quote:Ik sta er ook niet bij en ik heb gisteravond nog wel 100 pics gepost
Op donderdag 9 oktober 2003 10:27 schreef Boink het volgende:[..]
En ik dan!!!
@!#$@$#@#$!!!!!!
en ik heb een supra
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 16:07 schreef StefanP het volgende:[..]
Ik sta er ook niet bij en ik heb gisteravond nog wel 100 pics gepost
en ik heb een supra
quote:Alleen Slashme? Ik dacht dat qbus er toen ook ff aflag.
Op donderdag 9 oktober 2003 10:05 schreef Tjabbo het volgende:
2) broes_willems : kom alles van hem te weten in oude slowchattopics, dit om bepaalde humor mbt lichtmetalen velgen en caddy's te snappen.
3) Slashme. de eerste en enige die ooit een pta ban kreeg. weet waarom!
Wel geniale topics waren dat...
antwoorden:
1. ook_gek heeft gewoon een grote fantasie, is niet de intelligenste, kan voor geen meter nederlands, en die grote bek valt ook wel mee.. tis meer een zooitje bij elkaar geraapte onzinnige 'uitspraken'
2. broes willems
3. slasme.. zal wel ultinora hebben afgezeken en daarom een ban hebben gekregen.. ultinora wordt nogal beschermd in pta omdat de 'vaste' lui em zeg maar zielig vinden... als dit een gevangenis was geweest dan was ultinora zeg maar de 'bitch'.
4. ultinora, heeft ooit beweerd een audi s6 gehad te hebben omdat hij graag autoverkoper wou worden (lees leugenaar), en hij is er nog omdat hij a publiek zijn leugens heeft opgegeven... trouwens je kan em nog steeds wel met een korreltje zout nemen, en als je een auto wilt kopen vol gebrekken voor een veel te hoge prijs.. its yer man!
5. tjabbo, heeft zooitje celica pics en voornamelijk een corola... maja iedereen op het internet kan wel pics hebben (geruchten zeggen dat ie inderdaad een vleugel heeft )
6. boink, een schreeuwerd die altijd mee wilt doen, is het niet in pta dan op irc als doink, waar hij schreeuwend om sex iedereen probeert te overtuigen dat hij een vriendin heeft (do i need to say more?)
en voor de rest is het internet he.. dus probeer zo hard mogelijk mee te schreeuwen, zoveel mogelijk iedereen te overbluffen, en beweer dat je de exclusiefste auto van heel PTA hebt!!!!
oja veel plezier enzo hiero
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 16:41 schreef bier2k3 het volgende:
uhhh een pta examen... hoe droev!antwoorden:
1. ook_gek heeft gewoon een grote fantasie, is niet de intelligenste, kan voor geen meter nederlands, en die grote bek valt ook wel mee.. tis meer een zooitje bij elkaar geraapte onzinnige 'uitspraken'
2. broes willems
3. slasme.. zal wel ultinora hebben afgezeken en daarom een ban hebben gekregen.. ultinora wordt nogal beschermd in pta omdat de 'vaste' lui em zeg maar zielig vinden... als dit een gevangenis was geweest dan was ultinora zeg maar de 'bitch'.
4. ultinora, heeft ooit beweerd een audi s6 gehad te hebben omdat hij graag autoverkoper wou worden (lees leugenaar), en hij is er nog omdat hij a publiek zijn leugens heeft opgegeven... trouwens je kan em nog steeds wel met een korreltje zout nemen, en als je een auto wilt kopen vol gebrekken voor een veel te hoge prijs.. its yer man!
5. tjabbo, heeft zooitje celica pics en voornamelijk een corola... maja iedereen op het internet kan wel pics hebben (geruchten zeggen dat ie inderdaad een vleugel heeft
)
6. boink, een schreeuwerd die altijd mee wilt doen, is het niet in pta dan op irc als doink, waar hij schreeuwend om sex iedereen probeert te overtuigen dat hij een vriendin heeft (do i need to say more?)
en voor de rest is het internet he.. dus probeer zo hard mogelijk mee te schreeuwen, zoveel mogelijk iedereen te overbluffen, en beweer dat je de exclusiefste auto van heel PTA hebt!!!!oja veel plezier enzo hiero
[Dit bericht is gewijzigd door Boink op 09-10-2003 16:45]
quote:Uhhh de talloze caddy (en combo, inca en weet ik veel wat) topics gemist.. Hoe droev!
Op donderdag 9 oktober 2003 16:41 schreef bier2k3 het volgende:
uhhh een pta examen... hoe droev!
2. broes willems3. slasme.. zal wel ultinora hebben afgezeken en daarom een ban hebben gekregen.. ultinora wordt nogal beschermd in pta omdat de 'vaste' lui em zeg maar zielig vinden... als dit een gevangenis was geweest dan was ultinora zeg maar de 'bitch'.
[Dit bericht is gewijzigd door DIJK op 09-10-2003 16:46]
quote:Zoekt op broeswillems (erg droev vooral achteraf maar ik zal het wel eens ff bekijken dan
Op donderdag 9 oktober 2003 16:45 schreef DIJK het volgende:[..]
Uhhh de talloze caddy (en combo, inca en weet ik veel wat) topics gemist.. Hoe droev!
quote:Nou nee, ik zag een ouwe aftandse vw rijden met op de achterruit een grote sticker: 'Kreator'. Dacht even dat hij het was
Op donderdag 9 oktober 2003 15:39 schreef Tjabbo het volgende:[..]
vw golf station.
![]()
of krijg ik de grap niet mee?
quote:resultaat:
Op donderdag 9 oktober 2003 16:47 schreef bier2k3 het volgende:[..]
Zoekt op broeswillems (erg droev vooral achteraf maar ik zal het wel eens ff bekijken dan
)
hoe droev!
quote:Wel zoeken op gebruikersnaam sneu figuur...
Op donderdag 9 oktober 2003 16:53 schreef bier2k3 het volgende:[..]
resultaat:
Zoeken / ~ geen Resultatenhoe droev!
Index / Zoeken / ~ 480 Resultaten
quote:Kreator heeft helaas destijds t fijnste gerel weggedit..
Op donderdag 9 oktober 2003 17:00 schreef bier2k3 het volgende:
oe gevonden!maarum ik zie de humor er niet van in?
quote:kijk nog eens goed trieste mongool
Op donderdag 9 oktober 2003 17:00 schreef DIJK het volgende:[..]
Wel zoeken op gebruikersnaam sneu figuur...
Index / Zoeken / ~ 480 Resultaten
quote:Mjah kom je later nog mee.. trage joekel..
Op donderdag 9 oktober 2003 17:02 schreef bier2k3 het volgende:[..]
kijk nog eens goed trieste mongool
Maar toch houden we van hem
PS
Volgens mij heb je nu wel in de gaten hoe we met elkaar om gaan
Maar de vraag is. Wie is hier nu het langste in PTA
quote:ow.. dikke flames dan?
Op donderdag 9 oktober 2003 17:02 schreef DIJK het volgende:[..]
Kreator heeft helaas destijds t fijnste gerel weggedit..
quote:Ik weet nog wel dat het echt serieuse shit was toen jha. Daar kunnen wij nog een puntje aan zuigen
Op donderdag 9 oktober 2003 17:03 schreef bier2k3 het volgende:[..]
ow.. dikke flames dan?
De goeie ouwe tijd
quote:edit: ik zocht op broes willems, weet ik veel dat die fuckt engine hier ook hoofdletter afhankelijk is.. over sneu gesproken...
Op donderdag 9 oktober 2003 17:02 schreef bier2k3 het volgende:[..]
kijk nog eens goed trieste mongool
quote:Volgens mij niet
Op donderdag 9 oktober 2003 17:05 schreef bier2k3 het volgende:[..]
edit: ik zocht op broes willems, weet ik veel dat die fuckt engine hier ook hoofdletter afhankelijk is.. over sneu gesproken...
Maakt niks uit. Zoek maar met caps aan op je begruikersnaam. Hij vind gewoon al je reactie,s. Als je maar op GEBRUIKERSNAAM zoeken aan geeft
[Dit bericht is gewijzigd door ook_gek op 09-10-2003 17:08]
quote:Spatieafhankelijk denk ik
Op donderdag 9 oktober 2003 17:05 schreef bier2k3 het volgende:[..]
edit: ik zocht op broes willems, weet ik veel dat die fuckt engine hier ook hoofdletter afhankelijk is.. over sneu gesproken...
Edit nou ik toch ff op broes gezocht had.. Dit blijft voor mij toch wel de classic. Geniale parodie.
quote:
Op vrijdag 11 april 2003 18:42 schreef qbus het volgende:[..]
Hoe oud ben je, met welk merk toilet-papier veeg je je reet af, en wat rij je zelf eigenlijk ?
quote:okee dan,....
Op donderdag 9 oktober 2003 17:07 schreef ook_gek het volgende:[..]
Volgens mij niet
Maakt niks uit. Zoek maar met caps aan op je begruikersnaam. Hij vind gewoon al je reactie,s. Als je maar op GEBRUIKERSNAAM zoeken aan geeft
ik denk dat het inderdaad met die spaties te maken heeft....
quote:oja ballebek
Op donderdag 9 oktober 2003 17:33 schreef Ballebek het volgende:
HE!!! Waarom wordt ik niet genoemd bij het lijstje van PTA?
Ik denk dat ik hier ook wel vanaf het begin zit hoor!
En Bier; Zeik niet zo over Ook_Gek; leer hem in het echt kennen en je weet beter
weet niet wat ie wilt kwa auto`s (wil ik nu een volvo of toch een vw, of toch een vw, of een volvo)... mja hij kent ook_gek in het echt dus dat zegt al genoeg....
en ik zeik altijd!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |