abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 14:55:53 #1
42700 Minkeltje
Ondertitel hier
pi_13876062
Hmmm, niet eenzaam qua familie hoor, maar gewoon net dat ene mis je dan. Die vriendin (in mijn geval), of die vriend (voor de dames en eventuele heren natuurlijk), waarmee je lekker tijdens de kerst samen kan zijn..... Wie herkent zich hierin?
Zeg meneer Minkeltje hebben wij gedronken?
Ach agent, slechts de golven zullen zeggen.....!
pi_13876100
Ach ik weet niet wat ik mis dus ik zit er niet zo mee
pi_13876127
nee sorry heb al 4 jaar een hele lieve vriendin
dus een leuke lieve kleffe natte kerst voor mij (en vriendin natuurlijk)
Do no Kill Do not rape Do not steal, these are princables that every men of every faith can embrace
pi_13876148
Het is pas half oktober hoor. En dan zit je nu al aan de kerst te denken Er kan nog genoeg veranderen..............
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 14:59:32 #5
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_13876158
Ik vind kerst elk jaar stom en dat terwijl ik altijd gezellig met mijn familie ben.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 14:59:34 #6
70256 Baklap
it's true,I ate your flag
pi_13876160
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 14:58 schreef Reco het volgende:
Het duurt nog wel ff tot kerst hoor..je bent wel heel zeker van je zaak.
Look who's here everyone! It's Zoidberg, the lovable tramp!
pi_13876181
Idem hier dit wordt waarschijnlijk mijn eerste kerst zonder vriendin sinds 1994...... maar wie weet, er kan nog van alles gebeuren.

[Dit bericht is gewijzigd door Asap op 14-10-2003 15:01]

BLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLA!
pi_13876187
Je hebt nog 2,5e maand..,en het missen van een vriendin wordt voor mij niet sterker tijdens kerst..
pi_13876203
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 14:55 schreef Minkeltje het volgende:
Hmmm, niet eenzaam qua familie hoor, maar gewoon net dat ene mis je dan. Die vriendin (in mijn geval), of die vriend (voor de dames en eventuele heren natuurlijk), waarmee je lekker tijdens de kerst samen kan zijn..... Wie herkent zich hierin?
pi_13876211
Me vriendin met beide kerstdagen werken (horeca )
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 15:02:07 #11
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_13876214
Vier al jaren een 'eenzame kerst' en dit jaar is het niet anders. Mijn vriend zit heel de maand december én een stuk van januari aan de andere kant van de wereld. Maar ach, ik vermaak me wel. Met mijn familie zullen we wel weer een 'gezellig uitje'' hebben, heb een etentje bij vrienden en ook met oud en nieuw heb ik me al ergens ondergebracht.

Kerst is zo eenzaam als je het zelf maakt...

Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 15:02:39 #12
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_13876228
Lekker voordelig. Nu hoef ik alleen voor familie iets te kopen. Ik ben al niet rijk, dus komt mooi uit.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_13876283
Ik me vriendin sinds paar dagen kwijt, en die mis ik natuurlijk wel met kerst, maar eenzaam wordt ie zeker niet
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 15:06:10 #14
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_13876313
quote:
Meld me ook ff..tja geld voor mij hetzelfde.. mis mijn ex en dat zal nou niet echt bevordelijk zijn voor kerst..mja kerst duurt nog lang dat wel. misschien gaat het tegen die tijd wat beter.
OJAAJOH?
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 15:07:14 #15
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_13876339
Nouja, eenzaam. Valt eigenlijk wel mee, juist met de feestdagen heb ik genoeg te doen. Ok; een vriendin zou leuk zijn, maar feest zonder vriendin ben ik nou wel gewend na ruim 24 jaar

[Dit bericht is gewijzigd door ThE_ED op 14-10-2003 15:07]

[KNE]-Mod
pi_13876346
kerst is stom
helemaal als je erop jarig bent
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 15:09:33 #17
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_13876399
BTW: Het is pas oktober hoor Eerst Sinterklaas nog
[KNE]-Mod
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 15:09:41 #18
67587 The_NiteAngyl
and Sylvaënor live forever
pi_13876401
Ik vind het ook altijd behoorlijk kut om altijd maar traditioneel Nederlands kerst te vieren. Na 21 jaar wil ik ook wat anders...
Daarom vlucht ik maar naar m'n schoonfamilie in Oostenrijk, om daar voor de eerste keer kerst te vieren. Ben ik van dat gezeik hier af
"Onto the paper scribe I the words that fro my heart move -
With every dight letter, with the ebb of ink,
The point of the quill my penmanship doth mirror."
pi_13876634
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 14:59 schreef Baklap het volgende:

[..]

Het duurt nog wel ff tot kerst hoor..je bent wel heel zeker van je zaak.

Ben zeker van onze liefde voor elkaar
Do no Kill Do not rape Do not steal, these are princables that every men of every faith can embrace
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 15:26:55 #20
42700 Minkeltje
Ondertitel hier
pi_13876845
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 15:02 schreef Copycat het volgende:
Vier al jaren een 'eenzame kerst' en dit jaar is het niet anders. Mijn vriend zit heel de maand december én een stuk van januari aan de andere kant van de wereld. Maar ach, ik vermaak me wel. Met mijn familie zullen we wel weer een 'gezellig uitje'' hebben, heb een etentje bij vrienden en ook met oud en nieuw heb ik me al ergens ondergebracht.

Kerst is zo eenzaam als je het zelf maakt...

Tis ook niet eenzaam eigenlijk in t opzicht dat ik alleen ben. Genoeg familie enzo. Maar toch zit je zelf alleen snappie
En voorwat DJKoster zegt, toch vink t bij de feestdagen altijd een sterker gevoel van missen. En ok t duurt nog ff tot t kerst is maar toch
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 15:33:31 #21
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_13877011
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 15:26 schreef Minkeltje het volgende:

[..]

Tis ook niet eenzaam eigenlijk in t opzicht dat ik alleen ben. Genoeg familie enzo. Maar toch zit je zelf alleen snappie

Ja, ik snap...
heb vorig jaar eerste kerstdag alleen doorgebracht. Met heel veel lekkere hapjes, voldoende videobanden en de kat op schoot heb ik het toch erg lekker gehad met me, myself en I.
Maar scheelt denk ik ook dat ik niet zo'n kerstgevoelig type ben.
Heb in al mijn jaren zelfstandigheid nog nooit een kerstboom opgezet, bijvoorbeeld.

(Je mag anders wel in mijn plaats met mijn familie gaan bowlen en steengrillen...) En nee, da's geen grap maar een ritueel. 'Was 't maar een grap, dan kon ik er ook om lachen.

pi_13877020
ik heb dat ook altijd met kerst....omdat het vind ik leuk is om dan eerst een cadeautje voor hem te kopen ofzo....of samen film kijken op de bank met de kachel aan...en het liefst nog sneeuw....dus dan eerst een stuk wandelen en dan lekker op de bank kruipen met een leuke film....
of als je iets met de hele familie gaat doen zie je anderen ook met vriend of vriendin en dan baal je dat je geen vriend of vriendin hebt....
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 15:37:05 #23
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_13877099
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 15:33 schreef Ilsjuhh het volgende:
ik heb dat ook altijd met kerst....omdat het vind ik leuk is om dan eerst een cadeautje voor hem te kopen ofzo....of samen film kijken op de bank met de kachel aan...en het liefst nog sneeuw....dus dan eerst een stuk wandelen en dan lekker op de bank kruipen met een leuke film....
of als je iets met de hele familie gaat doen zie je anderen ook met vriend of vriendin en dan baal je dat je geen vriend of vriendin hebt....

dat is inderdaad wat je mist..

OJAAJOH?
pi_13877318
Ach, eerste kerst voor mij zonder vriend sinds 95. Het is maar kerst, niks bijzonders. Probeer mn gevoel dan uit te zetten en ga zeker niet zover vooruit kijken. Allemaal emotie haha maar niet echt leuk..
Heb genoeg vriendinnen!
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 15:48:48 #25
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_13877380
M'n vriendin gaat ook een eenzame kerst tegemoet

Maar dat komt omdat ik drie maanden ga reizen!

We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 15:57:55 #26
11682 Moonah
Jolie femme
pi_13877663
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 15:26 schreef Minkeltje het volgende:
En ok t duurt nog ff tot t kerst is maar toch
...maar toch is het nooit te vroeg om jezelf depressief te praten.
Kom op zeg!

Neem maar een vb aan Copycat, zo kan het ook.

quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 15:33 schreef Copycat het volgende:
heb vorig jaar eerste kerstdag alleen doorgebracht. Met heel veel lekkere hapjes, voldoende videobanden en de kat op schoot heb ik het toch erg lekker gehad met me, myself en I.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 16:00:26 #27
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_13877723
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 15:57 schreef Moonah het volgende:

[..]

...maar toch is het nooit te vroeg om jezelf depressief te praten.
Kom op zeg!

Neem maar een vb aan Copycat, zo kan het ook.
[..]

We gaan gewoon voor alle eenzame Fok!ers een kerstmeeting maken waar flink wordt gezopen
OJAAJOH?
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 16:01:27 #28
42700 Minkeltje
Ondertitel hier
pi_13877752
quote:
Idd,, dat ja !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 16:03:40 #29
18875 BDisOKE
Spend some quality time...
pi_13877812
Ik mis niks...
Zit lekker int zonnetje als iedereen hier met die kerstbullshit bezig is...
with a demon of mine...
BDisOKE.nl mijn werk
Mijn games...
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 16:05:50 #30
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_13877861
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 15:48 schreef Svyatagor het volgende:

Jij snoodaard!!!
Veel plezier
pi_13877877
quote:
Ik begrijp je verlangens wel, same here. Maar zoiets hoeft toch absoluut niet kerstgebonden te zijn? Je kunt altijd gezellig een film huren, een stuk wandelen of een cadeautje kopen.

Maar dat gevoel als je met de hele familie bent is tijdens de feestdagen inderdaad wel ineens een stuk sterker. Moeten ze maar afschaffen ofzo.

What's it going to be then, eh?
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 16:11:15 #32
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_13878030
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 16:06 schreef Gillingham het volgende:

[..]
Maar dat gevoel als je met de hele familie bent is tijdens de feestdagen inderdaad wel ineens een stuk sterker. Moeten ze maar afschaffen ofzo.

Allemaal (commercieel gevoede) opgelegde gezelligheid.
Je word inderdaad op alle mogelijke manieren gewezen op het 'feit' dat Kerst gezellig is en moet worden doorgebracht met je loved ones...

Ik zit echt liever alleen thuis met mijn eigen dingetjes dan dat ik met mijn familie op de bowlingbaan sta (ja, dit zit mij echt hoog... al jarenlang... ga er maar eens een topic over openen, een dezer dagen) puur alleen omdat het nu eenmaal zo hoort met Kerst.
Niet in Copycat''s boekje!

dinsdag 14 oktober 2003 @ 16:12:51 #33
42700 Minkeltje
Ondertitel hier
pi_13878063
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 16:11 schreef Copycat het volgende:

[..]

Je word inderdaad op alle mogelijke manieren gewezen op het 'feit' dat Kerst gezellig is en moet worden doorgebracht met je loved ones...

Ik zit echt liever alleen thuis met mijn eigen dingetjes dan dat ik met mijn familie op de bowlingbaan sta (ja, dit zit mij echt hoog... al jarenlang... ga er maar eens een topic over openen, een dezer dagen) puur alleen omdat het nu eenmaal zo hoort met Kerst.

En ik vind kerst (en dat is niet via commercie ingegoten) gewoon een gezellig iets, en ja iets wat je met je loved ones deelt. Maar dat hoeft van mij niet met een grote schranspartij te zijn, maar gewoon, tja knus, gezellig, liefdevol al dat soort sentimentele dingen
pi_13878109
quote:

[..]

Opgelegde gezelligheid, dat is de juiste term. Met kerst lief zijn voor elkaar en vrede over de hele wereld omdat het kindeke Jezus x aantal jaar geboren is. Ben maar altijd lief voor elkaar en zorg dat er altijd vrede is. Schijnheilig gedoe...
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 16:19:16 #35
61288 Duna
Still Going Strong
pi_13878238
quote:
Wat kan mij de kerst nou bommen ik zou mij dan niet eenzamer voelen dan anders.... Maarja ik geef dan ook nix om de kerst eigenlijk.
Met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal.
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 16:20:35 #36
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_13878280
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 16:14 schreef Gillingham het volgende:

[..]
Met kerst lief zijn voor elkaar en vrede over de hele wereld omdat het kindeke Jezus x aantal jaar geboren is. Ben maar altijd lief voor elkaar en zorg dat er altijd vrede is. Schijnheilig gedoe...

Juistem!
En opeens zitten de kerken vol... want het is kerst.
Het zijn gewoon twee dagen uit een reeks van 365 per jaar, nix meer, nix minder.
Stille nacht, heilige nacht: My Ass (en weer Scrooge, in welke uitvoering dan ook, op teevee... of A Wonderful life of een andere tearjerker met goede afloop...)
pi_13878301
quote:

* Chillz "viert" alleen Kerst voor anderen...
Omdat mijn familie dat leuk (of traditie) vindt
en zo was t ook bij de familie van mn ex

Eenzaam als in zonder vriendin met de Kerst gaat me wel lukken denk ik...
Gedumpt ben ik iig en ik was nou niet echt van plan om over 2 mnd alweer hevig verliefd te zijn... (maar ja, liefde plan je niet en het is een vreemd iets, dus zeker weten doen we nooit)

elk jaar kan ik weer met deze of gene 'mijn' discussie gaan voeren over de commerciele onzinnigheid van Kerstmis voor mij (maar ook voor de rest van de mensen)
bla bla bla... over dat Kerstmis een Christelijke feestdag is, en ik niet Christelijk ben, dus waarom zou ik... en waarom zou dan met mij de halve wereldbevolking? (want aan Jom-Kippoer of het Offerfeest doen we ook niet braaf met zn allen mee)... Ook "vrede op aarde", waarom alleen met Kerstmis en niet het hele jaar door??
dat soort dingen kan ik rond eind-december een hele poos over doorgaan...
en als het niet zou hoeven (voor anderen, ik ga voor hun geen spel-breker zijn) dan zou ik ook niet met die onzin meedoen...
ben niet zo Kerst-minded

pi_13878437
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 16:20 schreef Copycat het volgende:

[..]

Juistem!
En opeens zitten de kerken vol... want het is kerst.
Het zijn gewoon twee dagen uit een reeks van 365 per jaar, nix meer, nix minder.
Stille nacht, heilige nacht: My Ass (en weer Scrooge, in welke uitvoering dan ook, op teevee... of A Wonderful life of een andere tearjerker met goede afloop...)

Ik geloof in god en ben katholiek. Oh ja, waarom dan? Nou, ik ben gedoopt en ga elke kerst met tegenzin naar de kerk en mag dan zo'n hosti eten. (Alle respect voor de serieus gelovigen natuurlijk.)

Home Alone zal natuurlijk ook de revue passeren dit jaar en wat dacht je van de GVR? En Annie?
Oh ja en dan natuurlijk het programma waarvan de titel gejat is van het bekende nummer van de Beatles: All You Need is Love.

pi_13878673
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 16:26 schreef Gillingham het volgende:
Home Alone zal natuurlijk ook de revue passeren dit jaar en wat dacht je van de GVR? En Annie?
Oh ja en dan natuurlijk het programma waarvan de titel gejat is van het bekende nummer van de Beatles: All You Need is Love.
Okay, Het ENIGE wat Kerst goed kan maken:
Tom Poes, dhr. Olivier B. Bommel en natuurlijk "de Zwelbast" in
"Als Je Begrijpt Wat Ik Bedoel"
pi_13878967
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 16:34 schreef Chillz het volgende:

[..]

Okay, Het ENIGE wat Kerst goed kan maken:
Tom Poes, dhr. Olivier B. Bommel en natuurlijk "de Zwelbast" in
"Als Je Begrijpt Wat Ik Bedoel"

Ik heb er al weer reuze zin in! Die kerst!
Ik ga meteen een aparte kerst-tv-gids halen als het zo ver is.
pi_13878975
En dat het maar een toffe kerst mag zijn, ohzo
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 16:48:11 #42
42700 Minkeltje
Ondertitel hier
pi_13878996
Hoewel t kerstfeest van nature uit een christelijk feest is, ben ik verre van gelovig. (Darwin is beter)
Maar tja kerst geeft gewoon dat gevoel

Hmmm ok misschien ben ik wel een sentimentele, emotionele, gevoelige rare knul maar toch..

pi_13879123
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 16:48 schreef Minkeltje het volgende:
Hoewel t kerstfeest van nature uit een christelijk feest is, ben ik verre van gelovig. (Darwin is beter)
Maar tja kerst geeft gewoon dat gevoel

Hmmm ok misschien ben ik wel een sentimentele, emotionele, gevoelige rare knul maar toch..

Ik ben ook een sentimentele, emotionele, gevoelige rare knul, maar vind kerst niet echt speciaal.
Dan kan ik er toch nog steeds één zijn, niet dan?
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 16:55:38 #44
41009 sugarnieuws
Topwebgames.nl / Beltoontop.nl
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 16:57:24 #45
59197 Marachi
Marachi goes NGT!
pi_13879241
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 16:00 schreef hellmondunited het volgende:

[..]

We gaan gewoon voor alle eenzame Fok!ers een kerstmeeting maken waar [s]flink wordt gezopen[s] het flink gezellig wordt

Ik heb zelf ook weinig met kerst, 't is inderdaad meer omdat het erbij hoort. Het is wel altijd gezellig daar niet van, maar de echte "kerst gedachte" heb ik niet. Maar dit jaar ben ik voor het eerst sinds twee jaar weer zonder vriendin, maar het gaat volgens mij geen andere kerst worden dan anders.

Grote FOK! hé!
pi_13879332
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 16:12 schreef Minkeltje het volgende:

[..]

En ik vind kerst (en dat is niet via commercie ingegoten) gewoon een gezellig iets, en ja iets wat je met je loved ones deelt. Maar dat hoeft van mij niet met een grote schranspartij te zijn, maar gewoon, tja knus, gezellig, liefdevol al dat soort sentimentele dingen

ja zo denk ik ook over kerst maar dat komt omdat kerst bij ons altijd erg gezellig is....
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 17:01:13 #47
68783 perfect_kiss
Perfect_Kiss voor sexmod!
pi_13879333
ik zie daar ook tegen op. En ik heb dan ook besloten voor die tijd een nieuwe vriendin te hebben. Op dit moment heb ik dan ook al wat goede contacten gelegd. En ik denk ook dat ik snel weer wat heb.
Zaterdag als het goed is een date met een leuke meid, en als dat niet klikt ga ik die weer erna wat met een ander doen. Dus ik heb gelukkig wat keuze. En ik denk dat ik niet alleen zal zijn met de feestdagen.
Vrouwen die interesse hebben in de vlammende amazone moeten zich met spoed bij mij melden.
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 17:04:55 #48
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_13879412
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 17:01 schreef perfect_kiss het volgende:
ik zie daar ook tegen op. En ik heb dan ook besloten voor die tijd een nieuwe vriendin te hebben. Op dit moment heb ik dan ook al wat goede contacten gelegd. En ik denk ook dat ik snel weer wat heb.
Zaterdag als het goed is een date met een leuke meid, en als dat niet klikt ga ik die weer erna wat met een ander doen. Dus ik heb gelukkig wat keuze. En ik denk dat ik niet alleen zal zijn met de feestdagen.
Heel goed besluit van je!!!
Als je snel bent, kun je ook alvast met je schoonfamilie kennismaken, zit je alle kerstdagen gebakken!
De beste reden inderdaad om een relatie aan te gaan is om een eenzame kerst te voorkomen...
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 17:06:44 #49
68783 perfect_kiss
pi_13879446
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 17:04 schreef Copycat het volgende:

[..]

Heel goed besluit van je!!!
Als je snel bent, kun je ook alvast met je schoonfamilie kennismaken, zit je alle kerstdagen gebakken!
De beste reden inderdaad om een relatie aan te gaan is om een eenzame kerst te voorkomen...

je begrijp het.
en die meiden zijn best leuk. Als ik ze niks vind dan zou ik liever alleen zijn. Dus het is niet dat ik elke meid accepteer. Al doe ik er wel alles aan om voor de feestdagen niet meer single te zijn.
Vrouwen die interesse hebben in de vlammende amazone moeten zich met spoed bij mij melden.
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 17:09:08 #50
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_13879494
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 17:06 schreef perfect_kiss het volgende:

[..]
Al doe ik er wel alles aan om voor de feestdagen niet meer single te zijn.

Misschien both ways gaan swingen een optie??? Heb je dubbel zoveel kans en keus!
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 17:15:03 #51
68783 perfect_kiss
pi_13879619
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 17:09 schreef Copycat het volgende:

[..]

Misschien both ways gaan swingen een optie??? Heb je dubbel zoveel kans en keus!

je kan pas swingen als je een partner hebt.
en die ben ik nu aan het zoeken. Ik heb een paar meisjes op voorraad die met mij willen daten. Echter heb ik uiteraard wel wat meisjes die voorrang krijgen. Een lifo of fifo systeem gaat hier niet op.
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 17:17:24 #52
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_13879674
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 17:15 schreef perfect_kiss het volgende:

[..]

en die ben ik nu aan het zoeken. Ik heb een paar meisjes op voorraad die met mij willen daten. Echter heb ik uiteraard wel wat meisjes die voorrang krijgen. Een lifo of fifo systeem gaat hier niet op.

Je vat 'm niet helemaal, geloof ik...
Weten die meisjes ook dat ze optioneel zijn en op voorraad liggen???
Kweenie hoor, maar vind jouw insteek een beetje een vreemde... Ach ja, iedereen is anders, zeg ik dan maar
pi_13879922
Zullen we ons allemaal al even preventief druk maken over een eventuele eenzame kerst... wat een onzin :/
pi_13880129
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 17:06 schreef perfect_kiss het volgende:

[..]

je begrijp het.
en die meiden zijn best leuk. Als ik ze niks vind dan zou ik liever alleen zijn. Dus het is niet dat ik elke meid accepteer. Al doe ik er wel alles aan om voor de feestdagen niet meer single te zijn.

Ooit van sarcasme gehoord?

dinsdag 14 oktober 2003 @ 17:44:39 #55
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_13880149
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 17:42 schreef Gillingham het volgende:

[..]

Nope, en het herhaalt zich ook redelijk hilarisch
Vooral de swing reactie is goud waard
pi_13880224
Ohw my god, sommige reacties zijn gewoon echt erg
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 17:51:07 #57
55900 GM
vind ik dan toch
pi_13880249
Persoonlijk vind ik kerst vooral het feest van de eenzaamheid. Juist in die periode drukt het op veel mensen dat ze alleen zijn, terwijl ze de rest van het jaar gewoon echt wel een leuk leven hebben..

Het punt is dat bijna iedereen rond die tijd wel naar familie kan, maar verder ben je nergens welkom.

Toen ik nog alleen was vierde ik de kerstdagen met familie, waarbij een vriendin die helemaal geen familie had altijd vaste gast en daarbij bijzonder welkom was/is.

"IK HEB GEMERKT DAT JE HET LEVEN HET BEST KUNT NEMEN ZOALS HET OP JE AF KOMT
Dat lijkt me hoogst onverantwoordelijk.....
MIJ IS HET ALTIJD GOED BEVALLEN"
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 18:07:58 #58
11682 Moonah
Jolie femme
pi_13880537
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 17:49 schreef Brad het volgende:
Ohw my god, sommige reacties zijn gewoon echt erg
Welke dan Brad
pi_13880713
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 18:07 schreef Moonah het volgende:

[..]

Welke dan Brad

Gaat waarschijnlijk over de reacties van perfect_kiss
En in dat geval ben ik het volledig met hem eens.
Maar ze zijn in ieder geval lachwekkend.
pi_13880739
Ik heb eigenlijk een gegronde tyfushekel aan dat hele Kerstgedoe. Hypocriet kutfeest. Vrede op aarde, bla bla bla. De enige mensen die Kerst vieren zijn degene die al in vrede leven, voor de rest is Kerst een kutdag als alle anderen.

En dan is er altijd familie, die je gewoon verwachten op 1 van de 2 dagen. Ik wordt gek van een moeder die vraagt of ik de 1e of 2e dag mee-eet, 'omdat het anders zo lullig voor oma is'

Dit jaar ga ik die hele periode es lekker snowboarden. Op de 19e ben ik split, en kom pas terug als de kerstbomen al lang en breed zijn verbrand. Als het een klein beetje mogelijk is ga ik daar denk ik maar direkt een jaarlijks ritueel van maken.

Big dick.
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 18:25:38 #61
11682 Moonah
Jolie femme
pi_13880833
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 18:17 schreef Gillingham het volgende:

[..]

Gaat waarschijnlijk over de reacties van perfect_kiss

Joh.
pi_13880879
Voor het eerst sinds drie jaar weer een kerst zonder vriendin (zoals het er nu naar uit ziet) dus ik zie er best wel tegenop
pi_13880908
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 18:25 schreef Moonah het volgende:

[..]

Joh.

quote:

Need I say more?
pi_13880952
meldt
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 18:55:35 #65
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_13881360
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 18:31 schreef Hanneke1983 het volgende:
meldt
Maar je woont wel op een mooie boerderij, dat lijtk me wel gezellig
[KNE]-Mod
pi_13881479
quote:
Het is oktober, dan maak ik me nog niet druk over dat soort gezeik.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 19:03:26 #67
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_13881489
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 19:02 schreef Ripley het volgende:

[..]

Het is oktober, dan maak ik me nog niet druk over dat soort gezeik.

idd, like I said
[KNE]-Mod
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 19:05:15 #68
34629 El-Rico
nee kan morgen wel
pi_13881525
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 17:15 schreef perfect_kiss het volgende:

[..]

Edit: doe ff

[Dit bericht is gewijzigd door zwaaibaai op 15-10-2003 10:30]

pi_13881598

Nog 72 dagen om een leuke vriendin te vinden

pi_13882580
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 18:55 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Maar je woont wel op een mooie boerderij, dat lijtk me wel gezellig

eddieeeeeeeeeeeeee!!
(ik vind je echte naam te moeilijk op te typen )

maar een eenzame boerderie is ook maar eenzaam he

pi_13882678
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 19:48 schreef Hanneke1983 het volgende:

[..]

eddieeeeeeeeeeeeee!!
(ik vind je echte naam te moeilijk op te typen )

maar een eenzame boerderie is ook maar eenzaam he

Niet als er een knappe man naast je op de bank zit. :p
(cross-topic)
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 20:14:29 #72
67342 TNTLC
where is my mind?
pi_13883245
tja, ben wel weer voor het eerst "alleen" met kerst na 5 jaar, maar ja... hoef ik eindelijk niet meer heen en weer te reizen op 1e of 2e kerstdag tussen het uiterste oosten van het land en het uiterste westen, zucht... scheelt veel gedoe en ellende... en niet meer vervelen bij de schoonfamilie!

nee, vind het prima zo!

Take off your disguise
And all your underneath
It's my aim
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 20:19:18 #73
68783 perfect_kiss
pi_13883376
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 19:05 schreef El-Rico het volgende:

[..]

Edit.

edit ook

[Dit bericht is gewijzigd door zwaaibaai op 15-10-2003 10:33]

dinsdag 14 oktober 2003 @ 21:14:01 #74
29824 hawaii
liever een oprechte slet...
pi_13884758
kerst is zo eenzaam als je het zelf wil laten zijn. 'dat ene missen tijdens kerst' is gwoon een gevoel dat je jezelf aanpraat.. wat maakt kerst nou zo speciaal?

nah voor mij graag een 'eenzame' kerst, want dat is een prima excuus om lekker weer 3 avonden te stappen

... dan een hypocriete huppelkut ;)
My Brain has an error.... Hardcore darkcore terror!
pi_13884770
tja. ik zit waarschijnlijk HELEMAAL alleen. zelfs mijn ouders gaan op vakantie.. nahja. heb hun katten tenminste nog (waar ik overigens wel allergisch voor ben. t zit nie mee )
  woensdag 15 oktober 2003 @ 09:46:52 #76
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_13892092
Als alles blijft zoals het nu is (en daar ga ik wel vanuit) zal dit mijn eerste single kerst zijn in 10 jaar tijd.
En weet je, ik zie er niet eens tegenop. Het is pas half oktober.
Ik ga me daar pas half december eens een keertje druk over maken, als ik dat al ga doen.
  woensdag 15 oktober 2003 @ 10:16:30 #77
23233 Hihat
Hoo! Gehoed.
pi_13892540
Gewoon met drie jaargangen Expeditie Robinson videobanden op de bank gaan zitten Brighteyes!
Een pauw is een kip die in bloei staat
  woensdag 15 oktober 2003 @ 10:26:23 #78
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_13892697
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 09:46 schreef Brighteyes het volgende:
Als alles blijft zoals het nu is (en daar ga ik wel vanuit) zal dit mijn eerste single kerst zijn in 10 jaar tijd.
Ik ga me daar pas half december eens een keertje druk over maken, als ik dat al ga doen.
That's the spirit!!!
pi_13892762
quote:
Waarvoor hulde! Zo denk ik er dus ook over. Ik heb zowiezo een hekel aan kerst, dus ik denk er aan om op het kerstfeest van het burgerweeshuis te gaan werken.
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
  woensdag 15 oktober 2003 @ 10:38:01 #80
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_13892910
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 10:30 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]
Ik heb zowiezo een hekel aan kerst, dus ik denk er aan om op het kerstfeest van het burgerweeshuis te gaan werken.

Mooie gedachte/actie!
En je hoeft niet thuis te blijven voor Oliver, maar bent er gewoon live bij...(Nee, je krijgt géén extra portie pap!!!)
pi_13892924
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 10:38 schreef Copycat het volgende:

[..]

Mooie gedachte/actie!
En je hoeft niet thuis te blijven voor Oliver, maar bent er gewoon live bij...(Nee, je krijgt géén extra portie pap!!!)

check mijn sig anders ff, dan weet je wat ik bedoel.
burgerweeshuis
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
  woensdag 15 oktober 2003 @ 10:50:22 #82
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_13893147
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 10:38 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

check mijn sig anders ff, dan weet je wat ik bedoel.

Maar in het kerstkader geen vreemde aanname.. toch...
Zag het al helemaal voor me...
pi_13893187
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 10:50 schreef Copycat het volgende:

[..]

Maar in het kerstkader geen vreemde aanname.. toch...
Zag het al helemaal voor me...

hmmz. Ach het was vroegah wel een echte, 18e eeuwse opvanghuis voor kinderen, dus dat kan kloppen. Alleen de tijd van Scrooge zijn we inmiddels voorbij.....

Ok, ik wijk te veel af, ontopic maar weer.
gehehehehehe

burgerweeshuis
pi_13896268
quote:
Het wordt, zoals het er nu naar uit ziet, mijn tweede in 11 jaar tijd.

Vorig jaar was ik net verhuisd nadat ik en mijn ex uit elkaar waren. Het huis was nog een rommeltje en zo. Toen heb ik een van de dagen bij vrienden doorgebracht. Vorig jaar was niet leuk . Ook Oud en Nieuw niet........

Dit jaar moet het leuker worden . Denk dat ik een van de dagen mijn ouders een paar uur ga vervelen en dat ik de andere dag OF bij vrienden ga koken OF lekker op de bank ga hangen met een laptop (kijken wie hier allemaal nog online zijn, dan kunnen we een virtueel-kerst-zuip-festijn gaan houden ).

En verder ga ik me er nog ff niet druk om maken. Tot die tijd moet ik nog een afstudeeropdracht regelen, gaan er een aantal projecten live en gebeuren er nog veel meer spannende dingen. Kortom...ik heb het veel te druk om me daar nu al zorgen over te maken .

BTW: De Blokker hier in Delft is al bezig om een KERST-winkel in te richten . Daar word je toch ook niet goed van?

"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  woensdag 15 oktober 2003 @ 14:18:00 #85
65548 metalhead-v
koen is mn geile mopie
pi_13897694
de afgelopen jaren was het wel eenzaam
maar de aankomende kerstdagen ben ik lekker samen met mn vriend
pi_13897987
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 13:11 schreef PdeHoog het volgende:
<knip>

BTW: De Blokker hier in Delft is al bezig om een KERST-winkel in te richten . Daar word je toch ook niet goed van?

. . Triest altijd. Daarentegen is het wel fijn dat de kruidnoten enzo al een tijdje in de winkel liggen . Niks op tegen .

Ontopic:
2 jaar geleden heb ik de kerstdagen ook alleen doorgebracht. Mijn ouders hebben een eigen zaak en zijn eerste kerstdag wel altijd dicht, maar ik voel niet de behoefte om dan 'gezellig thuis bijelkaar' te gaan zitten. Heel fijn is dat dat ook niet van mij verwacht wordt.
En ik moet zeggen, ik vond het helemaal niet vervelend. Integendeel! Al die oude films weer op tv is wat minder, maar daar heb je videotheken voor .
Dit jaar is het plan dat ik kerst vier bij de ouders van m'n nieuwe vriend. Het maakt me eigenlijk niet zoveel uit. Het verplichte gezellige is toch een stuk minder erg als je iemand naast je hebt waar je helemaal verliefd op bent .

*houdt van Nexhil*
pi_13898390
Ik heb altijd een vriendinloze kerst gehad, dus aan de ene kant weet ik niet wat ik mis... maar een beetje extra knusheid kan wel leuk zijn ja...
  woensdag 15 oktober 2003 @ 19:34:55 #88
67587 The_NiteAngyl
and Sylvaënor live forever
pi_13903399
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 14:51 schreef Henno het volgende:
Ik heb altijd een vriendinloze kerst gehad, dus aan de ene kant weet ik niet wat ik mis... maar een beetje extra knusheid kan wel leuk zijn ja...
Knusheid ja? Moet heel Fok! even langskomen voor een groepsknuffel? You're first in line.
"Onto the paper scribe I the words that fro my heart move -
With every dight letter, with the ebb of ink,
The point of the quill my penmanship doth mirror."
  vrijdag 14 november 2003 @ 11:45:08 #89
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_14627979
Correctie: Ik zie niet op tegen een eenzame kerst maar wel tegen weer ruim anderhalve maand Maria Carey achtig geneuzel op de radio.
Zo ongeveer elk radiostation veranderd rond deze tijd in Sky Radio en daar wordt je zowieso mismoedig van, partner of geen partner.
  vrijdag 14 november 2003 @ 12:14:23 #90
69791 Alien-Intruder
Innocent Passerby
pi_14628712
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 10:52 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

hmmz. Ach het was vroegah wel een echte, 18e eeuwse opvanghuis voor kinderen, dus dat kan kloppen. Alleen de tijd van Scrooge zijn we inmiddels voorbij.....

Ok, ik wijk te veel af, ontopic maar weer.
gehehehehehe

Talk about Scrooge: Christmas, bah humbug!
Zonder enige twijfel de meest gecommercialiseerde, overgewaardeerde, hypocrite en nepgezellige feestdag(en) van het jaar.

Als je nou met kerst eens echt origineel wil zijn, gedraag je dan op die dagen waardeloos en doe voor de verandering de rest van het jaar eens je best voor een ander.

Voor mij zijn het gewoon een paar vrije dagen waarop ik bepaal wat ik doe en wie daarbij aanwezig zijn. Misschien dat ik mijn oudelui nog even bel tussen mijn eigen party door.

Doe mij maar lekker een chill-out dvd-marathon en een beetje sneeuw (anders hebben die kerkgangers niets om voor te bukken )

I need TP, TP for my Bunghole....
  vrijdag 14 november 2003 @ 12:21:14 #91
73910 Ines
weet hoe laat het is
pi_14628904
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 15:48 schreef Svyatagor het volgende:

Laten we het voor je hopen.
pi_14628969
Kerst is inderdaad het meest commerciele feest op aarde...

Ontopic: alleen, wie immer. Normaal pak ik een goed boek en ga bij de openhaard zitten lezen. Af en toe een blokje hout erbij gooien, geeft toch een wat sfeer. Maar dat doet zo'n open haard altijd als het koud, donker weer is
Alleen nu is er geen open haard meer, zo'n gashaard geeft toch niet het sfeertje. En dat pyromaantje spelen is er ook niet meer bij.

Nou ja, iets moet me toch warm houden. Bij gebrek aan een vriendin geen knuffelwarmte, dus dan maar een gashaard om bij te zitten

Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  vrijdag 14 november 2003 @ 12:30:55 #93
61480 Fasai
Mai pen rai
pi_14629140
Ik ook eenzame (met wat familie, maar telt dat?) kerst EN oud en nieuw!
Vriend moet net als vorig jaar bij de afhaalchinees werken, bah, waar gaat het heen met de Nederlandse traditie?
Dus dit jaar allemaal de chinees met kerst boycotten, wie gaat er nou uberhaupt chinezen met kerst??!
Het maakt niet uit hoe ver je gaat, je neemt jezelf altijd mee.
Zorg er dus voor dat die zelf de dingen een beetje op een rijtje heeft.
pi_14630412
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 11:45 schreef Brighteyes het volgende:
Correctie: Ik zie niet op tegen een eenzame kerst maar wel tegen weer ruim anderhalve maand Maria Carey achtig geneuzel op de radio.
Zo ongeveer elk radiostation veranderd rond deze tijd in Sky Radio en daar wordt je zowieso mismoedig van, partner of geen partner.
Ik heb mijn favoriet kerstcd al een week opstaan
Maar verder geef ik niet zo veel om kerst samen vieren. Ik heb wel wat kerstmissen overleefd dat ik wél verkering had, maar dat ik haar niet zag. Sterker nog nu ik er over nadenk heb ik nog nooit samen kerst gevierd

Dit jaar wordt wel byzonder. Ik vier het in Oostenrijk en toevalligerwijs gaat mijn lief in hetzelfde dorp lesgeven, dus dat betekend dat we kerst een beetje samen doorbrengen.

pi_14630579
kerst sucks, al dat verplichte gedoe, nee ik neem paar dagen vrij en ga alleen maar zuipen!!!!

oja en ik moet met me vriendin bij der oom en tante gaan eten!!!! BAH

pi_14630808
Ik moet werken met kerst!!!!!!!! OOOK LEUKKK..... not
hahahaha maar tog best wel gezellig eigenlijkk
pi_14630898
Tja, dit wordt voor mij ook een eenzame kerst, voor het eerst in 3 jaar... En ik heb er al geen zin in als ik wel een vriendin heb. Kerst mag voor mijn part afgeschaft worden!
En wat nog meer nie allemaal...
pi_14630927
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 18:27 schreef devv05 het volgende:
Voor het eerst sinds drie jaar weer een kerst zonder vriendin (zoals het er nu naar uit ziet) dus ik zie er best wel tegenop
Goh, wat er zoal in een maandje kan veranderen
  vrijdag 14 november 2003 @ 14:57:28 #99
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_14633529
Ik zit hier heel alleen Kerstfeest te vieruhuhuhuhuhuh
Het is dan ook nog maar 13 Aprihihihil......

Ik erger me trouwens elke keer weer dood aan die +/- 5 standaardliedjes die je elke keer weer doodgooien die dagen:

- dobbedobbedomdom dobbedobbedom dobbedomdom dobbedom
- dooo they know it's X'mas tiiiime at aaaaaallll
- Last X'mas, I gave you my heart......
- Flappie

en dan vergeet ik ongetwijfeld nog wat. Die sfeer die dat allemaal uitstraalt daar ga je je spontaan eenzaam door voelen.

De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_14646555
quote:
*steek handje in de lucht*
"Of all the things i've lost, I miss my mind the most" (c) Ozzy Osbourne
pi_14646931
Ik heb dit jaar ook geen zin in kerst, als je een vriend(in) heb is het een leuke tijd die december maand, maar ik heb er nu echt geen zin in. Dus geen kerst liedjes dit jaar, en ook geen versiering of wat op men kamer. Niet samen hand in hand door een mooie kerst versierde winkel lopen enzo Ik denk dat ik maar 2 dagen lang ga slapen ofzo. Oud en nieuw kan misscshien nog leuk worden. Ik ben iig 3 dagen vuurwerk verkoper dus dan heb ik wat afleiding, das misschien maar goed ook voordat ik weer aan vroeger ga denken ofzo.

Maar wie weet misschien valt het wel mee allemaal. kzie het wel

vrijdag 14 november 2003 @ 23:23:31 #102
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_14646952
Ik ga de avond van de 24e zoveel zuipen dat ik de 27e pas weer wakker word.
For great justice!
  vrijdag 14 november 2003 @ 23:27:37 #103
18360 cYbErTiM
Moet Niet Zeuren!
pi_14647051
Kerst is een hypocriet feest. Ik vergeet die hele onzin consumenten geloof kewsties 't liefst zo snel mogelijk. Jij niet en hebt er dus ook, omdat je niet aan het ideaal beeld van de maatschappij tegenover kerst voldoet, een probleem mee.

Maaruh, niks om je voor te schamen, je kan ook wel 'zonder vriendin' de kerst overleven hoor.

Je leeft maar één keer...
pi_14647255
quote:
Wie herkent zich hierin?
Ik, heel hevig zelfs. Heb nu het liefst dat de kerst over geslagen wordt
  FOK!fossiel zaterdag 15 november 2003 @ 00:20:15 #105
8133 LWaS
Papa van Daan!
pi_14648263
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 23:23 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ga de avond van de 24e zoveel zuipen dat ik de 27e pas weer wakker word.
zoek je nog een zuipmaatje?
pi_14653651
t staat weer vast; 2e kerstdag ben ik alleen thuis. films huren!! vreten!! ik weet niet of ik t nu leuk moet vinden of niet...
Tap tap tap
pi_14654101
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 00:20 schreef LWaS het volgende:

[..]

zoek je nog een zuipmaatje?

Any time.
For great justice!
  zaterdag 15 november 2003 @ 13:32:56 #108
32686 G1Ace
Be only the best you can be
pi_14654556
mijn familie zit met kerst in het buitenland
had gehoopt dat ik ook in het buitenland kerst met ze samen zou brengen, maar door omstandigheden buiten onze controle, zal dat niet mogelijk zijn
it's gonna be a cold, lonely Christmass
August 1998- March 2018
The exile ends, and a hero will return home
pi_14655124
Ik herken dit wel. Een tijdje terug zou ik kerst nog geweldig hebben gevonden. Maar het is nu net een week uit na 4 jaar met mijn vriend. Dit wordt dus mijn eerste kerst alleen sinds 4 jaar. Natuurlijk ben ik bij mijn famillie. Maar inderdaad; je mist iemand.;(
Maar wie weet wat er allemaal nog gaat gebeuren voor kerstmis!!!
pi_14655359
*moki meld zich aan.
Gelukkig alleen maar eenzaam in de zin van geen vriendin hebben. Ben op dit moment teveel op zoek naar de liefde dus zal waarschijnlijk weinig vinden.
Don't turn your back on me. I won't be ignored!!!
  † In Memoriam † zaterdag 15 november 2003 @ 14:54:04 #111
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_14656087
quote:

dus een leuke lieve kleffe natte kerst voor mij

Hm dat zou idd een heerlijk vooruitzcht zijn
pi_14656773
rot op!

[Dit bericht is gewijzigd door Frenkie op 15-11-2003 19:28]

deze account is gehacked door GreyHatHacks
  † In Memoriam † zaterdag 15 november 2003 @ 16:53:35 #113
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_14658176
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 15:37 schreef EnderOnline het volgende:
Dit draadje is 36% evil!

[afbeelding]

http://homokaasu.org/gematriculator/

Offtopic hoor, maar ben jij van de Enderstichting???
pi_14658186
nee ik ben van het boek van OSC

wtf is de enderstichting?

deze account is gehacked door GreyHatHacks
pi_14661224
Ja ken die shit. Je zit met z'n alle bij elkaar! Iedereen heeft lol en is lekker aan het eten en drinken. En dan komt het moment dat je toch maar weer gaat computeren omdat je toch iets mist. Ja dat ken ik. Maar er is hoop!
  zaterdag 15 november 2003 @ 21:58:21 #116
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_14665479
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 12:39 schreef CherryLips het volgende:
t staat weer vast; 2e kerstdag ben ik alleen thuis.
Oei, zelfs je familie laat je helemaal alleen achter?

[Dit bericht is gewijzigd door Leshy op 16-11-2003 19:29]

zondag 16 november 2003 @ 19:23:21 #117
42700 Minkeltje
Ondertitel hier
pi_14681624
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 12:39 schreef CherryLips het volgende:
t staat weer vast; 2e kerstdag ben ik alleen thuis. films huren!! vreten!! ik weet niet of ik t nu leuk moet vinden of niet...
Zullen wij kerst samen vieren ?
pi_14683691
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 18:55 schreef uberlamer het volgende:
Je zit met z'n alle bij elkaar!
Iedereen heeft lol en is lekker aan het eten en drinken.
En dan komt het moment dat je toch maar weer gaat computeren omdat je toch iets mist.
The story of my life zo onderhand
Telkens maar weer die PC opzoeken omdat ik geen reet te doen heb
Proud owner of a '88 Supra 3.0i Turbo
  zondag 16 november 2003 @ 20:48:22 #119
71777 Sietjuh
Walk like an Egyptian
pi_14683751
Het valt me op dat steeds meer mensen kerst maar naadje vinden. Ik ook hoor, commerciële gedoe de hele tijd. Alleen de kerstvakantie is rlxd... ff geen school enzo, maar daar is dan ook alles mee gezegd.
pi_14683768
Ik kan er helaas over meepraten.
Heb nog nooit een kerst met een partner samen meegemaakt
Dus sterkte, topicstarter
pi_14683805
Ach, wees blij met de vrienden die je hopelijk hebt, er zijn zoooooveel mensen zonder partner, en net zoveel mensen met een partner die niet gelukkig zijn, ook tijdens kerst, dus verkijk je daar gewoon niet op! Veel plezier dus met de feestdagen!
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_14684050
Ik.
  zondag 16 november 2003 @ 22:54:17 #123
73184 el.grec0
of niet soms?
pi_14687341
Vond kerst eigenlijk hoop gekut met je vriendin. Want haar ouders wilden dat je op de 1e kerstdag bij hun kwam. Je eigen moeder wilt dat je thuis blijft met haar

enne 2e kerstdag wilt niemand je meer omdat je bij hun de 1e kerstdag heb afgezegd

Programming is like sex; one mistake and you have to support it for the rest of your life.
pi_14687726
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 18:27 schreef devv05 het volgende:
same for me! alleen dan zonder vriend
friendship often ends in love.......but love in friendship never......
pi_14688642
Kerst is cool... Dat heerlijke, warme, knusse sfeertje...

En dan is het nog leuker als je iemand hebt om mee te knuffelen!!

maandag 17 november 2003 @ 00:53:56 #126
72771 Lieseloesje
nooit meer moeten studeren,...
pi_14689818
mis mn knuffel wel met kerst, familie is wel lief maar niet lief genoeg!!
....alleen maar mogen
pi_14689851
Ach er zijn miljoenen mensen die helemaal niks hebben, niet eens wat te vreten..
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  maandag 17 november 2003 @ 01:11:22 #128
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_14690053
quote:
Op maandag 17 november 2003 00:56 schreef nozem het volgende:
Ach er zijn miljoenen mensen die helemaal niks hebben, niet eens wat te vreten..
Mja, als je die redenatie volgt, is het dus geen probleem om een ongelooflijk baggerleven te hebben, zolang er maar iemand is die het slechter heeft. Niet erg motiverend
pi_14690222
quote:
Op maandag 17 november 2003 01:11 schreef Leshy het volgende:

[..]

Mja, als je die redenatie volgt, is het dus geen probleem om een ongelooflijk baggerleven te hebben, zolang er maar iemand is die het slechter heeft. Niet erg motiverend

Een beetje relativeren is nooit slecht voor een mens
pi_14695166
daarom hou ik ook niet van die happy gezins-meetingen zoals kerst:

meestal ben ik met kerst vrijgezel en dan wordt je in die periode er eens extra met de neus op de feiten gedrukt, en al had ik iemand dan is het voor mij niet gezellig om iemand mee naar mijn ouders ofzo te nemen omdat het daar niet gezellig is...

nou ben ik ook nog net voor sinterklaas jarig dus niemand kan dan op je feestje komen omdat ze allemaal surprise hebben, kortom, feestdagen sux!

maandag 17 november 2003 @ 12:36:12 #131
28908 Magistic
Nu met extra veel vruchtvlees!
pi_14696367
ik ben altijd net voor de feestdagen vrijgezel

it's going to be a lonesome christmas this year, again...

Narcist
pi_14696417
Wie weet komen de eenzame mensen hier wel een geile Kerst Elf tegen!
pi_14697617
Tja... Ik ga deze kerst waarschijnlijk ook als vrijgezel in. Met een vriendin lekker kerst vieren zou leuk zijn, maar als vrijgezel gaat dat ook zeker lukken. Ik heb immers niemand nodig om het naar mijn zin te hebben.

Vorig jaar was kerst trouwens een grote ramp. Op eerste kerstdag was er een koude oorlog tussen de vriendinnen van mij en mijn broer en op tweede kerstdag had mijn (inmiddels ex) vriendin de grootst mogelijke ruzie met haar familie. Nee, dit jaar kan alleen maar leuker zijn!
&uml;The better you look, the more you see.&uml;
pi_14707545
quote:
* CasB herkent het

Lijkt me echt zo heerlijk om kerst te vieren met je vriendin Alleen...die heb ik (nog) niet...

pi_14709976
it's going to be a lonesome christmas night this year, again...

Mijn vriendin heeft een kindje en waarschijnlijk mag ik niet daar blijven slapen als haar kindje er ook is.Hopen op een wonder en dat het toch mag als haar kindje er is

maandag 17 november 2003 @ 21:27:17 #136
55266 ElCriz
Bois de Pologne...
pi_14713176
Hmmmz, ik weet niet of ik dit jaar een eenzame kerst tegemoet ga, proberbly wel ...

Maar ik ben sowieso niet zo'n kerstfreak en ik maak het altijd wel gezellig, alleen of niet allen

...That makes kinda two of us...
pi_14713446
Please, hou op.
You talk bout the romantic stars but don't forget about the moon!
pi_14713456
quote:
Op maandag 17 november 2003 21:27 schreef ElCriz het volgende:
Hmmmz, ik weet niet of ik dit jaar een eenzame kerst tegemoet ga, proberbly wel ...

Maar ik ben sowieso niet zo'n kerstfreak en ik maak het altijd wel gezellig, alleen of niet allen

That's the spirit!
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  maandag 17 november 2003 @ 23:09:06 #139
74514 El_Fenomino
Onstuitbaar Supertalent
pi_14717136
Een eenzame kerst.. In die zin zo als de TS het bedoelt ga ik een eenzame kerst beleven vermoedt ik zo. Misschien dat er iets tussen komt, maar ik voel me prima in mijn eentje en ga er weer een berefijne kerstvakantie van maken.

Eenzaam zonder vriend/vriendin vind ik echt zo gek. Ik ken mensen die hun vrienden/vriendinnen totaal uit het oog verliezen op het moment dat ze een echte vriend/vriendin vinden. Ik blijf bij de stelling dat je beter een hele batterij aan vrienden/vriendinnen kunt hebben dan een vriend(in).

[b][url=http://home.tiscali.nl/mytopia/vrouwen]Vrouwen fotoboek met 200 keer Anna Kournikova[/url][/b]
pi_14719060
Mwaa denk het wel, maar ja er is genoeg te doen met kerst gelukkig

We zullen zien !

They execute an american tourist, we tactically nuke an entire city...
  dinsdag 2 december 2003 @ 17:52:37 #141
59460 Pirres
Veni, vidi, vici!!
pi_15095179
Ikke maar ik vind het totaal niet erg!!! want ik heb er op dit moment zo genoeg van de vrouwen, geef mij maar heel tijdje vrijgezelle leven!!

Tijd zat voor vrouwen!!!!!

Something inside so strong
pi_15095815
Mijn relaties die ik had vonden kerst allemaal ONZIN Dus ben wel gewend om het dan maar voor mezelf gezellig te maken!!!
Take control of your mind and meditate Let your soul gravitate to the love
  woensdag 3 december 2003 @ 14:48:57 #143
37633 Wizard_of_life
His Infernal Majesty
pi_15116946
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 18:18 schreef Simba73 het volgende:
Mijn relaties die ik had vonden kerst allemaal ONZIN Dus ben wel gewend om het dan maar voor mezelf gezellig te maken!!!
Damn, dat meen je niet! Wat een ijskonijnen zeg brrrr
Ik vind niks mooier dan eerste kerstdag naast een lieverd wakker worden, ontzettend plat te knuffelen, d'r een fijne kerst wensen en daarna een eerlijk ontbijt tevoorschijn toveren.
Nou ontbreekt het bij mij wat aan lieverd en ik ga niet voor de kerst ff gauw één nemen, dus jah... een eenzame kerst in het vooruitzicht
don't you know my tears will cause an inferno
pi_15117790
Het lijkt me ook het leukst om een vriendin te hebben zeker tijdens de romantische kerstdagen, maar is nog nooit weggelegd voor me. Ben alleen vergeten wat vrije dagen te sparen om een vakantie te boeken naar betere oorden tijdens kerst. Shitzooi, daar baal ik helemaal van.

Niemand hoef je te bellen, die zitten/liggen/whatever met vriend(in) naar zoetsappige kerstfilms te kijken. Nou ja, ik ga wat bij elkaar bakken/koken, een goed boek regelen en bij de open haard zitten.

Dus wel een eenzame kerst, maar zeker geen verloren dagen. Eens tot rust komen, lekker niets doen, ik heb gelukkig een drukke maand december in het vooruitzicht

Volgend jaar toch maar eens wat leren plannen, zodat ik op vakantie met de kerst kan. Meteen een goed voornemen voor het volgend jaar voor me

pi_15117829
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 18:18 schreef Simba73 het volgende:
Mijn relaties die ik had vonden kerst allemaal ONZIN
Tcch niet zo vreemd? Ik vind het ook volstrekte onzin.
  woensdag 3 december 2003 @ 15:24:39 #146
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_15117963
quote:
Op woensdag 3 december 2003 15:19 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Tcch niet zo vreemd? Ik vind het ook volstrekte onzin.

maar het is wel leuk
[KNE]-Mod
pi_15117974
quote:
Op woensdag 3 december 2003 15:24 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

maar het is wel leuk

woensdag 3 december 2003 @ 15:27:03 #148
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_15118029
quote:
Op woensdag 3 december 2003 15:25 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Nouja, misschien bij jou niet
Maar bij mij wel hoor, lekker vrij Warm binnen terwijl het koud is (altijd extra gezellig) beetje niksen, allemaal lichtjes en zooi. Lekker eten
[KNE]-Mod
pi_15118137
Kerst is ook onzin, imho kun je elke dag gezellig maken. Kerst is een commercieel winkelfeest. Maar ik kan me voorstellen dat als je met z'n tweeen bent, het een beetje koud is, er een beetje gezellige sfeer hangt met lichtjes in de kamer, dat het gezellig is met kerst. Let op, ik kan me het voorstellen, ik zou het niet weten

Van mij mag kerst wegblijven. Sneeuw mag er wel vallen. Heerlijk 's morgens vroeg als iedereen nog slaapt met de hond door de sneeuw richting het bos. Genieten met hoofdletter G.

* Pheno hoopt elk jaar op sneeuw tijdens weekenden/vrije dagen

pi_15118172
"Kerst alleen is toch het lek-kerst"
Tap tap tap
  woensdag 3 december 2003 @ 15:32:47 #151
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_15118182
quote:
Op woensdag 3 december 2003 15:31 schreef Pheno het volgende:
Let op, ik kan me het voorstellen, ik zou het niet weten
Je hoeft niet bij elk stukje duidelijk te maken dat je alleen zit hoor, dat doe zelfs ik niet
[KNE]-Mod
  woensdag 3 december 2003 @ 15:33:29 #152
15675 nossio
overtuigd satanist
pi_15118193
quote:
Op woensdag 3 december 2003 15:32 schreef CherryLips het volgende:
"Kerst alleen is toch het lek-kerst"
scheelt me een hoop kadootjes om maar in de kerst stemming te blijven
[&lt;knip Censuur op Fok!&gt;]
pi_15118202
* meldt
  woensdag 3 december 2003 @ 15:37:05 #154
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_15118290
Een eenzame kerst alleen omdat je geen vriend of vriendin hebt? Damn... Hoe moeten de mensen zich wel niet voelen die geen familie hebben en/of weinig vrienden?

Sommige mensen overdrijven hier wel heel erg hoor...

pi_15118325
Mmm..
Kerst samen s natuurlijk fijn..
Maar Kerst alleen kan ook leuk zijn.
Ben ook alleen, maar mag werken met de kerstdagen (en ja, dat vind ik nog leuk ook)
en natuurlijk lekker 2e Kerstdag op stap!
T lijkt simpel..... En dat is t ook.
pi_15122846
quote:
Ik herken het heel erg van "die" vriendin, want "die" vriendin is niet meer "die" vriendinsinds een uurtje

[Dit bericht is gewijzigd door Balbergen op 03-12-2003 18:31]

Eenmaal andermaal, genaaid voor de rest van je leven.
pi_15122923
Kerst is natuurlijk per definitie niet leuk...
pi_15134386
Jammer genoeg ook... wordt weer super bij ons...zeker nu mijn broer kerst ook bij zijn vriendin viert..gezelli met pap en mam alleen...
Gelukkig 1e & 2e kerstdag lekker stappen!!! (alleen hopen dat ik mijn ex niet tegenkom dan...of het zou tegen die tijd weer goed moeten zitten tussen ons...maar ja...)
Ach ja, ga er gewoon een paar gezellige daagjes van maken
pi_15136118
hmm ik vind t niet erg meer dat ik met kerst "alleen" ben, ik moet toch werken
pi_15136215
*eenzaam is*
Dit onderdeel is tijdelijk gesloten in verband met onderhoudswerkzaamheden.[br][br]Wij vragen hiervoor uw begrip.[br][br]De directie
  donderdag 4 december 2003 @ 11:28:08 #161
1092 Nilis
Här kommer Pippi Långstrump
pi_15140248
Staat het niet hebben van een relatie gelijk aan eenzaam? D8 t niet...
Hoewel ik de afgelopen 2 jaar heel gezellig kerst heb gevierd met mn (ex) vriendin en familie, kan ik dit jaar weer gezellig kerst vieren met mn eigen familie...Minstens net zo leuk...

NAtuurlijk is het leuk om deze tijd te delen met een speciaal iemand, maar als dat er een jaartje (of 2,3,4) niet inzit...Ach, dat kerstkindeke wordt ieder jaar weer opnieuw geboren, dus dat komt wel weer....

tjolahopp, tjolahej, tjolahoppsan sa
---&gt; FootoowBoek! &lt;---
pi_15140652
Yup, d'r komt een eenzame kerst aan. Zit er niet echt mee geloof ik.
  donderdag 4 december 2003 @ 11:49:29 #163
12889 BananeKoning
Kill Or Be Killed
pi_15140868
Mja, ik gok dat deze kerst de suckendste ooit wordt. Noodgedwongen kerst vieren zonder ouders valt zwaar. (iig de gedachte alleen al)
*mompel mompel*
pi_15140995
Eenzame Kerst

Ik zit hier heel alleen kerstfeest te vieren
De straf die ik verdiend heb zit ik uit
Ik stal voor ons gezin, maar dat had toch geen zin
Want jij viert nu kerstfeest met een ander
Hoe heb je mij zo snel kunnen vergeten?
Waarom zit er nu een ander op mijn stoel?
Ik ben zo eenzaam hier, in die koude kille cel
Kan jij echt niet begrijpen wat ik voel?

Nu zit je bij de kerstboom met een ander
Mijn kinderen die zingen Stille Nacht
Ja stil zal het voor mij zeer zeker wezen
Met niets dat mijn verdriet verzacht
Mijn medemensen kregen een pakketje
Met de kerstwens "Vader kom toch gauw weer thuis"
Ik kreeg de mijne niet, dat doet me veel verdriet
Niet welkom zijn in je eigen huis

Misschien mag ik mijn kinderen nog wat geven
Wat geven uit het diepste van mijn hart
Vergeten kan ik niet, daarom dit kerstfeestlied
Een lied zo vol met smart
Voor mij zullen hier geen kaarsen branden
Ik voel mij als een kerstboom zonder piek
Ik voel me zo alleen, waar moet ik straks toch heen
In gedachten hoor ik kerstmuziek

Ik zit hier heel alleen kerstfeest te vieren
De straf die ik verdiend heb zit ik uit
Ik stal voor ons gezin, maar dat had toch geen zin
Want jij viert nu kerstfeest met een ander
Misschien mag ik mijn kinderen nog wat geven
Wat geven uit het diepste van mijn hart
Vergeten kan ik niet, daarom dit kerstfeestlied
Een lied zo vol met smart

One of us is ugly, One of us is cute, One of us you'd like to see in her birthday suit
pi_15141060
het vervolg:

André Hazes - Met Kerst Ben Ik Alleen

M'n ramen zijn beslagen, de verwarming staat op zes
Een asbak vol met peuken en er staat een lege fles
Nee, nooit had ik gedacht dat ik met kerst alleen zou zijn
Geen kaart of brief kreeg ik, ja, van m'n baas kreeg ik alleen 'n flesje wijn
Maar wat moet ik daar mee als jij vandaag niet bij me bent
Allang wilde je weg maar hiervoor had je nooit 'n argument
Ik wilde jou niet kwijt, vooral niet in 'n maand waarin je overal aan denkt
Dat jij me nu alleen liet vind ik door en door gemeen
Met kerst ben ik alleen

De telefoon blijft stil terwijl ik elk moment verwacht
Dat jij me toch nog belt en mij dan vraagt waaraan ik dacht
Dan antwoord ik direkt dat ik alleen jouw beeld maar zie
En een ding nog maar wil; wie het gewonnen heeft van mij, toe zeg me wie
Ik ga maar vroeg naar bed en leg een foto naast me neer
Ik hoop dan dat ik droom, dat jij me zegt "hier ben ik weer"
Nee, nooit had ik gedacht dat ik dit nog eens mee zou maken, wat deed ik verkeerd
Je weet, ik ben niet hard en zeker niet van steen
Met kerst ben ik alleen

Ik had geen tijd om boos te zijn want alles ging zo vlug
Ik kan je ook niet haten, nee, 't liefst heb ik je terug
De kerstboom staat op zolder, 'k zet 'm morgen voor de deur
Voor 't eerst brandt er geen kaars met kerst, ik denk dat ik de slingers maar verscheur
Ik ga maar vroeg naar bed en leg een foto naast me neer
Ik hoop dan dat ik droom, dat jij me zegt "hier ben ik weer"
Nee, nooit had ik gedacht dat ik dit nog eens mee zou maken, wat deed ik verkeerd
Je weet, ik ben niet hard en zeker niet van steen
Met kerst ben ik alleen

One of us is ugly, One of us is cute, One of us you'd like to see in her birthday suit
pi_15141175
*meldt

Maar ik overleef het wel hoor Wie weet sla ik mijn eigen kerst cadeau wel aan de haak!

pi_15141236
* Peregrijn heeft geen vriendin, maar een gezellige kerst in het vooruitzicht met familie en vrienden.

Er zijn mensen, die genegeerd worden met de Kerst. Die niemand om zich heen hebben. Zulke mensen wens ik sterkte.

Tegen degenen die lopen te muiten omdat ze geen vriendin hebben, maar wel met familie en vrienden de Kerst ingaan wil ik alleen maar zeggen: Stel je niet zo aan!

Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
pi_15141383
Meldt zich
pi_15141472
Maar dat komt niet omdat ik het niet wil Boost...

Volgend jaar beter!!!

*kus*

Scary but true!
pi_15141501
quote:
Op donderdag 4 december 2003 12:09 schreef nrg het volgende:
Maar dat komt niet omdat ik het niet wil Boost...

Volgend jaar beter!!!

*kus*

True, maar toch kut evengoed.

*kus*

pi_15142630
quote:
Alleen zijn met familie om me heen ken ik wel. Misschien zelfs juist eenzaam door de hoeveelheid familie waar ik weinig mee kan delen.. Dan ben ik nog liever alleen met mezelf.

Ik weet niet of dit aansluit, maar dat herken ik maar al te goed met kerst enzo.

pi_15142657
ik hier?

pi_15143449
Laten we een feest houden met alle eenzame kerstgangers!
BLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLA!
pi_15143810
Ach, wat is eenzaam. Ik heb m'n familie om me heen hierzo, en ik moet toch ook werken. In een restaurant, als ober. Dus opzich genoeg mensen om me heen. Alleen niet die persoon waarvan ik zou willen dat ze er was, maargoed...
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
  donderdag 4 december 2003 @ 19:29:16 #175
21876 reflection
wat je ziet ben je zelf...
pi_15153946
quote:
Dus ook een kleffe natte vriendin?

Sorry... ontopic:
Het ligt er denk ik aan met wie je die dagen doorbrengt. Als er allemaal stelletjes om je heen zijn.. tja... Maar alleen met vrienden dan denk je er wellicht wat minder aan.

blaet
  donderdag 4 december 2003 @ 20:46:35 #176
67253 Lekkertjuh
Be Straight...So am I
pi_15155897
Ik ben niet alleen met kerst ik heb een zoontje
Ik heb familie...
Ik heb 2 honden..
En ja ik heb ook nog vrienden..
Ok ik zal "een speciaal iemand" wel missen hoor maar Kerst vind ik al niet zo op zich dus net als een weekend gewoon jezelf vermaken.!!!
If your heart's not in it for real, please don't try to fake what you don't feel...
  FOK!fossiel donderdag 4 december 2003 @ 23:04:13 #177
8133 LWaS
Papa van Daan!
pi_15160245
quote:
Op donderdag 4 december 2003 20:46 schreef Lekkertjuh het volgende:
Ik ben niet alleen met kerst ik heb een zoontje
Ik heb familie...
Ik heb 2 honden..
En ja ik heb ook nog vrienden..
Ok ik zal "een speciaal iemand" wel missen hoor maar Kerst vind ik al niet zo op zich dus net als een weekend gewoon jezelf vermaken.!!!

In het weekend is er tenminste nog iets open
  donderdag 4 december 2003 @ 23:20:23 #178
51865 _OehOe_Loenatik_
Ook mooie vrouwen worden oud..
pi_15160809
ik hou niet van kerst ...
maar wat dat betreft ga ik ook een eenzame kerst tegemoed.
Net zoals elke dag... maar geeft niets want ik ben gelukkig
En dat heeft niks met romantiek te maken.
pi_15178765
Moet je kerst vieren met je familie, waar je elk jaar mee hebt gevierd omdat je geen partner had dat moment. Of moet je het vieren met je lover/partner die je nu voor de 1ex hebt tijdens kerst en oudjaar.
pi_15178924
Het begint er op te lijken dat het voor mij geen eenzame kerst word
Proud owner of a '88 Supra 3.0i Turbo
pi_15179168
Als je uit gaat met de feestdagen is het drukker in de kroegen (hier tenminste), dus toch extra spanning of je iemand ontmoet?
Vooral met nieuwjaar wensen heb je de meeste kansen.
  FOK!fossiel vrijdag 5 december 2003 @ 19:37:35 #182
8133 LWaS
Papa van Daan!
pi_15183553
bleh, ik zie e echt weer tegenop
pi_15184394
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 16:46 schreef flamoes het volgende:
Als je uit gaat met de feestdagen is het drukker in de kroegen (hier tenminste), dus toch extra spanning of je iemand ontmoet?
Vooral met nieuwjaar wensen heb je de meeste kansen.
bedankt voor de tip maar hier zijn geen fatsoenlijke kroegen
Plus dat ik niemand aantrek. Maar op zich heb je gelijk. Heb je minder kans op een eenzame kerst het jaar erop
pi_15184494
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 20:07 schreef Pheno het volgende:

[..]

bedankt voor de tip maar hier zijn geen fatsoenlijke kroegen
Plus dat ik niemand aantrek. Maar op zich heb je gelijk. Heb je minder kans op een eenzame kerst het jaar erop

Goed idee...
[18:02:51] &lt;Lynx666&gt; Jij bent erg op je eigen speciale manier, MutZ :')
&lt;gr8w8&gt;bitch
  vrijdag 5 december 2003 @ 23:52:28 #185
67253 Lekkertjuh
Be Straight...So am I
pi_15189856
quote:
Op donderdag 4 december 2003 23:04 schreef LWaS het volgende:

[..]

In het weekend is er tenminste nog iets open

Dit lijkt een beetje over te komen dat je jezelf niet in huiselijkheid alleen kan vermaken... Tip: je kunt dingen van tevoren in huis halen hoor
If your heart's not in it for real, please don't try to fake what you don't feel...
  FOK!fossiel vrijdag 5 december 2003 @ 23:59:02 #186
8133 LWaS
Papa van Daan!
pi_15190065
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 23:52 schreef Lekkertjuh het volgende:

[..]

Dit lijkt een beetje over te komen dat je jezelf niet in huiselijkheid alleen kan vermaken... Tip: je kunt dingen van tevoren in huis halen hoor

ja, maar al die familie zit hier...klef gedoe tussen zus / zwager enzo...en ik...ik voel me dan alleen nog maar mer alleen
  zaterdag 6 december 2003 @ 00:02:29 #187
74514 El_Fenomino
Onstuitbaar Supertalent
pi_15190155
Hard op zoek aan het vinden op het moment. Maarja een eenzame kerst was er geen reden voor.
[b][url=http://home.tiscali.nl/mytopia/vrouwen]Vrouwen fotoboek met 200 keer Anna Kournikova[/url][/b]
pi_15190425
Ik heb ook een eenzame kerst in het verschiet
Vrijgezel zijn zuigt

zaterdag 6 december 2003 @ 00:20:49 #189
67253 Lekkertjuh
Be Straight...So am I
pi_15190606
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 23:59 schreef LWaS het volgende:

[..]

ja, maar al die familie zit hier...klef gedoe tussen zus / zwager enzo...en ik...ik voel me dan alleen nog maar mer alleen

Daar kan ik me wat bij voorstellen, toch zou je er voor jezelf het beste van moetenmaken, erover gaan zitten trueren vergroot je eenzaamheid en dan wordt het helemaal knudde, althans dat geldt voor mij wel zo...
pi_15190633
quote:
Mijn vriendin gaat sinds vanavond officieel op 1e kerstdag mee naar onze jaarlijkse "familiedag"
2e kerstdag gaan we gezellig thuis gourmetten.
pi_15191029
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 00:13 schreef miendobbelsteen het volgende:
Ik heb ook een eenzame kerst in het verschiet
Vrijgezel zijn zuigt

Ken het gevoel maar al te goed. Doe zoals ik, ga wandelen/fietsen
Dat ruimt het daarboven weer wat op (voor zover dat bij mij mogelijk is).

1 januari een poging tot vrijwillige verzuiping doen: nieuwjaarsduik met een nat 7mm duikpak in het meer hier vlakbij....damn ik lijk wel gek. Al die andere gasten met droogpak natuurlijk, maar die heb ik niet

zaterdag 6 december 2003 @ 20:02:30 #192
47819 vbmot
Are those my feet?
pi_15206180
Mijn kerstdagen worden heerlijk. Kan niet wachten om de mooie Kenyaanse stranden weer te mogen aanschouwen. Doe mij maar warmte van de zon ipv. open haard, centrale verwarming of een vriendin.
Looking for hotspots: wardriving or whoredriving?
Personal spam: http://www.kenya2ndhand.com
pi_15266115
Hmz, moet deze niet naar FEE gekicked worden?!

Dit jaar word eenzaam ja..maar niet alleen...
Vorig jaar riep ik het ook heel hard,
maar kreeg vlak voor de kerst toch een leuke relatie...
Dus ik ga het dit jaar extra hard roepen dat het weer fuckin eenzaam word,
mischien dat het nog veranderen mag... Want ik kijk er heel erg tegenop...
Bijna het hele jaar single... Tis niet aan mij besteed...

pi_15266146
Ik heb ook geen vriendje. Dus voor mij wordt het weer de 2e op rij eenzame kerst. Maar ik ga gezellig naar mijn mamma. die is ook alleen, sinds kort.. en me zus zit in frankrijk. dus ik ga het met mijn moeder 'vieren'.

Maar ik moet zeggen dat ik met kerst helemaal niet gezellig ben. Ik kijk dan echt 24/7 kerst films.. nou ja.. in iedergeval veel. en dan tussendoor snel gourmetten want om 20.30 begint die gave film..

Zal ik wel afleren als ik een vent vind..

Babe In Totale Control of Herself
  dinsdag 9 december 2003 @ 01:32:25 #195
68020 mental_remmy
mental_wie??????
pi_15266249
Ik herken me mezelf ook wel in die situatie. Tuurlijk een kerstdag vieren met familie is ook wel leuk en gezellig maar als ik om heen kijk en zie dat ik de enige van de familie ben zonder relatie ( zus getrouwd en broer langdurige relatie) dan mis ik het toch wel. Voor mij dit jaar weer een eenzame kerst.
I wonder wat this world is about I have searched the world but I still haven't figured it out
You've got to move to the left , you've got to move to the right. That is my philosophy on life.
pi_15266258
Ja, same here... 'Gezellig' op vakantie met kennissen en het vooruitzicht dat er helemaal niemand op me zit te wachten als ik terugkom.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_15266274
en we zijn allemaal zo leuk....
Babe In Totale Control of Herself
  FOK!fossiel dinsdag 9 december 2003 @ 02:03:12 #198
8133 LWaS
Papa van Daan!
pi_15266456
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 01:35 schreef Sassefras het volgende:
nou

Hoe dichterbij de kerst komt...brrr...

pi_15266482
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 01:35 schreef Sassefras het volgende:
Ja
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_15267098
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 01:33 schreef Mini_rulez het volgende:
Ja, same here... 'Gezellig' op vakantie met kennissen en het vooruitzicht dat er helemaal niemand op me zit te wachten als ik terugkom.
Nog klagen ook nog. Jij gaat op vakantie
Ruilen?

Ik probeer het eens van een andere kant te bekijken: ik moet de eerste niet eenzame kerst nog meemaken. Ik moet het dus toch gewend zijn eigenlijk.

Maar ik heb alle kerstdagen in mijn leven nog allemaal overleeft, dat gaat dit jaar weer lukken

dinsdag 9 december 2003 @ 10:43:03 #201
16723 timmit
zo dat moest er ff uit
pi_15269100
word een heeeeeele eenzame en saaie kerst..

ouders op vakantie vrienden op vakantie en ik werken

gatverdamme kerst suxx

Alles wat ik doe is toch wel leuk
  dinsdag 9 december 2003 @ 10:44:18 #202
69546 Ans
Dementie = nirvana
pi_15269124
Ik denk ook dat ik mijn kinderen niet hoef te verwachten dit jaar

Ans Appelman

Het mooie aan dementie is dat je het zelf niet door hebt; je kan gewoon legitiem een lastpak zijn voor je omgeving
pi_15274912
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 08:01 schreef Pheno het volgende:
Ik probeer het eens van een andere kant te bekijken:
ik moet de eerste niet eenzame kerst nog meemaken.
Nou dan... Wat je niet hebt, kan je ook niet missen!
Maarja.. wat je had.... dat dan weer wel...
  dinsdag 9 december 2003 @ 14:39:40 #204
16723 timmit
zo dat moest er ff uit
pi_15275225
*draait- mud - lonely this christmas en baalt van huidige situatie*
pi_15275319
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 14:27 schreef ChezMatik het volgende:

[..]

Nou dan... Wat je niet hebt, kan je ook niet missen!
Maarja.. wat je had.... dat dan weer wel...

Uhm, ik weet anders donders goed wat ik mis hoor. Kijk gewoon om je heen en je ziet al legio voorbeelden.
Wat je niet weet, dat kun je niet missen. Ignorance is a bliss.
  dinsdag 9 december 2003 @ 15:16:34 #206
16723 timmit
zo dat moest er ff uit
pi_15276093
idd een eenzame kerst is helemaal niet leuk
normaal gesproken is alleen zijn op zich wel te doen odmt er altijd wel mensen zijn diewat te doen hebben maar met kerst...

no fuckin way niet leuk vooral het vantevoren weten dat je je gewoon 2 dagen helemaal naar de klote gaat vervelen is al een rotgedachte

pi_15328706
hier precies hetzelfde:

mijn ouders zijn verhuisd naar frankrijk,
geen vaste relatie,
vrienden en familie zitten allemaal met hun happy gezinnetje thuis,

er is vast wel iemand die me uit medelijden uitnodigd, maar heb toch het gevoel op zulke dagen nergens bij te horen.

donderdag 11 december 2003 @ 13:55:29 #208
16723 timmit
zo dat moest er ff uit
pi_15329106
quote:
Op donderdag 11 december 2003 13:40 schreef DJRoberto1978 het volgende:
maar heb toch het gevoel op zulke dagen nergens bij te horen.
je slaat de spijker op zijn harses en daarom is kerst stom omdat alles dan nog zo lekker benadrukt wordt
pi_15329284
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 08:01 schreef Pheno het volgende:

[..]

Nog klagen ook nog. Jij gaat op vakantie
Ruilen?

Nou, van mij mag je in mijn plaats gaan... Ik heb er totaal geen zin in.
  donderdag 11 december 2003 @ 14:07:47 #210
42700 Minkeltje
Ondertitel hier
pi_15329376
quote:
Op donderdag 11 december 2003 14:03 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Nou, van mij mag je in mijn plaats gaan... Ik heb er totaal geen zin in.

waar ga je heen dan?
pi_15329423
quote:
Op donderdag 11 december 2003 14:07 schreef Minkeltje het volgende:

[..]

waar ga je heen dan?

Naar Duitsland met mijn ouders en kennissen, op zich best leuk. Maar ik ga net weg als mijn Amerikaanse vrienden hun laatste paar dagen in Nederland zijn, dat vind ik echt jammer.
  donderdag 11 december 2003 @ 14:10:31 #212
42700 Minkeltje
Ondertitel hier
pi_15329439
quote:
Op donderdag 11 december 2003 14:09 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Naar Duitsland met mijn ouders en kennissen, op zich best leuk. Maar ik ga net weg als mijn Amerikaanse vrienden hun laatste paar dagen in Nederland zijn, dat vind ik echt jammer.

Kun je niet paar dagen later erachteraan reizen dan?
pi_15329545
quote:
Op donderdag 11 december 2003 14:10 schreef Minkeltje het volgende:

[..]

Kun je niet paar dagen later erachteraan reizen dan?

Nee, het is maar een weekje. Ach ja, ik zie ze vast nog wel eens. In Californië ofzo.
Maar goed, we gaan een beetje offtopic. Niet dat er ontopic veel verandering is, maar goed.
pi_15329668
quote:
Op donderdag 11 december 2003 13:40 schreef DJRoberto1978 het volgende:
hier precies hetzelfde:

mijn ouders zijn verhuisd naar frankrijk,
geen vaste relatie,
vrienden en familie zitten allemaal met hun happy gezinnetje thuis,

er is vast wel iemand die me uit medelijden uitnodigd, maar heb toch het gevoel op zulke dagen nergens bij te horen.

Oeh, heb jij nog iemand die uit medelijden dat doet? Respect voor diegene

En Mini_rulez, ik werk al het hele jaar voor Duitsers, ik denk dat ik je ruilaanbod maar even oversla. Anders heb ik helemaal niet het gevoel dat ik 2 loze, saaie vrije dagen heb...

donderdag 11 december 2003 @ 14:26:16 #215
42700 Minkeltje
Ondertitel hier
pi_15329882
quote:
Op donderdag 11 december 2003 14:14 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Nee, het is maar een weekje. Ach ja, ik zie ze vast nog wel eens. In Californië ofzo.
Maar goed, we gaan een beetje offtopic. Niet dat er ontopic veel verandering is, maar goed.

Okidoki, was just curious
pi_15330008
Wat een gehuilie. Maak er zelf wat leuks van dan. Spreek lekker af met wat vrienden of vier het leuk met je familie of bij iemand anders. Leuk cadeautje mee en klaar. Het wordt zo leuk als je het zelf maakt hoor
pi_15330088
Ja die ene met de blauwe naam boven mij heeft gelijk. NIET ZO ZEUREN MENSEN.
pi_15330273
Mwah. Als het enkel zou gaan om 'boehoe, ik heb geen vriendje' was het gehuilie. Maar het is wel een feit dat de decembermaand voor veel mensen de gevoelens van eenzaamheid vergroot. Niet omdat ze geen partner hebben of te lui zijn om met vrienden wat leuks te gaan doen, maar omdat ze gebukt gaan onder verplichtingen, en dus daar moeten zijn waar ze zich ellendig voelen (familie), of, als ze geen familie hebben of besluiten daar niet naartoe te gaan, is het best lastig om 'er met vrienden wat van te maken', die zitten immers allemaal....BIJ HUN FAMILIE
Tuurlijk lukt het met enige moeite toch altijd heus wel, maar het is in die tijd van het jaar echt lastiger om mensen bij elkaar te krijgen, zo merkt een vriendin die een etentje op tweede kerstdag organiseert (ik ga wel ).
En het is een lastige tijd omdat het je met zoveel dingen confronteert (niemand vraagt je voor oud en nieuw en als je zelf wat organiseert hebben ze allemaal al wat anders, bijvoorbeeld, of alleen al 'het met de neus op de feiten gedrukt worden wat betreft de sfeer in je familie'). De laatste weken van december zijn nu eenmaal echt voor veel mensen een klotetijd, dat is gewoon zo (wordt alleen al aangetoond door een piek in het aantal zelfdodingen ), dat kun je niet simpelweg afdoen als gehuilie.
pi_15330439
Mensen die helemaal niemand hebben (geen familie, vrienden etc) hebben inderdaad recht van spreken, mensen zonder partner naar mijn mening niet echt, maar dat is natuurlijk ook betrekkelijk. Het kan net uitgegaan zijn met de liefde van je leven, en dan wordt kerst zwaar. (overigens was Pasen dan ook zwaar geweest, of Sint-Juttemusdag whatever ) Daarnaast kun je ook nog nooit iemand gehad hebben zoals Pheno en dan kan ik me voorstellen dat je een feest als Kerst (ook al is het naar mijn mening overrated) graag eens met een geliefde wil vieren.
Het is gewoon een feest waarbij het gebrek aan goede vrienden, leuke familie of een partner voor veel mensen extra duidelijk naar voren komt.
Persoonlijk ben ik blij dat ik Kerst niet weer bij mijn ex hoef te vieren, met de hele flat vol kitscherige versiering en de 20 golden Kersthits op repeat
pi_15330914
quote:
Op donderdag 11 december 2003 14:44 schreef thaleia het volgende:
Mwah. Als het enkel zou gaan om 'boehoe, ik heb geen vriendje' was het gehuilie. Maar het is wel een feit dat de decembermaand voor veel mensen de gevoelens van eenzaamheid vergroot. Niet omdat ze geen partner hebben of te lui zijn om met vrienden wat leuks te gaan doen, maar omdat ze gebukt gaan onder verplichtingen, en dus daar moeten zijn waar ze zich ellendig voelen (familie), of, als ze geen familie hebben of besluiten daar niet naartoe te gaan, is het best lastig om 'er met vrienden wat van te maken', die zitten immers allemaal....BIJ HUN FAMILIE
Tuurlijk lukt het met enige moeite toch altijd heus wel, maar het is in die tijd van het jaar echt lastiger om mensen bij elkaar te krijgen, zo merkt een vriendin die een etentje op tweede kerstdag organiseert (ik ga wel ).
En het is een lastige tijd omdat het je met zoveel dingen confronteert (niemand vraagt je voor oud en nieuw en als je zelf wat organiseert hebben ze allemaal al wat anders, bijvoorbeeld, of alleen al 'het met de neus op de feiten gedrukt worden wat betreft de sfeer in je familie'). De laatste weken van december zijn nu eenmaal echt voor veel mensen een klotetijd, dat is gewoon zo (wordt alleen al aangetoond door een piek in het aantal zelfdodingen ), dat kun je niet simpelweg afdoen als gehuilie.
Het was idd wat kort door de bocht.

Maar goed, mijn beste vriendin heeft bijvoorbeeld niet zulke leuke ouders en die komt vaak bij ons met kerst en viert 2e kerstdag met haar zussen. Je bespreekt toch met je vrienden en familie wat je gaat doen met kerst en als een vriendin van mij aangeeft er een beetje tegen aan te hikken, dan schuiven we gewoon een extra stoel aan. Er is toch altijd wel ergens waar je welkom bent en waar je het leuk vindt. Dat je vrienden bij hun ouders zijn wil toch niet direct zeggen datje niet welkom bent?

Ik erger me gewoon aan d epassiviteit van veel posts, als je even wat moeite doet heb je waarschijnlijk een heerlijke kerst.

Voor mij is het ook makkelijk oordelen hoor, ik vind het gewoon heel gezellig bij mijn familie met kerst, maar ze vinden het ook prima als ik iets met vrienden wil doen. Meestal spreken we gewoon af dat we allemaal (Ripley, zusje en ouders) 1 dag thuis zijn en de rest doen we zoals het uitkomt.

donderdag 11 december 2003 @ 15:34:27 #221
55900 GM
vind ik dan toch
pi_15331487
quote:
Op donderdag 11 december 2003 14:51 schreef nozem het volgende:
Mensen die helemaal niemand hebben (geen familie, vrienden etc) hebben inderdaad recht van spreken, mensen zonder partner naar mijn mening niet echt, maar dat is natuurlijk ook betrekkelijk.
Dit vind ik een beetje kort door de bocht. Ook met familie kan iemand enorm eenzaam zijn. Het niet hebben van een partner kan ook juist in die kersttijd extra zwaar wegen voor iemand, vooral als de meeste vrienden en bekenden wel een partner hebben. Dat heeft in mijn ogen niet zoveel te maken hebben met "huilie" zijn.
Ik ken iemand die een volkomen leuk leven heeft in haar eentje, er ook niet echt problemen mee heeft dat ze geen partner heeft, maar juist met kerst valt het extra op. Vooral door het o zo ontzettend lief en goedbedoelde uitnodigen bij vrienden die wel een partner hebben omdat je "anders zo alleen de kerst door moet brengen".
"IK HEB GEMERKT DAT JE HET LEVEN HET BEST KUNT NEMEN ZOALS HET OP JE AF KOMT
Dat lijkt me hoogst onverantwoordelijk.....
MIJ IS HET ALTIJD GOED BEVALLEN"
pi_15331863
Het is natuurlijk wel zo dat de kerstdagen dé momenten zijn om gezellig bij je geliefden te zijn. Dus ook bij je partner, als je er een hebt. Als je geen partner hebt, en juist als je op bezoek gaat bij anderen die er wel een hebben, moet je toekijken hoe gezellig anderen het hebben terwijl je zelf niemand hebt. Dan komt het toch harder aan.
Zelf ga ik ook niet zielig zitten doen ofzo. Het komt vanzelf wel weer een keer, en ik heb toch al nooit van Kerstmis gehouden dus het maakt mij niet zoveel uit dat ik juist met deze dagen alleen ben. Maar goed, ik kan me wel voorstellen dat het voor de mensen die het normaal belangrijk zouden vinden om het gezellig samen te vieren wel een paar moeilijke dagen zijn omdat je juist dan beseft hoe alleen je eigenlijk bent.
pi_15332423
Is het al 1 januari? Dan is de ellendigste tijd van het jaar weer voorbij. Ik zie er echt tegenop. Al jarenlang.

Twee jaar geleden heb ik me met een dik boek gewoon opgesloten. Dat was een leuke kerst. Relatief gezien. Dit jaar helaas bij mn ouders zitten in het kader van 'Doe gezellig'. Wat een ellende.

For great justice!
pi_15336808
Ik kan er mee eens zijn dat absolute eenzaamheid met kerst fijner is dan het "gezellig doen, omdat het moet". Dan voel ik me iig helemaal beroerd. Mijn broer is dit jaar ook niet thuis (bij vriendin). Van andere kennissen hoef ik niet eens een uitnodiging te verwachten. Dat hoeft ook niet, want dat lijkt me eigenlijk nog erger. Zij met vriend(in) het gezellig te hebben, knus tegen elkaar. Nee, aub niet. Met het gevoel: "wrijf het er nog maar een keer in".

Neuh, ik blijf lekker thuis, doe de gordijnen dicht (er is toch geen witte kerst) en ik zonder me wel af. Dat verwacht de hele wereld toch van me, dus wie ben ik om daar tegenin te gaan

* Pheno wacht met QyRoZ 1 januari af. Eigenlijk nog 2 januari, gewoon weer werken. Je krijgt alleen die ellende van elkaar een goed jaar wensen Komt anders vrij weinig van uit van al dat gewens, elk jaar is weer een <censuur> jaar voor mij erbij.

zondag 14 december 2003 @ 12:45:16 #225
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_15399183
Ik verbaas me eerlijk gezegd om veel posts. "Gezellig doen omdat het moet"? Ik vind het eigenlijk altijd gezellig bij mijn ouders en met kerst nog ietsje meer omdat we dan een spelletje doen, uitpakken qua diner, leuke cadeautjes geven, het huis gezellig verlicht is met kaarsjes, mijn moeder als een soort running gag een afgrijselijk kerstverhaal voorleest. Eigenlijk omdat we gewoon lol hebben. Hoezo is het zo vreselijk om naar je ouders te gaan?
  FOK!fossiel zondag 14 december 2003 @ 12:47:36 #226
8133 LWaS
Papa van Daan!
pi_15399240
quote:
Op donderdag 11 december 2003 16:08 schreef QyRoZ het volgende:
Is het al 1 januari? Dan is de ellendigste tijd van het jaar weer voorbij. Ik zie er echt tegenop. Al jarenlang.

Twee jaar geleden heb ik me met een dik boek gewoon opgesloten. Dat was een leuke kerst. Relatief gezien. Dit jaar helaas bij mn ouders zitten in het kader van 'Doe gezellig'. Wat een ellende.

I know the feeling..
voor mij is het de tweede rotkerst
  zondag 14 december 2003 @ 15:15:20 #227
47819 vbmot
Are those my feet?
pi_15403098
quote:
Op zondag 14 december 2003 12:45 schreef Ripley het volgende:
Ik verbaas me eerlijk gezegd om veel posts. "Gezellig doen omdat het moet"? Ik vind het eigenlijk altijd gezellig bij mijn ouders en met kerst nog ietsje meer omdat we dan een spelletje doen, uitpakken qua diner, leuke cadeautjes geven, het huis gezellig verlicht is met kaarsjes, mijn moeder als een soort running gag een afgrijselijk kerstverhaal voorleest. Eigenlijk omdat we gewoon lol hebben. Hoezo is het zo vreselijk om naar je ouders te gaan?
Om eerlijk te zijn kan ik het me best indenken. Ik heb best leuke ouders, maar zo'n gezellige avond met spelletjes en weet ik wat, moet ik ook niet aan denken. Wij hebben hier ook nooit echt kerst gevierd gelukkig en de kerstboom heb ik tot nu toe ook effectief buiten de deur weten te houden.

Aan de andere kant snap ik niet dat mensen zichzelf niet kunnen vermaken. D'r werd een tip gegeven over een boek, iets beters had ik zelf niet kunnen verzinnen. Zorg voor een dik boek, met een mooi 'escape' verhaal d'r in, LOTR heb ik zelf veel aan gehad. Ga dat lezen en binnen de kortste keren is het 2004.

Looking for hotspots: wardriving or whoredriving?
Personal spam: http://www.kenya2ndhand.com
pi_15404138
Dat boek kan ik ook zonder kerst lezen. Kerst is nutteloos als je niemand hebt. Wtf moet ik in huis zoeken? Je moet jezelf barriceren om niet aan gezelligheid/samenzijn te denken. TV = romantische films...bios = idem. Of nog erger, van die zoetsappige films waar een happy end in zit Je moet 2 dagen als kluizenaar leven om maar niet te denken aan hoe gezellig het had kunnen zijn als je wel mensen om je heen had gehad. Nee, kerst mag van mij geschrapt worden.
  zondag 14 december 2003 @ 17:10:54 #229
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_15406040
quote:
Op zondag 14 december 2003 15:57 schreef Pheno het volgende:
Dat boek kan ik ook zonder kerst lezen. Kerst is nutteloos als je niemand hebt. Wtf moet ik in huis zoeken? Je moet jezelf barriceren om niet aan gezelligheid/samenzijn te denken. TV = romantische films...bios = idem. Of nog erger, van die zoetsappige films waar een happy end in zit Je moet 2 dagen als kluizenaar leven om maar niet te denken aan hoe gezellig het had kunnen zijn als je wel mensen om je heen had gehad. Nee, kerst mag van mij geschrapt worden.
Heb jij helemaal niemand dan? Geen ouders, geen vrienden, geen familie?
pi_15406107
quote:
Op zondag 14 december 2003 17:10 schreef Ripley het volgende:

[..]

Heb jij helemaal niemand dan? Geen ouders, geen vrienden, geen familie?

oh jawel, zelfs familie die zich zorgen maakt om hem
quote:
Als ik thuis ga zeggen dat ik liever dood ben, dan heb ik helemaal geen leven meer. Als ik dan maar 1x 5 minuten later thuis kom heb je al heibel in de tent omdat ze zich zorgen maken
gewoon zwelgende jankzakkerij dus
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_15406147
Zou jij content zijn met je leven dan Milagro, wanneer je enkel familie had die zich zorgen om je maakte, en that's it?
  zondag 14 december 2003 @ 17:35:00 #232
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_15406626
quote:
Op zondag 14 december 2003 17:15 schreef nozem het volgende:
Zou jij content zijn met je leven dan Milagro, wanneer je enkel familie had die zich zorgen om je maakte, en that's it?
Hij heeft tenminste familie die om 'm geeft. Er zijn genoeg mensen die zelfs dat niet hebben. Dat geneuzel van sommige mensen gaat hier inderdaad veel te ver...
pi_15406631
quote:
Op zondag 14 december 2003 17:15 schreef nozem het volgende:
als ik zo lees hoe meneer schrijft hier, de toon, zijn reacties, de manier waarop hij zich opstelt, dan kan ik me er iets bij voorstellen dat alleen zijn familie zich nog zorgen maakt.
  zondag 14 december 2003 @ 17:39:37 #234
33470 FlyingFox
Zeer schier.
pi_15406725
*meldt.*

Thhhh...

pi_15406747
quote:
Op zondag 14 december 2003 17:35 schreef Maerycke het volgende:

[..]

Hij heeft tenminste familie die om 'm geeft. Er zijn genoeg mensen die zelfs dat niet hebben. Dat geneuzel van sommige mensen gaat hier inderdaad veel te ver...

dat bedoel ik.
de familie, nee, daar wil hij de kerst niet mee doorbrengen, dezelfde mensen die zich zorgen maken als hij zo melden als hij over zelfmoord zou beginnen..

als je Kerst op die negatieve manier bekijkt, dan kun je idd beter alleen zitten maar er dan ook niet over zeuren dát je alleen zit

pi_15406803
quote:
Op zondag 14 december 2003 12:45 schreef Ripley het volgende:
Komop nou Ripley
Jij weet net zo goed als ik hoeveel ontwrichte gezinnen of hele families eens per jaar het gevoel hebben dat ze moeten doen alsof ze niet ontwricht zijn. Dat het in jouw familie wel goed zit is fijn voor je, maar hoe kun je je nou verbazen over het feit dat dat bij anderen anders is? Jij bent (dacht ik) doorgaans niet zo iemand die niet verder kan kijken dan zijn eigen belevingswereldje.
pi_15406962
quote:
Op zondag 14 december 2003 17:35 schreef Maerycke het volgende:

[..]

Er zijn altijd mensen die het nog slechter hebben. Zelfs als verstoten, mismaakte en zieke zwerver in een Derdewereldland kun je altijd nog wel iemand vinden die nog zieker, armer of mismaakter is dan jij. Maar of die gedachte je zoveel levensvreugde zal brengen betwijfel ik ten zeerste.

Iemand die alleen maar familie heeft en verder helemaal geen vrienden of goede bekenden lijkt mij gewoon ontzettend eenzaam en is geen jankzak als hij zijn problemen open en eerlijk op tafel legt. Uiteraard helpt alleen klagen je niet verder in het leven, maar ik denk niet dat Pheno in het dagelijks leven ook maar een mens lastig valt met zijn eenzame gevoelens, daar gebruikt hij dit forum voor, en dat begrijp ik heel goed.

zondag 14 december 2003 @ 17:51:35 #238
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_15407031
quote:
Op zondag 14 december 2003 17:48 schreef nozem het volgende:

[..]

Er zijn altijd mensen die het nog slechter hebben. Zelfs als verstoten, mismaakte en zieke zwerver in een Derdewereldland kun je altijd nog wel iemand vinden die nog zieker, armer of mismaakter is dan jij. Maar of die gedachte je zoveel levensvreugde zal brengen betwijfel ik ten zeerste.

Iemand die alleen maar familie heeft en verder helemaal geen vrienden of goede bekenden lijkt mij gewoon ontzettend eenzaam en is geen jankzak als hij zijn problemen open en eerlijk op tafel legt. Uiteraard helpt alleen klagen je niet verder in het leven, maar ik denk niet dat Pheno in het dagelijks leven ook maar een mens lastig valt met zijn eenzame gevoelens, daar gebruikt hij dit forum voor, en dat begrijp ik heel goed.

Het helpt relativeren in plaats van dat hij zich als de meest zielige persoon op deze planeet gaat zien. Zijn problemen (voor zover aanwezig) stellen nl. in vergelijking daarmee helemaal niets voor. Hij heeft familie, hij heeft vrienden (ook al voldoen de beste mensen blijkbaar niet aan zijn hoge standaards) en hij heeft mensen om de kerst mee door te brengen. Wat is het probleem dan nog?

Er zijn inderdaad vele mensen die het veel slechter hebben. Hij mag wel eens tevreden zijn met wat hij heeft in plaats van zich erover te beklagen als de eerste beste huilie.

pi_15407192
quote:
Op zondag 14 december 2003 17:51 schreef Maerycke het volgende:

[..]

Het helpt relativeren in plaats van dat hij zich als de meest zielige persoon op deze planeet gaat zien. Zijn problemen (voor zover aanwezig) stellen nl. in vergelijking daarmee helemaal niets voor. Hij heeft familie, hij heeft vrienden (ook al voldoen de beste mensen blijkbaar niet aan zijn hoge standaards) en hij heeft mensen om de kerst mee door te brengen. Wat is het probleem dan nog?

Er zijn inderdaad vele mensen die het veel slechter hebben. Hij mag wel eens tevreden zijn met wat hij heeft in plaats van zich erover te beklagen als de eerste beste huilie.

Waar lees je dan dat hij vrienden heeft? Ik heb zijn topics allemaal gelezen en daar kon ik uit opmaken dat hij zich al heel zijn leven open stelt voor andere mensen, dat hij vrienden heeft proberen te maken maar dat het hem nooit gelukt is. Verder is er geen mens die hem wel eens belt om iets mee te gaan doen, waar zijn de vrienden dan volgens jou?

Kijk, ik ben het met je eens dat zelfmedelijden niet goed is en dat je niet om het minste of geringste eenzaamheid moet gaan lopen claimen, maar ik heb de indruk dat Pheno werkelijk een eenzaam persoon is, terwijl zijn verhaal dat door bepaalde mensen nogal makkelijk afgedaan wordt als aanstelleritus.

pi_15427887
quote:
Op zondag 14 december 2003 17:42 schreef thaleia het volgende:

[..]

Komop nou Ripley
Jij weet net zo goed als ik hoeveel ontwrichte gezinnen of hele families eens per jaar het gevoel hebben dat ze moeten doen alsof ze niet ontwricht zijn. Dat het in jouw familie wel goed zit is fijn voor je, maar hoe kun je je nou verbazen over het feit dat dat bij anderen anders is? Jij bent (dacht ik) doorgaans niet zo iemand die niet verder kan kijken dan zijn eigen belevingswereldje.

Daarom gaf ik ook aan dat het bij mijn beste vriendin niet goed zat thuis, die viert daar liever geen kerst. Dus viert ze het bij mij thuis, als mijn beste vriendin. Je kunt toch altijd wel iets regelen met je vrienden, als je enigszins goede vrienden hebt? Er is toch altijd wel iets leuks te verzinnen of is dat vreemd gedacht dan?
pi_15428425
Nou Ripley, ook als het bij mij thuis niet goed zat zou ik me denk ik verplicht voelen om Kerst thuis te vieren, dat is gewoon traditie ofzo. Dat doorbreken sommige mensen niet zomaar, hoe vervelend het kerstfeest en het verplicht vrolijk doen ook is. Zeker als jij het thuis wel kut vindt maar je familie daar niet zo van op de hoogte is omdat je de schijn ophoudt. Als je familie denkt dat alles koek en ei is, kun je echt niet zomaar wegblijven.
pi_15428676
quote:
Het helpt relativeren in plaats van dat hij zich als de meest zielige persoon op deze planeet gaat zien
...
Hij heeft familie, hij heeft vrienden (ook al voldoen de beste mensen blijkbaar niet aan zijn hoge standaards) en hij heeft mensen om de kerst mee door te brengen. Wat is het probleem dan nog?
Als je de eerste paar regels in de startpost van dat andere topic leest, zie je dat ik verdomd goed weet dat ik niet de enige ben. En ja er zijn ergere dingen. Moet ik dan naar alle ellende in de wereld gaan kijken? Moet ik dan zeggen, die heeft het slechter, dus ik ben gelukkig? Voel jij je gelukkig als je naar alle ellende kijkt? Als ik naar negatieve dingen moet gaan kijken om me dan gelukkig te gaan voelen, nou ja, mij gaat het niet lukken hoor. Daarvoor is er teveel leed op deze wereld. Als het voor jou werkt, gefeli.
Welke hoge standaarden heb ik dan? Heb ik ergens hoge standaarden genoemd dan? Maar ja, waarom alles lezen als je net zo makkelijk alles kan afdoen met huilie? Lekker makkelijk, iemand in een hokje duwen als je de moeite niet eens neemt om te lezen (tja, 3 regels van een topicstart lezen is bv al moeilijk).
Het andere topic ging over mijn gevoel, niet over de ellende op deze wereld. Ik voel niet wat een ander voelt in een andere situatie. Iedereen heeft problemen. En ja, iemand zal ergere problemen hebben dan ik. En ja, zelfs die persoon iemand kunnen vinden die weer ergere problemen heeft. Of er iemand is met de ergste problemen? Ik zou het niet weten, heel andere discussie ook.
Als iedereen in dit forum bij elke zin "maar het kan nog erger" of "ik ben niet de enige" moet gaan zetten hebben we toch iets langere reacties. Ik zet het bovenaan een topicstart en zelfs daar heb je niet de moeite voor genomen te lezen. Hoe kan ik ik je dan in vredesnaam serieus nemen als jij me niet eens serieus wilt nemen?

Maar ontopic:
Ik heb blijkbaar vrienden (wil je ze dan even aanwijzen als je me zo goed kent?) en ik ben alleen thuis. Oh nee, ik heb de hond nog thuis rondlopen. Het enige waar ik mee eens kan zijn is dat ik familie heb. Maar die zijn er dus niet in die tijd. Ik ben dus alleen met de kerst.

Is dit ernstig? Qua gevoel wel voor mijzelf, maar er zijn mensen die niet eens weten wat kerst is.

PS Zo goed? Zet maar in de policy dat je alles expliciet moet relativeren om wat mensen hier niet in het harnas te jagen.

pi_15428765
Ja zo kan je alles relativeren.

De sterren met dikke miljoenen vliegen overal heen met kerst en kopen nieuwe auto's voor familie etc.

Ik heb daar geen geld voor, maar omdat er mensen zijn die geen vrienden of familie hebben mag ik daar niet over zeuren zeker

Dan moeten ze maar een beetje moeite doen om vrienden te maken. ligt toch echt deels aan jezelf hoor. Je kunt veel pech hebben in het leven, maar je leeft zoals jij wilt dat je leeft.

M'n signature, wat doe je :{
pi_15429161
quote:
Op maandag 15 december 2003 14:41 schreef Mini_rulez het volgende:
Nou Ripley, ook als het bij mij thuis niet goed zat zou ik me denk ik verplicht voelen om Kerst thuis te vieren, dat is gewoon traditie ofzo. Dat doorbreken sommige mensen niet zomaar, hoe vervelend het kerstfeest en het verplicht vrolijk doen ook is. Zeker als jij het thuis wel kut vindt maar je familie daar niet zo van op de hoogte is omdat je de schijn ophoudt. Als je familie denkt dat alles koek en ei is, kun je echt niet zomaar wegblijven.
Dat is waar ja. Bij ons thuis wil het wel eens explosief zijn omdat we gelijk hard tegen hard gaan, maar het is niet zo dat dingen hele erg blijven broeien daardoor. Maar het valt me gewoon op dat mensen het kennelijk vreselijk vinden om naar hun ouders te gaan, en dat zo veel mensen dat vinden. Als je ze zo vreselijk vindt zeg je er toch wat van of ga je niet? En anders probeer je er toch gewoon wat van te maken?

Ik denk dat ik misschien een beetje onderschat in hoeveree sommige ouders open staan voor gesprek, misschien zit daar wel het probleem.

zondag 28 december 2003 @ 17:11:51 #245
55266 ElCriz
Bois de Pologne...
pi_15768977
[typische-ik-kwam-dit-oudere-topic-tegen-en-was-wel-benieuwd-actie]

En hoe hebben de meeste mensen hun kerst dit jaar ervaren!?!?

[/typische-ik-kwam-dit-oudere-topic-tegen-en-was-wel-benieuwd-actie]

...That makes kinda two of us...
pi_15769638
Nou met de nodige drank was het te overleven!
Bovenop het feit dat ik eenzaam voelde, had ik ook nog eens ruzie met m'n beste vriendin!
Wat enerzijds dan ook weer m'n eigen fout was.
Goed maken kon niet, want haar vriendje verbied haar contact met mij!
Kerst... wat een warme gedachte...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')