M'n vrouw en ik zijn gisteravond in de Munt in Amsterdam geweest, was helemaal vol. Prachtige film, werkelijk schitterend acteerwerk en een enorm goed verhaal. Helaas een heel klein beetje ongeloofwaardig, en weinig muziek (ik ben een soundtrackfetisjist), maar al met al een dikke 9+quote:Op zondag 17 september 2006 14:20 schreef Blinker het volgende:
Gisteren bekeken in een uitverkochte zaal in Cinestar Enschede
Maar inderdaad het is een geweldige film! Gewoon allemaal kijken
Ik heb nu eindelijk ook kaartjes voor Cinestar Enschede.quote:Op zondag 17 september 2006 14:20 schreef Blinker het volgende:
Gisteren bekeken in een uitverkochte zaal in Cinestar Enschede
Maar inderdaad het is een geweldige film! Gewoon allemaal kijken
soundtrackfetisjistquote:Op zondag 17 september 2006 15:18 schreef iamredleader het volgende:
[..]
M'n vrouw en ik zijn gisteravond in de Munt in Amsterdam geweest, was helemaal vol. Prachtige film, werkelijk schitterend acteerwerk en een enorm goed verhaal. Helaas een heel klein beetje ongeloofwaardig, en weinig muziek (ik ben een soundtrackfetisjist), maar al met al een dikke 9+
vond die scenequote:Op zondag 17 september 2006 21:16 schreef Pelgrim het volgende:
Ik heb hem gisteren gezien. Ik vond het een steengoede film. Alleen jammer van Johnny de Mol. Hij irriteerde me enigszins met zijn Costa-hoofd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. wel leuk, maar verder voegt hij niet veel toe idd.
Laat maar komen die dvdquote:Gisteren in de bios:
Zwartboek
Uitermate vakkundig gemaakte en spannende thriller van Verhoeven. Het is dan ook meer een thriller geworden dan een drama film, maar dat had ik eigenlijk niet anders verwacht. Het verhaal ziet goed in elkaar en blijft spannend tot op het einde. De film ziet er met z`n grootse en mooi aangeklede sets goed uit en het acteerwerk is uitstekend. Vooral Carice van Houten zet wederom een sterke rol neer.
Verhoeven is terug en hoe. Zeker een aanrader.
IMDB Cijfer: 7,9/10
Mijn Cijfer: 8,0/10
Dat ligt aan de deal. Misschien legt AH wel bij voor elk tweede kaartje. Zal wel niet volledige prijs zijn, de bioscopen betalen vast ook mee. Maar denk niet dat de filmmaatschappijen er onder leiden.quote:Op maandag 18 september 2006 13:29 schreef Aventura het volgende:
Het is al een gouden film, maar heeft toch niet een recordopbrengst vanwege de AH-actie
Das waar, wellicht heeft het alleen gevolgen voor de statistieken maar niet voor de maatschappij zelf.quote:Op maandag 18 september 2006 14:00 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dat ligt aan de deal. Misschien legt AH wel bij voor elk tweede kaartje. Zal wel niet volledige prijs zijn, de bioscopen betalen vast ook mee. Maar denk niet dat de filmmaatschappijen er onder leiden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |