Hardstyle is juist niet commercieler dan hardhouse.
Mensen die hardstyle kut muziek vinden kunnen de muziek gewoon niet waarderen en horen ook geen hardhouse te luisteren.
quote:Tuurlijk ken ik hollywood maar ja dana en pavo zijn gewoon bekende dj's.
Op maandag 6 oktober 2003 18:16 schreef ladYm00ntjuh het volgende:
denk je? kweenie of je hollywood kent (rdam) maar daar heb je altijd hardstyle feesten met dana en pavo enzo maar dat vink best wel commercieel maar ik vind het allebei leuk en dacht altijd dat het hetzelfde was
Je moet is naar de powerzone of de marcanti in amsterdam gaan das harder.
En als je echt wilt hardstylen moet je naar de hemkade in zaandam gaan.
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 06-10-2003 21:34]
hardhouse is wat eentoniger dan hardstyle
in hardstyle zit meer afwisseling
hardhouse is dus niet te vergelijken met hardstyle
quote:Met die laatste zin maak je dus je eigen post overbodig
Op maandag 6 oktober 2003 18:23 schreef Magistic het volgende:
hardhouse is iets uit de UK
hardstyle komt meer uit nederland, duitsland, italië enz.hardhouse is wat eentoniger dan hardstyle
in hardstyle zit meer afwisselinghardhouse is dus niet te vergelijken met hardstyle
quote:Ja idd hardstyle zit wat meer variatie en melodie in vind ik persoonlijk..
hardstyle komt meer uit nederland, duitsland, italië enz.hardhouse is wat eentoniger dan hardstyle
in hardstyle zit meer afwisselinghardhouse is dus niet te vergelijken met hardstyle
Is niet te vergelijken....
En hardhouse is commerciëler dan Hardstyle...
Maar HardCore is toch het best
[Dit bericht is gewijzigd door poebeertjuh op 06-10-2003 18:31]
quote:Misschien is het niet te vergelijken... Maar in mijn ogen is het beiden simpele muziek. Een effectieve beat met een dito simpel deuntje...
quote:HardStyle trager??? volgensmij heeft HardStyle meer BPM's dan hardhouse hoor....
Op maandag 6 oktober 2003 18:27 schreef poebeertjuh het volgende:
Naar mijn idee is hardhouse sneller dan hardstyle en erg uptempo. Hardstyle is wat trager, maar wel een stuk harder.
Correct me if I'm wrong
Ben naar HardBass geweest van 't weekend en dat ging toch behoorlijk snel....
Toen de Trance Energy feesten nog populair waren was er nog een andere vorm van hardhouse die van Mauro Picotto enzo...
Die 2 vormen van hardhouse zijn met invloeden van gabber, oldschool en newstyle in elkaar overgegaan tot het huidige newstyle...
Dit alles IHMO!
quote:Gehehe foutje, ik bedoelde het net andersom
Op maandag 6 oktober 2003 18:29 schreef Daleo het volgende:[..]
HardStyle trager??? volgensmij heeft HardStyle meer BPM's dan hardhouse hoor....
Ben naar HardBass geweest van 't weekend en dat ging toch behoorlijk snel....
Hardhouse draait meestal op 140Bpm en hardstyle haalt de 160 Bpm wel.
quote:Hmmmzzzz.....
Op maandag 6 oktober 2003 18:28 schreef kapstok11 het volgende:[..]
Misschien is het niet te vergelijken... Maar in mijn ogen is het beiden simpele muziek. Een effectieve beat met een dito simpel deuntje...
Dat zie je ook wel aan het publiek dat er op af komt (nofi), dus in die zin is het wel te vergelijken.
quote:Zo ja best wel!
Op maandag 6 oktober 2003 18:30 schreef poebeertjuh het volgende:[..]
Gehehe foutje, ik bedoelde het net andersom
![]()
HardBass was een mooi feestje....
quote:volgens mij geen ene rotmoer...
wat is nou verschil tussen hardhouse en hardstyle
quote:Ga je ook naar Masters of Hradcore vs Hellraiser op 27 december?
Op maandag 6 oktober 2003 18:34 schreef Daleo het volgende:[..]
Zo ja best wel!
Effe flink los daar..![]()
quote:Was al bang dat de hardshouse en hardstyle mensen daarover gingen vallen... Maar vergelijk het maar's met techno of progressive, het heeft zoveel meer laagjes en steekt zoveel beter in elkaar, iedereen met een beetje gevoel voor maat en die noten kan lezen kan in principe een hardhouse of hardstyle nummer maken...
Op maandag 6 oktober 2003 18:33 schreef Daleo het volgende:[..]
Hmmmzzzz.....
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door kapstok11 op 06-10-2003 18:38]
Veel mensen verwarren hardstyle met hardhouse, neem bv de hardhouse cd's van id-t tijdje terug, was eik ook gewoon hardstyle. Daardoor denken mensen als de term hardhouse valt eik aan hardstyle dingen.
UK hardhouse is bv Tom Harding, Yoji Biomehanika. Hardstyle is Dana, Pavo enz
Als je sets luistert zal je heel groot verschil tussen deze dj's horen.
Hardstyle draait heel veel op de oude gabbernummers alleen dan met een hardstyle oftewel huppelbas eronder waardoor het wat vrolijker overkomt.
Hardhouse heeft ze eige bas, en zal nooit in de buurt komen van gabbernummers.
quote:Zo mooi, was echt top
Op maandag 6 oktober 2003 18:34 schreef Daleo het volgende:[..]
Zo ja best wel!
Effe flink los daar..![]()
quote:Ja misschien.... is nog een beetje de vraag
Op maandag 6 oktober 2003 18:35 schreef swenshady het volgende:[..]
Ga je ook naar Masters of Hradcore vs Hellraiser op 27 december?
Maar iig wel naar Hardcore 4 Life 06 Dec (Tropicana)
quote:Ja zeker volgend jaar weer
Op maandag 6 oktober 2003 18:38 schreef poebeertjuh het volgende:[..]
Zo mooi, was echt top
quote:Zeker weten
Op maandag 6 oktober 2003 18:45 schreef Daleo het volgende:[..]
Ja zeker volgend jaar weer
quote:[Off-Topic]
Op maandag 6 oktober 2003 18:49 schreef poebeertjuh het volgende:[..]
Zeker weten
Maar gelukkig nog een hoop andere feestjes voor het zover is
Welke feestjes heb jij in gedachten...
quote:[off-topic]
Op maandag 6 oktober 2003 18:51 schreef Daleo het volgende:[..]
[Off-Topic]
Hehe, ja dat zeker wel...?Welke feestjes heb jij in gedachten...
quote:Zijn er iig nogal wat
Op maandag 6 oktober 2003 18:58 schreef poebeertjuh het volgende:[..]
[off-topic]
Helemaal precies weet ik het nog niet, maar ik denk aan feestjes als HQ-XL, XQ-Germany, Qlimax, Impulz en wat verder op mijn pad komt
HQ-XL wilde wij hiero ook heen.... Plastic Fantastic, H4L, en idd hhaha soms kom je nog wel eens wat tegen waarvan je zegt da's leuk
quote:En zo is het.
Op maandag 6 oktober 2003 18:37 schreef MissX het volgende:
hardstyle en (UK) hardhouse kan je echt totaal niet met elkaar vergelijken. En wat hier gezegd word dat hardhouse commercieeler isAls iets momenteel commercieel is, is het wel hardstyle en uk hardhouse veel meer underground.
Veel mensen verwarren hardstyle met hardhouse, neem bv de hardhouse cd's van id-t tijdje terug, was eik ook gewoon hardstyle. Daardoor denken mensen als de term hardhouse valt eik aan hardstyle dingen.
UK hardhouse is bv Tom Harding, Yoji Biomehanika. Hardstyle is Dana, Pavo enz
Als je sets luistert zal je heel groot verschil tussen deze dj's horen.Hardstyle draait heel veel op de oude gabbernummers alleen dan met een hardstyle oftewel huppelbas eronder
waardoor het wat vrolijker overkomt.
Hardhouse heeft ze eige bas, en zal nooit in de buurt komen van gabbernummers.
quote:De afgelopen keren (denk iets van 10 keer) dat ik op feesten was, stond ik achter de bar. Zo ook op HardBass van het weekend. Bij HQ zal dat ook wel het geval zijn
Op maandag 6 oktober 2003 19:02 schreef Daleo het volgende:[..]
Zijn er iig nogal wat
HQ-XL wilde wij hiero ook heen.... Plastic Fantastic, H4L, en idd hhaha soms kom je nog wel eens wat tegen waarvan je zegt da's leuk
quote:Picotto is techno
Op maandag 6 oktober 2003 18:29 schreef panic_ het volgende:
Toen de Trance Energy feesten nog populair waren was er nog een andere vorm van hardhouse die van Mauro Picotto enzo...
quote:Ow kijk dat is helemaal wel kewl.. beetje achter de bar hangen daar
Op maandag 6 oktober 2003 19:05 schreef poebeertjuh het volgende:[..]
De afgelopen keren (denk iets van 10 keer) dat ik op feesten was, stond ik achter de bar. Zo ook op HardBass van het weekend. Bij HQ zal dat ook wel het geval zijn
Misschien dat ik ooit nog eens als feestganger ga, maar tot nu toe bevalt achter de bar me prima
H4L zal ook wel gaaf worden! Alleen ik weet niet wat ik dan zal kiezen, Impulz of H4L....
Ja H4L heeft wel een vette line-up word zeker weer wel gaaf...
Hehe nou ik denk je wel naar impuls gaat.. zo tezien hou je wel van grotere feesten
quote:Achter de bar hangen? Feesten bedoel je
Op maandag 6 oktober 2003 19:13 schreef Daleo het volgende:[..]
Ow kijk dat is helemaal wel kewl.. beetje achter de bar hangen daar
Dan heb je me vast wel wat te drinken gegeven op hardbass....Ja H4L heeft wel een vette line-up word zeker weer wel gaaf...
Hehe nou ik denk je wel naar impuls gaat.. zo tezien hou je wel van grotere feesten
quote:Hahaha feesten dan ook goed
Op maandag 6 oktober 2003 19:17 schreef poebeertjuh het volgende:[..]
Achter de bar hangen? Feesten bedoel je
En in mijn twee uurtjes pauze helemaal alles gegeven wat ik had
Maar ik weet het nog niet hoor, een feest hoeft van mij niet per sé groot te zijn, als de muziek maar zo is dat ik de hele nacht met een big smile op mijn gezicht kan staan dansen.
Ja dat is waar... naja ik heb de impulz line-up nog niet gezien dus heb geen idee maar niet echt mijn muziek dus, ik denk niet dat ik daar met een big smile zou lopen, stampen, hangen, dansen
quote:wtf
Op maandag 6 oktober 2003 18:08 schreef swenshady het volgende:
Mensen die hardstyle kut muziek vinden kunnen de muziek gewoon niet waarderen en horen ook geen hardhouse te luisteren.
quote:2 uur ja, eerst van 11 tot 12 en toen van 5 tot 6. Dus dat waren lekkere tijden
Op maandag 6 oktober 2003 19:21 schreef Daleo het volgende:[..]
Hahaha feesten dan ook goed
En dan nog 2 uur pauze ook???? pffff zoeken ze niet nog iemand daarJa dat is waar... naja ik heb de impulz line-up nog niet gezien dus heb geen idee maar niet echt mijn muziek dus, ik denk niet dat ik daar met een big smile zou lopen, stampen, hangen, dansen
quote:Van 5 tot 6, als je toen in de Mixed area was had je het zeker goed getroffen
Op maandag 6 oktober 2003 19:27 schreef poebeertjuh het volgende:[..]
2 uur ja, eerst van 11 tot 12 en toen van 5 tot 6. Dus dat waren lekkere tijden
![]()
Maar, jij bent meer van de echte hardcore?
Ja, nog steeds H4L idd, toch al wel een jaar of 12 a 13 zo ongeveer..
Vind het geweldige muziek, en tot tegenstelling velen vinden, altijd goede sfeer gehad op feesten, bijna nooit geen ruzie etc...
Maargoed meestal zijn het mensen die daar over oordelen die er niets van weten
quote:Ik ben toen eerst even snel wat gaan eten, na drie minuten zitten en horen wat ik allemaal miste binnen, ben ik opgesprongen
Op maandag 6 oktober 2003 19:34 schreef Daleo het volgende:[..]
Van 5 tot 6, als je toen in de Mixed area was had je het zeker goed getroffen
Ja, nog steeds H4L idd, toch al wel een jaar of 12 a 13 zo ongeveer..
Vind het geweldige muziek, en tot tegenstelling velen vinden, altijd goede sfeer gehad op feesten, bijna nooit geen ruzie etc...
Maargoed meestal zijn het mensen die daar over oordelen die er niets van weten
En je hebt gelijk, het is zeker geweldige muziek. De sfeer is over het algemeen ook gewoon goed. Een paar weken terug op houseqlassics was er op een gegeven moment een klein opstootje tussen wat mensen. En toen later vertelde een vriend van mij dat aan mensen die er niet bij waren geweest, maar dan een heel opgeblazen verhaal. En zo krijg je dus de verkeerde ideeen over de sfeer.
Trouwens, jij bent dan als ukkie al in de H4L sferen terechtgekomen
quote:Hehe dit gaat wel heel erg Off topic
Op maandag 6 oktober 2003 19:40 schreef poebeertjuh het volgende:[..]
Ik ben toen eerst even snel wat gaan eten, na drie minuten zitten en horen wat ik allemaal miste binnen, ben ik opgesprongen
Toen heb ik eerst een stuk van deepack gehoord, wat ik zeker erg lekker vond. Toen ben ik naar area 2 gegaan en daar nog even wat energie eruit gewerkt.
En je hebt gelijk, het is zeker geweldige muziek. De sfeer is over het algemeen ook gewoon goed. Een paar weken terug op houseqlassics was er op een gegeven moment een klein opstootje tussen wat mensen. En toen later vertelde een vriend van mij dat aan mensen die er niet bij waren geweest, maar dan een heel opgeblazen verhaal. En zo krijg je dus de verkeerde ideeen over de sfeer.
Tjah dat was in de main area, daar ben ik bijna niet geweest..
een paar maten van me wel maar die vonden het een beetje tegenvallen
dana iig, maargoed ik heb lekker staan springen bij Paul, Darkraver, Panic, die waren echt hehe...
Ja de sfeer is over het algemeen altijd gewoon goed..
Helaas worden die verhalen meestal opgeblazen idd, en dat is dan weer om "stoer" tedoen, en dat is dan allemaal weer niet zo erg, maar weer wel jammer dat je dan weer een verkeerde conclusie trekt uit dat verhaal wat je verteld is... maargoed dat zal je wel blijven houden..
quote:Offtopic? Valt toch wel mee
Op maandag 6 oktober 2003 19:46 schreef Daleo het volgende:[..]
Hehe dit gaat wel heel erg Off topic
maargoed..
Tjah dat was in de main area, daar ben ik bijna niet geweest..
een paar maten van me wel maar die vonden het een beetje tegenvallen
dana iig, maargoed ik heb lekker staan springen bij Paul, Darkraver, Panic, die waren echthehe...
Ja de sfeer is over het algemeen altijd gewoon goed..
Helaas worden die verhalen meestal opgeblazen idd, en dat is dan weer om "stoer" tedoen, en dat is dan allemaal weer niet zo erg, maar weer wel jammer dat je dan weer een verkeerde conclusie trekt uit dat verhaal wat je verteld is... maargoed dat zal je wel blijven houden..
quote:Ja ach, idd zolang je er geen last van heb alles best
Op maandag 6 oktober 2003 19:49 schreef poebeertjuh het volgende:[..]
Offtopic? Valt toch wel mee
![]()
Maar anyway, een heleboel gasten vinden het idd heel cool als ze na een nacht feesten het feestje nog net iets 'mooier' kunnen maken door te vertellen dat er 'vette rellen' waren
Maar ach, zolang ik geen last heb van die mensen, ik uit mijn dak kan gaan en op sommige momenten zelfs met mijn ogen dicht kan staan stampen, vind ik het goed
Nou met mijn ogen dicht zou ik het nog niet doen er zijn wel eens van die gasten die van die vage moves hebben die hou ik liever in de gaten
Mgoed, als je nog eens moet werken op een feesie waar ik heen gaat kom ik wel eens een biertje bestellen
quote:Af en toe, als ik een nummer hoor die echt té goed is, doe ik wel eens een paar seconden mijn ogen dicht om daar ff van te genieten. Klinkt heel stom waarschijnlijk
Op maandag 6 oktober 2003 19:53 schreef Daleo het volgende:[..]
Ja ach, idd zolang je er geen last van heb alles best
Nou met mijn ogen dicht zou ik het nog niet doen er zijn wel eens van die gasten die van die vage moves hebben die hou ik liever in de gaten
Mgoed, als je nog eens moet werken op een feesie waar ik heen gaat kom ik wel eens een biertje bestellen
quote:Haha, neej klinkt eigenlijk helemaal niet stom...
Op maandag 6 oktober 2003 19:55 schreef poebeertjuh het volgende:[..]
Af en toe, als ik een nummer hoor die echt té goed is, doe ik wel eens een paar seconden mijn ogen dicht om daar ff van te genieten. Klinkt heel stom waarschijnlijk
Maar is goed, laat maar weten, scheelt je weer een paar munten
Maar je ziet het vaker als er een goed nummer is dat die ogen 3 seconden dicht gaan handen in de lucht
Hahaha, die munten maken me niet zoveel uit..
Maargoed *zet email adres in lijst* hehe
quote:Gehe is goed hoor
Op maandag 6 oktober 2003 20:01 schreef Daleo het volgende:[..]
Haha, neej klinkt eigenlijk helemaal niet stom...
Maar ik d8 meer dat je een heletijd met je ogen dicht stond te springenMaar je ziet het vaker als er een goed nummer is dat die ogen 3 seconden dicht gaan handen in de lucht
![]()
Hahaha, die munten maken me niet zoveel uit..
Maargoed *zet email adres in lijst* hehe
quote:Hahahaha, ja idd, niet zo verstandig idd..
Op maandag 6 oktober 2003 20:06 schreef poebeertjuh het volgende:[..]
Gehe is goed hoor
Maar nee, een half uur met mijn ogen dicht, daar begin ik niet aan. Als ik zie hoe groot de kans dan is dat ik een elleboog of ander lichaamsdeel tegen mijn kop aan krijg
* Daleo wil zelf ook nog wel eens wild wezen (alleen kijkt dan wel uit voor de medemens )
quote:* poebeertjuh heeft daar ook wel eens last van.
Op maandag 6 oktober 2003 20:08 schreef Daleo het volgende:[..]
Hahahaha, ja idd, niet zo verstandig idd..
* Daleo wil zelf ook nog wel eens wild wezen (alleen kijkt dan wel uit voor de medemens
)
Ook is de opbouw anders. Hardstyle heeft veel meer breaks, UK hardhouse heeft dat minder. Bij hardstyle is de opbouw in een break ook veel intenser.
voorbeeld van hardhouse dj's: Lisa Pin-up, Nick Sentience, Tom harding (zoals missX al zei) en Tinrib
Hardstyle dj's: Luna, Pavo, Techno Boy, Super Marco May
[Dit bericht is gewijzigd door trance40 op 06-10-2003 20:24]
quote:Dan ben ik jou iig niet tegen gekomen, ik heb ook meestal voor de zekerheid maar kisten aan dan weet ik zeker als iemand op mijn voeten gaat staan dat ik er voor de rest geen last van heb
Op maandag 6 oktober 2003 20:11 schreef poebeertjuh het volgende:[..]
* poebeertjuh heeft daar ook wel eens last van.
Vooral de voeten van menigeen hebben het ook zaterdag weer moeten ontgeldenEn ik ging bijna op me muil omdat ik een rolstoel over het hoofd zag. Had nog net iets hoger moeten springen, was ik eroverheen gegaan
En ach, na zo'n nachtje werken zit ik meestal toch wel onder de blauwe plekken en schrammen, dus wat doet het er toe.
* patrick is ook bijna op zijn bek gegaan al die flesjes waren niet zo fijn die op de grond lagen, en zeker niet als je er psies op springt
quote:Ik heb ook altijd kisten aan, gympen zijn niets op die feesten. Of nog erger, schoenen met hakken! Ik zie wel eens van die meisjes die dan torenhoge hakken hebben, snap niet hoe ze erop kunnen blijven staan, laat staan dansen
Op maandag 6 oktober 2003 20:24 schreef Daleo het volgende:[..]
Dan ben ik jou iig niet tegen gekomen, ik heb ook meestal voor de zekerheid maar kisten aan dan weet ik zeker als iemand op mijn voeten gaat staan dat ik er voor de rest geen last van heb
Hahahaha over een rolstoel nog wel.. aardig gek, dan was je wel behoorlijk aan het springen hoor...* patrick is ook bijna op zijn bek gegaan al die flesjes waren niet zo fijn die op de grond lagen, en zeker niet als je er psies op springt
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 20:45 schreef poebeertjuh het volgende:[..]
Ik heb ook altijd kisten aan, gympen zijn niets op die feesten. Of nog erger, schoenen met hakken! Ik zie wel eens van die meisjes die dan torenhoge hakken hebben, snap niet hoe ze erop kunnen blijven staan, laat staan dansen
![]()
En die flesjes... zucht.... Twee keer gehad dat ik verkeerd terecht kwam, op een flesje ging staan, dat flesje vooruit rolde en ik moeite moest doen om niet naar achter te vallen
Ja echt een ramp die flesjes..... af schaffen die zooi.... maargoed..
b2s is nou eenmaal niet zo goed met organisatie, is mijn ervaring..
Maar de muziek is beter
* patrick gaat weer effe verder tv kijken, spreek je later nog wel, ik spam je mailbox anders nog wel een keer vol met een mail
quote:Afschaffen zou fijn zijn, scheelt ons een hoop doppen draaien
Op maandag 6 oktober 2003 21:22 schreef Daleo het volgende:[..]
kijk jij bent ook verstandig
Haha ja misschien denken ze dat ze op (hoge)hakken beter ken hakkuh? hahahaha.. damnJa echt een ramp die flesjes..... af schaffen die zooi.... maargoed..
b2s is nou eenmaal niet zo goed met organisatie, is mijn ervaring..
Maar de muziek is beter* patrick gaat weer effe verder tv kijken, spreek je later nog wel, ik spam je mailbox anders nog wel een keer vol met een mail
quote:Ja idd.. nouja zoveel werd er niet gedraaidt ik moest het bijna elkekeer zelf doen..
Op maandag 6 oktober 2003 21:26 schreef poebeertjuh het volgende:[..]
Afschaffen zou fijn zijn, scheelt ons een hoop doppen draaien
* poebeertjuh gaat zo vanuit bed tv kijken, mag morgen om 5:30 eruit![]()
Enne, ik zie die spam wel verschijnen dan
Hehe truste dan maar hé...
En ja die spam komt wel goed
quote:Er waren een hoop mensen voor onze bar die heel graag een dop mee wilden, maar we hadden zoals gewoonlijk instructies gekregen dat we de doppen niet mee mochten geven. Dus alleen als iemand heel lang bleef smeken kregen ze er eentje mee
Op maandag 6 oktober 2003 21:29 schreef Daleo het volgende:[..]
Ja idd.. nouja zoveel werd er niet gedraaidt ik moest het bijna elkekeer zelf doen..
Hehe truste dan maar hé...
En ja die spam komt wel goed
quote:Ja dat stelde ik net ook al voor
Op maandag 6 oktober 2003 21:34 schreef Seborik het volgende:
Misschien kunnen jullie de volgende keer elkaar goedenacht wensen over MSN.
quote:haha, ja zou kunnen
Op maandag 6 oktober 2003 21:34 schreef Seborik het volgende:
Misschien kunnen jullie de volgende keer elkaar goedenacht wensen over MSN.
Duurde trouwens wel lang voordat we commetaar kregen
Maar ik zal het nooit meer doen
quote:Hehe ik heb niet anders dan flessen met doppen meegekregen, en ik heb er niet om gesmeekt hoor
Op maandag 6 oktober 2003 21:43 schreef poebeertjuh het volgende:[..]
Er waren een hoop mensen voor onze bar die heel graag een dop mee wilden, maar we hadden zoals gewoonlijk instructies gekregen dat we de doppen niet mee mochten geven. Dus alleen als iemand heel lang bleef smeken kregen ze er eentje mee
Maar trusten, al kunnen we dat volgende keer misschien over msn wensen
Haha, ja idd. ik zal mijn msn ding wel effe gelijk met de spam mee mailen....
quote:Tssss schande, jullie feestgangers horen te smeken om een dop
Op maandag 6 oktober 2003 22:00 schreef Daleo het volgende:[..]
Hehe ik heb niet anders dan flessen met doppen meegekregen, en ik heb er niet om gesmeekt hoor
Haha, ja idd. ik zal mijn msn ding wel effe gelijk met de spam mee mailen....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |