Cast (in credits order)
Laura Linney .... Sarah
Liam Neeson .... Daniel
Martine McCutcheon .... P.M.'s Tealady
Rowan Atkinson
Elisha Cuthbert
Chiwetel Ejiofor
Colin Firth .... Jamie
Martin Freeman
Adam Godley .... Mr. Trench
Hugh Grant .... P.M.
January Jones
Keira Knightley .... Juliet
Andrew Lincoln .... Mark
Rory MacGregor .... Sound Engineer
Heike Makatsch
Kris Marshall .... Colin
Lúcia Moniz .... Portuguese maid
Bill Nighy
Anne Reid .... Mrs. Monroe
Denise Richards
Alan Rickman .... Harry
Rodrigo Santoro
Emma Thompson .... Karen
Billy Bob Thornton .... President of US
Zag de trailer. Lijkt me een leuke film.
[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 12-10-2003 23:24]
quote:Weinig Brits aan, maar
Op zondag 12 oktober 2003 23:17 schreef SunChaser het volgende:
Billy Bob Thornton .... President of US
quote:Nou ja, het is wel handig als de president van de USA een amerikaans accent heeft, en niet een bijv. een Brits of een Oostenrijks.
Op zondag 12 oktober 2003 23:20 schreef SODA het volgende:
Weinig Brits aan, maar
Zeker een film die ik wel wil zien, niet in de laatste plaats omdat Keira Knightley
erin meespeelt
[Dit bericht is gewijzigd door Joppe op 13-10-2003 11:50]
Toch missen we er een paar leuken, maar je kunt nu eenmaal niet alles krijgen. Ziiieeen!
Voor mij echt een dikke 10!
(Hou je niet van romantische feel good movies, dan heeft het denk ik weinig zin om te gaan, just a warning! Maar voor liefhebbers van Notting Hill, Bridget Jones en 4 weddings and a funeral is dit echt een absolute must see!!!)
quote:Je ziet wat van die film terecht is gekomen....
Op zaterdag 8 november 2003 13:46 schreef Sonja27 het volgende:
Wooooooooooohooooooooooooooooooooooooooooooooo gaat dat zien gaat dat zien!!!! Ik heb hem inmiddels gezien en hij is dus gewoon echt nog leuker dan ik dacht! Ik vond hem gewoon briljant! De humor is geweldig, af en toe echt tranen met tuiten gelachen, Bill Nighy is geweldig als de overjarige zanger! Hij steelt echt de show!!!! Eigenlijk waren het stuk voor stuk hele leuke personages! De film is hier en daar zelfs verrassend. Ik heb echt zitten genieten van begin tot eind. Dit gaat een hele grote hit worden! De film kreeg op het eind zelfs applaus, de laatste keer dat ik dit meemaakte was bij Titanic! Iedereen sprak vol lof en het is ook erg leuk om alan rickman ineens te zien als brave huisvader (nou ja braaf........) ipv een of andere misdadiger....Voor mij echt een dikke 10!
(Hou je niet van romantische feel good movies, dan heeft het denk ik weinig zin om te gaan, just a warning! Maar voor liefhebbers van Notting Hill, Bridget Jones en 4 weddings and a funeral is dit echt een absolute must see!!!)
Alleen jammer dat naast me kids van een jaar of 6 zaten die ten eerste een enorme bak snoep hadden meegenomen (om half 11 's ochtends... alleen de zoete geur al ) en zich verveelden en elkaar gingen slaan en gingen bleren en vooral als er wat naakt in beeld was. Oh, en ze moesten ook halverwege naar de plee. Godzijdank waren ze na de pauze opgerot. Ik heb die halve film niet goed kunnen zien omdat er blagen anast me zaten te etteren. Ach, ga ik nog wel een keertje....
Ik heb ook genoten van Notting Hill, Four Weddings en Bridget Jones.
En Keira Knightley
[Dit bericht is gewijzigd door Dr_Crouton op 09-11-2003 21:28]
Wel geinig dat Elisha Cuthbert er in zit...
quote:Wat dacht je dan van Roger Moore?
Op vrijdag 7 november 2003 17:21 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik mis anders dé ultieme Brit: Michael Caine.
Maargoed, alleen al voor
Alan Rickman
wil ik deze film zien
.
Alan Rickman regeert, maar ik ga al voor Colin Firth.
quote:
Zeker een film die ik wel wil zien, niet in de laatste plaats omdatKeira Knightley
erin meespeelt
quote:Kijk, mensen met smaak. daar houd ik van
Op zondag 9 november 2003 21:26 schreef Dr_Crouton het volgende:En Keira Knightley
een dikke 10 van mij!!!!
Keira Knightley
is wel natuurlijk de eerste reden om deze film the gaan zien he
quote:Dank je wel
Op zaterdag 15 november 2003 14:21 schreef Samson het volgende:
Maar ja, er zullen zat mensen zijn die er wel voor naar de bios gaan en die wens ik alvast veel plezier
quote:Mwoah hij heeft in Bridget Jones en Two weeks notice een toch ietwat andere rol, niet die van sukkeltje, maar meer de macho.... In Bridget Jones blijft ie zelfs zonder vrouw achter
Op zaterdag 15 november 2003 14:21 schreef Samson het volgende:
Mmm, dat riekt weer naar een typische vrouwenfilm, niet echt iets om warm voor te lopen, is het niet een keertje leuk als Hugh Grant eens een ander type in een film zou spelen dan dat hij altijd al doet?Dit lijkt alweer de zoveelste variant op four weddings and a funeral en notting hill..... Maar ja, er zullen zat mensen zijn die er wel voor naar de bios gaan en die wens ik alvast veel plezier
Is deze film eik een beetje zoals Bridget Jones Diary? Want die vond ik zelfs cool.
quote:Ik geloof je helemaal hoor! maar inderdaad zal het mijn soort film niet zijn ben ik bang, maar wat ik al zei, ik wens anderen in elk geval veel plezier ermee, maarre iets anders, die ene actrice, die is toch Amerikaans en niet Engels, ik ben haar naam ff kwijt maar ze speelt ook in The Life of David Gale (maar misschien heb ik het fout). (dat doet ze heel goed trouwens) En over Hugh Grant ben ik het toch niet met je eens, hij speelt toch echt altijd een beetje hetzelfde, ik zou m wel ns als een soort van echte badguy in een film willen zien, dus dan toch nog ff anders als in Bridget Jones, gewoon om ns te zien of ie echt ns iets 100% anders neer kan zetten...
Op zaterdag 15 november 2003 19:24 schreef Sonja27 het volgende:[..]
Mwoah hij heeft in Bridget Jones en Two weeks notice een toch ietwat andere rol, niet die van sukkeltje, maar meer de macho.... In Bridget Jones blijft ie zelfs zonder vrouw achter
En Grant heeft wel meer films op zijn naam staan waar hij ook niet altijd de rol speelt die hij in die films van Curtis wel heeft.
De zoveelste variant op four weddings... en notting hill... tja tis van dezelfde maker en die maakt graag dit soort films. En uit de nu al zeer positieve reacties die je overal leest en hoort merk ik toch weer dat het iedere keer weer een geslaagde actie is van Curtis om een dergelijke film te maken. Overigens valt dat vrouwenfilm reuze mee met Love Actually ook de heren wisten zich prima te vermaken en dat was niet alleen door het vrouwelijk schoon in de film.... Wellicht zelf maar eens gaan kijken en dan pas oordelen? Of het is je smaak niet.... tja dan houdt het op natuurlijkIk ga hem morgen zelfs voor de tweede keer zien!
quote:In Extreme Measures heeft hij een hele andere rol en dat doet hij best goed. Ook is het een niet onaardige film voor de rest.
Op zaterdag 15 november 2003 20:06 schreef Samson het volgende:[..]
En over Hugh Grant ben ik het toch niet met je eens, hij speelt toch echt altijd een beetje hetzelfde, ik zou m wel ns als een soort van echte badguy in een film willen zien, dus dan toch nog ff anders als in Bridget Jones, gewoon om ns te zien of ie echt ns iets 100% anders neer kan zetten...
quote:Bedankt voor je tip! Yep, dat komt ook meer in de richting van wat ik leuk vind, ik zal m een keertje proberen te pakken te krijgen die film
Op zaterdag 15 november 2003 20:09 schreef Gorro het volgende:[..]
In Extreme Measures heeft hij een hele andere rol en dat doet hij best goed. Ook is het een niet onaardige film voor de rest.
quote:Hele coole en rare film! Met van beide acteurs een geweldige rol
Op zondag 16 november 2003 11:33 schreef Sonja27 het volgende:
Yeap die film is idd erg spannend! Overigens heeft Hugh Grant in Awfully Big Adventure ook een heel andere rol vind ik dan toch.... Daarin speelt Alan Rickman ook, die vent is echt briljant gewoon!
quote:Dat noemen ze een voorpremière. Is eik gewoon een manier om zoveel mogelijk mensen de film te laten kijken voordat de recensies verschijnen (soms zelfs voordat er een persvoorstelling is geweest).
Op zondag 16 november 2003 13:43 schreef MrAbagnale het volgende:
hoe kan het dat je de film in bepaalde bioscopen in nederland al kan zien, terwijl de releasedate nog moet komen?
quote:nee, geen voorpremiere. De film draait echt in 20 bioscopen al een paar weken. Voorpremiere is gewoon dat je een prijs wint en zo al eerder dan normaal naar de film kan. En dan voel je je heel speciaal enzo.
Op zondag 16 november 2003 13:51 schreef California het volgende:[..]
Dat noemen ze een voorpremière. Is eik gewoon een manier om zoveel mogelijk mensen de film te laten kijken voordat de recensies verschijnen (soms zelfs voordat er een persvoorstelling is geweest).
Standaard Pathé-truukje.
quote:Dat is inderdaad wat het zou moeten zijn
Op zondag 16 november 2003 14:51 schreef MrAbagnale het volgende:[..]
nee, geen voorpremiere. De film draait echt in 20 bioscopen al een paar weken. Voorpremiere is gewoon dat je een prijs wint en zo al eerder dan normaal naar de film kan. En dan voel je je heel speciaal enzo.
toch?
[Dit bericht is gewijzigd door Sonja27 op 16-11-2003 20:27]
quote:as donderdag is de premiere hoor
Op zondag 16 november 2003 21:21 schreef BlaatschaaP het volgende:
Elke keer als ik de trailer zie krijg ik meer zin in deze film.
Nouja, nog 13 dagen
.
quote:Niet iedereen gaat op de dag van de première erheen
Op zondag 16 november 2003 21:28 schreef MrAbagnale het volgende:[..]
as donderdag is de premiere hoor
quote:Idd
Op zondag 9 november 2003 21:35 schreef MikeyMo het volgende:
heb de trailer ook gezien, lijkt me echt weer een standaard britse romcom a la 4 wedding, BJD etc.Wel geinig dat Elisha Cuthbert er in zit...
quote:laat ons weten hoe je het vond?
Op woensdag 19 november 2003 19:06 schreef Thetallguy het volgende:
Ik ga er nu heen
quote:Meeste verhaaltjes zijn wel grappig
Op woensdag 19 november 2003 19:11 schreef MrAbagnale het volgende:[..]
laat ons weten hoe je het vond?
MAar over het algemeen leuke film hoor om rond kerts met je vriendinnetje te kijken geef hem een 7/7,5 ofzo
quote:die gast is best stoer, hij zit ook in een leuke engelse comedy die op de Canvas wordt uitgezonden (vanavond zelfs weer)
Op dinsdag 18 november 2003 19:43 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Idd
[afbeelding]
Die gast ziet er echt weird uit
quote:vrouw die vliegles geeft in Harry Potter speelt daar zijn moeder in
MY FAMILY
Pittige BBC-reeks over een bepaald explosief gezin met een hopeloos misantropische vader, een onuitstaanbaar optimistische moeder en drie vroegrijpe kinderen.
quote:De Volkskrant was vandaag niet zo positief over Love Actually. Ze vonden alles wat overdreven. Negen verhaallijnen, terwijl het in hun ogen 4 a 5 konden zijn. Vanaf het begin al mierzoete klefheid en dat alles nog eens aangedikt door het in een kerst met sneeuw setting te plaatsen.
Op donderdag 20 november 2003 11:13 schreef Cybart het volgende:
echt overal hoor je goede kritieken,
Ik kan het me voorstellen dat de reviewer deze visie er op nahoudt, maar ik heb me aan deze dingen niet kunnen storen gelukkig
quote:Dat jij niet houdt van Hugh Grant en/of de rollen die hij speelt, heeft toch niks te maken met de algehele kwaliteit van het script? Het script van Love Actually is namelijk dik in orde en zeker gedurfd, met zoveel hoofdrollen in een dergelijke film.
Op donderdag 20 november 2003 18:42 schreef SEMTEX het volgende:
Hugh Grant is echt niet leuk meer. Hij speelt altijd maar datzelfde geijkte type. De bekakte Brit, in strakke pakjes en met een probleem waardoor-ie wat moeilijker aan de vrouw komt. En uiteindelijk komt alles weer goed.. *Gaap*
Die man moet eens wat betere of gedurfdere scripts gaan zoeken.
quote:Ik heb het ook alleen over Hugh Grant, ik ken de film verder niet, al is het niet mijn favoriete soort genre.
Op donderdag 20 november 2003 19:04 schreef Joppe het volgende:[..]
Dat jij niet houdt van Hugh Grant en/of de rollen die hij speelt, heeft toch niks te maken met de algehele kwaliteit van het script? Het script van Love Actually is namelijk dik in orde en zeker gedurfd, met zoveel hoofdrollen in een dergelijke film.
quote:zeker doen. echt een aanrader!
Op donderdag 20 november 2003 19:22 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Lijkt me een erg leuke film
En ik ga hem zeker nog zien!
quote:Dit lijkt mij toch over de kwaliteit van het script te gaan:
Op donderdag 20 november 2003 19:20 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb het ook alleen over Hugh Grant, ik ken de film verder niet, al is het niet mijn favoriete soort genre.
quote:
..betere of gedurfdere scripts gaan zoeken.
quote:Beter je huiswerk doen hoor!
Op donderdag 20 november 2003 19:20 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Ik heb het ook alleen over Hugh Grant, ik ken de film verder niet, al is het niet mijn favoriete soort genre.
quote:Vind jij 'Notting Hill' dan zo'n geweldige film? Dat gaat over het gros van zijn films. Nogmaals: ik ken deze film niet.
Op donderdag 20 november 2003 20:08 schreef Joppe het volgende:[..]
Dit lijkt mij toch over de kwaliteit van het script te gaan:
[..]
Ik ben gek op britse comedies en deze lijkt me echt helemaal top!!!
En Keira Knightley en Elisha Cuthbert samen in een film is natuurlijk ook mooi meegenomen
quote:Bridget Jones' Diary, About A Boy...
Op donderdag 20 november 2003 18:42 schreef SEMTEX het volgende:
Hugh Grant is echt niet leuk meer. Hij speelt altijd maar datzelfde geijkte type. De bekakte Brit, in strakke pakjes en met een probleem waardoor-ie wat moeilijker aan de vrouw komt. En uiteindelijk komt alles weer goed.. *Gaap*
Die man moet eens wat betere of gedurfdere scripts gaan zoeken.
Nog niet de superschurk, maar toch anders.
Moet toch deze film maar eens zien, hoop dit weekend, anders volgende week...
quote:En toch komt-ie daar ook niet van zijn engelse accent en z'n nette kleren af. Ik bedoel: zoek eens wat TOTAAL anders...
Op donderdag 20 november 2003 23:04 schreef Dr_Crouton het volgende:[..]
Bridget Jones' Diary, About A Boy...
Nog niet de superschurk, maar toch anders.
Moet toch deze film maar eens zien, hoop dit weekend, anders volgende week...
quote:Wat zal hem dat boeien, hij verdient er een aardige boterham mee
Op donderdag 20 november 2003 23:06 schreef SEMTEX het volgende:[..]
En toch komt-ie daar ook niet van zijn engelse accent en z'n nette kleren af. Ik bedoel: zoek eens wat TOTAAL anders...
Dat is pas acteren...
quote:
Op donderdag 20 november 2003 22:52 schreef SEMTEX het volgende:Vind jij 'Notting Hill' dan zo'n geweldige film?
quote:Whehehe
Op donderdag 20 november 2003 23:42 schreef MrAbagnale het volgende:
making of love actually
quote:
Op donderdag 20 november 2003 23:44 schreef Tijn het volgende:[..]
Whehehe
Kortom, aanrader voor eenieder die van Leuke films houdt
quote:Daar ben ik het wel mee eens. De scenes gingen allemaal een beetje te snel. Het waren net even teveel verhaaltjes. Maar het is wel echt de ultieme feelgood movie, zoals ze zelf ook beweren. Na afloop loop je echt zo vrolijk de zaal uit.
Op donderdag 20 november 2003 11:20 schreef Gorro het volgende:[..]
De Volkskrant was vandaag niet zo positief over Love Actually. Ze vonden alles wat overdreven. Negen verhaallijnen, terwijl het in hun ogen 4 a 5 konden zijn. Vanaf het begin al mierzoete klefheid en dat alles nog eens aangedikt door het in een kerst met sneeuw setting te plaatsen.
Hugh Grant zei in de making of.. dat hij echt alleen dit soort rollen kan spelen, en dat hij het daarom ook maar dit soort rollen speelt. Dat klopt, maar hij is wel absoluut de beste. Mensen als Colin Firth kunnen toch niet tegen hem op. Zijn liefje is trouwens erg mooi, ene Martine McCutcheon?
alleen is er niet een lief meisje dat meewilt?
Je komt helemaal blij de film uit. En wat goed geacteerd allemaal, stuk voor stuk. Hugh Grant speelt alleen weer zichzelf, maar dan wel heel erg grappig. Emma Thompson en Alan Rickman zetten echt tragisch goede rollen neer zeg. Je voelt hun gewoon aan. En Martine McCutcheon is echt
spoiler:
[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 24-11-2003 08:25]
quote:Tatsächlich Liebe
Op zondag 23 november 2003 22:28 schreef ChrisJX het volgende:
Hoe heet deze film ook alweer in het Duits? Ik haal em steeds door de war met "Ein (un)möglichter Härtefall"....
Die andere is Intolerable Cruelty.
quote:haha, denk je met je brave amerikaanse date naar een feel good movie te gaan, loopt ze nog weg. Voor dit soort mensen kan je beter 'Little house on the prairie - the movie' maken
Op zondag 23 november 2003 22:50 schreef SunChaser het volgende:
Dit moet je echt lezen, bijna net zo leuk als de film zelf! Americanen die geschokt de zaal uitlopen bij het zien van bloot of wat grappen.
quote:Ik dank u, ik haal ze altijd door elkaar
Op zondag 23 november 2003 23:06 schreef California het volgende:Tatsächlich Liebe
.
Die andere is Intolerable Cruelty.
quote:hij was inderdaad geweldig. spoiler:
Op maandag 24 november 2003 11:27 schreef Zuip het volgende:
Ben zaterdag (op aandringen van mijn vriendin) heen geweest. Met lichte tegenzin, maar eigelijk vind ik iedere film die ik in de bios zie wel leuk. Maar wat bleek: hij viel me alles mee! Vond m echt leuk af en toe, vooral de stukjes met die ouwe rocker
spoiler:My message to the kids: Dont do drugs! (become a rockstar and get them for free!)
quote:
Op maandag 24 november 2003 17:52 schreef Sonja27 het volgende:
Wat zijn die amerikanen toch een preutsvolk zeg....
quote:
Op maandag 24 november 2003 18:19 schreef MrAbagnale het volgende:[..]
quote:
Dit moet je echt lezen, bijna net zo leuk als de film zelf! Americanen die geschokt de zaal uitlopen bij het zien van bloot of wat grappen.
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 18:03 schreef Sonja27 het volgende:
Volgens mij is die film hier in NL ook gewoon voor alle leeftijden.
quote:Ik vond idd ook dat de scenes elkaar wat snel opvolgden. Zat je net een beetje in een verhaal, hup door naar de volgenden.
Op vrijdag 21 november 2003 18:42 schreef MeneerTim het volgende:------------------
Op donderdag 20 november 2003 11:20 schreef Gorro het volgende:
[..]De Volkskrant was vandaag niet zo positief over Love Actually. Ze vonden alles wat overdreven. Negen verhaallijnen, terwijl het in hun ogen 4 a 5 konden zijn. Vanaf het begin al mierzoete klefheid en dat alles nog eens aangedikt door het in een kerst met sneeuw setting te plaatsen.
--------------------
Daar ben ik het wel mee eens. De scenes gingen allemaal een beetje te snel. Het waren net even teveel verhaaltjes. Maar het is wel echt de ultieme feelgood movie, zoals ze zelf ook beweren. Na afloop loop je echt zo vrolijk de zaal uit.
Enneh...feel good movie? Misschien over een tijdje, maar als je net 3 maanden geleden je relatie verbroken hebt en je nu de eerste keer in 10 jaar kerst 'alleen' door moet brengen is het wel af en toe even slikken hoor!
quote:ik denk dat als je een vriendin hebt en je kijkt deze film lekker samen op kerstavond met de kerstboom erbij en de open haard aan dat het echt een geweldig gevoel is.
Op woensdag 26 november 2003 11:05 schreef Brighteyes het volgende:[..]
Ik vond idd ook dat de scenes elkaar wat snel opvolgden. Zat je net een beetje in een verhaal, hup door naar de volgenden.
Enneh...feel good movie? Misschien over een tijdje, maar als je net 3 maanden geleden je relatie verbroken hebt en je nu de eerste keer in 10 jaar kerst 'alleen' door moet brengen is het wel af en toe even slikken hoor!
quote:Hallo! Die film begint 5 weken voor kerst en alle karakters hebben geen of een slechte relatie.
Op woensdag 26 november 2003 11:05 schreef Brighteyes het volgende:
Het is nu ook echt 5 weken voor kerst, dus je kunt nog alle kanten op.
quote:Ja, dat weet ik ook wel, maar toch, uiteindelijk vinden ze allemaal, zelfs de 10-jarige, hun grote liefde.
Op woensdag 26 november 2003 23:02 schreef SunChaser het volgende:[..]
Hallo! Die film begint 5 weken voor kerst en alle karakters hebben geen of een slechte relatie.
Het is nu ook echt 5 weken voor kerst, dus je kunt nog alle kanten op.
quote:Gelukkig zijn ook de meeste Amerikanen daar het er mee eens dat er niets schokkends aan was. Maar wel grappig om te lezen inderdaad.
Leuke film.
quote:Dat is niet helemaal waar hey, niet voor iedereen loopt het af met een uiteindelijke romantische kerst....
Op woensdag 26 november 2003 23:35 schreef Brighteyes het volgende:[..]
Ja, dat weet ik ook wel, maar toch, uiteindelijk vinden ze allemaal, zelfs de 10-jarige, hun grote liefde.
Dan mag ik toch wel even zuchten aan het eind.
Jammergenoeg hoopte ik teveel op de acteerprestaties van Alan en Colin waardoor ik het een beetje tegen vond vallen dat ze zo weinig in beeld waren.. Maar die blik van die schattige Sam terwijl 'ie over Joanna praatte maakte alles goed. Daar smelt je toch van? .
Gewoon een hele fijne, leuke, 'brengteenglimlachopjegezichtenlaatjesomslachen' film.
Een 8 (en een plus voor Alan
.)
quote:Het was een smeerpijp
Op zondag 30 november 2003 19:08 schreef BlaatschaaP het volgende:
Thornton vond ik btw ook een hele leuke rol hebben (ookal was 'ie kort).
Een 8 van mij....
En ik kwam eigenlijk ontzettend triest de zaal uit hierbij, ik ga me er zo eenzaam door voelen...
quote:Aaaah, *aai over het koppetje geeft
Op woensdag 3 december 2003 22:38 schreef sweek het volgende:
En ik kwam eigenlijk ontzettend triest de zaal uit hierbij, ik ga me er zo eenzaam door voelen...
quote:
Op woensdag 3 december 2003 23:15 schreef ChrisJX het volgende:[..]
Aaaah, *aai over het koppetje geeft
Er zaten trouwens ontzettend irritante vrouwen in de hele zaal... ik geloof dat 75% van het publiek vrouw was, en sommigen lachten echt om alles! .
quote:Dat had ik bij de trailer al
Op woensdag 3 december 2003 22:38 schreef sweek het volgende:
quote:Ach, dat heeft iedereen toch?
Op woensdag 3 december 2003 23:28 schreef sweek het volgende:
![]()
. Het gaat al weer hoor, ik moet alleen beter niet al te veen aan liefde herrinerd worden als ik helemaal alleen ben.
.
quote:Het lijkt mij dus totaal geen leuke film. Zoetsappig gedoe.
Er zaten trouwens ontzettend irritante vrouwen in de hele zaal... ik geloof dat 75% van het publiek vrouw was, en sommigen lachten echt om alles!.
quote:haha, beetje aansteller ben je dan hoor. Zo zielig is het toch niet?
Op woensdag 3 december 2003 23:44 schreef CherryLips het volgende:
Ben net voor de 2e keer geweest. En ik zat weer te janken.
quote:Was jij niet verliefd, met vlinders enzo?
Op woensdag 3 december 2003 23:41 schreef ChrisJX het volgende:
Zoetsappig gedoe.
quote:Niet zielig, maar allemaal zo lief en mooi en... ja toch ook wel een beetje zielig. Om me nou een aansteller te noemen omdat ik 't nauwelijks droog hou bij veel films...
Op donderdag 4 december 2003 16:13 schreef MrAbagnale het volgende:[..]
haha, beetje aansteller ben je dan hoor. Zo zielig is het toch niet?
quote:
Op donderdag 4 december 2003 18:24 schreef CherryLips het volgende:[..]
Niet zielig, maar allemaal zo lief en mooi en... ja toch ook wel een beetje zielig. Om me nou een aansteller te noemen omdat ik 't nauwelijks droog hou bij veel films...
quote:Precies!
Op donderdag 4 december 2003 19:01 schreef Sonja27 het volgende:
Gewoon iemand die zich helemaal inleeft in de film en lekker meeleeft met al die mensen! Net als ik!
En die rocker natuurlijk... die chicks uit die videoclip konden zo uit de clip van Benny Benassi - Satisfaction zijn weggelopen
Jammer dat Atkinson maar zo'n minirolletje heeft.
quote:Zoek de video van Robert Palmer - Addicted to love eens op en je ziet precies waar de inspiratie vandaan is gehaald.
Op donderdag 4 december 2003 21:03 schreef Arinna het volgende:
En die rocker natuurlijk... die chicks uit die videoclip konden zo uit de clip van Benny Benassi - Satisfaction zijn weggelopen
Het blijft wel een goede film, maar de voorgaande door Curtis geschreven films vond ik toch beter.
quote:En wat is daar mis mee?
Op zaterdag 6 december 2003 20:45 schreef Xebrozius het volgende:
typische britse sitcom humor.
quote:haha, ja, idd, ik vond kill bill echt heel erg saai en slecht, en love actually erg goed in zijn soort
Op zaterdag 6 december 2003 22:49 schreef Sonja27 het volgende:
Ach smaken verschillen hoor! Ik vond bijvoorbeeld Kill Bill echt een verschrikking terwijl vele anderen daar weer dol enthousiast over waren!
quote:Ach ja, nou je het zegt...
Op zaterdag 6 december 2003 20:25 schreef Litpho het volgende:[..]
Zoek de video van Robert Palmer - Addicted to love eens op en je ziet precies waar de inspiratie vandaan is gehaald.
quote:R2 waarschijnlijk pas in mei!
Op zondag 7 december 2003 12:19 schreef MrAbagnale het volgende:
misschien beetje snel om dit te vragen, maar wanneer komt love actually op dvd uit? R1 en R2?
quote:en R1?
Op zondag 7 december 2003 23:27 schreef Sonja27 het volgende:[..]
R2 waarschijnlijk pas in mei!
quote:Niet eerder dan de R2 lijkt me, het is een Engelse film.
Op maandag 8 december 2003 17:49 schreef MrAbagnale het volgende:[..]
en R1?
quote:oja, tuurlijk. haha, beter, eindelijk is europa eerder dan amerika
Op maandag 8 december 2003 20:44 schreef California het volgende:[..]
Niet eerder dan de R2 lijkt me, het is een Engelse film.
quote:u riep?
Op maandag 15 december 2003 21:58 schreef kinky_queen het volgende:
JEZUS!!!!!!!!!!!!!
quote:en doei
Op dinsdag 16 december 2003 17:01 schreef kinky_queen het volgende:[..]
Wat een kutfilm!!
quote:Applaus voor Titanic
Op zaterdag 8 november 2003 13:46 schreef Sonja27 het volgende:
De film kreeg op het eind zelfs applaus, de laatste keer dat ik dit meemaakte was bij Titanic!
Die staat op nummer 1 als slechtste film aller tijden.
quote:Is idd niet erg best nee
Op zondag 21 december 2003 02:37 schreef Lamer_Deluxe het volgende:[..]
Applaus voor Titanic
![]()
![]()
quote:ja, bij jou misschien. De film bracht wereldwijd 1,8 miljard dollar op, alleen in de bioscoop.
Op zondag 21 december 2003 02:37 schreef Lamer_Deluxe het volgende:[..]
Applaus voor Titanic
![]()
![]()
quote:Vooruit dan maar, speciaal voor jou:
Op zondag 21 december 2003 13:14 schreef SunChaser het volgende:
ja, bij jou misschien. De film bracht wereldwijd 1,8 miljard dollar op, alleen in de bioscoop.
EDIT:
Leuke commentaren in die top 10:
http://www.bbc.co.uk/films/film_2003/worst_film_ever/top_ten.shtml
type maar titanic in bij de search
Heb hem (pas) vandaag gezien
Wel jammer, want het is echt een kerstfilm.. maar echt mooie film
Hugh
quote:Idd, echt een overschatte film.
Op zaterdag 24 januari 2004 01:20 schreef VeggieBurgerQueen het volgende:
Wat een ongelofelijk commerciele nepfilm zeg, ik had er zoveel meer van verwacht!!! Echt nepsentiment enzo...blaaahhhh...
Ik had wel wat meer cynisme verwacht, wat toch wel vaker in Britse romantische komedies zit (a la Bridget Jones) maar dit was echt te zoet.
quote:Pff. Niet elke verhaallijn kent een happy end hoor.
Op donderdag 29 januari 2004 14:52 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Idd, echt een overschatte film.
Teveel verhaallijnen die niet eens voor de helft verteld worden (neem dan minder verhaallijnen en werk die goed uit)
De humor is redelijk, maar zeker niet hilarisch te noemen.
De verhaallijn met die 2 pornosterren is gewoon tenenkrommend slecht en niet grappig.
Het is natuurlijk overduidelijk een voorspelbare film. Hier is niets mis mee, maar het einde is wel het toppunt van afraffelen. Het had allemaal wel wat subtieler gemogen.
Het einde waarin iedere verhaallijn in 10 min word beeindigt met een good ol' "eind goed, al goed" is imho echt
Nou goed, wat over de DVD dan maar,quote:Op woensdag 3 maart 2004 17:32 schreef Sonja27 het volgende:
Voor de liefhebbers: Vanaf 29 april te koop op dvd!
Vooral die van Laury Linney vond ik juist top!quote:Op woensdag 28 april 2004 18:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vond enkele verhaaltjes erg leuk (Firth, Neeson en Nighy), maar enkele anderen konden me helemaal niet boeien (Thompson-Rickman, Knightley, Linney)
Nu ik je avatar zie, denk ik eraan. Die Colin die naar Amerika gaat, die vond ik dan weer wel leuk.quote:Op woensdag 28 april 2004 21:35 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Vooral die van Laury Linney vond ik juist top!, maar vind Linney sowieso n topactrice/
Heeft die NL uitgave dezelfde extra`s als de Engelse???
Hoe, dan denk je eraan?? elisha cuthbert zit toch niet in die film (of heb ik wat gemist??)quote:Op woensdag 28 april 2004 21:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Nu ik je avatar zie, denk ik eraan. Die Colin die naar Amerika gaat, die vond ik dan weer wel leuk.
Je hebt wat gemistquote:Op woensdag 28 april 2004 21:49 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Hoe, dan denk je eraan?? elisha cuthbert zit toch niet in die film (of heb ik wat gemist??)
Tis idd ook n goed ja
aight dan moet ik m toch maar nog es gaan kijkenquote:Op woensdag 28 april 2004 21:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Je hebt wat gemist![]()
nee is me niet opgevallen, moet ik toch es ff opletten als ik de volgende keer de film kijkquote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:51 schreef Sonja27 het volgende:
Hebben jullie de fout al ontdekt mbt Hugh's kleding bij de scene dat hij wordt voorgesteld aan het personeel? Als je hem via close-up ziet heeft hij een andere stropdas omWas een foutje! Die shots zijn later opgenomen, aldus Hugh via het audio commentaar op de DVD. Het was me nooit opgevallen, maar nu hij dat zei... ha ha inderdaad
Imdb zegt:quote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:51 schreef Sonja27 het volgende:
Hebben jullie de fout al ontdekt mbt Hugh's kleding bij de scene dat hij wordt voorgesteld aan het personeel? Als je hem via close-up ziet heeft hij een andere stropdas omWas een foutje! Die shots zijn later opgenomen, aldus Hugh via het audio commentaar op de DVD. Het was me nooit opgevallen, maar nu hij dat zei... ha ha inderdaad
quote:When David arrives at No. 10 Downing, his tie changes 11 times between shots when meeting Natalie. Apparently, Hugh Grant had changed his tie after a post-lunch nap and no one noticed at first. They decided to "play with it" and went all out and changed the tie 11 times just for the heck of it.
Ik vond dat juist hilarisch. Naar Amerika gaan puur om lekkere wijven te scoren.quote:Op maandag 8 maart 2004 11:03 schreef harige_henk het volgende:
Fantastische feelgood movie met een bijzonder geinige cast. Het enige wat ik 'too much' vond was de verhaallijn van de jongen die naar Amerika gaat en daar met 4 meiden eindigt.... Beetje jammer.
Al met al, zeer leuke film, zeker een aanrader en een must-have op DVD.
Geweldig hequote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:04 schreef KonnieKipke het volgende:
scene van Hugh Grant en Pointer siters
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:05 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Geweldig he
Die is inderdaad ook fantastisch (en Keira ziet er best lief uit daarquote:Op woensdag 5 mei 2004 21:56 schreef KonnieKipke het volgende:
Daarnaast vind ik die scene met Keira Knightly en de ene gozer met al die borden op kerstavond fantastisch!
Daar is ze ook liefquote:Op woensdag 5 mei 2004 22:00 schreef KonnieKipke het volgende:
Ze moest na die opnames van Love Actually geloof ik meteen door naar Pirates of the Carribean
Zelden zoveel lol gehad bij het commentaar van regie en acteurs.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:51 schreef Sonja27 het volgende:
Noem mij nog eens twaalf van die films met dit niveau dan.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 09:41 schreef static het volgende:
Wat een flutfilm; echt zo'n 13 uit een dozijn gebeuren.
Inderdaad, heel pijnlijk die scene.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:07 schreef Loesje29 het volgende:
Het stiekem huilmoment van Emma Thompson in haar slaapkamer, dan is het moeilijk de ogen droog te houden zeg.
Niveau? Welk niveau? Ik vind hem net zo tenenkrommend als Notting Hill, Bridget Jones's Diary en meer van die duffe voorspelbare schmuk.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 10:39 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Noem mij nog eens twaalf van die films met dit niveau dan.
Ik heb een vaag vermoeden van niet.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:52 schreef static het volgende:
[..]
Niveau? Welk niveau? Ik vind hem net zo tenenkrommend als Notting Hill, Bridget Jones's Diary en meer van die duffe voorspelbare schmuk.
Maar het zal mijn genre niet zijn denk ik.
Mea Culpa.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:03 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik heb een vaag vermoeden van niet.
Maarre, waarom kijk je hem, op de hoes staat al in grote letters: VAN DE MAKERS VAN NOTHING HIL, 4 WEDDINGS EN BRIDgET JONES!!!!!!!!!!!
Je kon het zien aankomen dus
Dat zeiden we toch dwergquote:Op zondag 9 januari 2005 12:39 schreef dwerg het volgende:
Kerst is alweer een paar weken achter de rug, maar dat heeft me er niet van weerhouden om deze film eindelijk eens te kijken. En ik vond hem leuk!
[...]
Een film waar je wel blij van moet worden.
Damn, kutkick! Nu moét ik hem morgen wel weer gaan kijkenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:17 schreef NedeRolf het volgende:
Net weer gezien. Blijft een geweldige film!
Ik kan niet naar die man luisteren zonder meteen 'Meerkat Manor' te denkenquote:Op woensdag 29 november 2006 21:21 schreef KonnieKipke het volgende:
Ik heb hem vorige week nog weer eens voor de 5e keer op DVD gekeken
Die zangscene met All I want for Christmas is goed!
Prachtig geluid in Dolby Digital 5.1
Martine McCutcheon.quote:Op woensdag 29 november 2006 21:21 schreef Loesje29 het volgende:
Wat een ontzettend leuke frisse meid is dat he, Nathalie, de assistente van Hugh!
Ken haar helemaal niet uit andere films ofzo.
Is het iemand opgevallen dat Hugh Grant daar bij de close up's een andere stropdas om heeft? Mij was het niet opgevallen, maar als je de DVD kijkt met commentaar van o.a. Hugh Grant dan vertelt hij dat!quote:Op woensdag 29 november 2006 21:54 schreef Loesje29 het volgende:
Thanks Dwerg
Hoe ze in het begin staat te SHIT-ten en FUCK-en bij het voorstellen aan de Prime Minister![]()
Helemaal geweldig idd.quote:
Met die tekstborden vond ik een mooie scène.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Helemaal geweldig idd.
Leukste vond ik het verhaal tussen Keira Knightley en Andrew Lincoln. Drie onvergetelijke scenes.
- Het huwelijk
- De videoopnames
- Met de tekstborden voor de deur.
Staan vrij veel deleted scenes op. In eerste instantie was Love Actually drie uur, maar ze hebben dus flink wat weggeknipt.quote:Op zaterdag 29 december 2007 15:49 schreef Troel het volgende:
Hij was weer fijn. Straks de dvd maar weer eens opzetten
En inmiddels verdere adepten gesignaleerd in Vlaanderen en Frankrijk.quote:Op donderdag 30 november 2006 15:00 schreef bladibladibla het volgende:
Ik heb gisteravond weer heerlijk zitten zwijmelen bij deze film![]()
Die nieuwe film "Alles is liefde" wordt waarschijnlijk een slechte rip-off, zelfs al speelt ihj rondom Sinterklaas...
Het is echt een heel walgelijke manipulerende film met stomme karakters en Hugh Grantquote:
Het is een romcom, wat verwacht je precies?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:09 schreef Falco het volgende:
[..]
Het is echt een heel walgelijke manipulerende film met stomme karakters en Hugh Grant.
als je daar al niets aan vindt, waarom begin je er dan aan? zelfmarteling?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:09 schreef Falco het volgende:
[..]
Het is echt een heel walgelijke manipulerende film met stomme karakters en Hugh Grant.
Zelfmartelingquote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:24 schreef IV_Xample het volgende:
[..]
als je daar al niets aan vindt, waarom begin je er dan aan? zelfmarteling?
wij vonden het een heerlijke film
Sorry sorry! Neemt niet weg, dat ik best mijn mening over dit stuk cinema kan gevenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:22 schreef IV_Xample het volgende:
[..]
ja je kan er alles aan doen om jezelf te vermaken
^Dit dusquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:10 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik hou zelf niet zo heel erg van romcoms, maar deze vond ik erg prettig.
Jaquote:Op woensdag 22 december 2010 12:45 schreef Urquhart het volgende:
Vanavond op RTL5Toch wel een van de ultieme kerstfilms
Voor vrouwen wel ja.quote:
Of is gay. Nee deze kerstfilm is echt het dieptepunt in het romcom-genre.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:39 schreef Micson het volgende:
[..]
Voor vrouwen wel ja.
Ik vind dit echt een tergend zoete en clichematige chickflick, elke man die dit leuk vindt moet zich kapotschamen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |