schandaligquote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:04 schreef SuperMocio het volgende:
[..]
De scene gefilmd op station Haarlem had ook een paar missers. De bovenleiding en een moderne prullenbak in de achtergrond (zo'n rechthoekige grijze) waren duidelijk in beeld.
Onzin, SD droeg SS uniformen met het SD teken op de mouw:quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:54 schreef sizzler het volgende:
# Factual errors: Military officers Muntze and Franken are claimed to be SD (Sicherheitsdienst) officers, but in the film they are wearing SS (SchutzStaffel)-uniforms. SD-officers had their own uniforms.
Tof dat zelfs over dat soort details er goed nagedacht isquote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:41 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Onzin, SD droeg SS uniformen met het SD teken op de mouw:
[afbeelding]
Ich Bin die Fesche Lola van Marlene Dietrich.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:37 schreef speedfreakssj het volgende:
zeg, hoe heet dat nummer ook alweer waar ellis zingt en die ene bolle ziet die haar familie afschoot?
het is een heel bekend numnmer en ik wil het graag eens vinden. op internet vind ik nog niks oiver soundtracks oid.
het is waar ze zeg maar gaat kotsen na de champahnge
"Nou ja eh.. Tis een begin"quote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Ich Bin die Fesche Lola van Marlene Dietrich.
http://www.tvportal.nl/ca(...)tream.jsp?channel=68
hoeveel keer was je al van plan om te gaan?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:18 schreef jorienvdherik het volgende:
ik ga om 5 uur ook eindelijk, in tschunski ben benieuwd
Ik vind het wel frapant dat al die SS'ers in de meeste films bij dezelfde divisie zijn aangesloten. Gezien het doodshoofd op de pet/hoed op het hoofd. Dat teken is toch van het totenkopskommando? Ik dacht dat die grotendeels in de concentratiekampen zaten.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:41 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Onzin, SD droeg SS uniformen met het SD teken op de mouw:
[afbeelding]
2/3 keer geloof ikquote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:01 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hoeveel keer was je al van plan om te gaan?
Tuschinski?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:03 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
2/3 keer geloof iknu ga ik maar zelf, naar de mooiste/ beste bioscoop van nederland ?
Cinemecquote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:03 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
2/3 keer geloof iknu ga ik maar zelf, naar de mooiste/ beste bioscoop van nederland ?
Ja !quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo ff jullie spoilers kijken,
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:46 schreef AltamirA het volgende:
Hehe ja op dat moment had ik dus even iets gemist, mijn vriendin wist het ook niet, maar wie is degene in de doodskist en wie degene achter het stuur?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb de film 2 keer gezien, mag jij mij een screenshot geven van die prullenbak want die heb ik echt niet gezien hoor en heb er nog wel op gelet!!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:04 schreef SuperMocio het volgende:
[..]
De scene gefilmd op station Haarlem had ook een paar missers. De bovenleiding en een moderne prullenbak in de achtergrond (zo'n rechthoekige grijze) waren duidelijk in beeld.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:09 schreef klossie het volgende:
[quote]Op donderdag 5 oktober 2006 22:55 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Carpe diem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Carpe diem
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:10 schreef Zuignapje het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je zult het een goede film vinden, denk ikquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:27 schreef Rory78 het volgende:
Kga zondag...
dank je, ach, andere dingen was ik juist weer niet scherp in. leuk om er hier nog even over door te speculeren.quote:
jaquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:43 schreef klossie het volgende:
[..]
dank je, ach, andere dingen was ik juist weer niet scherp in. leuk om er hier nog even over door te speculeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |