Spelregels
Iemand heeft een vraag gesteld en het is aan jou en de mede-Fok!kers om die te beantwoorden. Als de vragensteller dit nodig acht, mag hij natuurlijk hints geven. Bij onduidelijkheid beslist de vragensteller wie het goede antwoord gegeven heeft en wie het punt krijgt.
Degene wie hem het eerst goed beantwoord heeft mag de volgende vraag stellen, er lopen dus niet meerdere vragen tegelijk. Als deze persoon dat niet binnen een uur gedaan heeft, mag iemand anders deze taak van hem overnemen. Dit om het topic niet onnodig lang vast te laten zitten.
Het is niet toegestaan om meerdere antwoorden in één post te geven. De vragensteller dient, in het geval dit tog gebeurt alleen naar het bovenste antwoord te kijken en de rest te negeren.
Het is handig als de persoon die de vraag gesteld heeft het topic in de gaten blijft houden. Als hij/zij voor een langere periode daar niet toe in staat is, is er waarschijnlijk wel iemand bereidt om deze vraag op te geven, aan wie dan het goede antwoord doorgegeven kan worden, zodat deze de jurering verder op zich kan nemen.
* Let op!!!! Het is niet toegestaan om meer dan 2 gokken/antwoorden te doen, voordat de vragensteller deze afgekeurd heeft. Dit om het spammen van tig antwoorden door één persoon te voorkomen.
Puntentelling
Elke maand wordt er een nieuwe ranking gestart. De laatste vraag die voor 0:00 uur van de laatste dag van de maand is gesteld, telt nog mee voor die maand. Als deze vraag beantwoord is wordt er een nieuwe topic geopend (met als titel: "Fok! Movie Trivia - [MAAND JAAR] I").De resultaten van de vorige maanden en de overall ranking kun je in dit topic terugvinden: Fok! Movie Trivia - Overzichtstopic
Elke goed beantwoorde vraag is één punt waard. In elke 10e topic van de maand tellen de punten dubbel.
Vragen
Je mag vragenstellen over elke film die je kan bedenken (TV-films, direct-to-video-films, films die nog in de bios moeten komen, mogen dus ook), zolang je maar verwacht dat de vraag te beantwoorden is.
Vragen waarvoor meerdere antwoorden mogelijk zijn kun je het best vermijden, aangezien dit nog wel eens onduidelijkheden wat punten verdeling op kan leveren. Bij vragen met meerdere antwoorden, moeten al je antwoorden in dezelfde post staan om goedgekeurd te kunnen worden.
Een overzicht van de soorten vragen die al geweest zijn is hier te vinden, met dank aan mamamiep : Fok! Movie Trivia - Overzichtstopic
* Nieuw!!!!!!!!!!
Omdat er tegenwoordig een spoilertag is, is het handig om die af en toe te gebruiken. Zo was er laatst een vraag om 10 films op te noemen waar de hoofdpersoon dood ging op het eind. Als je die film nog niet hebt gezien, dan wil je dat niet weten. Daar is de spoilertag heel erg handig voor.
Stats
Aan het eind van de maand worden ook een aantal statistieken bekend gemaakt over die maand. Statistiek zoals, wie heeft hoeveel vragen van welke vragensteller beantwoord en wat voor soort vragen waren dat. De stats zijn hier te vinden: FMT Stats
Verboden
Het gebruik van IMDb of welke website ook bij het beantwoorden van de vragen is verboden. Als we erachter komen dat dit toch gebeurt is, wordt het punt niet toegekend.
Ranking
Deze zal Gorro aan het begin van elk topic bekend maken, mits hij het topic ook opent natuurlijk.
IRC-kanaal
Tegenwoordig bestaat er ook een IRC-kanaal speciaal voor FMT. Waar je gezellig kunt chatten met de andere FMT-ers. Het is in principe niet de bedoeling om te gaan overleggen over de vragen, gezien dat oneerlijk is tegenover de mensen die niet in dat channel (kunnen) zitten.Dit kanaal is #fmt op de IRC-server van Fok!, irc.fok.nl, Port 6667.
Komt eraan van mijzelf.
vrijwel elke acteur heeft wel een tv-film op zijn naam staan, dus die kan evt. bij een opsomming naar voren komen.
quote:tuurlijk, zo bedoelde ik het ook niet. het was zeker geen kritiek.
Op donderdag 2 oktober 2003 09:22 schreef dolle_hond het volgende:
vragen specifiek over tv-films vind ik eigenlijk niet zo gepast, maar ze kunnen wel onderdeel zijn van een vraag.vrijwel elke acteur heeft wel een tv-film op zijn naam staan, dus die kan evt. bij een opsomming naar voren komen.
quote:Als mensen dat idd in hun hoofd houden, ben ik blij.
Op donderdag 2 oktober 2003 09:23 schreef twentemeisje het volgende:
OK, for the moment geen tv-films en films die nog niet uit zijn in ons kikkerlandje....?
Ik bedoel, zo lang je denkt dat een vraag beantwoord kan worden, dan mag ie gesteld worden.
Next question
In "About Schmidt" waardoor krijgt Warren Schmidt zo'n nekkramp?
geen flauw idee dus...
quote:een stretcher ?
Op donderdag 2 oktober 2003 09:33 schreef Patch het volgende:
Wat voor bed?
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 09:33 schreef Oscar-Wilde het volgende:[..]
een stretcher ?
quote:waterbed
Op donderdag 2 oktober 2003 09:33 schreef Patch het volgende:
Wat voor bed?
quote:Je bent toch niet stiekem de trailer aan het kijken he?
Op donderdag 2 oktober 2003 09:34 schreef GFP het volgende:
Hij verzint het omdat hij niet wil dat zijn dochter gaat trouwen...
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 09:34 schreef Oscar-Wilde het volgende:
een stoel ?
quote:vreemd...
Op donderdag 2 oktober 2003 09:34 schreef GFP het volgende:[..]
waterbed
Anyway...
GFP + 1
quote:hij was stiekem naar de trailer aan het kijken
Op donderdag 2 oktober 2003 09:35 schreef Patch het volgende:[..]
vreemd...
Waarom zeg je dat dan niet meteen?Anyway...
GFP + 1
quote:dat zeg ik....
Op donderdag 2 oktober 2003 09:36 schreef Oscar-Wilde het volgende:[..]
hij was stiekem naar de trailer aan het kijken
![]()
quote:LOL
Op donderdag 2 oktober 2003 09:37 schreef Patch het volgende:[..]
dat zeg ik....
![]()
diep gezonken GFP...
quote:Omdat ik het niet zeker meer wist, ik dacht dus eerst door het bed.
Op donderdag 2 oktober 2003 09:35 schreef Patch het volgende:[..]
vreemd...
Waarom zeg je dat dan niet meteen?Anyway...
GFP + 1
Nieuwe vraag dan maar...
Welke film?
this movie was really really good, it is very disturbing and like most people have already said about ths film, don't watch it if you are very easy to depress. i mainly wanted to let people know that if you enjoyed this movie and thought it had a disturbing ending, you must watch . that movie keeps you on the edge of your seat the whole time and has even more power than this film, and is something that could very well happen to anyone, i recommend seeing it if you have not but really enjoyed this movie.
sorry voor de vertraging, mensen zeuren nu al aan mijn hoofd, op werk dan
quote:ik heb de film 1x gezien al een hele tijd geleden, divx...
Op donderdag 2 oktober 2003 09:37 schreef Patch het volgende:[..]
dat zeg ik....
![]()
diep gezonken GFP...
quote:Was maar een geintje.
Op donderdag 2 oktober 2003 10:01 schreef GFP het volgende:[..]
ik heb de film 1x gezien al een hele tijd geleden, divx...
Ik kan op mijn werk geen filmpjes bekijken, ik had hem natuurlijk kunnen downloaden...
Goed idee voor de volgende keer, ik zal van elke film die wordt gevraagd eerst de trailer downloaden en dan beantwoorden...
Ik kan nog veel dieper hoor Patch
offtopic: About Schmidt = erg geinig, zeker gaan kijken, trailer staat op imdb.com
quote:Ik plaats ook niet voor niks een
Op donderdag 2 oktober 2003 10:04 schreef Patch het volgende:[..]
Was maar een geintje.
Dacht dat je dat wel doorhad.
Ik weet dat je goudeerlijk bent.
Maar ik heb gisteren de trailer gezien en daarin kwamen dingen naar voren op exact dezelfde manier zoals jij ze postte, vandaar. Je hebt telepathische gaven!offtopic: About Schmidt = erg geinig, zeker gaan kijken, trailer staat op imdb.com
STOP!!!!
Observe these 3 rules if you plan on seeing this film:
Rule #1, AVOID the remake
Rule #2, If you're of a sensative nature and easily depressed, don't watch this.
Rule #3, do NOT read any other comments on this film until you have seen it. This is a love it or hate it type of movie and looking for opinions to decide if you want to see this WILL ruin it for you. See it first, form your own opinion, then check back here. Trust me on this, you'll thank me afterwards.
[Dit bericht is gewijzigd door sweek op 02-10-2003 10:16]
quote:Heel goed
Op donderdag 2 oktober 2003 10:11 schreef dolle_hond het volgende:
spoorloos
quote:Is hier een remake van?
Op donderdag 2 oktober 2003 10:14 schreef dice het volgende:
Existenz ?
quote:Ik weet je volgende vraag al
Op donderdag 2 oktober 2003 10:04 schreef Patch het volgende:[..]
. Je hebt telepathische gaven!
welke film?
quote:Geen idee
Op donderdag 2 oktober 2003 10:32 schreef dolle_hond het volgende:
ik heb gisteren weer een film gezien. ik beschrijf weer twee scenes (staat nog niet in het gezien topic)
welke film?
Een jongen loopt achter een meisje aan. Zij gaat naar het kerkhof, hij volgt. Daar blijkt ze haar telescoop te pakken en naar de sterren te gaan kijken. als je wil uitleggen wat congruente driehoeken zijn, kun je natuurlijk ook een basketbal-situatie gebruiken, dan snapt die dikke domoor het wel.
quote:Niet sinds een paar jaar terug met Jennifer Jason Leigh ... was een wazige film iig.
Op donderdag 2 oktober 2003 10:19 schreef GFP het volgende:[..]
Is hier een remake van?
Zo ja, tell me, just curious...
quote:komt me bekend voor...
Op donderdag 2 oktober 2003 10:32 schreef dolle_hond het volgende:
ik heb gisteren weer een film gezien. ik beschrijf weer twee scenes (staat nog niet in het gezien topic)
welke film?
Een jongen loopt achter een meisje aan. Zij gaat naar het kerkhof, hij volgt. Daar blijkt ze haar telescoop te pakken en naar de sterren te gaan kijken. als je wil uitleggen wat congruente driehoeken zijn, kun je natuurlijk ook een basketbal-situatie gebruiken, dan snapt die dikke domoor het wel.
hintje?
quote:Oeh, oeh sjit.....
Op donderdag 2 oktober 2003 10:52 schreef dolle_hond het volgende:de film begint met een groepje jongeren die verzamelen op een fabrieksterrein. Een nieuweling die bij de groep wil horen moet van een soort springplank in een blusbassin springen. een van de groep zal meespringen, maar blijft toch staan. De nieuweling raakt behoorlijk gewond, maar overleeft omdat de niet-springer hem uit t water haalt.
of de film uit is in Nederland wet ik echt niet. ik heb iig de dvd thuis gekeken. film is uit 2002.
er is al eens een vraag over geweest, niet door mij. ik had de vraag toen niet goed.
DH
PC
SW
MM
quote:Hmmm, nu is het geen PVDTer meer.
Op donderdag 2 oktober 2003 11:04 schreef dolle_hond het volgende:
not yetof de film uit is in Nederland wet ik echt niet. ik heb iig de dvd thuis gekeken. film is uit 2002.
er is al eens een vraag over geweest, niet door mij. ik had de vraag toen niet goed.
als straf moet de jongen bijles geven en meedoen in het school-toneelstuk.
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 11:16 schreef dolle_hond het volgende:
ik kan imdb weer s niet bereiken en ik ben niet zeker van de regisseur, dus alleen de initialen van 4 acteurs/actrices:DH - dolle_hond
![]()
PC
SW
MM
quote:Oscar-Wilde +1
Op donderdag 2 oktober 2003 11:24 schreef Oscar-Wilde het volgende:
a walk to remember ?
quote:WOW lekker
Op donderdag 2 oktober 2003 11:28 schreef dolle_hond het volgende:[..]
Oscar-Wilde +1
moment
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 11:34 schreef dice het volgende:
Beiden gebaseerd op verhalen van Stephen King ?
quote:allebei niet wat ik zoek...
Op donderdag 2 oktober 2003 11:35 schreef MasterWouter het volgende:
er blijft er altijd maar 1 over in de film
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 11:39 schreef realist_ik het volgende:
speelt een zanger in mee...
als ik ook nog deze erbij doe: THE TEXAS CHAINSAW MASSACRE
weet iemand het dan ?
quote:dat geldt voor 80% van de actie/horror films
Op donderdag 2 oktober 2003 11:39 schreef GFP het volgende:
De hoofdpersoon wordt achtervolgd en men wil hem vermoorden?
quote:getting close
Op donderdag 2 oktober 2003 11:39 schreef GFP het volgende:
De hoofdpersoon wordt achtervolgd en men wil hem vermoorden?
quote:dat is helemaal waar
Op donderdag 2 oktober 2003 11:40 schreef ranja het volgende:[..]
dat geldt voor 80% van de actie/horror films
quote:Net zoals er in de meeste liedjes gezongen wordt
Op donderdag 2 oktober 2003 11:40 schreef ranja het volgende:[..]
dat geldt voor 80% van de actie/horror films
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 11:42 schreef GFP het volgende:
Er wordt iemand vermoord met een kettingzaag?
GFP + 1
sorry realist_ik, maar je antwoord was niet volledig....
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 11:43 schreef realist_ik het volgende:
volgens mij heeft het geen zak met een kettingzaag te maken
quote:En ik hou niet van vragen over tekenfilms(temmen), zo hebben we allemaal wat.
Op donderdag 2 oktober 2003 08:58 schreef Patch het volgende:
Ik hou niet van vragen over films die nog niet zijn uitgekomen....
Maar ze mogen blijkbaar wel, ach ja...
quote:Veel vragen kun je aan de hand van dingen die je al wel gezien hebt ervan, trailers, posters, reviews e.d. (zoals die Kate Beckinsale/Underworld-vraag) prima beantwoorden. Alleen als er egt op de inhoud ingegaan wordt, zal zoiets lastiger zijn.
Op donderdag 2 oktober 2003 09:13 schreef GFP het volgende:[..]
Ik heb ook vaak een film al gezien voordat hij hier uit komt, maar wat is de fun om er een vraag over te stellen
Ik vind dus ook dat vragen over films die hier nog niet uit zijn niet mogen, niet iedereen download zijn films, of gaat in antwerpen naar de bios.
quote:Vind ik ook.
TV-films ben ik het niet echt mee eens, in mijn ogen is een film een film.
quote:Ik stel ook vragen over films uit het jaar blok en deze hebben ook 80% van de mensen niet gezien, dat hou je met alle films, dus dat vind ik geen argument.
Op donderdag 2 oktober 2003 09:18 schreef Patch het volgende:[..]
Ik zie zoveel films via de legale weg al maanden voor de NL release tijdens persvoorstellingen, ik vind het dan ook geen fun om vragen er over te stellen. Ik wacht dan totdat ze uit zijn.
Ik heb eens ooit een vraag gesteld over "Van God Los" de dag na de NL release, die vraag heeft toen ook, ik weet niet hoe lang gestaan.
En ik vind met tv films hetzelfde, ik meen dat 80% (zo niet, meer) van het NL publiek die films gewoonweg niet gezien heeft.
Er was laatste ook een vraag (ik geloof van Patch) waarin hij vroeg naar 5 aankomende films met Matt Damon. Dat is gewoon een goede vraag in mijn ogen. Lang niet iedereen zal het weten, maar dat is bij alle vragen zo. Maar er zijn zeker wel mensen die geïnteresseerd zijn in welke films er nog op stapel staan.
Ik zie alleen absoluut geen reden waarom ik die vragen zou moeten verbieden. Er zal dus aan die regeltjes niets veranderen, tenzij jullie mij van gedachten kunnen veranderen.
O ja, ik zie trouwes nooit een film voordat hij officieel in de NLse bios komt, tenzij ik hem in de sneak zie. Dus het is niet zo dat deze regels er zijn uit zelfbelang, mocht die illusie bestaan.
(lang geleden dat ik die heb gezien...)
quote:Buzzsaw (de jager die ermee rondloopt)
Op donderdag 2 oktober 2003 11:45 schreef realist_ik het volgende:
wie wordt er vermoord met een kettingzaag in running man?(lang geleden dat ik die heb gezien...)
quote:die neger volgens mij
Op donderdag 2 oktober 2003 11:45 schreef realist_ik het volgende:
wie wordt er vermoord met een kettingzaag in running man?(lang geleden dat ik die heb gezien...)
quote:*is ook
Op donderdag 2 oktober 2003 11:49 schreef realist_ik het volgende:
*arnie fan is
quote:Neger niet, die wordt alleen geraakt d8 ik.
Op donderdag 2 oktober 2003 11:48 schreef MasterWouter het volgende:[..]
die neger volgens mij
en buzzsaw zelf
quote:ohja klopt, die raakt alleen gewond ja
Op donderdag 2 oktober 2003 11:50 schreef dice het volgende:[..]
Neger niet, die wordt alleen geraakt d8 ik.
(van de week nog naar zitten kijken)
quote:Volgens mij geldt voor elke film dat 80% van het NL-publiek 'm niet gezien heeft. En wel meer zelfs... 20% van Nederland is gewoon 3 miljoen mensen! Welke film haalt zoveel bezoekers/kijkers? Misschien een film die al 30 keer op tv is geweest ofzo.
Op donderdag 2 oktober 2003 11:45 schreef Gorro het volgende:Ik stel ook vragen over films uit het jaar blok en deze hebben ook 80% van de mensen niet gezien, dat hou je met alle films, dus dat vind ik geen argument.
Ik vind het wel goed zo, heb al geaccepteerd dat ik (lang) niet alles weet. Het meeste niet eigenlijk. 80% niet
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 11:45 schreef Gorro het volgende:
Er was laatste ook een vraag (ik geloof van Patch) waarin hij vroeg naar 5 aankomende films met Matt Damon. Dat is gewoon een goede vraag in mijn ogen. Lang niet iedereen zal het weten, maar dat is bij alle vragen zo. Maar er zijn zeker wel mensen die geïnteresseerd zijn in welke films er nog op stapel staan.
edit: typo, met dank aan GFP
[Dit bericht is gewijzigd door Oscar-Wilde op 02-10-2003 12:26]
quote:heeft het met namen te maken?
Op donderdag 2 oktober 2003 12:21 schreef GFP het volgende:
Nieuwe vraag dan maar...
Maak het rijtje af, graag met uitleg erbij
[afbeelding] - [afbeelding] - [afbeelding] - [afbeelding]
quote:ehm, ja, want je moet er 2 invullen
Op donderdag 2 oktober 2003 12:22 schreef Oscar-Wilde het volgende:[..]
heeft het met namen te maken?
quote:Die harde toon was eigenlijk niet zo de bedoeling. Dat gebeurt me wel vaker dat het er wat harder uit komt dan de bedoeling is. Ik wou alleen mijn visie hierop ventileren. Sorry als ik hiermee mensen onterecht aangevallen heb
Op donderdag 2 oktober 2003 12:21 schreef Oscar-Wilde het volgende:
Gorro, ik begrijp dat je de behoefte voelde om te reageren, maar volgens mij waren we gewoon aan het discusieren en niet bezig met de regels aangepast te krijgen.
In bijna alles wat je zegt geeft ik je gelijk, alleen de toon is een beetje hard ( specifiek naar Patch toe )
En voor Patch speciaal nog eentje
Want in dat geval kies ik Cameron Diaz en Jim Carrey.
quote:Dat is correct, en dan bedoel ik om van 1 naar 4 te geraken door er nog 2 tussen te plaatsen.
Op donderdag 2 oktober 2003 12:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Is het de bedoeling in 3 films van de eerste tot de vierde te geraken?Want in dat geval kies ik Cameron Diaz en Jim Carrey.
quote:ik kijk en ik had de hint van porky big, die altijd achter bugs bunny aanzit wel door, maar kom er niets verder mee....
Op donderdag 2 oktober 2003 13:39 schreef GFP het volgende:
Als ik Porky Pig nu een geweer in zijn handen zou stoppen, dan duidelijker?
Als iemand er naar kijkt en er niet uit komt, geef dan een seintje, dan kan ik misschien nog wat hinten
quote:en tom hanks werd achterna gezeten door jude law, wie weer achterna werd gezeten door ed harris ?
Op donderdag 2 oktober 2003 13:42 schreef Oscar-Wilde het volgende:
leonardo werd achterna gezeten door tom hanks ?
quote:in 1 post
Op donderdag 2 oktober 2003 13:46 schreef Oscar-Wilde het volgende:[..]
en tom hanks werd achterna gezeten door jude law, wie weer achterna werd gezeten door ed harris ?
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 13:46 schreef Oscar-Wilde het volgende:leonardo werd achterna gezeten door tom hanks en tom hanks werd achterna gezeten door jude law, wie weer achterna werd gezeten door ed harris ?
voor iedereen...
quote:Laat maar, ik doe moeilijk...
Op donderdag 2 oktober 2003 13:51 schreef GFP het volgende:[..]
in 1 post
quote:ís er nog een andere big dan?
Op donderdag 2 oktober 2003 13:54 schreef Patch het volgende:
Porky zit toch nooit achter Bugs Bunny aan?
quote:Elmer Fudd zit achter Bugs aan.
Op donderdag 2 oktober 2003 13:55 schreef GFP het volgende:[..]
ís er nog een andere big dan?
I'm hunting wabbit
[Dit bericht is gewijzigd door Patch op 02-10-2003 13:58]
quote:Elmer Fudd misschien?
Op donderdag 2 oktober 2003 13:55 schreef GFP het volgende:
I'm hunting wabbit
quote:Porky heeft aan bijna niemand een hekel.
Op donderdag 2 oktober 2003 13:57 schreef Khalein het volgende:[..]
Elmer Fudd misschien?
Porky heeft de pest aan Daffy
quote:elmo fudd
Op donderdag 2 oktober 2003 13:55 schreef GFP het volgende:[..]
I'm hunting wabbit
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 14:05 schreef GFP het volgende:
Oeps
So true...
Sorry, sorry...
*kuch* ehm...was een cryptische hint *kuch*
quote:maar...
Op donderdag 2 oktober 2003 13:54 schreef GFP het volgende:[..]
Laat maar, ik doe moeilijk...
Leo is being chased by Tom who is being chased by Jude who is being chased by Ed..Helemaal goed
Oscar-Wilde +1
WOW lekker
moment
quote:Dank u meester
Op donderdag 2 oktober 2003 13:59 schreef Patch het volgende:[..]
Porky heeft aan bijna niemand een hekel.
Hij is de heilige van Looney Tunes zelve bijna.
Hij heeft net zo'n hekel aan Daffy Duck, zoals ook elke andere Looney Tune aan Daffy heeft vanwege zijn grote bek enzo.
ik ken alleen de engelse naam, valt volgens mij niet in het nederlands te vertalen.... correct me if i'm wrong
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 14:21 schreef Khalein het volgende:
Cheesecake? (Kwarktaart dus...)
die wist ik nog wel te vertalen
wel lekker ja
quote:Tja, tekenfilms he?
Op donderdag 2 oktober 2003 14:11 schreef GFP het volgende:[..]
Dank u meester
voor de grondige uitleg...
quote:Ik nog heel even en dan hou ik ook egt op. Er staat tekenfilms OF films uit de jaren '40. Waarbij tekenfilms vooral op jou sloeg en films uit de jaren '40 op mezelf. Daar stel ik nogal eens vragen over, waar ook veel mensen lang niet alles van weten, zo heeft iedereen zijn eigen interesses, which is a good thing. Just for the record. No hard feelings I hope
Op donderdag 2 oktober 2003 13:56 schreef Patch het volgende:
toch nog even kwijt, ik stel niet zomaar vragen over tekenfilms uit de jaren '40. ik heb wel eens een vraag gesteld over Snow White and the Seven Dwarfs, maar ik ga ervan uit dat die film een mijlpaal is in de filmgeschiedenis. Zo, nu hou ik op ...
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 14:37 schreef MasterWouter het volgende:
Bananasplit!!
ik zat maar met hoe vertaal je nou banana foster
MasterWouter + 1 en het is je gegunt
quote:sorry, schoonheid...
Op donderdag 2 oktober 2003 14:38 schreef GFP het volgende:
fruit split
quote:Netjus, yippie yippie
Op donderdag 2 oktober 2003 14:39 schreef Oscar-Wilde het volgende:[..]
ik zat maar met hoe vertaal je nou banana foster
MasterWouter + 1 en het is je gegunt
![]()
Ik wil graag me begeleider bedanken, verder nog me ouders voor hun steun, en........ oeps sorry
vraag komt...
Robin Willams
Jean-Claude van Damme
Bruce Willis
Sylvester Stallone
quote:LMAO
Op donderdag 2 oktober 2003 14:40 schreef MasterWouter het volgende:[..]
Netjus, yippie yippie
Ik wil graag me begeleider bedanken, verder nog me ouders voor hun steun, en........ oeps sorry
vraag komt...
quote:geen van allen hun echte naam
Op donderdag 2 oktober 2003 14:43 schreef MasterWouter het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen deze mensen?
!!Het zit niet in karakters!!Robin Willams
Jean-Claude van Damme
Bruce Willis
Sylvester Stallone
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 14:39 schreef Oscar-Wilde het volgende:[..]
sorry, schoonheid...
[Dit bericht is gewijzigd door GFP op 02-10-2003 15:07]
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 14:45 schreef Oscar-Wilde het volgende:[..]
geen van allen hun echte naam
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 14:46 schreef GFP het volgende:[..]
![]()
Heel goed...
Oscar-Wilde +1![]()
quote:daar krijg je problemen met Gorro mee
Op donderdag 2 oktober 2003 14:46 schreef GFP het volgende:[..]
![]()
Heel goed...
Oscar-Wilde +1![]()
quote:ik blijf maar punten krijgen
Op donderdag 2 oktober 2003 14:46 schreef MasterWouter het volgende:[..]
quote:Schande! het zou verboden moeten worden
Op donderdag 2 oktober 2003 14:47 schreef Oscar-Wilde het volgende:[..]
ik blijf maar punten krijgen
nee hoor, is geintje
quote:allen begonnen in een serie
Op donderdag 2 oktober 2003 14:43 schreef MasterWouter het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen deze mensen?
!!Het zit niet in karakters!!Robin Willams
Jean-Claude van Damme
Bruce Willis
Sylvester Stallone
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 14:48 schreef Oscar-Wilde het volgende:[..]
allen begonnen in een serie
klopt niet echt he.....
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 14:49 schreef Oscar-Wilde het volgende:
van alle vier is er een sex tape in omloop
quote:Robin Williams?
Op donderdag 2 oktober 2003 14:49 schreef Oscar-Wilde het volgende:
van alle vier is er een sex tape in omloop
Charles Bronson mag erbij
quote:Patch weet hier meer van denk ik.
Op donderdag 2 oktober 2003 14:50 schreef BwennieBren het volgende:[..]
Robin Williams?
Allemaal!
quote:hoi BB, long time no see
Op donderdag 2 oktober 2003 14:50 schreef BwennieBren het volgende:[..]
Robin Williams?
Allemaal!
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 14:51 schreef Khalein het volgende:
Volgens mij hebben ze allemaal 3 kinderen... Alhoewel, Bruce en Demi...
bruce en demi hebben toch meer, 5 ofzo?
quote:Charles mag er eigenlijk 5x bij
Op donderdag 2 oktober 2003 14:51 schreef MasterWouter het volgende:
Robin Willams
Jean-Claude van Damme
Bruce Willis
Sylvester StalloneCharles Bronson X 5 mag erbij
quote:nee joh, echt 3
Op donderdag 2 oktober 2003 14:52 schreef MasterWouter het volgende:[..]
bruce en demi hebben toch meer, 5 ofzo?
quote:ok joh, ik zie het al
Op donderdag 2 oktober 2003 14:53 schreef Oscar-Wilde het volgende:[..]
nee joh, echt 3
quote:Nu was ik ook nieuwsgierig geworden, dus...
Op donderdag 2 oktober 2003 14:52 schreef MasterWouter het volgende:bruce en demi hebben toch meer, 5 ofzo?
quote:
Has three daughters with Moore: Rumer Willis (b. 1988), Scout Larue (b. 1991) and Tallulah Belle (b. 1994).
quote:
Robin Willams
Jean-Claude van Damme
Bruce Willis
Sylvester StalloneCharles Bronson X 5 mag erbij
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 14:55 schreef Oscar-Wilde het volgende:[..]
charles bronson heeft deathwish 5 x gedaan...
dus deathwise
maar nu de overeenkomst tussen al die acteurs
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 14:57 schreef Oscar-Wilde het volgende:
hebben allen in sequels van hun eigen films gespeeld
antwoord staat eigenlijk al een beetje in je vorige post
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 14:58 schreef Oscar-Wilde het volgende:
alleen agent gespeeld
nee, zit niet in de rollen...
quote:
Robin Willams x 1
Jean-Claude van Damme x 2
Bruce Willis x 3 die hard
Sylvester Stallone x 4 rockyCharles Bronson X 5 deathwish
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 15:00 schreef Asap het volgende:
Allemaal in muziekclips?
quote:Leuk gevonden maar
Op donderdag 2 oktober 2003 15:01 schreef Oscar-Wilde het volgende:[..]
quote:WOW LEKKER!!!
Op donderdag 2 oktober 2003 15:01 schreef Oscar-Wilde het volgende:
allen in een film gespeeld met death in de titel ?
OW +1
Robin Williams - Death to Smoochy
Jean-Claude van Damme - Sudden Death
Bruce Willis- Death Becomes Her
Sylvester Stallone - Death Race 2000
Charles Bronson - Death Wish 1 t/m 5
Ik had ook nog:
Maggie Smith - Death on the Nile
Ian Holm - Wisconsin Death Trip
quote:you took the words right out of my mouth
Op donderdag 2 oktober 2003 15:02 schreef MasterWouter het volgende:[..]
WOW LEKKER!!!
OW +1
Robin Williams - Death to Smoochy
Jean-Claude van Damme - Sudden Death
Bruce Willis- Death Becomes Her
Sylvester Stallone - Death Race 2000
Charles Bronson - Death Wish 1 t/m 5Ik had ook nog:
Maggie Smith - Death on the Nile
Ian Holm - Wisconsin Death Trip
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 15:04 schreef Oscar-Wilde het volgende:[..]
you took the words right out of my mouth
viespeuk![]()
quote:Was even uit de roulatie. Glad to be back!
Op donderdag 2 oktober 2003 14:52 schreef Oscar-Wilde het volgende:[..]
hoi BB, long time no see
quote:glad you're back
Op donderdag 2 oktober 2003 15:08 schreef BwennieBren het volgende:[..]
Was even uit de roulatie. Glad to be back!
The Thing
The Dead Zone
The Running Man
Creepshow II
Needful Things
en waarom niet?
[Dit bericht is gewijzigd door Oscar-Wilde op 02-10-2003 15:15]
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 15:15 schreef BlaatschaaP het volgende:.
quote:mag ook wel, want we miste op een halve topic na de dubbele van vorige maand
Op donderdag 2 oktober 2003 15:14 schreef GFP het volgende:
Topics gaan hard deze maand...
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 15:17 schreef GFP het volgende:
Creepshow, niet van king?
quote:The Running Man? De rest is horror?
Op donderdag 2 oktober 2003 15:15 schreef Oscar-Wilde het volgende:
wat klopt niet in dit rijtje?The Thing
The Dead Zone
The Running Man
Creepshow II
Needful Things
en waarom niet?
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 15:18 schreef BlaatschaaP het volgende:
Running Man niet van King?.
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 15:18 schreef GFP het volgende:
sjit ik bedoel natuurlijk the thing niet van steven king
GFP + 1
quote:was ook beetje een strikvraagje
Op donderdag 2 oktober 2003 15:20 schreef MasterWouter het volgende:
Damn zeg, kheb The Thing op DVD, dus ik had snel antwoord moeten geven
quote:Nee, alhoewel thr running man onder het pseudoniem van steven is geschreven, Richard Bachman
Op donderdag 2 oktober 2003 15:18 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Nee?
.
quote:precies!
Op donderdag 2 oktober 2003 15:20 schreef GFP het volgende:[..]
Nee, alhoewel thr running man onder het pseudoniem van steven is geschreven, Richard Bachman
welke film?
quote:Misery:?
Op donderdag 2 oktober 2003 15:32 schreef GFP het volgende:
next question...
wat is het verschil tussen elmer fudd en porky pigwelke film?
reportedly was disappointed that a scene was cut in which she kills a young police officer by rolling over him repeatedly with a lawnmower. Director
was afraid that the audience would laugh at it.
damn te laat AGAIN!
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 15:36 schreef dolle_hond het volgende:
misery
quote:Er kan er maar 1 de snelste zijn
Op donderdag 2 oktober 2003 15:34 schreef BwennieBren het volgende:[..]
Misery:?
quote:Yeah! mijn eerste oktoberpuntje is binnen....
Op donderdag 2 oktober 2003 15:40 schreef GFP het volgende:[..]
Er kan er maar 1 de snelste zijn
BwennieBren +1
Misschien is deze vraag wat moeilijk aangezien je de dvd gezien moet hebben, wat ik dus onlangs heb gedaan.
In welke film, waarin duiven op hol slaan, hebben de special effects mensen een grapje uitgehaald door een van de duiven te vervangen voor een forel?
quote:Final Destination 2?
Op donderdag 2 oktober 2003 15:44 schreef BwennieBren het volgende:[..]
Yeah! mijn eerste oktoberpuntje is binnen....
Misschien is deze vraag wat moeilijk aangezien je de dvd gezien moet hebben, wat ik dus onlangs heb gedaan.
In welke film, waarin duiven op hol slaan, hebben de special effects mensen een grapje uitgehaald door een van de duiven te vervangen voor een forel?
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 15:46 schreef GFP het volgende:
MI 2?
quote:Mooi dat ik je aan het lachen kan maken
Op donderdag 2 oktober 2003 15:46 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Mwuahahaha
.
quote:LMAO...
Op donderdag 2 oktober 2003 15:46 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Mwuahahaha
.
[Dit bericht is gewijzigd door Patch op 02-10-2003 15:49]
quote:I got a spare
Op donderdag 2 oktober 2003 15:47 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Plakband?
quote:Sorry Zelva
Op donderdag 2 oktober 2003 15:46 schreef Zelva het volgende:
The Core?
Zelva +1
[Dit bericht is gewijzigd door BwennieBren op 02-10-2003 15:51]
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 15:49 schreef BwennieBren het volgende:[..]
Patch +1
quote:doe eens een Edward Nortom vraag
Op donderdag 2 oktober 2003 15:51 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik zeg al NIKS meer.
[Dit bericht is gewijzigd door REFUSED op 02-10-2003 15:52]
quote:ging jij niet iets veranderen
Op donderdag 2 oktober 2003 15:47 schreef Patch het volgende:
The Core dan
-edit-
te laat...
quote:Ik zie alleen 'Imagestation'
Op donderdag 2 oktober 2003 15:53 schreef Zelva het volgende:
Nieuwe vraag:Welke film?
quote:DH heeft hem al....
Op donderdag 2 oktober 2003 15:56 schreef GFP het volgende:
Effe serieus, ik ken hem niet, not a clue...
quote:je hebt dus niet HCE gezien
quote:ikke wel, maar weer niets meer
quote:oops, ikke wel, nog eens
Op donderdag 2 oktober 2003 15:57 schreef dolle_hond het volgende:[..]
je hebt dus niet HCE gezien
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 15:52 schreef GFP het volgende:[..]
ging jij niet iets veranderen
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 15:53 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ja, Trage_Timon!
quote:Dat is goed.
hable con ella
Ik word er zo ontzettend moe van dat ik tijdelijk niet kan uploaden naar mijn eigen site
dolle_hond +1
quote:Gebruik deze dan tijdelijk: http://picserver.student.utwente.nl/
Op donderdag 2 oktober 2003 15:58 schreef Zelva het volgende:[..]
Dat is goed.
Ik word er zo ontzettend moe van dat ik tijdelijk niet kan uploaden naar mijn eigen site
dolle_hond +1
quote:Wat niet is kan nog komen, dat vind ik het leuke van FMT, je wordt geattendeerd op films die je misschien normaal niet zou kijken. En je komt dingen te weten over films die je normaal niet zou weten.
Op donderdag 2 oktober 2003 15:57 schreef dolle_hond het volgende:[..]
je hebt dus niet HCE gezien
kom maar hoor Patch, wie plaagt je?
quote:altijd als jij zegt makkie dan
Op donderdag 2 oktober 2003 16:04 schreef dolle_hond het volgende:
makkie dan
wie is dit?
(geen screenshot)
[afbeelding]
quote:DAt dacht ik dus ook
Op donderdag 2 oktober 2003 16:06 schreef GFP het volgende:[..]
altijd als jij zegt makkie dan
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 16:06 schreef ShaoliN het volgende:
Het lijkt iets op Jullianne Moore. Maar het is er niet.
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 16:05 schreef Oscar-Wilde het volgende:
ze lijkt op julianne moore , maar is het niet...
quote:he, great minds think alike
Op donderdag 2 oktober 2003 16:06 schreef ShaoliN het volgende:
Het lijkt iets op Jullianne Moore. Maar het is er niet.
quote:Het lijkt iets op Jullianne Moore. Maar het is er niet
Op donderdag 2 oktober 2003 16:07 schreef Oscar-Wilde het volgende:[..]
he, great minds think alike
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 16:08 schreef GFP het volgende:[..]
Het lijkt iets op Jullianne Moore. Maar het is er niet
oh is al tig keer gezegd
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 16:11 schreef GFP het volgende:
lekker spammen
Laatste spam maakt het nieuwe topic?
nog ff wachten trouwens, ik heb nog geen punt gehaald dit topic