abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zondag 5 oktober 2003 @ 00:57:20 #1
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_13657351
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zondag 5 oktober 2003 @ 00:58:34 #2
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_13657375
Beetje zielig voor Charlie dat hij niet in de titel staat, na al zijn werk.
verkapte terugvindpost
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  † In Memoriam † zondag 5 oktober 2003 @ 00:58:59 #3
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_13657384
Het is net The good, The bad & The ugly.

Punt is alleen dat er geen goeien bij zaten.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  zondag 5 oktober 2003 @ 01:00:29 #4
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_13657409
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 00:42 schreef Jane het volgende:

[..]

Nou, ik weet niet meer of het nou in die uitzending van Peter R. was, in Nova, of in RTL Boulevard (), maar ze kwamen dus die ochtend met z'n vieren uit het Hilton, Klaas, die Martin, de Hakkelaar en nog iemand. De Hakkelaar en die vierde man stapten in een auto en reden weg, en niet veel later lag Klaas bloedend op de stoep, kennelijk doodgeschoten door Martin.

zeer interessant dit, nooit geweten thnx
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 00:46 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Ik heb een Internetbron gevonden die dat bevestigt....
[quote]
V. is volgens justitie uiterst gevaarlijk. Zo zou hij opdracht hebben gegeven voor tal van liquidaties. Hij geldt als een van de erfgenamen van Klaas Bruinsma, de gangsterbaas die in het bijzijn van De Hakkelaar werd vermoord na een avondje stappen in de discotheek van het Hilton-hotel in Amsterdam. http://home.wanadoo.nl/marcelboven/Octopusnieuws9.html

thnx !

[Dit bericht is gewijzigd door Tiemie op 05-10-2003 01:01]

pi_13657422
De Joego's hadden de schruft aan Klaas.
En later deed Mabel het met een Joego!
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zondag 5 oktober 2003 @ 01:02:22 #6
1986 Jane
pi_13657435
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 00:58 schreef static het volgende:

[..]

Ik voel een meet aankomen.

Ja, prima idee! SHO thema-meetings!
Rondje huizen van BN-ers kijken in het Gooi. Tochtje op de Waddenzee op de Neeltje Jacoba, met daarna een drankje in het Hilton...
  zondag 5 oktober 2003 @ 01:03:31 #7
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_13657461
Alweer een nieuwe topic, het houdt niet op!
Feyenoord!!! * Barça
  † In Memoriam † zondag 5 oktober 2003 @ 01:04:46 #8
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_13657485
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 01:03 schreef Bonobo11 het volgende:
Alweer een nieuwe topic, het houdt niet op!
De waarheid zal bovenkomen!
pi_13657487
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 00:52 schreef Kozzmic het volgende:
Der Dominee, der alles auf eine Karte gesetzt hatte, hatte nichts mehr.
Dat klopt niet. De uiteindelijke ervenis is is in grote lijnen door Geurt Roos en Etienne Urka verdeeld. Dat kan je navragen bij Thea Moear die op jacht is naar een deel ervan.
  zondag 5 oktober 2003 @ 01:05:14 #10
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_13657496
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 01:04 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

De waarheid zal bovenkomen!

zeker weten
  zondag 5 oktober 2003 @ 01:05:55 #11
1986 Jane
pi_13657510
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 01:04 schreef What het volgende:

[..]

Dat klopt niet. De uiteindelijke ervenis is is in grote lijnen door Geurt Roos en Etienne Urka verdeeld. Dat kan je navragen bij Thea Moear die op jacht is naar een deel ervan.

En Charlie die die schilderijtjes mocht verkopen natuurlijk. Of mocht hij dat geld niet houden?
pi_13657521
quote:
'Lijfwacht Charlie overdreef over Mabel'

Geurt Roos, een voormalige lijfwacht van Klaas Bruinsma, trekt de uitlatingen van zijn vroegere collega Charlie da Silva over de relatie van de topcrimineel met Mabel Wisse Smit in twijfel. "Ik denk dat Charlie heel veel fantasie heeft. Charlie verlangt te veel naar zijn oude leven", zei hij in het Radio 1 Journaal.

Geurt Roos was net als Da Silva in de jaren 1988-1990 lijfwacht van Bruinsma. Da Silva had in het televisieprogramma van Peter R. de Vries beweerd dat de topcrimineel en de aanstaande bruid van prins Johan Friso in die tijd een liefdesrelatie hadden. Volgens Da Silva was Bruinsma gek op haar en was zij de enige vrouw die aan boord van zijn schip mocht komen.

In en brief aan De Vries gaf Wisse Smit zelf toe enkele keren op Bruinsma's privéjacht Neeltje Jacoba te zijn geweest en op het schip ook de nacht te hebben doorgebracht.

Naïef
Ex-lijfwacht Geurt Roos stelde echter dat hij zich Mabel slechts vaag kon herinneren. "Er staat me wel iets van bij, maar ik heb zo veel meisjes en vrouwen de revue zien passeren. Klaas had veel relaties."

Hij betwijfelt ook of Wisse Smit iets wist van de criminele activiteiten die er plaatvonden aan boord van de Neeltje Jacoba, het schip waar Wisse Smit en Bruinsma elkaar volgens Da Silva ontmoetten.

"Er waren vrouwen die zo naïef waren. Klaas hield van opvallen, maar hij kon ook heel onopvallend zijn. Mabel was nog heel jong, ze was een kind, Klaas was een door de wol geverfde leeuw", aldus Roos. Bij zaken werd nooit een vrouw toegelaten, stelde de voormalige lijfwacht.

Drol
Roos noemde Charlie de Silva "een drol" in het Radio 1 journaal. "Hij kon niet eens op zijn eigen paard komen. Daar had hij hulp bij nodig." Da Silva zette volgens Roos uiteindelijk de deur open voor de CID. "Charlie's doel was Klaas ten val te brengen".

De voormalig lijfwacht van Bruinsma zei ook te weten dat Bruinsma een relatie had gehad met een ex-vriendin van kroonprins Willem-Alexander. "Ik weet niet meer welke, maar het was een ex van Willem-Alexander", aldus Roos.

bron

'Charlie da Silva kon niet eens op zijn eigen paard komen'... Ik wist niet dat de Amsterdamse misdaadbendes zich tot zo'n 12 jaar geleden zich op paarden voortbewoog!
pi_13657571
Wie was die Surinaamse (?) dame op de foto's met Bruinsma?
Een drugsbarones?
  zondag 5 oktober 2003 @ 01:10:13 #14
1986 Jane
pi_13657575
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 01:06 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

'Charlie da Silva kon niet eens op zijn eigen paard komen'... Ik wist niet dat de Amsterdamse misdaadbendes zich tot zo'n 12 jaar geleden zich op paarden voortbewoog!

'Iek ben ene cowboy'

Nou ja, dat is sowieso een bullshit argument, want zo op de foto's te zien kreeg Charlie in A'dam kennelijk meer lichaamsbeweging dan in Chili. Of Klaas kon niet koken natuurlijk.

Maar als ik het dus goed begrijp was die Geurt er de laatste maanden al niet meer bij en Charlie wel.

pi_13657577
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 01:05 schreef Jane het volgende:
En Charlie die die schilderijtjes mocht verkopen natuurlijk. Of mocht hij dat geld niet houden?
Ik zei in grote lijnen. Ieder kreeg zijn deel ofschoon niet iedereen tevreden was met het zijne/hare.
Etienne Urka 'kreeg' (pakte) meer dan Roos. Dat is de rede dat Roos tot op de dag van vandaag kakt op Urka, en Moear kakt op Urka en Roos.
  Redactie Frontpage zondag 5 oktober 2003 @ 01:10:17 #16
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_13657578
Dus iedere voormalige crimineel is inmiddels bezig zijn of haar 15 minutes of claim to fame op te eisen? Ga zo door!
  zondag 5 oktober 2003 @ 01:11:31 #17
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_13657597
Wat een geweldige soap!
The Internets, I needs it..
pi_13657604
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 01:10 schreef milagro het volgende:
Wie was die Surinaamse (?) dame
Thea Moear. Zijn "Algemeen directeur".
  Redactie Frontpage zondag 5 oktober 2003 @ 01:12:44 #19
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_13657622
Ik hoorde twee delen terug de naam Steve Brown ook al vallen. is die nog in de (spreekwoordelijke) picture?
pi_13657634
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 01:12 schreef SunChaser het volgende:
Ik hoorde twee delen terug de naam Steve Brown ook al vallen. is die nog in de (spreekwoordelijke) picture?
Steve Brown mag blij zijn dat ie (nog) leeft.
  † In Memoriam † zondag 5 oktober 2003 @ 01:14:01 #21
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_13657646
Mócht Geurt al ingehuurd zijn door de AIVD om een ontkennend verhaaltje op te hangenover Mabel en de Dominee, dan is het wel weer gek dat-ie en passant een ex-je van Alex "erbij lapt". Hier moeten we ook zeker nog verder in duiken. Moeilijk, moeilijk.
  zondag 5 oktober 2003 @ 01:14:58 #22
1986 Jane
pi_13657663
Maareh... je kunt je wel afvragen waarom Peter R. die Geurt niet benaderd heeft? Geen 'goede kennis' van hem? Of dacht hij dat Geurt geen goede bron zou zijn?
  Redactie Frontpage zondag 5 oktober 2003 @ 01:15:14 #23
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_13657668
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 01:14 schreef Cynix ® het volgende:
Moeilijk, moeilijk.
Leuk, leuk
pi_13657683
quote:
Mócht Geurt al ingehuurd zijn door de AIVD om een ontkennend verhaaltje op te hangenover Mabel en de Dominee, dan is het wel weer gek dat-ie en passant een ex-je van Alex "erbij lapt". Hier moeten we ook zeker nog verder in duiken. Moeilijk, moeilijk.
Het maakt niet zoveel uit wat hij zegt, als het maar de verklaring van Charlie doet wankelen.

Juist die opmekring over die ex van Alex doet mensen denken "zie je, ze lullen maar wat, Roos en die Charlie ook".

zondag 5 oktober 2003 @ 01:16:20 #25
1986 Jane
pi_13657692
quote:
Mócht Geurt al ingehuurd zijn door de AIVD om een ontkennend verhaaltje op te hangenover Mabel en de Dominee, dan is het wel weer gek dat-ie en passant een ex-je van Alex "erbij lapt".
Ach ja, je weet hoe dat gaat he? Als je eenmaal op je praatstoel zit... dan kan er ineens iets uitflappen wat je niet had willen zeggen.

De AIVD hang al aan de lijn denk ik:
"Geurt, wat hadden we nou gezegd?! ALLEEN dat verhaal van Charlie onderuit halen! GEEN andere dingen erbij halen!"

[Dit bericht is gewijzigd door Jane op 05-10-2003 01:18]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')