abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage zondag 12 oktober 2003 @ 23:17:48 #1
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_13838693

Cast (in credits order)
Laura Linney .... Sarah
Liam Neeson .... Daniel
Martine McCutcheon .... P.M.'s Tealady
Rowan Atkinson
Elisha Cuthbert
Chiwetel Ejiofor
Colin Firth .... Jamie
Martin Freeman
Adam Godley .... Mr. Trench
Hugh Grant .... P.M.
January Jones
Keira Knightley .... Juliet
Andrew Lincoln .... Mark
Rory MacGregor .... Sound Engineer
Heike Makatsch
Kris Marshall .... Colin
Lúcia Moniz .... Portuguese maid
Bill Nighy
Anne Reid .... Mrs. Monroe
Denise Richards
Alan Rickman .... Harry
Rodrigo Santoro
Emma Thompson .... Karen
Billy Bob Thornton .... President of US

Zag de trailer. Lijkt me een leuke film.

[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 12-10-2003 23:24]

pi_13838777
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 23:17 schreef SunChaser het volgende:
Billy Bob Thornton .... President of US
Weinig Brits aan, maar
:{
  zondag 12 oktober 2003 @ 23:21:14 #3
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_13838799
Je plaatje wordt geblokkeerd door de server waar ie op staat .
pi_13838814
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 23:20 schreef SODA het volgende:
Weinig Brits aan, maar
Nou ja, het is wel handig als de president van de USA een amerikaans accent heeft, en niet een bijv. een Brits of een Oostenrijks.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  zondag 12 oktober 2003 @ 23:23:47 #5
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_13838872
Lijkt me wel een aardige romantische comedy inderdaad. De trailer, die ik een paar weken geleden voor de sneak gezien heb, zag er best leuk uit, zeker voor een romantische comedy. De schrijver is dezelfde als van Notting Hill en Bridget Jones' Diary en deze keer neemt hij ook de regie voor zijn rekening. De kans zit er dik in dat deze film net zulke hits zullen worden als deze beide films.

Zeker een film die ik wel wil zien, niet in de laatste plaats omdat Keira Knightley erin meespeelt

IMDb

pi_13841577
Toen de trailer ten einde liep vond er een historisch moment plaats: ik heb voor de eerste keer moeten lachen om Hugh Grant

[Dit bericht is gewijzigd door Joppe op 13-10-2003 11:50]

Redactie Frontpage maandag 13 oktober 2003 @ 08:02:15 #7
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_13842516
Ben alleen bang dat alle grappen in de trailer zitten.
  maandag 13 oktober 2003 @ 22:12:22 #8
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_13861745
Wauw! Wat een cast.

Toch missen we er een paar leuken, maar je kunt nu eenmaal niet alles krijgen. Ziiieeen!

Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  Redactie Frontpage vrijdag 7 november 2003 @ 08:06:23 #9
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_14450462
Er lopen 10 verhaallijnen door elkaar.
pi_14464522
Heeft iemand hem al gezien in de sneak? Ik ga morgen naar de voorpremiere via de veronica gids!!!!
  vrijdag 7 november 2003 @ 17:21:59 #11
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_14464776
Ik mis anders dé ultieme Brit: Michael Caine .

Maargoed, alleen al voor Alan Rickman wil ik deze film zien .

vrijdag 7 november 2003 @ 17:27:15 #12
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_14464906
Oh, en ook voor Liam Neeson en Colin Firth .

Btw, die voice-over bij de trailer klinkt voor geen meter. Een beetje Amerikaans zitten lullen bij een Britse film (en dan ook nog de namen over-Amerikaans uitspreken: Ellen Rikmen. Ik wil 'n Alan Rickm'n).

pi_14480218
Wooooooooooohooooooooooooooooooooooooooooooooo gaat dat zien gaat dat zien!!!! Ik heb hem inmiddels gezien en hij is dus gewoon echt nog leuker dan ik dacht! Ik vond hem gewoon briljant! De humor is geweldig, af en toe echt tranen met tuiten gelachen, Bill Nighy is geweldig als de overjarige zanger! Hij steelt echt de show!!!! Eigenlijk waren het stuk voor stuk hele leuke personages! De film is hier en daar zelfs verrassend. Ik heb echt zitten genieten van begin tot eind. Dit gaat een hele grote hit worden! De film kreeg op het eind zelfs applaus, de laatste keer dat ik dit meemaakte was bij Titanic! Iedereen sprak vol lof en het is ook erg leuk om alan rickman ineens te zien als brave huisvader (nou ja braaf........) ipv een of andere misdadiger....

Voor mij echt een dikke 10!

(Hou je niet van romantische feel good movies, dan heeft het denk ik weinig zin om te gaan, just a warning! Maar voor liefhebbers van Notting Hill, Bridget Jones en 4 weddings and a funeral is dit echt een absolute must see!!!)

zaterdag 8 november 2003 @ 13:49:08 #14
51929 MrAbagnale
never stop trying
pi_14480280
dit lijkt me echt een geweldige film. kan er niet meer over zeggen. is de trailer nog ergens te zien trouwens?
I'm running out of time
  zaterdag 8 november 2003 @ 14:08:02 #15
46998 Duder
strolling along
pi_14480754
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 13:46 schreef Sonja27 het volgende:
Wooooooooooohooooooooooooooooooooooooooooooooo gaat dat zien gaat dat zien!!!! Ik heb hem inmiddels gezien en hij is dus gewoon echt nog leuker dan ik dacht! Ik vond hem gewoon briljant! De humor is geweldig, af en toe echt tranen met tuiten gelachen, Bill Nighy is geweldig als de overjarige zanger! Hij steelt echt de show!!!! Eigenlijk waren het stuk voor stuk hele leuke personages! De film is hier en daar zelfs verrassend. Ik heb echt zitten genieten van begin tot eind. Dit gaat een hele grote hit worden! De film kreeg op het eind zelfs applaus, de laatste keer dat ik dit meemaakte was bij Titanic! Iedereen sprak vol lof en het is ook erg leuk om alan rickman ineens te zien als brave huisvader (nou ja braaf........) ipv een of andere misdadiger....

Voor mij echt een dikke 10!

(Hou je niet van romantische feel good movies, dan heeft het denk ik weinig zin om te gaan, just a warning! Maar voor liefhebbers van Notting Hill, Bridget Jones en 4 weddings and a funeral is dit echt een absolute must see!!!)

Je ziet wat van die film terecht is gekomen....
Ik heb meer respect voor feministen met grote borsten.....
pi_14480858
Ik heb m net gezien tijdens zo'n voorpremiere van Veronica, en ik zat bijna te brullen aan het einde (dat is positief). Lekker romantisch, eindelijk eens een leuke Kerstfilm.

Alleen jammer dat naast me kids van een jaar of 6 zaten die ten eerste een enorme bak snoep hadden meegenomen (om half 11 's ochtends... alleen de zoete geur al ) en zich verveelden en elkaar gingen slaan en gingen bleren en vooral als er wat naakt in beeld was. Oh, en ze moesten ook halverwege naar de plee. Godzijdank waren ze na de pauze opgerot. Ik heb die halve film niet goed kunnen zien omdat er blagen anast me zaten te etteren. Ach, ga ik nog wel een keertje....

Tap tap tap
pi_14481686
Hey ik was ook via veronica! Waar heb jij hem gezien? Ik was in Amsterdam (zonder pauze trouwens)
pi_14482816
in ede...
Tap tap tap
  zaterdag 8 november 2003 @ 17:13:31 #19
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_14484366
trailer gezien.. not my kind of movie
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
pi_14485370
Lijkt me enorm leuk!!!

Ik heb ook genoten van Notting Hill, Four Weddings en Bridget Jones.

Why are you wearing that stupid man suit?
pi_14486485
Dat kan BdR, je moet er ook wel van houden! Niet iedereen houdt van Feel good movies. Zo ben ik niet zo LOTR of The Matrix fan... Ieder zijn ding!
  zondag 9 november 2003 @ 21:26:09 #22
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_14510358
Hm, heb vanavond de trailer gezien nog vóór The Matrix. Lijkt me een leuke film.

En Keira Knightley

[Dit bericht is gewijzigd door Dr_Crouton op 09-11-2003 21:28]

The Internets, I needs it..
  zondag 9 november 2003 @ 21:35:28 #23
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_14510541
heb de trailer ook gezien, lijkt me echt weer een standaard britse romcom a la 4 wedding, BJD etc.

Wel geinig dat Elisha Cuthbert er in zit...

[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  zondag 9 november 2003 @ 22:20:22 #24
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_14511593
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 17:21 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik mis anders dé ultieme Brit: Michael Caine .

Maargoed, alleen al voor Alan Rickman wil ik deze film zien .

Wat dacht je dan van Roger Moore?

Alan Rickman regeert, maar ik ga al voor Colin Firth.

Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_14512343
mr darcy!
en ook jammer dat orlando bloom en gary oldman niet meedoen, dan was het echt feest geweest
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')