag.

Hoe doe je mee? Stuur je top vijf per categorie (mag alle categorieen zijn naar teddybeartje@hotmail.com en om het leuk te maken mag je je inzending ook in het forum plaatsen.

Als er veel inzendingen zijn en de verkiezingen lopen zal ik misschien een eigen onderwerp plaatsen.

Al reeds gebeurd: De Grote GBA Spellen Verkiezing

[Dit bericht is gewijzigd door trigt013 op 19-11-2003 16:54]

Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
  woensdag 19 november 2003 @ 16:41:46 #203
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_14762493
quote:
Op woensdag 19 november 2003 16:39 schreef trigt013 het volgende:
Ik ga vanaf morgen het grote GBA spellen verkiezingen houden
Er word door iedereen die zin heeft een top vijf gemaakt in de volgende categorieen:

RPG
Actie
Racing
Strategie
Simulator
Shooter
Sports
Adventure
Overige

Op deze pagina vind je alle meedingende spellen en de categorie waar deze onder vallen

http://www.planetgamecube.com/gbareleases.cfm

Wat kan je winnen?

De eerste prijs is Earthworm Jim
De tweede prijs is Namco Museum

De winnaar wordt bepaald door de meeste goede antwoorden over alle categorieen.

De nominatie inzendingen beginnen om middernacht en eindigen op eerste kerstdag.

Hoe doe je mee? Stuur je top vijf per categorie (mag alle categorieen zijn naar teddybeartje@hotmail.com en om het leuk te maken mag je je inzending ook in het forum plaatsen.

Als er veel inzendingen zijn en de verkiezingen lopen zal ik misschien een eigen onderwerp plaatsen.

Open een eigen topic. Dat verdient dit wel
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 24 november 2003 @ 00:29:41 #204
32686 G1Ace
Be only the best you can be
pi_14877410
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 17:31 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

FF:TA minder? Dan moet FE wel helemaaaaal GENIAAAAAL zijn..

laten we het zo stellen:
ik heb aan het einde van deze week een tentamen
ik moet het halen
ik heb vandaag alleen al 3 uur aan Fire Emblem besteed
August 1998- March 2018
The exile ends, and a hero will return home
  maandag 24 november 2003 @ 00:30:26 #205
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_14877421
quote:
Op maandag 24 november 2003 00:29 schreef G1Ace het volgende:

[..]

laten we het zo stellen:
ik moet het halen

Ik heb nachten dat ik tot 4u met FFTA bezig ben
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  Moderator maandag 24 november 2003 @ 11:42:40 #206
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_14883086
wat is er eigenlijk met Radium gebeurt van Karma Studios (in holland )???

ik dacht dat het door Telegames uitgegeven zou worden maar die hebben het niet meer in het lijstje staan.

www.radiumgame.com

ik keek wel uit naar deze game maar ik heb dr geloof ik al een jaar nix meer van gehoord

Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_14884230
heeft iemand al mario & luigi: super star saga gehaald? en bevalt het?
  maandag 24 november 2003 @ 13:53:09 #208
32686 G1Ace
Be only the best you can be
pi_14886632
quote:
Op maandag 24 november 2003 00:30 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik heb nachten dat ik tot 4u met FFTA bezig ben

mijn rechargeables raakten steeds op
moest wel gaan slapen
August 1998- March 2018
The exile ends, and a hero will return home
  maandag 24 november 2003 @ 13:54:58 #209
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_14886674
quote:
Op maandag 24 november 2003 12:18 schreef gamecube_master het volgende:
Ik ga hem vandaag halen denk ik. Niet dat ik hem meteen ga spelen, maar dan heb ik mijn sterren alvast voor de Zelda disc.
pi_14886699
quote:
Op maandag 24 november 2003 12:18 schreef gamecube_master het volgende:
Ik heb 'm! Ik ben nog niet zover (tentamens enzo...) maar tot nu toe bevalt hij me goed. Het lijkt erg veel op mario paper alleen is M&L moeilijker. Je moet nu beter timen. De A knop is voor Mario en de B knop voor luigi. Als mario wordt aangevallen in een gevecht moet je dus met A blocken en Luigi moet met B blocken als hij wordt aangevallen. Hier ga ik nogwel eens de mist mee in.

De wereld zelf is ook leuk gedaan doordat je echt met mario en luigi moet samen werken om verder te komen. Mario kan bijvoorbeeld een klein stukje zweven, maar daavoor moet hij wel op luigi's hoofd staan (luigi zweeft ook mee). Ik vind het een aanrader! Wat ik hoorde zijn normale mensen er tussen de 15 en 20 uur zoet mee (en dat is zonder alle geheimen)

RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_14888360
quote:
Op maandag 24 november 2003 13:55 schreef koei het volgende:

[..]

Ik heb 'm! Ik ben nog niet zover (tentamens enzo...) maar tot nu toe bevalt hij me goed. Het lijkt erg veel op mario paper alleen is M&L moeilijker. Je moet nu beter timen. De A knop is voor Mario en de B knop voor luigi. Als mario wordt aangevallen in een gevecht moet je dus met A blocken en Luigi moet met B blocken als hij wordt aangevallen. Hier ga ik nogwel eens de mist mee in.

De wereld zelf is ook leuk gedaan doordat je echt met mario en luigi moet samen werken om verder te komen. Mario kan bijvoorbeeld een klein stukje zweven, maar daavoor moet hij wel op luigi's hoofd staan (luigi zweeft ook mee). Ik vind het een aanrader! Wat ik hoorde zijn normale mensen er tussen de 15 en 20 uur zoet mee (en dat is zonder alle geheimen)

dat is wel cool, ik zat eerst te twijfelen of ik hem zo halen maar ik denk dat ik hem toch haal
  maandag 24 november 2003 @ 15:18:04 #212
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_14888962
Gekocht 250 sterren erbij.

Deze is na FF:TA aan de beurt

pi_14889235
15 uur? Vind ik wel een beetje weinig. Ik ga wel voor Sword of Mana .
pi_14889467
quote:
Op maandag 24 november 2003 15:25 schreef Lexie het volgende:
ja maar dat is zonder geheimen, bij metriod fusion had je hem geloof ik al na 3 uur uitgespeeld
pi_14891530
quote:
Op maandag 24 november 2003 15:25 schreef Lexie het volgende:
Dat heb ik ook maar ergens gelezen... En die 15 uur is als je redelijk ervaren in dit soort spellen bent, anders is het toch wel zo'n 20 uur. Naar mijn mening lang genoeg. Zijn geld is hij in iedergeval ruimschoots waard! (vooral als je het vergelijkt met het meerendeel van de andere GBA spellen...)
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_14906383
quote:
Op maandag 24 november 2003 00:29 schreef G1Ace het volgende:

[..]

laten we het zo stellen:
ik moet het halen

Psies. Ik ben nu bij level 24 van Fire Emblem en het is gewoon geniaal. Echt *beter* dan FF:TA. .

Ik hoop maar dat ik het een beetje kan rekken tot begin december, als Sword of Mana uitkomt. .

pi_14912587
Wanneer komt Sword of Mana in Europa uit? Dan weet ik hoe lang ik Notorious_Roy nog kan pesten .
  dinsdag 25 november 2003 @ 12:08:59 #218
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_14912613
pi_14922956
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 12:07 schreef Lexie het volgende:
Wanneer komt Sword of Mana in Europa uit? Dan weet ik hoe lang ik Notorious_Roy nog kan pesten .
Kweenie. Maar d'r zit hier een winkel om de hoek die razendsnel vanuit Amerika importeert, een paar dagen nadat het daar uit is, liggen de games hier al in de schappen. .
  woensdag 26 november 2003 @ 01:32:08 #220
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_14933702
InsideGamer:
quote:
Radica's Game Changer

26-11-2003 | Daniël de Keizer

Radica is wederom een voorloper op de GBA accessoires markt. De Game Changer onder de loep.

Radia UK Ltd., het bedrijf achter onder andere de Gamester, lanceren een praktisch hebbedingetje voor de GBA. Geen gedoe met verwisselen van cartridges; de Game Changer laat tot drie games tegelijkertijd op je GameBoy Advance die met een druk op de knop kunnen worden uitgekozen.

Mede dankzij een ergonomisch design en comfortabele grips maken deze accessoire voor de Advance een must voor de ongeduldige gamer. Gebruik de switch om tussen de diverse games te wisselen, voor een gadget die nog geen 10 Pond in de winkel ligt. Wanneer de Game Changer in Nederland verschijnt, of überhaupt uiktomt in het Verenigd Koninkrijk op de markt komt is nog niet bekend.

pi_14938492
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 18:29 schreef Great_Expectations het volgende:

[..]

Kweenie. Maar d'r zit hier een winkel om de hoek die razendsnel vanuit Amerika importeert, een paar dagen nadat het daar uit is, liggen de games hier al in de schappen. .

De mijne zal razendsnel arriveren rond 12 december . En dat voor 33 euro .
pi_14938532
quote:
Op woensdag 26 november 2003 01:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
InsideGamer:
[..]

[afbeelding]

Ja, voor die tien seconden tijdswinst bij het wisselen van de cartridge ben ik best bereid om mijn GBA twee keer zo groot en twee keer zo zwaar te maken. .
  woensdag 26 november 2003 @ 11:48:23 #223
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_14938859
quote:
Op woensdag 26 november 2003 11:37 schreef Lexie het volgende:

[..]

Ja, voor die tien seconden tijdswinst bij het wisselen van de cartridge ben ik best bereid om mijn GBA twee keer zo groot en twee keer zo zwaar te maken. .

Ik vind het ook onzin Maar hey, tis GBA Nieuws
  woensdag 26 november 2003 @ 15:27:55 #224
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_14944888
Kingdom Hearts mini site: http://www.square-enix.co.jp/games/gba/khcom/
quote:
Kingdom Hearts beloofd nu al 1 van de toppers van 2004 te worden. Het spel zal gebruik maken van de "Advance Movie Adapter"-techniek, die is ontwikkeld door AM3. Dit betekent dat de GBA voor 24 minuten aan hoogwaardige filmpjes te voorschijn zal kunnen toveren. Meer informatie hebben we momenteel niet over het spel en een releasedatum is ook nog onbekend.

Wel kunnen we jullie verblijden met een minisite van dit spel waar een aantal leuke dingen op staan. Surf naar de site

donderdag 27 november 2003 @ 20:02:25 #225
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_14981490
Meer Kingdom Hearts:

[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 27-11-2003 20:03]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')