Ik doe dit zelf ook altijd als ik aan vrienden muziek laat horen.
Maar eigenlijk is dat vreselijk irritant, je hoort helemaal de muziek niet in zijn context en 'begrijpt'na de tijd alleen nog maar minder van de muziek.
zijn hier ook mensen die zich aan dit gedrag irriteren en/of schuldig maken ?
en zijn er ook mensen die een 'niet tijdrovende' oplossing weten ?
quote:Ik doe dat ook altijd. Ik heb altijd zoveel nieuwe muziek dat ik aan mensen wil laten horen. En vaak zitten mensen ook niet te wachten om een heel nummer af te luisteren.
Op zaterdag 4 oktober 2003 22:07 schreef Bosbeetle het volgende:
Wat ik vaak merk als je met iemand muziek luistert dat hij/zij je vaak kleine stukjes laat horen... zo van dit is een leuk rifje... hier zit een grappig stukje.. dit is een ontroerende tekstje.zijn hier ook mensen die zich aan dit gedrag irriteren en/of schuldig maken ?
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2003 22:16 schreef blieblie het volgende:
ik doe het ook, en ik vindt het doooood irritant als iemand anders dat doet.
quote:pcies zo is het maar net, maar als je de tijd hebt zou het best kunnen maar toch doe je het niet dan maar wat meer stukjes
Op zaterdag 4 oktober 2003 22:15 schreef teknomist het volgende:
<Ik doe dat ook altijd. Ik heb altijd zoveel nieuwe muziek dat ik aan mensen wil laten horen. En vaak zitten mensen ook niet te wachten om een heel nummer af te luisteren.
quote:Ik dring mijn smaak altijd wel op !! in de vorm van korte stukjes
Op zaterdag 4 oktober 2003 22:19 schreef ChiPMaN het volgende:
Niemand die ik goed ken houdt van de muziek waar ik van hou (op een aantal artiesten/groepen na dan). Dus eigenlijk luister ik muziek meestal alleen.
Opzich vind ik dat ook wel prettig, kan ik lekker alleen genieten van mijn favoriete muziek.
Soms luister ik naar concert materiaal van Pink Floyd met me vader, maar meer dan dat doe ik niet mbt 'muziek luisteren met anderen'.
quote:ik ook wel, probeer het zelfs ook via mn website
Op zaterdag 4 oktober 2003 22:14 schreef DJ.KRIZZ het volgende:
ik dring anderen ook graag mijn dingetjes op ja
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2003 23:51 schreef Seborik het volgende:
Hmm ja, ik doe het ook wel, dat ik mensen in korte tijd veel dingen wil laten horen. Liever ga ik er echt voor zitten en laat me meevoeren op de muziek in de hoop dat iemand anders er ook door gegrepen wordt.
quote:*aansluiten doet
Hmm ja, ik doe het ook wel, dat ik mensen in korte tijd veel dingen wil laten horen. Liever ga ik er echt voor zitten en laat me meevoeren op de muziek in de hoop dat iemand anders er ook door gegrepen wordt.
Via msn luister ik vaak samen met iemand nummers waarvan we vinden dat de ander moet horen. Eigenlijk best een goede manier om 'samen' te luisteren.
quote:Dat is idd een erg fijne manier van muziek luisteren. En dus ook iets waar ik mij vaak mee bezig houdt, nutteloos rondrijden omdat ik een nieuwe cd heb
Op zondag 5 oktober 2003 02:44 schreef SEMTEX het volgende:
al kan ik ook wel 's heel erg genieten van radio luisteren in de auto,
quote:Dat is nou vaak het probleem, de ander wil zich vaak niet laten meevoeren. Als ik alleen ben doe ik dat wel.
Wat ik ook altijd wel prettig vindt is met een boek en dan van de één afdwalen. Dus of diep in het boek geraken en de muziek niet bewust horen, of diep in de muziek raken en een beetje naar het boek staren.
alleen krijg je dan soms wel rare associaties, zo was ik de bio van Jim Morrison aan het lezen toen in net californication van de RHCP in de cd speler had zitten. En nog steeds associeer ik die cd met The doors
quote:En dat is soms best fijn, maar soms ook niet. Dat opdringen dan.
Op zaterdag 4 oktober 2003 23:25 schreef metalbazzz het volgende:[..]
ik ook wel, probeer het zelfs ook via mn website
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |