quote:Wij hadden voor in het park ook broodjes etc bij. Was allemaal geen probleem hoor.
Op zondag 15 februari 2004 16:29 schreef Ri-Klain het volgende:
Damn, eten is daar echt duurIk ga er volgende week ook heen en ben van plan een flinke lading eten en drinken zelf mee te nemen (voor overdag enzo, avondeten koop ik daar wel). Maar nu hoorde ik van iemand die er een paar jaar terug was dat ze je spullen gingen doorzoeken op etenswaren, en het dan in beslag namen
Hebben er hier mensen (recente) ervaring met het zelf meenemen van eten en drinken? Mag het echt niet? Zijn ze streng? En als je geen eigen spullen mee mag nemen, is dat dan alleen in het park, of ook in je hotelkamer enzo?
Wat zijn de fast passes?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:25 schreef Koningin het volgende:
Wij zaten in Sequia Lodge, goed hotel.
Tip: Maak gebruik van de fast passes!
Leuke foto's, krijg er weer helemaal zin in om er naar toe gaan....waarschijnlijk in het najaar weerquote:Op woensdag 30 maart 2005 08:47 schreef Koningin het volgende:
FOTO'S![]()
Dit is natuurlijk Donald in de parade in de Studio's:
[afbeelding]
Deze meneer liep ook mee in die parade:
[afbeelding]
Een andere parade:
[afbeelding]
Mijn favoriet![]()
[afbeelding]
Dit zijn wij allemaal aan de ingang:
[afbeelding]
Meer foto's heb ik thuis nog.
Ik ga altijd buiten het seizoen om ivm drukte....quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:56 schreef Biancavia het volgende:Ik zal deze zomer 18 en 19 juli in Disneyland rondlopen!
![]()
![]()
Vanaf 15 juli is het park tot 23 uur open.quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:05 schreef Stiffmaster het volgende:
[..]
Ik ga altijd buiten het seizoen om ivm drukte....![]()
1 dag lijkt me te kort, dan heb je niet effe een moment om eens rustig te gaan zitten ofzo. Zeker als je de Studios er ook nog bij wilt doen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 08:25 schreef Boost het volgende:
en weer eens een schopje omhoog....
Ik wil samen met mijn vriendin in de herfstvakantie naar Disneyland Parijs toe...is dit eigenlijk in 1 dag te doen of kun je beter 2 dagen gaan?
Wij stonden op een camping in de buurt en wilden 2 dagen gaan en daarna naar Luxemburg. Toen hebben we ons over laten halen voor een Passeport Annual voor 129 euro, en we zijn in totaal 8 dagen in Disney geweest!quote:Op dinsdag 6 september 2005 08:58 schreef Koningin het volgende:
[..]
1 dag lijkt me te kort, dan heb je niet effe een moment om eens rustig te gaan zitten ofzo. Zeker als je de Studios er ook nog bij wilt doen.
Ik zou voor 2 gaan!
quote:Op woensdag 7 september 2005 09:43 schreef Koningin het volgende:
Wij hebben het gewoon via de site disneyland.nl geboekt. Duur is het toch.
8 dagen?? Wat heb je dan de hele dag daar gedaan?
Als de loterij een keer uitbetaalt wil ik daar ook wel logeren.quote:Op woensdag 7 september 2005 09:52 schreef DaMook het volgende:
Wij hebben in dat hotel boven de ingang gezeten ('92) dat was wel relaxed
Op zich zijn alle hotels goed, ligt alleen eraan welke stijl je leuk vindt.quote:Op woensdag 7 september 2005 09:52 schreef DaMook het volgende:
Wij hebben in dat hotel boven de ingang gezeten ('92) dat was wel relaxed
Ik wil binnenkort ook weer een keer gaan, maar zit nu ook nog te twijfelen in welk hotel.
Ik had me vergist, wij hebben ook in sequia lodge gezeten.quote:Op woensdag 7 september 2005 10:19 schreef Joenes het volgende:
Ik vind zelf hotel sequia Lodge de beste prijs-kwaliteits verhouding hebben binnen DLRP.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |