PaRoDiUzZ, Tony_Montana67, Mr. Tear, Cosmick, AA, Keeper, Mar10, Steve-O, Droxz en nog anderen waren het gewoon beu dat ieder topic op elkaar begon te lijken en toen zijn we deze reeks begonnen. En of je nou old skool van Melle Mel draait of helemaal uit je dak gaat op de nieuwe Fabolous single interesseert me eigenlijk niet. Gewoon een beetje ouwehoeren over hiphop en zo af en toe wat nieuwe dingetjes uitwisselen, daar gaat het om
Van Schooly D tot Coolio, van Brand Nubian tot Dr. Dre, van Marley Marl tot The Neptunes, het maakt niet uit, als het maar wat met hiphop te maken heeft
Elk weekend komt het enige hip-hop programma van Nederland op MTV.
MTV RAW met Brainpower,2tall en TLM, elke zaterdag 18.00, herhaling zondags 19.00
en woensdag rond middernacht.
Op donderdag avond is er op Kink FM het programma hiphop 120, waar de iets onbekendere hiphop gedraait wordt. Het loopt van 22.00 - 00.00
Vanaf september gaat Kees de Koning weer een radioprogramma doen op 3fm. Elke donderdagavond valt er weer te luisteren naar hiphop van 22:00 tot 24:00. De show wordt ge-co-host door DJ Wix en Drew (bekend van lagerhuis en als host/mc op chocolate e.d.). Het programma gaat 3voor12XL heten.
Handige Links
Ohhla, Lyrics Site
Reviews, handig als je nieuwe shit wilt checken
Dutch Hip-Hop Lyrics
HipHop startpagina, alles in 1 dus
Hiphop Concerten in Nederland
All Music, veel info over alle artiesten
Spammen Voor Cosmick
hier nog een hiphop site
Franse hip-hop site
Belgische hip-hop site
Hier zijn een heel hoop Rap music video's te vinden
Oude Deeltjes
Hiphop Central I The Jump Off
Hiphop Central II Ill Communication
HipHop Central III: Planet Rock
HipHop Central IV: Things Come Together
HipHop Central V: Midnight Marauders
HipHop Central VI: Bridging The Gap
HipHop Central VII :At the speed of life
HipHop Central VIII : Step In The Arena
HipHop Central IX: 8th Wonder
Hip Hop Central X : Goin' Off
HipHop Central XI : Memory Lane
Hiphop Central XII: Critical Beatdown
Hiphop Central XIII : Ready to Die
Hiphop Central XV : Things Fall Apart
Hiphop Central XV Part II: Paid In Full
Hiphop Central XVI: Raising Hell
Hiphop Central XVII: Death Certificate
Back on track with Brand Nubian on a special request
quote:waar is de hiphop120?
Op donderdag 2 oktober 2003 21:51 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Zometeen weer hiphop120
quote:Hey thanks Tony!! Eindelijk wordt er een keer naar me geluisterd!
Op donderdag 2 oktober 2003 21:32 schreef Tony_Montana67 het volgende:Back on track with Brand Nubian on a special request
Props...
Laters!
AA
VVK begint 11-10, kaarten kosten 20 euro. .
quote:kan niet vaak genoeg gemeld worden
Op vrijdag 3 oktober 2003 12:51 schreef keeper het volgende:
Was er al gemeld dat op dinsdag 18 november Gang Starr in Paradiso staat?VVK begint 11-10, kaarten kosten 20 euro.
.
quote:Ik denk niet dat ik ga, want twee dagen daarvoor is toch Bumpy Knuckels?
ga er nog mensen naar non phixion op zondag 19 oktober in de melkweg ?
daarna fatbeats after party!
Gaan we van een van de concerten nog een meet maken???
quote:mischien
Op vrijdag 3 oktober 2003 14:10 schreef Quez het volgende:
ga er nog mensen naar non phixion op zondag 19 oktober in de melkweg ?
daarna fatbeats after party!
quote:Ja toch, een topic-battle met de metalheadz
maar we rocken deze editie ff en we halen binnenkort de metallers wel in
quote:ghehe...hoorde 't vandaag van een m8 op school. Ik dacht ik meld het hier ff...kennelijk is dat al vaker gebeurd
Op vrijdag 3 oktober 2003 12:51 schreef keeper het volgende:
Was er al gemeld dat op dinsdag 18 november Gang Starr in Paradiso staat?VVK begint 11-10, kaarten kosten 20 euro.
.
quote:Gvd, daar gaat m'n kans om de muziekgod van Fok te zien
Op vrijdag 3 oktober 2003 13:28 schreef Zander het volgende:
G@#d, da's precies op mijn verjaardag en dan kan ik dus niet..
Maar je bent volgend jaar toch weer jarig? Gangstarr is eenmalig .
.
quote:Bumpy is de week daarna.
Op vrijdag 3 oktober 2003 15:07 schreef Mr.Tear het volgende:[..]
Ik denk niet dat ik ga, want twee dagen daarvoor is toch Bumpy Knuckels?
Non Phixion heb ik dan gelukkig vorig jaar gezien in het voorprogramma van The Beatnuts.
Gaan we van een van de concerten nog een meet maken???
quote:was idd. helemaal nix
Op donderdag 2 oktober 2003 23:59 schreef makaveli_nh het volgende:
3voor21XL is niks
quote:Same here
Op zaterdag 4 oktober 2003 21:04 schreef dunniecash het volgende:
Ik ga die zaterdagochtend gelijk kaartjes halen voor GangStarr.. volgens mij is die shit zo uitverkocht
een van zijn albums heet Amethyst rockstar
ook heeft hij een paar drum 'n bass collabo's gedaan oa de welbekende Coded language van DJ krust ( als je 8 minuten lang een continu aanhoudende lulkick van iemand wil horen over een opfokkende beat is dit echt je ding.. imho erg vet voor andere zwaar irritant )
aantal nummers van 'm
- september 12th
- on nia Mexican
- Tao of now
- One
- Sha clack clack
weet iemand nog aanraders van hem ?
[Dit bericht is gewijzigd door MokroKees op 05-10-2003 01:58]
quote:hmmm...dat klinkt goed! ik zal binnenkort is eens wat checken van hem...
Op zondag 5 oktober 2003 01:52 schreef MokroKees het volgende:
Zijn jullie eigenlijk bekend met Saul Williams ?
een Poëet die zijn gedichten rauw dropt op best wel fonky beats..een van zijn albums heet Amethyst rockstar
ook heeft hij een paar drum 'n bass collabo's gedaan oa de welbekende Coded language van DJ krust ( als je 8 minuten lang een continu aanhoudende lulkick van iemand wil horen over een opfokkende beat is dit echt je ding.. imho erg vet voor andere zwaar irritant)
Iemand trouwens al die nieuwe Louis Logic gehoord? Sin-a-matic heet dat album. Ik vind 'm errug lekker klinken! Een aanrader is vooral het nummer Street Smartz ervan, lekkere flow+lekkere beat.
quote:Same here
Op zaterdag 4 oktober 2003 22:11 schreef Tony_Montana67 het volgende:Op zaterdag 4 oktober 2003 21:04 schreef dunniecash het volgende:
Ik ga die zaterdagochtend gelijk kaartjes halen voor GangStarr.. volgens mij is die shit zo uitverkocht..Same here
quote:niet hier
Op zondag 5 oktober 2003 13:44 schreef MIC1_ het volgende:[..]
Same here
Ik ga die zaterdag ook maar ff kaartjes halen dan.
En mag ik Tony nogmaals bedanken voor King Geedorah! Fijn is die shit .
Prefuse 73 trouwens óók.
quote:Als jij wat lekkere chicks uit je oude klas meeneemt, gerne.
Op zondag 5 oktober 2003 22:36 schreef dunniecash het volgende:
Slaapfeestje voor de AUB jongens?.
Die bruinharige bijv. .
quote:Geen dank, goede shit dient men te delen
Op zondag 5 oktober 2003 22:31 schreef keeper het volgende:
En mag ik Tony nogmaals bedanken voor King Geedorah! Fijn is die shit.
quote:- Twice The First Time
Op zondag 5 oktober 2003 01:52 schreef MokroKees het volgende:
Zijn jullie eigenlijk bekend met Saul Williams ?
een Poëet die zijn gedichten rauw dropt op best wel fonky beats..een van zijn albums heet Amethyst rockstar
ook heeft hij een paar drum 'n bass collabo's gedaan oa de welbekende Coded language van DJ krust ( als je 8 minuten lang een continu aanhoudende lulkick van iemand wil horen over een opfokkende beat is dit echt je ding.. imho erg vet voor andere zwaar irritant)
aantal nummers van 'm
- september 12th
- on nia Mexican
- Tao of now
- One
- Sha clack clackweet iemand nog aanraders van hem ?
Ik wil wel eens weten wie er achter die avatars verscholen gaan
quote:Ik ben die ene met die hasjwalm om zich heen.
Op maandag 6 oktober 2003 11:57 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Veel mensen voor Gang Starr zo te zien, misschien een idee voor een soort van meet dan?Ik wil wel eens weten wie er achter die avatars verscholen gaan
quote:Kut
Op maandag 6 oktober 2003 12:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
iig zaterdag 20 december staan large professor en camp lo in de melkweg
Dan kan ik niet
quote:Ey, ik sta zaterdagochtend ook voor dag en dauw op voor kaartjes. Ik heb het er zeker voor over (als ik maar kaartjes krijg
Op zaterdag 4 oktober 2003 21:04 schreef dunniecash het volgende:
Ik ga die zaterdagochtend gelijk kaartjes halen voor GangStarr.. volgens mij is die shit zo uitverkocht
quote:deel met mij plz
Op maandag 6 oktober 2003 10:58 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Geen dank, goede shit dient men te delen
quote:Large pro heb ik al eens gezien in paradiso, hij was echt
Op maandag 6 oktober 2003 12:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
iig zaterdag 20 december staan large professor en camp lo in de melkweg
en 25 oktober DJ Format met Abdominal
quote:zie mijn msn adres
Op maandag 6 oktober 2003 14:21 schreef jimjim1983 het volgende:
deel met mij plz
quote:Ik vond 'm ill. Z'n freestyles waren dope, de oudjes waren heerlijk, de nieuwere niet zo dope als de oudjes, maar nog steeds dope
Op maandag 6 oktober 2003 14:24 schreef jimjim1983 het volgende:Large pro heb ik al eens gezien in paradiso, hij was echt
Verder lijkt een slaapfeestje voor de AUB mij een hartstikke gezellig plan!
* Tony_Montana67 zoekt ook een eventuele slaapplaats omdat de laatste trein richting middle of nowhere al om 22.00 vertrekt uit A'dam
quote:je kunt iig altijd uitwijken naar Alkmaar, 35 km
Op maandag 6 oktober 2003 17:35 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Wat is AUB voor iets?* makaveli_nh zoekt ook een eventuele slaapplaats omdat de laatste trein richting middle of nowhere al om 22.00 vertrekken uit A'dam
quote:Ik val heel erg tegen
Op maandag 6 oktober 2003 11:57 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Ik wil wel eens weten wie er achter die avatars verscholen gaan
quote:Dat is het betere werk
Op maandag 6 oktober 2003 18:32 schreef Leratluciano het volgende:
iedereen even checkendope instrumentale hiphop uit belgie, beetje jazzy
Rat
Jazzy en duister. Doet wat denken aan Cypress Hill meets MF Doom, jammer dat de samples zo kort zijn
dat is een nummer van 9 mb, ook van die site, klinkt wel erug lekker ja
quote:Goed nieuws
Meanwhile, Nas is getting ready to record another LP. According to a source close to the poetic MC, he'll be heading back into the studio soon with plans to drop his next solo LP in April. On January 27, however, Nas' Ill Will Records will drop the Bravehearts' debut, Bravehearted. The LP features production by L.E.S. and the Midi Mafia, as well as guest spots from Nas and Lil Jon.Both Nas and Jon appear on the group's first single, "Quick to Back Down," which is already at radio. The video for the track is scheduled to go into production later this month.
Bravehearts een album
Hier geldt voor mij heltzelfde als bij de clicks rond Eminem en Jay-Z. De talentvollere mc's laten hun vriendjes mee profiteren op hun succes. Dat is allemaal prima, maar laat ze dan alsjeblieft geen platen uitbrengen, dat gaat in 100 van de 90 gevallen fout (en dat is geen schrijffout)
[Dit bericht is gewijzigd door Timo20 op 06-10-2003 23:33]
Wat weet je hiervan?
quote:dit hoor ik ja, als is het niet lang,zal wel toestemming voor gevraagd zijn
Op maandag 6 oktober 2003 23:31 schreef Timo20 het volgende:En bij track 4 ("tam-tam de l`Afrique") lijkt het toch wel verdacht veel op de beat van Coolio`s Gangsta`s Paradise! is dit ook dezelfde melodie en heeft Coolio plagiaat gepleegd/gesampled?? Want ...de planete de mars is al uit 1991 en Gangsta`s Paradise uit 1995.
Wat weet je hiervan?
quote:Nee het is idd. niet zo lang
Op maandag 6 oktober 2003 23:39 schreef makaveli_nh het volgende:[..]
dit hoor ik ja, als is het niet lang,zal wel toestemming voor gevraagd zijn
die andere hoor ik helemaal niet :S
Kweet bij die andere ook niet van welke track ik het een beetje herken, dan zou het al een stuk gemakkelijker zijn
quote:ach iedere DJ/MC heeft wel eens een slechte dag , dat had ik ook bij Shadow op LL vorig jaar , maar om daar nou een
Op maandag 6 oktober 2003 14:24 schreef jimjim1983 het volgende:[..]
Large pro heb ik al eens gezien in paradiso, hij was echt
Camp Lo lijkt me wel erg dope
quote:Ik ken geen iAm
Op maandag 6 oktober 2003 23:31 schreef Timo20 het volgende:
Hey Tony, heb jij eigenlijk dat album van IAM - ...de planete de mars??
Zo ja, dan heb ik een vraagje: kwas die vanavond aan t luisteren en daarbij viel al gelijk bij track 2 & 4 wat op: bij track 2 ("Planete Mars) komt me bij het refrein die melodie zo bekend voor. Het lijkt volges mij op de beat van een track die pas geleden is uitgebracht. Iets met "I just wanna f*ck you" in de titel (nee niet die van Dr. Dre)
En bij track 4 ("tam-tam de l`Afrique") lijkt het toch wel verdacht veel op de beat van Coolio`s Gangsta`s Paradise! is dit ook dezelfde melodie en heeft Coolio plagiaat gepleegd/gesampled?? Want ...de planete de mars is al uit 1991 en Gangsta`s Paradise uit 1995.Wat weet je hiervan?
quote:uhhm misschien eens stevie wonders oevre doorzoeken
Zo ja, dan heb ik een vraagje: kwas die vanavond aan t luisteren en daarbij viel al gelijk bij track 2 & 4 wat op: bij track 2 ("Planete Mars) komt me bij het refrein die melodie zo bekend voor. Het lijkt volges mij op de beat van een track die pas geleden is uitgebracht. Iets met "I just wanna f*ck you" in de titel (nee niet die van Dr. Dre)
En bij track 4 ("tam-tam de l`Afrique") lijkt het toch wel verdacht veel op de beat van Coolio`s Gangsta`s Paradise! is dit ook dezelfde melodie en heeft Coolio plagiaat gepleegd/gesampled?? Want ...de planete de mars is al uit 1991 en Gangsta`s Paradise uit 1995.Wat weet je hiervan?
oftewel : Stevie Wonder -- Pastime Paradise (1976)
[Dit bericht is gewijzigd door PaRoDiUzZ op 07-10-2003 00:37]
quote:leeren kennen
Op dinsdag 7 oktober 2003 00:29 schreef Steve-O het volgende:[..]
Ik ken geen iAm
quote:Ok ff "kopen" en dan slapen
Op dinsdag 7 oktober 2003 00:35 schreef makaveli_nh het volgende:[..]
leeren kennen
IAM - Petit Frere is wel een ok nummer
en de rest komt zo snel ff niet in me op
quote:Ik denk niet dat hij een slechte dag had, zijn muziek was niet slecht, ook al was veel van zijn nieuwe shit minder maar het was vooral zijn houding, de
Op dinsdag 7 oktober 2003 00:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:[..]
ach iedere DJ/MC heeft wel eens een slechte dag , dat had ik ook bij Shadow op LL vorig jaar , maar om daar nou een
achter te plaatsen
quote:Tam-Tam De L'Afrique is van Stevie Wonder, Pasttime Paradise
Kan iemand een rijtje wat jazzy hiphop opdreunen voor mij? Ik kwam laatst namelijk lang een internet radiostation waar ik een aantal hiphop tracks hoorde die erg lekker klonken en een beetje jazz achtig klonken. Ik weet alleen geen namen of titels.
Dank u bij voorbaat
Verder moet je ook zeker nummers luisteren van Pharcyde en meer van de artiesten die ik al genoemd heb.
Hier, hier en hier staan een hoop lekkere nummers, voor het merendeel jazzy. In een van de vorige delen stonden ook een aantal lijstjes
Wel cool om te lezen dat er steeds meer mensen naar jazzy hiphop vragen
In het volgende topic is het misschien handig om de link van dit topic in de openingspost op te nemen
nog een vette clip : 50 cent - PIMP (uncensored )
quote:hoe kom je aan die clips?
Op woensdag 8 oktober 2003 13:32 schreef dunniecash het volgende:
Ook andere dope clips binnen: B-Boy Document '99 van High & Mighty met Mad Skillz & Mos Def. Gek genoeg lijkt die een beetje op die van IAM, qua special effects die ze gebruiken enzo (laser beams die uit handen komen schieten en dat soort onzin). Daarnaast ook "You Can't Stop The Prophet" van Jeru The Damaja -> hele vette videoclip, veel graffiti style characters die de personages uit z'n lyrics vormen.. dope!
Verder... wat vinden jullie de beste 'blaze' nummers?
ikke:
Pharcyde - Blaze
Luniz - We got more
quote:Done
Op woensdag 8 oktober 2003 13:39 schreef NeMe het volgende:
He peeps! gaan we nog stemmen of niet? [Poll] Jou muziek smaak
hiphop mag wel wat meer vertegenwoordigd worden hierro!
quote:
Net clip gedownload van IAM - Le Cote Obscur.. best geinige video, zeker geen standaard hip-hop video (komt geen chick in voor.).
quote:Download es de video van "La Saga. Dat vind ik pas een vette video
Op dinsdag 7 oktober 2003 23:38 schreef makaveli_nh het volgende:
Ik vond de Clip van Petit Frere ook mooi,
past heel goed bij het nummer, moet je ook maar ns downen
die van jou ken ik niet
En jimjim, die videoclips van High & Mighty & Jeru had ik van een IRC kanaal #germanbeatz.. moet je maar even zoeken met http://www.ircspy.com ..
Luisterde net "Hit Em Up" van 2Pac, maar iets andere versie ofzo en daar zegt-ie op het eind "Bad Boy killa.. Chino XL killa.. much love to Smif 'N Wessun, Freddie Foxxx, ..., Naughty By Nature and all 'em REAL thugs out there" .. wel dope dat ie Freddie Foxxx props geeft .
quote:Nee, ik stem niet
Op woensdag 8 oktober 2003 13:39 schreef NeMe het volgende:
He peeps! gaan we nog stemmen of niet? [Poll] Jou muziek smaak
hiphop mag wel wat meer vertegenwoordigd worden hierro!
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 16:45 schreef H4ze het volgende:
Nee, ik stem nietHiphop en Drum n Bass staan bij mij beide op 1, daar kan ik gewoonweg niet tussen kiezen.
Die 3 nieuwe cd's zijn inmiddels binnen (Tony: ook King Geedorah dus) en ze klinken eeeecht goed!!
En over Gang Starr... wie gaan er nou allemaal en is die kaartverkoop al begonnen?
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 21:44 schreef Mar10Segovia het volgende:
Nou, ik laat ook weer eens mn hoofd zien...Die 3 nieuwe cd's zijn inmiddels binnen (Tony: ook King Geedorah dus) en ze klinken eeeecht goed!!
En over Gang Starr... wie gaan er nou allemaal en is die kaartverkoop al begonnen?
quote:Mijn zusje ligt om 10 uur bij het postkantoor kaartjes te halen
Op woensdag 8 oktober 2003 23:56 schreef dunniecash het volgende:
ik ga zeker.. vanaf zaterdag 11 oktober kaartverkoop
quote:Ja die versies die ik heb zijn allemaal .mpeg bestandjes
Op woensdag 8 oktober 2003 16:39 schreef dunniecash het volgende:
Maar zijn die op goeie kwaliteit (.mpg, .m2v) verkrijgbaar? Want ik heb een schijthekel aan die low-quality streaming RealVideo clipjes :S.
quote:Ja heb em daarnet ook gedownload bij een
Op donderdag 9 oktober 2003 14:01 schreef jimjim1983 het volgende:
De clip van Noble Art van IAM met Method Man en Redman is hier te bekijken:
http://www.hosting-media.com/fr/virgin/delabel/video/smilrtsp/iam-nbleart.ram
ziet er wel geinig uit.
just gimme an hour/ I`ll just bang women on the Eiffel Tower
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 14:10 schreef Timo20 het volgende:Download es de video van "La Saga. Dat vind ik pas een vette video
![]()
![]()
Het nieuwe album van de Jungle Brothers - You in my hut now is en
Ik heb in geen tijden zo'n slecht album gehoord.
Orishas : Een Cubaanse rapgroep waarvan de nummers voor 70% procent bestaan uit de karakteristieke Cubaanse Serenades a la compay segundo op vrolijke beats..
Rap in het spaans is wat wennen, maar de nummers geven je, dankzij de zang en beats een heerlijk zomergevoel..
ze hebben 2 CD's A lo Cubano en Emigrante..
aanrader dus
quote:Ik heb ze live gezien in Paris Bercy, een geweldige ervaring. Een absolute topgroep
Op donderdag 9 oktober 2003 19:08 schreef MokroKees het volgende:
nog wat meer internationaliteit in dit topic droppen dan..Orishas : Een Cubaanse rapgroep waarvan de nummers voor 70% procent bestaan uit de karakteristieke Cubaanse Serenades a la compay segundo op vrolijke beats..
Rap in het spaans is wat wennen, maar de nummers geven je, dankzij de zang en beats een heerlijk zomergevoel..![]()
aanrader dus
quote:Daar zal ik binnenkort dan eens wat van opzoeken!
Op donderdag 9 oktober 2003 19:08 schreef MokroKees het volgende:
nog wat meer internationaliteit in dit topic droppen dan..Orishas : Een Cubaanse rapgroep waarvan de nummers voor 70% procent bestaan uit de karakteristieke Cubaanse Serenades a la compay segundo op vrolijke beats..
Rap in het spaans is wat wennen, maar de nummers geven je, dankzij de zang en beats een heerlijk zomergevoel..![]()
aanrader dus
En uhm, tja ik ga zaterdag ook maar een kaartje halen dan voor Gang Starr. Ik moet wel in mn eentje, maar dat komt vast wel goed...
Weet iemand nog hoe dat franstalige nummer heette dat een aantal jaar terug redelijk hot was? Het heeft zelfs nog in de top 40 gestaan geloof ik, maar die hou ik nooit zo bij dus weet ik niet zeker.
Ik heb de melodie in me hoofd maar van wie het nou was
Trouwens.. 50 Cent spit wel knowledge hoor, inspireert mij wel >>
http://veepers.grolsch.nl/service/RetrieveCard?id=4588E1FC-FA89-11D7-883B-E6D459074EC2
.
quote:Manau - La Tribu de Dana
Op vrijdag 10 oktober 2003 10:36 schreef DevilsNight83 het volgende:
shit, weer hiphop120 vergetenWeet iemand nog hoe dat franstalige nummer heette dat een aantal jaar terug redelijk hot was? Het heeft zelfs nog in de top 40 gestaan geloof ik, maar die hou ik nooit zo bij dus weet ik niet zeker.
Ik heb de melodie in me hoofd maar van wie het nou was
Ali Shaheed Muhammed - Shaheedullah & Stereotypes
Boogie Down Productions - Ghetto Music (The Blue Print of HipHop)
Lordz of Brooklyn - All In The Familiy
The A-Team - Who Framed The A-Team
The Beatnuts - Intoxicated Demons EP
The Beatnuts - Take It Or Squeeze It
The Beatnuts - The Beatnuts
Even kijken of dat wat is (vooral die 1e vier dan).
quote:thanks
Op vrijdag 10 oktober 2003 13:31 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Manau - La Tribu de Dana
Noir Desir - Le Vent Nous Portera
Ik bedoelde dus die van Manau.
[Dit bericht is gewijzigd door DevilsNight83 op 10-10-2003 14:46]
quote:hij is een van de beste producers ooit vind ik
Op vrijdag 10 oktober 2003 13:46 schreef keeper het volgende:
Paar albumpjes gevonden.
Ali Shaheed Muhammed - Shaheedullah & Stereotypes
quote:je moet goed opletten bij dat nummer, 1 van die rappers die hoor je echt de hele tijd naar adem snakken
Op vrijdag 10 oktober 2003 14:35 schreef DevilsNight83 het volgende:[..]
thanks
Ik bedoelde dus die van Manau.
quote:Tja geweldig is anders maar ik heb een herinnering aan dat nummer
Op vrijdag 10 oktober 2003 14:52 schreef jimjim1983 het volgende:[..]
je moet goed opletten bij dat nummer, 1 van die rappers die hoor je echt de hele tijd naar adem snakken
de tekst gaat trouwens helemaal nerges over, iets met voorvaderen oid.
Vandaag een stapeltje cd's gekocht op een vage markt ergens:
Blackalicious - Blazing Arrow
Tha Alkaholiks - 21 and over
Capone-N-Noreaga - The War Report
Defari - Focused Daily
Nas - Stillmatic (was ik kwijt)
Jurassic 5 - Quality Control
Company Flow - Funcrusher Plus
Krs One - The Sneak Attack
Alles in één koop voor 25 euro
quote:Shit, voor al die albums heb ik een stuk meer betaald, allemaal zeker de moeite van het luisteren waard
Op vrijdag 10 oktober 2003 15:19 schreef DevilsNight83 het volgende:Blackalicious - Blazing Arrow
Tha Alkaholiks - 21 and over
Capone-N-Noreaga - The War Report
Defari - Focused Daily
Nas - Stillmatic (was ik kwijt)
Jurassic 5 - Quality Control
Company Flow - Funcrusher Plus
Krs One - The Sneak AttackAlles in één koop voor 25 euro
quote:Hmmm... Haarlem... Maar wel Jeru... Even over nadenken... Bedankt btw!
Op vrijdag 10 oktober 2003 16:14 schreef MIC1_ het volgende:
Niet in Amsterdam maar in Haarlem, de Patronaat.
11.50 kost het.
quote:Ik heb het nog niet gecheckt, maar volgens allmusic.com is het een album van dit jaar. En zijn eerst solo-album.
Op vrijdag 10 oktober 2003 14:49 schreef jimjim1983 het volgende:
hij is een van de beste producers ooit vind ik
wat voor soort album is het en hoe kom je eraan?
Gevonden op een nieuwsgroep .
quote:klinkt goed
Op vrijdag 10 oktober 2003 17:04 schreef keeper het volgende:[..]
Ik heb het nog niet gecheckt, maar volgens allmusic.com is het een album van dit jaar. En zijn eerst solo-album.
Gevonden op een nieuwsgroep
.
is het nieuwe album van Jeru the Damaja goed?
Ik heb nu btw ook Jedi Mind tricks - visions of gandhi, best leuk.
quote:relaxt he, was em toevallig ook net aant luisteren
Op vrijdag 10 oktober 2003 17:29 schreef jimjim1983 het volgende:[..]
Ik heb nu btw ook Jedi Mind tricks - visions of gandhi, best leuk.
quote:Dus als je die allemaal achter elkaar ziet, wordt het een soort van mini film?? Cool! moet ik ze toch es allemaal downloaden!
Op donderdag 9 oktober 2003 19:07 schreef dunniecash het volgende:
Heb 'm net gezien, volgens mij is dat de video die voor Le Cote Obscur komt. In die video zitten ze ook weer in die kring met hun witte pakken aan enzo en dan komen die mannetjes in zwarte pakken met witte maskers hun aanvallen.. vervolgens komen ze met van die scientific shit als lasers die uit hun handen schieten en dat soort dingen, wat je ook in La Saga ziet.. aan het einde van Le Cote Obscur zie je ook weer "A Suivre" dus er moet NOG een deel achter aan komen.
[..]
<-------------------------- Check btw. me nieuwe avatar
-edit-
Ben nu trouwens ook de videoclip van Tam Tam De L`Afrique aan t downen
quote:Ik vind van wel. Zijn lyrics zijn heel erg goed en de beats zijn ook aardig. Al met al een prima album.
Op vrijdag 10 oktober 2003 17:29 schreef jimjim1983 het volgende:[..]
is het nieuwe album van Jeru the Damaja goed?
quote:http://www.hostile.fm/site.html
Op donderdag 9 oktober 2003 14:01 schreef jimjim1983 het volgende:
De clip van Noble Art van IAM met Method Man en Redman is hier te bekijken:
http://www.hosting-media.com/fr/virgin/delabel/video/smilrtsp/iam-nbleart.ram
ziet er wel geinig uit.
voor alle IAM clips en andere artiesten die bij hostile zitten
bv pit baccardi/rohff/fonky family/oxmo puccino/def bond/assia/arsenik en veel meer
moet je even naar navigantion gaan en dan klikken op mediatheque
have fun :d
Rat
quote:thnx
Op vrijdag 10 oktober 2003 18:41 schreef Leratluciano het volgende:[..]
http://www.hostile.fm/site.html
voor alle IAM clips en andere artiesten die bij hostile zitten
bv pit baccardi/rohff/fonky family/oxmo puccino/def bond/assia/arsenik en veel meermoet je even naar navigantion gaan en dan klikken op mediatheque
have fun :d
Rat
zie trouwens dat nu opeens de hele franse scene een beetje bekend wordt, beetje apart > zolang het maar niet in de top40 komt(hier dan) :d
Rat
quote:Live stream???
Op vrijdag 10 oktober 2003 18:57 schreef Leratluciano het volgende:
voor mensen uit Amsterdam/Denhaag/Rotterdam
bij funx radio draaien ze ook veel franse hiphop
het nieuwe album van Jeru the Damaja is best goed en de nieuwe van Pete Rock: Lost and found is errug lekkur, Q-Tip staat er ook op
quote:idd dat album van Grand Agent (Fish Outta Water) vinnik ook behoorlijk goed klinken , ik denk dat ik er ook heenga , eilk wel zeker
Op zaterdag 11 oktober 2003 13:42 schreef jimjim1983 het volgende:
Ik ga niet naar Gangstarr, misschien wel naar Large Pro, Camp Lo en Grand Agent in december.het nieuwe album van Jeru the Damaja is best goed en de nieuwe van Pete Rock: Lost and found is errug lekkur, Q-Tip staat er ook op
quote:Ik heb ook een kaartje kunnen regelen. Nu begint het wachten...
Op zaterdag 11 oktober 2003 11:20 schreef dunniecash het volgende:
Dunno 'bout that maar ik heb net m'n GangStarr kaartje gehaald.
I'm there the 18th..
Hopen dat ze er dinsdag nog zijn
quote:Dan heb ik een legitieme reden om onvrijwillige euthenasie op bepaalde personen toe te passen
Op zaterdag 11 oktober 2003 15:23 schreef dunniecash het volgende:
denk het niet.. kaartjes gingen vrij snel geloof ik..![]()
quote:Woord
I'm there the 18th..
quote:waar was je dan om 10 uur he???
I'm there the 18th..
iig ik heb mn kaartje ook al!
Cunninlynguists - Southernunderground
Little Brother - The Listening en
King Geedorah - Take me To Your Leader
Ook zeker aanraders voor diegene die ze nog niet kenden... naja die laatste kent iedereen inmiddels wel geloof ik
Iemand?
quote:Heerlijk album idd, zoals bijna alle Big Dada albums, al vond ik z'n eerste album awkward iets "puurder"
Op zondag 12 oktober 2003 23:15 schreef zodiakk het volgende:
Ik heb het topic verder niet doorgelezen, maar hebben jullie al Ty - Upwards op Big Dada Records al gehoord? Een ijzersterk hiphopalbum met soulinvloeden. Ook de lyrics zijn zeer oké.Iemand?
quote:valt toch wel mee , alhoewel roots manuva , king geedorah en TY goede albums op dat label gedropt hebben , wilt nog niet zeggen dat gamma , new flesh of mike ladd (infesticons/majesticons) zoe fantastisch is , iig vinnik Awkward een stuk beter dan Upwards , maar dat had ik ook met Brand New Second Hand t.o.v. van Run Come Save Me
Op zondag 12 oktober 2003 23:25 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Heerlijk album idd, zoals bijna alle Big Dada albums, al vond ik z'n eerste album awkward iets "puurder"
quote:Mooi dat Jeru gewaardeerd wordt. Hij is voor mij één van de beste MC's en zijn show in paradiso een aantal jaar geleden is één van de beste die ik gezien heb. Zijn stage presence is echt geweldig. Ik zit nu te denken of ik naar Haarlem ga voor zijn show (het enigste wat me tegenhoud is een klote verbinding met het OV
Op zondag 12 oktober 2003 19:21 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Nieuwe album van Jeru is zeer de moeite waard. Het heeft een hoop weg van Wrath Of The Math, de beats zijn "jaren '90 fijn". Een aanrader dus
quote:het werd 11 uur.. krijg je ervan als je na tijden weer eens joints gaat roken de avond ervoor
Op zondag 12 oktober 2003 12:18 schreef MIC1_ het volgende:[..]
waar was je dan om 10 uur he???
iig ik heb mn kaartje ook al!
quote:
Sahbie wat is deze, witteeeeeeeeeeeee man? (Oh Manie!)
Sahbie wat is deze, kill van plaaaaaaannnnn? (Bombari!)Luister snotaap, ik ben niet down met jou - ook al zaten we samen in een onderzeëer, bitch..
.. je bent niet goed bij je hoofd
Je zegt m'n naam meer dan dat je albums verkoopt
Manie Karl Kani, huh, waddap met Polo?
Shit staat je nice yo, ontworpen voor homo's
En wat de fok lul je "ik ben altijd laat"
Je bent Raymann niet, en ook geen schijntje Surinaams
Je rapt voor de maat of zijn je beats iets te traag
Vraag Mass gelijk of ie je dubbels verplaatst
Vraag spookschrijvers, is maar een idee
Want het enige dat flowde kwam van Ali B.
Kap er nou maar mee, het wordt niets zo
Je ding is nog nepper dan Cous Cous van Samiro
Hiero, pak aan, het woord van die wigger
Dat blijft kleven als een ML 75 sticker
en dat van die kogels, tsja zo kan ik het ook
Btw, kaartjes voor Ganstarr.. graag, liever ga ik naar Freddie Foxxx, komt ook binnenkort.
quote:kan je mij misschien helpen in dit topic
Op vrijdag 10 oktober 2003 17:04 schreef keeper het volgende:[..]
Gevonden op een nieuwsgroep.
quote:ik ga gewoon lekker naar allebei
Op dinsdag 14 oktober 2003 12:32 schreef ForumFool het volgende:
Btw, kaartjes voor Ganstarr.. graag, liever ga ik naar Freddie Foxxx, komt ook binnenkort.
quote:Dat ga ik ook doen denk ik... haha. vooral Freddie Foxxx lijkt me te meesterlijk... weetje hoe big-ass die dude is btw...
Op dinsdag 14 oktober 2003 13:46 schreef dunniecash het volgende:[..]
ik ga gewoon lekker naar allebei
.
quote:Yo Dunnie,
Op dinsdag 14 oktober 2003 13:46 schreef dunniecash het volgende:[..]
ik ga gewoon lekker naar allebei
.
Je had het over sweetlake... (MOD)
hahha, ik vatte hem ff niet. .
het zijn inderdaad die pappis uit "Zoetermeer" en dat is nederlands voor SweetLake,.,
Oh jawel, zij zijn bezig met nieuwe shit, gaat ooit de winkel in. . .
die CD die ze ooit zullen gaan uitbrengen wordt echt te gruwelijk... paar matti's van me bouwen de beats en trust me, ze zijn moeilijk!!
ken je die Dash pappi nou? (DJ)
quote:lol... dat bedoel ik nou...
Op dinsdag 14 oktober 2003 14:52 schreef dunniecash het volgende:
Ja dat weet ik:
MOD? Die gasten uit Sweet Lake toch? Waren best bekend in de scene in de periode '95-'97. Nu is het een beetje stil rond die gasten volgens mij. Althans ik zou bij God niet weten waar ze mee bezig zijn...
Laters!
AA
Ik heb nu 2 albums van Fonky Family, gvd wat zijn die gasten dope! Veel van die zwaar dramatische beats, en die franse flow, echt heerlijk
Pfff en dan hebben we nog kwestie Gangstarr....IK HEB GELD NODIG!! Ik denk dat ik pas ergens volgende week een kaartje kan halen....ik hoop niet dat ze dan al uitverkocht zijn....
quote:Haha, fok al die Ali B en Rhamster mensen, ik moet altijd bijna kotsen als ik die sh*t zie/hoor! te triest allemaal...
Op dinsdag 14 oktober 2003 15:19 schreef dunniecash het volgende:
Ik vind die diss van MAN!AK best wel dope.. eerst dat origineel van "Kut Marokkanen" samplen om vervolgens met zo'n zelfde stijl beat te komen, grappig refreintje ("sahbie, wat is deze..") .. hij flowt lekker, (punch)lines zijn grappig ("ey luister snotaap.."), en ook niet onwaar -vooral die line over Raymzter's Polo's kon ik wel waarderen..
quote:Was ik inderdaad Dunnie!
Op dinsdag 14 oktober 2003 14:54 schreef ForumFool het volgende:[..]
Yo Dunnie,
Je had het over sweetlake... (MOD)
hahha, ik vatte hem ff niet. .
het zijn inderdaad die pappis uit "Zoetermeer" en dat is nederlands voor SweetLake,.,
Oh jawel, zij zijn bezig met nieuwe shit, gaat ooit de winkel in. . .
die CD die ze ooit zullen gaan uitbrengen wordt echt te gruwelijk... paar matti's van me bouwen de beats en trust me, ze zijn moeilijk!!ken je die Dash pappi nou? (DJ)
Ben benieuwd wie die nieuwe shit voor MOD gaan produceren dan, hoe heten die maten van je dan? Misschien ken ik ze wel.
Dash ken ik niet. Who that?
Kan me nog herinneren dat die ene MC van MOD mad skills had. Was zo'n grote (halfbloed) Suri volgens mij. Naam is me ff ontschoten. Kan me herinneren dat ie (ik geloof) in Paradiso rhymes aan het spitten was terwijl Method Man ook op het podium stond. En geloof het of niet, Meth vondt het zo dope dat ie goedkeurend begon te knikken. Cool toch?
Laters!
AA
quote:Ik weet dat ze erg zijn, die DJ dash heet Jonas. Amsterdammer, like me, hang veel met graffi pappis hier, ik ken MOD persoonlijk (nog) niet, maar ben zeker overtuigd van hun kunsten, 123 is de crew... enemie, herrie en crazyhouse.
Op dinsdag 14 oktober 2003 16:06 schreef AboruAsli het volgende:[..]
Was ik inderdaad Dunnie!
Ben benieuwd wie die nieuwe shit voor MOD gaan produceren dan, hoe heten die maten van je dan? Misschien ken ik ze wel.
Dash ken ik niet. Who that?
Kan me nog herinneren dat die ene MC van MOD mad skills had. Was zo'n grote (halfbloed) Suri volgens mij. Naam is me ff ontschoten. Kan me herinneren dat ie (ik geloof) in Paradiso rhymes aan het spitten was terwijl Method Man ook op het podium stond. En geloof het of niet, Meth vondt het zo dope dat ie goedkeurend begon te knikken. Cool toch?
Laters!
AA
quote:De oude DJ van 2 outta Millions post hier ook regelmatig. Me myself hing veel met de Family Jewels (oude Dope Posse) back in the days.
Op dinsdag 14 oktober 2003 16:10 schreef ForumFool het volgende:[..]
Ik weet dat ze erg zijn, die DJ dash heet Jonas. Amsterdammer, like me, hang veel met graffi pappis hier, ik ken MOD persoonlijk (nog) niet, maar ben zeker overtuigd van hun kunsten, 123 is de crew... enemie, herrie en crazyhouse.
Represent!
Laters!
AA
quote:U a writer? Ik vroeger wel. Ben nu 29, goede baan en zo, dus die spuitbussen heb ik maar bij de vuilnisbak gezet.
Op dinsdag 14 oktober 2003 16:10 schreef ForumFool het volgende:[..]
Amsterdammer, like me, hang veel met graffi pappis hier
Ging vroeger veel om met gasten als Sprite, Noize, Syner etc. De goede oude tijd. Heheheh!
Laters!
AA
quote:Ik zelf schrijf niet, noch maak ik rhijms of beats... door een rare wending van het lot ken ik toevallig veel van die gasten in amsterdam, ze zijn dan ook wel uiterst chill en humoristisch gezelschap, ook reuze creatief
Op dinsdag 14 oktober 2003 16:17 schreef AboruAsli het volgende:[..]
U a writer? Ik vroeger wel. Ben nu 29, goede baan en zo, dus die spuitbussen heb ik maar bij de vuilnisbak gezet.
Ging vroeger veel om met gasten als Sprite, Noize, Syner etc. De goede oude tijd. Heheheh!
Laters!
AA
quote:De grap is eigenlijk dat veel van die dudes goeie maten van me zijn, via hiphop feesten, concerten,(vroeger) middelbare school, shoppa's en meer van dat soort wegen. ik ben zelf helemaal niet actief creatief, die gasten wel...
Op dinsdag 14 oktober 2003 16:40 schreef dunniecash het volgende:
Eheh enemie zet wel veel shit.. dope
BTW: zoek maar eens een plek waar die gekke henk geen enemie heeft geschreven
quote:lol, moderator haat me al. ik wilde eigenlijk gewoon mijn weelde delen met andere leifhebbers.
Op dinsdag 14 oktober 2003 16:40 schreef dunniecash het volgende:
Eheh enemie zet wel veel shit.. dope
quote:join the club
Op dinsdag 14 oktober 2003 17:24 schreef ForumFool het volgende:lol, moderator haat me al. ik wilde eigenlijk gewoon mijn weelde delen met andere leifhebbers.
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 19:02 schreef Tony_Montana67 het volgende:
quote:Jij begrijpt het tenminste. Rot op met die Ali B(alhaar) en Rhygster!!!
Op dinsdag 14 oktober 2003 15:22 schreef ForumFool het volgende:[..]
Haha, fok al die Ali B en Rhamster mensen, ik moet altijd bijna kotsen als ik die sh*t zie/hoor! te triest allemaal...
quote:we vergeten brainpower , als we het toch over babytaalraps hebben
Op dinsdag 14 oktober 2003 18:22 schreef Dynamite het volgende:[..]
Jij begrijpt het tenminste. Rot op met die Ali B(alhaar) en Rhygster!!!
Die homo rappers van tegenwoordig stellen niks voor. Ze denken dat ze super flows hebben. Dus niet! Laat ze lekker naar school gaan en hun woordenkennis uitbreiden dan met hun babytaalraps komen.
quote:
Die homo rappers van tegenwoordig stellen niks voor. Ze denken dat ze super flows hebben. Dus niet! Laat ze lekker naar school gaan en hun woordenkennis uitbreiden dan met hun babytaalraps komen.
quote:Wat een toeval he
Op dinsdag 14 oktober 2003 18:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:[..]
we vergeten brainpower , als we het toch over babytaalraps hebben
, en wie is een van de producers van brainpower , juist !
quote:jocie als jij het beter kan waarom sta jij dan op de plek waar hun nu staan?
quote:ik weet niet of je echt bekend bent met de franse scene maar als je dat leuk vindt moet je ook maar eens wat kopen van
Op dinsdag 14 oktober 2003 15:13 schreef H4ze het volgende:Ik heb nu 2 albums van Fonky Family, gvd wat zijn die gasten dope! Veel van die zwaar dramatische beats, en die franse flow, echt heerlijk
![]()
en mocht je ooit het album Chroniques de Mars tegenkomen dan moet je die zekerrrrrrrrr kopen, voor mij een van de beste franse hiphop albums..
Rat
op shoutcast hebben ze een heel dope radiostation met alleen maar franse hiphop
moet je ff bij search invullen phatfirm
Rat
quote:Omdat ik waardigheid heb, en omdat ik Almere mokroes niet als "de shit" ervaar. lol.. stomme vraag
Op dinsdag 14 oktober 2003 19:53 schreef Leratluciano het volgende:[..]
jocie als jij het beter kan waarom sta jij dan op de plek waar hun nu staan?
quote:Maar ff serieus, support jij Ali B en Rhaymster dan? ik vind ze muzikaal/lyrisch maar niks... ja, leuk om, als je hun clipjes ovoor het eerst ziet, heel hard te lachen en snel weg te zappen.
Op dinsdag 14 oktober 2003 19:53 schreef Leratluciano het volgende:[..]
jocie als jij het beter kan waarom sta jij dan op de plek waar hun nu staan?
quote:Denk dat Leratluciano bedoelt dat je niet teveel kritiek op mensen moet hebben als je zelf niks hebt gepresteerd. Zit wat in natuurlijk. De beste stuurlui staan aan wal en zo...
Op woensdag 15 oktober 2003 10:45 schreef ForumFool het volgende:[..]
Maar ff serieus, support jij Ali B en Rhaymster dan? ik vind ze muzikaal/lyrisch maar niks... ja, leuk om, als je hun clipjes ovoor het eerst ziet, heel hard te lachen en snel weg te zappen.
geen disrespect naar die mannen persoonlijk, het zullen vast aardige gasten zijn, maar hun stijl spreekt me absoluut niet aan.
Ik vind Raymster en soortgelijke artiesten ook niks aan, maar zal ze nooit uitmaken voor mongolen of iets dergelijks, simpelweg omdat ik ze a) niet ken, b) ik uitga van het principe 'leven en laten leven' en c) die gasten echt wel hard hun best hebben moeten doen om te komen waar ze nu zijn, m.a.w. they paid their dues.
En vind je het niks dan draai je het toch gewoon niet? Vind iemand anders het wél wat, dan is het toch ook okay? Wees blij man, want stel je eens voor dat iedereen dezelfde smaak had, dat zou pas saai zijn!
Aiight, peace out!
Laters!
AA
quote:Ik ben grote fan van ze en zal zeker geen albums van ze kopen, maar er is duidelijk vraag naar hun producten, die gasten doen hun ding en verdienen respect omdat ze hard werken om dit te bereiken. Ik weet hoe het is om op een podium te staan (lang geleden hoor
Op woensdag 15 oktober 2003 10:45 schreef ForumFool het volgende:
Maar ff serieus, support jij Ali B en Rhaymster dan? ik vind ze muzikaal/lyrisch maar niks... ja, leuk om, als je hun clipjes ovoor het eerst ziet, heel hard te lachen en snel weg te zappen.
geen disrespect naar die mannen persoonlijk, het zullen vast aardige gasten zijn, maar hun stijl spreekt me absoluut niet aan.
Iedereen die serieus met hiphop bezig is in Nederland verdient gewoon respect omdat de scene relatief klein is en de besten komen vanzelf bovendrijven
quote:Jullie hebben allebei gelijk, maar ik vind het toch maar leeg. Er is toch veel betere hiphop van onze bodem, ook engelstalige... zoals ik al zei, geen disrespect naar die mannen, maar ik vind die "yo ik ben een ille thc consumerende mokroe" stijl en daarom ben ik dope maar niets.
Op woensdag 15 oktober 2003 12:08 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Ik ben grote fan van ze en zal zeker geen albums van ze kopen, maar er is duidelijk vraag naar hun producten, die gasten doen hun ding en verdienen respect omdat ze hard werken om dit te bereiken. Ik weet hoe het is om op een podium te staan (lang geleden hoor
) en een crowd rocken zoals zij dat kunnen is gewoon erg moeilijk.
Iedereen die serieus met hiphop bezig is in Nederland verdient gewoon respect omdat de scene relatief klein is en de besten komen vanzelf bovendrijven
quote:Ze worden inderdaad wel genoeg "gedist" door gasten die wel actief in de scene zitten.
Op woensdag 15 oktober 2003 11:55 schreef AboruAsli het volgende:[..]
Denk dat Leratluciano bedoelt dat je niet teveel kritiek op mensen moet hebben als je zelf niks hebt gepresteerd. Zit wat in natuurlijk. De beste stuurlui staan aan wal en zo...
Ik vind Raymster en soortgelijke artiesten ook niks aan, maar zal ze nooit uitmaken voor mongolen of iets dergelijks, simpelweg omdat ik ze a) niet ken, b) ik uitga van het principe 'leven en laten leven' en c) die gasten echt wel hard hun best hebben moeten doen om te komen waar ze nu zijn, m.a.w. they paid their dues.
En vind je het niks dan draai je het toch gewoon niet? Vind iemand anders het wél wat, dan is het toch ook okay? Wees blij man, want stel je eens voor dat iedereen dezelfde smaak had, dat zou pas saai zijn!
Aiight, peace out!
Laters!
AA
quote:Er is zeker veel dopere shit van eigen bodem, maar die hoor je minder omdat het tmf publiek daar niet down mee is
Op woensdag 15 oktober 2003 12:13 schreef ForumFool het volgende:
Jullie hebben allebei gelijk, maar ik vind het toch maar leeg. Er is toch veel betere hiphop van onze bodem, ook engelstalige... zoals ik al zei, geen disrespect naar die mannen, maar ik vind die "yo ik ben een ille thc consumerende mokroe" stijl en daarom ben ik dope maar niets.
ik hou het hierbij, want "haten" is niet mijn ding.
en iedereen hier een lijstje maken svp, want anders staat radiohead straks weer bovenaan
quote:Niks mis mee met Radiohead toch?
Op woensdag 15 oktober 2003 12:26 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Er is zeker veel dopere shit van eigen bodem, maar die hoor je minder omdat het tmf publiek daar niet down mee is
en iedereen hier een lijstje maken svp, want anders staat radiohead straks weer bovenaan
FOK! single/albumtrack top100 2003
Maar ehhhm, zit op m'n werk nu Tony, dus ff geen tijd om een top 100 samen te stellen.
Onthoud het wel ff aaight?
Laters!
AA
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 12:32 schreef AboruAsli het volgende:[..]
Niks mis mee met Radiohead toch?
Maar ehhhm, zit op m'n werk nu Tony, dus ff geen tijd om een top 100 samen te stellen.
Lol, ik zit ook op mijn werk, sterker nog, het is de enige plek waar ik kan internetten.eigenlijk zit ik een beetje te werken en de hele dag hiphop te luisteren... vers baantje niet?
Onthoud het wel ff aaight?
Laters!
AA
quote:Ik heb er nu 438, dus er hoeven er nog maar 338 weg. En dan te bedenken dat ik al een hele zooi geschrapt heb
Op woensdag 15 oktober 2003 12:45 schreef keeper het volgende:
Sorry Tony, dat is me net iets te veel werk. En bovendien onmogelijk. Voor mij dan.
quote:Precies. Daarbij is het erg nutteloos en waarschijnlijk ook marginaal, omdat de meerderheid daar toch meer voor de rock/metal nummers kiest.
Op woensdag 15 oktober 2003 12:48 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Ik heb er nu 438, dus er hoeven er nog maar 338 weg. En dan te bedenken dat ik al een hele zooi geschrapt heb
Ik vind die shit echt supercool...
En wat is hun relatie met DITC?? erg vergelijkbare stijl, en dat is altijd goed natuurlijk! Tevens hoor ik Big L soms in de pokoes.
ze hebben maar 1 CD uitgebracht ergens in '99, genaamd N.O.T.S. Landing. De dopeste track heet hetzelfde als het album.
Tell me... tot nu toe ken ik niemand die het kent,.
quote:Hey Tony,
Op woensdag 15 oktober 2003 12:48 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Ik heb er nu 438, dus er hoeven er nog maar 338 weg. En dan te bedenken dat ik al een hele zooi geschrapt heb
Anders starten wij toch een Hip Hop Album Top 100? Ben je gelijk van het gezeik af.
Laters!
AA
quote:KENT IEMAND DE NOTS CLICK NOU EINDELIJK >? GVD
Op woensdag 15 oktober 2003 13:53 schreef AboruAsli het volgende:[..]
Hey Tony,
Anders starten wij toch een Hip Hop Album Top 100? Ben je gelijk van het gezeik af.
Laters!
AA
quote:Lijkt me een goed idee, ik open er vanavond wel ff een topic over
Op woensdag 15 oktober 2003 13:53 schreef AboruAsli het volgende:Hey Tony,
Laters!
AA
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 13:58 schreef ForumFool het volgende:[..]
KENT IEMAND DE NOTS CLICK NOU EINDELIJK >? GVD
Wat verwacht je nou zelf, dat je een vraag dropt en binnen een uur antwoord hebt?
Reakties als degene van jouw die ik nu gequote heb zorgen er alleen maar voor dat je nog langer op je antwoord kan wachten.
Dus hou het gezellig aiight?
Laters!
AA
quote:Laten we beginnen met een top 10. dan kunnen we daaruit gemiddelden maken en daaruit weer een top 100!
Op woensdag 15 oktober 2003 14:36 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Lijkt me een goed idee, ik open er vanavond wel ff een topic over
Dit zijn 10 nummers waar ik amper genoeg van krijg;
1. Kool G Rap ft. Nas - Fast Life (1994)
2. Ghostface Killah - Cherchez Laghost
3 .Guru - The Anthem
4. Asheru and Blue Black of the Unspoken Heard - Welcome
5. Mobb Deep - Shook Ones Pt. II
6. Fat Joe - Envy (1995)
7. Pete Rock & CL Smooth - T.R.O.Y (1992)
8. N.O.T.S. Click - N.O.T.S. Landing
9. Missin Linx - Family Ties ft. Freddie Foxxx
10. Freddie Foxxx - Tell em I'm here!
quote:Niggaz Of The Streets of N.O.T.S. Click bedoel je?
Op woensdag 15 oktober 2003 13:58 schreef ForumFool het volgende:KENT IEMAND DE NOTS CLICK NOU EINDELIJK >? GVD
Die eerste is erg cool, van N.O.T.S. Click ken ik maar een paar nummers en sie zijn wel oke. In This Game, Life's a Gamble en Another Day in da Hood. Goede headnodders
quote:Sorry man, ik ben gewoon een beetje ongeduldig, I mean no harm.
Op woensdag 15 oktober 2003 14:58 schreef AboruAsli het volgende:[..]
Hey FF, chill man!Wat verwacht je nou zelf, dat je een vraag dropt en binnen een uur antwoord hebt?
Reakties als degene van jouw die ik nu gequote heb zorgen er alleen maar voor dat je nog langer op je antwoord kan wachten.
Dus hou het gezellig aiight?
Laters!
AA
Ik wil eenieder ook vragen niet geïrriteerd te raken door mijn soms irritante posts... accept me, and laugh you're ass off...
quote:Je begint meestal met een groot getal (bv. 100) om vervolgens top-down naar een kleiner getal te gaan (bv. 10).
Op woensdag 15 oktober 2003 15:01 schreef ForumFool het volgende:[..]
Laten we beginnen met een top 10. dan kunnen we daaruit gemiddelden maken en daaruit weer een top 100!
100 nummers opdrummen/schrijven is nogal wat werk...
Bovendien gaat het hier om een album Top 100 en niet om op zichzelf staande tracks.
En veel werk? Ja dat is wel zo, maar dat maakt toch niet uit? Ik zou bijvoorbeeld echt geen top 10 kunnen maken, omdat er zoveel albums zijn die ik (bijna) als gelijkwaardig zou beoordelen, dat ik aan 10 plaatsen echt geen genoeg heb. Denk dat ik met een top 100 al moeite zou hebben. Niet om deze gevuld te krijgen, maar juist om wat ik er niet in moet zetten!
Laters!
AA
quote:Is cool gozer. Het enige wat ik wilde zeggen is 'Hou het gezellig!". Zoals je ziet heeft ons topic vrij veel vaste posters en hangt er een relaxt sfeertje. Moderators hoeven praktisch niet in te grijpen hier. Het zou cool zijn om dat sfeertje zo te houden snap je?
Op woensdag 15 oktober 2003 15:03 schreef ForumFool het volgende:[..]
Sorry man, ik ben gewoon een beetje ongeduldig, I mean no harm.
Ik wil eenieder ook vragen niet geïrriteerd te raken door mijn soms irritante posts... accept me, and laugh you're ass off...
En geloof me, als je een normale posting doet met een normale vraag krijg je bijna altijd antwoord. Hoeft niet gelijk na één dag te zijn, maar antwoord krijgen zul je. Lopen namelijk nogal wat oldskoolers rond op dit board die redelijk wat kennis in huis hebben. Ik noem bijvoorbeeld een Tony Montana, Cosmick me myself en nog vele anderen.
Aiight chill!
Laters!
AA
quote:Cool. Count me in dawg.
Op woensdag 15 oktober 2003 14:36 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Lijkt me een goed idee, ik open er vanavond wel ff een topic over
Laters!
AA
quote:No offence taken.
Op woensdag 15 oktober 2003 15:14 schreef AboruAsli het volgende:[..]
Is cool gozer. Het enige wat ik wilde zeggen is 'Hou het gezellig!". Zoals je ziet heeft ons topic vrij veel vaste posters en hangt er een relaxt sfeertje. Moderators hoeven praktisch niet in te grijpen hier. Het zou cool zijn om dat sfeertje zo te houden snap je?
En geloof me, als je een normale posting doet met een normale vraag krijg je bijna altijd antwoord. Hoeft niet gelijk na één dag te zijn, maar antwoord krijgen zul je. Lopen namelijk nogal wat oldskoolers rond op dit board die redelijk wat kennis in huis hebben. Ik noem bijvoorbeeld een Tony Montana, Cosmick me myself en nog vele anderen.
Aiight chill!
Laters!
AA
quote:You're right!
Op woensdag 15 oktober 2003 15:07 schreef AboruAsli het volgende:[..]
Je begint meestal met een groot getal (bv. 100) om vervolgens top-down naar een kleiner getal te gaan (bv. 10).
Bovendien gaat het hier om een album Top 100 en niet om op zichzelf staande tracks.
En veel werk? Ja dat is wel zo, maar dat maakt toch niet uit? Ik zou bijvoorbeeld echt geen top 10 kunnen maken, omdat er zoveel albums zijn die ik (bijna) als gelijkwaardig zou beoordelen, dat ik aan 10 plaatsen echt geen genoeg heb. Denk dat ik met een top 100 al moeite zou hebben. Niet om deze gevuld te krijgen, maar juist om wat ik er niet in moet zetten!
Laters!
AA
quote:danku
Op dinsdag 14 oktober 2003 20:51 schreef Leratluciano het volgende:
voor de fans van franse hiphopop shoutcast hebben ze een heel dope radiostation met alleen maar franse hiphop
moet je ff bij search invullen phatfirm
Rat
Maar ik hoor nu toch echt amerikaanse hiphop
quote:is in sommige gevallen toch ook zeker de moeite waard...
Op woensdag 15 oktober 2003 16:08 schreef H4ze het volgende:[..]
danku
Maar ik hoor nu toch echt amerikaanse hiphop
quote:Evengoed zitten er aardig wat uren werk in, ik kan zo'n lijst alleen op mijn werk bouwen, en dat wordt niet op prijs gesteld vrees ik zo...
Op woensdag 15 oktober 2003 15:22 schreef ForumFool het volgende:[..]
You're right!
100 albums kiezen is makkelijker dan 100 tracks...
quote:Als je nou gewoon wat minder op dit forum post en die tijd besteedt aan het maken van een Top 100.
Op woensdag 15 oktober 2003 16:19 schreef ForumFool het volgende:[..]
Evengoed zitten er aardig wat uren werk in, ik kan zo'n lijst alleen op mijn werk bouwen, en dat wordt niet op prijs gesteld vrees ik zo...
jammer, ik passeer...
Hahaha! Ben je een beetje aan het zieken gast.
Maar ehhh, kun je die lijst niet thuis maken dan? Doe ik ook hoor.
Laters!
AA
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 15:20 schreef ForumFool het volgende:[..]
No offence taken.
En ik heb ook "knowledge", ik begrijp je punt en leg me erbij neer. ik zal geen onnodige posts meer plaatsen, ik ben btw nieuw hier (sinds gisteren) maar kan jullie op een gegeven moment ook met info providenen, dat weet ik zeker. Kennen jullie "bitterzoet" al? is nieuwe club in Spuistraat (amsterdam), we geven vrijdag feest... alleen dope mensen mogen naar binnen, dus neem je prada's maar naar het rembrandts.daaaaaag groupies...
tis btw wel zo he, modjes grijpen hierecht bijna nooit in, vast te druk met die andere grappenmakers
btw mn jaylib album is nog niet binnen, die gozers lopen me echt te naaien denk ik
quote:/ignore makaveli
Op woensdag 15 oktober 2003 16:27 schreef makaveli_nh het volgende:[..]
nieuweling
tis btw wel zo he, modjes grijpen hierecht bijna nooit in, vast te druk met die andere grappenmakers
btw mn jaylib album is nog niet binnen, die gozers lopen me echt te naaien denk ik
ik zal voortaan geen dope feesten in a'dam meer posten. Zijn er uberhaupt amsterdammers op dit stuk forum?
K*nker hardship slapt me in me face hier op forum~!
What poppin'?
quote:Klote voor je, is echt een dope album. De eerste helft van het album is wel experimenteel, moet je van houden, maar zeker geen 13 in een dozijn album.
Op woensdag 15 oktober 2003 16:27 schreef makaveli_nh het volgende:[..]
Laters!
AA
quote:jaa daarom, khad em al geluisterd in Fame , maar khad em niet gekocht omdat ik d8 dat ik em wel zou krijgen, maar die bitches doen dus niet wat ze zeggen
Op woensdag 15 oktober 2003 16:32 schreef AboruAsli het volgende:[..]
Klote voor je, is echt een dope album. De eerste helft van het album is wel experimenteel, moet je van houden, maar zeker geen 13 in een dozijn album.
Laters!
AA
quote:van mij mag je hoor, misschien zit er nog wel ns wat tussen waar ik wel heen zou willen
Op woensdag 15 oktober 2003 16:31 schreef ForumFool het volgende:[..]
ik zal voortaan geen dope feesten in a'dam meer posten. Zijn er uberhaupt amsterdammers op dit stuk forum?
[Dit bericht is gewijzigd door makaveli_nh op 15-10-2003 16:47]
quote:Fokked up man.
Op woensdag 15 oktober 2003 16:36 schreef makaveli_nh het volgende:[..]
jaa daarom, khad em al geluisterd in Fame , maar khad em niet gekocht omdat ik d8 dat ik em wel zou krijgen, maar die bitches doen dus niet wat ze zeggen
Maar aangezien jij iemand bent die z'n cd's koopt heb ik een aanradertje voor je. De nieuwe Black Moon: Total Eclipse genaamd.
Duistere undaground tracks en on-point lyrics. Some phat shit dunn!
Laters!
AA
quote:Ok dan...
Op woensdag 15 oktober 2003 16:38 schreef makaveli_nh het volgende:[..]
van mij mag je hoor, misschien zit er nog wel ns wat tussen waar ik wel heen zou willen
en nee geen Amsterdammer maar wel liefhebbe[b]R[b] van Amsterdam
is het g*dverdomme nog geen half 6? ik word gek hier!
quote:
Brandstof Opgezwolle online!
Maak je dubbelcd van Opgezwolle compleet en surf als een gek naar: http://www.opgezwolle.nl
Daar kan je 7 tracks vinden die je kan downloaden. De achtste track "Verre Oosten remix" zal na 7 november online staan. Als je deze tracks gedownload hebt neem dan die Brandstof cd gooi hem in je cdbrander en klaar is je dubbelcd!
Meer info: http://www.opgezwolle.nl
quote:Ik niet, maar mayB nog wat goeie Freestylers hier
Freestylers gezocht!
That's live - het live programma van 3fm - is op zoek naar freestylers die het twee uur durende programma in twee minuten samen kan vatten / freestylen. That's Live is elke zondag te beluisteren tussen 16:00 - 18:00 uur op 3fm.
Meld je aan via thatslive@bnn.nl!
Meer info: http://www.bnn.nl
quote:Ik heb wel eens voor de grpa zitten freestylen met om een idioot af te zeiken die vond dat hij het zo goed kan. dat was echt grappig, verder zie ik het nut er niet zo van in om het te ontwikkelen, ik denk dat ik het opzich best goed zou kunnen.
Op woensdag 15 oktober 2003 16:53 schreef makaveli_nh het volgende:[..]
[..]Ik niet, maar mayB nog wat goeie Freestylers hier
?
btw: waarom moet de finale van Spitt nou weer helemaal in Paradiso zijn In totaal 3 keer Spitt in A'dam, en maar 1 keer in R'dam
The Source Awards will air November 11 on BET.
2003 Source Awards winners:
Album of the Year: 50 Cent, Get Rich or Die Tryin'
Artist of the Year - Male: Nelly
Artist of the Year - Female: Lil' Kim
Artist of the Year - Group: Lil Jon and the East Side Boyz
Single of the Year - Male: 50 Cent, "In Da Club"
Single of the Year - Group: Clipse, "Grindin' "
Single of the Year - Collaboration: Bone Crusher featuring T.I. and Killer Mike, "Never Scared"
R&B/Rap Collaboration of the Year: Ja Rule featuring Bobby Brown, "Thug Lovin' "
Video of the Year: Lil Jon and the East Side Boyz featuring Mystikal and Krayzie Bone, "I Don't Give a F---"
Producer of the Year: The Neptunes
Dancehall Reggae Album of the Year: Sean Paul, Dutty Rock
International Album of the Year: K-Os, Exit
Wat een smaak hebben die gasten, en dat moet dan een toonaangevend hiphopblad zijn.
Anywayz, Kheb net Live @ Panama van Relax gekocht. Dooope shit is dat.
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 16:31 schreef ForumFool het volgende:ik zal voortaan geen dope feesten in a'dam meer posten. Zijn er uberhaupt amsterdammers op dit stuk forum?
quote:ja, Fabulous staat er niet eens in
Op woensdag 15 oktober 2003 17:51 schreef jammin4life het volgende:
Van de MTV-site:The Source Awards will air November 11 on BET.
Album of the Year: 50 Cent, Get Rich or Die Tryin'
Artist of the Year - Male: Nelly
Artist of the Year - Female: Lil' Kim
Artist of the Year - Group: Lil Jon and the East Side Boyz
Single of the Year - Male: 50 Cent, "In Da Club"
Single of the Year - Group: Clipse, "Grindin' "
Single of the Year - Collaboration: Bone Crusher featuring T.I. and Killer Mike, "Never Scared"
R&B/Rap Collaboration of the Year: Ja Rule featuring Bobby Brown, "Thug Lovin' "
Video of the Year: Lil Jon and the East Side Boyz featuring Mystikal and Krayzie Bone, "I Don't Give a F---"
Producer of the Year: The Neptunes
Dancehall Reggae Album of the Year: Sean Paul, Dutty Rock
International Album of the Year: K-Os, ExitWat een smaak hebben die gasten, en dat moet dan een toonaangevend hiphopblad zijn.
[Dit bericht is gewijzigd door jimjim1983 op 15-10-2003 17:59]
quote:Ik hoef alleen het hierboven gequote stukje te lezen om te weten wat voor soort gasten al die shit winnen
Op woensdag 15 oktober 2003 17:51 schreef jammin4life het volgende:
Van de MTV-site:The Source Awards will air November 11 on BET.
quote:Daar moet ik bijzijn!!! Enige probleem is dat ik de 28e al een drum n bass feestje heb...en of ik fit genoeg zal zijn om de 29e naar dat concert te gaan is nog maar de vraag
Cunninlynguists exclusief in NLOp 27 en 29 november zullen de Cunninlynguists voor 2 exclusieve shows naar Nederland komen (enige 2 shows in Europa). Hiphopinjesmoel heeft samen met Stichting Aight! En Soul Control de handen ineen geslagen om dit voor elkaar te krijgen. De 2 shows zullen plaatsvinden in Delft Speakers (27 november) en Tilburg 013 (29 november).
De voorverkoop zal waarschijnlijk 23 oktober via ticketservice van start gaan. Hou daarom de twee volgende sites in de gaten:
http://www.speakers.nl
http://www.013web.nlDe mensen die het optreden in Delft willen bijwonen kunnen morgen (16 oktober) tijdens Headlock! de toegangskaarten voor slechts 10 euro aanschaffen.
Let op dit geldt alleen voor het optreden op 27 november in Speakers Delft
quote:Ik wist dat de source zoog, maar zo erG?> te wack gewoon...
Op woensdag 15 oktober 2003 18:14 schreef H4ze het volgende:[..]
Ik hoef alleen het hierboven gequote stukje te lezen om te weten wat voor soort gasten al die shit winnen
The Source....Benzino....
quote:Ik weet niet vriend, ik vind Rotterdam zeker een interessante stad, maar Amstedam is mijn stad, begrijp je? Waarom ben je absoluut geen liefhebber, ofwel een hater? Is dat weer zo'n amsterdammer vs. rotterdammer trots kwestie? ik vind het maar BS, je kan in amsterdam vast even dope uitgaan, concerteren als in R'dam.
Op woensdag 15 oktober 2003 17:42 schreef H4ze het volgende:
Ik ben geen amsterdammer en ook absoluut geen liefhebber van A'damGeef mij maar Rotterdam, veel fijnere stad imho.
btw: waarom moet de finale van Spitt nou weer helemaal in Paradiso zijn
In totaal 3 keer Spitt in A'dam, en maar 1 keer in R'dam
quote:Kom zelf uit Roffa, maar Gangstadam is ook cool wit' me. Qua stappen weet ik niet wat ik het coolste vind. Ik hou namelijk ook van techno en in dat geval heb je meer aan Roffa. Qua hiphop zit je in Amsterdam beter denk ik. Betere concerten (HMH, Melkweg, Paradiso), de Duivel etc. Is in Roffa allemaal wat minder.
Op donderdag 16 oktober 2003 09:50 schreef ForumFool het volgende:[..]
Ik weet niet vriend, ik vind Rotterdam zeker een interessante stad, maar Amstedam is mijn stad, begrijp je? Waarom ben je absoluut geen liefhebber, ofwel een hater? Is dat weer zo'n amsterdammer vs. rotterdammer trots kwestie? ik vind het maar BS, je kan in amsterdam vast even dope uitgaan, concerteren als in R'dam.
peace out
Laters!
AA
quote:Goed nieuws
Op woensdag 15 oktober 2003 23:12 schreef H4ze het volgende:
woohoo jongens wat ik net lees!
[..]
013 zal het dan worden denk ik... op zaterdag
quote:Ik vind Rotterdam echt wel een mooie/dope/grote stad en het is zeker wel cool om uit te gaan... maar je weet toch, ik vind rotterdam zo "nieuwbouwig" centrum hebben. in Amsterdam als ik de straten "roam" 's nachts, dan voel ik me helemaal chill ... feesten, mwa het zou zomaar goed kunnen dat die in Rotterdam evengoed of doper zijn, ken de scene daar dus niet he! neem mij niet kwalijk, treinkaartje heen en weer is al 25 Euro geloof ik.. Maar ooit zal ik er nog eens goed gaan feesten, als ik niet door kaalgeschoren feijenoord hoolie's wordt gesloopt!
Op donderdag 16 oktober 2003 11:19 schreef AboruAsli het volgende:[..]
Kom zelf uit Roffa, maar Gangstadam is ook cool wit' me. Qua stappen weet ik niet wat ik het coolste vind. Ik hou namelijk ook van techno en in dat geval heb je meer aan Roffa. Qua hiphop zit je in Amsterdam beter denk ik. Betere concerten (HMH, Melkweg, Paradiso), de Duivel etc. Is in Roffa allemaal wat minder.
Laters!
AA
quote:Antwerpen?> is dat waar Tony Montana zit?
Op donderdag 16 oktober 2003 13:13 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Fok al dat gezeur over Amsterdam/Rotterdam, Antwerpen is The Place To Be
quote:No, I'm Representin' South West, Middelburg
Op donderdag 16 oktober 2003 13:19 schreef ForumFool het volgende:
Antwerpen?> is dat waar Tony Montana zit?
Maar ik zit binnen 3 kwartier in het centrum van Antwerpen
quote:en ik represent de "hot mamma hot", brengt de wordt bij je dochter.
Op donderdag 16 oktober 2003 13:23 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
No, I'm Representin' South West, Middelburg
Maar ik zit binnen 3 kwartier in het centrum van Antwerpen
quote:Antwerpen is cool
Op donderdag 16 oktober 2003 13:13 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Fok al dat gezeur over Amsterdam/Rotterdam, Antwerpen is The Place To Be
Maar een echte A'dam hater ben ik nou ook weer niet...ik kom er gewoon niet graag (maarja soms moet het he..voor concerten). Rotterdam kom ik al mn hele leven, dat zal wel meespelen waarom ik het een fijnere stad vind. Maar toch vind ik het zwaar fokkop dat zowat elk tof evenement altijd weer in Paradiso of zo moet zijn. Nighttown bv. is ook een goeie plek!!!!
quote:je kunt je berichten ook gewoon wijzigen hoor
Op donderdag 16 oktober 2003 13:27 schreef ForumFool het volgende:
en ik represent de "hot mamma hot", brengt de worst bij je dochter.
bedoelde ik dus
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 13:23 schreef Tony_Montana67 het volgende:
No, I'm Representin' South West, Middelburg
quote:Dat is mooi... Doe mij maar Amsterdam!
Op donderdag 16 oktober 2003 14:03 schreef Posdnous het volgende:[..]
quote:jij komt ook uit die buurt?
Op donderdag 16 oktober 2003 14:03 schreef Posdnous het volgende:
quote:congratzz, kamarad
Op donderdag 16 oktober 2003 14:29 schreef ForumFool het volgende:
Ik ben trouwens jarig vandaag jeej...22., joepie
quote:Thank you,
Op donderdag 16 oktober 2003 14:32 schreef makaveli_nh het volgende:[..]
congratzz, kamarad
quote:Nee, maar ik vond het erg mooi uitgedrukt
Op donderdag 16 oktober 2003 14:06 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
jij komt ook uit die buurt?
quote:Party @ your house 2night?!?!?
Maar gefeliciteerd man!
quote:gefeliciteerd
quote:mja heb je wel vaker, ook bij Postmen kwam er 3.50 bij
Op donderdag 16 oktober 2003 15:26 schreef DevilsNight83 het volgende:
Ik heb net m'n kaartjes voor Gangstarr gehaald
Maar nou zit ik ff te lezen en staat er onderaan ergens: Lidmaatschap(2,50) verplicht
Weet iemand of je lid moet zijn/worden van Paradiso om binnen te komen als je wel een kaartje hebt? Die 2,50 kan ik nog wel missen maar het zou imho wel triest zijn.
quote:Ja man, dat is altijd zo bij Paradiso en Melkweg, kun je gewoon bij de deur kopen, ik als amsterdammer erger me er kapot aan
Ik heb net m'n kaartjes voor Gangstarr gehaald
Maar nou zit ik ff te lezen en staat er onderaan ergens: Lidmaatschap(2,50) verplicht
Weet iemand of je lid moet zijn/worden van Paradiso om binnen te komen als je wel een kaartje hebt? Die 2,50 kan ik nog wel missen maar het zou imho wel triest zijn.
quote:Ok thanks
Op donderdag 16 oktober 2003 15:32 schreef ForumFool het volgende:[..]
Ja man, dat is altijd zo bij Paradiso en Melkweg, kun je gewoon bij de deur kopen, ik als amsterdammer erger me er kapot aan
... je moet bij paradiso en melkweg altijd uitgaan van die extra 2,50 ... lidmaatschap is 1 maand geldig... staan geen persoongegevens op, is gewoon een kaartje waar een datum op staat! dus maak je daar niet druk om, als je het kaartje hebt moet je gewoon bij de deur nog een extra 2,50 betalen. maar je hoeft je iig niet te registreren of iets in die trand.
quote:Ja, precies, ach het is gewoon verzonnen voor extra inkomsten... wel kut opzich.
Op donderdag 16 oktober 2003 15:34 schreef DevilsNight83 het volgende:[..]
Ok thanks
Al blijft het een rare regeling maar maakt mij verder niet uit als ik maar naar binnen kom
quote:Ja als je binnenkomt moet je bij de kassa nog ff 2,50 neerleggen voor een maand-lidmaatschap. Hoef je overigens niet eerder ofzo voor te komen hoor, ze hebben er zat. Gaar is het wel...
quote:Dat leg ik net uit! Moderator, offline topic
Op donderdag 16 oktober 2003 15:36 schreef keeper het volgende:[..]
Ja als je binnenkomt moet je bij de kassa nog ff 2,50 neerleggen voor een maand-lidmaatschap. Hoef je overigens niet eerder ofzo voor te komen hoor, ze hebben er zat. Gaar is het wel...
hahaha I'm kidding
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 17:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
daaebij heb ik ook een buffer voor het geval er vorm van merchandising in vorm van CD's aanwezig is
Da's de slagroom op de taart
quote:Als ze dankzij die 2.50 meer dope artiesten kunnen boeken vind ik het geen probleem
Op donderdag 16 oktober 2003 15:35 schreef ForumFool het volgende:
Ja, precies, ach het is gewoon verzonnen voor extra inkomsten... wel kut opzich.
quote:idd , en zorgt er ook indirect voor dat ik dingen sneller in mijn handen heb , zonder dat soort merchandising zou ik denk ik wel een stuk of 30 goede CD's gemist hebben
Op donderdag 16 oktober 2003 18:40 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Da's de slagroom op de taart
btw ik of tony gaan binnenkort dat top 100 topic omhoog schoppen , zijn nu ff aan het overleggen op welke manier we het gaan doen
quote:onder het motto beter laat dan nooit
Op donderdag 16 oktober 2003 18:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:btw ik of tony gaan binnenkort dat top 100 topic omhoog schoppen , zijn nu ff aan het overleggen op welke manier we het gaan doen
quote:Maakt niet uit
Op donderdag 16 oktober 2003 18:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
yep , het moet er maar eens van komen , ik heb de laatste tijd eilk te weinig tijd gehad om me ermee te bemoeien , sorry voor de vertraging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |