quote:Gaat het verder een beetje HW?
Op dinsdag 14 oktober 2003 23:01 schreef HeatWave het volgende:dwz dat ik jullie bagger nog niet op slot HOEF te gooien
.
Ga ik wel doen
.
Qua ontgroenen enzo?
Je hebt de crewchat zeker nog niet ondekt, he? ![]()
maar ik heb alle vertrouwen in je dat je het als blauwe ook goed gaat doen
Zo, en na dit geslijm, mag je er weer eentje op jouw kosten voor mij inschenken.
Niets dat ik in de kroeg niet mee maakt
.
quote:we vangen je wel op als het nodig is hoor!! dit is jouw veilige nestje waar je altijd kunt terugkeren
Op dinsdag 14 oktober 2003 23:06 schreef HeatWave het volgende:
het valt me allersinds mee hoor. Een beetje pesten her en der...Niets dat ik in de kroeg niet mee maakt
.
mag ik dan nu een kotsbakje??
quote:O
Op dinsdag 14 oktober 2003 23:13 schreef HeatWave het volgende:
Ik zal hools echt niet verlaten hoor.
Ik kan vooruit kijken blijkbaar.... Echt heel toevallig dacht ik vanmiddag nog ff : 'wanneer zal HeatWave nou is mod worden'.
.
Wel weer een bewijs trouwens van de vriendjespolitiek in de FOK-crew... Zolang je maar naar meetings gaat en je goed inlikt bij Yvonne, kom je vanzelf wel een keer in de crew.
.
.
quote:Zo is het maar net, mien jong.
Op dinsdag 14 oktober 2003 23:32 schreef Loek-B het volgende:Wel weer een bewijs trouwens van de vriendjespolitiek in de FOK-crew... Zolang je maar naar meetings gaat en je goed inlikt bij Yvonne, kom je vanzelf wel een keer in de crew.
.
.
voordat ik mod werd had ik nog nooit een meeting gehad en kende ik niemand van de crew.
quote:JIJ hebt het door!
Op dinsdag 14 oktober 2003 23:32 schreef Loek-B het volgende:
HW!. Feli en veel succes als blauwtje.
.
Ik kan vooruit kijken blijkbaar.... Echt heel toevallig dacht ik vanmiddag nog ff : 'wanneer zal HeatWave nou is mod worden'.
.
Wel weer een bewijs trouwens van de vriendjespolitiek in de FOK-crew... Zolang je maar naar meetings gaat en je goed inlikt bij Yvonne, kom je vanzelf wel een keer in de crew.
.
.
quote:Trusteh JustMe.
Op dinsdag 14 oktober 2003 23:41 schreef just me het volgende:welterusten hools een goede nachtrust toegewenst
quote:Maar dat was vroegáh.
Op dinsdag 14 oktober 2003 23:40 schreef golfer het volgende:
voordat ik mod werd had ik nog nooit een meeting gehad en kende ik niemand van de crew.
tot morgen hoolies!
quote:Je bed zoeken.. nu nog?
Op dinsdag 14 oktober 2003 23:45 schreef Ajaxno1 het volgende:
Zucht ga m'n bed maar is zoeken, morgen weer vroeg op enzo.
2e etage, 3e links geloof ik.
quote:Nee, LoekB op OUD.
Op dinsdag 14 oktober 2003 23:55 schreef Loek-B het volgende:
Who's next? SCH als SEX-mod?.
quote:Hoi!
Op woensdag 15 oktober 2003 00:11 schreef mitt het volgende:
Hallo
U bent?
Oh ja, ik zie het al, ook zo'n ex-hool die mod is geworden. Nogwel van een forum waar ik ook af-en-toe mijn gezicht laat zien/mod.
quote:Tr
Op woensdag 15 oktober 2003 00:11 schreef mitt het volgende:
Hallo
nog bedankt trouwens....
quote:H'mmm,
Op dinsdag 14 oktober 2003 23:31 schreef popolon het volgende:
FC FOK - wedstrijdbesprekingen deel 1
[afbeelding]

J.
*Leegt het schoteltje van Justtoilet, kiept het leeg in de beautycase van SCH, blaast de asbakken schoon en klimt naar beneden.
![]()
Morgen weer 1e werkdag van de week ![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |