abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13843840
Ik blijf de motie waarin de regering gevraagd wordt met wetsvoorstellen te komen om kraken te verbieden onzin vinden. Kraken is immers al verboden. Je gaat toch ook niet vragen om een wetsvoorstel waarin het stelen van brood verboden wordt?

Trouwens, als Ten Hoopen in de veronderstelling leeft dat kraken niet verboden is, wat zeurt hij dan dat kraken niet langer "gedoogd" zou moeten worden? Als iets niet verboden is, kan het ook niet gedoogd worden. De man praat poep.

Heel erg opvallend is het feit dat Ten Hoopen banden met de bouwwereld heeft en bovendien lid was van de parlementaire commissie bouwfraude (bron). Waar de LPF-er van As tenminste nog het 'fatsoen' had zijn lidmaatschap van die commissie op te geven om in elk geval de schijn van gemengde belangen te vermijden, kon Ten Hoopen rustig blijven zitten.

Je kan alleen maar vermoeden dat zijn motie niet ingegeven is door de wens het hele volk te vertegenwoordigen. De wensen van de onroerend goedsector, dat is waarschijnlijker.

maandag 13 oktober 2003 @ 11:04:45 #252
18917 Kiki
Honni soit qui mal y pense..
pi_13844531
Okee, dus er is woningnood.. dat geeft niemand het recht om zichzelf het eigendom van een ander zich toe te eigenen.
Ik kan het best begrijpen dat mensen kraken, mee eens ben ik het er niet mee.
Maar wat mij vooral tegen de borst stuit, is dat op het moment dat ik een pand leeg heb staan, voor wat voor reden dan ook..(ik betaal de kosten, ik bepaal wat er mee gebeurd) en dat pand wordt gekraakt... Het moment dat ik mijn eigen pand betreed, het pand waar IK voor betaal..dan pleeg IK huisvredebreuk. WTF?!?!
Kijk DAT is krom. Als er krakers in mijn pand zitten, en ik heb er geen last van..prima. Als ze de boel heel houden en netjes laten, heel goed. Maar het moment dat ik vraag of ze weg willen gaan, dan moeten ze dat ook per direct doen. Ik vind het al aardig genoeg van mezelf dat ze er een tijdje hebben kunnen wonen..dus dan moeten ze mij ook met hetzelfde respect behandelen en weggaan wanneer dat gevraagd wordt.
Money talks, Bullshit walks!
pi_13844594
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 11:04 schreef Kiki het volgende:
Het moment dat ik mijn eigen pand betreed, het pand waar IK voor betaal..dan pleeg IK huisvredebreuk. WTF?!?!
Normale mensen zouden dat inderdaad erg debiel vinden.
  maandag 13 oktober 2003 @ 11:12:26 #254
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_13844667
Maar ja, helaas hebben die eikels van de linkse kerk de afgelopen 50 jaar continu alles fout gedaan he. En daarom is het nu zo.
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
pi_13844810
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 11:12 schreef mvdlubbe het volgende:
Maar ja, helaas hebben die eikels van de linkse kerk de afgelopen 50 jaar continu alles fout gedaan he. En daarom is het nu zo.
Wat heeft dat er nu weer mee te maken. Ach ja, zelfmedelijden natuurlijk. Dit is gewoon een debiele regeling voor debiele mensen.
  maandag 13 oktober 2003 @ 11:40:02 #256
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_13845205
In Den Haag is recentelijk getoond hoe het wel moet.

In de Markthof zat tot vorige maand nog een C&A, de laatste winkel. Die is nu weg. En er is direct begonnen met afbreken. Dat is het principe. En niet een pand jaren laten leegstaan, maar direct iets doen met de locatie.

Niet per definitie dat ik het 'eens' ben met het kraakbeleid. Maar het leeg laten staan van panden ben ik het nog meer oneens.

12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')