abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage woensdag 15 oktober 2003 @ 10:41:57 #1
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_13892982
quote:
Texelaar krijgt in trein wapen tegen hoofd gedrukt
Van onze verslaggever BERT DE JONG
oudeschild-,,Het was net een gangsterfilm. Zó bizar. Je realiseert je op zo'n moment nauwelijks wat er gebeurt.'' Just Heinis (41) uit Oudeschild (Texel) werd maandagavond rond negen uur bruut overvallen in de trein van Schagen naar Den Helder. Ben je blij dat de trein rijdt, en redelijk op tijd, stormen er plotsklaps drie rovers je coupé binnen.

Heinis, leraar natuur- en wiskunde aan de openbare scholengemeenschap Texel, was een dagje naar Amsterdam geweest. Herfstvakantie, onder andere op bezoek bij zijn moeder.

,,Ik zat in mijn eentje in een zogeheten werkcoupé 1e klasse een beetje te dommelen, toen bij Anna Paulowna de deur met geweld open getrokken werd. Er stormden drie jongens naar binnen. De roverhoofdman richtte een vuurwapen op mij, de tweede overvaller had een nylonkous over zijn hoofd, de derde droeg een bivakmuts. Ze schreeuwden: snel, geld, geld, geld.''

Heinis overwoog één moment verzet te plegen. Snotneuzen waren het, en wellicht was het vuurwapen niet echt. Ze verdienden een rotschop. Hij herinnerde zich op tijd televisiespotjes, waarin getuigen van zinloos geweld wordt gewaarschuwd niet zelf de held uit te gaan hangen. En koos eieren voor zijn geld.

Tijdnood
,,Ik probeerde mijn portemonnee uit mijn jaszak te halen, om ze tevreden te stellen. Toen dat niet snel genoeg lukte eisten de overvallers mijn jas op. De trein was inmiddels gestopt op het station Anna Paulowna. Ze kwamen in tijdnood. Ik wilde mijn jas in eerste instantie niet geven. Maar de hoofdman riep: 'vooruit die jas, of ik schiet je dood'. Nou, toen heb ik mijn jas toch maar snel afgestaan. Daar zat dus mijn portemonnee in met geld, bankpassen, en creditcards.''

Jas kwijt, portemonnee weg. De rovers waren nog niet tevreden. Ze wilden ook de rugtas van Heinis. ,,Daarin zaten cadeautjes van mijn moeder, voor mijn dochtertje Lot dat twee weken geleden is geboren. Lullig hoor.'' Ook die raakte hij dus kwijt.

De rover met de nylonkous haalde als slotact een busje pepperspray tevoorschijn, en sproeide het sterk tranende goedje in het gezicht van de Texelaar. ,,Ik zag een aantal minuten helemaal niks meer.'' De drie overvallers vluchtten vervolgens de trein uit, pal langs de verbouwereerde conducteurs die op het perron stonden. Heinis: ,,Volgens de conducteurs was het trio in Schagen ingestapt. Toen al vonden de NS'ers het vreemde snuiters.''

Noodrem
,,Ik heb natuurlijk aangifte gedaan. Van de leider van de overvallers, die zijn gezicht niet bedekt had, heb ik een redelijk signalement kunnen geven. Vraagt zo'n politieman waarom ik niet aan de noodrem heb getrokken toen ze de coupé binnen kwamen. Denkt zo'n agent nu echt dat je daar aan denkt als je een vuurwapen tegen je hoofd gedrukt krijgt?''

Heinis wil dat andere passagiers die 's avonds met de trein reizen, en dan met name op trajecten met weinig passagiers, lering trekken uit zijn verhaal: ,,Ga niet alleen in een coupé zitten, zoek elkaar op. Dat is veiliger.''

Een politiewoordvoerder bevestigt het relaas van Heinis. Volgens de hermandad staat het treintraject Alkmaar-Schagen-Den Helder niet als bijzonder gevaarlijk te boek. De brute beroving van de Texelaar is vooralsnog een op zichzelf staand incident. Bizar, dat wel.

www.nhd.nl

Dat is de trein die ik regelmatig nam naar mijn werk, ook 's avonds. Ik woon in Schagen en daar stapt meestal iedereen uit zodat de trein SCH-DH praktisch leeg is. In de tijd dat ik er heenmoest, zo'n 1,5 jaar bij elkaar heb ik altijd zwart gereden. Er komt nooit een conducteur langs.
pi_13893069
Echt vreselijk prettig is het land boven de lijn Amsterdam-Zandvoort sowieso al niet
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_13893104
hmm ja lekker veilig gevoel geeft dat
forum.fok.nl
pi_13893120
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 10:41 schreef SunChaser het volgende:
In de tijd dat ik er heenmoest, zo'n 1,5 jaar bij elkaar heb ik altijd zwart gereden.
Boefje.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  Redactie Frontpage woensdag 15 oktober 2003 @ 10:49:50 #5
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_13893137
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 10:48 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Boefje.

Het was meer om aan te geven hoe goed de NS haar werk doet
pi_13893149
Het verstandigst is dus om bij elkaar te gaan zitten. Dan maar geen 1e klas.
pi_13893186
quote:
Vraagt zo'n politieman waarom ik niet aan de noodrem heb getrokken toen ze de coupé binnen kwamen.
Omdat je dan een boete krijgt. Andere agenten vinden dat waarschijnlijk nooit een geldige reden.

[Dit bericht is gewijzigd door Chrizzly op 15-10-2003 10:52]

pi_13893203
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 10:49 schreef SunChaser het volgende:
Het was meer om aan te geven hoe goed de NS haar werk doet
Door mensen zoals jij heeft de NS niet genoeg geld om de treinen op tijd te laten rijden. Je moest jezelf schamen. Leg mij het verschil uit tussen jou en een inbreker.

Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
pi_13893208
quote:
Hij herinnerde zich op tijd televisiespotjes, waarin getuigen van zinloos geweld wordt gewaarschuwd niet zelf de held uit te gaan hangen. En koos eieren voor zijn geld.
No comment.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
  woensdag 15 oktober 2003 @ 10:53:28 #10
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_13893211
Niet om stoer te doen, maar als iemand zo'n geintje bij mij zou flikken blijft er bar weinig meer van die persoon over.

Kijk, een gun trekken en ermee dreigen is 1, het lef hebben deze ook daadwerkelijk in koele bloede te gebruiken is een heel ander verhaal. Je kan er gerust vanuit gaan dat ze de trekker niet overhalen als je niets onverwachts doet.

En mocht je verkeerd zitten en zo'n etter haalt haalt wel de trekker over... eh... shit happens?

Godfather Bodybuilding topic reeks
  Redactie Frontpage woensdag 15 oktober 2003 @ 10:55:29 #11
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_13893250
Heb een ingezonden brief gestuurd naar de Telegraaf en het NHD.
quote:
Een Texelaar is beroofd in de trein van Schagen naar Den Helder. Niet zo vreemd dat iemand hiertoe komt, want in de 1,5 jaar dat ik van Schagen naar Den Helder reisde, zowel in de ochtend, middag als avond is mijn kaartje niet meer dan 10 keer gecontroleerd. De conducteurs denken op dit traject, we zijn bijna thuis, we blijven lekker eerste klas zitten. Of andersom: we beginnen net, de weg is nog lang dus we blijven eerste klas zitten. En intussen voelt de reiziger zich steeds onveiliger. Ja, de service staat hoog in het vaandel bij de Nederlandse Spoorwergen.

woensdag 15 oktober 2003 @ 11:00:09 #12
14827 Kogando
Modelprutser
pi_13893344
quote:
Gezien het feit Dhr. Tetelepta al die tijd nooit een kaartje heeft gekocht heeft hij derhalve geen recht van spreken.
pi_13893436
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 10:55 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Sjonge ik dacht dat jij al een dagtaak had aan fok!ken..... nee het is nog erger: die man houdt tijd over om ingezonden brieven naar de telegraaf te sturen...
  woensdag 15 oktober 2003 @ 11:14:33 #14
52589 sjun
uit solidariteit
pi_13893583
Heeft er al iemand een voorstel voor een bewapende treinwacht als variant op de burgerwacht en de pinwacht gelanceerd?
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
  Redactie Frontpage woensdag 15 oktober 2003 @ 11:17:54 #15
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_13893663
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 11:00 schreef Kogando het volgende:
Top!
  woensdag 15 oktober 2003 @ 11:18:20 #16
42123 Manji
Cursed with Immortality
pi_13893675
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 10:53 schreef Mr.J het volgende:

En mocht je verkeerd zitten en zo'n etter haalt haalt wel de trekker over... eh... shit happens?

Das dan wel een enorme berg stront.
The Horizons Of The Spring
Glare Of Autumn
...And Winter Becomes
  Redactie Frontpage woensdag 15 oktober 2003 @ 11:23:15 #17
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_13893798
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 10:53 schreef Oosthoek het volgende:

[..]

No comment.

Hoezo? Ik zou ook niet de held uithangen.
  woensdag 15 oktober 2003 @ 11:23:45 #18
53835 Razzmatazz
I fell asleep on your sofa..
pi_13893808
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 10:53 schreef Mr.J het volgende:
Niet om stoer te doen, maar als iemand zo'n geintje bij mij zou flikken blijft er bar weinig meer van die persoon over.

Kijk, een gun trekken en ermee dreigen is 1, het lef hebben deze ook daadwerkelijk in koele bloede te gebruiken is een heel ander verhaal. Je kan er gerust vanuit gaan dat ze de trekker niet overhalen als je niets onverwachts doet.

..sure
Ik reis ook regelmatig tussen Den Helder en Amsterdam, en de avonden probeer ik wel te mijden, zeker in het weekend. Gewoon een gespannen sfeer soms en geen conducteur te zien.
'Cos aren't you the one with your Razzmatazz and the nights on the town?
pi_13893814
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 11:23 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Hoezo? Ik zou ook niet de held uithangen.

Het gaat om het idee dat er werkelijk mensen bestaan die niet zelf kunnen denken en zo'n tv-spotje nodig hebben om zich te herinneren hoe ze moeten handelen in zo'n situatie
pi_13893838
klootzakken zijn het, zulke gasten verdienen echt een rotschop!
Colin Powell's got a better change of winning bronze in female gymnastics, then becoming the next president of the United States.
  Redactie Frontpage woensdag 15 oktober 2003 @ 11:25:28 #21
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_13893840
Het hele station in Den Helder is kut, de trein blijft er 25 minuten wachten, personeel zit in de kantine en de restaurants en de Wizzle zijn 's avonds dicht.
  woensdag 15 oktober 2003 @ 11:25:53 #22
14827 Kogando
Modelprutser
pi_13893854
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 11:17 schreef SunChaser het volgende:
Top!
pi_13893906
Daar zat ik afgelopen maandag nog in! Het is altijd wel rustig in de trein ja, misschien verstandig om dan bij andere mensen te gaan zitten. Die J. Heinis ken ik trouwens. Hij is idd leraar op de OSG hier op Texel en is de mentor van m'n zusje.
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_13893960
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 11:25 schreef SunChaser het volgende:
Het hele station in Den Helder is kut, de trein blijft er 25 minuten wachten, personeel zit in de kantine en de restaurants en de Wizzle zijn 's avonds dicht.
Echt een veilig gevoel geeft het niet inderdaad. Ook 's ochtends tussen de junks en alcoholisten op de trein wachten is geen pretje....
- Beverly Sills
  Redactie Frontpage woensdag 15 oktober 2003 @ 11:31:57 #25
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_13894008
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 11:29 schreef Pizza_Shooter het volgende:

Echt een veilig gevoel geeft het niet inderdaad. Ook 's ochtends tussen de junks en alcoholisten op de trein wachten is geen pretje....

Als je in Den Helder in de wachtende trein stapt kun je het beste meteen in de eerste wagon stappen, da's tweede klas idd, maar daar gaan de meesten zitten. Wil je eerste klas reizen, dan kun je toch echt het beste in Schagen of zelfs HHW daarnaartoe lopen.
pi_13894082
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 11:14 schreef sjun het volgende:
Heeft er al iemand een voorstel voor een bewapende treinwacht als variant op de burgerwacht en de pinwacht gelanceerd?
Nog niet, maar de AEL wil vast wel wat patrouilles op pad sturen om af te dwingen dat conducteurs de elementaire beleefdheidsvorm "meneer de zwartrijder" of "Hooggeachte overvaller" in acht nemen bij de intermenselijke contacten
pi_13894117
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 11:31 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Als je in Den Helder in de wachtende trein stapt kun je het beste meteen in de eerste wagon stappen, da's tweede klas idd, maar daar gaan de meesten zitten. Wil je eerste klas reizen, dan kun je toch echt het beste in Schagen of zelfs HHW daarnaartoe lopen.

Meestal staat de trein er inderdaad al, maar ik ga meestal voorin zitten. Over het algemeen is het er 's ochtends nog wel vrij veilig trouwens.
- Beverly Sills
pi_13894176
Maar vaak is 's ochtends het loket nog niet open en is er dus geen hond!
- Beverly Sills
pi_13895055
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 11:36 schreef Pizza_Shooter het volgende:

[..]

Meestal staat de trein er inderdaad al, maar ik ga meestal voorin zitten. Over het algemeen is het er 's ochtends nog wel vrij veilig trouwens.

ja 's ochtends zeker!
Maargoed, ik ga zo vanuit zaandam naar Den helder.. Hmpf lekker allemaal, niet dat er nu nog wat kan gebeuren, maar je weet maar nooit
Names are so cliché
pi_13895061
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 11:36 schreef Pizza_Shooter het volgende:

[..]

ja 's ochtends zeker!
Maargoed, ik ga zo vanuit zaandam naar Den helder.. Hmpf lekker allemaal, niet dat er nu nog wat kan gebeuren, maar je weet maar nooit
Names are so cliché
  woensdag 15 oktober 2003 @ 12:17:38 #31
19479 Mr.J
pi_13895101
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 11:23 schreef Razzmatazz het volgende:

[..]

..sure
Ik reis ook regelmatig tussen Den Helder en Amsterdam, en de avonden probeer ik wel te mijden, zeker in het weekend. Gewoon een gespannen sfeer soms en geen conducteur te zien.

Hangt ook van je uitstraling af.

Als je je al een 'bange' houding aanmeet wordt je sneller het slachtoffer ergens van dan als je daar met een 'fuck-niet-met-me' houding zit.

Redactie Frontpage woensdag 15 oktober 2003 @ 12:24:04 #32
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_13895229
Ik ben zelf al donker en kan erg saggo kijken, dus ben dan niet zo snel een potentieel slachtoffer. Ik kan zelfs in slaap vallen die 20 minuten en dan die 20 minuten naar schagen. Maar ben wel op mijn hoede.
  woensdag 15 oktober 2003 @ 12:28:08 #33
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_13895316
Hm, vaag dat het hier moet gebeuren. De man heeft in ieder geval wel verstandig gehandeld.
Als ik in Den Helder ben, maar dta is niet zo vaak, dan vind ik, 's avonds, het perron ook niet zo fris. Tegenwoordig controleren ze ook geen kaartjes meer bij de treinen, neem ik aan?
kern·ge·leer·de (de ~ (m.))
1 kernfysicus
pi_13895364
Tering ik heb nog wel eens les gehad van die gast man

Dat moet echt eng zijn

Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  woensdag 15 oktober 2003 @ 12:33:00 #35
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_13895430
hij zat wel eerste klas, als je 2e klas zit denken ze dat je geen geld hebt
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_13895537
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 11:31 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Ik reis elke dag tussen Duivendrecht en HHW en nooit ergens last gehad.. Vind die gespannen sfeer ook wel meevallen...
pi_13895750
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 12:36 schreef devv05 het volgende:

[..]

Ik reis elke dag tussen Duivendrecht en HHW en nooit ergens last gehad.. Vind die gespannen sfeer ook wel meevallen...

Pas na Schagen wordt het echt leeg en de trein en dan zit je tussen de junks en andere vage figuren die naar Den Helder moeten, oh ja en een paar aardige Texelaars
- Beverly Sills
  Redactie Frontpage woensdag 15 oktober 2003 @ 13:05:46 #38
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_13896149
Je kunt station Den Helder en DH-zuid vergelijken met dat stationnetje in Once Upon A Time in the West: veel wind, stilte en een paar ongure knakkers.
pi_13896186
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 13:05 schreef SunChaser het volgende:
Je kunt station Den Helder en DH-zuid vergelijken met dat stationnetje in Once Upon A Time in the West: veel wind, stilte en een paar ongure knakkers.
Mwa, je kunt ook overdrijven...
- Beverly Sills
pi_13896282
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 11:35 schreef Dr_Flash het volgende:

Nog niet, maar de AEL wil vast wel wat patrouilles op pad sturen om af te dwingen dat conducteurs de elementaire beleefdheidsvorm "meneer de zwartrijder" of "Hooggeachte overvaller" in acht nemen bij de intermenselijke contacten

en anders wel omdat de term zwartrijder discriminerend is
Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
  Redactie Frontpage woensdag 15 oktober 2003 @ 13:13:13 #41
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_13896296
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 13:07 schreef Pizza_Shooter het volgende:

[..]

Echt niet

Redactie Frontpage woensdag 15 oktober 2003 @ 13:18:38 #42
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_13896416
Dit was trouwens nog niet zo lang terug.
quote:
Dode bij steekpartij op station Den Helder
Van onze verslaggever
DEN HELDER-Een 17-jarige jongen uit Den Helder is zaterdagavond op het NS-station in zijn woonplaats om het leven gekomen door een steekpartij. Dat heeft een woordvoerder van de politie gezegd. De dader is voortvluchtig. De politie weet waarschijnlijk wie de dader is.

Het slachtoffer behoorde tot een groepje dat ruzie kreeg met een andere groep. Hij is na de steekpartij met spoed naar het Gemini ziekenhuis in Den Helder vervoerd. Daar is hij kort na aankomst aan zijn verwondingen overleden.

Kort na het incident op het station had in de nabijgeleden Asterstraat nog een steekpartij plaats. Daarbij werd een man in zijn nek gestoken. De twee steekpartijen hebben waarschijnlijk niets met elkaar te maken.

zaterdag 20 september 2003, 21:56

pi_13896481
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 13:18 schreef SunChaser het volgende:
Dit was trouwens nog niet zo lang terug.
[..]
Klopt

Exact een week daarvoor, ook op een zaterdagavond rond 9 uur heb ik daar drie kwartier moeten wachten. Echt geen prettige sfeer daarzo, door toeval was het niet een week later. Dan had ik het schouwspel meegemaakt....

- Beverly Sills
  woensdag 15 oktober 2003 @ 13:22:19 #44
20895 wernert2
Nu met 35% korting.
pi_13896504
<offtopic>
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 11:06 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Sjonge ik dacht dat jij al een dagtaak had aan fok!ken..... nee het is nog erger: die man houdt tijd over om ingezonden brieven naar de telegraaf te sturen...

Koop jij de telegraaf dan niet vanwege de ingezonden brieven ?
Vanwege de artikelen ? Nee, dat geloof ik niet.

</offtopic>

woensdag 15 oktober 2003 @ 13:22:23 #45
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_13896506
Is het iemand anders ook wel een opgevallen dat wanneer er een neger in de trein zit, hij er vrijwel altijd in Den Helder uitgaat, de meetsen in Den Helder Zuid.

Let maar eens op: als je een neger ziet stapt hij vrijwel altijd in den helder uit., nooit in Anna APuwlown, schagen of heerhugowaard, en alkmaar ook niet...

[..]
  Redactie Frontpage woensdag 15 oktober 2003 @ 13:24:25 #46
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_13896552
Wat is je punt MikeyMo?

Zover ik weet komt de overlast in DH voornamelijk van Antilianen.

pi_13896595
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 13:24 schreef SunChaser het volgende:
Wat is je punt MikeyMo?

Voornamelijk is overdreven, maar wel genoeg iig
- Beverly Sills
  woensdag 15 oktober 2003 @ 13:28:31 #48
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_13896653
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 13:24 schreef SunChaser het volgende:
Wat is je punt MikeyMo?

dat ik Anna Pauwlowna niet kan spellen

neuh, dat was gewoon iets wat me opviel. Negers in de trein van Amsterdam-den helder gaan vrijwel altijd naar Den Helder, viel me gewoon op

[..]
  woensdag 15 oktober 2003 @ 15:22:03 #49
53835 Razzmatazz
I fell asleep on your sofa..
pi_13898951
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 11:27 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Daar zat ik afgelopen maandag nog in! Het is altijd wel rustig in de trein ja, misschien verstandig om dan bij andere mensen te gaan zitten. Die J. Heinis ken ik trouwens. Hij is idd leraar op de OSG hier op Texel en is de mentor van m'n zusje.
en heb jij je ook al laten testen op tbc? drama weer daar.
'Cos aren't you the one with your Razzmatazz and the nights on the town?
  woensdag 15 oktober 2003 @ 15:39:54 #50
62944 STFU
Blain (NTCE Chaingunner)
pi_13899272
ik denk dat dit een taak is voor de NTCE.
ik denk dat de NTCE hier werkt van moet gaan maken en deze Motherf*ckers en lesje moet leren.

ik stel voor dat we de daders naakt en ondersteboven ophangen aan een lokale kerktoren en........ *censuur*

Hank Evans: Well fuck my ozone.
Hank Evans: Hey, Ringworm! Yeah I'm talking to you, you toxic waste of life. You gonna pick up that butt or do I have to glue it to my shoe and stick it up your big pimply a-hole.
pi_13899358
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 10:41 schreef SunChaser het volgende:
In de tijd dat ik er heenmoest, zo'n 1,5 jaar bij elkaar heb ik altijd zwart gereden.
Typerend.
[b]Op vrijdag 7 november 2003 00:23 schreef gelly het volgende:[/b][br]Ik wil Fok! wel leuk houden.
  woensdag 15 oktober 2003 @ 15:47:03 #52
19479 Mr.J
pi_13899408
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 15:39 schreef STFU het volgende:
ik denk dat dit een taak is voor de NTCE.
ik denk dat de NTCE hier werkt van moet gaan maken en deze Motherf*ckers en lesje moet leren.

ik stel voor dat we de daders naakt en ondersteboven ophangen aan een lokale kerktoren en........ *censuur*

Geboortedatum -

Gokje: ergens in 1990?

woensdag 15 oktober 2003 @ 15:50:33 #53
62944 STFU
Blain (NTCE Chaingunner)
pi_13899468
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 15:47 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Geboortedatum -

jouw hersencapaciteit vergelijkbaar met een naaktslak??
Hank Evans: Hey, Ringworm! Yeah I'm talking to you, you toxic waste of life. You gonna pick up that butt or do I have to glue it to my shoe and stick it up your big pimply a-hole.
  woensdag 15 oktober 2003 @ 15:54:20 #54
27474 heerder
NTCE KAMP COMMANDO
pi_13899537
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 15:47 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Geboortedatum -

heb je ooit weleens van de NTCE gehoord??
volgens onze AIVD ben jij 17 juni 1980 geboren.

Zie je zo goed is NTCE nou

"Het doel van de oorlog is vrede."
pi_13899849
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 15:22 schreef Razzmatazz het volgende:

[..]

en heb jij je ook al laten testen op tbc? drama weer daar.

Zo leuk is het anders niet....
- Beverly Sills
pi_13899981
NTCE rules!
"its not illegal unless you get caught"
  woensdag 15 oktober 2003 @ 16:24:22 #57
19479 Mr.J
pi_13900232
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 15:50 schreef STFU het volgende:

[..]

jouw hersencapaciteit vergelijkbaar met een naaktslak??

Nee, die van een naaktslak zal net iets hoger liggen.

Maar goed, ik maak tenminste geen posts over het 'naakt aan kerktoren laten hangen' van de daders.

woensdag 15 oktober 2003 @ 17:06:59 #58
62944 STFU
Blain (NTCE Chaingunner)
pi_13901027
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 16:24 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Nee, die van een naaktslak zal net iets hoger liggen.

Maar goed, ik maak tenminste geen posts over het 'naakt aan kerktoren laten hangen' van de daders.

neej jij geeft ze eerder een kopje thee met een stroopwafel zeker???
  woensdag 15 oktober 2003 @ 17:08:31 #59
62944 STFU
Blain (NTCE Chaingunner)
pi_13901055
dat soort gasten moet je met de harde hand straffen, een straf geven die ze nooit zullen vergeten!!!!
pi_13901108
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 17:08 schreef STFU het volgende:
dat soort gasten moet je met de harde hand straffen, een straf geven die ze nooit zullen vergeten!!!!
Ga jij maar weer terug naar de middeleeuwen.
- Beverly Sills
  woensdag 15 oktober 2003 @ 17:11:39 #61
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_13901114
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 12:24 schreef SunChaser het volgende:
Ik ben zelf al donker en kan erg saggo kijken, dus ben dan niet zo snel een potentieel slachtoffer.
Dus ze pakken alleen schrale blanken?
  woensdag 15 oktober 2003 @ 17:12:54 #62
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_13901136
Maar goed, het gaat hier natuurlijk gewoon om een gevoel van onveiligheid, niets meer. Daar hoeft dus niets aan te gebeuren.
  woensdag 15 oktober 2003 @ 17:15:39 #63
19479 Mr.J
pi_13901168
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 17:06 schreef STFU het volgende:

[..]

neej jij geeft ze eerder een kopje thee met een stroopwafel zeker???

Ben het met je eens dat ons politie apparaat niet altijd even goed functioneerd nee. Maar goed , je zal dit toch aan ons Nederlands rechtssysteem moeten overlaten als ze uiteindelijk gepakt worden niet? En volgens mij staan er wel redelijk zware straffen op gewapende overvallen (let's hope so).

Met leuke niet uitvoerbare straffen verzinnen schiet je niet veel op.

Maar toch, stel 't gebeurd jezelf, dan mag je wat mij betreft die perso(o)n(en) totaal verbouwen ja (mits je op durft te staan als je met een gun bedreigd wordt).

pi_13901192
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 13:07 schreef Pizza_Shooter het volgende:

mischien een beetje overdreven maar ik zou toch echt niet graag op DH zuid staan savonds laat
  woensdag 15 oktober 2003 @ 17:23:38 #65
62944 STFU
Blain (NTCE Chaingunner)
pi_13901288
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 17:15 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Ben het met je eens dat ons politie apparaat niet altijd even goed functioneerd nee. Maar goed , je zal dit toch aan ons Nederlands rechtssysteem moeten overlaten als ze uiteindelijk gepakt worden niet? En volgens mij staan er wel redelijk zware straffen op gewapende overvallen (let's hope so).

Met leuke niet uitvoerbare straffen verzinnen schiet je niet veel op.

Maar toch, stel 't gebeurd jezelf, dan mag je wat mij betreft die perso(o)n(en) totaal verbouwen ja (mits je op durft te staan als je met een gun bedreigd wordt).

jah tuurlijk ben ik met je eens dat hier in nederland een rechtsysteem is voor gebouwd.
Maar het zal een van je dierbaren of naasten maar gebeuren, dan zul je waarschijnlijk dezelfde reactie als mij hebben.

ik heb nog nooit zoiets dergelijks meegemaakt gelukkig hoop het ook niet tevens (klop,klop,klop) en ik weet ook niet hoe ik zal reageren, waarschijnlijk heel koeltjes!
maarja.... u never know!

woensdag 15 oktober 2003 @ 17:27:13 #66
62944 STFU
Blain (NTCE Chaingunner)
pi_13901343
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 17:11 schreef Pizza_Shooter het volgende:

[..]

Ga jij maar weer terug naar de middeleeuwen.

ik heb al gebeld, zo komen eraan, en je gaat weer terug in je kooi!
pi_13902598
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 16:06 schreef Pizza_Shooter het volgende:

[..]

Zo leuk is het anders niet....

Het is zeker niet leuk. Iedereen kende die man. En ik kende ook zijn dochter. Allemaal heel erg. Maar hij is niet alleen aan tubercolose overleden. Maar het is zeker NIET leuk!
Names are so cliché
pi_13903337
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 17:17 schreef Slasher het volgende:

[..]

mischien een beetje overdreven maar ik zou toch echt niet graag op DH zuid staan savonds laat

Echt een héél gezellig station is het inderdaad ook weer niet....
- Beverly Sills
pi_13903355
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 18:47 schreef SuUz2ko het volgende:

[..]

Het is zeker niet leuk. Iedereen kende die man. En ik kende ook zijn dochter. Allemaal heel erg. Maar hij is niet alleen aan tubercolose overleden. Maar het is zeker NIET leuk!

Huh wat? Over wie hebben we het nu? TBC?

Ben je nog veilig over gekomen trouwens?

- Beverly Sills
  Redactie Frontpage woensdag 15 oktober 2003 @ 20:19:39 #70
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_13904246
Voor wie het tbc-verhaal niet begrijpt:
quote:
Oosterend rouwt na overlijden meester Elias
door Titia Geerlink
maandag 13 oktober 2003

In de nacht van zaterdag op zondag over-
leed Elias Hordijk, directeur van de school,
onverwacht na een kort ziekbed.

Zowel op basisschool De Akker als in de
dorpsgemeenschap van Oosterend is de
verslagenheid groot.

Hordijk was zaterdag 57 jaar geworden. Hij
gaf al sinds 1979 les op De Akker.
In het Oosterendse had dit hoofd van de
school zijn sporen allang verdiend.

Hordijk gaf de laatste jaren les aan de leer-
lingen van de bovenbouw (groep 7 en 8).
De kinderen hebben nu herfstvakantie.

De leerlingen van zijn klas worden deze
week op school uitgenodigd om dit verlies
met elkaar te verwerken.

pi_13904652
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 20:19 schreef SunChaser het volgende:
Voor wie het tbc-verhaal niet begrijpt:
[..]
Ja, is waar ook. De hoofdmeester van basisschool De Akker.....

Ik had die link niet meteen gelegd...

- Beverly Sills
pi_13905535
Ze hebben van de leider dus een signalement..... enne... weet iemand al of het weer een van "die" mensen was?
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_13907169
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 21:20 schreef StefanP het volgende:
Ze hebben van de leider dus een signalement..... enne... weet iemand al of het weer een van "die" mensen was?
Je bedoelt die kutblanken?
- Beverly Sills
  woensdag 15 oktober 2003 @ 22:39:45 #74
62944 STFU
Blain (NTCE Chaingunner)
pi_13907478
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 22:27 schreef Pizza_Shooter het volgende:

[..]

Je bedoelt die kutblanken?

ja het zijn altijd de blanken die dat soort dingen doen, grotendeels van de arrestanten in amsterdam is ook blank.
als ik opsporingsverzocht kijk zie ik ook alleen maar blanken op foto en camera beelden staan.
pi_13908109
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 22:39 schreef STFU het volgende:

[..]

ja het zijn altijd de blanken die dat soort dingen doen, grotendeels van de arrestanten in amsterdam is ook blank.
als ik opsporingsverzocht kijk zie ik ook alleen maar blanken op foto en camera beelden staan.

Jij ook al?
- Beverly Sills
  woensdag 15 oktober 2003 @ 23:19:12 #76
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_13908706
De keren dat ik 's avonds van DH naar Schagen moest (omdat ik tentamen in DH had) heb ik ervoor gezorgd dat ik niet ruim van te voren op het station was, zodat ik daar niet lang hoefde te wachten tot dat ding ging rijden. 15 a 20 minuten daar wachten is namelijk niet altijd fijn.
Het heeft alleen niet altijd succes. Als de hele trein om je heen afgebroken wordt tussen CS en Den Helder Zuid zit je er toch niet zo prettig. Hoewel mij verder niks aangedaan is. Had ik echter een trein later genomen, dan was ik in een aardige vechtpartij op het station gekomen, hoorde ik later van een klasgenoot.
Ach ja, er loopt 's avonds nogal wat tuig rond. Het is altijd wel weer prettig om in Schagen aan te komen, mooi dorpje.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_13915881
Ik vind het allemaal wel meevallen, ik voel me er niet onveilig.
pi_13916722
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 13:28 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
dat ik Anna Pauwlowna niet kan spellen
Alweer fout; het is Anna Paulowna

En als ze nou eens camera's in elke trein ophangen?
maar wel zo dat ze niet gesloopt kunnen worden natuurlijk.

pi_13917616
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 12:17 schreef grote_oebiedoebie het volgende:

[..]

Alweer fout; het is Anna Paulowna

En als ze nou eens camera's in elke trein ophangen?
maar wel zo dat ze niet gesloopt kunnen worden natuurlijk.

logisch!
Names are so cliché
  Redactie Frontpage zondag 19 oktober 2003 @ 21:14:30 #80
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_13992738
De ingezonden brief is donderdag of vrijdag geplaatst in het NHD. Heeft iemand die nog?
  zondag 19 oktober 2003 @ 21:17:30 #81
69546 Ans
Dementie = nirvana
pi_13992831
Het wordt tijd dat ze hier pepperspray legaliseren net als in Duitsland

Ans Appelman

Het mooie aan dementie is dat je het zelf niet door hebt; je kan gewoon legitiem een lastpak zijn voor je omgeving
  zondag 19 oktober 2003 @ 21:23:19 #82
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_13992980
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 21:14 schreef SunChaser het volgende:
De ingezonden brief is donderdag of vrijdag geplaatst in het NHD. Heeft iemand die nog?
Vast wel. Ik zal straks of morgen wel even kijken.
  zondag 19 oktober 2003 @ 21:30:45 #83
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_13993132
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 21:14 schreef SunChaser het volgende:
Ik heb 'm gelezen. Interessant, hoor, misschien komen er brieven naar aanleiding van jouw brief.
1 kernfysicus
pi_13993249
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 10:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Echt vreselijk prettig is het land boven de lijn Amsterdam-Zandvoort sowieso al niet
ik noem, enkhuizen, heerhugowaard, hoor
Bij Disneykand sluit alles, behalve de souvenirwinkels
  Redactie Frontpage zondag 19 oktober 2003 @ 21:37:21 #85
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_13993286
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 21:30 schreef tvlxd het volgende:

[..]

Ik heb 'm gelezen. Interessant, hoor, misschien komen er brieven naar aanleiding van jouw brief.

Ik hoop dat ie wordt verfilmd.
  zondag 19 oktober 2003 @ 21:38:09 #86
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_13993305
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 21:37 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Ik hoop dat ie wordt verfilmd.

Ik ben nog bezig met een zombiefilm.
1 kernfysicus
pi_14000591
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 21:38 schreef tvlxd het volgende:

[..]

Ik ben nog bezig met een zombiefilm.

lol
Names are so cliché
  maandag 20 oktober 2003 @ 18:17:08 #88
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_14011870
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 21:23 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Vast wel. Ik zal straks of morgen wel even kijken.

Niet dus. Oud papier is net opgehaald. Helaas.
Volgens mij staan ze ook niet op de site, wat wel weer jammer is want ik had 'm wel even willen lezen.
  Redactie Frontpage maandag 20 oktober 2003 @ 18:20:19 #89
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_14011943
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 18:17 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Niet dus. Oud papier is net opgehaald. Helaas.
Volgens mij staan ze ook niet op de site, wat wel weer jammer is want ik had 'm wel even willen lezen.

Hij (de tekst) staat ergens bovenaan het topic,. vorige week al gepost.
  maandag 20 oktober 2003 @ 18:25:50 #90
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_14012093
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 18:20 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Hij (de tekst) staat ergens bovenaan het topic,. vorige week al gepost.

Nu je het zegt, dat had ik inderdaad al eens gelezen. Voortaan toch even beter opletten wat ik lees.
Ik geef je overigens gedeeltelijk gelijk. Er wordt zeer weinig gecontroleerd, maar dat is niet alleen op dat traject. Soms komen ze het hele traject niet. Ik ben wel eens van Schagen tot Nijmegen gereden, ruim 2 uur dezelfde trein, maar geen conducteur gezien.
pi_14013171
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 18:25 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Ik ben wel eens van Schagen tot Nijmegen gereden, ruim 2 uur dezelfde trein, maar geen conducteur gezien.

Hm, ik ben de afgelopen twee maanden een aantal keer van Den Helder naar Arnhem gereisd en toch elke keer wel minstens één keer gecontroleerd op dat hele traject...... Maar meestal was dat pas na Alkmaar.

Overigens werd er laatst zelfs bij de ingang in Den Helder gecontroleerd! Wou ik naar voren lopen, moest je achterin instappen omdat ze daar aan het controleren waren.....

- Beverly Sills
  maandag 20 oktober 2003 @ 21:26:34 #92
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_14016727
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 19:14 schreef Pizza_Shooter het volgende:

[..]

Hm, ik ben de afgelopen twee maanden een aantal keer van Den Helder naar Arnhem gereisd en toch elke keer wel minstens één keer gecontroleerd op dat hele traject...... Maar meestal was dat pas na Alkmaar.

Ik ben 2 keer naar Nijmegen gegaan en weer terug en op die 4 keer dat traject ben ik 1 keer gecontroleerd volgens mij. Tussen Schagen en HHW al. Wat had ik een boel geld kunnen besparen.
  Redactie Frontpage maandag 20 oktober 2003 @ 21:27:23 #93
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_14016757
In de spits hoef je helemaal geen kaart te halen want dat zitten de wagons boordevol.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')