Mabel komt niet in het verhaal voor. Ben benieuwd of ze het script nog omgooien, ook nav de verhalen van Charlie.
quote:Ze gooien het script niet om ivm Mabel. Las ik ergens in de krant (Metro ofzo).
Op zaterdag 11 oktober 2003 12:32 schreef SunChaser het volgende:
Momenteel zijn de opnames bezig van De Dominee. Met Chantal Janzen als gangsterliefje.Mabel komt niet in het verhaal voor. Ben benieuwd of ze het script nog omgooien, ook nav de verhalen van Charlie.
Peter Paul Muller speelt Bruinsma. Chantal Janzen speelt z'n vriendin, Frank Lammers z'n beste vriend. Verder zitten Cas Jansen, Tygo Gernandt, Johnny de Mol, Dragan Bakema, Marcel Musters en Huub Stapel er in, als je een aantal internetpagina's moet geloven.
Gelukkig geen Mabel dus, maar een Charlie-figuur als comic relief is zo'n fout idee dat het goed is - Frank Lammers zou dat heel goed kunnen eigenlijk .
quote:Ik wacht in spanning af in hoeverre het leven van "de dominee" echt in een film past.
Op zaterdag 11 oktober 2003 12:32 schreef SunChaser het volgende:
Momenteel zijn de opnames bezig van De Dominee. Met Chantal Janzen als gangsterliefje.Mabel komt niet in het verhaal voor. Ben benieuwd of ze het script nog omgooien, ook nav de verhalen van Charlie.
quote:hahahaha lijkt er wel op, niet zo subtiel trouwens
Op zondag 12 oktober 2003 05:55 schreef NiMAGiNE het volgende:
Heeft Chantal nou coke aan d'r buik getaped?
quote:Wel handig... Als je ff snel je neus moet poederen...
Op zondag 12 oktober 2003 05:57 schreef pos het volgende:[..]
hahahaha lijkt er wel op, niet zo subtiel trouwens
quote:Lang rietje erin en klaar
Op zondag 12 oktober 2003 05:59 schreef NiMAGiNE het volgende:[..]
Wel handig... Als je ff snel je neus moet poederen...
quote:Om het verhaal een beetje levensecht te verfilmen zal niet meevallen.
Op zondag 12 oktober 2003 06:15 schreef BAZZA het volgende:
Het zou leuk zijn als Charlie ook een rolletje zou krijgen, en zo niet dat weet hij wel raad met de producer.
een ideale rol voor Theo van Goghquote:Op zondag 1 augustus 2004 09:23 schreef SunChaser het volgende:
Ik denk dat ik Charlie wel ga missen in de film
En hoe was ie?quote:Op zondag 1 augustus 2004 09:20 schreef SunChaser het volgende:
Ik ga morgen naar de persvoorstelling. Ben erg benieuwd.
idd hoe was ie?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:40 schreef BaantjerWebby het volgende:
[..]
En hoe was ie?
De poster ziet er erg amateuristisch uitquote:Op zondag 4 juli 2004 14:39 schreef BaantjerWebby het volgende:
De officiële website is online:
http://www.dedominee.nl
[afbeelding]
vond ik ook al jaquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 13:41 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
De poster ziet er erg amateuristisch uit
doe het em maar eens na in paintquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 17:52 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
vond ik ook al ja![]()
De film waarschijnlijk ook.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 13:41 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
De poster ziet er erg amateuristisch uit
Da's ook debiel. Waarom noem je een film dan "De Dominee"? En waarom wel die link maken (nota bene met grote letters op de filmposter) als je er vervolgens een gewone gangsterfilm van maakt. Beetje makkelijk teren op de hype rond een bekende crimineel.quote:Op zondag 22 augustus 2004 01:42 schreef SunChaser het volgende:
Ik heb de film idd gezien 3 weken terug. Ik ga er deze week een review over schrijven. Even kort, het gaat dus NIET over Klaas Bruinsma, maar tis geinsprireerd op Klaas B. Klaas heet ook geen Bruinsma. Ik moet zeggen dat Mabel Gate bij Peter R. de Vries spannender was. Ik miste ook van alles in de film, geen Charly, geen Neeltje Jacoba, geen zeilwedstrijden. Jammer.
André Brilleman bedoel je? Die kickbokser die ingeblikt ging zwemmen?quote:Op zondag 22 augustus 2004 14:10 schreef SunChaser het volgende:
Ze noemen hem in de film ook dominee en die kickbokser komt ook voor.
er staat weer een mooie banner over je review heen in FireFoxquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 01:23 schreef SunChaser het volgende:
Mijn review:
Op 2 september gaat de langverwachte film over het leven van Klaas Bruinsma in premičre. Hoewel, het gaat niet echt over het leven van de Nederlandse gangster, het is er op gebaseerd. De film gaat over de opkomst van drugsbaron Klaas Donkers en de onderlinge verhoudingen tussen hem, zijn vriendin en zijn beste vriend.
[[url=http://images.fok.nl/upload/cast2dominee.jpg]afbeelding]
Chantal Janzen, Peter Paul Muller en Frank Lammers.[/url]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |