abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage zondag 12 oktober 2003 @ 23:17:48 #1
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_13838693

Cast (in credits order)
Laura Linney .... Sarah
Liam Neeson .... Daniel
Martine McCutcheon .... P.M.'s Tealady
Rowan Atkinson
Elisha Cuthbert
Chiwetel Ejiofor
Colin Firth .... Jamie
Martin Freeman
Adam Godley .... Mr. Trench
Hugh Grant .... P.M.
January Jones
Keira Knightley .... Juliet
Andrew Lincoln .... Mark
Rory MacGregor .... Sound Engineer
Heike Makatsch
Kris Marshall .... Colin
Lúcia Moniz .... Portuguese maid
Bill Nighy
Anne Reid .... Mrs. Monroe
Denise Richards
Alan Rickman .... Harry
Rodrigo Santoro
Emma Thompson .... Karen
Billy Bob Thornton .... President of US

Zag de trailer. Lijkt me een leuke film.

[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 12-10-2003 23:24]

pi_13838777
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 23:17 schreef SunChaser het volgende:
Billy Bob Thornton .... President of US
Weinig Brits aan, maar
:{
  zondag 12 oktober 2003 @ 23:21:14 #3
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_13838799
Je plaatje wordt geblokkeerd door de server waar ie op staat .
pi_13838814
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 23:20 schreef SODA het volgende:
Weinig Brits aan, maar
Nou ja, het is wel handig als de president van de USA een amerikaans accent heeft, en niet een bijv. een Brits of een Oostenrijks.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  zondag 12 oktober 2003 @ 23:23:47 #5
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_13838872
Lijkt me wel een aardige romantische comedy inderdaad. De trailer, die ik een paar weken geleden voor de sneak gezien heb, zag er best leuk uit, zeker voor een romantische comedy. De schrijver is dezelfde als van Notting Hill en Bridget Jones' Diary en deze keer neemt hij ook de regie voor zijn rekening. De kans zit er dik in dat deze film net zulke hits zullen worden als deze beide films.

Zeker een film die ik wel wil zien, niet in de laatste plaats omdat Keira Knightley erin meespeelt

IMDb

pi_13841577
Toen de trailer ten einde liep vond er een historisch moment plaats: ik heb voor de eerste keer moeten lachen om Hugh Grant

[Dit bericht is gewijzigd door Joppe op 13-10-2003 11:50]

Redactie Frontpage maandag 13 oktober 2003 @ 08:02:15 #7
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_13842516
Ben alleen bang dat alle grappen in de trailer zitten.
  maandag 13 oktober 2003 @ 22:12:22 #8
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_13861745
Wauw! Wat een cast.

Toch missen we er een paar leuken, maar je kunt nu eenmaal niet alles krijgen. Ziiieeen!

Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  Redactie Frontpage vrijdag 7 november 2003 @ 08:06:23 #9
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_14450462
Er lopen 10 verhaallijnen door elkaar.
pi_14464522
Heeft iemand hem al gezien in de sneak? Ik ga morgen naar de voorpremiere via de veronica gids!!!!
  vrijdag 7 november 2003 @ 17:21:59 #11
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_14464776
Ik mis anders dé ultieme Brit: Michael Caine .

Maargoed, alleen al voor Alan Rickman wil ik deze film zien .

vrijdag 7 november 2003 @ 17:27:15 #12
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_14464906
Oh, en ook voor Liam Neeson en Colin Firth .

Btw, die voice-over bij de trailer klinkt voor geen meter. Een beetje Amerikaans zitten lullen bij een Britse film (en dan ook nog de namen over-Amerikaans uitspreken: Ellen Rikmen. Ik wil 'n Alan Rickm'n).

pi_14480218
Wooooooooooohooooooooooooooooooooooooooooooooo gaat dat zien gaat dat zien!!!! Ik heb hem inmiddels gezien en hij is dus gewoon echt nog leuker dan ik dacht! Ik vond hem gewoon briljant! De humor is geweldig, af en toe echt tranen met tuiten gelachen, Bill Nighy is geweldig als de overjarige zanger! Hij steelt echt de show!!!! Eigenlijk waren het stuk voor stuk hele leuke personages! De film is hier en daar zelfs verrassend. Ik heb echt zitten genieten van begin tot eind. Dit gaat een hele grote hit worden! De film kreeg op het eind zelfs applaus, de laatste keer dat ik dit meemaakte was bij Titanic! Iedereen sprak vol lof en het is ook erg leuk om alan rickman ineens te zien als brave huisvader (nou ja braaf........) ipv een of andere misdadiger....

Voor mij echt een dikke 10!

(Hou je niet van romantische feel good movies, dan heeft het denk ik weinig zin om te gaan, just a warning! Maar voor liefhebbers van Notting Hill, Bridget Jones en 4 weddings and a funeral is dit echt een absolute must see!!!)

zaterdag 8 november 2003 @ 13:49:08 #14
51929 MrAbagnale
never stop trying
pi_14480280
dit lijkt me echt een geweldige film. kan er niet meer over zeggen. is de trailer nog ergens te zien trouwens?
I'm running out of time
  zaterdag 8 november 2003 @ 14:08:02 #15
46998 Duder
strolling along
pi_14480754
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 13:46 schreef Sonja27 het volgende:
Wooooooooooohooooooooooooooooooooooooooooooooo gaat dat zien gaat dat zien!!!! Ik heb hem inmiddels gezien en hij is dus gewoon echt nog leuker dan ik dacht! Ik vond hem gewoon briljant! De humor is geweldig, af en toe echt tranen met tuiten gelachen, Bill Nighy is geweldig als de overjarige zanger! Hij steelt echt de show!!!! Eigenlijk waren het stuk voor stuk hele leuke personages! De film is hier en daar zelfs verrassend. Ik heb echt zitten genieten van begin tot eind. Dit gaat een hele grote hit worden! De film kreeg op het eind zelfs applaus, de laatste keer dat ik dit meemaakte was bij Titanic! Iedereen sprak vol lof en het is ook erg leuk om alan rickman ineens te zien als brave huisvader (nou ja braaf........) ipv een of andere misdadiger....

Voor mij echt een dikke 10!

(Hou je niet van romantische feel good movies, dan heeft het denk ik weinig zin om te gaan, just a warning! Maar voor liefhebbers van Notting Hill, Bridget Jones en 4 weddings and a funeral is dit echt een absolute must see!!!)

Je ziet wat van die film terecht is gekomen....
Ik heb meer respect voor feministen met grote borsten.....
pi_14480858
Ik heb m net gezien tijdens zo'n voorpremiere van Veronica, en ik zat bijna te brullen aan het einde (dat is positief). Lekker romantisch, eindelijk eens een leuke Kerstfilm.

Alleen jammer dat naast me kids van een jaar of 6 zaten die ten eerste een enorme bak snoep hadden meegenomen (om half 11 's ochtends... alleen de zoete geur al ) en zich verveelden en elkaar gingen slaan en gingen bleren en vooral als er wat naakt in beeld was. Oh, en ze moesten ook halverwege naar de plee. Godzijdank waren ze na de pauze opgerot. Ik heb die halve film niet goed kunnen zien omdat er blagen anast me zaten te etteren. Ach, ga ik nog wel een keertje....

Tap tap tap
pi_14481686
Hey ik was ook via veronica! Waar heb jij hem gezien? Ik was in Amsterdam (zonder pauze trouwens)
pi_14482816
in ede...
Tap tap tap
  zaterdag 8 november 2003 @ 17:13:31 #19
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_14484366
trailer gezien.. not my kind of movie
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
pi_14485370
Lijkt me enorm leuk!!!

Ik heb ook genoten van Notting Hill, Four Weddings en Bridget Jones.

Why are you wearing that stupid man suit?
pi_14486485
Dat kan BdR, je moet er ook wel van houden! Niet iedereen houdt van Feel good movies. Zo ben ik niet zo LOTR of The Matrix fan... Ieder zijn ding!
  zondag 9 november 2003 @ 21:26:09 #22
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_14510358
Hm, heb vanavond de trailer gezien nog vóór The Matrix. Lijkt me een leuke film.

En Keira Knightley

[Dit bericht is gewijzigd door Dr_Crouton op 09-11-2003 21:28]

The Internets, I needs it..
  zondag 9 november 2003 @ 21:35:28 #23
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_14510541
heb de trailer ook gezien, lijkt me echt weer een standaard britse romcom a la 4 wedding, BJD etc.

Wel geinig dat Elisha Cuthbert er in zit...

[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  zondag 9 november 2003 @ 22:20:22 #24
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_14511593
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 17:21 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik mis anders dé ultieme Brit: Michael Caine .

Maargoed, alleen al voor Alan Rickman wil ik deze film zien .

Wat dacht je dan van Roger Moore?

Alan Rickman regeert, maar ik ga al voor Colin Firth.

There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_14512343
mr darcy!
en ook jammer dat orlando bloom en gary oldman niet meedoen, dan was het echt feest geweest
Tap tap tap
  zondag 9 november 2003 @ 23:22:08 #26
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_14513295
quote:
Zeker een film die ik wel wil zien, niet in de laatste plaats omdat Keira Knightley erin meespeelt
quote:
Op zondag 9 november 2003 21:26 schreef Dr_Crouton het volgende:

En Keira Knightley

Kijk, mensen met smaak. daar houd ik van heb Love Actually afgelopen donderdag in de sneak gezien en vond m echt geweldig echt hard gelachen.
zeker n tip!

een dikke 10 van mij!!!!

Keira Knightley is wel natuurlijk de eerste reden om deze film the gaan zien he

pi_14590279
waarom is hij niet te huur op internet
pi_14655432
Mmm, dat riekt weer naar een typische vrouwenfilm, niet echt iets om warm voor te lopen, is het niet een keertje leuk als Hugh Grant eens een ander type in een film zou spelen dan dat hij altijd al doet? Dit lijkt alweer de zoveelste variant op four weddings and a funeral en notting hill..... Maar ja, er zullen zat mensen zijn die er wel voor naar de bios gaan en die wens ik alvast veel plezier
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_14656319
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 14:21 schreef Samson het volgende:
Maar ja, er zullen zat mensen zijn die er wel voor naar de bios gaan en die wens ik alvast veel plezier
Dank je wel
pi_14661951
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 14:21 schreef Samson het volgende:
Mmm, dat riekt weer naar een typische vrouwenfilm, niet echt iets om warm voor te lopen, is het niet een keertje leuk als Hugh Grant eens een ander type in een film zou spelen dan dat hij altijd al doet? Dit lijkt alweer de zoveelste variant op four weddings and a funeral en notting hill..... Maar ja, er zullen zat mensen zijn die er wel voor naar de bios gaan en die wens ik alvast veel plezier
Mwoah hij heeft in Bridget Jones en Two weeks notice een toch ietwat andere rol, niet die van sukkeltje, maar meer de macho.... In Bridget Jones blijft ie zelfs zonder vrouw achter En Grant heeft wel meer films op zijn naam staan waar hij ook niet altijd de rol speelt die hij in die films van Curtis wel heeft.
De zoveelste variant op four weddings... en notting hill... tja tis van dezelfde maker en die maakt graag dit soort films. En uit de nu al zeer positieve reacties die je overal leest en hoort merk ik toch weer dat het iedere keer weer een geslaagde actie is van Curtis om een dergelijke film te maken. Overigens valt dat vrouwenfilm reuze mee met Love Actually ook de heren wisten zich prima te vermaken en dat was niet alleen door het vrouwelijk schoon in de film.... Wellicht zelf maar eens gaan kijken en dan pas oordelen? Of het is je smaak niet.... tja dan houdt het op natuurlijk Ik ga hem morgen zelfs voor de tweede keer zien!
pi_14662582
John Cleese, is dat niet een Britse acteur? Wrom is die er niet in, en Rowan wel? Niks tegen mr. Rowan Atkinson (geniale man imo) maar Cleese en Atkinson samen in zo'n film lijkt me best een goed idee.

Is deze film eik een beetje zoals Bridget Jones Diary? Want die vond ik zelfs cool.

pi_14662894
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 19:24 schreef Sonja27 het volgende:

[..]

Mwoah hij heeft in Bridget Jones en Two weeks notice een toch ietwat andere rol, niet die van sukkeltje, maar meer de macho.... In Bridget Jones blijft ie zelfs zonder vrouw achter En Grant heeft wel meer films op zijn naam staan waar hij ook niet altijd de rol speelt die hij in die films van Curtis wel heeft.
De zoveelste variant op four weddings... en notting hill... tja tis van dezelfde maker en die maakt graag dit soort films. En uit de nu al zeer positieve reacties die je overal leest en hoort merk ik toch weer dat het iedere keer weer een geslaagde actie is van Curtis om een dergelijke film te maken. Overigens valt dat vrouwenfilm reuze mee met Love Actually ook de heren wisten zich prima te vermaken en dat was niet alleen door het vrouwelijk schoon in de film.... Wellicht zelf maar eens gaan kijken en dan pas oordelen? Of het is je smaak niet.... tja dan houdt het op natuurlijk Ik ga hem morgen zelfs voor de tweede keer zien!

Ik geloof je helemaal hoor! maar inderdaad zal het mijn soort film niet zijn ben ik bang, maar wat ik al zei, ik wens anderen in elk geval veel plezier ermee, maarre iets anders, die ene actrice, die is toch Amerikaans en niet Engels, ik ben haar naam ff kwijt maar ze speelt ook in The Life of David Gale (maar misschien heb ik het fout). (dat doet ze heel goed trouwens) En over Hugh Grant ben ik het toch niet met je eens, hij speelt toch echt altijd een beetje hetzelfde, ik zou m wel ns als een soort van echte badguy in een film willen zien, dus dan toch nog ff anders als in Bridget Jones, gewoon om ns te zien of ie echt ns iets 100% anders neer kan zetten...
  zaterdag 15 november 2003 @ 20:09:18 #33
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_14662944
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 20:06 schreef Samson het volgende:

[..]

En over Hugh Grant ben ik het toch niet met je eens, hij speelt toch echt altijd een beetje hetzelfde, ik zou m wel ns als een soort van echte badguy in een film willen zien, dus dan toch nog ff anders als in Bridget Jones, gewoon om ns te zien of ie echt ns iets 100% anders neer kan zetten...

In Extreme Measures heeft hij een hele andere rol en dat doet hij best goed. Ook is het een niet onaardige film voor de rest.
pi_14663265
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 20:09 schreef Gorro het volgende:

[..]

In Extreme Measures heeft hij een hele andere rol en dat doet hij best goed. Ook is het een niet onaardige film voor de rest.

Bedankt voor je tip! Yep, dat komt ook meer in de richting van wat ik leuk vind, ik zal m een keertje proberen te pakken te krijgen die film
pi_14672272
Yeap die film is idd erg spannend! Overigens heeft Hugh Grant in Awfully Big Adventure ook een heel andere rol vind ik dan toch.... Daarin speelt Alan Rickman ook, die vent is echt briljant gewoon!
  zondag 16 november 2003 @ 11:42:33 #36
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_14672455
quote:
Op zondag 16 november 2003 11:33 schreef Sonja27 het volgende:
Yeap die film is idd erg spannend! Overigens heeft Hugh Grant in Awfully Big Adventure ook een heel andere rol vind ik dan toch.... Daarin speelt Alan Rickman ook, die vent is echt briljant gewoon!
Hele coole en rare film! Met van beide acteurs een geweldige rol .
  zondag 16 november 2003 @ 12:44:19 #37
30408 California
Ondergewaardeerd mysterie.
pi_14673530
The Remains of the Day, daar heeft Grant geen hoofdrol in, maar wel een redelijk grote dacht ik, en het is een erg mooie film.
The short weekend begins with longing...
  zondag 16 november 2003 @ 13:43:22 #38
51929 MrAbagnale
never stop trying
pi_14674677
hoe kan het dat je de film in bepaalde bioscopen in nederland al kan zien, terwijl de releasedate nog moet komen?
I'm running out of time
  zondag 16 november 2003 @ 13:51:59 #39
30408 California
pi_14674850
quote:
Op zondag 16 november 2003 13:43 schreef MrAbagnale het volgende:
hoe kan het dat je de film in bepaalde bioscopen in nederland al kan zien, terwijl de releasedate nog moet komen?
Dat noemen ze een voorpremière. Is eik gewoon een manier om zoveel mogelijk mensen de film te laten kijken voordat de recensies verschijnen (soms zelfs voordat er een persvoorstelling is geweest).
Standaard Pathé-truukje.
pi_14675942
ik ga het ook zien met mijn lief!
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
  zondag 16 november 2003 @ 14:51:04 #41
51929 MrAbagnale
never stop trying
pi_14675963
quote:
Op zondag 16 november 2003 13:51 schreef California het volgende:

[..]

Dat noemen ze een voorpremière. Is eik gewoon een manier om zoveel mogelijk mensen de film te laten kijken voordat de recensies verschijnen (soms zelfs voordat er een persvoorstelling is geweest).
Standaard Pathé-truukje.

nee, geen voorpremiere. De film draait echt in 20 bioscopen al een paar weken. Voorpremiere is gewoon dat je een prijs wint en zo al eerder dan normaal naar de film kan. En dan voel je je heel speciaal enzo.
toch?
I'm running out of time
  zondag 16 november 2003 @ 15:10:36 #42
30408 California
pi_14676376
quote:
Op zondag 16 november 2003 14:51 schreef MrAbagnale het volgende:

[..]

nee, geen voorpremiere. De film draait echt in 20 bioscopen al een paar weken. Voorpremiere is gewoon dat je een prijs wint en zo al eerder dan normaal naar de film kan. En dan voel je je heel speciaal enzo.
toch?

Dat is inderdaad wat het zou moeten zijn . En met die associatie zijn ze vast ook heel tevreden.
Maar Pathé doet dit heel vaak. Terminator 3 draaide een week lang in iets van 30 zalen, voor de première en dus voor de recensies.
pi_14683270
Love Actually gaat officieel a.s. donderdag draaien! Vorige week zaterdag heb ik hem gezien als voorpremiere van de Veronica Gids. Dan moest je bellen voor gratis kaartjes. Altijd leuk! Hij draaide toen sinds die donderdag ervoor al in de sneak. Afgelopen dinsdag was de grote vippremiere met ook wat acteurs uit de film (helaas geen Hugh Grant, maar ik heb toen wel Laura Linney en Rodrigo Santoro gezien! En dit weekend en woensdag was/is er weer een soort voorpremiere. En ik vond de film dusdanig geweldig dat ik vanmiddag nog maar eens heen ben gegaan. Echt wat mij betreft is dit de ultieme romantische film hoor! Overigens was de voorpremiere helemaal uitverkocht en was men wederom razend enthousiast!

[Dit bericht is gewijzigd door Sonja27 op 16-11-2003 20:27]

pi_14683313
Ik heb hem maandag gezien in de sneak, erg leuke film. Heel lief
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  zondag 16 november 2003 @ 20:29:18 #45
51929 MrAbagnale
never stop trying
pi_14683360
het leuke vind ik dat er alleen maar positieve reacties zijn van de mensen die de film gezien hebben. Hoop nu eigelijk niet dat ik er te veel van ga verwachten als ik de film straks ga zien
I'm running out of time
  zondag 16 november 2003 @ 21:21:31 #46
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_14684627
Elke keer als ik de trailer zie krijg ik meer zin in deze film .

Nouja, nog 13 dagen .

zondag 16 november 2003 @ 21:28:22 #47
51929 MrAbagnale
never stop trying
pi_14684831
quote:
Op zondag 16 november 2003 21:21 schreef BlaatschaaP het volgende:
Elke keer als ik de trailer zie krijg ik meer zin in deze film .

Nouja, nog 13 dagen .

as donderdag is de premiere hoor
I'm running out of time
  zondag 16 november 2003 @ 23:21:01 #48
30408 California
pi_14688055
quote:
Op zondag 16 november 2003 21:28 schreef MrAbagnale het volgende:

[..]

as donderdag is de premiere hoor

Niet iedereen gaat op de dag van de première erheen .
pi_14688654
Ik ga ook nog een keer met m'n moeder, die is Hugh Grant fan en Colin Firth vindt ze ook wel wat hebben.
Tap tap tap
pi_14737711
quote:
Op zondag 9 november 2003 21:35 schreef MikeyMo het volgende:
heb de trailer ook gezien, lijkt me echt weer een standaard britse romcom a la 4 wedding, BJD etc.

Wel geinig dat Elisha Cuthbert er in zit...

Idd

Die gast ziet er echt weird uit
pi_14766440
Ik ga er nu heen
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
  woensdag 19 november 2003 @ 19:11:37 #52
51929 MrAbagnale
never stop trying
pi_14766619
quote:
Op woensdag 19 november 2003 19:06 schreef Thetallguy het volgende:
Ik ga er nu heen
laat ons weten hoe je het vond?
I'm running out of time
pi_14767564
Ik heb er ook al wat mensen heen gestuurd omdat ik er zelf zo enthousaist over was. En tot nu toe kwamen al die mensen later terug met veel dank en de mededeling dat ik niets te veel had gezegd!
pi_14782891
quote:
Op woensdag 19 november 2003 19:11 schreef MrAbagnale het volgende:

[..]

laat ons weten hoe je het vond?

Meeste verhaaltjes zijn wel grappig Alleen die met Liam Neeson vond ik wat minder

MAar over het algemeen leuke film hoor om rond kerts met je vriendinnetje te kijken geef hem een 7/7,5 ofzo

2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
  donderdag 20 november 2003 @ 11:13:32 #55
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_14782933
echt overal hoor je goede kritieken,
mischien van het weekend de film maar eens checken
  donderdag 20 november 2003 @ 11:18:21 #56
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_14783087
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 19:43 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Idd
[afbeelding]
Die gast ziet er echt weird uit

die gast is best stoer, hij zit ook in een leuke engelse comedy die op de Canvas wordt uitgezonden (vanavond zelfs weer)
quote:
MY FAMILY
Pittige BBC-reeks over een bepaald explosief gezin met een hopeloos misantropische vader, een onuitstaanbaar optimistische moeder en drie vroegrijpe kinderen.
vrouw die vliegles geeft in Harry Potter speelt daar zijn moeder in
  donderdag 20 november 2003 @ 11:20:55 #57
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_14783154
quote:
Op donderdag 20 november 2003 11:13 schreef Cybart het volgende:
echt overal hoor je goede kritieken,
De Volkskrant was vandaag niet zo positief over Love Actually. Ze vonden alles wat overdreven. Negen verhaallijnen, terwijl het in hun ogen 4 a 5 konden zijn. Vanaf het begin al mierzoete klefheid en dat alles nog eens aangedikt door het in een kerst met sneeuw setting te plaatsen.

Ik kan het me voorstellen dat de reviewer deze visie er op nahoudt, maar ik heb me aan deze dingen niet kunnen storen gelukkig

donderdag 20 november 2003 @ 11:23:02 #58
51929 MrAbagnale
never stop trying
pi_14783211
het lijkt mij gewoon een topfilm
I'm running out of time
  donderdag 20 november 2003 @ 17:52:36 #59
51929 MrAbagnale
never stop trying
pi_14793898
ben net terug van de bios. Ik vond het een erg leuke film maar het was meer een zoetsappige film ipv een echte romantische COMEDY. De comedy was niet heel erg aanwezig vond ik zelf.
Maar toch een topfilm. In het begin even wennen want je krijgt snel veel personages te zien, maar dat went snel. aanrader dus!
I'm running out of time
pi_14794288
Oh ik vond er juist best veel comedy inzitten! Ja die recensies.... daar waar de kranten in engeland helemaal lyrisch waren en gek werden van enthousiast heid, daar wordt de film hier nogal ... nou ja niet de grond ingeboord, maar ze zijn allemaal wat nuchterder. Zal die hollandse nuchterheid wel weer zijn ha ha!!! Overigens vind ik die meerdere personages in de film absoluut niet storend. Het gaat allemaal over de liefde dus weinig moeilijks om te onthouden lijkt mij!
  donderdag 20 november 2003 @ 18:42:04 #61
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_14795004
Hugh Grant is echt niet leuk meer. Hij speelt altijd maar datzelfde geijkte type. De bekakte Brit, in strakke pakjes en met een probleem waardoor-ie wat moeilijker aan de vrouw komt. En uiteindelijk komt alles weer goed.. *Gaap*
Die man moet eens wat betere of gedurfdere scripts gaan zoeken.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  donderdag 20 november 2003 @ 18:59:26 #62
51929 MrAbagnale
never stop trying
pi_14795434
hij speelt het goed hoor. Ik heb niks tegen Hugh Grant. Prima acteur
I'm running out of time
pi_14795553
quote:
Op donderdag 20 november 2003 18:42 schreef SEMTEX het volgende:
Hugh Grant is echt niet leuk meer. Hij speelt altijd maar datzelfde geijkte type. De bekakte Brit, in strakke pakjes en met een probleem waardoor-ie wat moeilijker aan de vrouw komt. En uiteindelijk komt alles weer goed.. *Gaap*
Dat jij niet houdt van Hugh Grant en/of de rollen die hij speelt, heeft toch niks te maken met de algehele kwaliteit van het script? Het script van Love Actually is namelijk dik in orde en zeker gedurfd, met zoveel hoofdrollen in een dergelijke film.
  donderdag 20 november 2003 @ 19:20:51 #64
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_14795996
quote:
Op donderdag 20 november 2003 19:04 schreef Joppe het volgende:

[..]

Dat jij niet houdt van Hugh Grant en/of de rollen die hij speelt, heeft toch niks te maken met de algehele kwaliteit van het script? Het script van Love Actually is namelijk dik in orde en zeker gedurfd, met zoveel hoofdrollen in een dergelijke film.

Ik heb het ook alleen over Hugh Grant, ik ken de film verder niet, al is het niet mijn favoriete soort genre.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_14796031
Lijkt me een erg leuke film
En ik ga hem zeker nog zien!
  donderdag 20 november 2003 @ 19:26:25 #66
51929 MrAbagnale
never stop trying
pi_14796127
quote:
Op donderdag 20 november 2003 19:22 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Lijkt me een erg leuke film
En ik ga hem zeker nog zien!
zeker doen. echt een aanrader!
I'm running out of time
pi_14797238
quote:
Op donderdag 20 november 2003 19:20 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb het ook alleen over Hugh Grant, ik ken de film verder niet, al is het niet mijn favoriete soort genre.
Dit lijkt mij toch over de kwaliteit van het script te gaan:
quote:
..betere of gedurfdere scripts gaan zoeken.
pi_14797660
quote:
Op donderdag 20 november 2003 19:20 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Beter je huiswerk doen hoor! Hugh Grant heeft ook een aantal films op zijn naam staan waarin hij totaal andere types speelt! Echter zijn dat wel de minder bekende films...
  donderdag 20 november 2003 @ 22:52:33 #69
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_14802314
quote:
Op donderdag 20 november 2003 20:08 schreef Joppe het volgende:

[..]

Dit lijkt mij toch over de kwaliteit van het script te gaan:
[..]

Vind jij 'Notting Hill' dan zo'n geweldige film? Dat gaat over het gros van zijn films. Nogmaals: ik ken deze film niet.
pi_14802413
* Ook wil zien*

Ik ben gek op britse comedies en deze lijkt me echt helemaal top!!!

En Keira Knightley en Elisha Cuthbert samen in een film is natuurlijk ook mooi meegenomen

Why are you wearing that stupid man suit?
  donderdag 20 november 2003 @ 23:04:18 #71
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_14802749
quote:
Op donderdag 20 november 2003 18:42 schreef SEMTEX het volgende:
Bridget Jones' Diary, About A Boy...

Nog niet de superschurk, maar toch anders.

Moet toch deze film maar eens zien, hoop dit weekend, anders volgende week...

The Internets, I needs it..
  donderdag 20 november 2003 @ 23:06:52 #72
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_14802838
quote:
Op donderdag 20 november 2003 23:04 schreef Dr_Crouton het volgende:

[..]

Bridget Jones' Diary, About A Boy...

Nog niet de superschurk, maar toch anders.

Moet toch deze film maar eens zien, hoop dit weekend, anders volgende week...

En toch komt-ie daar ook niet van zijn engelse accent en z'n nette kleren af. Ik bedoel: zoek eens wat TOTAAL anders...
Dat is pas acteren...
  donderdag 20 november 2003 @ 23:11:06 #73
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_14803009
quote:
Op donderdag 20 november 2003 23:06 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

En toch komt-ie daar ook niet van zijn engelse accent en z'n nette kleren af. Ik bedoel: zoek eens wat TOTAAL anders...
Dat is pas acteren...

An Awfully Big Adventure. Kijk die maar 's.
pi_14803080
quote:
Op donderdag 20 november 2003 23:06 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Dat is pas acteren...

Wat zal hem dat boeien, hij verdient er een aardige boterham mee
pi_14803177
quote:
Op donderdag 20 november 2003 22:52 schreef SEMTEX het volgende:

Vind jij 'Notting Hill' dan zo'n geweldige film?

net nog zitten kijken.... ik kijk erg uit naar love actually!
  donderdag 20 november 2003 @ 23:42:26 #76
51929 MrAbagnale
never stop trying
pi_14804130
heb net making of love actually gezien. Was wel leuk omdat ik vanmiddag de film in de bios gezien heb
I'm running out of time
  donderdag 20 november 2003 @ 23:44:09 #77
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_14804186
quote:
Op donderdag 20 november 2003 23:42 schreef MrAbagnale het volgende:
making of love actually
Whehehe
  vrijdag 21 november 2003 @ 16:57:35 #78
51929 MrAbagnale
never stop trying
pi_14821535
quote:
Op donderdag 20 november 2003 23:44 schreef Tijn het volgende:

[..]

Whehehe

I'm running out of time
pi_14822768
Ik heb hem woensdag gezien, en echt het is een superleuke film. Gewoon leuk. Eens een keer niet spannend of eng, gewoon leuk.. erg leuk. hele goede acteurs, en hoewel het 10 verhaallijnen zijn blijf je alles snappen, dus ook een goede regisseur.

Kortom, aanrader voor eenieder die van Leuke films houdt

vrijdag 21 november 2003 @ 18:42:51 #80
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_14823930
quote:
Op donderdag 20 november 2003 11:20 schreef Gorro het volgende:

[..]

De Volkskrant was vandaag niet zo positief over Love Actually. Ze vonden alles wat overdreven. Negen verhaallijnen, terwijl het in hun ogen 4 a 5 konden zijn. Vanaf het begin al mierzoete klefheid en dat alles nog eens aangedikt door het in een kerst met sneeuw setting te plaatsen.

Daar ben ik het wel mee eens. De scenes gingen allemaal een beetje te snel. Het waren net even teveel verhaaltjes. Maar het is wel echt de ultieme feelgood movie, zoals ze zelf ook beweren. Na afloop loop je echt zo vrolijk de zaal uit.

Hugh Grant zei in de making of.. dat hij echt alleen dit soort rollen kan spelen, en dat hij het daarom ook maar dit soort rollen speelt. Dat klopt, maar hij is wel absoluut de beste. Mensen als Colin Firth kunnen toch niet tegen hem op. Zijn liefje is trouwens erg mooi, ene Martine McCutcheon?

pi_14833353
Ik vond het ook een hele leuke film, net een hele leuke televisieserie en dan een extreem lange aflevering. Ik vind Colin Firth trouwens wel heel leuk, leuker dan Hugh Grant.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
  zondag 23 november 2003 @ 10:56:10 #82
4180 Hare
Come fly with me!
pi_14858455
Hmm, dit lijkt me wel een errug leuke film. Doet het ook ontzettend goed op Imdb. Ga er van de week maar eens heen.

alleen is er niet een lief meisje dat meewilt?

The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
  Redactie Frontpage zondag 23 november 2003 @ 22:25:29 #83
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_14874353
WAT EEN LEUKE EN MOOIE FILM.

Je komt helemaal blij de film uit. En wat goed geacteerd allemaal, stuk voor stuk. Hugh Grant speelt alleen weer zichzelf, maar dan wel heel erg grappig. Emma Thompson en Alan Rickman zetten echt tragisch goede rollen neer zeg. Je voelt hun gewoon aan. En Martine McCutcheon is echt

spoiler:

Alleen jammer dat die twee collega's elkaar niet kregen op het eind
  Redactie Frontpage zondag 23 november 2003 @ 22:27:22 #84
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_14874412
De vond de verhaallijn met die Engelse jongen die in de VS wilde neuken trouwens over de top. Die had er wel uitgemogen wmb.
pi_14874450
Hoe heet deze film ook alweer in het Duits? Ik haal em steeds door de war met "Ein (un)möglichter Härtefall"....
  Redactie Frontpage zondag 23 november 2003 @ 22:50:15 #86
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
  zondag 23 november 2003 @ 23:06:23 #87
30408 California
pi_14875515
quote:
Op zondag 23 november 2003 22:28 schreef ChrisJX het volgende:
Hoe heet deze film ook alweer in het Duits? Ik haal em steeds door de war met "Ein (un)möglichter Härtefall"....
Tatsächlich Liebe .

Die andere is Intolerable Cruelty.

pi_14879351
quote:
Op zondag 23 november 2003 22:50 schreef SunChaser het volgende:
Dit moet je echt lezen, bijna net zo leuk als de film zelf! Americanen die geschokt de zaal uitlopen bij het zien van bloot of wat grappen.
haha, denk je met je brave amerikaanse date naar een feel good movie te gaan, loopt ze nog weg. Voor dit soort mensen kan je beter 'Little house on the prairie - the movie' maken
  maandag 24 november 2003 @ 11:27:20 #89
28809 Zuip
Official Flux-Member
pi_14882672
Ben zaterdag (op aandringen van mijn vriendin) heen geweest. Met lichte tegenzin, maar eigelijk vind ik iedere film die ik in de bios zie wel leuk. Maar wat bleek: hij viel me alles mee! Vond m echt leuk af en toe, vooral de stukjes met die ouwe rocker
spoiler:
My message to the kids: Dont do drugs! (become a rockstar and get them for free!)
pi_14882786
quote:
Op zondag 23 november 2003 23:06 schreef California het volgende:

Tatsächlich Liebe .

Die andere is Intolerable Cruelty.

Ik dank u, ik haal ze altijd door elkaar
  maandag 24 november 2003 @ 16:49:03 #91
51929 MrAbagnale
never stop trying
pi_14891372
quote:
Op maandag 24 november 2003 11:27 schreef Zuip het volgende:
Ben zaterdag (op aandringen van mijn vriendin) heen geweest. Met lichte tegenzin, maar eigelijk vind ik iedere film die ik in de bios zie wel leuk. Maar wat bleek: hij viel me alles mee! Vond m echt leuk af en toe, vooral de stukjes met die ouwe rocker
spoiler:
My message to the kids: Dont do drugs! (become a rockstar and get them for free!)

hij was inderdaad geweldig. spoiler:
Ook toen hij dat zei die koppen van die jonge-boyband-achtige presentatoren. Geniaal. Die vond ik heel erg goed gecast
I'm running out of time
pi_14893146
Wat zijn die amerikanen toch een preutsvolk zeg....
Leuk te lezen trouwens dat de mensen die met lichte tegenzin heen gaan hem eigenlijk best leuk vinden!
  maandag 24 november 2003 @ 18:19:25 #93
51929 MrAbagnale
never stop trying
pi_14893912
quote:
Op maandag 24 november 2003 17:52 schreef Sonja27 het volgende:
Wat zijn die amerikanen toch een preutsvolk zeg....
I'm running out of time
pi_14894055
quote:
Op maandag 24 november 2003 18:19 schreef MrAbagnale het volgende:

[..]

quote:
Dit moet je echt lezen, bijna net zo leuk als de film zelf! Americanen die geschokt de zaal uitlopen bij het zien van bloot of wat grappen.
pi_14913705
Dank je Joppe!
pi_14918827
Dat MSGboard is echt zielig. Zo zie je maar, wij hier in NL & Europa (sommige landen uitgezonderd natuurlijk) zijn blijkbaar heel open wat betreft de seksuele geaardheid. Het is toch een grap, wat Liam Neeson aan zn zoontje vraagt? Kom op zeg.. Beetje triest..
Triumph starts with a try and ends with an oempfh
pi_14922366
En die naaktscenes vielen ook wel mee. Je zag niets en de humor lag er veel te dik bovenop om daar uberhaupt maar van te denken dat het te sexistisch was.... Tenminste ik vond het allemaal erg lachwekkend en niets schokkends! Volgens mij is die film hier in NL ook gewoon voor alle leeftijden.
  dinsdag 25 november 2003 @ 18:06:16 #98
51929 MrAbagnale
never stop trying
pi_14922421
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 18:03 schreef Sonja27 het volgende:
Volgens mij is die film hier in NL ook gewoon voor alle leeftijden.

I'm running out of time
  woensdag 26 november 2003 @ 11:05:06 #99
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_14937659
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 18:42 schreef MeneerTim het volgende:

------------------
Op donderdag 20 november 2003 11:20 schreef Gorro het volgende:
[..]

--------------------

Daar ben ik het wel mee eens. De scenes gingen allemaal een beetje te snel. Het waren net even teveel verhaaltjes. Maar het is wel echt de ultieme feelgood movie, zoals ze zelf ook beweren. Na afloop loop je echt zo vrolijk de zaal uit.

Ik vond idd ook dat de scenes elkaar wat snel opvolgden. Zat je net een beetje in een verhaal, hup door naar de volgenden.

Enneh...feel good movie? Misschien over een tijdje, maar als je net 3 maanden geleden je relatie verbroken hebt en je nu de eerste keer in 10 jaar kerst 'alleen' door moet brengen is het wel af en toe even slikken hoor!

woensdag 26 november 2003 @ 22:59:32 #100
51929 MrAbagnale
never stop trying
pi_14958180
quote:
Op woensdag 26 november 2003 11:05 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik vond idd ook dat de scenes elkaar wat snel opvolgden. Zat je net een beetje in een verhaal, hup door naar de volgenden.

Enneh...feel good movie? Misschien over een tijdje, maar als je net 3 maanden geleden je relatie verbroken hebt en je nu de eerste keer in 10 jaar kerst 'alleen' door moet brengen is het wel af en toe even slikken hoor!

ik denk dat als je een vriendin hebt en je kijkt deze film lekker samen op kerstavond met de kerstboom erbij en de open haard aan dat het echt een geweldig gevoel is.
I'm running out of time
  Redactie Frontpage woensdag 26 november 2003 @ 23:02:17 #101
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_14958287
quote:
Op woensdag 26 november 2003 11:05 schreef Brighteyes het volgende:
Hallo! Die film begint 5 weken voor kerst en alle karakters hebben geen of een slechte relatie.

Het is nu ook echt 5 weken voor kerst, dus je kunt nog alle kanten op.

woensdag 26 november 2003 @ 23:35:07 #102
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_14959405
quote:
Op woensdag 26 november 2003 23:02 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Hallo! Die film begint 5 weken voor kerst en alle karakters hebben geen of een slechte relatie.

Het is nu ook echt 5 weken voor kerst, dus je kunt nog alle kanten op.

Ja, dat weet ik ook wel, maar toch, uiteindelijk vinden ze allemaal, zelfs de 10-jarige, hun grote liefde.
Dan mag ik toch wel even zuchten aan het eind.
  zaterdag 29 november 2003 @ 13:35:54 #103
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_15020251
quote:
Gelukkig zijn ook de meeste Amerikanen daar het er mee eens dat er niets schokkends aan was. Maar wel grappig om te lezen inderdaad.

Leuke film.

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_15023794
quote:
Op woensdag 26 november 2003 23:35 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ja, dat weet ik ook wel, maar toch, uiteindelijk vinden ze allemaal, zelfs de 10-jarige, hun grote liefde.
Dan mag ik toch wel even zuchten aan het eind.

Dat is niet helemaal waar hey, niet voor iedereen loopt het af met een uiteindelijke romantische kerst....
  zondag 30 november 2003 @ 19:00:14 #105
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_15041677
Hele fijne film .

Jammergenoeg hoopte ik teveel op de acteerprestaties van Alan en Colin waardoor ik het een beetje tegen vond vallen dat ze zo weinig in beeld waren.. Maar die blik van die schattige Sam terwijl 'ie over Joanna praatte maakte alles goed. Daar smelt je toch van? .

Gewoon een hele fijne, leuke, 'brengteenglimlachopjegezichtenlaatjesomslachen' film.

Een 8 (en een plus voor Alan .)

zondag 30 november 2003 @ 19:07:34 #106
51929 MrAbagnale
never stop trying
pi_15041792
het is gewoon de ultime feel-good-during-the-christmas-time movie
I'm running out of time
  zondag 30 november 2003 @ 19:08:24 #107
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_15041806
Thornton vond ik btw ook een hele leuke rol hebben (ookal was 'ie kort).
  zondag 30 november 2003 @ 19:22:22 #108
30408 California
pi_15042135
Leuk . Ik vond 'm grappiger dan Notting Hill of Bridget Jones, en het 'Liefde met een grote L' lag er hier zo dik bovenop dat het nog werkte ook .
Ik vond niet alle plotlijnen even geslaagd, maar op zich het combineren van zoveel personages en verhaallijnen wel. Rickman, Thompson en Neeson met name waren goed op dreef, en het jochie dat Sam speelde was echt goed, en schattig idd.
  Redactie Frontpage zondag 30 november 2003 @ 19:44:39 #109
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_15042674
quote:
Op zondag 30 november 2003 19:08 schreef BlaatschaaP het volgende:
Thornton vond ik btw ook een hele leuke rol hebben (ookal was 'ie kort).
Het was een smeerpijp
pi_15130678
Hij doet z'n tagline "The ultimate romantic comedy" wel eer aan vind ik.... zit goed in elkaar, de ene verhaallijn wat beter dan de andere... maar doordat het er zo veel zijn zit er heel wat afwisseling in en verveelt 'ie geen moment.

Een 8 van mij....
En ik kwam eigenlijk ontzettend triest de zaal uit hierbij, ik ga me er zo eenzaam door voelen...

Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_15131857
quote:
Op woensdag 3 december 2003 22:38 schreef sweek het volgende:
En ik kwam eigenlijk ontzettend triest de zaal uit hierbij, ik ga me er zo eenzaam door voelen...
Aaaah, *aai over het koppetje geeft
pi_15132296
quote:
Op woensdag 3 december 2003 23:15 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Aaaah, *aai over het koppetje geeft

. Het gaat al weer hoor, ik moet alleen beter niet al te veen aan liefde herrinerd worden als ik helemaal alleen ben. .

Er zaten trouwens ontzettend irritante vrouwen in de hele zaal... ik geloof dat 75% van het publiek vrouw was, en sommigen lachten echt om alles! .

Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  woensdag 3 december 2003 @ 23:29:33 #113
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_15132323
quote:
Op woensdag 3 december 2003 22:38 schreef sweek het volgende:
Dat had ik bij de trailer al
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_15132676
quote:
Op woensdag 3 december 2003 23:28 schreef sweek het volgende:

. Het gaat al weer hoor, ik moet alleen beter niet al te veen aan liefde herrinerd worden als ik helemaal alleen ben. .

Ach, dat heeft iedereen toch?
quote:
Er zaten trouwens ontzettend irritante vrouwen in de hele zaal... ik geloof dat 75% van het publiek vrouw was, en sommigen lachten echt om alles! .
Het lijkt mij dus totaal geen leuke film. Zoetsappig gedoe.
pi_15132762
Ben net voor de 2e keer geweest. En ik zat weer te janken.
Tap tap tap
  donderdag 4 december 2003 @ 16:13:28 #116
51929 MrAbagnale
never stop trying
pi_15148700
quote:
Op woensdag 3 december 2003 23:44 schreef CherryLips het volgende:
Ben net voor de 2e keer geweest. En ik zat weer te janken.
haha, beetje aansteller ben je dan hoor. Zo zielig is het toch niet?
I'm running out of time
  Redactie Frontpage donderdag 4 december 2003 @ 16:42:55 #117
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_15149598
quote:
Op woensdag 3 december 2003 23:41 schreef ChrisJX het volgende:
Zoetsappig gedoe.
Was jij niet verliefd, met vlinders enzo?
pi_15152434
quote:
Op donderdag 4 december 2003 16:13 schreef MrAbagnale het volgende:

[..]

haha, beetje aansteller ben je dan hoor. Zo zielig is het toch niet?

Niet zielig, maar allemaal zo lief en mooi en... ja toch ook wel een beetje zielig. Om me nou een aansteller te noemen omdat ik 't nauwelijks droog hou bij veel films...
Tap tap tap
  donderdag 4 december 2003 @ 18:41:17 #119
51929 MrAbagnale
never stop trying
pi_15152774
quote:
Op donderdag 4 december 2003 18:24 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Niet zielig, maar allemaal zo lief en mooi en... ja toch ook wel een beetje zielig. Om me nou een aansteller te noemen omdat ik 't nauwelijks droog hou bij veel films...

oke, geen aansteller dan, sentimenteel misschien?
I'm running out of time
pi_15153199
Gewoon iemand die zich helemaal inleeft in de film en lekker meeleeft met al die mensen! Net als ik!
pi_15156014
quote:
Op donderdag 4 december 2003 19:01 schreef Sonja27 het volgende:
Gewoon iemand die zich helemaal inleeft in de film en lekker meeleeft met al die mensen! Net als ik!
Precies!
(en ook heel sentimenteel... )
Tap tap tap
pi_15156345
Geweldig leuke film. Ik vond het vooral erg gaaf zoals dat kleine jongetje met hele moeilijke en volwassen benamingen en woordspelingen over zijn verliefdheid praat "She's heaven to me!"

En die rocker natuurlijk... die chicks uit die videoclip konden zo uit de clip van Benny Benassi - Satisfaction zijn weggelopen

Jammer dat Atkinson maar zo'n minirolletje heeft.

pi_15206646
quote:
Op donderdag 4 december 2003 21:03 schreef Arinna het volgende:
En die rocker natuurlijk... die chicks uit die videoclip konden zo uit de clip van Benny Benassi - Satisfaction zijn weggelopen
Zoek de video van Robert Palmer - Addicted to love eens op en je ziet precies waar de inspiratie vandaan is gehaald.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  zaterdag 6 december 2003 @ 20:36:16 #124
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_15206822
Eerlijk gezegd vond ik hem een beetje tegenvallen. Ik wist dat het een feel-good movie was, maar ik had verwacht dat het op een "Full Monty" of "Amelie" manier zou zijn, maar eigenlijk vond ik hem nogal Hollywoodiaans melig, tegen het slijmerige aan. Een beetje té glad naar mijn mening.

Het blijft wel een goede film, maar de voorgaande door Curtis geschreven films vond ik toch beter.

The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_15206978
Ik heb er geen goed woord voor over, die film leunt op de bekende gezichten...
Niets is enerverend of vernieuwend aan de dialogen, typische britse sitcom humor.
pi_15209928
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 20:45 schreef Xebrozius het volgende:
typische britse sitcom humor.
En wat is daar mis mee?
And there was much rejoicing.
pi_15210517
Ach smaken verschillen hoor! Ik vond bijvoorbeeld Kill Bill echt een verschrikking terwijl vele anderen daar weer dol enthousiast over waren!
  zaterdag 6 december 2003 @ 23:16:13 #128
51929 MrAbagnale
never stop trying
pi_15211496
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 22:49 schreef Sonja27 het volgende:
Ach smaken verschillen hoor! Ik vond bijvoorbeeld Kill Bill echt een verschrikking terwijl vele anderen daar weer dol enthousiast over waren!
haha, ja, idd, ik vond kill bill echt heel erg saai en slecht, en love actually erg goed in zijn soort
I'm running out of time
  zondag 7 december 2003 @ 12:19:20 #129
51929 MrAbagnale
never stop trying
pi_15218172
misschien beetje snel om dit te vragen, maar wanneer komt love actually op dvd uit? R1 en R2?
I'm running out of time
pi_15219302
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 20:25 schreef Litpho het volgende:

[..]

Zoek de video van Robert Palmer - Addicted to love eens op en je ziet precies waar de inspiratie vandaan is gehaald.

Ach ja, nou je het zegt...
pi_15237001
quote:
Op zondag 7 december 2003 12:19 schreef MrAbagnale het volgende:
misschien beetje snel om dit te vragen, maar wanneer komt love actually op dvd uit? R1 en R2?
R2 waarschijnlijk pas in mei!
  maandag 8 december 2003 @ 17:49:11 #132
51929 MrAbagnale
never stop trying
pi_15252474
quote:
Op zondag 7 december 2003 23:27 schreef Sonja27 het volgende:

[..]

R2 waarschijnlijk pas in mei!

en R1?
I'm running out of time
pi_15257413
Die weet ik helaas niet.
  maandag 8 december 2003 @ 20:44:03 #134
30408 California
pi_15257776
quote:
Op maandag 8 december 2003 17:49 schreef MrAbagnale het volgende:

[..]

en R1?

Niet eerder dan de R2 lijkt me, het is een Engelse film.
  maandag 8 december 2003 @ 21:38:41 #135
51929 MrAbagnale
never stop trying
pi_15259906
quote:
Op maandag 8 december 2003 20:44 schreef California het volgende:

[..]

Niet eerder dan de R2 lijkt me, het is een Engelse film.

oja, tuurlijk. haha, beter, eindelijk is europa eerder dan amerika
I'm running out of time
pi_15443829
quote:
Op maandag 15 december 2003 21:58 schreef kinky_queen het volgende:
JEZUS!!!!!!!!!!!!!
  dinsdag 16 december 2003 @ 16:57:22 #138
51929 MrAbagnale
never stop trying
pi_15459475
quote:
Op maandag 15 december 2003 21:58 schreef kinky_queen het volgende:
JEZUS!!!!!!!!!!!!!
u riep?
I'm running out of time
pi_15459595
quote:
Op maandag 15 december 2003 23:27 schreef Sonja27 het volgende:

[..]

Wat een kutfilm!!
  dinsdag 16 december 2003 @ 17:24:01 #140
51929 MrAbagnale
never stop trying
pi_15460174
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 17:01 schreef kinky_queen het volgende:

[..]

Wat een kutfilm!!

en doei
I'm running out of time
pi_15461234
Ieder zijn smaak.... Zo reageerde ik bij Kill Bill! Alleen zei ik het iets anders. (wat een klote film)
pi_15572680
vanavond naar de film geweest
film vond ik leuk om te zien
alleen 2e gedeelte was iets minder en beetje voorspelbaar
maar zeker de moeite waard om te zien
  zondag 21 december 2003 @ 02:37:48 #143
40365 Lamer_Deluxe
mostly harmless
pi_15572798
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 13:46 schreef Sonja27 het volgende:
De film kreeg op het eind zelfs applaus, de laatste keer dat ik dit meemaakte was bij Titanic!
Applaus voor Titanic

Die staat op nummer 1 als slechtste film aller tijden.

The effect of a Pan Galactic Gargle Blaster is like having your brains smashed out by a slice of lemon wrapped around a large gold brick.
Damn it feels good to be a hamster.
pi_15573220
quote:
Op zondag 21 december 2003 02:37 schreef Lamer_Deluxe het volgende:

[..]

Applaus voor Titanic

Is idd niet erg best nee
pi_15576956
Huh? Dat was toch zo'n kassucces?
  Redactie Frontpage zondag 21 december 2003 @ 13:14:26 #146
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_15577620
quote:
Op zondag 21 december 2003 02:37 schreef Lamer_Deluxe het volgende:

[..]

Applaus voor Titanic

ja, bij jou misschien. De film bracht wereldwijd 1,8 miljard dollar op, alleen in de bioscoop.
  zondag 21 december 2003 @ 13:35:37 #147
40365 Lamer_Deluxe
mostly harmless
pi_15578168
quote:
Op zondag 21 december 2003 13:14 schreef SunChaser het volgende:
ja, bij jou misschien. De film bracht wereldwijd 1,8 miljard dollar op, alleen in de bioscoop.
Vooruit dan maar, speciaal voor jou:
http://www.bbc.co.uk/films/film_2003/worst_film_ever/number_one.shtml

EDIT:
Leuke commentaren in die top 10:
http://www.bbc.co.uk/films/film_2003/worst_film_ever/top_ten.shtml

The effect of a Pan Galactic Gargle Blaster is like having your brains smashed out by a slice of lemon wrapped around a large gold brick.
Damn it feels good to be a hamster.
  Redactie Frontpage zondag 21 december 2003 @ 13:57:17 #148
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_15578802
ja, ik weet ook wel dat ie in sommige lijstjes als slechtste wordt gevoted, maar dat nemet niet weg dat een slechte film nooit 1,8 miljard dollar kan opbrengen in de bios.
  zondag 21 december 2003 @ 14:12:02 #149
51929 MrAbagnale
never stop trying
pi_15579244
ontopic dan maar weer. titanic heeft een eigen topic

type maar titanic in bij de search

I'm running out of time
pi_15943871
Geweldige film

Heb hem (pas) vandaag gezien
Wel jammer, want het is echt een kerstfilm.. maar echt mooie film

Hugh

zondag 4 januari 2004 @ 12:35:32 #151
51929 MrAbagnale
never stop trying
pi_15950440
dat is wel een nadeel, het is echt een film voor in de herft en winter. Niet voor de zomer. Maargoed.
I'm running out of time
pi_15950572
ik vind Love Actually echt amazing. Heel leuk, de prachtige Britse humor, echt voor een avondje relaxen
pi_15951092
Zover ik nu kan zien komt de DVD regio 2 pas uit in mei, dan gaan we al richting zomer.... beetje jammer. Had van mij echt wel eerder gemogen (niet pas met kerst eind dit jaar want dat duurt te lang )
pi_15957567
Vooral het stukje dat dat jochie achter zijn 'vriendinnetje' aan gaat op het vliegveld.. echt
pi_16139982
Ik heb de film vandaag voor de derde keer gezien en hij blijft geweldig!!!! Kan niet wachten tot de DVD uitkomt!
pi_16536003
Wat een ongelofelijk commerciele nepfilm zeg, ik had er zoveel meer van verwacht!!! Echt nepsentiment enzo...blaaahhhh...
Ik had wel wat meer cynisme verwacht, wat toch wel vaker in Britse romantische komedies zit (a la Bridget Jones) maar dit was echt te zoet.
pi_16536049
Ik vond er eerlijk gezegd ook weinig aan. Beetje te voorspelbaar allemaal.
我要飞得更高 !
pi_16541773
Een voorspelbare film kan soms anders best leuk zijn
pi_16686573
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 01:20 schreef VeggieBurgerQueen het volgende:
Wat een ongelofelijk commerciele nepfilm zeg, ik had er zoveel meer van verwacht!!! Echt nepsentiment enzo...blaaahhhh...
Ik had wel wat meer cynisme verwacht, wat toch wel vaker in Britse romantische komedies zit (a la Bridget Jones) maar dit was echt te zoet.
Idd, echt een overschatte film.
Teveel verhaallijnen die niet eens voor de helft verteld worden (neem dan minder verhaallijnen en werk die goed uit)
De humor is redelijk, maar zeker niet hilarisch te noemen.
De verhaallijn met die 2 pornosterren is gewoon tenenkrommend slecht en niet grappig.
Het is natuurlijk overduidelijk een voorspelbare film. Hier is niets mis mee, maar het einde is wel het toppunt van afraffelen. Het had allemaal wel wat subtieler gemogen.
Het einde waarin iedere verhaallijn in 10 min word beeindigt met een good ol' "eind goed, al goed" is imho echt
pi_16686976
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 14:52 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Idd, echt een overschatte film.
Teveel verhaallijnen die niet eens voor de helft verteld worden (neem dan minder verhaallijnen en werk die goed uit)
De humor is redelijk, maar zeker niet hilarisch te noemen.
De verhaallijn met die 2 pornosterren is gewoon tenenkrommend slecht en niet grappig.
Het is natuurlijk overduidelijk een voorspelbare film. Hier is niets mis mee, maar het einde is wel het toppunt van afraffelen. Het had allemaal wel wat subtieler gemogen.
Het einde waarin iedere verhaallijn in 10 min word beeindigt met een good ol' "eind goed, al goed" is imho echt

Pff. Niet elke verhaallijn kent een happy end hoor.
pi_16687002
Ik vind Emma Thompson's verhaallijn nog het beste. Als zij gaat brullen brul ik mee.
Tap tap tap
  zondag 29 februari 2004 @ 00:55:20 #162
4180 Hare
Come fly with me!
pi_17418763

Net gezien. Geweldige film

Heerlijk feel good, prachtige verhalen, leuk, leuk, leuk!!
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
  Moderator woensdag 3 maart 2004 @ 16:39:02 #163
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_17483439
Gisteravond gezien en ik vond 'm erg leuk!

Normaal hou ik niet zo van de films van Richard Curtis, maar deze film was niet te weerstaan. De grappen waren leuk en de algehele sfeer die er vanuit ging was gewoon heel lekker.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_17484321
Voor de liefhebbers: Vanaf 29 april te koop op dvd!
  Redactie Frontpage donderdag 4 maart 2004 @ 22:19:49 #165
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_17504040
deze wil ik
  maandag 8 maart 2004 @ 11:03:34 #166
60766 harige_henk
en klaar is henk
pi_17570385
Fantastische feelgood movie met een bijzonder geinige cast. Het enige wat ik 'too much' vond was de verhaallijn van de jongen die naar Amerika gaat en daar met 4 meiden eindigt.... Beetje jammer.
Gisteren even de DVD bekeken en vond de 'deleted scenes' ook erg leuk... Richard Curtis vertelt dat de film origineel 3.5 uur lang was en dat ze veel leuke scenes eruit hebben moeten knippen om het terug te brengen naar de huidige 2 uur en een beetje. Je krijgt een deel te zien van de verwijderde scenes en ik vond het jammer dat er geen optie was om de film te zien INCLUSIEF deze scenes.... Naar mijn idee waren de verhaallijnen inderdaad meer 'af' geweest als de film iets langer was geweest, maar een romantische comedy van ruim 3 uur lang is behoorlijk ondenkbaar.
Oh en de preutse Amerikanen waren helemaal uit hun dak gegaan van de scene met de 'women having sex with animals' met Sam

Al met al, zeer leuke film, zeker een aanrader en een must-have op DVD.
dat hakt er lekker in
  maandag 15 maart 2004 @ 19:41:41 #167
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_17737650
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 93% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 01:58:57 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_17742802
super film, zoals gezegd DVD gedownload en kan m zeer aanbevelen!!
pi_17743232
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 17:32 schreef Sonja27 het volgende:
Voor de liefhebbers: Vanaf 29 april te koop op dvd!
Nou goed, wat over de DVD dan maar,

-Heel schattig menu
-Gedelete scenes
-Commentaar van de cast. Echt heel leuk om te horen! Allemaal inside jokes
-Behind the scenes
-Muziek clips uit de film en van onze Rocker!
-Wat trailers van thunderbirds

Echt aan te bevelen. 't is dat ik hem al heb

Keira Knightly
Shannon Elisabeth
Claudia Shiffer

Subliem!!

[ Bericht 2% gewijzigd door Gorro op 15-03-2004 22:52:23 (Geen warez hier }:|) ]
  dinsdag 16 maart 2004 @ 22:26:59 #170
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_17764619

[ Bericht 94% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 01:58:57 ]
Zerg schreef:
pi_18751260
Mensen hij is uit op DVD!!!! 14,99 bij oa FRS, Blokker, AH (met airmiles) etc....
  woensdag 28 april 2004 @ 18:50:19 #172
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_18751362
Always good to know, wil hem zowieso nog een keertje op video zien, en gezien de cast mag hij hier wel in de kast staan.
  woensdag 28 april 2004 @ 18:51:02 #173
67640 SaintOfKillers
pi_18751389
Ik vond enkele verhaaltjes erg leuk (Firth, Neeson en Nighy), maar enkele anderen konden me helemaal niet boeien (Thompson-Rickman, Knightley, Linney)
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  woensdag 28 april 2004 @ 21:35:51 #174
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_18756015
quote:
Op woensdag 28 april 2004 18:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vond enkele verhaaltjes erg leuk (Firth, Neeson en Nighy), maar enkele anderen konden me helemaal niet boeien (Thompson-Rickman, Knightley, Linney)
Vooral die van Laury Linney vond ik juist top! , maar vind Linney sowieso n topactrice/

Heeft die NL uitgave dezelfde extra`s als de Engelse???
  woensdag 28 april 2004 @ 21:44:34 #175
67640 SaintOfKillers
pi_18756256
quote:
Op woensdag 28 april 2004 21:35 schreef Timo20 het volgende:

[..]

Vooral die van Laury Linney vond ik juist top! , maar vind Linney sowieso n topactrice/

Heeft die NL uitgave dezelfde extra`s als de Engelse???
Nu ik je avatar zie, denk ik eraan. Die Colin die naar Amerika gaat, die vond ik dan weer wel leuk.
  woensdag 28 april 2004 @ 21:49:18 #176
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_18756408
quote:
Op woensdag 28 april 2004 21:44 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Nu ik je avatar zie, denk ik eraan. Die Colin die naar Amerika gaat, die vond ik dan weer wel leuk.
Hoe, dan denk je eraan?? elisha cuthbert zit toch niet in die film (of heb ik wat gemist??)
Tis idd ook n goed ja
  woensdag 28 april 2004 @ 21:58:20 #177
67640 SaintOfKillers
pi_18756715
quote:
Op woensdag 28 april 2004 21:49 schreef Timo20 het volgende:

[..]

Hoe, dan denk je eraan?? elisha cuthbert zit toch niet in die film (of heb ik wat gemist??)
Tis idd ook n goed ja
Je hebt wat gemist
  woensdag 28 april 2004 @ 21:59:36 #178
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_18756751
quote:
Op woensdag 28 april 2004 21:58 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Je hebt wat gemist
aight dan moet ik m toch maar nog es gaan kijken
is maar goed dat ik m zaterdag ga halen
  donderdag 29 april 2004 @ 20:30:25 #179
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_18779169

[ Bericht 87% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 01:58:57 ]
Zerg schreef:
  donderdag 29 april 2004 @ 20:34:40 #180
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_18779255
Ik heb hem vanmorgen gehaald. Heb net de extra's gekeken en ga hem zaterdag met mijn zusje kijken, die heeft hem nog niet gezien.
pi_18783732
Ik vind t een heel erg leuke en romantische film
ik had m ook al in de bios gezien
  zaterdag 1 mei 2004 @ 19:30:17 #182
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_18815307
heb m vanmorgen gehaald bij de MediaMarkt voor ¤ 14,99 en heb m gelijk met me broertje gekeken, die m nog niet gezien had. hij blijft leuk
pi_18815363
In de bios gezien, leuke film maar niet voor op dvd
pi_18815401
hele leuke fiilm, je wordt er helemaal verliefderig van, ook zonder meewerkend voorwerp
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_18815806
Hebben jullie de fout al ontdekt mbt Hugh's kleding bij de scene dat hij wordt voorgesteld aan het personeel? Als je hem via close-up ziet heeft hij een andere stropdas om Was een foutje! Die shots zijn later opgenomen, aldus Hugh via het audio commentaar op de DVD. Het was me nooit opgevallen, maar nu hij dat zei... ha ha inderdaad
  zaterdag 1 mei 2004 @ 20:08:32 #186
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_18816217
quote:
Op zaterdag 1 mei 2004 19:51 schreef Sonja27 het volgende:
Hebben jullie de fout al ontdekt mbt Hugh's kleding bij de scene dat hij wordt voorgesteld aan het personeel? Als je hem via close-up ziet heeft hij een andere stropdas om Was een foutje! Die shots zijn later opgenomen, aldus Hugh via het audio commentaar op de DVD. Het was me nooit opgevallen, maar nu hij dat zei... ha ha inderdaad
nee is me niet opgevallen, moet ik toch es ff opletten als ik de volgende keer de film kijk
pi_18823130
quote:
Imdb zegt:
quote:
When David arrives at No. 10 Downing, his tie changes 11 times between shots when meeting Natalie. Apparently, Hugh Grant had changed his tie after a post-lunch nap and no one noticed at first. They decided to "play with it" and went all out and changed the tie 11 times just for the heck of it.
Toch best grappig dat niemand het ziet he? ELF keer...
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_18823279
Ik vind dat optreden van "All I want for christmas" erg goed!
  maandag 3 mei 2004 @ 22:36:50 #189
10721 dolfg
RegiZeur
pi_18868188
quote:
Op maandag 8 maart 2004 11:03 schreef harige_henk het volgende:
Fantastische feelgood movie met een bijzonder geinige cast. Het enige wat ik 'too much' vond was de verhaallijn van de jongen die naar Amerika gaat en daar met 4 meiden eindigt.... Beetje jammer.

Al met al, zeer leuke film, zeker een aanrader en een must-have op DVD.
Ik vond dat juist hilarisch. Naar Amerika gaan puur om lekkere wijven te scoren.
Als je dan 1 uur nadat je geland bent al een date hebt met 4 bloedstollend mooie vrouwen met wie je naakt in bed moet gaan liggen, belachelijk!
Het was zo ontzettend over de top dat het weer leuk werd.
En misschien wel een subtiele Britse sneer naar het altijd oppervlakkige Amerika waar uiterlijk enorm belangrijk is en soms het enige is wat telt.

Verder vond ik het een werkelijk heerlijke film waar ik zo op het eind met de Portugese balkonscene toch ook een flink brok in mn keel kreeg.
Knap als je zulke scripts kunt schrijven. Petje af voor Curtis.
En zo zoetsappig vond ik het niet. Er zaten toch pijnlijk eerlijke scenes tussen over een vroege dood van een geliefde en Alan Rickman in een midlife crisis met bijbehorend geflirt met een jonge godin.
De film pretendeert nergens realistisch te zijn en toch vindt (bijna) iedereen de film geloofwaardig.
Knap.

Alleen jammer dat ik m niet in de bioscoop heb gezien.
Mijn vrouw heeft m met een goede vriendin (die net gescheiden was) gezien in de bios.
Die vriendin heeft dus netto 2 uur zitten janken bij LA. Kan ik me ook wel voorstellen.
Anyhoe, toen is het er niet meer van gekomen om m samen te zien.
Nu dus wel, samen op de bank terwijl het buiten 20 graden is en de vogels vrolijk fluiten.
Het vergt wat inlevingsvermogen, maar dan heb je ook wat.
[i]Rare jongens, die Nederlanders....[/i]
pi_18868279
De dvd heb ik maar gelijk gekocht en ik had de film nog niet eens gezien. Maar ach, met Hugh Grant wilde ik de gok wel wagen.
  dinsdag 4 mei 2004 @ 00:07:45 #191
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_18870464
Ik willum ik willum ik willum!!!

In de bioscoop gezien en erg genoten. Colin Firth vind ik meesterlijk, met zijn stoïcijnse hoofd.
Het stiekem huilmoment van Emma Thompson in haar slaapkamer, dan is het moeilijk de ogen droog te houden zeg. Geweldig leuke film en inderdaad totaal niet storend of verwarrend, al die verhaallijnen door elkaar
People are like pieces of a puzzle: we all fit together but not all of us connect.
pi_18874714
ik heb genoten van het die scenes met keira knightly
De beste vriend van je echtgenoot die helemaal gek op je is...
  dinsdag 4 mei 2004 @ 10:37:05 #193
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_18875525
net even weer de trailer gekeken....
ik ga straks even aanschaffen... en dan lekker in bed kijken

heb nu al zin in de brok-in-je-keel scenes van Emma Thompson..
de humorscene's met Hugh Grant...
de ontroerende scene met Collin in het restaurant...
de mooie verhaallijn van Andrew Lincon & Keira Knightly...
pi_18885734
Als je hem gezien hebt raadt ik ook aan de film nog een keer te kijken maar dan met het audio commentaar. Kom je nog eens leuke dingen te weten! Ik moest vooral lachen om die kerel die Billy Mack speelt ha ha ha! Hij gruwelt van zichzelf bij die eerste scene dat hij Christmas is all around moet inzingen
  dinsdag 4 mei 2004 @ 19:26:59 #195
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_18885794
Ja, dat vraag ik me altijd af. Is dat dan de hele film die je nog een keertje moet bekijken?
Niet dat dat erg is natuurlijk, maar ik was gewoon nieuwsgierig.
pi_18887827
Dit is een ontzettend leuke film. Heb hem eigenlijk al best vaak gezien in een korte tijd. Het leukste blijft Hugh Grant als Prime Minister

* PdeHoog zoekt even de soundtrack op
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_18888518
scene van Hugh Grant en Pointer siters
pi_18888549
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 21:04 schreef KonnieKipke het volgende:
scene van Hugh Grant en Pointer siters
Geweldig he
pi_18889223
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 21:05 schreef KiwiTjuHh het volgende:

[..]

Geweldig he

Da's idd een van de leukste scene's
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_18910636
Vooral op het eind dat ie zich omdraait en die vrouw ziet staan.... hahahaha geweldig!
pi_18915182
Daarnaast vind ik die scene met Keira Knightly en de ene gozer met al die borden op kerstavond fantastisch!
pi_18915219
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 21:56 schreef KonnieKipke het volgende:
Daarnaast vind ik die scene met Keira Knightly en de ene gozer met al die borden op kerstavond fantastisch!
Die is inderdaad ook fantastisch (en Keira ziet er best lief uit daar ). Eigenlijk is die hele film best wel gaaf.
pi_18915292
Ze moest na die opnames van Love Actually geloof ik meteen door naar Pirates of the Carribean
pi_18915825
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 22:00 schreef KonnieKipke het volgende:
Ze moest na die opnames van Love Actually geloof ik meteen door naar Pirates of the Carribean
Daar is ze ook lief
pi_18937267
En Richard Curtis zei tegen Keira dat ze best nog een scene bij hem mocht draaien want die piraten film zou toch een flop worden! Heeft Curtis even pech gehad!
  zondag 9 mei 2004 @ 02:02:40 #206
10721 dolfg
RegiZeur
pi_18988433
quote:
Zelden zoveel lol gehad bij het commentaar van regie en acteurs.
De continue sneren tussen Colin en Hugh zijn echt zeer grappig.
Grote bewondering voor de regisseur en scenarioschrijver Richard Curtis, het is echt een film waar alles inzit.
Mocht iemand nog twijfelen aan het goede in de mens: kijk Love Actually!
En wat die commentaren betreft: het feit dat de hele opening op Heathrow Airport met verborgen camera's is opgenomen vond ik wel een openbaring.
Het gaf die beelden echt een meerwaarde.
[i]Rare jongens, die Nederlanders....[/i]
pi_18992482
Ja en wat een verrassing voor die mensen als ze zichzelf terugzien in de film. Ik begreep dat na het schieten van die beelden iemand achter ze aanrende met een contract zodat ze akkoord gingen dat die beelden gebruikt zouden worden!
Ik moest ook zo lachen om die reacties van Bill Nighy als hij zichzelf weer terugzag als die verlopen rocker: Yuch...
pi_18993176
Bill Nighty was inderdaad koel.. Dat commentaar toen hij uit de kleren ging op het einde
  vrijdag 21 mei 2004 @ 09:41:07 #209
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_19286872
Wat een flutfilm; echt zo'n 13 uit een dozijn gebeuren.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  Redactie Frontpage vrijdag 21 mei 2004 @ 10:39:14 #210
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_19287688
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 09:41 schreef static het volgende:
Wat een flutfilm; echt zo'n 13 uit een dozijn gebeuren.
Noem mij nog eens twaalf van die films met dit niveau dan.
  vrijdag 21 mei 2004 @ 11:46:54 #211
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_19289121
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 00:07 schreef Loesje29 het volgende:

Het stiekem huilmoment van Emma Thompson in haar slaapkamer, dan is het moeilijk de ogen droog te houden zeg.
Inderdaad, heel pijnlijk die scene.

Ik denk dat ik m toch maar wel op dvd ga kopen, het is een hele lieve film
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  vrijdag 21 mei 2004 @ 11:52:31 #212
15080 static
pi_19289258
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 10:39 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Noem mij nog eens twaalf van die films met dit niveau dan.
Niveau? Welk niveau? Ik vind hem net zo tenenkrommend als Notting Hill, Bridget Jones's Diary en meer van die duffe voorspelbare schmuk.

Maar het zal mijn genre niet zijn denk ik.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  Redactie Frontpage vrijdag 21 mei 2004 @ 12:03:17 #213
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_19289503
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 11:52 schreef static het volgende:

[..]

Niveau? Welk niveau? Ik vind hem net zo tenenkrommend als Notting Hill, Bridget Jones's Diary en meer van die duffe voorspelbare schmuk.

Maar het zal mijn genre niet zijn denk ik.
Ik heb een vaag vermoeden van niet.

Maarre, waarom kijk je hem, op de hoes staat al in grote letters: VAN DE MAKERS VAN NOTHING HIL, 4 WEDDINGS & A FUNERAL EN BRIDGET JONES!!!!!!!!!!!

Je kon het zien aankomen dus
  vrijdag 21 mei 2004 @ 12:04:58 #214
15080 static
pi_19289531
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 12:03 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Ik heb een vaag vermoeden van niet.

Maarre, waarom kijk je hem, op de hoes staat al in grote letters: VAN DE MAKERS VAN NOTHING HIL, 4 WEDDINGS EN BRIDgET JONES!!!!!!!!!!!

Je kon het zien aankomen dus
Mea Culpa.

Ik bekijk het liever per film.
  maandag 26 juli 2004 @ 00:54:08 #215
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_20858251
Erg aardige film. Een beetje een ruwe parel zou ik zeggen.
pi_24076937
Heb de film gisteravond eindelijk gekeken. Had 'm voor tien euro gekocht. Zat in eerste instantie te twijfelen om hem te kopen, maar heb er geen spijt van gekregen! Fantastische film, met de stijl humor die ik graag zie, goede acteurs. Vooral Bill Nighly vond ik erg grappig. De film loopt natuurlijk goed af, maar dat voorspelbare vind ik niet erg. De humor en de romantiek spatten ervan af.
pi_24076955
Ha grappig, ik heb em net gistermiddag gezien En ik wil em hebben! Ik heb in m'n eentje gekeken, en soms keihard gelachen en soms heel hard moeten huilen. Al kwam dat misschien ook omdat ik een beetje grieperig ben en daardoor emotioneel een beetje instabiel
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_24077091
quote:
Op zondag 19 december 2004 11:11 schreef imago het volgende:
En ik wil em hebben!
10 euro maar
  zondag 9 januari 2005 @ 12:39:21 #219
6536 dwerg
chagrijn
pi_24482097
Kerst is alweer een paar weken achter de rug, maar dat heeft me er niet van weerhouden om deze film eindelijk eens te kijken. En ik vond hem leuk!

Martine McCutcheon is liev en Hugh Grant en Colin Firth zijn geweldig in hun rollen. Rowan Atkinson heeft dan wel een kleine rol, maar speelt die echt goed. De blik van Alan Rickman op het moment dat Atkinson de halsketting tergend langzaam inpakt is ook geweldig. Een film waar je wel blij van moet worden.
I intend to live forever, or die trying.
pi_24482178
Leuke film
  Moderator zondag 9 januari 2005 @ 12:54:56 #221
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_24482388
Ik heb 'm met de kerst nog een keertje gekeken...blijft een hele leuke film.

Ik merkte aan degenen met wie ik keek dat het begin wat traag is, maar toen alle verhaallijnen samenkwamen op het einde was iedereen toch wel verkocht.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  zondag 9 januari 2005 @ 18:58:10 #222
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_24488512

[ Bericht 81% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 01:58:58 ]
Zerg schreef:
pi_24499097
quote:
Op zondag 9 januari 2005 12:39 schreef dwerg het volgende:
Kerst is alweer een paar weken achter de rug, maar dat heeft me er niet van weerhouden om deze film eindelijk eens te kijken. En ik vond hem leuk!
[...]
Een film waar je wel blij van moet worden.
Dat zeiden we toch dwerg
  donderdag 13 oktober 2005 @ 02:17:00 #224
131777 NedeRolf
Éen in de hand
pi_31400147
Net weer gezien. Blijft een geweldige film!
Is beter, dan 20 in de lucht!
pi_31400182
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 02:17 schreef NedeRolf het volgende:
Net weer gezien. Blijft een geweldige film!
Damn, kutkick! Nu moét ik hem morgen wel weer gaan kijken . Voor de 4 of 5e keer ofzo .
  donderdag 13 oktober 2005 @ 02:25:21 #226
131777 NedeRolf
Éen in de hand
pi_31400222
Haha, sorry voor de kick, maar beter een oud topic gebruiken dan een nieuwe aanmaken. En kijk hem maar. Hij is goed. Echt goed.
Is beter, dan 20 in de lucht!
pi_43889143
Woensdag 29 november om 20:30 is de film op RTL5 te zien. Maar ik schop dit topic alvast omhoog, omdat ik het anders toch vergeet.
pi_43889179
Ik zie nu al 3 dagen spotjes van 'morgen' en steeds komt die maar niet Foutje?
pi_43889234
Volgens de site van RTL5 komt de film woensdag op tv.
  zaterdag 25 november 2006 @ 22:10:31 #230
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_43890481

[ Bericht 86% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 01:58:59 ]
Zerg schreef:
  zondag 26 november 2006 @ 11:01:07 #231
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_43898742
Woensdag...check!
  zondag 26 november 2006 @ 20:42:23 #232
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_43914697
ik ga hem (weer) kijken
The more debt, the better
pi_44002761
Ik ga sowieso weer kijken vanavond
Fantastische film!
20:30 op RTL5
pi_44003552
Ik kijk nu
  woensdag 29 november 2006 @ 20:39:52 #235
49518 HetwasietsmeteenF
semi-sweet and nuts
pi_44003705
Heerlijke film!
Ik ga hem zeker weer kijken, al kan ik hem zo'n beetje dromen!
Op 09-02-2008 13:35 schreef Triggershot:
Kanet Shay'an M3 Al-Fa O+
pi_44003710
Ik kan hem dromen en blijf kijken zelfs op tv! Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk!
pi_44003973
Ik ben ook aan het kijken . Ik ben op Karl aan het wachten.
pi_44005127
God, wat blijft het toch een sympathieke film..........heerlijke Engelse humor af en toe!

En Colin is mijn held Ja, darling!
  woensdag 29 november 2006 @ 21:19:35 #239
148655 Robocock
Geile doerak! Ja, jij ja!
pi_44005160
Whehe lekker Engelse humor op zn tijd, heerlijk
Met bloed, zweet en tranen, jeweets
  woensdag 29 november 2006 @ 21:21:22 #240
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_44005231
* Loesje29 zit schandalig heerlijk te genieten van deze film.
(Voor de 4e keer inmiddels)

Dit is een film waar alles in zit. Schiet regelmatig hardop in de lach (zoals net met Colin Firth met Aurelia in de auto, jengel jengel, oh shut up!!!). En moet ook regelmatig ff tranen wegslikken...

Wat een ontzettend leuke frisse meid is dat he, Nathalie, de assistente van Hugh!
Ken haar helemaal niet uit andere films ofzo.
People are like pieces of a puzzle: we all fit together but not all of us connect.
pi_44005249
Ik heb hem vorige week nog weer eens voor de 5e keer op DVD gekeken
Die zangscene met All I want for Christmas is goed!
Prachtig geluid in Dolby Digital 5.1
  woensdag 29 november 2006 @ 21:23:07 #242
35189 Troel
scherp en bot
pi_44005293
Ik zou die film elke dag kunnen kijken
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 29 november 2006 @ 21:26:36 #243
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_44005392
quote:
Op woensdag 29 november 2006 21:21 schreef KonnieKipke het volgende:
Ik heb hem vorige week nog weer eens voor de 5e keer op DVD gekeken
Die zangscene met All I want for Christmas is goed!
Prachtig geluid in Dolby Digital 5.1
Ik kan niet naar die man luisteren zonder meteen 'Meerkat Manor' te denken
(Hij doet die voice over van dat Animal Planet gebeuren).
pi_44005566
quote:
Op woensdag 29 november 2006 21:21 schreef Loesje29 het volgende:
Wat een ontzettend leuke frisse meid is dat he, Nathalie, de assistente van Hugh!
Ken haar helemaal niet uit andere films ofzo.
Martine McCutcheon.
  woensdag 29 november 2006 @ 21:54:39 #245
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_44006401
Thanks Dwerg

Hoe ze in het begin staat te SHIT-ten en FUCK-en bij het voorstellen aan de Prime Minister
pi_44006559
quote:
Op woensdag 29 november 2006 21:54 schreef Loesje29 het volgende:
Thanks Dwerg

Hoe ze in het begin staat te SHIT-ten en FUCK-en bij het voorstellen aan de Prime Minister
Is het iemand opgevallen dat Hugh Grant daar bij de close up's een andere stropdas om heeft? Mij was het niet opgevallen, maar als je de DVD kijkt met commentaar van o.a. Hugh Grant dan vertelt hij dat!
  woensdag 29 november 2006 @ 21:59:07 #247
35189 Troel
scherp en bot
pi_44006604
Ik ben niet zo'n detailopletter.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44006666
Ik hou van deze film... zucht
Ook leuke scene dat Rowan Atkinson er uren over doet om iets in te pakken, fantastisch!
  woensdag 29 november 2006 @ 23:06:34 #249
67677 furanku
Did I Do That :?
pi_44009303
Beach Boys - God Only Knows

Wat een echte feel good film zeg..

Vond ik de geweldigste persoon uit de film

kende hem zowieso al uit "my family" (superserie btw )
I'm a fokker! can't you see, do u wanna fok! all night with me.. ^_^
  woensdag 29 november 2006 @ 23:07:15 #250
148655 Robocock
Geile doerak! Ja, jij ja!
pi_44009323
Leuke film Nog nooit gezien, maar heb genoten.
Met bloed, zweet en tranen, jeweets
pi_44010272
Niet heel bijzonder. Maar er zit een topcast in en af en toe best leuk op bijv. kerstavond.
pi_44022974
Volgens mij lijkt een nieuwe Nederlandse film:Alles is Liefde best op deze film. Het onderwerp en de samelstelling: een sterrenkast ( Paul de Leeuw, Carice van Houten, Wendy van Dijk, Daan Schuurmans etc) met veel verhaal lijnen. Ik hoop dat hij net zo leuk word want Love Actually was geweldig!!!
Tomatensoep is roder dan groentensoep
pi_44024154
Ik heb gisteravond weer heerlijk zitten zwijmelen bij deze film

Die nieuwe film "Alles is liefde" wordt waarschijnlijk een slechte rip-off, zelfs al speelt ihj rondom Sinterklaas...
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
pi_44024207
Het einde blijft toch te erg .
pi_44026156
Heb gisteren echt zitten genieten weer
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 28 december 2007 @ 21:41:02 #256
862 Arcee
Look closer
pi_55610529
Nu bezig op RTL4.

[ Bericht 5% gewijzigd door Arcee op 28-12-2007 23:06:19 ]
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 28 december 2007 @ 23:05:59 #257
862 Arcee
Look closer
pi_55612975
Had 'm nog nooit gezien. Fijne film.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  vrijdag 28 december 2007 @ 23:20:02 #258
16701 scanman01
Today's a good day
pi_55613378
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 23:05 schreef Arcee het volgende:
Had 'm nog nooit gezien. Fijne film.
Helemaal geweldig idd.

Leukste vond ik het verhaal tussen Keira Knightley en Andrew Lincoln. Drie onvergetelijke scenes.
- Het huwelijk
- De videoopnames
- Met de tekstborden voor de deur.
My soul is painted like the wings of butterflies
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 28 december 2007 @ 23:55:16 #259
862 Arcee
Look closer
pi_55614401
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 23:20 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Helemaal geweldig idd.

Leukste vond ik het verhaal tussen Keira Knightley en Andrew Lincoln. Drie onvergetelijke scenes.
- Het huwelijk
- De videoopnames
- Met de tekstborden voor de deur.
Met die tekstborden vond ik een mooie scène.
Verder Emma Thompson die een CD krijgt en geen ketting.
En Rowan Atkinson die die ketting superdeluxe en langzaam inpakt.
En Elisha Cuthbert.
En Martine McCutcheon.
En Laura Linney die even om 't hoekje gaat staat juichen.
pi_55619156
Gister voor het eerst gezien en vond het een leuke film
zeker in leuk gezelschap
pi_55621622
En ook ik heb gisteren wéér gekeken!
  zaterdag 29 december 2007 @ 15:49:15 #262
35189 Troel
scherp en bot
pi_55625503
Hij was weer fijn. Straks de dvd maar weer eens opzetten
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 29 december 2007 @ 16:06:04 #263
16701 scanman01
Today's a good day
pi_55625875
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 15:49 schreef Troel het volgende:
Hij was weer fijn. Straks de dvd maar weer eens opzetten
Staan vrij veel deleted scenes op. In eerste instantie was Love Actually drie uur, maar ze hebben dus flink wat weggeknipt.
My soul is painted like the wings of butterflies
  zaterdag 29 december 2007 @ 19:46:36 #264
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_55630816
quote:
Op donderdag 30 november 2006 15:00 schreef bladibladibla het volgende:
Ik heb gisteravond weer heerlijk zitten zwijmelen bij deze film

Die nieuwe film "Alles is liefde" wordt waarschijnlijk een slechte rip-off, zelfs al speelt ihj rondom Sinterklaas...
En inmiddels verdere adepten gesignaleerd in Vlaanderen en Frankrijk.
pi_55630884
ik heb hem gisteravond ook weer fijn zitten kijken
erg leuke film
what you see, is what you get!
  zaterdag 29 december 2007 @ 21:46:21 #266
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_55634587

[ Bericht 82% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 01:58:59 ]
Zerg schreef:
  vrijdag 19 juni 2009 @ 16:55:35 #267
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_70171628
Ik ben nu op de helft van de film. Zelden gezien, zo'n tenenkrommende kutfilm .
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  vrijdag 19 juni 2009 @ 19:59:29 #268
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_70177057
Barbaar
  zaterdag 20 juni 2009 @ 12:09:45 #269
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_70191140
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 19:59 schreef Timo20 het volgende:
Barbaar
Het is echt een heel walgelijke manipulerende film met stomme karakters en Hugh Grant .
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  Moderator zaterdag 20 juni 2009 @ 12:10:35 #270
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_70191160
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 12:09 schreef Falco het volgende:

[..]

Het is echt een heel walgelijke manipulerende film met stomme karakters en Hugh Grant .
Het is een romcom, wat verwacht je precies?

Ik hou zelf niet zo heel erg van romcoms, maar deze vond ik erg prettig.
pi_70199138
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 12:09 schreef Falco het volgende:

[..]

als je daar al niets aan vindt, waarom begin je er dan aan? zelfmarteling?
wij vonden het een heerlijke film
  zaterdag 20 juni 2009 @ 19:55:39 #272
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_70203388
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 17:24 schreef IV_Xample het volgende:

[..]

als je daar al niets aan vindt, waarom begin je er dan aan? zelfmarteling?
wij vonden het een heerlijke film
Zelfmarteling
pi_70206253
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 19:55 schreef Falco het volgende:

[..]

Zelfmarteling
ja je kan er alles aan doen om jezelf te vermaken
  zaterdag 20 juni 2009 @ 21:23:43 #274
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_70206287
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 21:22 schreef IV_Xample het volgende:

[..]

ja je kan er alles aan doen om jezelf te vermaken
Sorry sorry! Neemt niet weg, dat ik best mijn mening over dit stuk cinema kan geven .
  zondag 21 juni 2009 @ 01:29:59 #275
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_70211703
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 12:10 schreef Mike het volgende:

[..]

Ik hou zelf niet zo heel erg van romcoms, maar deze vond ik erg prettig.
^Dit dus
pi_90283851
Vanavond op RTL5 :) Toch wel een van de ultieme kerstfilms
pi_90284235
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 12:45 schreef Urquhart het volgende:
Vanavond op RTL5 :) Toch wel een van de ultieme kerstfilms
Ja O+ Tof O+
  woensdag 22 december 2010 @ 13:27:13 #278
35189 Troel
scherp en bot
pi_90285641
Hij blijft gewoon super :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 22 december 2010 @ 13:39:41 #279
240618 Micson
The lonely stoner
pi_90286260
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 13:27 schreef Troel het volgende:
Hij blijft gewoon super :D
Voor vrouwen wel ja.

Ik vind dit echt een tergend zoete en clichematige chickflick, elke man die dit leuk vindt moet zich kapotschamen
  woensdag 22 december 2010 @ 16:45:16 #280
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_90295592
Het mooiste moment is toch wel God Only Knows. Oftewel, het einde :)

Ik ga me nu even schamen omdat ik een man ben :'(
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  woensdag 22 december 2010 @ 16:54:59 #281
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_90296114
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 13:39 schreef Micson het volgende:

[..]

Voor vrouwen wel ja.

Ik vind dit echt een tergend zoete en clichematige chickflick, elke man die dit leuk vindt moet zich kapotschamen
Of is gay. Nee deze kerstfilm is echt het dieptepunt in het romcom-genre.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')