Geniet ervan, verlies je hoofd niet en denk na bij wat je doet, maar... laat het verstand niet altijd leiden... gevoel is ook heel belangrijk!
Knuffel van mij (of mag dat nu niet meer?)
quote:En sint Jutemus hebben we ook gelijk gehad
Op 12 april 2001 21:54 schreef DIGGER het volgende:
Dus Pasen en Pinksteren vallen dit jaar toch op 1 dag!
Klasse Djeez!!!
quote:Die kreeg ik pas te horen na de eerste wip...
Op 12 april 2001 23:27 schreef ZFLaSH het volgende:
Weet je wel d'r achternaam?
Ohja, ik kreeg zelfs nog een compliment van haar gisteren! Ze zei dat ze het knap vond dat ik ondanks mijn onervarenheid precies wist hoe ik een vrouw moest verwennen. Hierbij wil ik dan ook alle Fokkers bedanken die in dit forum schrijven over beffen, tepelzuigen, strelen en alle andere mooie dingen. Ik ben een gelukkig man... Shit, ze is er niet, moet ik weer met mijn rechterhand!
Groetjes,
Djeez
PSe moet eigenlijk eerder langskomen. Mijn keuken is weer een grote bende...
quote:Player...
Op 12 april 2001 23:51 schreef Djeez het volgende:
Die kreeg ik pas te horen na de eerste wip...
Verder vind ik de schrijfstijl van je verhaal verdacht veel lijken op de verhaaltjes die de foto's in bladen als de Chick vergezellen.
En ik vind ook dat het hoe leuk het ook voor je is ontknaapt te zijn dat je niet zo in geuren en kleuren hoeft te vertellen over HOE het precies ging. Getuigt van weinig respect voor dat meisje.
Enfin, kijk maar wat je er mee doet. Ik hoop dat je gelukkig wordt met haar.
quote:LOL
maar ik zal het proberen even wat beknopt weer te geven. Ook laat ik enkele 'details' weg
quote:Kun je GVD nu nooit eens normaal doen?
Op 12 april 2001 22:25 schreef Koes het volgende:
Ow en interessant idee: stel haar eens aan Tara voor, dan wordt ie
misschien ook ooit nog eens een man !!!
En voor de rest ben ik het ook helemaal oneens met Koes, ik kan best begrijpen dat je zo smoorverliefd kan worden.
Djeez, ik heb anderhalf jaar op dit topic gewacht, wetend dat het zou komen
En vandaag was dan die verlossende dag (of gister al, omdat het inmiddels middernacht is geweest)
Ik ben heel blij voor je, en ik heb het gevoel dat voor jou een hele zorg van je schouder is gevallen. Iets wat je veel bezig hield en waar je erg mee zat is nu voorbij en je mag er nu lekker van genieten
Doe dat dan ook zoveel mogelijk
quote:zou je datwel doen
Op 13 april 2001 00:55 schreef LWaS het volgende:
Gefelici Djeez !!* schudt hand
enne djeez...
geniet maar vrij met mate
[Dit bericht is gewijzigd door dolfina-chica op 13-04-2001 01:06]
* DJEEZ?! haal je leuter uit dr preut en kom op fok!
quote:
Op donderdag 12 april 2001 20:54 schreef Djeez het volgende:Ook laat ik enkele 'details' weg, omdat zij een Fok!lurker is.
quote:Klopt, maar toen kwam De Crash..
Op dinsdag 25 september 2001 10:29 schreef cruesli het volgende:
Was dit niet een heel oud topic waar veel meer reacties op waren? Ik kan me toch echt iets van 5 of 6 pagina's herinneren...
quote:Soms is het moeilijk kiezen
Op maandag 24 september 2001 18:18 schreef gday het volgende:
Jammer is dat, als men totaal opgaat in "de vriendin" .. een close friend van me is daar nu ook mee bezig, en ik zie hem tegenwoordig 2 keer per maand, terwijl hij op 3 minuten lopen woont. Neemt geen tijd meer voor zijn vrienden ..
Een biertje drinken met je vrienden en oude koeien uit de sloot halen
urenlang je vriendin verwennen en je laten verwennen
KEUZES.. ???!!!
P.S. Mijn beste vriend woont dichtbij mijn vriendin, ik probeer het te combineren...maar ja
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |