abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13634146
Eindelijk heb ik dan de studio versie gehoord van Britney's nieuwe single... Best wel een goed nummer!

Ik vind wel dat Madonna nou niet echt een positieve bijdrage levert aan het nummer, ik denk dat het beter geweest was als ze er niet aan mee had gedaan.

Heeft iemand anders 'm al gehoord?

pi_13634171
Nop, ben op zich wel benieuwd...
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 22:04:47 #3
20023 Retro
studio bruxelles
pi_13634174
Ik ben meer benieuwd naar de clip eigenlijk. Het liedje kan me niet zoveel schelen.
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 22:05:22 #4
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_13634188
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 22:03 schreef Kworb het volgende:

Heeft iemand anders 'm al gehoord?

Nee nog niet maar kben em ff aan t "kopen"
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 22:08:48 #5
18875 BDisOKE
Spend some quality time...
pi_13634268
Als ze weer gaan zoenen in de clip vind ik alles best!!!
with a demon of mine...
BDisOKE.nl mijn werk
Mijn games...
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 22:15:50 #6
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_13634462
De live-versie was in ieder geval al verschrikkelijk, maar dat zijn we gewend van Britney.

De clip zal wel weer gewaagd zijn, het nummer zelf zal waarschijnlijk weer een combinatie zijn van gekreun, gehijg en dat nasaal gemekker van Britney.

The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 22:17:08 #7
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_13634497
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 22:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
De live-versie was in ieder geval al verschrikkelijk, maar dat zijn we gewend van Britney.

De clip zal wel weer gewaagd zijn, het nummer zelf zal waarschijnlijk weer een combinatie zijn van gekreun, gehijg en dat nasaal gemekker van Britney.

niet dat daar iets op tegen is
pi_13634541
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 22:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik heb net ook een verneukte versie binnengehaald .
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 22:19:09 #9
67640 SaintOfKillers
pi_13634554
Van mij mag ze doen wat ze wil, zolang ze maar zwijgt.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_13635252
Ik kan wel een link geven naar een mp3 ervan (geript van AOL first listen) maar dat mag volgens mij niet

En aangezien ik de live versie beter vind dan de studio versie zullen jullie het vast helemaal niks vinden.

pi_13663625
Ik heb het nummer in 192 kbps mp3 en ik moet zeggen dat het nog steeds errug Britney klinkt. Hoezo nieuw geluid?

Maar goed, ik vind het wel een grappig concert, ik vind de solo van Madonna errug leuk en ben ook zeker benieuwd naar de video!

pi_13663698
Dat liedje is
Why are you wearing that stupid man suit?
  zondag 5 oktober 2003 @ 16:51:00 #13
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_13667534
pi_13726941
Get on the floor, baby lose control
Just work your body and let it go
If you wanna party, just grab somebody

Lekker nummer... alleen jammer dat het nummer pas op de helft echt op gang komt... inderdaad, als Britney's rol helemaal weggeveegd is! De prinses moet wijken voor de Koningin van de Pop!

Hey Britney, you say you wanna lose control
Come over here I got somethin' to show ya
Sexy lady, I'd rather see you bare your soul
If you think you're so hot, better show me what you got
All my people in the crowd, let me see you dance
C'mon Britney lose control, watch you take it down

Maandag 20 oktober zal de videoclip in premiere gaan op MTV. Choreograaf Jamie King (van o.a. de Drowned World Tour) zal voor veel dansscenes zorgen! Ben benieuwd!

Nothing takes the past away like the future!
pi_13728038
En de premiere zal ook een Making Of The Video bevatten! Heerlijk, ben benieuwd naar de samenwerking tussen Madonna en Britney, hehe!

En inderdaad, je hebt gelijk, de solo van Madonna is typisch Madonna. Het valt me sowieso op dat ze haar 20 jarig jubileum als solo artieste 'viert' met een 'ik-zal-jullie-eens-even-laten-zien-hoe-het-moet': Eerst de GAP reclame waarin ze zingt "let me show you some moves, best to take it from me", vervolgens de VMA performance waarin Madonna duidelijk de baas was over Christina en Britney en vervolgens MATM, zelfde stramien. Ben wel heel benieuwd naar hoe dat in de video wordt uitgewerkt.

En daarna maar weer eens materiaal van The Queen herself, al ben ik bang dat er eerst een ander filmproject en nog wat boeken tussenkomen. (En eventueel een tour, aar ze al meerdere malen naar gehint heeft nu, alhoewel dat op zich niet veel zegt)...

pi_13742947
dit liedje vanochtend gehoord op de radio, maar ik herkende Britney's stem helemaal niet, en Madonna herkende ik er ook nauwelijks in, zijn ze weer met de stemvervormer bezig geweest? Voor de rest wel leuk nummer, maar niet super ofzo, moet het nog vaker gaan horen...
pi_13743035
In het begin wel, met Britney's stem. Voor de rest zijn het hun normale stemmen hoor. Madonna zingt wel behoorlijk hoog in haar solo, dat wel...
pi_13743074
Ik hoorde 'm vanmorgen op de radio. Het doet me weinig.
  donderdag 9 oktober 2003 @ 00:00:20 #19
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_13755323
blijkt dat evers de primeur zou hebben,
alleen was stenders hem voor!

TOP ROB

wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_13757185
Ik was al aan het wachten wanneer een van onze 'moderne' (ahum) DJ's dat nummer van het net zou plukken. Ik had de mp3 in prima kwaliteit al afgelopen donderdag weten te scoren.

Hopelijk gaan de DJ's vaker primeurs van het net halen, maar dan wel op dag 1!

Nothing takes the past away like the future!
  donderdag 9 oktober 2003 @ 08:18:28 #21
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_13757295
hmmm, krijgt ze toch nog een geslaagde comeback waarschijnlijk
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_13757659
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 08:18 schreef MikeyMo het volgende:
hmmm, krijgt ze toch nog een geslaagde comeback waarschijnlijk
Echt weg is ze natuurlijk niet geweest. Ik denk dat het te vroeg is om over een comeback te spreken. Als ze nu in het niets vergaat en over tien jaar weer opduikt, ja, dan zou ik het een comeback vinden.
  donderdag 9 oktober 2003 @ 09:14:32 #23
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_13757774
de eerste paar keren dat ik het nummer hoorde dacht ik inderdaad dat Britney iets tegen muziek had

het is ff wennen, maar ik lig er verder niet wakker van of het nu zo'n goede plaat is...
doe mij maar een Crazy of een Slave 4 U

pi_13759803
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 07:57 schreef Hapertje het volgende:
Ik was al aan het wachten wanneer een van onze 'moderne' (ahum) DJ's dat nummer van het net zou plukken. Ik had de mp3 in prima kwaliteit al afgelopen donderdag weten te scoren.

Hopelijk gaan de DJ's vaker primeurs van het net halen, maar dan wel op dag 1!

Haha, precies. Ik had hem ook al een stukje eerder dan die zogenaamde primeur in perfecte kwaliteit. Radio kan internet gewoon neit verslaan, primeur is dan ook zoiets achterhaalds met het internet van tegenwoordig!
pi_13760403
'T is voor de eerste keer dat ik een nummer van Britney wel lekker vindt.

Al blijft het toch wel onztettend duidelijk dat Madonna haar gebruikt om zelf onder de aandacht van de nieuwe generatie's te komen.

pi_13799605
Video nieuws:

Ok guys, just like my own insider gave me the scoops for VMA's, this time is this Britney/Madonna video shoot, enjoy :

Filmed three days, Oct. 8-9-10 Silver Studios East, Queens

Guy Ritchie left the studio at 2:45. He was wearing jeans and a blue Adidas-looking zipper jacket.
He walked around the lot a little, hugged a woman who had been hanging outside Madonnas bus.
And then he left the lot altogether.

Madonna and Britneys busses were parked right night to each other. Eventually, the driver reversed Madonnas bus, so her bus door was adjacent to Britneys bus door.
At one point in the afternoon, Madonna went inside Britneys bus. Britney hung outside her bus with Columbus and smoked during breaks.
At one point, Columbus yelled something to Britney as she went in her bus, and Britney came out with a lighter.

A pit bull got injured on the set. In the video, the pit bull has some part. A lot of the crew were laughing because the pit bull, which got walked around the lot often, was entering the door when someone opened it on its toe, and its toenail fell off.
The pit bull shrieked loudly, and the owner flipped out. "Oh, my God! How could this happen!" Apparently, the pit bull is an actor.
"Call 911" someone yelled. "If you need to take it to the hospital" But the pit bull was fine after everyone relaxed.
The owner pulled it aside to a quiet part of the parking lot.

The concept of the video is that Britney and Madonna are in a club trying to find each other. They're communicating telepathically. Soon, it becomes a cat and mouse chase, and there is a maze.
Britney is in the hipster part of the club. She wears a tie around her neck (think Avril Lavigne) and the backup people have streaks purple hair, bright pink hair, dress in Urban Outfitters-type gear.
One guy had a hip white jacket and a tie around his neck and wore a T-shirt.
Madonna, wearing a white pants suit, is hanging out among businessmen in suits. At one point in the vid, Brit is on a huge swing, and there's a lot of smoke.

The video is directed by Paul Hunter, who has directed a lot of hip hop videos. Britney and Madonna would throw in suggestions and offer input to Hunter.
It wasnt just the director in charge .

No cell phones were allowed on the set, which seemed to irritate the crew more than "all of the waiting" between shoots.
"They wont allow us to bring cell phones on the set. This is the first time Im checking my voicemail," I overheard someone say.
Also, no recording devices, cameras, cell phone, nothing was allowed on the set, per the request of Britney and Madonna.

Britney kept requesting Starbucks. I counted about three Starbucks runs.
Britney did not seem daunted by all of the work. She was giddy and playful.
She playfully punched bodyguard at one point, but mostly smoked and talked to people from her team.
She did not appear lovey-dovey with Columbus. At one point, someone arrived on the set with an OK! magazine (the large English tabloid), and everyone was pointing to a picture and laughing.

At 7:53 p.m. Columbus followed Britney into her bus.

Rocco was on the set with the nanny a lot. I was sitting on a forklift, and Rocco came up and pretended to drive it. He was playing on the ground.
The nanny would fly him around as if he were an airplane. He was on the video set because when I first saw him, Madonna was holding him as she walked off the set to her bus.

During one of the breaks, Britney and Madonna were kneeling in front of Rocco outside of Britneys bus door. Britney was asking him how old he was.
"Are you this many?" shed ask, holding up her fingers.

Madonna had two personal umbrella handlers at all times, so no one could photograph her.
Othertimes, she walked around freely she has this cool swagger or saunter when she walks on to the set.
She definitely had a presence.

Briteys oufits:
1. First appeared in a orange T-shirt and jeans
2. Tie around her neck (a navy collar, and a tie)
3. A black, strappy S&M-esque outfit

During a break, Britney ate Cheetos and took a bite of Columbus' panini sandwich after he told her to. Kind of like, Try this.

When Madonna arrived, she asked, Is Britney here? and pointed to Brit's bus door. She then went into makeup for three hours.
She looked bad w/out makeup. Eyes all puffy.

Nick Lachey showed up, supposedly as support. He's a friend of Brit's.
It's filmed in same studio as Hope and Faith.

Columbus is in the vid as a dancer and also helped with choreography.

Guy came on Wed. night while Madge was filming. Her face lit up. She gave him a mini-wave.

At one point, Columbus was making noises with some lighters and Brit was bopping her head back and forth .

who else can give you such scoops, ha ?

Peace !!!

Klinkt cool!

pi_13858532
Madonna gaat er in de clip in ieder geval fantalicious uit zien:

pi_14106456
Clip gisteren gezien evenals de Making Of... Wat een leuke video is het geworden. Ik was even bang dat Madonna's bijdrage er los bij zou hangen, maar gelukkig niets van dat alles, het ziet er gewoon top uit!

Wat leuke *ouch* yoga-danspasjes, genderbending en leuk einde...

http://delta.nerim.net/graffit/britney/Britney_Spears_Feat._Madonna_-_Me_Against_The_Music_[c-Svcd-Malibu-Imv].m2v

Ik ben blij dat Madonna weer een beetje naar de fun kant gaat, qua muziek en performance en zich minder richt op het prekerige waar ze de laatste tijd een beetje teveel naar mijn smaak naar hing...

EDIT:

Dit is niet de gehele video helaas.

[Dit bericht is gewijzigd door MadGuy op 24-10-2003 14:52]

vrijdag 24 oktober 2003 @ 16:43:39 #29
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_14109669
je link doet het niet meer

maar er is nu een andere op die site
http://delta.nerim.net/graffit/britney/Britney_Spears_-_Me_Against_The_Music_(webrip_redub)_[2003-10-22]_[GrAfFiT].wmv
Wel de video

let vooral op de laatste seconden
is madonna nu soortement van britney's pooier in deze video?????

pi_14112075
Leuk nummer, en Madonna ziet er ook beeldig uit.

Ik ben blij dat ze dat lelijke zwarte haar niet meer heeft zoals in American Life.

pi_14114918
Op zich was dat bruine wel mooi. Maar blond staat haar beter. Weet je wat echt goed bij haar staat? Lang stijl haar. Ik heb zonet haar toespraak bij de Latijns Amerikaanse MTV Awards gezien en wohaa! Ze zag er goed uit!

De clip ziet er overigens geweldig uit. De Making of the Video is ook zeker de moeite waard!

pi_14125081
Het is natuurlijk een slimme zet van Madonna om haar positie in de VS wat op te waarderen.

Ik bedoel, Hollywood scoorde daar niet echt goed, en via Britney kan ze haar naam opnieuw vestigen als basis voor het volgende album.

zaterdag 25 oktober 2003 @ 13:51:27 #33
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_14125368
Pitchfork's pogingen om zo objectief mogelijk wat meer chartmuziek te bespreken zijn toch niet helemaal gelukt...
quote:
Oops! Looks like it's all over for your girlfriend, and it's not just 'cause her fanbase has grown up-- Britney's been accosting all of us too fucking long with her Disney-fried, sub-Abba teen-pop, and now, like the awesomely savage barbarians we are, we want blood. Even her record label seems to want to end it here: they've tossed her "Me Against the Music", one of the greatest disasters in pop music history, as a surefire ship-sinker.
An abomination even by Spears' standards, "Me Against the Music" is rank enough that last weekend's SNL audience was as reluctant to applaud for it as they were to acknowledge Jimmy Fallon's mock-Asian accent. The ridiculously defiant title ambitiously pits her-- not a typo-- against the music, suggesting a final showdown in which Britney suits up to, once and for all, eliminate that colossal aural evil by turning it on itself. It almost works: I think I felt a ripple in the fabric of sound around the 3:30 mark. There are so many subtle intricacies here conspiring to form the ultimate musical horror: the frogthroat effect buried at the bottom of the a capella intro, the blink-and-miss-it prechorus lyric "chic-a-tah" (seriously! like four times!), the orchestra hits slamming like a Fox news update, and-- okay, this one isn't so subtle-- Madonna.

The Material Mom-- desperately paddling to float her own tanking career after bombing with American Life and her recent "Into the Groove" rehash-- follows a dialogue with Britney that actually tops Wendy & Lisa's intro to Prince's "Computer Blue" for most heated inane Lesbian-themed discourse in a song ever. The breakdown is shameless, and not just from the obvious sex-sells angle, as a sultry (did I mention 40-year-old?) Madonna pants, "Hey Britney, you say you wanna lose control/ Come over here, I got somethin' to show ya/ Sexy lady, I'd rather see you bare your soul."

"Me Against the Music" is a true feat: it not only hideously topples "Lucky" in terms of sheer patience-testing, but actually ranks, with ease, among the all-time most devastating pop chart embarrassments: Bobby Brown's "On Our Own" from Ghostbusters II; C + C Music Factory's "Things That Make You Go Hmm" and Twisted Sister's cover of "Leader of the Pack". If there's ever a hall of fame for American culture's laughable nadirs, this one'll have its own room.

pi_14126345
Slap nummer. De beat is bijna identiek aan die van Like I love you - Justin Timberlake (de Neptunes, er even vanuitgaande dat zij het gemaakt hebben, kunnen echt vele malen beter, maar het geld lonkte waarschijnlijk) en het totaal klinkt nogal geforceerd. Inderdaad: Madonna die wanhopig het huidige jonge publiek aan probeert te spreken terwijl de meesten allang zijn overgestapt naar popsterren die de helft jonger zijn.

Nogal prefab produkt, dit. Pure marketingtruc, van begin tot eind.

[Dit bericht is gewijzigd door postinggirl op 25-10-2003 14:58]

zaterdag 25 oktober 2003 @ 14:59:32 #35
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_14126498
Ik vind die hele Madonna nix. Nooit gevonden en ik vind haar maar een slap aanhangsel in deze video. Hopeloos proberen om jong te blijven en haar imago weer op te krikken.
Sorry maar je moet gewoon accepteren dat je ouder wordt en ze zal echt wat anders moeten proberen. (of altans, de mensen die daarvoor ingehuurd zijn)

Britney daarintegen is en blijft de prinses van de pop. Ze straalt ook weer in deze video een natuurlijke geilheid uit (dat is toch waar het allemaal om draait bij popmuziek. Imago, uiterlijk en presentatie).

Erg jammer dus dat Britney zich opwerpt als het helpertje van Madonna om die maar weer wat omhoog te krijgen.

Maar goed, het nummer is matig zoals dat hoort bij popmuziek. Maar net zoals Slave 4 U is het weer erg geil

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_14130685
Hahaha, wat een grappige commentaren. Jammer dat jullie de ironie van het nummertje niet doorhebben...
  zaterdag 25 oktober 2003 @ 21:20:58 #37
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_14134024
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2003 18:41 schreef MadGuy het volgende:
Hahaha, wat een grappige commentaren. Jammer dat jullie de ironie van het nummertje niet doorhebben...
Leg het eens uit dan
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zaterdag 25 oktober 2003 @ 21:37:20 #38
8369 speknek
Another day another slay
pi_14134359
Ik vind het nummer wel lekker. Maar niets hoogstaands. Toch is het niet vervelend om er naar te luisteren, en met Madonna en Britney in beeld kan dat nog wel wat worden in de hitparade.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_14134919
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2003 14:49 schreef postinggirl het volgende:

Inderdaad: Madonna die wanhopig het huidige jonge publiek aan probeert te spreken terwijl de meesten allang zijn overgestapt naar popsterren die de helft jonger zijn.

Nogal prefab produkt, dit. Pure marketingtruc, van begin tot eind.

Niet zozeer een jonger publiek, maar juist gericht op de Amerikaanse markt waar Madonna het toch minder doet dan in bijvoorbeeld Europa.Dat is de hele truc er achter dunkt me.

Onderschat ook Madonna niet, na het Erotica album dacht men ook dat het gedaan was met haar totdat ze ineens met het schitterende album 'Ray Of Light' kwam.

En trouwens, voor het geld hoeft ze het niet te doen:

.

pi_14135072
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2003 22:09 schreef schatje het volgende:
het schitterende album 'Ray Of Light'
. .
  zondag 26 oktober 2003 @ 04:32:48 #41
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_14141171
Omdat ze gebekt hebben en zoveel publiciteit heeft opgebracht dachten ze dat de luisteraars dan ook wel de single gaan kopen?

Wat een buttplaat overigens, klinkt nergens naar. Madonna kan veel betere platen maken, maar dit is een wanproduct.

The Internets, I needs it..
pi_14147661
quote:
Op zondag 26 oktober 2003 04:32 schreef Dr_Crouton het volgende:

Wat een buttplaat overigens, klinkt nergens naar. Madonna kan veel betere platen maken, maar dit is een wanproduct.

Madonna moet echter geen plaat meer maken met Mirwais.Ze moet weer een verrassend product afleveren.
pi_14149905
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2003 21:20 schreef Komakie het volgende:

[..]

Leg het eens uit dan

Logisch. Britney zou 'het' worden in de showbizz. De ongekroonde pop prinses. Natuurlijk is dat enorme concurrentie voor Madonna. Wat doet Madonna? Die helpt Britney een handje door in hara clip te verschijnen. De lyrics doen de rest; Madonna laat Britney zien waar ze haar mosterd haalt, maar kan haar net niet bereiken. Britney is een soort Alice in Wonderland en Madonna is die konijn (damn, hoe heet die ook alweer).

Ik vind het wel grappig dat men Madonna afschrijft wanneer ze relatief minder in Amerika verkoopt dan andere keren. American Life heeft toch ook weer een paar miljoen wereldwijd verkocht en stond op nr. 1 in verschillende landen. Ik geef toe, geen knaller zoals met Music of ROL, maar toch enorm goed. Ze komt wel weer met een knalalbum, aangezien het er sterk op lijkt dat Madonna weer wat zin gaat krijgen in fun, in plaats van preken...

pi_14299414
Hoe doet ie het in de US?
pi_14299448
quote:
Op zaterdag 1 november 2003 16:22 schreef Duiveltja het volgende:
Hoe doet ie het in de US?
Hij moet daar nog uitkomen geloof ik .
pi_14352756
5 plaatsen omhoog naar 38 op de Billboard Hot 100... Al paar dagen #1 bij TRL. Haar singles doen het echter nooit heel erg goed op de Hot 100, ze moet het vooral hebben van albumverkopen. Overigens kreeg ze heel snel radio adds en steeg haar airplay explosief toen het net uit was, maar er komt nu bijna niks meer bij.
pi_14354236
Zijn dat Britney en Madonna? Ik dacht dat het de nieuwe plaat was van Knabbel en Babbel.

Dat Britney niet kan zingen dat wisten we wel, maar Madonna kan toch veel beter, snap niet dat ze hier aan mee doet.....

pi_14356472
quote:
Op maandag 3 november 2003 19:09 schreef bloodymary het volgende:
Zijn dat Britney en Madonna? Ik dacht dat het de nieuwe plaat was van Knabbel en Babbel.

Dat Britney niet kan zingen dat wisten we wel, maar Madonna kan toch veel beter, snap niet dat ze hier aan mee doet.....

Je moet het gewoon in de context zien waarin het voor Madonna is gemaakt; pure fun. Geen betekenis, gewoon een ritney liedje waarin Madonna voor de fun meedoet... Raar dat mensen dat toch niet lijken te kunnen verkroppen...
pi_14357522
quote:
Op maandag 3 november 2003 20:28 schreef MadGuy het volgende:

[..]

Je moet het gewoon in de context zien waarin het voor Madonna is gemaakt; pure fun. Geen betekenis, gewoon een ritney liedje waarin Madonna voor de fun meedoet... Raar dat mensen dat toch niet lijken te kunnen verkroppen...

Ach dat snap ik ook wel, het is tenslotte een single van Britney en niet van Madonna. En niet een echt duet, zoals Love Song met Prince.

Maar dat neemt niet weg dat ze klinken als Knabbel en Babbel.....

maandag 3 november 2003 @ 21:25:06 #50
67640 SaintOfKillers
pi_14358094
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2003 14:59 schreef Komakie het volgende:
....dat is toch waar het allemaal om draait bij popmuziek. Imago, uiterlijk en presentatie).
En ik maar denken dat het over goede nummers ging.

Echt een voorbeeld van wat er allemaal mis is tegenwoordig

pi_14358149
madonna maakte voor haar leeftijd een hele lenige rare beweging in die nieuwe clip.
  maandag 3 november 2003 @ 21:28:58 #52
28560 toska
Let's All Chant
pi_14358230
Wat een verschrikkelijk slechte "muziek"
Normaal zing ik de sterren van de hemel
pi_14361370
quote:
Op maandag 3 november 2003 21:28 schreef toska het volgende:
Wat een verschrikkelijk slechte "muziek"
Das Britney.
pi_14362211
quote:
Op maandag 3 november 2003 22:56 schreef schatje het volgende:

[..]

Das Britney.

Hehehehe!

Inderdaad, leuke poses van Madonna!

pi_14363436
Lekker wijf hoor, maar idd het heeft weinig met muziek te maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')