Ik vind dat hij soms wel erg veel slist tussen de liedjes door. Hij haalt altijd al op een erg opvallende manier adem, maar op deze dvd hoor je dat heel goed. Waarschijnlijk ook omdat hij gewoon buiten adem is, want later op de dvd gaat het echt storen. Suzanne komt gewoon niet mooi uit de verf.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:08 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wie heeft de DVD nog meer? Als je m nog niet hebt.. you're missin' out!
Wat een sfeer.. wat een koning.. wat een liedjes..
En heb je 'een zomer aan 't eind..' ook al of moet stormvogels nog even goed bezinken eerst?quote:Op woensdag 23 februari 2005 00:32 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ik vind dat hij soms wel erg veel slist tussen de liedjes door. Hij haalt altijd al op een erg opvallende manier adem, maar op deze dvd hoor je dat heel goed. Waarschijnlijk ook omdat hij gewoon buiten adem is, want later op de dvd gaat het echt storen. Suzanne komt gewoon niet mooi uit de verf.
De overzichts cd Toen & Nu is trouwens wel een aanrader. Ik moet eerlijk toegeven dat ik hem gedownload heb, omdat ik niet zo van de verzamelaars ben, maar het is een prettige selectie als je even wat Boeijen wilt draaien en niet een specifiek album.
Inmiddels heb ik ook Stormvogels Live. Wat een weergaloos album. Elke Boeijen liefhebber moet in ieder geval die cd verplicht hebben.
En maar liefst twee nummers metRamses
![]()
De stormvogels moeten eerst even uitgefladderd zijn.quote:Op woensdag 23 februari 2005 00:50 schreef Lamon het volgende:
[..]
En heb je 'een zomer aan 't eind..' ook al of moet stormvogels nog even goed bezinken eerst?
Ik heb 'aan gezelligheid ten onder' van Maarten van Roozendaal een tijdje geleden van een vriendin cadeau gekregen. Vooral het nummer 'Eerste gebod' kan me erg bekoren.quote:Op woensdag 23 februari 2005 00:59 schreef Wepeel2 het volgende:
net wel de nieuwe 2-cd van Maarten van Roozendaal (Verzamelt Werk, geen typefout) bestelt. De theatershow was erg goed en mooi om de nieuwere liedjes die nooit eerder met band zijn gespeeld, nu in een vollere bezetting te horen
Dat was even een shameless plug voor een andere favo artiest.
En nu ga ik slapen.![]()
Het was in 1 woord: Geweldig!quote:Op dinsdag 22 februari 2005 23:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
En...???
mooi, ik ben ook aantal maal naar concert van hem geweest haha.. wist nog geen eens dat er hier een topic over was..quote:
Ja dat is wel een aardige voorstelling inderdaad. Eerste gebod is ook wel een van mijn favoriete nummers. De eerste 3 shows zijn nog 'vertaald' naar studio cd's en de latere shows niet. Dat is jammer, omdat ik de nummers soms te kaal en te rauw vind. Daarom ben ik blij dat er nu een overzichts voorstelling is gemaakt waar alle nummers wel de behandeling hebben gekregen die ze verdienen.quote:Op woensdag 23 februari 2005 01:02 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik heb 'aan gezelligheid ten onder' van Maarten van Roozendaal een tijdje geleden van een vriendin cadeau gekregen. Vooral het nummer 'Eerste gebod' kan me erg bekoren.
Ken je veel nummers van de tour trouwens, en heb je er wat aan?quote:Op zondag 27 februari 2005 01:36 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Inderdaad schande!
Schaduw van de Liefde is echt een album dat je moet leren waarderen denk ik. Sommige zemelnummers blijven gewoon zemelnummers, andere worden juweeltjes.
De nummers die niet nieuw zijn ken ik allemaal en vind ik ook mooi, dus daar houd ik me dan maar aan vast. Wat betreft de nieuwe nummers, dat is spannend!quote:Op zondag 27 februari 2005 17:24 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Ken je veel nummers van de tour trouwens, en heb je er wat aan?
wel goed, was wel iets anders dan 'normaal' vooral rustige nummers.quote:Op woensdag 30 maart 2005 14:31 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wat vonden je ouders ervan? (eerlijk mag..)
Zijn allemaal goede albums.quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Vandaag vier albums binnen gekregen:
-De Ontmoeting
-Ballade van de Dromedaris
-Heden
-Vaderland
Ik ben benieuwd..
Van de site:quote:Op woensdag 11 mei 2005 01:33 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wanneer zou het nieuwe album uitkomen? De nieuwe liedjes zoals we die tijdens de tour hoorde zijn geweldig!
Dus zal nog wel even duren. Uiteindelijk zal er vast wel een komen, maar niet op korte termijn dus.quote:'Ik ben van plan om de komende tijd weer es een grote reis te maken. Om de dingen vanop een afstand te bekijken, tot rust te komen en na te denken over wat komen zal. Bijvoorbeeld of en wanneer er een nieuwe plaat zal komen."
Origineel!quote:Op zondag 20 november 2005 22:59 schreef oinie het volgende:
Verboden dichters en Hier komt de storm... favorieten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bet de DVD weer eens bekeken, en weer besloten dat het nou toch eens tijd wordt om Boeijen een keer live te zien, ookal ken ik eigenlijk bijna alleen maar nummers van de tijd dat het nog "groep" was.
Daarnaast een TVP want ik verlies steeds dit topic uit het oog
Bertje en Henk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |