Heb vorig jaar alleen een overhemd gekocht en ga dit jaar kijken voor zo'n CK pyamabroekske
Hebben jullie al wat moois gezien in de folder?
quote:En pitbulls verkopen ze er ook niet
Op woensdag 1 oktober 2003 19:13 schreef thetruth het volgende:
Koningsketting, velgen en wieldoppen![]()
Oh nee het gaat om de Bijenkorf; Euh misschien kleren
quote:Wel pitbull smokings?
Op woensdag 1 oktober 2003 19:18 schreef Bushmaster het volgende:[..]
En pitbulls verkopen ze er ook niet
quote:3 dagen per jaar in de Beijenkorf dat er een aantal artikelen fiks goedkoper is
Op woensdag 1 oktober 2003 19:12 schreef MadMarine het volgende:
wat zijn dat?
En zie ook Bijenkorf DDD- Reve en Carmiggelt in de aanbieding
quote:dat is dan weer onzin
Op woensdag 1 oktober 2003 19:24 schreef ForeverEternalFreak het volgende:
Ik heb het niet zo op uitverkopen. Het is er veel te druk met al die mensen die heel het jaar door die kleding niet kunnen betalen en dan nu als gekken in een bak staan te graaien. Ik ga gewoon wel langs als het rustig is.
quote:Er zit toch wel een kern van waarheid in
Op woensdag 1 oktober 2003 19:40 schreef Patriesje het volgende:[..]
dat is dan weer onzin
quote:Misschien voor sommige mensen, vind het zelf gewoon wel leuk om koopjes te jagen
Op woensdag 1 oktober 2003 19:47 schreef thetruth het volgende:
Er zit toch wel een kern van waarheid in
oei wat klinkt dit als een jaren_80_man die in contact staat met zijn vrouwelijke kant achtig zeg
quote:Nou, voor een groot deel niet hoor. Veel mensen komen er dan op af, dat is Nederlands, he.
Op woensdag 1 oktober 2003 19:40 schreef Patriesje het volgende:[..]
dat is dan weer onzin
quote:Jij denkt dat het in andere landen anders is??
Op woensdag 1 oktober 2003 19:57 schreef ForeverEternalFreak het volgende:[..]
Nou, voor een groot deel niet hoor. Veel mensen komen er dan op af, dat is Nederlands, he.
quote:Nee hoor
Op woensdag 1 oktober 2003 19:58 schreef blieblie het volgende:[..]
Jij denkt dat het in andere landen anders is??
quote:Nederland staat er om bekent dat mensen bij winkels in geval van koopjes gaan graaien?? Echt snugger ben je niet geloof ik, wel?
Op woensdag 1 oktober 2003 20:11 schreef ForeverEternalFreak het volgende:[..]
Nee hoor
. Maar Nederland staat er wel om bekend
.
dat is namelijk wel zo lekker
quote:Nauwlijks te doen... rondlopen in Bijenkorf (Den Haag) met dwaze dagen
Op woensdag 1 oktober 2003 20:58 schreef Patriesje het volgende:
heeft er iemand ervaring met die dagen? Wil namelijk weten of je dan nog wel kan lopen in de Beijenkorf enzo.
quote:
heeft er iemand ervaring met die dagen? Wil namelijk weten of je dan nog wel kan lopen in de Beijenkorf enzo.
Kortom, zo vroeg mogelijk gaan, dan is het nog redelijk te doen.
quote:H-y-s-t-e-r-i-s-c-h.
quote:Ja, nee
quote:Dat wil je dus niet weten, tenzij je van leedvermaak houdt. De ergste klanten --> Huismoeders met kinderwagens, bekakte vrouwtjes die een tasje nog steeds te duur vinden.
quote:Hoezo triest als dit is wat de bijenkorf zelf wil?
Op woensdag 1 oktober 2003 21:24 schreef Fillipe het volgende:
Triest, allemaal van die huismutsen die het hele jaar bij de wibra spullen kopen en dan ineens bij de Bijenkorf. Staan ze s'ochtends al in de rij met z'n allen. Kijk aanbiedingen ok=prima, maar de manier waarop,.
[Dit bericht is gewijzigd door Redux op 01-10-2003 21:32]
quote:waar slaat dit nou weer op
Op woensdag 1 oktober 2003 21:24 schreef Fillipe het volgende:
Triest, allemaal van die huismutsen die het hele jaar bij de wibra spullen kopen en dan ineens bij de Bijenkorf. Staan ze s'ochtends al in de rij met z'n allen. Kijk aanbiedingen ok=prima, maar de manier waarop,.
quote:Nee dat zeg ik niet, dat de Bijenkorf het doet is juist een slimme (jaarlijkse) marketing strategie. Maar de mensen die s'ochtends om (hoe laat gaat de bijenkorf open?) al in de rij staan te wachten vind ik triest. En dan als een gek naar binnen rennen en alles uit elkaars handen trekken.
Op woensdag 1 oktober 2003 21:28 schreef Redux het volgende:[..]
Hoezo triest als dit is wat de bijenkorf zelf wil?
De bijenkorf heeft eens in het jaar uitverkoop, dus prijzen zakken als een gek, en dan mag je als nederlander met een iets groterekleinere beurs daar niet naartoe, omdat dat triest zou zijn?? Heel apart!
[Dit bericht is gewijzigd door Fillipe op 01-10-2003 21:37]
quote:Ken je tegenwoordig van die meisjes die als ze jim zien gaan gillen?
Op woensdag 1 oktober 2003 21:31 schreef Patriesje het volgende:[..]
waar slaat dit nou weer op
Zo gillen huisvrouwen dus ook (letterlijk) voor de deur daar s'ochtends.... stoer he?
quote:Ik heb zo'n pyjamabroek gekregen vorig jaar, en ze zitten een partij lekker
Op woensdag 1 oktober 2003 19:08 schreef BAZZA het volgende:
Heb vorig jaar alleen een overhemd gekocht en ga dit jaar kijken voor zo'n CK pyamabroekske
quote:Das lachen
Op woensdag 1 oktober 2003 21:37 schreef Willaaam het volgende:[..]
Ken je tegenwoordig van die meisjes die als ze jim zien gaan gillen?
Zo gillen huisvrouwen dus ook (letterlijk) voor de deur daar s'ochtends.... stoer he?
Je moet voor die dagen gewoon van te voren beslissen wat je moet hebben en daar gelijk naartoe lopen, kopen en wegwezen. Tis niet te doen om er verder nog ook maar iets te zoeken.
quote:True
Op woensdag 1 oktober 2003 21:39 schreef blieblie het volgende:[..]
Das lachen
...
Maar daar had die Fillipe het niet over.Je moet voor die dagen gewoon van te voren beslissen wat je moet hebben en daar gelijk naartoe lopen, kopen en wegwezen. Tis niet te doen om er verder nog ook maar iets te zoeken.
Maargoed, het is niet mijn concept, ik ben erg koopverslaafd en dit is niet leuk kopen zo....
quote:Ja dat dacht ik al
Op woensdag 1 oktober 2003 21:38 schreef -RuTgeR- het volgende:Ik heb zo'n pyjamabroek gekregen vorig jaar, en ze zitten een partij lekker
Ik ga ook even kijken voor een stijvolle sjaal want een echte man draagt een mooie sjaal in de winter
[Dit bericht is gewijzigd door BAZZA op 01-10-2003 21:43]
quote:Ik vind het niet triest. Zegt niet dat ik zoiets ook zou doen, maar als iemand graag iets wil kopen wat diegene anders niet zou kunnen kopen, dan moet ie dat zelf weten. Maar ik vind diegene er echt niet triest om.
Op woensdag 1 oktober 2003 21:36 schreef Fillipe het volgende:[..]
Nee dat zeg ik niet, dat de Bijenkorf het doet is juist een slimme (jaarlijkse) marketing strategie. Maar de mensen die s'ochtends om (hoe laat gaat de bijenkorf open?) al in de rij staan te wachten vind ik triest. En dan als een gek naar binnen rennen en alles uit elkaars handen trekken.
(De helft valt op de grond)
quote:Ondergoed kopen is sowieso niet leuk, en zo heb je heel snel, relatief goedkoop, erg goed ondergoed
Op woensdag 1 oktober 2003 21:42 schreef Willaaam het volgende:[..]
True
Maargoed, het is niet mijn concept, ik ben erg koopverslaafd en dit is niet leuk kopen zo....
quote:Haai mats
Op woensdag 1 oktober 2003 21:41 schreef Matsie het volgende:
ja tijdens de DDD moet je echt niet in de bijenkorf zijn, veeeel te druk
had wel een jas op het oog (van Tommy in het donderdag boekje) maar was vandaag ook naar de stad geweest en heb (ook bij de bijenkorf) maar een andere jas gekocht
Hadden ze nog van die vesten? je weet wel, die modellen a-la vrolijke kleuren enzo? die zoek ik nog een paar, misschien toch eens wat huisvrouwen overhoop timmeren dan
quote:Er gaat niks boven hema-strings
Op woensdag 1 oktober 2003 21:44 schreef blieblie het volgende:[..]
Ondergoed kopen is sowieso niet leuk, en zo heb je heel snel, relatief goedkoop, erg goed ondergoed
. Mijn CK onderbroeken gaan gemiddeld 2-3 jaar mee, en die die mijn moeder koopt een half jaar
(waarna ik ze gewoon 3 maanden draag hoor
).
Maarja, ik koop wel gewoon budget boxers hoor.... dan gaan ze maar 3 maanden mee, dat merkspul hakt zo in m'n budget, en de meeste mensen zien ze niet eens
Eigenlijk heb ik een gruwelijk hekel aan drukte in winkels en bezette pashokjes, maar misschien waag ik het er nog op.
Eindhoven uiteraard.
Er lag vandaag overal geel crepe papier over de spullen.
Ik kon niet eens shoppen bij de Chill Out zoals ik dat gewoon wil doen.
Ik vind het maar niks, die dolle dwaze dagen.
quote:Shopping-spree-meeting anyone?
Op woensdag 1 oktober 2003 21:47 schreef DeStedebouwer het volgende:
Wanneer is dat te doen?Eigenlijk heb ik een gruwelijk hekel aan drukte in winkels en bezette pashokjes, maar misschien waag ik het er nog op.
Eindhoven uiteraard.
Matsie, stedebouwer, blieblie?
Kwa dwaze moeder ?
quote:Daarom koop ik ze morgen
Op woensdag 1 oktober 2003 21:46 schreef Willaaam het volgende:[..]
Er gaat niks boven hema-strings
*hij die deze zin serieus neemt is gek*Maarja, ik koop wel gewoon budget boxers hoor.... dan gaan ze maar 3 maanden mee, dat merkspul hakt zo in m'n budget, en de meeste mensen zien ze niet eens
Ff de folder gekeken en ik moet zeggen dat er gewoon nix boeiends aan kleren erin staat ...
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 21:53 schreef blieblie het volgende:[..]
Daarom koop ik ze morgen
...
Maareuh, smorgens ga ik alvast hetgene kopen wat ik wil, en smiddags ga ik samen met Feb mensen uitlachen die hetzelfde doen als ik die morgen heb gedaan(Studeren is zwaar hoor!!
)
Wat is het leven van een student toch hard
quote:Nederland staat er bekend om dat de doorsnee inwoner gierig is en voor een dubbeltje op de 1e rang wil zitten. Dat geldt dus ook voor de uitverkoop, heb je ooit wel eens in de Bijenkorf gestaan tussen al die mensen? Dan weet je wel wat ik bedoel.
Op woensdag 1 oktober 2003 20:23 schreef Redux het volgende:[..]
Nederland staat er om bekent dat mensen bij winkels in geval van koopjes gaan graaien?? Echt snugger ben je niet geloof ik, wel?
quote:En jij bent zo'n lulletje die naast de duitser of belg staat, en hem gelijk geeft als hij zoiets zegt.
Op woensdag 1 oktober 2003 22:03 schreef ForeverEternalFreak het volgende:[..]
Nederland staat er bekend om dat de doorsnee inwoner gierig is en voor een dubbeltje op de 1e rang wil zitten. Dat geldt dus ook voor de uitverkoop, heb je ooit wel eens in de Bijenkorf gestaan tussen al die mensen? Dan weet je wel wat ik bedoel.
quote:En jij bent zo'n lulletje dat zich tegen alles af wilt zetten
Op woensdag 1 oktober 2003 22:04 schreef Redux het volgende:[..]
En jij bent zo'n lulletje die naast de duitser of belg staat, en hem gelijk geeft als hij zoiets zegt.
Je bent zelf een nederlander, piepert.
Een nederlander is gierig, punt, feit.
quote:Ooit een opruiming in duitsland of frankrijk meegemaakt?
Op woensdag 1 oktober 2003 22:08 schreef Willaaam het volgende:[..]
En jij bent zo'n lulletje dat zich tegen alles af wilt zetten
Een nederlander is gierig, punt, feit.
quote:Jij bent van mening dat de Nederlander stijlvol is? De gemiddelde echt niet hoor.
Op woensdag 1 oktober 2003 22:04 schreef Redux het volgende:[..]
En jij bent zo'n lulletje die naast de duitser of belg staat, en hem gelijk geeft als hij zoiets zegt.
Je bent zelf een nederlander, piepert.
quote:ten eerste: hangt van je smaak af.
Op woensdag 1 oktober 2003 22:09 schreef ForeverEternalFreak het volgende:[..]
Jij bent van mening dat de Nederlander stijlvol is? De gemiddelde echt niet hoor.
quote:Jongen, ga hier nou niet de bigspender hippe vogel uit zitten hangen, want de gemiddelde Fokker heeft hier geen zin.
Op woensdag 1 oktober 2003 22:09 schreef ForeverEternalFreak het volgende:[..]
Jij bent van mening dat de Nederlander stijlvol is? De gemiddelde echt niet hoor.
quote:Welke smaak je ook hebt, de doorsnee Nederlander blijft gewoon zoals ik al omschreef, en hééft zelf geen goede smaak. Niet álle Nederlanders zijn zo, maar wel erg veel. En ja, er zijn vele bevolkingsgroepen die veel stijlvoller en gemanierder zijn, Engelsen, Italianen, ga zo maar door. Dat iemand zo trots is op het Nederlandse volk kan ik ook niet helemaal vatten.
Op woensdag 1 oktober 2003 22:15 schreef blieblie het volgende:[..]
ten eerste: hangt van je smaak af.
ten tweede: Gemiddelde Engelsen, Fransen, Duitsers, Japanners, Tjechen, Amerikanen etc. wel dan?
quote:Je bent een zuurpruim.
Op woensdag 1 oktober 2003 22:19 schreef ForeverEternalFreak het volgende:[..]
Welke smaak je ook hebt, de doorsnee Nederlander blijft gewoon zoals ik al omschreef, en hééft zelf geen goede smaak. Niet álle Nederlanders zijn zo, maar wel erg veel. En ja, er zijn vele bevolkingsgroepen die veel stijlvoller en gemanierder zijn, Engelsen, Italianen, ga zo maar door. Dat iemand zo trots is op het Nederlandse volk kan ik ook niet helemaal vatten.
quote:Ik ga verder geen tijd aan je verdoen, maar vergeet je niet je caravan in de garage te zetten? Nou maar weer ontopic.
Op woensdag 1 oktober 2003 22:21 schreef Redux het volgende:[..]
Je bent een zuurpruim.
[Dit bericht is gewijzigd door ForeverEternalFreak op 01-10-2003 22:27]
quote:DDD newbie
Op woensdag 1 oktober 2003 22:06 schreef DeStedebouwer het volgende:
Ik kijk net die digitale folder in, blijkt dat niet alles altijd in de uitverkoop is, ik bedoel, donderdags hebben ze andere aanbiedingen dan vrijdags...![]()
Ja dan ga ik dus niet he, kan ik godverdomme 3 keer terug!
Gewoon naar Utrecht gaan, daar valt de drukte reuze mee en zijn de deals goed te bemachtigen
[Dit bericht is gewijzigd door stay_fun op 01-10-2003 22:32]
Eerste dag hebben ze ook met afstand de meeste aanbiedingen.
quote:Plaatje, nu
Op woensdag 1 oktober 2003 22:32 schreef Tedje_van_Es het volgende:
Ik moet nog een bruine leren jas hebben... toch effe kijken, die was vorig jaar 400 euro
Nette blouses voor 30% minder is ook wel prettig, nu alleen maar hopen dat je er ook daadwerkelijk bijkan . We zullen zien.
Die hebben wij al een jaar op onze plee hangen .
quote:Broeken zijn stikduur daar of zeeeeer matige kwaliteit.
Op donderdag 2 oktober 2003 11:10 schreef JvS het volgende:
Ach, we lopen er zo eens langs. Kijken of ze nog wat mooie broeken in de aanbieding hebben voor minder dan de 90 euro die je normaal voor dat soort broeken moet betalen
Nette blouses voor 30% minder is ook wel prettig, nu alleen maar hopen dat je er ook daadwerkelijk bijkan
. We zullen zien.
Die hebben wij al een jaar op onze plee hangen
.
Neej, dan koop ik wel iets fatsoenlijks . (het en model was bagger
).
En alle andere broeken zaten zo rond de 80 euro (dat vindt ik geen uitverkoop eerlijk gezegd, 170 gulden voor een broek).
quote:Zijn dan net de modellen die er niet uitzien
Op donderdag 2 oktober 2003 12:00 schreef SterkStaaltje het volgende:
Replay broeken voor 60 euro, ipv 110 - 130Dat vind ik wel uitverkoop
Maar ik denk dat ik toch liever een espresso apparaat zou willen hebben, veel lekkerder.
Was eerst van plan ook nog die ribjas van Matinique te kopen, maar ik heb daar toch maar van afgezien en een tweedehandsjas gekocht.
Geef mij de uitverkoop bij de Bonneterie maar
quote:Nee het aanbod viel danig tegen dit jaar, vond ik.
Op donderdag 2 oktober 2003 15:00 schreef DeStedebouwer het volgende:
Al met al zijn er dus nog geen überblije mensen teruggekeerd van de Bijenkorf.
quote:Ik wel hoor
Alles gekocht wat ik wilde; Replay gedoe voor mijn vent, en voor mezelf Marilyn Monroe Barbie en handschoentjes.
[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 02-10-2003 21:06]
quote:Koop een retourtje Düsseldorf en ga eens kijken bij Galleria Kaufhof, daarbij vergeleken is de Bijenkorf een blokkerbagger verkoper, en de prijzen liggen nog beter ook.
Zojuist kregen we de folders binnen, morgen gaat het dus weer eens van startHeb vorig jaar alleen een overhemd gekocht en ga dit jaar kijken voor zo'n CK pyamabroekske
quote:Jawel!!!
Ik ben heel erg blij met m'n nieuwe laarzen en 2 fleecedekens.
En flink gelachen ook tussen al die bozige mensen
quote:Oh da's wel een aardig idee voor de kerst inkopen
Op donderdag 2 oktober 2003 18:15 schreef Pietverdriet het volgende:Koop een retourtje Düsseldorf en ga eens kijken bij Galleria Kaufhof, daarbij vergeleken is de Bijenkorf een blokkerbagger verkoper, en de prijzen liggen nog beter ook.
Vergeet niet dat het vanavond koopavond is dus tot 21.00 kun je lekker shoppen
morgen ga ik
quote:Iedere weekavond is de binnenstad in DDorf open tot 20:00 uur
Op donderdag 2 oktober 2003 18:24 schreef BAZZA het volgende:[..]
Oh da's wel een aardig idee voor de kerst inkopen
Vergeet niet dat het vanavond koopavond is dus tot 21.00 kun je lekker shoppen
![]()
morgen ga ik
quote:Ja echt een geweldige stad, die koningsallee is echt gaaf, met echt mooie winkels. En het is allemaal niet zo overdreven duur. Vooral die duitse ontwerpers zijn daar best wel goedkoop. ehmm word een beetje offtopic. Vandaag in de bijenkorf geweest.. 1 minuut, toen hield ik het niet meer vol.
Op donderdag 2 oktober 2003 18:44 schreef Pietverdriet het volgende:[..]
Iedere weekavond is de binnenstad in DDorf open tot 20:00 uur
Binnenkort weer kerstmarkt in DDorf, geweldige sfeer daar
quote:Zorg eerst maar voor een bijdrage in B&H2 tietjes en kontjes topic, daarna zien we wel weer verder..
Op donderdag 2 oktober 2003 20:29 schreef sweetgirly het volgende:
Als jullie mij, arme student, nou even sponseren dan kan ik ook zo'n dol dwaze dag bezoeken
quote:Bijenkorf in Groningen is toch heel erg mini??
Op donderdag 2 oktober 2003 20:59 schreef RemCow het volgende:
Hm, niet erg veel boeiende dingen voor mij in de aanbieding.
Daarnaast heb ik 'n hekel aan die ontzettende drukte. Kan me iets herinnreen van vorig jaar in Groningen.
quote:ik heb breedte 33
Op donderdag 2 oktober 2003 15:04 schreef JvS het volgende:
nah, ik had wel een blauwe dockers broek willen kopen (of twee), maar die lagen op ZO'N enorme kutstapel waarin ik alleen maat 33 (wie heeft nou maat 33?) tegenkwam, dat ik na 2 minuten kansloos grabbelen ben weggelopen. Ik heb een MeXX ribbroek gekocht, want ik wilde wel een broek hebben, maar het is toch niets voor mij.
enne duwende huisvrouwtjes loop ik gewoon omver dus dat boeit niet zo
quote:Ja (Den Haag). Heb maar meteen wat zooi gekocht. Straks maar kijken of het ook past want het was mij te druk in de Bijenkorf:P
Op vrijdag 3 oktober 2003 13:53 schreef Patriesje het volgende:
iemand vandaag al geweest?
quote:Ik heb hem nu aan, lekkere broek hoor.
Op donderdag 2 oktober 2003 19:11 schreef dethoom het volgende:
ik ga morgen voor die bruine JC Rags broek van 49 eurotjes
quote:Ja lastig dat student zijn. Ik had wel wat meer willen kopen.
Op donderdag 2 oktober 2003 20:29 schreef sweetgirly het volgende:
Als jullie mij, arme student, nou even sponseren dan kan ik ook zo'n dol dwaze dag bezoeken
quote:Inderdaad, vrouwen met kinderwagens zijn hoogst irritant.
Op vrijdag 3 oktober 2003 14:54 schreef Aventura het volgende:
Wat een drama hier in Amsterdam, en ik had het idee dat alles al weg was. Ik wilde laarzen scoren, maar uiteraard was alles in mijn maat al weg (39). Nog wel wat pantyspul gekocht, is normaal loeiduur, dus even ingeslagen.
Ik vraag me trouwens af hoe vrouwen met kinderwagens zich durven te vertonen, dan heb je wel lef hoor. Ben in een half uurtje wel drie keer over mijn tenen geragd (expres, dat weet ik zeker) door zo'n trut met wagen. Blijf dan weg of zoek een oppas!
Vooral specifieke vrouwen met kinderwagens. ...
1: CK pyamabroek
1: CK boxershort
1: bak ijs van Ben&Jerry
Missie volbracht en tot 2004
ook nog ff gekeken voor Replay jeans etc van 49 maja die bakken sorteren op maat is blijkbaar te moeilijk en ze hadden alleen maar vanaf lengtemaat 36 of tot 29 ofzo
Maja al met al was het best grappig
de schade:
- bak ben&jerry's
- spijkerjasje
rustig gedaan dus... in tegenstelling tot dat stelletje aasgieren wat daar rond rent, ongelooflijk, als je een leuke ruzie wilt krijgen, kan het daar. Op zich ook wel weer vermakelijk. Zo ik ga mijn ijs eten
quote:Ja maar dat moet je natuurlijk nooit toegeven...
Op vrijdag 3 oktober 2003 20:07 schreef Redux het volgende:
Zo grappig. Het zijn in dit topic altijd de anderen die graaien en rond rent, terwijl het grootste gedeelte wat hier post er zelf ook rondrent.
Heel apart.
Ik heb vandaag tussen de middag wederom (gisteren tussen de middag ook) even een poging gewaagd om rond te dolen, maar echt relaxed is dat niet in die mierenhoop.
't Is wel een grappig gezicht als je met de roltrap gaat dat je iedereen zo hysterisch in die bakken ziet graaien.
quote:Ik heb het ook niet lang volgehouden, mij te druk. Heb die Matrix dvd gekocht en een rokje.
Op vrijdag 3 oktober 2003 23:30 schreef Kang-He het volgende:
Twee truien en een paar sokken bij de Bijenkorf. Wat een drukte zeg
.
quote:De aanbiedingen gelden ieder op een bepaalde dag.
Op zaterdag 4 oktober 2003 11:23 schreef bloempjuh het volgende:
Er was B&J-ijs in de aanbieding bij deze DDD. Maar ik denk niet dat 't er nog is als ik vandaag ga, toch? Bovendien heb ik helemaal geen zin om de stad in te gaan..
quote:Hoe kom ik aan dat boekje als hier een Nee/Nee sticker op de deur zit?
Op zaterdag 4 oktober 2003 11:25 schreef Redux het volgende:[..]
De aanbiedingen gelden ieder op een bepaalde dag.
Dus als het ijs in het boekje van vandaag stond, is het vandaag geldig.
[edit: online gevonden. B&J was gisteren in de aanbieding ]
quote:www.bijenkorf.nl staan ze.
Op zaterdag 4 oktober 2003 11:47 schreef bloempjuh het volgende:[..]
Hoe kom ik aan dat boekje als hier een Nee/Nee sticker op de deur zit?
[edit: online gevonden. B&J was gisteren in de aanbieding
]
quote:Zeker! Was om 9 uur er en echt iedereen zat te racen op de muziek van 'Opzij, opzij, opzij, ik heb ongelofelijke
Op vrijdag 3 oktober 2003 22:25 schreef ruby het volgende:
Vanochtend in Den Haag zo rond een uur of half 9 stonden er al horden fans te wachten voor de Bijenkorff..Ik heb vandaag tussen de middag wederom (gisteren tussen de middag ook) even een poging gewaagd om rond te dolen, maar echt relaxed is dat niet in die mierenhoop.
't Is wel een grappig gezicht als je met de roltrap gaat dat je iedereen zo hysterisch in die bakken ziet graaien.
Behoorlijk geslaagd bij de Bijenkorf vandaag
quote:Volgens mij ook ja, heb alleen dat vest van Replay kunnen bemachtigen.
Op vrijdag 3 oktober 2003 19:54 schreef BAZZA het volgende:
Gekocht:ook nog ff gekeken voor Replay jeans etc van 49 maja die bakken sorteren op maat is blijkbaar te moeilijk en ze hadden alleen maar vanaf lengtemaat 36 of tot 29 ofzo
![]()
quote:Ik was er ook vrij laat maar een maat van mij viste er nog een maatje 31/34 vandaan.
Op zaterdag 4 oktober 2003 15:25 schreef schatje het volgende:[..]
Volgens mij ook ja, heb alleen dat vest van Replay kunnen bemachtigen.
[Dit bericht is gewijzigd door Dark_Neve op 04-10-2003 20:49]
quote:Bijenkorf te A'dam is altijd op zondag open.
Op zaterdag 4 oktober 2003 20:48 schreef Redux het volgende:
Zijn er morgen koopzondagen?
Ik heb gehoord dat morgen alle aanbiedingen die overzijn te koop zijn.
Tweede vraag: klopt .
quote:In Utrecht is het ook koop Zondag morgen als het goed is (eerste Zondag van de maand tegenwoordig).
Op zaterdag 4 oktober 2003 22:02 schreef schatje het volgende:
Bijenkorf te A'dam is altijd op zondag open.
quote:Tot hoe laat?
Op zaterdag 4 oktober 2003 22:02 schreef schatje het volgende:[..]
Bijenkorf te A'dam is altijd op zondag open.
quote:In Den Haag is het op zondag dacht ik tot 5 uur, wellicht 6. Zal denk ik geen verschil in zitten met Amsterdam
Op zondag 5 oktober 2003 17:23 schreef California het volgende:[..]
Tot hoe laat?
Weet iemand dat?
(De website ligt eruit.)
quote:Het was dus tot 6
Op zondag 5 oktober 2003 17:29 schreef ForeverEternalFreak het volgende:[..]
In Den Haag is het op zondag dacht ik tot 5 uur, wellicht 6. Zal denk ik geen verschil in zitten met Amsterdam
.
quote:WAAR ZIJN DIE DWAZE DAGEN DAN????????
Zojuist kregen we de folders binnen, morgen gaat het dus weer eens van startHeb vorig jaar alleen een overhemd gekocht en ga dit jaar kijken voor zo'n CK pyamabroekske
quote:In het jaar 2004
Op zondag 14 december 2003 21:36 schreef immenslope het volgende:[..]
WAAR ZIJN DIE DWAZE DAGEN DAN????????
quote:
Op zondag 14 december 2003 21:36 schreef immenslope het volgende:[..]
WAAR ZIJN DIE DWAZE DAGEN DAN????????
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |