quote:
nee, pret gaat niet door. slaat nergens op, want ik heb al vaker twee hamsters gehad in aparte kooien
![]()
. De eerste keer kwam m'n moeder zelfs met het idee omdat een collega van haar twee 'oops'-nestjes had en of ik er eentje wilde. En nu zie ik die lieve snuitjes op de website van de dierenbescherming en dan mag het ineens niet, tenzij ik ze allebei op m'n kamer neerzet. M'n huidige hamster kan wel op m'n kamer, die ligt de hele nacht te pitten
![]()
. Sterretje is trouwens zwaar op dieet, ik was z'n kooi aan het schoonmaken en hij was aan het klimmen in z'n kooi, viel omlaag, lag op z'n rug en was te dik om zich weer om te draaien
![]()
. Ik geef hem ook elke week een full body check up om te kijken of hij geen knobbeltjes heeft (twee van m'n dwergjes zijn overleden aan knobbeltjes) en hij lag op z'n rug op m'n hand en kon zich amper bewegen. Dus geen snoepjes meer voor Sterretje, hij kreeg er al heel weinig. Geen knaagstengels meer en gewoon wat minder voer geven. Anders weet ik het ook niet. Hij rent niet zo veel in z'n wieltje namelijk.
En de hamster van m'n broer is twee weekjes hier nu hij op vakantie is. Muis, ik heb in december al een weekje voor hem gezorgd maar toen was het nog een jonkie. Hij is echt enorm geworden. Het is een mannetje maar hij is twee keer zo groot als de hamster van m'n zus. En echt verschrikkelijk ADHD. Zit geen moment stil, alleen als de hond in de buurt is want dat is blijkbaar eng. De hamster van m'n zus zit als een zwakbegaafde op schoot voor zich uit te staren en wordt dan pas na een half uur een beetje wakker, deze rent echt alle kanten op.
Heb vanochtend fotootjes van Muis gemaakt toen ik z'n kooi ging schoonmaken. Hij was net wakker dus hij zat even stil. En ik was vergeten de flits uit te zetten dus hij zag sterretjes denk ik
![]()
.
met flits. whoops... Awww
is het geen plaatje?