Crowded House: Woodface: track 14 blijft nog ff geluidloos doorlopen, daarna volgt nog een bonusnummertje.
Die platen hebben dat ook.
Dit is wat ik ken
En bij een nummer van The Offspring, op de cd Smash... weet de naam van het nummer niet uit me hoofd...
Dat was 't wel volgens mij
quote:Meen je dat? Ik heb die CD al 2 jaar. Nog nooit gehoord. Ik ga meteen ff kijken!!!
Op 09 april 2001 18:10 schreef woudy het volgende:
BlØf - Boven : reggae versie liefs uit londen
15 minuten na het eerste nummer nog een keer track 6 met een andere tekst.
track 13 van cd1, na de bonustrack Binary Sunset (alternate archive version) volgt 2.45 min. stilte waarna de originele takes van de Main Theme volgen, dus take 16 t/m 20
met gekuch en gepraat en alles erbij
quote:Kan die verborgen track niet vinden
Op 09 april 2001 18:10 schreef woudy het volgende:
BlØf - Boven : reggae versie liefs uit londen
Misschien dat ie daarom wel verborgen heet
[Dit bericht is gewijzigd door Renegade op 09-04-2001 19:58]
quote:Dat is dan na het nummer Smash... Een "remix" van Come out and play
Op 09 april 2001 18:29 schreef =HellFire= het volgende:
[knip]
En bij een nummer van The Offspring, op de cd Smash... weet de naam van het nummer niet uit me hoofd...
Verder:
Bastian - Ready (Remix van You've got my love) (Goed album trouwens!)
Robbie Williams - Sing when you're winning (iets van "No, not this time" )
The Offspring - Americana (Pretty fly "remix")
TO BE CONTINUED...
I believe in ecstasy
The times we've had as you and me
Friends we've met along the way
Partied every night and day
And I know we'll meet again
aan het eind een xrtra nummer wat niet mee loopt op het display van je cd speler, het zit tussen 2 nummers in zeg maar
quote:Lees mijn post eens. Ik noemde er al drie op!
Op 09 april 2001 23:33 schreef dr_diablos het volgende:
De coolste van alle vind ik nog wel van Soulwax, als je "much against everyones advice" opzet, en je drukt op de terugspoel button van je cd-speler kom je bij liedje
"-1"
na het laatste nummer komt er een nummer van Mr Gerbick aka Sharkman. Stoer nummer...
Urban Dance Squad had destijds ook nog een of ander vaag stukje. Ik wet niet meer welke CD dat was.
Skik Skik - Mick en Keith wie kent ze niet
Skik Niks is zoals het lekt - Nico en Rob (Wie kent ze niet)
CD van Faith no more zat een hidden CD bij met een of ander interview.
quote:Hmmz die dus...
Op 09 april 2001 18:05 schreef FLIPNEUS het volgende:
Deftones - Adrenaline - Fist (niet op de hoes vermeld)
Deftones - Around The Fur - Damone (na het einde van Mx)
KoRn - KoRn - Wat gebrabbel (na het einde van Daddy)
KoRn - Life Is Peachy - Twist (A Capella) (na het einde van Kill You)
KoRn - Follow The Leader - Earache My Eye (na het einde van Gift To You)
Limp Bizkit - Significant Other - Wat gebrabbel (na het einde van Outro)
Limp Bizkit - Chocolate Starfish And The Hot Dog Flavored Water - Wat gebrabbel (na het einde van Outro)Dit is wat ik ken
Hmm, ik kan zo niet op meer CD's komen, maar het gebeurt best vaak dat er een bonustrack achteraan geplakt is...
quote:De reggae versie van Liefs uit Londen zit voor het eerste nummer. Je moet de cd erin doen en een stukje teugspoelen. Trouwens...Het staat niet op alle exemplaren en het gaat niet met alle cdspelers...
Op 09 april 2001 19:33 schreef Nerd het volgende:
Kan die verborgen track niet vindenMisschien dat ie daarom wel verborgen heet
quote:Het werkt in ieder geval niet op CD-Rom spelers. Op m'n sony discman lukt het wel en ook m'n normale cd speler doet dit goed. Ik denk dat alleen hele oude of YOKO cd spelers er moeite mee hebben..
Op 10 april 2001 10:17 schreef Maggie het volgende:
De reggae versie van Liefs uit Londen zit voor het eerste nummer. Je moet de cd erin doen en een stukje teugspoelen. Trouwens...Het staat niet op alle exemplaren en het gaat niet met alle cdspelers...
de eerste keer schrok ik me echt de tyfus...
Op de VPRO kerstCD heb je na een tijdje stilte het geluid van iemand die over zijn nek aan het gaan is
na een minuutje of 15 beginnen ze ineens allemaal tekenfilm figuren na te doen:d nog nooit zo gelachen om een nummer op een cd
quote:Jaaaaaaaa! DIE IS ECHT VET! Hoe komen ze erop? Ze zeggen zelf altijd:
Op 10 april 2001 09:25 schreef Da hopman het volgende:
De lachwekkendste is op BzB's Baksteen v.d. samenleving. De eerste keer zat ik zo'n beetje tegen het plafond aan. Zit ik rustig achter de computer, hoor ik opeens "hee, psst, ben je er nog. Kom eens kijken naar die cijfertjes. Nu staat er 14 kijk dan kan dan. ssswwwsswwwssww en 15 nu staat er 15. Vet hè?" Dit komt nog naar nummer 13-kunst van het weglaten. [knip]
quote:
Serieus bezig zijn met onzin.
quote:Zeker een coole CD. En dat 'verborgen' stukje is ook nog best vermakelijk ook!
Op 09 april 2001 19:52 schreef Renegade het volgende:
Counting Crows - This desert life (een van mijn favoriete cd's trouwens), laatste track: eerst muziek, dan een paar minuten niks, dan weer muziek.
Na dat tweede nummer zit een stukje met wat geklets en gelach op de achtergrond:
Go.. Bass is go.. Drums are go.. Mandolin is go for recording.. we are go.. vocals are need a go no go for recording (thanks for the weed man, thanks for the weed)..
We are go for recording.. All systems are go.. Engineering are we go for recording.. (no, Adam has not put on his gear).. Vocals are no-go (as field commander I can not confidentially say that we are ready).. That is a no-go.. T minus 20 encounting.. We are T minus 15 encouting.. T minus 5.. 3.. 2.. 1.. zero..
Dan nog drie seconden muziek ofzo
Nah, moet je horen
quote:Ligt er volgens mij aan welke versie je hebt. Je hebt waarschijnlijk de Europese versie (van One Little Indian)
Op 10 april 2001 15:02 schreef Beatrice het volgende:
Op "Life's too good" van de Sugarcubes heb je een 'verborgen' nummer in het Ijslands.
quote:Mijn discman (Panasonic) kan het wel, maar met mijn 'gewone' CD-speler (Harman/Kardon) kan ik niet terugspoelen tot voor het eerste nummer.
Op 10 april 2001 13:59 schreef Xhorder het volgende:
Het werkt in ieder geval niet op CD-Rom spelers. Op m'n sony discman lukt het wel en ook m'n normale cd speler doet dit goed. Ik denk dat alleen hele oude of YOKO cd spelers er moeite mee hebben..
Kweet zo niet meer bij welke CD ik daar achter kwam. Was eentje van Lamb of van Gus Gus denk ik.
quote:iemand toevallig enig idee hoe je zoiets zelf op een cd kan branden? dat vraag ik me echt af...
Op 09 april 2001 18:19 schreef Xhorder het volgende:
Nog beter. Verborgen tracks waar je voor het eerste nummer terug moet spoelen op cd...
quote:Met gitaar hoor !
Op 09 april 2001 18:29 schreef =HellFire= het volgende:
Greenday - FOD, duurt 10 minuten ofzo en dan hoor je nog zo'n stukkie wat ie gewoon zingt.
quote:p.s. het is 'and counting'
Op dinsdag 10 april 2001 20:43 schreef Bazyx het volgende:
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 09 april 2001 19:52 schreef Renegade het volgende:
Counting Crows - This desert life (een van mijn favoriete cd's trouwens), laatste track: eerst muziek, dan een paar minuten niks, dan weer muziek.<HR></BLOCKQUOTE>Zeker een coole CD. En dat 'verborgen' stukje is ook nog best vermakelijk ook!
Na dat tweede nummer zit een stukje met wat geklets en gelach op de achtergrond:
Go.. Bass is go.. Drums are go.. Mandolin is go for recording.. we are go.. vocals are need a go no go for recording (thanks for the weed man, thanks for the weed)..
We are go for recording.. All systems are go.. Engineering are we go for recording.. (no, Adam has not put on his gear).. Vocals are no-go (as field commander I can not confidentially say that we are ready).. That is a no-go.. T minus 20 encounting.. We are T minus 15 encouting.. T minus 5.. 3.. 2.. 1.. zero..
Dan nog drie seconden muziek ofzoNah, moet je horen
quote:Que? Hidden cd?
Op dinsdag 10 april 2001 09:25 schreef Da hopman het volgende:CD van Faith no more zat een hidden CD bij met een of ander interview.
Niet echt een verborgen track, maar na het nummer 'You don't love me anymore' (laatste track op de CD) krijg je een stilte van een minuut of 10. Daarna volgt een seconde of 10 een hoop kabaal en geschreeuw.
Valse 'Hidden tracks' heb je ook. Op de boxset van Blowfly moet op de 3e CD een track 69 staan met als titel 'Fuck wars'... leuk gevonden en ik vraag me af wie er daadwerkelijk uren aan heeft gespendeerd om die track te vinden...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |