Ik vindt bente voor een meisje wel heel vet
grote kans dat t kind niet gaat sporen ik ken geen kevin met verstand.
quote:Een vriendin van me heet Youandi, da's wel mooie naam vind ik (erg uniek)
Op maandag 6 oktober 2003 13:49 schreef Mike het volgende:
---> OUD.
voor een jongetje vind ik Sander wel een mooie naam.
quote:hmm... Dick is al een even slechte naam voor een jongen als Cock voor een meisje ... Stel je voor dat ze in 't buitenland gaan werken... Hilarisch!
Op maandag 6 oktober 2003 13:45 schreef Apehaar het volgende:
Ik vind Dick voor een jongen wel heel vet.
Elise vonden en vinden wij allebei een mooie naam voor een meisje. Elise is het dus geworden
quote:op mn 19e een topic in "ouders" .....
Op maandag 6 oktober 2003 13:49 schreef Mike het volgende:
---> OUD.
Kai voor een jongen is ook stoer
* Ynske (haha, idd mijn nick)
* Yara
* Sterre
* Youry
* Melroy
aangezien ik van een tweeling ben, en bij mijn vriend ook meerdere tweelingen in de familie zit is de kans dat wij een tweeling krijgen groter..
wanneer het een jongen en een meisje worden willen we ze toch Youry en Yara noemen
quote:Youri en Yara zijn ook wel
Op maandag 6 oktober 2003 14:05 schreef Ynske het volgende:
ikzelf vind deze namen heel leuk:* Ynske (haha, idd mijn nick)
* Yara
* Sterre* Youry
* Melroyaangezien ik van een tweeling ben, en bij mijn vriend ook meerdere tweelingen in de familie zit is de kans dat wij een tweeling krijgen groter..
wanneer het een jongen en een meisje worden willen we ze toch Youry en Yara noemen
quote:Al zitten er 100 tweelingen bij je vriend in de familie, dat maakt de kans er bij jou geen procentje groter op dat jij ook een tweeling krijgt hoor
Op maandag 6 oktober 2003 14:05 schreef Ynske het volgende:
ikzelf vind deze namen heel leuk:* Ynske (haha, idd mijn nick)
* Yara
* Sterre* Youry
* Melroyaangezien ik van een tweeling ben, en bij mijn vriend ook meerdere tweelingen in de familie zit is de kans dat wij een tweeling krijgen groter..
Een tweeling is hartstikke leuk dus ik hoop voor je dat het gaat lukken, geef ze alleen een tweede naam erbij dan, op dezelfde dag geboren èn dezelfde initialen kan wel eens (regelmatig) voor verwarring zorgen.
Mijn dochters heb ik Britt, Romée en Lara genoemd, voor een jongetje vind ik Quinn erg leuk, maar dat zit er niet meer in
quote:Sabine's en jimmy's .... nooit zou ik mijn kind zo noemen...
Op maandag 6 oktober 2003 15:23 schreef GM het volgende:
Ik heb een vreselijke hekel aan namen als patricia of jolanda (sorry voor alle mensen die zo heten, namen werken nu eenmaal associatief voor mij).
Verder wil ik het mijn kinderen niet aandoen om met een naam door het leven te gaan waar ze zich voor schamen of waar ze vreselijk mee gepest worden.
Ik heb zelf een voornaam die in heel nederland bijna niet voorkomt (ik weet dat er nog iemand bestaat met die naam wat het totaal in nederland op twee brengt), ben daar als kind ook vreselijk mee gepest (een geluk, je kon er niet mee rijmen, dat scheelde alweer).
Tegenwoordig ben ik WEL trots op mijn naam, hij is tenminste vrijwel uniek.
maar das ook gewoon de asociatie
quote:Vind ik ook supernaam! Ook vind ik Anne wel een leuke naam. Voor jongens vind ik Sebastiaan en Wouter leuke namen en Christiaan ook.
Op maandag 6 oktober 2003 13:52 schreef Bright het volgende:[..]
Elise vonden en vinden wij allebei een mooie naam voor een meisje.
quote:Nichtje heet al Anne, dus die naam vervalt
Op maandag 6 oktober 2003 18:16 schreef Poezelewoekie het volgende:[..]
Vind ik ook supernaam! Ook vind ik Anne wel een leuke naam. Voor jongens vind ik Sebastiaan en Wouter leuke namen en Christiaan ook.
vind ik beide erg mooie namen!
Groeten Marjolein
voor een jongen vind ik Vladimir or Vladislav. (Vladimir = heers de wereld, vladislav = heers en wees bekend)
Maar als ik voor Europese namen moet kiezen dan vind ik Ansgar eigenlijk leuk. Ik wist niet eens dat zo'n naam bestond.
Maxim is leuk en (bijna) universeel.
Dave heeft wel iets, maar dan moet ik meteen aan de davidster denken.
Dennis heeft ook wat.
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 03:17 schreef Sessy het volgende:
Glafira voor een meisje.
quote:en, wat is daar zo erg aan?
Sarah vind ik leuk, maar dat wordt door velen meteen met joods bestempeld...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |