Trouwens, als Ten Hoopen in de veronderstelling leeft dat kraken niet verboden is, wat zeurt hij dan dat kraken niet langer "gedoogd" zou moeten worden? Als iets niet verboden is, kan het ook niet gedoogd worden. De man praat poep.
Heel erg opvallend is het feit dat Ten Hoopen banden met de bouwwereld heeft en bovendien lid was van de parlementaire commissie bouwfraude (bron). Waar de LPF-er van As tenminste nog het 'fatsoen' had zijn lidmaatschap van die commissie op te geven om in elk geval de schijn van gemengde belangen te vermijden, kon Ten Hoopen rustig blijven zitten.
Je kan alleen maar vermoeden dat zijn motie niet ingegeven is door de wens het hele volk te vertegenwoordigen. De wensen van de onroerend goedsector, dat is waarschijnlijker.
quote:Normale mensen zouden dat inderdaad erg debiel vinden.
Op maandag 13 oktober 2003 11:04 schreef Kiki het volgende:
Het moment dat ik mijn eigen pand betreed, het pand waar IK voor betaal..dan pleeg IK huisvredebreuk. WTF?!?!
quote:Wat heeft dat er nu weer mee te maken. Ach ja, zelfmedelijden natuurlijk. Dit is gewoon een debiele regeling voor debiele mensen.
Op maandag 13 oktober 2003 11:12 schreef mvdlubbe het volgende:
Maar ja, helaas hebben die eikels van de linkse kerk de afgelopen 50 jaar continu alles fout gedaan he. En daarom is het nu zo.
In de Markthof zat tot vorige maand nog een C&A, de laatste winkel. Die is nu weg. En er is direct begonnen met afbreken. Dat is het principe. En niet een pand jaren laten leegstaan, maar direct iets doen met de locatie.
Niet per definitie dat ik het 'eens' ben met het kraakbeleid. Maar het leeg laten staan van panden ben ik het nog meer oneens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |