Dit zou de kinderen wat meer binding geven met het land en zou tevens de inburgering van minderheden bevorderen. Bovendien is vlagvertoon en cermonieel mooi om te zien als het goed wordt uitgevoerd.
quote:Maar waarom ben je het dan niet ?
Op vrijdag 3 oktober 2003 17:36 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik zou er voorstander van zijn
V.
Ik ga er voor het gemak maar even vanuit dat je het serieus bedoelt al kan ik me dat nauwelijks voorstellen. Kun je in dat geval uitleggen wat je er dan precies zo goed aan lijkt???
quote:met het marcheren leren de kinderen discipline en bevordert het inburgering. Bovendien is het een prachtig cultureel vertoon en betrek je ALLE Nederlanders veel meer bij het land...
Op vrijdag 3 oktober 2003 17:40 schreef SCH het volgende:
Een soort van Noord-Korea bedoel je?Ik ga er voor het gemak maar even vanuit dat je het serieus bedoelt al kan ik me dat nauwelijks voorstellen. Kun je in dat geval uitleggen wat je er dan precies zo goed aan lijkt???
Natuurlijk bedoel ik het niet zo extreem als in N-Korea! En zeker ook niet om 1 persoon te eren of zoiets.. (ook al zijn de parades daar wel zeer fraai te noemen) Maar gewoon een wekelijkse parade in het dorp, of de stad..
quote:Hmzzz, misschien iets met de rechterarm schuin naar voren ofzo?
Op vrijdag 3 oktober 2003 17:45 schreef Thomas B. het volgende:
moeten we dan nog even een bepaalde groet voor bedenken.
[Dit bericht is gewijzigd door sizzler op 03-10-2003 18:40]
Of ben je serieus
Tip: emigreer naar Vlaanderen en word rechts Vlaams-nationalist, dan kan je elke dag wel mee doen aan een of andere extreem-rechtse meeting met vendelgezwaai en discipline-gelul.
[Dit bericht is gewijzigd door DeGroeneRidder op 03-10-2003 17:56]
quote:mja zoiets... maar die is al niet meer orgineel.
Op vrijdag 3 oktober 2003 17:47 schreef What het volgende:[..]
Hmzzz, misschien iets met de rechterarm schuin naar voren ofzo?
[Dit bericht is gewijzigd door Thomas B. op 03-10-2003 17:56]
quote:Naakte wijven ook.
Bovendien is vlagvertoon en cermonieel mooi om te zien als het goed wordt uitgevoerd.
quote:Yep, en dat gebeurd ook al.
Op vrijdag 3 oktober 2003 17:44 schreef Libris het volgende:
het volkslied leren mag van mij wel op school...
V.
Als het enige verband met je openigspost inburgeren is dan kan dat ook in het integratietopic. Dit lijkt me meer te gaan over een vlaggenparade waarbij inburgeren een voordeel ervan zou zijn. Dit topic gaat over de schutting. Daar zien ze maar of ze het openhouden....
quote:Of naar Amerika. Mag je elke dag de eed op de vlag afleggen en mag er geen evenement beginnen zonder dat het volkslied gespeeld is.
Op vrijdag 3 oktober 2003 17:51 schreef DeGroeneRidder het volgende:
Tip: emigreer naar Vlaanderen en word rechts Vlaams-nationalist, dan kan je elke dag wel mee doen aan een of andere extreem-rechtse meeting met vendelgezwaai en discipline-gelul.
quote:maar parades zijn daar niet echt fraai.. Ik wil graag marcherende kinderen in uniform zien die strijdliederen zingen! Net als de padvinders!
Op vrijdag 3 oktober 2003 20:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:[..]
Of naar Amerika. Mag je elke dag de eed op de vlag afleggen en mag er geen evenement beginnen zonder dat het volkslied gespeeld is.
quote:Ik zie daar het probleem niet van in.... ik ben trots op wie ik ben en ook waar ik nu woon.
Op vrijdag 3 oktober 2003 20:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:[..]
Of naar Amerika. Mag je elke dag de eed op de vlag afleggen en mag er geen evenement beginnen zonder dat het volkslied gespeeld is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |