van de prisma?quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:53 schreef snoopy het volgende:Dat namenboek heb ik ook LadyS. Niet normaal meer
![]()
Dat is frappant, ik postte eergister een soortgelijke post in een ander bericht. 21 jaar geleden was Liza of Lisa ook nog behoorlijk uniek. Ik ken er dus geen 1 van mijn leeftijd, eentje viavia.quote:Op maandag 12 juli 2004 02:11 schreef Spitsmuisje het volgende:
Gelukkig hebben mijn zusje en ik normale voornamen, alhoewel Lisa 25 jaar geleden niet normaal was. Zij was toen redelijk uniek, maar nu is het jammer dat iedereen zijn dochter Lisa noemt.
Opkomst van de Simpsons zeker?quote:Op maandag 12 juli 2004 06:09 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Dat is frappant, ik postte eergister een soortgelijke post in een ander bericht. 21 jaar geleden was Liza of Lisa ook nog behoorlijk uniek. Ik ken er dus geen 1 van mijn leeftijd, eentje viavia.
Nu is er wel heel veel grut van een jaar of 8 die deze naam draagt.
Geen idee, of te veel andere Amerikaanse tv programma's.....quote:Op maandag 12 juli 2004 07:26 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Opkomst van de Simpsons zeker?
Ik ken een Lieke en Lars, broer en zus.quote:Op maandag 26 april 2004 16:04 schreef _Suzanne_ het volgende:
Lars en Lieke vindt ik leuke namen, kort maar krachtig.. en ze hebben allebei iets schattigs...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |