quote:Echt niet!
Op woensdag 1 oktober 2003 20:14 schreef tvlxd het volgende:[..]
Ah, ik snap het wel, zo'n forum is een gevaarlijk medium, vooral in 't geval van tegenspraak, daar dient helemaal tegen te worden gehandeld.
quote:Omdat JIJ zegt dat het niet waar is, moet ik maar meteen aannemen dat het niet waar is? Als je mijn openingspost leest, dan zie je dat ik zelf ook me twijfels heb dus zeg me niet dat ik naief ben. Als een onbekende zegt dat het onzin is en ik hoor van goede bekende dat het wel waar is, omdat zij zelf via via iemand kennen bij wie haar mond is opengesneden, geloof ik dat eerder dan jou.
Op woensdag 1 oktober 2003 20:14 schreef tvlxd het volgende:[..]
Ah, ik snap het wel, zo'n forum is een gevaarlijk medium, vooral in 't geval van tegenspraak, daar dient helemaal tegen te worden gehandeld.
quote:op welke school zit jij dan??
Op woensdag 1 oktober 2003 20:14 schreef msntools het volgende:en nu is s'gravenzande nog steeds kut want daar staat mijn school and die zuigt
quote:sweelincklaan
Op woensdag 1 oktober 2003 20:16 schreef squarepants het volgende:[..]
op welke school zit jij dan??
quote:Doorgeslagen feminisme,
Op woensdag 1 oktober 2003 20:16 schreef Chayenn het volgende:[..]
Omdat JIJ zegt dat het niet waar is, moet ik maar meteen aannemen dat het niet waar is? Als je mijn openingspost leest, dan zie je dat ik zelf ook me twijfels heb dus zeg me niet dat ik naief ben. Als een onbekende zegt dat het onzin is en ik hoor van goede bekende dat het wel waar is, omdat zij zelf via via iemand kennen bij wie haar mond is opengesneden, geloof ik dat eerder dan jou.
quote:mijn broertje ook..
Op woensdag 1 oktober 2003 20:19 schreef squarepants het volgende:
ikke gasthuislaan
quote:mischien wel
Op woensdag 1 oktober 2003 20:21 schreef Chayenn het volgende:
Is je broertje soms een van die jongens die monden opensnijdt?
quote:klas 2 dus je zal hem wel niet kenne
Op woensdag 1 oktober 2003 20:20 schreef squarepants het volgende:
wies je broertje dan, en in welke klas sittie(foutje
)
Volgens mij klopt hier nix van...
Mja HS is een station waar je je niet 100% veilig voelt 's nachts enzo, maar er zijn altijd mensen. Meestal als iemand je wil verkrachten ofzo is dat een donkere steeg ofzo of donker fietspad. Als er te veel mensen zijn zou het ook veel te veel opvallen.
En die smiley, ik weet niet wie dat verzonnen heeft, maar dat lijkt me niet echt iets realistisch. Maarja...
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 21:07 schreef KixAss456 het volgende:
Wat ik dus net in ander topic zei:Volgens mij klopt hier nix van...
Mja HS is een station waar je je niet 100% veilig voelt 's nachts enzo, maar er zijn altijd mensen. Meestal als iemand je wil verkrachten ofzo is dat een donkere steeg ofzo of donker fietspad. Als er te veel mensen zijn zou het ook veel te veel opvallen.En die smiley, ik weet niet wie dat verzonnen heeft, maar dat lijkt me niet echt iets realistisch. Maarja...
Pfffffff.........dan ken jij hollands spoor + wijk erachter nog niet echt goed, want er zijn genoeg plekken waar als eventjes niemand loopt je zo de bosjes of achter muurtjes getrokken kan worden...
quote:Je bent ervaringsdeskundige zie ik.
Op woensdag 1 oktober 2003 21:08 schreef tongytongylickylicky het volgende:[..]
Pfffffff.........dan ken jij hollands spoor + wijk erachter nog niet echt goed, want er zijn genoeg plekken waar als eventjes niemand loopt je zo de bosjes of achter muurtjes getrokken kan worden...
quote:Waar heb ik mijn Victorinox toch gelaten
Op woensdag 1 oktober 2003 21:05 schreef Patriesje het volgende:
als dit verhaal waar is...ik krijg helemaal de kriebels
en als het niet waar is kan het mensen nu wel op ideeen brengen
quote:Is je huis al af?
Op donderdag 2 oktober 2003 00:05 schreef Liejannuh het volgende:
Bizar! Mn moeder kwam met hetzelfde verhaal aan toen ik haar vanavond sprak. En die had het dus idd over 's-Gravenzande....
Ieuw! Creepy!
Groetjes,
opa.
quote:Denk je niet dat als dit werkelijk gebeurd zou zijn, dat het complete ANP bestel vol gespamd zou staan met berichten over het voorval en eventuele updates? Ik wel
Op donderdag 2 oktober 2003 00:05 schreef Liejannuh het volgende:
Bizar! Mn moeder kwam met hetzelfde verhaal aan toen ik haar vanavond sprak. En die had het dus idd over 's-Gravenzande....
Ieuw! Creepy!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |