Heb sinds paar maanden contact met een meisje in verband met een project op school.. Nu begin ik dat meisje steeds leuker te vinden, heb het idee dat ik eigenlijk wel zou kunnen zeggen dat ik verliefd ben..
Daar ik nogal verlegen ben heb ik daar nog niets van gezegd..
Nu heeft vandaag iemand anders via msn gezegd dat ik een oogje op haar had. Ik had dat nooit tegen heb gezegd, maar goed of hij kent me beter dan ik dacht of hij was een beetje aan t kutten..
Nu is het zo dat zij hem niet gelooft, wat ik van de ene kant wel goed vind, nu is het nog niet hopeloos zeg maar maar van de andere kant zou ik ook wel willen weten hoe zij over mij denkt.. Weet wel dat ze me wel aardig vind enzo..
Even voor de duidelijkheid, ben ook nog lekker onzeker, vooral als het op meisjes aankomt..
Iemand een suggestie hoe dit aan te pakken.. Wil ook niet dat de sfeer verpest wordt in verband met dat project wat nog minstens tot april loopt..
[edit]Lees ook ff mijn bericht gepost om 20.07 (extra info)[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door Koos-Kansloos op 01-10-2003 20:10]
quote:nee dan kom je lekker zelfverzekerd over, zal vast indruk maken ja
Op woensdag 1 oktober 2003 19:22 schreef Tarrel666 het volgende:
als je het niet irl durft probeer het haar dan via msn duidelijk te maken, zeg er iig wel bij je dat irl niet durft!!!
Als dat succesvol verloopt kun je daarna wel kijken wat de volgende stap is. Maar wees op de eerste date altijd een heer.
Succes!
*geeft bemoedigende schouderklop*
quote:eehmz, misschien hoor, ik roep maar wat, maar misschien is het beter om vrouwen altijd fatsoenlijk te behandelen (ook al denk ik soms dat ze liever als stront behandelt willen worden, maargoed, dat terzijde zegmaar).
Op woensdag 1 oktober 2003 19:24 schreef maartena het volgende:
Vraag eens of ze met je naar de film wil. En laat dan niet meteen de kleffe handjes en de hormonen de baas spelen, maar ga gewoon eens rustig naar de film zonder poespas. Mischien vindt ze dat wel heel leuk.... na de film mischien even een kroegje pakken naast de bioscoop alvorens je haar galant weer naar huis brengt.Als dat succesvol verloopt kun je daarna wel kijken wat de volgende stap is. Maar wees op de eerste date altijd een heer.
![]()
quote:Dat vind ik een beetje basissschoolachtig, misschien dat die gozer dan ook meteen verkering voor hem kan vragen
Op woensdag 1 oktober 2003 19:26 schreef succubus het volgende:
vraag aan die andere knakker of hij haar wil vragen wat ze over je denkt
quote:Achja, je doet iig je nick wel eer aan!
Op woensdag 1 oktober 2003 19:42 schreef Koos-Kansloos het volgende:
Het gehele team bestaat uit 6 man.. Er zitten al verschillende informele uitjes in de planning, maar die zullen dus niet met zn 2en zijn.. Ze gaf laatst wel aan dat ze nog naar een aantal films in de bios wilde, kon me achteraf wel voor mn kop slaan dat ik niet gevraagd had of ze nog iemand nodig had om mee te gaan..![]()
NOFI offcourse
quote:Vraag je toch zoiets van je wilde toch nog es naar de bios...? Zullen wij? enz. (zou ik eerlijk gezegd wel op msn doen dan..)
Ze gaf laatst wel aan dat ze nog naar een aantal films in de bios wilde, kon me achteraf wel voor mn kop slaan dat ik niet gevraagd had of ze nog iemand nodig had om mee te gaan..
quote:Het is nog niet te laat! Zolang zij nog vrijgezel is en er nog films in de bios draaien is er niks aan het handje
Het gehele team bestaat uit 6 man.. Er zitten al verschillende informele uitjes in de planning, maar die zullen dus niet met zn 2en zijn.. Ze gaf laatst wel aan dat ze nog naar een aantal films in de bios wilde, kon me achteraf wel voor mn kop slaan dat ik niet gevraagd had of ze nog iemand nodig had om mee te gaan..
Gewoon vragen, that's all
quote:hoeft niet zo te zijn mits je het tactisch doet.
Op woensdag 1 oktober 2003 19:28 schreef nozem het volgende:[..]
Dat vind ik een beetje basissschoolachtig, misschien dat die gozer dan ook meteen verkering voor hem kan vragen
quote:Moet je je hand uit je broek halen
Verliefd -> voel me kut
Alleen zit ik niet bij haar in een groepje. Ik kan haar bijna nooit persoonlijk spreken, behalve op MSN. En ik ben ook nog eens een vette poeperd op het gebied van vrouwen
Ik liep al met het idee om haar mee te vragen naar de bios, maar dat wil ik eigenlijk niet via MSN doen. Staat zo gaar
Zelf denk ik dat ik kansloos ben..
Face it. Meisjes vallen niet op onzekere jongens.
Hup !!! borst vooruit, goeie uitstraling, TSJAKKAAAA !!!
quote:Het begint er nu wel een beetje op te lijken, maar dat is niet jouw schuld. Ze heeft nu die gozer in haar hoofd en dan moet jij wel van heel goeie huize komen wil ze zich ineens voor jou gaan interresseren. Maar hoe gewoon leuk contact, wie weet hoe het tussen hun loopt.
Op woensdag 1 oktober 2003 20:07 schreef Koos-Kansloos het volgende:
ff om het wat gecompliceerder te maken.. ze vind een jongen leuk, maar was druk bezig hem uit r hoofd te zetten, hij vond haar ook leuk, maar had was niet verliefd op r en heeft bovendien al een vriendin.. Wel hebben ze gezoend. Alleen nu gaat die gozer het dus uitmaken met zn vriendin, mede om haar.. En zij heeft nu dus weer bergen hoop (deze update verkrijg ik net van r via msn)Zelf denk ik dat ik kansloos ben..
quote:En jij voelde de moed in je schoenen zakken zeker?
ff om het wat gecompliceerder te maken.. ze vind een jongen leuk, maar was druk bezig hem uit r hoofd te zetten, hij vond haar ook leuk, maar had was niet verliefd op r en heeft bovendien al een vriendin.. Wel hebben ze gezoend. Alleen nu gaat die gozer het dus uitmaken met zn vriendin, mede om haar.. En zij heeft nu dus weer bergen hoop (deze update verkrijg ik net van r via msn)Zelf denk ik dat ik kansloos ben..
quote:Hmm... kort samengevat betekent dat dus dat ze jou puur als een vriendschappelijk iemand ziet, niet als een potentiele "haar-vriend".
Op woensdag 1 oktober 2003 19:20 schreef Koos-Kansloos het volgende:
Nu heeft vandaag iemand anders via msn gezegd dat ik een oogje op haar had. Ik had dat nooit tegen heb gezegd, maar goed of hij kent me beter dan ik dacht of hij was een beetje aan t kutten..
Nu is het zo dat zij hem niet gelooft, wat ik van de ene kant wel goed vind, nu is het nog niet hopeloos zeg maarmaar van de andere kant zou ik ook wel willen weten hoe zij over mij denkt.. Weet wel dat ze me wel aardig vind enzo..
Mijn ervaring is dat, alhoewel mannen dit totaal niet als een probleem zien (hoe meer aandacht, hoe beter toch?), vrouwen hier heel duidelijk wel een onderscheid in maken. En 't schijnt ook vrij moeilijk te zijn om van de categorie "vriend" naar de categorie "meer-dan-vriend" te verschuiven.
quote:Ik ben bang dat zolang zij bezig is met aan hem te denken, dat je idd weinig (lees: geen) kans maakt. Afgezien van de mogelijkheid dat die andere kerel 't zelf verknald bij haar, is je enige kans om meer op de voorgrond te treden dan die kerel, en 'beter' te zijn dan hij. En aangezien hij 't voor elkaar krijgt om haar gek te maken terwijl hij nog een relatie heeft, wordt dat een hele lastige opgave...
...En zij heeft nu dus weer bergen hoop (deze update verkrijg ik net van r via msn)
quote:en zo is het
Op woensdag 1 oktober 2003 20:29 schreef Roellio het volgende:
Als je denkt dat je kansloos bent ben je inderdaad kansloos.Face it. Meisjes vallen niet op onzekere jongens.
quote:Jep, ik denk het ook
Zelf denk ik dat ik kansloos ben..
quote:dat meisjes niet op onzekere jongens vallen is de grootste nonsens ooit aangezien elk meisje een eigen voorkeur heeft en er ook veel girls zijn die het juist wel iets leuks vinden hebben als een jongen verlegen is.
Op woensdag 1 oktober 2003 20:29 schreef Roellio het volgende:
Als je denkt dat je kansloos bent ben je inderdaad kansloos.Face it. Meisjes vallen niet op onzekere jongens.
als je denkt dat je kansloos bent ben je ook inderdaad kansloos? ey boy, cut tha crap! als iemand een bepaald voorgevoel over iets heeft hoeft dit niet meteen te betekenen dat dit gevoel ook het juiste gevoel is.
met betrekking tot de TS, ga op je gevoel af en zorg eerst dat je voor 60 procent weet dat deze girl ook iets in jou ziet (wat onmogelijk is als ze ook maar een beetje verlegen is) het is mooi mee genomen dat je samen met haar een project doet en daarom dus ook constant met haar bent verbonden. Zodra je ook maar even door hebt dat deze dame in kwestie vrijgezel is en ze ook nog eens een paar interesses met je deelt moet je gewoon je moves maken door haar te vertellen of ze zin heeft om met je te lunchen (dat samen iets gaan drinken klinkt zo afgezaagd) en als ze zegt: waarom dan? weet je al dat je niet veel aan haar hebt.
Twijfel niet teveel want twijfel is een slechte raadgever (net als angst) gewoon goed nadenken over wat voor moves je gaat maken en dan heb je de meeste kans om in goede smaak bij haar te vallen.
succes!
uitkomst: vrouw in hemelen!! want hij vind der leuk en daardoor word ie
actie -> reactie
quote:Mja, wat is op je bek gaan! Ik vind dat maar relatief. Je voelt je even klote, maar daarna geeft het alleen maar een goed gevoel dat je je hart gelucht hebt. Geloof me, ik had het ook
Op woensdag 1 oktober 2003 20:41 schreef Necro het volgende:[..]
En jij voelde de moed in je schoenen zakken zeker?
Ik ken het gevoel. Niet helemaal hetzelfde, maar ik was ook knetter verliefd op een bepaald meisje en ik dacht dat zij mij ook wel leuk vond. Na veel twijfelen toch tegen er gezegd ookal wist iedereen het toch al. Maar toen zei ze waar ik eigenlijk al bang voor was... ze vond me niet leuk.
Das kut... heb het er ook moeilijk mee. Maar als ik jou was ... kijk even aan wat er gebeurd tussen haar en die andere jongen. Als dat niks wordt moet je het gewoon tegen der zeggen dat je der leuk vindt. Dan heb je iig duidelijkheid. Want dat was waar ik gek van werd... de onduidelijkheid. En ookal ging ik toen op m;n bek, ik had wel duidelijkheid. Nu is het probleem, hoe kom ik eroverheen. Want het zit echt diep bij me. Ik ben voor haar nog nooit verliefd geweest en het boeide me eigenlijk allemaal niet zo.... en toen kwam zij
Sterkte!
Wie niet waagt, wie niet wint en daar zal je je overheen moeten zetten!
quote:Ik heb net zoiets....|:( ....ik kan wel met alle meisjes goed opschieten en ook redelijk snel aan meisjes komen dat er niet van hoor, maar de meisjes die ik ECHT leuk vind zijn zo onbereikbaar als Australie met een rubberbootje
Op woensdag 1 oktober 2003 19:56 schreef gimeone het volgende:
zo mensen hier zijn echt net zoals mij ik doe gewoon normaal niet te stoer maar ik hang ook de kneus niet uit. Maar als ik met een leuk meisje in contact kom of wat dan ook dan bevries ik als het ware.
maarjah niet iedereen kan de player uithangen
Hopelijk brengt dit advies je wat verder
quote:Dat wordt gaan met die banaan!!!
Op vrijdag 3 oktober 2003 21:51 schreef Koos-Kansloos het volgende:
Update: Ze zegt te weten dat het met die jongen niets gaat worden.. ondanks dat ze m leuk vind enzo..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |