abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17211966
quote:
op maandag 16 februari 2004 00:32 schreef muus het volgende:

[..]

oh ja hoor, elk getal wekt wel wat bij me op, alleen open ik geen topic waar ik vervolgens onzin ga zitten uitkramen.

leg mij eens uit wat een user nou met jouw antwoorden moet. leg mij nou eens uit wat er nou zo geweldig is aan jouw verhaal?

bij het cijfer 2 krijg ik een fijn gevoel. bij het cijfer 17 krijg ik een rotgevoel.

jij wilt daar een heel topic mee vullen? nah. .

bij de meeste getallen kan ik ook nog uitleggen waarom dat zo is. goed, bij 14 toevallig niet, maar dat is ook een heel wazig getal.
pi_17212054
quote:
op maandag 16 februari 2004 00:39 schreef thabit het volgende:

[..]

bij de meeste getallen kan ik ook nog uitleggen waarom dat zo is. goed, bij 14 toevallig niet, maar dat is ook een heel wazig getal.

als je dat kan uitleggen, had je dat moeten doen.

jouw topic riekt gewoon naar complete stierenpoep.

Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_17270083
de komende dagen, evenals de afgelopen dagen, zal ik weing tot geen tijd hebben om me hier te laten zien. het spijt me muusje, maar je staat er ff alleen voor.
maar dat kun je best
het is een beetje druk op fok elders, dat pakt even al mijn tijd. maar na komend weekend ben ik er weer hoor
pi_17271537
dat kan muus best!
Out of my mind, back in five minutes
pi_17284650
tuulluk kan muusje dat! . samen met die lieve truth-users komt alles goed. .

maar muusje mist iteejer wel als hij er niet is. .

Oi!
pi_17291651
bartimeus;

niet oneerbiedig bedoeld, maar ik vind je bijna "eng".
niet zozeer dat in íeder onderwerp "god" betrekt ( terwijl "god" in de meeste topics waar je post ook nog eens offtopic is ), maar de manier waaróp.

zou je alsjeblieft iets minder euh.. tsja..
"zieltjeszoekende" willen posten en iets gevarieerder ?
bijna iedere post komt neer op " vertrouw op god en bij/met god komt alles goed ". beetje eentonig en de manier waarop je het brengt bijna "eng". ( zoals ik het voel in ieder geval )

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_17291792
quote:
op woensdag 18 februari 2004 18:56 schreef mirage het volgende:
bartimeus;

niet oneerbiedig bedoeld, maar ik vind je bijna "eng".
niet zozeer dat in íeder onderwerp "god" betrekt ( terwijl "god" in de meeste topics waar je post ook nog eens offtopic is ), maar de manier waaróp.

zou je alsjeblieft iets minder euh.. tsja..
"zieltjeszoekende" willen posten en iets gevarieerder ?
bijna iedere post komt neer op " vertrouw op god en bij/met god komt alles goed ". beetje eentonig en de manier waarop je het brengt bijna "eng". ( zoals ik het voel in ieder geval )

bartimeus is hier via mail door mij ook op aangesproken.

opdringerig, off-topic, drammend = exit als hij doorgaat.

geldt voor iedereen trouwens, want hier in truth is respect en elkaar vrijlaten juist zo belangrijk. een jehova-achtige manier van een mening brengen, stellen we van niemand op prijs. .

Oi!
pi_17291815
volgens mij klopt mijn laatste zin niet helemaal. . nou ja, you get the point. .
Oi!
pi_17292473
quote:
op woensdag 18 februari 2004 19:01 schreef muus het volgende:

[..]

bartimeus is hier via mail door mij ook op aangesproken.

geldt voor iedereen trouwens, want hier in truth is respect en elkaar vrijlaten juist zo belangrijk. een jehova-achtige manier van een mening brengen, stellen we van niemand op prijs. .

ow, oké.
dank je wel !

het gaf me in ieder geval een eng gevoel, en dat terwijl ik nota bene een mormoonse dame als vriendin heb.
deze mensen ( zoals ik het in haar gemeenschap zie ) verweven hun overtuiging heel áctief als een rode draad door hun (sociale) leven.
( en ik heb mij zoals zij dat doet nooit vervelend bij gevoeld )

nou ja niet echt relevant, maar voor mij een euh tsja.. kweet niet.

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_17294408
quote:
op woensdag 18 februari 2004 19:01 schreef muus het volgende:

quote:
op woensdag 18 februari 2004 20:15 schreef yvonne het volgende:
bartimeus, weg, klieren in truth.
week.
dus.
Oi!
pi_17358155
*schop*

blijf. nou. plakken. .
Oi!
pi_17407622
iteejer, waarom is het "is er iets magisch gaande op dit moment??"-topic van spliffunk dicht?

het begon misschien een beetje "nachtelijk" maar het leek best een mooi topic te worden. ben zelf namelijk wel benieuwd naar ervaringen van anderen op dit gebied.

dacht eerst dat ik dat gevoel alleen had, maar er zijn dus meer mensen. daarom vind ik het zo jammer .
pi_17408384
quote:
op zaterdag 28 februari 2004 12:53 schreef recreative het volgende:
iteejer, waarom is het "is er iets magisch gaande op dit moment??"-topic van spliffunk dicht?

het begon misschien een beetje "nachtelijk" maar het leek best een mooi topic te worden. ben zelf namelijk wel benieuwd naar ervaringen van anderen op dit gebied.

dacht eerst dat ik dat gevoel alleen had, maar er zijn dus meer mensen. daarom vind ik het zo jammer .
vanwege dat nachtelijke heb ik het idd dichtgezet. heb er idd ook over getwijfeld. ik kan me dus alles bij redenatie voorstellen.
ik zal hem weer openen. maar dan moet het dus wel goed blijven gaan hoor! anders komt iteejer weer slotje doen! (of muus, en die is nog veel erger met slotjes dan ik ).
pi_17408727
tsk. .
Oi!
pi_17409655
quote:
op zaterdag 28 februari 2004 13:51 schreef iteejer het volgende:

[..]

vanwege dat nachtelijke heb ik het idd dichtgezet. heb er idd ook over getwijfeld. ik kan me dus alles bij redenatie voorstellen.
ik zal hem weer openen. maar dan moet het dus wel goed blijven gaan hoor! anders komt iteejer weer slotje doen! (of muus, en die is nog veel erger met slotjes dan ik ).
bedankt, iteejer, geweldig .
pi_17500933
schop omhoog.
Oi!
pi_17574476
disclaimer: deze post is bedoelt om elkaar te begrijpen, niet om mijn gelijk te behalen oid of iemand tegen de schenen te schoppen.
quote:
dan nog is niet iedereen ervan gediend dat jouw mening cq jouw herkenning wordt neergezet als een feitelijke weergave van hoe iemand in elkaar zou zitten.
die uitspraak vind ik eigenlijk een beetje arrogant overkomen. ik neem aan dat iedere user op dit forum zijn/haar eigen mening kan maken en zelf conclusies kan trekken. dat ik met overtuiging spreek komt omdat ik geloof in mezelf, als jij of een andere user dat opvat als "een feit" dan is dat die user zijn/haar eigen mening of conclusie, dat is niet mijn verantwoordelijkheid. een forum zou open moeten zijn, zolang iedereen zijn best doet om een goede post neer te zetten en naar beste eerlijkheid schrijft.
quote:
zeker als je dingen herkent via eigen ervaringen, kun je daar dan toch best naast zitten.
dat is mogelijk ja.
quote:
mensen zijn verschillend,
gelukkig wel. we hebben echter allemaal dezelfde functionaliteiten, of we daar nu gebruik van maken of niet.
quote:
ervaringen kunnen zelfs al zijn ze uiterlijk gelijk toch geheel anders uitwerken en op een geheel andere manier gedragsbepalend zijn.
dat lijkt me redelijk logisch ja.
quote:
daarom is het echt beter als je dit soort zaken persoonlijk regelt, middels email bv.
muus is oud en wijs genoeg om een persoonlijk topic te openen. als ik met persoonlijke verhalen/uitleg kom uit mijn eigen persoonlijke ervaringen- dan mag dat niet?
quote:
het is simpelweg voor velen te persoonlijk om op een forum te zetten. ongeacht of je nu wel of niet gelijk hebt.
mijn post was enkel een suggestie.
quote:
dat jij daar minder gevoelig voor bent is jouw goed recht.
ik ben niet bang om mijn belevingswereld te posten nee, ook al begrijp ik dat deze afwijkt van het standaard denken. het is ook mijn goed recht te posten zolang ik me aan de geldende faq hou, volgens mij doe ik dat wel, zoniet verwacht ik jullie ingrijpen.
quote:
maar anderen zijn dat niet: alleen dat al geeft een verschil aan tussen jouw indrukken, en hoe het voor die persoon zelf kan zijn: als je haar situatie echt herkend had, had je dit ook gezien en zou je dit nooit zo via een forum gespeeld hebben.
waarom behandel je users als patienten die beschermd moeten worden? zo komt het op mij over althans. okay, soms post ik iets vaags. maar degenen die er niets van begrijpen lezen eroverheen over reageren met een bagger reply.

over muus haar situatie; ze lijkt mij niet bepaald een watje, dus behandel ik haar ook niet zo.
quote:
neemt niet weg dat ik jouw verhaal zeer interessant vind, en wellicht daar met jouw goedvinden tzt op terug zal komen.
maar dit is er het goede topic niet voor.
zeker net als die paar mailtjes die ik je ooit stuurde?

maargoed, excuses lijken mij nergens voor nodig. zowel hoor ik dat graag waarom. ik wil je graag uitleggen waarom ik hier op fok post. dit is omdat ik weet dat er bepaalde dingen aan het veranderen zijn. gisteren nog hoorde ik van mijn broer die in een psychiatrische inrichting werkt als psychiater dat ze een jongen hebben opgenomen. die jongen is zeer intelligent, heeft een hart van goud (koos daarom ook voor het zware beroep van geneeskunde) maar is afgelopen zomer helemaal ingestort. hij dacht dat hij alle geheimen van het heelal had doorgekregen, dat hij begreep hoe de realiteit in elkaar zit en dat er veranderingen zouden komen waar hij een grote rol in zou spelen. dat gebeurde natuurlijk niet, veel mensen reageerden afwijzend op hem omdat men hem niet begreep (nederland is nou niet echt het meest spirituele land ter wereld) en hij sloeg door (niet gewelddadig overigens). hij zit nu in een isoleercel (ten overvloede; ik ben die persoon niet, ik zit hier nu op mijn werk te posten).

en zo zijn er nog tal van voorbeelden van mensen die "de heilige geest" voelen en naakt op straat gaan, of gaan verkondigen dat zij jezus himself zijn.

dit soort dingen probeer ik te voorkomen door hier te posten, ik hoop mensen uit te leggen wat er gebeurt. maarja, iedere keer hetzelfde "wie denk je wel niet dat je bent, rot toch op met je 'energietjes' reincarnatie " etc.
ik begrijp dit wel maar toch krijg ik veel positieve reacties, voornamelijk op internationale fora. ik hou er ook niet mee op omdat ik dit belangrijk vind. wel probeer ik bij mensen hun raakvlakken te vinden maarja op een forum met zoveel verschillende users met zoveel verschillende perspectieven.

tja die achtbaan word alleen maar heftiger, je kan zelf kiezen of je wilt weten wat er gebeurt door bv. op fok te kijken of gewoon doorgaan met wat je deed. als zo'n persoon kijkt op fok hoop ik dat die user begrijpt dat die niet de enige is, zoals die jongen in de isoleercel.
pi_17575566
excuses? welnee joh, nergens voor nodig. je draaft door
jij hebt jouw stijl van opereren, met je eigen opvattingen.
voor sommigen is dat te direct, anderen zijn het gewoon geheel niet met je eens. so what, kan gebeuren, toch?
het enige waar het om ging was dat je sommige dingen wellicht beter buiten het forum om kan communiceren, plus dat het betreffende topic daar niet het meest geschikte voor was.
meer niet.

wat die malis van jou betreft: mijn laptop is gestolen, en daar stonden die mails ook op. (heeft meen ik ook op fok gestaan - wat staat daar nou niet he.. )
ik heb me dat niet meer gerealiseerd, ik ben al oud en krijg een enorme berg mailtjes per dag, jij zal zeker niet de enige geweest zijn die erdoorheen geslipt is.
de meesten hebben me gewoon na een tijdje nog een herinneirngsmail gestuurd, zo van 'hey vergeet je me niet?'.
dus, als jij de bertreffende mail nog hebt - ik hou me aanbevolen.
  FOK!fotograaf vrijdag 12 maart 2004 @ 11:36:04 #194
18921 freud
Who's John Galt?
pi_17663977
ik hoop niet dat jullie het erg vinden dat ik de [conspiracy] tekst voor mijn topic gemikt heb. leek me persoonlijk wel handig even aan te geven welke richting het topic was, er zijn er al zoveel over die aanslag.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  zondag 14 maart 2004 @ 03:03:02 #195
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_17702068
muus en iteejer zou er nou een forum gemaakt kunnen worden waar ufo sightings, conspiracy enz wel serieus worden genomen en word toegeelaten! dat er" links" en "quotes" worden geplaatst net zoals in c&h word gedaan ( ik vind dat noch de beste van fok ! )

word tijd dat wij serieus genomen worden ..op zo'n wijd gezien board
  zondag 14 maart 2004 @ 15:52:12 #196
17865 SportsIllustrated
The fightingest.
pi_17709438
[conspiracy] aanslagen spanje

is er nog enige kans dat dit heropend wordt? ik kan uiteraard de verwijderde stukken niet zien, maar zo erg was het toch niet? het was in ieder geval boeiend.
Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
  zondag 14 maart 2004 @ 18:05:59 #197
53149 MasterPeace
Venus in Steenbok
pi_17712296
ik vindt het ook heel vreemd dat er meteen een heel interessant topic gesloten wordt over een actueel onderwerp dat zowiezo meer hout snijdt dan 80% van de andere topics in 'truth', alleen maar omdat de paar laatste posts "niet volgens de policy waren"
"Veel naoorlogse Nederlandse architecten moeten ervan overtuigd zijn
dat iemands levensgeluk evenredig toeneemt met de omvang van zijn ramen."
Benno Barnard
pi_17715811
quote:
op zondag 14 maart 2004 15:52 schreef sportsillustrated het volgende:
[conspiracy] aanslagen spanje

is er nog enige kans dat dit heropend wordt? ik kan uiteraard de verwijderde stukken niet zien, maar zo erg was het toch niet? het was in ieder geval boeiend.
ik zal dit later vanavond opschonen en heropenen. als ik tenminste tijdig thuis ben.
pi_17715908
quote:
op zondag 14 maart 2004 03:03 schreef merlin693 het volgende:
muus en iteejer zou er nou een forum gemaakt kunnen worden waar ufo sightings, conspiracy enz wel serieus worden genomen en word toegeelaten! dat er" links" en "quotes" worden geplaatst net zoals in c&h word gedaan ( ik vind dat noch de beste van fok ! )

word tijd dat wij serieus genomen worden ..op zo'n wijd gezien board
het gaat niet om het onderwerp, maar om het feit dat met name die topics voortdurend ontaarden in een onleesbare collectie linkjes en/of lappen tekst van 1 meter lengte.
tuurlijk mogen linkjes geplaatst worden, maar voorzie ze dan minimaal van commentaar zodat het topic ook zonder aan te klikken nog te volgen is. en voorkom die hele lappen tekst, die ook onleesbaar zijn...
  maandag 15 maart 2004 @ 19:32:21 #200
15991 Spliffunk
-|- open this door _||_
pi_17737437
i quote: dit soort reacties geeft al aan dat een forum niet de plek is om therapeutisch getinte topics te handhaven. dat is ook al ruimschoots in r&p gebleken.

we zijn geen behandelaars, het gros van de mensen die op een zo groot forum als fok reageren heeft geen flauw idee waar ze over praten, het is al moeilijk genoeg er een beetje respect voor anderen in te houden.

een gemeend advies: regel dit soort dingen via email, msn of icq.

om die reden, hierop een slotje.

vraaje iteejer: raak ik hier een gevoelig punt ofzow? jij gooit een absoluut normaal topic opslot waar redelijk wat discussie uit kan komen omdat je een reactie ziet die nergens opslaat. haal die reactie er dan toch gewoon uit?? dat doe je toch ook met andere topics. jij geeft het nu geen kans om het in goede lijnen te laten lopen.

groetjes, wachtend op een reactie,
marcel
This door will be opened with or without your help..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')