[Centraal] Feedback voor General Chat (1)
Moderating Methods General Chat (2)
Moderating Methods GC - Deel 3.
Je weet ondertussen denk ik wel wat je hier kwijt kunt... alle commentaar op modswijzen in GC, en GC in het algemeen. Zo simpel is het eigenlijk. .
er worden hier nare doodsverwensingen gedaan.
quote:* Scorpionsworld Leest topic onder de link
Op donderdag 9 oktober 2003 06:15 schreef MikeyMo het volgende:
IR. Baboon heeft een pokkehekel aan bedanktopicser worden hier nare doodsverwensingen gedaan.
Het blijft toch raar dat sommige mensen gewoon niet na kunnen denken bij wat ze posten/zeggen.
Ik ben het absoluut met je eens Mickey dat dit absoluut belachelijk en ongewenst gedrag is.
Iets wat ik even wilde vragen: Wat vinden jullie van dit soort topics?
Komt dit in principe niet op hetzelfde neer op plaatsnaamtopics, en zijn ze dan weer niet gewenst?
quote:De post van Kreator in dat topic zegt wat mij betreft genoeg
Op donderdag 9 oktober 2003 07:54 schreef sweek het volgende:
Ik ga even kijken in dat topic Mikeymo...Iets wat ik even wilde vragen: Wat vinden jullie van dit soort topics?
Komt dit in principe niet op hetzelfde neer op plaatsnaamtopics, en zijn ze dan weer niet gewenst?
quote:imho valt dat onder hetzelfde
Op donderdag 9 oktober 2003 07:54 schreef sweek het volgende:
Ik ga even kijken in dat topic Mikeymo...Iets wat ik even wilde vragen: Wat vinden jullie van dit soort topics?
quote:Wat mij betreft ook, maar tot nu toe loopt het gewoon goed... zolang het niet fout gaat, nog maar niets doen?
Op donderdag 9 oktober 2003 08:25 schreef Magneet het volgende:[..]
imho valt dat onder hetzelfde
quote:zolang er geen flames in de rondte vliegen zou ik zeggen
Op donderdag 9 oktober 2003 08:26 schreef sweek het volgende:[..]
Wat mij betreft ook, maar tot nu toe loopt het gewoon goed... zolang het niet fout gaat, nog maar niets doen?
quote:Ja hoor...
Op donderdag 9 oktober 2003 14:32 schreef bugeye het volgende:
Als een moderator een topic een slotje zet, kan een ander moderator het weer open doen?
[Dit bericht is gewijzigd door Pietverdriet op 11-10-2003 00:24]
quote:Ik heb het niet gesloten, maar ik denk dat het met de kwaliteit van de openingspost te maken gaat hebben... onder andere. Het is jammer dat het zo is, maar zo'n topic over Marrokanen lokt nu eenmaal ook sneller verkeerde reacties uit dan bij een Duitsland topic...
Op zaterdag 11 oktober 2003 00:07 schreef Pietverdriet het volgende:
Waarom word een forum waar vooroordelen tegen Duitsers gespuit worden meest typische duitser , gewoon open gelaten? Ik zette daarin een posting dat als men hetzelfde zou doen met marokkanen direct een slotje zou krijgen. Wat zie ik? Er word een dergelijk topic geopent, Meest typische marokkaan en dat zit gelijk dicht.
Gek
Je mag lekker vooroordelen spuien over "moffen", maar over Naffers niet.
Meten de motjes met twee maten, of mag je bij het discrimineren discrimineren?
quote:ach bij typische duitsers gelijk aankomen met Adolf is dus niet beledigend en kwetsend? Denk dat je als je hier vergelijkbare uiting doet over Marokkanen gelijk een Ban krijgt ipv een slotje.
Op zaterdag 11 oktober 2003 18:04 schreef sweek het volgende:[..]
Ik heb het niet gesloten, maar ik denk dat het met de kwaliteit van de openingspost te maken gaat hebben... onder andere. Het is jammer dat het zo is, maar zo'n topic over Marrokanen lokt nu eenmaal ook sneller verkeerde reacties uit dan bij een Duitsland topic...
quote:Nee, zo'n reactie zou natuurlijk ook niet kunnen in een Duits topic... maar er wordt toch minder snel daar op ingegaan dan bij een Marokkanentopic denk ik...
Op zondag 12 oktober 2003 21:02 schreef Pietverdriet het volgende:[..]
ach bij typische duitsers gelijk aankomen met Adolf is dus niet beledigend en kwetsend? Denk dat je als je hier vergelijkbare uiting doet over Marokkanen gelijk een Ban krijgt ipv een slotje.
wat is er mis met dat topic, dat het op slot moet? Bij mijn weten is er geen vergelijkbaar topic op dit moment open.
quote:Er zijn er al ontelbare over geweest, in welke vorm je het ook giet, ze gaan dicht.
Op dinsdag 14 oktober 2003 11:51 schreef MikeyMo het volgende:
Sta jij in de Fokposter top #250?wat is er mis met dat topic, dat het op slot moet? Bij mijn weten is er geen vergelijkbaar topic op dit moment open.
quote:http://totals.fok.nl/~breuls/totals.fok doet het toch nog steeds?
Op dinsdag 14 oktober 2003 11:51 schreef MikeyMo het volgende:
Sta jij in de Fokposter top #250?wat is er mis met dat topic, dat het op slot moet? Bij mijn weten is er geen vergelijkbaar topic op dit moment open.
quote:dat is geen topic.. gewoon een lijst.. om na te kunnen checken..
Op dinsdag 14 oktober 2003 12:55 schreef mvt het volgende:[..]
http://totals.fok.nl/~breuls/totals.fok doet het toch nog steeds?
quote:en dan kan je meteen alle mensen zien die dus in dat ene topic ja of nee gaan zeggen
Op dinsdag 14 oktober 2003 13:17 schreef Pooks het volgende:[..]
dat is geen topic.. gewoon een lijst.. om na te kunnen checken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |