2/3 keer geloof ikquote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:01 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hoeveel keer was je al van plan om te gaan?
Tuschinski?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:03 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
2/3 keer geloof iknu ga ik maar zelf, naar de mooiste/ beste bioscoop van nederland ?
Cinemecquote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:03 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
2/3 keer geloof iknu ga ik maar zelf, naar de mooiste/ beste bioscoop van nederland ?
Ja !quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo ff jullie spoilers kijken,
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:46 schreef AltamirA het volgende:
Hehe ja op dat moment had ik dus even iets gemist, mijn vriendin wist het ook niet, maar wie is degene in de doodskist en wie degene achter het stuur?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb de film 2 keer gezien, mag jij mij een screenshot geven van die prullenbak want die heb ik echt niet gezien hoor en heb er nog wel op gelet!!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:04 schreef SuperMocio het volgende:
[..]
De scene gefilmd op station Haarlem had ook een paar missers. De bovenleiding en een moderne prullenbak in de achtergrond (zo'n rechthoekige grijze) waren duidelijk in beeld.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:09 schreef klossie het volgende:
[quote]Op donderdag 5 oktober 2006 22:55 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Carpe diem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Carpe diem
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:10 schreef Zuignapje het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je zult het een goede film vinden, denk ikquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:27 schreef Rory78 het volgende:
Kga zondag...
dank je, ach, andere dingen was ik juist weer niet scherp in. leuk om er hier nog even over door te speculeren.quote:
jaquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:43 schreef klossie het volgende:
[..]
dank je, ach, andere dingen was ik juist weer niet scherp in. leuk om er hier nog even over door te speculeren.
dat was expressquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:02 schreef sizzler het volgende:
Halina Reijn heeft een genant moment tijdens premiere zwartboek:
http://www.youtube.com/watch?v=g9twlxcjWxg
zou inderdaad leuk zijn.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:12 schreef -Sum- het volgende:
zal wel tof zijn om weer eens een nederlandse film in die lijst te hebben
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
Carice is ook de beste film?
Ja, ook beste regisseur.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:40 schreef Jeanne_Darc het volgende:
3 Kalveren al toch?
Dat bleek achteraf zo gepland te zijn. Dit fragment was ter promotie van Pink Ribbon (tegen borstkanker) waarvoor ook Halina zich inzet.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:02 schreef sizzler het volgende:
dat klopt, maar ik zoek die ene met wir marchieren auf dem engelsen of zoiets.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Ich Bin die Fesche Lola van Marlene Dietrich.
http://www.tvportal.nl/ca(...)tream.jsp?channel=68
zwartboek is beter dan oberquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:49 schreef golfer het volgende:
Carice heeft dat Gouden Kalf zeker verdiend, die overige Kalveren hadden beter verdeeld mogen worden tussen Zwartboek en Ober.
hij zit ook in ober, daar praat die nederlandsquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:36 schreef karoltje het volgende:
Die gast die Franken speelt (dikke enge duitser met klein piemeltje) vond ik in de film op de een of andere manier charming. Maar als je zijn filmpje kijkt (op www.zwartboekdefilm.nl onder filmpjes - cast) zie je dus dat het echt een hilarische gast is
. Hij kan een paar Nederlandse zinnetjes en lacht keihard om alles
.
Klopt. Behalve dat ie zo een nare rol moet spelen, lijkt het mij een toffe gast.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
hij zit ook in ober, daar praat die nederlands![]()
dat accent in ober is geweldigquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Klopt. Behalve dat ie zo een nare rol moet spelen, lijkt het mij een toffe gast.
Veel foute WW2 liedjes van de Duitsers kan je hier vinden:quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:02 schreef speedfreakssj het volgende:
dat klopt, maar ik zoek die ene met wir marchieren auf dem engelsen of zoiets.
HOUDT HET DAN NOOIT OP????!!!!!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:02 schreef sizzler het volgende:
nog is een keer kijken ergensquote:Op zondag 8 oktober 2006 13:17 schreef ZwarteMagika het volgende:
Gister kwam er om middernacht nog een making of op rtl 7, stond niet in de gids maar zapte er toevallig langs, wel interessantMeeste materiaal staat ook gewoon op de site, hier zaten nog interviews tussendoor.
HOUDT HET DAN NOOIT OP?????????quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:44 schreef jorienvdherik het volgende:
Bijna een deel 2 voor het topic,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |