quote:Dat is de trein die ik regelmatig nam naar mijn werk, ook 's avonds. Ik woon in Schagen en daar stapt meestal iedereen uit zodat de trein SCH-DH praktisch leeg is. In de tijd dat ik er heenmoest, zo'n 1,5 jaar bij elkaar heb ik altijd zwart gereden. Er komt nooit een conducteur langs.
Texelaar krijgt in trein wapen tegen hoofd gedrukt
Van onze verslaggever BERT DE JONG
oudeschild-,,Het was net een gangsterfilm. Zó bizar. Je realiseert je op zo'n moment nauwelijks wat er gebeurt.'' Just Heinis (41) uit Oudeschild (Texel) werd maandagavond rond negen uur bruut overvallen in de trein van Schagen naar Den Helder. Ben je blij dat de trein rijdt, en redelijk op tijd, stormen er plotsklaps drie rovers je coupé binnen.Heinis, leraar natuur- en wiskunde aan de openbare scholengemeenschap Texel, was een dagje naar Amsterdam geweest. Herfstvakantie, onder andere op bezoek bij zijn moeder.
,,Ik zat in mijn eentje in een zogeheten werkcoupé 1e klasse een beetje te dommelen, toen bij Anna Paulowna de deur met geweld open getrokken werd. Er stormden drie jongens naar binnen. De roverhoofdman richtte een vuurwapen op mij, de tweede overvaller had een nylonkous over zijn hoofd, de derde droeg een bivakmuts. Ze schreeuwden: snel, geld, geld, geld.''
Heinis overwoog één moment verzet te plegen. Snotneuzen waren het, en wellicht was het vuurwapen niet echt. Ze verdienden een rotschop. Hij herinnerde zich op tijd televisiespotjes, waarin getuigen van zinloos geweld wordt gewaarschuwd niet zelf de held uit te gaan hangen. En koos eieren voor zijn geld.
Tijdnood
,,Ik probeerde mijn portemonnee uit mijn jaszak te halen, om ze tevreden te stellen. Toen dat niet snel genoeg lukte eisten de overvallers mijn jas op. De trein was inmiddels gestopt op het station Anna Paulowna. Ze kwamen in tijdnood. Ik wilde mijn jas in eerste instantie niet geven. Maar de hoofdman riep: 'vooruit die jas, of ik schiet je dood'. Nou, toen heb ik mijn jas toch maar snel afgestaan. Daar zat dus mijn portemonnee in met geld, bankpassen, en creditcards.''Jas kwijt, portemonnee weg. De rovers waren nog niet tevreden. Ze wilden ook de rugtas van Heinis. ,,Daarin zaten cadeautjes van mijn moeder, voor mijn dochtertje Lot dat twee weken geleden is geboren. Lullig hoor.'' Ook die raakte hij dus kwijt.
De rover met de nylonkous haalde als slotact een busje pepperspray tevoorschijn, en sproeide het sterk tranende goedje in het gezicht van de Texelaar. ,,Ik zag een aantal minuten helemaal niks meer.'' De drie overvallers vluchtten vervolgens de trein uit, pal langs de verbouwereerde conducteurs die op het perron stonden. Heinis: ,,Volgens de conducteurs was het trio in Schagen ingestapt. Toen al vonden de NS'ers het vreemde snuiters.''
Noodrem
,,Ik heb natuurlijk aangifte gedaan. Van de leider van de overvallers, die zijn gezicht niet bedekt had, heb ik een redelijk signalement kunnen geven. Vraagt zo'n politieman waarom ik niet aan de noodrem heb getrokken toen ze de coupé binnen kwamen. Denkt zo'n agent nu echt dat je daar aan denkt als je een vuurwapen tegen je hoofd gedrukt krijgt?''Heinis wil dat andere passagiers die 's avonds met de trein reizen, en dan met name op trajecten met weinig passagiers, lering trekken uit zijn verhaal: ,,Ga niet alleen in een coupé zitten, zoek elkaar op. Dat is veiliger.''
Een politiewoordvoerder bevestigt het relaas van Heinis. Volgens de hermandad staat het treintraject Alkmaar-Schagen-Den Helder niet als bijzonder gevaarlijk te boek. De brute beroving van de Texelaar is vooralsnog een op zichzelf staand incident. Bizar, dat wel.
quote:Boefje.
Op woensdag 15 oktober 2003 10:41 schreef SunChaser het volgende:
In de tijd dat ik er heenmoest, zo'n 1,5 jaar bij elkaar heb ik altijd zwart gereden.
quote:Het was meer om aan te geven hoe goed de NS haar werk doet
Op woensdag 15 oktober 2003 10:48 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Boefje.
quote:Omdat je dan een boete krijgt. Andere agenten vinden dat waarschijnlijk nooit een geldige reden.
Vraagt zo'n politieman waarom ik niet aan de noodrem heb getrokken toen ze de coupé binnen kwamen.
[Dit bericht is gewijzigd door Chrizzly op 15-10-2003 10:52]
quote:Door mensen zoals jij heeft de NS niet genoeg geld om de treinen op tijd te laten rijden. Je moest jezelf schamen. Leg mij het verschil uit tussen jou en een inbreker.
Op woensdag 15 oktober 2003 10:49 schreef SunChaser het volgende:
Het was meer om aan te geven hoe goed de NS haar werk doet
quote:
Hij herinnerde zich op tijd televisiespotjes, waarin getuigen van zinloos geweld wordt gewaarschuwd niet zelf de held uit te gaan hangen. En koos eieren voor zijn geld.
Kijk, een gun trekken en ermee dreigen is 1, het lef hebben deze ook daadwerkelijk in koele bloede te gebruiken is een heel ander verhaal. Je kan er gerust vanuit gaan dat ze de trekker niet overhalen als je niets onverwachts doet.
En mocht je verkeerd zitten en zo'n etter haalt haalt wel de trekker over... eh... shit happens?
quote:
Een Texelaar is beroofd in de trein van Schagen naar Den Helder. Niet zo vreemd dat iemand hiertoe komt, want in de 1,5 jaar dat ik van Schagen naar Den Helder reisde, zowel in de ochtend, middag als avond is mijn kaartje niet meer dan 10 keer gecontroleerd. De conducteurs denken op dit traject, we zijn bijna thuis, we blijven lekker eerste klas zitten. Of andersom: we beginnen net, de weg is nog lang dus we blijven eerste klas zitten. En intussen voelt de reiziger zich steeds onveiliger. Ja, de service staat hoog in het vaandel bij de Nederlandse Spoorwergen.
quote:
Gezien het feit Dhr. Tetelepta al die tijd nooit een kaartje heeft gekocht heeft hij derhalve geen recht van spreken.
quote:Sjonge ik dacht dat jij al een dagtaak had aan fok!ken.....
Op woensdag 15 oktober 2003 10:55 schreef SunChaser het volgende:
Heb een ingezonden brief gestuurd naar de Telegraaf en het NHD.
[..]
quote:Top!
Op woensdag 15 oktober 2003 11:00 schreef Kogando het volgende:
Heb een ingezonden brief gestuurd naar de Telegraaf en het NHD.
quote:Das dan wel een enorme berg stront.
Op woensdag 15 oktober 2003 10:53 schreef Mr.J het volgende:En mocht je verkeerd zitten en zo'n etter haalt haalt wel de trekker over... eh... shit happens?
quote:Hoezo? Ik zou ook niet de held uithangen.
Op woensdag 15 oktober 2003 10:53 schreef Oosthoek het volgende:[..]
No comment.
quote:..sure
Op woensdag 15 oktober 2003 10:53 schreef Mr.J het volgende:
Niet om stoer te doen, maar als iemand zo'n geintje bij mij zou flikken blijft er bar weinig meer van die persoon over.Kijk, een gun trekken en ermee dreigen is 1, het lef hebben deze ook daadwerkelijk in koele bloede te gebruiken is een heel ander verhaal. Je kan er gerust vanuit gaan dat ze de trekker niet overhalen als je niets onverwachts doet.
En mocht je verkeerd zitten en zo'n etter haalt haalt wel de trekker over... eh... shit happens?
quote:Het gaat om het idee dat er werkelijk mensen bestaan die niet zelf kunnen denken en zo'n tv-spotje nodig hebben om zich te herinneren hoe ze moeten handelen in zo'n situatie
Op woensdag 15 oktober 2003 11:23 schreef SunChaser het volgende:[..]
Hoezo? Ik zou ook niet de held uithangen.
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 11:17 schreef SunChaser het volgende:
Top!
quote:Echt een veilig gevoel geeft het niet inderdaad. Ook 's ochtends tussen de junks en alcoholisten op de trein wachten is geen pretje....
Op woensdag 15 oktober 2003 11:25 schreef SunChaser het volgende:
Het hele station in Den Helder is kut, de trein blijft er 25 minuten wachten, personeel zit in de kantine en de restaurants en de Wizzle zijn 's avonds dicht.
quote:Als je in Den Helder in de wachtende trein stapt kun je het beste meteen in de eerste wagon stappen, da's tweede klas idd, maar daar gaan de meesten zitten. Wil je eerste klas reizen, dan kun je toch echt het beste in Schagen of zelfs HHW daarnaartoe lopen.
Op woensdag 15 oktober 2003 11:29 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Echt een veilig gevoel geeft het niet inderdaad. Ook 's ochtends tussen de junks en alcoholisten op de trein wachten is geen pretje....
quote:Nog niet, maar de AEL wil vast wel wat patrouilles op pad sturen om af te dwingen dat conducteurs de elementaire beleefdheidsvorm "meneer de zwartrijder" of "Hooggeachte overvaller" in acht nemen bij de intermenselijke contacten
Op woensdag 15 oktober 2003 11:14 schreef sjun het volgende:
Heeft er al iemand een voorstel voor een bewapende treinwacht als variant op de burgerwacht en de pinwacht gelanceerd?
quote:Meestal staat de trein er inderdaad al, maar ik ga meestal voorin zitten. Over het algemeen is het er 's ochtends nog wel vrij veilig trouwens.
Op woensdag 15 oktober 2003 11:31 schreef SunChaser het volgende:[..]
Als je in Den Helder in de wachtende trein stapt kun je het beste meteen in de eerste wagon stappen, da's tweede klas idd, maar daar gaan de meesten zitten. Wil je eerste klas reizen, dan kun je toch echt het beste in Schagen of zelfs HHW daarnaartoe lopen.
quote:ja 's ochtends zeker!
Op woensdag 15 oktober 2003 11:36 schreef Pizza_Shooter het volgende:[..]
Meestal staat de trein er inderdaad al, maar ik ga meestal voorin zitten. Over het algemeen is het er 's ochtends nog wel vrij veilig trouwens.
quote:ja 's ochtends zeker!
Op woensdag 15 oktober 2003 11:36 schreef Pizza_Shooter het volgende:[..]
Meestal staat de trein er inderdaad al, maar ik ga meestal voorin zitten. Over het algemeen is het er 's ochtends nog wel vrij veilig trouwens.
quote:Hangt ook van je uitstraling af.
Op woensdag 15 oktober 2003 11:23 schreef Razzmatazz het volgende:[..]
..sure
Ik reis ook regelmatig tussen Den Helder en Amsterdam, en de avonden probeer ik wel te mijden, zeker in het weekend. Gewoon een gespannen sfeer soms en geen conducteur te zien.
Als je je al een 'bange' houding aanmeet wordt je sneller het slachtoffer ergens van dan als je daar met een 'fuck-niet-met-me' houding zit.
Dat moet echt eng zijn
quote:Ik reis elke dag tussen Duivendrecht en HHW en nooit ergens last gehad.. Vind die gespannen sfeer ook wel meevallen...
Op woensdag 15 oktober 2003 11:31 schreef SunChaser het volgende:[..]
Als je in Den Helder in de wachtende trein stapt kun je het beste meteen in de eerste wagon stappen, da's tweede klas idd, maar daar gaan de meesten zitten. Wil je eerste klas reizen, dan kun je toch echt het beste in Schagen of zelfs HHW daarnaartoe lopen.
quote:Pas na Schagen wordt het echt leeg en de trein en dan zit je tussen de junks en andere vage figuren die naar Den Helder moeten, oh ja en een paar aardige Texelaars
Op woensdag 15 oktober 2003 12:36 schreef devv05 het volgende:[..]
Ik reis elke dag tussen Duivendrecht en HHW en nooit ergens last gehad.. Vind die gespannen sfeer ook wel meevallen...
quote:Mwa, je kunt ook overdrijven...
Op woensdag 15 oktober 2003 13:05 schreef SunChaser het volgende:
Je kunt station Den Helder en DH-zuid vergelijken met dat stationnetje in Once Upon A Time in the West: veel wind, stilte en een paar ongure knakkers.
quote:en anders wel omdat de term zwartrijder discriminerend is
Op woensdag 15 oktober 2003 11:35 schreef Dr_Flash het volgende:Nog niet, maar de AEL wil vast wel wat patrouilles op pad sturen om af te dwingen dat conducteurs de elementaire beleefdheidsvorm "meneer de zwartrijder" of "Hooggeachte overvaller" in acht nemen bij de intermenselijke contacten
quote:Echt niet
Op woensdag 15 oktober 2003 13:07 schreef Pizza_Shooter het volgende:[..]
Mwa, je kunt ook overdrijven...
quote:
Dode bij steekpartij op station Den Helder
Van onze verslaggever
DEN HELDER-Een 17-jarige jongen uit Den Helder is zaterdagavond op het NS-station in zijn woonplaats om het leven gekomen door een steekpartij. Dat heeft een woordvoerder van de politie gezegd. De dader is voortvluchtig. De politie weet waarschijnlijk wie de dader is.Het slachtoffer behoorde tot een groepje dat ruzie kreeg met een andere groep. Hij is na de steekpartij met spoed naar het Gemini ziekenhuis in Den Helder vervoerd. Daar is hij kort na aankomst aan zijn verwondingen overleden.
Kort na het incident op het station had in de nabijgeleden Asterstraat nog een steekpartij plaats. Daarbij werd een man in zijn nek gestoken. De twee steekpartijen hebben waarschijnlijk niets met elkaar te maken.
zaterdag 20 september 2003, 21:56
quote:Klopt
Op woensdag 15 oktober 2003 13:18 schreef SunChaser het volgende:
Dit was trouwens nog niet zo lang terug.
[..]
Exact een week daarvoor, ook op een zaterdagavond rond 9 uur heb ik daar drie kwartier moeten wachten. Echt geen prettige sfeer daarzo, door toeval was het niet een week later. Dan had ik het schouwspel meegemaakt....
quote:Koop jij de telegraaf dan niet vanwege de ingezonden brieven ?
Op woensdag 15 oktober 2003 11:06 schreef Dr_Flash het volgende:[..]
Sjonge ik dacht dat jij al een dagtaak had aan fok!ken.....
nee het is nog erger: die man houdt tijd over om ingezonden brieven naar de telegraaf te sturen...
</offtopic>
Let maar eens op: als je een neger ziet stapt hij vrijwel altijd in den helder uit., nooit in Anna APuwlown, schagen of heerhugowaard, en alkmaar ook niet...
quote:Voornamelijk is overdreven, maar wel genoeg iig
Op woensdag 15 oktober 2003 13:24 schreef SunChaser het volgende:
Wat is je punt MikeyMo?Zover ik weet komt de overlast in DH voornamelijk van Antilianen.
quote:dat ik Anna Pauwlowna niet kan spellen
Op woensdag 15 oktober 2003 13:24 schreef SunChaser het volgende:
Wat is je punt MikeyMo?Zover ik weet komt de overlast in DH voornamelijk van Antilianen.
neuh, dat was gewoon iets wat me opviel. Negers in de trein van Amsterdam-den helder gaan vrijwel altijd naar Den Helder, viel me gewoon op
quote:en heb jij je ook al laten testen op tbc? drama weer daar.
Op woensdag 15 oktober 2003 11:27 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Daar zat ik afgelopen maandag nog in! Het is altijd wel rustig in de trein ja, misschien verstandig om dan bij andere mensen te gaan zitten. Die J. Heinis ken ik trouwens. Hij is idd leraar op de OSG hier op Texel en is de mentor van m'n zusje.
ik stel voor dat we de daders naakt en ondersteboven ophangen aan een lokale kerktoren en........ *censuur*
quote:Typerend.
Op woensdag 15 oktober 2003 10:41 schreef SunChaser het volgende:
In de tijd dat ik er heenmoest, zo'n 1,5 jaar bij elkaar heb ik altijd zwart gereden.
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 15:39 schreef STFU het volgende:
ik denk dat dit een taak is voor de NTCE.
ik denk dat de NTCE hier werkt van moet gaan maken en deze Motherf*ckers en lesje moet leren.ik stel voor dat we de daders naakt en ondersteboven ophangen aan een lokale kerktoren en........ *censuur*
Geboortedatum -
Gokje: ergens in 1990?
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 15:47 schreef Mr.J het volgende:[..]
Geboortedatum -
quote:heb je ooit weleens van de NTCE gehoord??
Op woensdag 15 oktober 2003 15:47 schreef Mr.J het volgende:[..]
Geboortedatum -
Zie je zo goed is NTCE nou
quote:Zo leuk is het anders niet....
Op woensdag 15 oktober 2003 15:22 schreef Razzmatazz het volgende:[..]
en heb jij je ook al laten testen op tbc? drama weer daar.
quote:Nee, die van een naaktslak zal net iets hoger liggen.
Op woensdag 15 oktober 2003 15:50 schreef STFU het volgende:[..]
jouw hersencapaciteit vergelijkbaar met een naaktslak??
Maar goed, ik maak tenminste geen posts over het 'naakt aan kerktoren laten hangen' van de daders.
quote:neej jij geeft ze eerder een kopje thee met een stroopwafel zeker???
Op woensdag 15 oktober 2003 16:24 schreef Mr.J het volgende:[..]
Nee, die van een naaktslak zal net iets hoger liggen.
Maar goed, ik maak tenminste geen posts over het 'naakt aan kerktoren laten hangen' van de daders.
quote:Ga jij maar weer terug naar de middeleeuwen.
Op woensdag 15 oktober 2003 17:08 schreef STFU het volgende:
dat soort gasten moet je met de harde hand straffen, een straf geven die ze nooit zullen vergeten!!!!
quote:Dus ze pakken alleen schrale blanken?
Op woensdag 15 oktober 2003 12:24 schreef SunChaser het volgende:
Ik ben zelf al donker en kan erg saggo kijken, dus ben dan niet zo snel een potentieel slachtoffer.
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 17:06 schreef STFU het volgende:[..]
neej jij geeft ze eerder een kopje thee met een stroopwafel zeker???
Ben het met je eens dat ons politie apparaat niet altijd even goed functioneerd nee. Maar goed , je zal dit toch aan ons Nederlands rechtssysteem moeten overlaten als ze uiteindelijk gepakt worden niet? En volgens mij staan er wel redelijk zware straffen op gewapende overvallen (let's hope so).
Met leuke niet uitvoerbare straffen verzinnen schiet je niet veel op.
Maar toch, stel 't gebeurd jezelf, dan mag je wat mij betreft die perso(o)n(en) totaal verbouwen ja (mits je op durft te staan als je met een gun bedreigd wordt).
quote:mischien een beetje overdreven maar ik zou toch echt niet graag op DH zuid staan savonds laat
Op woensdag 15 oktober 2003 13:07 schreef Pizza_Shooter het volgende:Mwa, je kunt ook overdrijven...
quote:jah tuurlijk ben ik met je eens dat hier in nederland een rechtsysteem is voor gebouwd.
Op woensdag 15 oktober 2003 17:15 schreef Mr.J het volgende:[..]
Ben het met je eens dat ons politie apparaat niet altijd even goed functioneerd nee. Maar goed , je zal dit toch aan ons Nederlands rechtssysteem moeten overlaten als ze uiteindelijk gepakt worden niet? En volgens mij staan er wel redelijk zware straffen op gewapende overvallen (let's hope so).
Met leuke niet uitvoerbare straffen verzinnen schiet je niet veel op.
Maar toch, stel 't gebeurd jezelf, dan mag je wat mij betreft die perso(o)n(en) totaal verbouwen ja (mits je op durft te staan als je met een gun bedreigd wordt).
ik heb nog nooit zoiets dergelijks meegemaakt gelukkig hoop het ook niet tevens (klop,klop,klop) en ik weet ook niet hoe ik zal reageren, waarschijnlijk heel koeltjes!
maarja.... u never know!
quote:ik heb
Op woensdag 15 oktober 2003 17:11 schreef Pizza_Shooter het volgende:[..]
Ga jij maar weer terug naar de middeleeuwen.
quote:Het is zeker niet leuk. Iedereen kende die man. En ik kende ook zijn dochter. Allemaal heel erg. Maar hij is niet alleen aan tubercolose overleden. Maar het is zeker NIET leuk!
Op woensdag 15 oktober 2003 16:06 schreef Pizza_Shooter het volgende:[..]
Zo leuk is het anders niet....
quote:Echt een héél gezellig station is het inderdaad ook weer niet....
Op woensdag 15 oktober 2003 17:17 schreef Slasher het volgende:[..]
mischien een beetje overdreven maar ik zou toch echt niet graag op DH zuid staan savonds laat
quote:Huh wat? Over wie hebben we het nu? TBC?
Op woensdag 15 oktober 2003 18:47 schreef SuUz2ko het volgende:[..]
Het is zeker niet leuk. Iedereen kende die man. En ik kende ook zijn dochter. Allemaal heel erg. Maar hij is niet alleen aan tubercolose overleden. Maar het is zeker NIET leuk!
Ben je nog veilig over gekomen trouwens?
quote:
Oosterend rouwt na overlijden meester Elias
door Titia Geerlink
maandag 13 oktober 2003
In de nacht van zaterdag op zondag over-
leed Elias Hordijk, directeur van de school,
onverwacht na een kort ziekbed.Zowel op basisschool De Akker als in de
dorpsgemeenschap van Oosterend is de
verslagenheid groot.Hordijk was zaterdag 57 jaar geworden. Hij
gaf al sinds 1979 les op De Akker.
In het Oosterendse had dit hoofd van de
school zijn sporen allang verdiend.Hordijk gaf de laatste jaren les aan de leer-
lingen van de bovenbouw (groep 7 en 8).
De kinderen hebben nu herfstvakantie.De leerlingen van zijn klas worden deze
week op school uitgenodigd om dit verlies
met elkaar te verwerken.
quote:Ja, is waar ook. De hoofdmeester van basisschool De Akker.....
Op woensdag 15 oktober 2003 20:19 schreef SunChaser het volgende:
Voor wie het tbc-verhaal niet begrijpt:
[..]
Ik had die link niet meteen gelegd...
quote:Je bedoelt die kutblanken?
Op woensdag 15 oktober 2003 21:20 schreef StefanP het volgende:
Ze hebben van de leider dus een signalement..... enne... weet iemand al of het weer een van "die" mensen was?
quote:ja het zijn altijd de blanken die dat soort dingen doen, grotendeels van de arrestanten in amsterdam is ook blank.
Op woensdag 15 oktober 2003 22:27 schreef Pizza_Shooter het volgende:[..]
Je bedoelt die kutblanken?
quote:Jij ook al?
Op woensdag 15 oktober 2003 22:39 schreef STFU het volgende:[..]
ja het zijn altijd de blanken die dat soort dingen doen, grotendeels van de arrestanten in amsterdam is ook blank.
als ik opsporingsverzocht kijk zie ik ook alleen maar blanken op foto en camera beelden staan.
quote:Alweer fout; het is Anna Paulowna
Op woensdag 15 oktober 2003 13:28 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
dat ik Anna Pauwlowna niet kan spellen
En als ze nou eens camera's in elke trein ophangen?
maar wel zo dat ze niet gesloopt kunnen worden natuurlijk.
quote:logisch!
Op donderdag 16 oktober 2003 12:17 schreef grote_oebiedoebie het volgende:[..]
Alweer fout; het is Anna Paulowna
En als ze nou eens camera's in elke trein ophangen?
maar wel zo dat ze niet gesloopt kunnen worden natuurlijk.
Ans Appelman
quote:Vast wel. Ik zal straks of morgen wel even kijken.
Op zondag 19 oktober 2003 21:14 schreef SunChaser het volgende:
De ingezonden brief is donderdag of vrijdag geplaatst in het NHD. Heeft iemand die nog?
quote:Ik heb 'm gelezen. Interessant, hoor, misschien komen er brieven naar aanleiding van jouw brief.
Op zondag 19 oktober 2003 21:14 schreef SunChaser het volgende:
De ingezonden brief is donderdag of vrijdag geplaatst in het NHD. Heeft iemand die nog?
quote:ik noem, enkhuizen, heerhugowaard, hoor
Op woensdag 15 oktober 2003 10:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Echt vreselijk prettig is het land boven de lijn Amsterdam-Zandvoort sowieso al niet
quote:Ik hoop dat ie wordt verfilmd.
Op zondag 19 oktober 2003 21:30 schreef tvlxd het volgende:[..]
Ik heb 'm gelezen. Interessant, hoor, misschien komen er brieven naar aanleiding van jouw brief.
quote:Ik ben nog bezig met een zombiefilm.
Op zondag 19 oktober 2003 21:37 schreef SunChaser het volgende:[..]
Ik hoop dat ie wordt verfilmd.
quote:lol
Op zondag 19 oktober 2003 21:38 schreef tvlxd het volgende:[..]
Ik ben nog bezig met een zombiefilm.
quote:Niet dus. Oud papier is net opgehaald. Helaas.
Op zondag 19 oktober 2003 21:23 schreef Angel_of_Dth het volgende:[..]
Vast wel. Ik zal straks of morgen wel even kijken.
quote:Hij (de tekst) staat ergens bovenaan het topic,. vorige week al gepost.
Op maandag 20 oktober 2003 18:17 schreef Angel_of_Dth het volgende:[..]
Niet dus. Oud papier is net opgehaald. Helaas.
Volgens mij staan ze ook niet op de site, wat wel weer jammer is want ik had 'm wel even willen lezen.
quote:Nu je het zegt, dat had ik inderdaad al eens gelezen. Voortaan toch even beter opletten wat ik lees.
Op maandag 20 oktober 2003 18:20 schreef SunChaser het volgende:[..]
Hij (de tekst) staat ergens bovenaan het topic,. vorige week al gepost.
quote:Hm, ik ben de afgelopen twee maanden een aantal keer van Den Helder naar Arnhem gereisd en toch elke keer wel minstens één keer gecontroleerd op dat hele traject...... Maar meestal was dat pas na Alkmaar.
Op maandag 20 oktober 2003 18:25 schreef Angel_of_Dth het volgende:[..]
Ik ben wel eens van Schagen tot Nijmegen gereden, ruim 2 uur dezelfde trein, maar geen conducteur gezien.
Overigens werd er laatst zelfs bij de ingang in Den Helder gecontroleerd! Wou ik naar voren lopen, moest je achterin instappen omdat ze daar aan het controleren waren.....
quote:Ik ben 2 keer naar Nijmegen gegaan en weer terug en op die 4 keer dat traject ben ik 1 keer gecontroleerd volgens mij. Tussen Schagen en HHW al. Wat had ik een boel geld kunnen besparen.
Op maandag 20 oktober 2003 19:14 schreef Pizza_Shooter het volgende:[..]
Hm, ik ben de afgelopen twee maanden een aantal keer van Den Helder naar Arnhem gereisd en toch elke keer wel minstens één keer gecontroleerd op dat hele traject...... Maar meestal was dat pas na Alkmaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |