Maar was net aan het zoeken naar zijn huis maar ik kon geen huis met dat nummer vinden.
Ik heb dus nu een pasje, kan je daar wat mee doe om zijn adres op te zoeken? Ik heb namelijk nog een beetje hoop dat het geen oplichter is.
Adres bestaat niet, pasje gejat/gevonden en sinds wanneer heeft een ziekenhuis om 5 uur s'ochtends bezoekuur
quote:Does lief
Op vrijdag 3 oktober 2003 18:39 schreef _GdR_ het volgende:wat ben jij een lul joh
Hij is de lul, niet een lul .
Vraag dan ook zijn ID bewijs ofzo heb je nog meer aan. Maar ik zou zoiets gewoon nooit doen dan maar niet naar zijn moeder moet ie maar zorgen dat ie geld heeft. En ook beetje rare tijd.
quote:Ik ben zó benieuwd waarop 'ie kwam!
Op vrijdag 3 oktober 2003 18:37 schreef Sheepcidus het volgende:
Vanmorgen moest ik dus mijn kranten rondbrengen om 5 uur. Ik was vlakbij een pinautomaat bezig kranten in de brievenbus te gooien. Er kwam dus een man aan op zijn ... die wilde pinnen....
quote:Goed idee
Op vrijdag 3 oktober 2003 18:41 schreef Slarioux het volgende:
Hou het pasje, pin het leeg en lever het in.
[Dit bericht is gewijzigd door Evil_Jur op 03-10-2003 18:46]
Er kwam een vrouw bij ons, die had net ruzie gehad met haar vriend/man en wou dus geld hebben voor de bus naar amsterdam.
Ze gaf als borg haar paspoort en telefoon aan ons, dus wij gaven in ruil 25 euro, en de vrouw zou de dag erop het geld komen brengen en haar paspoort en telefoon weer opkomen halen.
Dus wij de volgende dag wachten, maar geen vrouw. Wij maar de politie gebeld, bleek dat wij nog strafbaar waren ook, omdat wij haar paspoort hadden, was schijnbaar niet mag ofzo.
Maar de vrouw stond bekend en zou aangehouden worden als ze kwam opgeven dat haar paspoort was gestolen, de telefoon mochten we houden omdat niemand kon bewijzen dat hij van haar was (geen sim kaart meer).
Verder nooit meer iets over gehoord
Anders bel je de bank en geef je zijn rek. nummer door. Of je doet gewoon aangifte bij de politie.
Mogelijkheden genoeg, maar genaaid ben je, da's zeker
[Dit bericht is gewijzigd door err op 03-10-2003 18:46]
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 18:43 schreef Mr.Zop het volgende:
Hoeveel geld had je gepind voor hem?
quote:En ja, je bent opgelicht...
Op vrijdag 3 oktober 2003 18:39 schreef nipeng het volgende:
Hoeveel geld?
quote:Het wordt wel heel aantrekkelijk met dit soort figuren idd
Op vrijdag 3 oktober 2003 18:51 schreef eetomit het volgende:
* eetomit gaat gelijk op oplichterspad
Ik gok trouwens €100
"Mijn vrouw ligt in het ziekenhuis in A'dam en moet bevallen. Kan ik wat geld lenen voor de trein?"
Ik vertrouwde het gelijk niet. Heb het dus ook niet gedaan. Later dacht ik nog: ik had wel kunnen zeggen dat ie dat beter aan de conducteurs kon vragen. Of je moet gewoon een kaartje uit de automaat trekken ipv geld geven Ben benieuwd wat ze dan zeggen...
Ook een keer iemand in de trein die om geld kwam vragen voor koffie en/of eten... Toen heb ik mijn brood aangeboden, ik geloof zelfs een stuk fruit. Nee dat hoefde ie niet, had liever een bakje koffie... Rrrriiiiigghhhttt
[Dit bericht is gewijzigd door kikkei01 op 03-10-2003 18:56]
quote:Jij had gelijk nah erg leuke reakties.
Op vrijdag 3 oktober 2003 18:54 schreef StrayDog het volgende:
Ik denk 20 euroMaar TS durft zich hier niet meer te vertonen volgens mij
[Dit bericht is gewijzigd door Sheepcidus op 03-10-2003 19:10]
quote:Lul niet! Dan ben je echt wel een sukkel! Je vraagt dan toch tenminste een rijbewijs ofzo om te kijken of die naam overeen komt? Of je laat hem, zoals iemand al eerder zei, die pas in de automaat doen om te laten zien dat het pasje het niet doet!
Op vrijdag 3 oktober 2003 19:10 schreef Kanzaki het volgende:
Je bent geen sukkel en dergelijke. Maar te goed van hart. Lever het pasje in bij de bank waarom het gaad. Dat is wellicht gestolen.
Maar gelukkig, zo dom ben je nog niet. Een klasgenoot van me was een keer op A'dam Centraal. Vraagt iemand hem ook of ie geld kan lenen, aangezien zijn portomonnee gejat zou zijn en hij naar zijn zieke moeder moest.. Nou ja, uiteindelijk ¤ 25 uitgeleend. Die klasgenoot heeft zijn mobiele nummer gegeven (dus niet die van die ander gevraagd of iets anders als borg ofzo..) en die man zou hem wel bellen eind van de dag om het geld te komen brengen..
Nooit meer wat gehoord
Laat dit een wijze les zijn..
quote:Als je je pinpas geeft mag je het wel lenen
Op vrijdag 3 oktober 2003 19:19 schreef Sheepcidus het volgende:
Het stomste is dat ik het geld eigenlijk nodig heb maandag. Mischien zelf maar iemand zoeken die zo goedgelovig als ik.
Dat een automaat stuk is ofzo, ok, maar een pasje?! Whahaha, hoe dom
quote:morgenochtend dezelfde truuc bij iemand anders uitproberen
Op vrijdag 3 oktober 2003 19:19 schreef Sheepcidus het volgende:
Het stomste is dat ik het geld eigenlijk nodig heb maandag. Mischien zelf maar iemand zoeken die zo goedgelovig als ik.
quote:Pasje + magneet = slecht idee
Op vrijdag 3 oktober 2003 19:25 schreef MeAndMyself het volgende:
even tussendoor...sinds wanneer 'doen pasjes het niet meer'?!Dat een automaat stuk is ofzo, ok, maar een pasje?! Whahaha, hoe dom
Maar idd wel erg naief
quote:Zal ik jou is rectaal onderzoeken.
Op vrijdag 3 oktober 2003 21:56 schreef perfect_kiss het volgende:
tering, hoe dom en naief kan je zijn.
heb je nog een lekker zusje, ik ben namelijk dokter en moet haar even rectaal onderzoeken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |