abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 oktober 2003 @ 16:05:38 #201
26631 Boink
Ik ben er klaar voor!
pi_13767121
Ben dia's aan het scannen van DTM. Wat gaat dat langzaam zeg
pi_13767181
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 10:27 schreef Boink het volgende:

[..]

En ik dan!!! @!#$@$#@#$!!!!!!

Ik sta er ook niet bij en ik heb gisteravond nog wel 100 pics gepost

en ik heb een supra

"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  donderdag 9 oktober 2003 @ 16:29:02 #203
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_13767720
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 16:07 schreef StefanP het volgende:

[..]

Ik sta er ook niet bij en ik heb gisteravond nog wel 100 pics gepost

en ik heb een supra

pi_13767978
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_13768020
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 10:05 schreef Tjabbo het volgende:
2) broes_willems : kom alles van hem te weten in oude slowchattopics, dit om bepaalde humor mbt lichtmetalen velgen en caddy's te snappen.
3) Slashme. de eerste en enige die ooit een pta ban kreeg. weet waarom!
Alleen Slashme? Ik dacht dat qbus er toen ook ff aflag.

Wel geniale topics waren dat...

pi_13768027
uhhh een pta examen... hoe droev!

antwoorden:

1. ook_gek heeft gewoon een grote fantasie, is niet de intelligenste, kan voor geen meter nederlands, en die grote bek valt ook wel mee.. tis meer een zooitje bij elkaar geraapte onzinnige 'uitspraken'

2. broes willems

3. slasme.. zal wel ultinora hebben afgezeken en daarom een ban hebben gekregen.. ultinora wordt nogal beschermd in pta omdat de 'vaste' lui em zeg maar zielig vinden... als dit een gevangenis was geweest dan was ultinora zeg maar de 'bitch'.

4. ultinora, heeft ooit beweerd een audi s6 gehad te hebben omdat hij graag autoverkoper wou worden (lees leugenaar), en hij is er nog omdat hij a publiek zijn leugens heeft opgegeven... trouwens je kan em nog steeds wel met een korreltje zout nemen, en als je een auto wilt kopen vol gebrekken voor een veel te hoge prijs.. its yer man!

5. tjabbo, heeft zooitje celica pics en voornamelijk een corola... maja iedereen op het internet kan wel pics hebben (geruchten zeggen dat ie inderdaad een vleugel heeft )

6. boink, een schreeuwerd die altijd mee wilt doen, is het niet in pta dan op irc als doink, waar hij schreeuwend om sex iedereen probeert te overtuigen dat hij een vriendin heeft (do i need to say more?)

en voor de rest is het internet he.. dus probeer zo hard mogelijk mee te schreeuwen, zoveel mogelijk iedereen te overbluffen, en beweer dat je de exclusiefste auto van heel PTA hebt!!!!

oja veel plezier enzo hiero

gelijk hedde, kapot gade
  donderdag 9 oktober 2003 @ 16:45:07 #207
26631 Boink
Ik ben er klaar voor!
pi_13768136
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 16:41 schreef bier2k3 het volgende:

antwoorden:

1. ook_gek heeft gewoon een grote fantasie, is niet de intelligenste, kan voor geen meter nederlands, en die grote bek valt ook wel mee.. tis meer een zooitje bij elkaar geraapte onzinnige 'uitspraken'

2. broes willems

3. slasme.. zal wel ultinora hebben afgezeken en daarom een ban hebben gekregen.. ultinora wordt nogal beschermd in pta omdat de 'vaste' lui em zeg maar zielig vinden... als dit een gevangenis was geweest dan was ultinora zeg maar de 'bitch'.

4. ultinora, heeft ooit beweerd een audi s6 gehad te hebben omdat hij graag autoverkoper wou worden (lees leugenaar), en hij is er nog omdat hij a publiek zijn leugens heeft opgegeven... trouwens je kan em nog steeds wel met een korreltje zout nemen, en als je een auto wilt kopen vol gebrekken voor een veel te hoge prijs.. its yer man!

5. tjabbo, heeft zooitje celica pics en voornamelijk een corola... maja iedereen op het internet kan wel pics hebben (geruchten zeggen dat ie inderdaad een vleugel heeft )

6. boink, een schreeuwerd die altijd mee wilt doen, is het niet in pta dan op irc als doink, waar hij schreeuwend om sex iedereen probeert te overtuigen dat hij een vriendin heeft (do i need to say more?)

en voor de rest is het internet he.. dus probeer zo hard mogelijk mee te schreeuwen, zoveel mogelijk iedereen te overbluffen, en beweer dat je de exclusiefste auto van heel PTA hebt!!!!

oja veel plezier enzo hiero

Jij bent echt gek

[Dit bericht is gewijzigd door Boink op 09-10-2003 16:45]

pi_13768141
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 16:41 schreef bier2k3 het volgende:
2. broes willems

Uhhh de talloze caddy (en combo, inca en weet ik veel wat) topics gemist.. Hoe droev!

[Dit bericht is gewijzigd door DIJK op 09-10-2003 16:46]

pi_13768206
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 16:45 schreef DIJK het volgende:

[..]

Uhhh de talloze caddy (en combo, inca en weet ik veel wat) topics gemist.. Hoe droev!

Zoekt op broeswillems (erg droev vooral achteraf maar ik zal het wel eens ff bekijken dan )
gelijk hedde, kapot gade
pi_13768328
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 15:39 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

vw golf station.

of krijg ik de grap niet mee?

Nou nee, ik zag een ouwe aftandse vw rijden met op de achterruit een grote sticker: 'Kreator'. Dacht even dat hij het was
pi_13768354
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 16:47 schreef bier2k3 het volgende:

[..]

Zoekt op broeswillems (erg droev vooral achteraf maar ik zal het wel eens ff bekijken dan )

resultaat:
Zoeken / ~ geen Resultaten

hoe droev!

gelijk hedde, kapot gade
pi_13768565
oe gevonden!

M'n eerste Volkswagen!

maarum ik zie de humor er niet van in?

gelijk hedde, kapot gade
pi_13768571
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 16:53 schreef bier2k3 het volgende:

[..]

resultaat:
Zoeken / ~ geen Resultaten

hoe droev!

Wel zoeken op gebruikersnaam sneu figuur...

Index / Zoeken / ~ 480 Resultaten

pi_13768622
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 17:00 schreef bier2k3 het volgende:
oe gevonden!

M'n eerste Volkswagen!

maarum ik zie de humor er niet van in?

Kreator heeft helaas destijds t fijnste gerel weggedit..
pi_13768627
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 17:00 schreef DIJK het volgende:

[..]

Wel zoeken op gebruikersnaam sneu figuur...

Index / Zoeken / ~ 480 Resultaten

kijk nog eens goed trieste mongool
gelijk hedde, kapot gade
pi_13768650
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 17:02 schreef bier2k3 het volgende:

[..]

Mjah kom je later nog mee.. trage joekel..
  donderdag 9 oktober 2003 @ 17:03:18 #217
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_13768660
bier2k3 is iemand die lomp loopt te schreeuwen hier in PTA.
Zich beter voelt door andere de grond in te schelden. Dit komt omdat hij zeer in de knoop zit met zich zelf. En niet blij is met wie hij is. Door middel van andere kapot schelden voelt hij zich beter.

Maar toch houden we van hem
PS
Volgens mij heb je nu wel in de gaten hoe we met elkaar om gaan

Maar de vraag is. Wie is hier nu het langste in PTA

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_13768668
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 17:02 schreef DIJK het volgende:

[..]

Kreator heeft helaas destijds t fijnste gerel weggedit..

ow.. dikke flames dan?
gelijk hedde, kapot gade
  donderdag 9 oktober 2003 @ 17:04:34 #219
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_13768700
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 17:03 schreef bier2k3 het volgende:

[..]

ow.. dikke flames dan?

Ik weet nog wel dat het echt serieuse shit was toen jha. Daar kunnen wij nog een puntje aan zuigen

De goeie ouwe tijd

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_13768735
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 17:02 schreef bier2k3 het volgende:

[..]

edit: ik zocht op broes willems, weet ik veel dat die fuckt engine hier ook hoofdletter afhankelijk is.. over sneu gesproken...
gelijk hedde, kapot gade
  donderdag 9 oktober 2003 @ 17:07:44 #221
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_13768790
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 17:05 schreef bier2k3 het volgende:

[..]

edit: ik zocht op broes willems, weet ik veel dat die fuckt engine hier ook hoofdletter afhankelijk is.. over sneu gesproken...

Volgens mij niet

Maakt niks uit. Zoek maar met caps aan op je begruikersnaam. Hij vind gewoon al je reactie,s. Als je maar op GEBRUIKERSNAAM zoeken aan geeft

[Dit bericht is gewijzigd door ook_gek op 09-10-2003 17:08]

pi_13768805
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 17:05 schreef bier2k3 het volgende:

[..]

Spatieafhankelijk denk ik

Edit nou ik toch ff op broes gezocht had.. Dit blijft voor mij toch wel de classic. Geniale parodie.

quote:
Op vrijdag 11 april 2003 18:42 schreef qbus het volgende:

[..]

Hoe oud ben je, met welk merk toilet-papier veeg je je reet af, en wat rij je zelf eigenlijk ?

pi_13769080
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 17:07 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Volgens mij niet

Maakt niks uit. Zoek maar met caps aan op je begruikersnaam. Hij vind gewoon al je reactie,s. Als je maar op GEBRUIKERSNAAM zoeken aan geeft

okee dan,....

ik denk dat het inderdaad met die spaties te maken heeft....

gelijk hedde, kapot gade
pi_13769460
HE!!! Waarom wordt ik niet genoemd bij het lijstje van PTA?
Ik denk dat ik hier ook wel vanaf het begin zit hoor!
En Bier; Zeik niet zo over Ook_Gek; leer hem in het echt kennen en je weet beter
Why Fart And Waste It When You Can Burp And Taste It?
pi_13769749
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 17:33 schreef Ballebek het volgende:
HE!!! Waarom wordt ik niet genoemd bij het lijstje van PTA?
Ik denk dat ik hier ook wel vanaf het begin zit hoor!
En Bier; Zeik niet zo over Ook_Gek; leer hem in het echt kennen en je weet beter
oja ballebek hoe kennen we die nu vergeten

weet niet wat ie wilt kwa auto`s (wil ik nu een volvo of toch een vw, of toch een vw, of een volvo)... mja hij kent ook_gek in het echt dus dat zegt al genoeg....

en ik zeik altijd!!!

gelijk hedde, kapot gade
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')