Is het ooit gebeurt dat een bep. fok!ker ineens niet meer postte??? en dat iedereen zich afvroeg waar hij/zij bleef??
K weet niet hoe ik hier bij kwam maar okeej
OtakuSan en nog twee.
Overigens, volgens mij heeft Gellarboy ooit zelfmoord proberen te plegen en dat bijgehouden op Fok!? Ofzoiets was het...
quote:zal best,
Op woensdag 1 oktober 2003 13:20 schreef Plonz het volgende:
Hier is al ooit een topic over geweest volgens mij;
vraag me ook af hoe dat gaat, als een fokker dood gaat
quote:Nee, dat was die domme homo van een Gboy27.
Op woensdag 1 oktober 2003 13:19 schreef Reintje het volgende:
Overigens, volgens mij heeft Gellarboy ooit zelfmoord proberen te plegen en dat bijgehouden op Fok!? Ofzoiets was het...
quote:Nou, z'n vitale functies stoppen.
Op woensdag 1 oktober 2003 13:21 schreef bugeye het volgende:[..]
zal best,
vraag me ook af hoe dat gaat, als een fokker dood gaat
quote:Niet Gellarboy, maar Gboy.
Op woensdag 1 oktober 2003 13:19 schreef Reintje het volgende:
Ik denk dat het slechts bij een 100tal mensen zal opvallen. Wellicht kent de fokker in RL ook andere fokkers en word het hierdoor duidelijk... Maar anders zou ik het niet weten...Overigens, volgens mij heeft Gellarboy ooit zelfmoord proberen te plegen en dat bijgehouden op Fok!? Ofzoiets was het...
quote:en fok!t hij nu nog??
Op woensdag 1 oktober 2003 13:22 schreef Twoflower het volgende:[..]
Niet Gellarboy, maar Gboy.
quote:wat een kneus he, doe het dan goed!
Op woensdag 1 oktober 2003 13:22 schreef Twoflower het volgende:[..]
Niet Gellarboy, maar Gboy.
ripper is a gangster
quote:Hagelslag. En de user achter de kloon Lotte liet haar doodgaan met alle bijbehorende topics en steunbetuigingen die daarbij hoorden. Veel mensen waren er ingetrapt.
Op woensdag 1 oktober 2003 13:18 schreef Pizza_Shooter het volgende:
OtakuSan en nog twee.
quote:idd
Op woensdag 1 oktober 2003 13:18 schreef Pizza_Shooter het volgende:
OtakuSan
door koolmonoxide vergiftiging toch?
Tof dat er ook aan hun gedacht wordt
quote:er wordt nog steeds over "haar" gesproken
Op woensdag 1 oktober 2003 13:24 schreef SunChaser het volgende:[..]
Hagelslag. En de user achter de kloon Lotte liet haar doodgaan met alle bijbehorende topics en steunbetuigingen die daarbij hoorden. Veel mensen waren er ingetrapt.
quote:OtakuSan, Calypso en Hagelslag zijn FOK! users die overleden zijn.
Hagelslag. En de user achter de kloon Lotte liet haar doodgaan met alle bijbehorende topics en steunbetuigingen die daarbij hoorden. Veel mensen waren er ingetrapt.
quote:Ai, dat is wel heel laag. Is de user achter de Lotte kloon geband?
Tis bij meerdere dat of de familie opeens het vertelt of dat het viavia opeens bekend wordt.
quote:die dus
Op woensdag 1 oktober 2003 13:31 schreef yvonne het volgende:
Calypso
[Dit bericht is gewijzigd door mvt op 01-10-2003 13:31]
klinkt beetje raar om dag te zeggen tegen hagelslag
quote:Aangepast
Op woensdag 1 oktober 2003 13:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
een gepastere titel zou hier beter bij zijn , wekt nog al een verkeerde indruk
quote:Weet je ook waaraan/waardoor?
Op woensdag 1 oktober 2003 13:31 schreef yvonne het volgende:[..]
OtakuSan, Calypso en Hagelslag zijn FOK! users die overleden zijn.
quote:Dat deed ik ook net
Op woensdag 1 oktober 2003 13:31 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Aangepast
quote:Kutc:rew.
Op woensdag 1 oktober 2003 13:32 schreef yvonne het volgende:[..]
Dat deed ik ook net
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 13:23 schreef vosss het volgende:[..]
wat een kneus he, doe het dan goed!
ripper is a gangster
quote:Een search op 'lotte' levert bar weinig op. Zeg maar gerust niks
Op woensdag 1 oktober 2003 13:31 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Ai, dat is wel heel laag. Is de user achter de Lotte kloon geband?
quote:username = Lot
Op woensdag 1 oktober 2003 13:34 schreef Oosthoek het volgende:[..]
Een search op 'lotte' levert bar weinig op. Zeg maar gerust niks
Alle posts verwijderd?
quote:euhm zal wel met crash 1 of 2 te maken hebben , de oude garde van begin van fok zal de naam wat zeggen
Alle posts verwijderd?
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 13:33 schreef D.Rose het volgende:[..]
yeah
* TheWilliedockSaints hoopt het nooit mee te maken
[Dit bericht is gewijzigd door TheWilliedockSaints op 01-10-2003 13:37]
quote:En recent nog: nixsni.
Op woensdag 1 oktober 2003 13:31 schreef yvonne het volgende:[..]
OtakuSan, Calypso en Hagelslag zijn FOK! users die overleden zijn.
quote:Oh jij had liever gezien dat er een fok!ker overleden was dus...
Op woensdag 1 oktober 2003 13:31 schreef Oosthoek het volgende:
Teleurstellende inhoud na de veelbelovende titel.
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 13:36 schreef Roel_Jewel het volgende:[..]
En recent nog: nixsni.
wat een vreemd idee...dat fokkers ook dood gaan..
quote:hij dacht: Fokkers zijn 'untouchables'
Op woensdag 1 oktober 2003 13:37 schreef Tarrel666 het volgende:[..]
Oh jij had liever gezien dat er een fok!ker overleden was dus...
quote:idd. maarja, waarom zou het anders gaan dan in de niet-virtuele wereld ...
Op woensdag 1 oktober 2003 13:39 schreef TheWilliedockSaints het volgende:[..]
wat een vreemd idee...dat fokkers ook dood gaan..
quote:Er is nog wel een topic van haar kloonzusje
Op woensdag 1 oktober 2003 13:35 schreef morpheus_at_work het volgende:[..]
euhm zal wel met crash 1 of 2 te maken hebben , de oude garde van begin van fok zal de naam wat zeggen
wat te doen als je weet dat iemand de zin van het leven niet meer inziet?
quote:Ja dat dacht ik ook gelijk na die reactie
Op woensdag 1 oktober 2003 13:37 schreef Tarrel666 het volgende:[..]
Oh jij had liever gezien dat er een fok!ker overleden was dus...
wat een eng idee eigenlijk, ook al ken ik niet enorm veel users, maar het idee omdat er toch wel erg veel jonge mensen fokken enzo...
quote:Je moet zoeken op Lot
Alle posts verwijderd?
quote:En m'n voospelling intern kwam uit, idd was Lot öpeens"overleden
Op woensdag 1 oktober 2003 13:42 schreef SunChaser het volgende:[..]
Er is nog wel een topic van haar kloonzusje
wat te doen als je weet dat iemand de zin van het leven niet meer inziet?
quote:En half Fok trapte er in. En ondanks dat de grap gelukt is min of meer mag je er van sommige Oldby's niet over praten.
Op woensdag 1 oktober 2003 13:45 schreef yvonne het volgende:[..]
En m'n voospelling intern kwam uit, idd was Lot öpeens overleden
Ik bedoel, das moeilijk posten om te zeggen dat het "zover" is...
quote:ik zie dat Danny bijna al zijn posts heft ge-edit, is dat policy?
Op woensdag 1 oktober 2003 13:36 schreef Roel_Jewel het volgende:[..]
En recent nog: nixsni.
quote:nope. dat is op verzoek gebeurd. 't was op zich niet gepast dat zijn foto's in dat nog niet gesloten fototopic stonden.
Op woensdag 1 oktober 2003 13:53 schreef D.Rose het volgende:[..]
ik zie dat Danny bijna al zijn posts heft ge-edit, is dat policy?
quote:Nee, was op verzoek.
Op woensdag 1 oktober 2003 13:53 schreef D.Rose het volgende:[..]
ik zie dat Danny bijna al zijn posts heft ge-edit, is dat policy?
quote:Op verzoek van nabestaanden?
Op woensdag 1 oktober 2003 13:57 schreef yvonne het volgende:[..]
Nee, was op verzoek.
quote:andere Fok!ker (die ook het bericht over het overlijden plaatste). Zie ook mijn uitleg in m'n voorlaatste post.
Op woensdag 1 oktober 2003 14:03 schreef D.Rose het volgende:[..]
Op verzoek van nabestaanden?
Of andere fokkers?
quote:Het ging om fotó;s en die werden op verzoek van vrienden verwijderd.
Op woensdag 1 oktober 2003 14:03 schreef D.Rose het volgende:[..]
Op verzoek van nabestaanden?
Of andere fokkers?
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 14:06 schreef yvonne het volgende:
Hoi Roel
jouw uitleg is blijkbaar duidelijker. Ofzo
Ik bedoel: hij/zij heeft geleeft, heeft topics geopend, foto's geplaatst. Ja mensen kunnen dood gaan, waarom moeten dan in hemelsnaam allerlei dingen gesloten worden/verwijderd worden. Laatst ook; een topic van Hagelslag werd gekicked (reden weet ik niet meer) en dat ging gelijk op slot
Het is toch juist leuk dat mensen zo kunnen zien dat je er geweest bent
quote:En z'n computer loopt dood.
Op woensdag 1 oktober 2003 13:21 schreef SuperUli het volgende:[..]
Nou, z'n vitale functies stoppen.
quote:Zijn wij niet in-a-way ook nabestaanden?
Op woensdag 1 oktober 2003 14:12 schreef Lucille het volgende:
Was het niet de wens van de nabestaande om de dood van laatstgenoemde persoon zelfs niet te melden?
quote:persoonlijk vind ik dat je hiermee schromelijk overdrijft, het is een forumpie hoor
Op woensdag 1 oktober 2003 14:13 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Zijn wij niet in-a-way ook nabestaanden?
quote:Klopt, maar users die je veel spreekt en zeker users die je meet worden soms toch op z'n minst tot vrienden...
Op woensdag 1 oktober 2003 14:14 schreef DarkElf het volgende:persoonlijk vind ik dat je hiermee schromelijk overdrijft, het is een forumpie hoor
quote:irl nabestaanden in dit geval. Ik meen dat dit verzoek bij de crew was binnengekomen om zijn dood niet openbaar te melden. Het was dus alleen binnen de crew bekend en nu zie ik hier toch dat zijn naam genoemd wordt.
Op woensdag 1 oktober 2003 14:13 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Zijn wij niet in-a-way ook nabestaanden?
quote:Maar die horen het dan ook wel buiten een forum om..
Op woensdag 1 oktober 2003 14:15 schreef ChrisJX het volgende:[..]
Klopt, maar users die je veel spreekt en zeker users die je meet worden soms toch op z'n minst tot vrienden...
quote:meet is wat anders als zeggen: zijn WIJ bla bla.
Op woensdag 1 oktober 2003 14:15 schreef ChrisJX het volgende:[..]
Klopt, maar users die je veel spreekt en zeker users die je meet worden soms toch op z'n minst tot vrienden...
nee dus vind ik, alleen mensen die je of giga veel spreekt of die je irl kent.
quote:als dat zo is, dan is dat op zijn zachtst gezegd niet netjes
Op woensdag 1 oktober 2003 14:16 schreef Lucille het volgende:[..]
irl nabestaanden in dit geval. Ik meen dat dit verzoek bij de crew was binnengekomen om zijn dood niet openbaar te melden. Het was dus alleen binnen de crew bekend en nu zie ik hier toch dat zijn naam genoemd wordt.
quote:ja OK, maar waarom zou men niet willen dat andere van een forum weten dat iemand dood is? Ik bedoel, die persoon heeft toch zelf gepost? Ik zou ook niet willen dat mijn vriendin gaat bepalen wat er met mijn posts gebeurd.
irl nabestaanden in dit geval. Ik meen dat dit verzoek bij de crew was binnengekomen om zijn dood niet openbaar te melden. Het was dus alleen binnen de crew bekend en nu zie ik hier toch dat zijn naam genoemd wordt.
Ik vind het enigsinds wel normaal dat er op verzoek iets word gedaan maar om het binnen de crew te houden?
Alsof dat "andere" mensen zijn dan de rest van de posters.
ik durf te wedden dat 80% van de Fok! crew maar normale mensen zijn uit het dagelijks leven.
quote:De nabestaande heeft 't zelf in een topic in B&H gemeld (dus openlijk). Ze wilde niet dat er een groot condoleance-topic o.i.d. werd geopend. Maar ik vind 't niet op z'n plaats om de naam van de overleden Fok!ker hier niet te noemen.
quote:Van laatstgenoemde?
quote:Als het verzoek van de nabestaanden komt, wat moet je dan anders?
Op woensdag 1 oktober 2003 14:24 schreef speedfreakssj het volgende:[..]
ja OK, maar waarom zou men niet willen dat andere van een forum weten dat iemand dood is? Ik bedoel, die persoon heeft toch zelf gepost? Ik zou ook niet willen dat mijn vriendin gaat bepalen wat er met mijn posts gebeurd.
Ik wil wel dat het gemeld word. Dan weet men tenminste waar men aan toe is. Allemaal zo geheimzinning tegenwoordig.
Dat vind ik nou echt niet gezond als men al gaat bepalen wat er met de dingen avn de nabestaande gebeurd. Straks word er nog een Forum account geérfd door een van ouders of kinderen.Ik vind het enigsinds wel normaal dat er op verzoek iets word gedaan maar om het binnen de crew te houden?
Alsof dat "andere" mensen zijn dan de rest van de posters.
ik durf te wedden dat 80% van de Fok! crew maar normale mensen zijn uit het dagelijks leven.
En wat is die andere 20% van de crew in jou ogen trouwens? Niet normale mensen uit het dagelijks leven?
quote:Ja en? Als een user onderdeel uitmaakt van een internetcommunity en ineens niet meer post (want: overleden) dan kan de familie nog zoveel willen, maar dan is het wel zo normaal het TOCH te melden.
Op woensdag 1 oktober 2003 14:12 schreef Lucille het volgende:
Was het niet de wens van de nabestaande om de dood van laatstgenoemde persoon zelfs niet te melden?
Alleen heb ik ook nog nooit gehoord van Nixsni.
quote:OK, mijn fout blijkbaar. Ik heb het B&H topic niet gezien, maar ik meen iets gelezen te hebben in het crew forum dat er geen ruchtbaarheid aan gegeven moest worden. Blijkbaar heb ik het verkeerd opgevat.
Op woensdag 1 oktober 2003 14:24 schreef yvonne het volgende:[..]
Van laatstgenoemde?
Nee, was ook al gemeld in een B&H topic,
nabestaanden wilden geen rouwtopic onmdat de user og niet zo bekend was.
.....
Ik heb topic nog even nagelezen, de opmerking Het lijkt me verstandig om - op haar verzoek - geen grote bekendheid hieraan te geven, maar dit is natuurlijk aan de FA's. was inderdaad van Roel_Jewel. Het verzoek van de nabestaande was alleen mbt de foto's.
Ik sprak dus voor mijn beurt. Mijn excuses hier voor.
quote:"Je zoekactie naar 'nixsni' leverde 4 resultaten op. Resultaten 1 - 4."
Op woensdag 1 oktober 2003 14:27 schreef SunChaser het volgende:[..]
Ja en? Als een user onderdeel uitmaakt van een internetcommunity en ineens niet meer post (want: overleden) dan kan de familie nog zoveel willen, maar dan is het wel zo normaal het TOCH te melden.
Alleen heb ik ook nog nooit gehoord van Nixsni.
niet verwonderlijk, hij zat alleen in de Fokkers Sexy en gewaagd topics en een topic in FOT.
prupke kent hem irl kennelijk, zij bracht het nieuws. Op haar verzoek zijn ook al die foto's verwijderd. Imho onnodig, waarom zou je een user zijn bestaan willen wissen?
quote:Nou ja, ik kan me voorstellen dat je als nabestaande op dit moment niet met foto's van de dierbare overledene geconfronteerd wil worden.
Op woensdag 1 oktober 2003 14:33 schreef MikeyMo het volgende:
prupke kent hem irl kennelijk, zij bracht het nieuws. Op haar verzoek zijn ook al die foto's verwijderd. Imho onnodig, waarom zou je een user zijn bestaan willen wissen?
quote:Als er zo'n verzoek komt wordt dat ingewilligd, ik vind een overlijden van iemand iets heel anders dan een verzoek van een ouber user die in R&P gepost heeft en nu een nieuw vriendinnetje heeft en al zn vorige posts verwijderd wil hebben.
Op woensdag 1 oktober 2003 14:33 schreef MikeyMo het volgende:[..]
"prupke kent hem irl kennelijk, zij bracht het nieuws. Op haar verzoek zijn ook al die foto's verwijderd. Imho onnodig, waarom zou je een user zijn bestaan willen wissen?
quote:Psies. Volgens mij waren het ook nog de eerste posts van hem. En dan ook nog in het Sexy & Gewaagd-topic (kan me voorstellen dat je die als nabestaande niet steeds wil zien). Bovendien was het topic nog niet dicht dus kon er gewoon op z'n foto's gereageerd worden. Beetje raar als mensen met bijvoorbeeld
Op woensdag 1 oktober 2003 14:41 schreef yvonne het volgende:[..]
Het waren maar een stuk of wat posts hoor.
Maar kunnen we het nu weer wat algemener houden? Het noemen van de naam was niet bedoeld om zo'n discussie te starten. Integendeel.
Op 1 na hadden al deze personen veel echte contacten die ook op FOK! kwamen. Alleen bij Otaku was dat niet het geval, waardoor het nieuws van zijn dood pas veel later bekend werd. (via via)
quote:Niet geheel juist, want ik denk dat je maar weinig topics kan vinden over de dood van Lotte. Ik werd door haar 'zus' Roos gemaild, daarin stonden enkele verzoeken. Ik heb dit nieuws doorgegeven aan DIGGER en de crew. Condoleancetopics, of topics waarin haar dood wordt vermeld zijn er bij mijn weten nooit geweest.
Op woensdag 1 oktober 2003 13:24 schreef SunChaser het volgende:
En de user achter de kloon Lotte liet haar doodgaan met alle bijbehorende topics en steunbetuigingen die daarbij hoorden. Veel mensen waren er ingetrapt.
quote:Ik vind het gewoon een beetje krom van mensen om tegen een wildvreemde te gaan vertellen dat ze NIET tegen eventuele vrienden moeten melden dat die persoon overleden is.
Op woensdag 1 oktober 2003 14:27 schreef Lucille het volgende:[..]
Als het verzoek van de nabestaanden komt, wat moet je dan anders?
En wat is die andere 20% van de crew in jou ogen trouwens? Niet normale mensen uit het dagelijks leven?
Zo zal het wel niet bedoelt zijn, daar ga ik wel van uit, maar toch vind ik het een beetje raar.
net alsof ze wat te verbergen hebben.
Enne, Ik bedoel met die andere 20% de echte crew zals Danny, jorma, die andere knakker die Topix heeft geschreven en wat mensen van GOT die meehelpen met de hosting.
quote:Dat zou niet raar zijn. Die mensen weten immers niet dat die persoon niet meer levende is, Die kan je dus niks kwalijk nemen. maar om nou een heel topic te sluiten en in de vuilnisbak te gooien omdat er 1!!!! user heeft gepost die nu dood is.
Op woensdag 1 oktober 2003 14:46 schreef Roel_Jewel het volgende:[..]
Psies. Volgens mij waren het ook nog de eerste posts van hem. En dan ook nog in het Sexy & Gewaagd-topic (kan me voorstellen dat je die als nabestaande niet steeds wil zien). Bovendien was het topic nog niet dicht dus kon er gewoon op z'n foto's gereageerd worden. Beetje raar als mensen met bijvoorbeeld
-smileys daarop gaan reageren, terwijl betreffende user niet meer onder ons is.
Maar kunnen we het nu weer wat algemener houden? Het noemen van de naam was niet bedoeld om zo'n discussie te starten. Integendeel.
maar er is wel meer dat ik niet snap van de crew hier.
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 13:31 schreef Pizza_Shooter het volgende:[..]
Ai, dat is wel heel laag. Is de user achter de Lotte kloon geband?
Nee, gepromoveerd.
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 14:52 schreef Tarrel666 het volgende:
nou okeej dan pleur hem maar dicht dan anders loopt dit topic dadelijk helemaal vol met idioot geneuzel...
Wat is er nou idioot aan het feit dayt word besproken wat volgens sommigen gepast is en wat niet?
quote:Neuh, weggepromoverd toch?
Op woensdag 1 oktober 2003 15:21 schreef Bommelding het volgende:[..]
.
Nee, gepromoveerd.
quote:Inclusief gouden handdruk rottrap.
Op woensdag 1 oktober 2003 15:23 schreef yvonne het volgende:[..]
Neuh, weggepromoverd toch?
quote:dat daar het topic niet voor bedoeld was...
Op woensdag 1 oktober 2003 15:21 schreef speedfreakssj het volgende:[..]
dicht omdat het niet zint?
Wat is er nou idioot aan het feit dayt word besproken wat volgens sommigen gepast is en wat niet?
Officieel geen FOK!ker, maar had destijds wel de nodige impact op het forum. En ook discussies over het gebruik van het witte bloemetje kan ik mij herinneren.
http://forum.fok.nl/showtopic/31399
Verder vraag ik me af hoeveel klonen "plotseling" zouden stoppen als Sunchaser zou komen te overlijden.... (hypothetische situatie uiteraard!)
quote:Stel dat je als user komt te overlijden, he
Op woensdag 1 oktober 2003 16:27 schreef maartena het volgende:
Verder vraag ik me af hoeveel klonen "plotseling" zouden stoppen als Sunchaser zou komen te overlijden.... (hypothetische situatie uiteraard!)![]()
Stel dat ik overlijd dan zal heus niemand hier een berichtje plaatsen, aangezien de mensen die ik ken allemaal wat zinnigs met hun leven doen en dus niet als een lamme zak achter de computer hangen uren achtereen. Niemand weet ook dat ik dit forum veelvuldig frequenteer c.q. zij dit dit wel weten zullen niet op het idee komen om hier een berichtje te plaatsen. Wil ik dat voorkomen dan zal ik toch in mijn testament moeten zetten dat iemand de lieve Fok!kertjes even meedeelt dat ik weggepromoveerd ben.
Ik denk dat de situatie bij een bepaald aantal andere users niet anders zal liggen en dus dat het verscheiden van deze of gene user best onopgemerkt aan de incrowd voorbij kan gaan.
Overigens mocht ik dood gaan, laat die photo's van mij dan maar staan. Is een interessant idee dat afbeeldingen van jezelf nog jaren na je dood een virtueel bestaan kunnen leiden, misschien zelfs een eeuwig bestaan...
quote:of hij had er geen zin meer in
Op woensdag 1 oktober 2003 17:06 schreef Mr.Noodle het volgende:
Was effe de profielen van de eerste users van FOk! aan het doorspitten, maar deze user is ook redelijk "idle" bezig....is die misschien ook ehm, overleden?http://forum.fok.nl/profile.php?id=5
Ans Appelman
quote:idd
Op woensdag 1 oktober 2003 17:09 schreef Ryan3 het volgende:
Overigens mocht ik dood gaan, laat die photo's van mij dan maar staan. Is een interessant idee dat afbeeldingen van jezelf nog jaren na je dood een virtueel bestaan kunnen leiden, misschien zelfs een eeuwig bestaan...
maar ik zie sowieso niet in wat er mis is met foto's van iemand die is overleden, juist voor die nabestaanden is het toch fijn om zoveel mogelijk van die persoon te hebben ?
quote:Wat liev!
Op woensdag 1 oktober 2003 14:33 schreef Lucille het volgende:
Mijn excuses hier voor.
quote:Ik hoop vannacht.
Op woensdag 1 oktober 2003 18:45 schreef Ans het volgende:
ik ben benieuwd wanneer mijn tijd komt om het tijdelijke voor het eeuwige te verwisselen.Ans Appelman
quote:bah Sunnie, dat klinkt erg naar
Op woensdag 1 oktober 2003 19:44 schreef SunChaser het volgende:[..]
Ik hoop vannacht.
quote:Is die kutkloon van jou
Op woensdag 1 oktober 2003 19:46 schreef MikeyMo het volgende:[..]
bah Sunnie, dat klinkt erg naar
Verbaast me niets
quote:nee, het gaat me om het idee. Zulke dingen zeg je niet
Op woensdag 1 oktober 2003 19:47 schreef SunChaser het volgende:[..]
Is die kutkloon van jou
Verbaast me niets
en daar wil ik aan toevoegen: helemaal niet in een topic als dit
quote:Zijn we weer roomser dan de paus vandaag?
Op woensdag 1 oktober 2003 19:49 schreef MikeyMo het volgende:[..]
nee, het gaat me om het idee. Zulke dingen zeg je niet
en daar wil ik aan toevoegen: helemaal niet in een topic als dit
quote:Zulke dingen wel?
Op woensdag 1 oktober 2003 19:49 schreef MikeyMo het volgende:
Zulke dingen zeg je niet
Rokers met longkanker: medelijden mee hebben?
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 14:42 schreef MikeyMo het volgende:
Ik heb dat dus niet he. Je ziet dat wel eens: mensen heel zielig in een ziekenhuisbed of met zo'n gaatje in hun strottehoofd zodat ze kunnen ademen. Helemaal kapot gevreten door de kanker die ze hebben gekregen doordat ze zelf al die jaren stug hebben gerookt en nooit naar anderen geluisterd hebben.Stel iemand in jouw omgeving krijgt longkanker en hij/zij rookt: heb je daar dan even goed medelijden mee of zeg je "eigen schuld, dikke bult"?
Ik dat laatste dus...
quote:waar heb ik dit toch eerder gehoord...
Op woensdag 1 oktober 2003 14:52 schreef Tarrel666 het volgende:
nou okeej dan pleur hem maar dicht dan anders loopt dit topic dadelijk helemaal vol met idioot geneuzel...
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 19:53 schreef SunChaser het volgende:[..]
Zulke dingen wel?
[..]
quote:Deze geweldige grap ook zeker?
Op woensdag 1 oktober 2003 19:59 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Kortom Mikey, je bent voor de zoveelste keer een hypocriete zeikerd.
quote:Ik vond mijn reactie al voor zichzelf spreken.
Op woensdag 1 oktober 2003 20:03 schreef SunChaser het volgende:[..]
Deze geweldige grap ook zeker?
Maxima is zwanger: Wanneer is de miskraam...Kortom Mikey, je bent voor de zoveelste keer een hypocriete zeikerd.
quote:Ja ik ook, maar Mikey snapt subtiele hints niet.
Op woensdag 1 oktober 2003 20:05 schreef Ryan3 het volgende:
Ik vond mijn reactie al voor zichzelf spreken.
quote:dat was een serieus discussietopic...
Op woensdag 1 oktober 2003 20:03 schreef SunChaser het volgende:[..]
Deze geweldige grap ook zeker?
Maxima is zwanger: Wanneer is de miskraam...Kortom Mikey, je bent voor de zoveelste keer een hypocriete zeikerd.
Als ik plotseling dood zou gaan zou niemand dat te weten komen, niemand weet dat ik hier ook onder de naam 'bloodraven' post...
Mn andere nick misschien wel, weet alleen niet of iemand de moeite zou nemen dat hier te posten... waarschijnlijk komt het bij niemand op... (Shit, mich is dood, ff snel posten op fok )
quote:dat zei je zelf
Op woensdag 1 oktober 2003 19:54 schreef Tarrel666 het volgende:[..]
waar heb ik dit toch eerder gehoord...
quote:Wellicht dat iemand na je dood je favorieten en/of geschiedenis door neemt.
Op woensdag 1 oktober 2003 21:07 schreef BloodRaven het volgende:
Dat heb ik me ook al eens afgevraagd....Als ik plotseling dood zou gaan zou niemand dat te weten komen, niemand weet dat ik hier ook onder de naam 'bloodraven' post...
Mn andere nick misschien wel, weet alleen niet of iemand de moeite zou nemen dat hier te posten... waarschijnlijk komt het bij niemand op... (Shit, mich is dood, ff snel posten op fok)
quote:Jij weet dondersgoed wat er op doodsverwensingen staat
Op woensdag 1 oktober 2003 19:44 schreef SunChaser het volgende:[..]
Ik hoop vannacht.
Lijkt me niet echt een cool onderwerp om grappen over te maken
( o ja ik doe wel hap hap hap en ik ben een n00b en zo )
quote:Hier idem dito.
Op woensdag 1 oktober 2003 21:07 schreef BloodRaven het volgende:
Dat heb ik me ook al eens afgevraagd....Als ik plotseling dood zou gaan zou niemand dat te weten komen, niemand weet dat ik hier ook onder de naam 'bloodraven' post...
Mn andere nick misschien wel, weet alleen niet of iemand de moeite zou nemen dat hier te posten... waarschijnlijk komt het bij niemand op... (Shit, mich is dood, ff snel posten op fok)
quote:Ja want dat is zijn mening.
Op woensdag 1 oktober 2003 19:53 schreef SunChaser het volgende:[..]
Zulke dingen wel?
[..]
quote:En spuit elf.
Op woensdag 1 oktober 2003 22:10 schreef Chen het volgende:
OtakuSan, hagelslag, calypso en nog iemand.
quote:Stel je niet aan, het is een kloon. En misschien doelde ik wel op een ban.
Op woensdag 1 oktober 2003 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:[..]
Jij weet dondersgoed wat er op doodsverwensingen staat
[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 01-10-2003 22:17]
quote:Gaan die eigenlijk ook dood?
Op woensdag 1 oktober 2003 22:15 schreef SunChaser het volgende:[..]
Stel je niet aan, het is een kloon.
quote:Ja. Zie edit
Op woensdag 1 oktober 2003 22:16 schreef sig000 het volgende:[..]
Gaan die eigenlijk ook dood?
quote:Aha,virtueel.
Op woensdag 1 oktober 2003 22:17 schreef SunChaser het volgende:[..]
Ja. Zie edit
quote:Inderdaad, mensen die door een ongeluk/ramp/aanslag zijn omgekomen, of vermoord zijn, doodstraf, geronseld zijn voor de hijad.
Op woensdag 1 oktober 2003 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar ff serieus, ik vraag me ook af wie er de link zou moeten leggen van mij naar Fok! Maar dat schijnt dus vaker voor te komen. Dan kun je je afvragen: hoeveel fok!kers zijn er nog meer overleden waar fok! niets van weet? Ik denk eigenlijk een veelvoud van diegenen van wie we het wel weten. Het is namelijk tenminste "zeer onwaarschijnlijk" dat er in 4 jaar tijd in een community van 35.000 man (okee dat is niet altijd zo groot geweest), laten we zeggen in een community van gemiddeld minstens 20.000 man, maar 4 sterfgevallen zijn. Zelfs als je er vanuit gaat dat terminaal zieken en hoogbejaarden (groepen met een verhoogd sterfrisico zeg maar) lichtelijk ondervertegenwoordigd zijn op fok!. Dan nog denk ik echt wel dat er meer dan 4 mensen overleden zijn. Iets als "enkele tientallen" klinkt mij niet onwaarschijnlijk in de oren....
quote:Fokkers lopen minder risico die zitten in verhouding meer binnen.
Op woensdag 1 oktober 2003 22:21 schreef BabeWatcher het volgende:[..]
Aangezien veel Fok!kers in de risico-leeftijd zitten (18-23) lijkt het mij waarschijnlijk dat er in 4 jaar tijd zeker 10 in het verkeer zijn omgekomen.
quote:Ja dat denk ik ook van BHFH, toch houdt Yvonne vol dat het een echte user is
Op woensdag 1 oktober 2003 22:15 schreef SunChaser het volgende:[..]
Stel je niet aan, het is een kloon. En misschien doelde ik wel op een ban.
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 22:23 schreef sig000 het volgende:[..]
Fokkers lopen minder risico die zitten in verhouding meer binnen.
quote:En die hard Fokkers als SC en MM lopen alleen de kans geelectrocuteerd te worden bij het aansluiten van een nieuw toetsenbord omdat de vorige versleten is...
Op woensdag 1 oktober 2003 22:23 schreef sig000 het volgende:[..]
Fokkers lopen minder risico die zitten in verhouding meer binnen.
quote:Beetje keyboard is daar tegenwoordig tegen beveiligd.... En nu weer ontopic graag: Ik heb nog maar weinig reacties gehoord op de stelling "Er zijn veel meer dan de 4 ons bekende fok!kers overleden".
Op woensdag 1 oktober 2003 23:06 schreef Mobious het volgende:[..]
En die hard Fokkers als SC en MM lopen alleen de kans geelectrocuteerd te worden bij het aansluiten van een nieuw toetsenbord omdat de vorige versleten is...
quote:hier is nog geen antwoord op, ben ook wel benieuwd
Op woensdag 1 oktober 2003 13:31 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Weet je ook waaraan/waardoor?
quote:Zoek en lees es wat oude topics.
Op woensdag 1 oktober 2003 23:14 schreef D.Rose het volgende:[..]
hier is nog geen antwoord op, ben ook wel benieuwd
quote:welke
Op woensdag 1 oktober 2003 23:17 schreef toska het volgende:[..]
Zoek en lees es wat oude topics.
quote:Ga maar nalezen, alles staat op FOK!.
Op woensdag 1 oktober 2003 23:14 schreef D.Rose het volgende:[..]
hier is nog geen antwoord op, ben ook wel benieuwd
quote:Echt niet
Op donderdag 2 oktober 2003 00:15 schreef opa het volgende:
Yep!En ik ben de volgende.
Opa wordt ouder dan 100!
quote:Zo lang ik maar niet de vroege trein neem.
Op donderdag 2 oktober 2003 00:20 schreef SunChaser het volgende:[..]
Echt niet
Opa wordt ouder dan 100!
quote:Ik krijg weer jeuk als ik dit lees.
Op woensdag 1 oktober 2003 14:52 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Naast verschillende zelfmoord-'pogingen' rechtstreeks op FOK! waaronder de enige echte serieuze, die van GBoy27 hadden we zoals genoemd, waarvan bekend:
-Calypso
-Hagelslag/Kangaroo
-Otaku-San
-nixnieOp 1 na hadden al deze personen veel echte contacten die ook op FOK! kwamen. Alleen bij Otaku was dat niet het geval, waardoor het nieuws van zijn dood pas veel later bekend werd. (via via)
[..]Niet geheel juist, want ik denk dat je maar weinig topics kan vinden over de dood van Lotte. Ik werd door haar 'zus' Roos gemaild, daarin stonden enkele verzoeken. Ik heb dit nieuws doorgegeven aan DIGGER en de crew. Condoleancetopics, of topics waarin haar dood wordt vermeld zijn er bij mijn weten nooit geweest.
Otaku had zeker wel online mensen die hem miste alleen niet iemand die ook op fok kwam die hem irl kende, toch komt dat door dus dat wil zeggen dat de online community zijn werk doet zoals het hoort.
en HOE DURF JE de kloon Lotte te verdedigen in een topic waar het over ECHTE mensen gaat die ECHT dood zijn.
Dat domme en suffe ingescande plaatje uit de veronica gids en die geweldig geile verhalen over d'r blote nixnie en alles waar je nog meer met je stijve plasser wakker van ligt is NIET te vergelijken met een persoon die gewoon fokker geweest is en zijn sporen verdiend heeft/.
als jij nog steeds alles serieus neemt dan vraag ik me af wat jij in de Crew doet, het verleden is al een tijd achter ons en daar kun je niet op blijven rusten, zelfs niet nu fok niet alleen virtueel maar ook echt je leven niet meer is.
quote:u lijkt me wel een leuke fokker
Op donderdag 2 oktober 2003 00:15 schreef opa het volgende:
Yep!En ik ben de volgende.
Ans Appelman
quote:erg voor je, sterkte
Op zaterdag 11 oktober 2003 17:18 schreef StefanFM het volgende:
De_baronklasgenoot en vriend
r.i.p
Pas gebeurd?
quote:Meen je dat nou joh. Dat is niet bekend hier volgens mij...
Op zaterdag 11 oktober 2003 17:18 schreef StefanFM het volgende:
De_baronklasgenoot en vriend
r.i.p
quote:december '02
Op zaterdag 11 oktober 2003 17:21 schreef Ole het volgende:[..]
erg voor je, sterkte
Pas gebeurd?
quote:kut sarcast
Op zaterdag 11 oktober 2003 17:21 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Meen je dat nou joh. Dat is niet bekend hier volgens mij...
quote:Wat nou kut sarcast. Ik weet van niets en volgens mij anderen ook niet. Ik vind het alleen maar een ernstige zaak.
Op zaterdag 11 oktober 2003 17:23 schreef StefanFM het volgende:[..]
kut sarcast
Tragisch...
quote:Nee, idd, het is diep tragisch, een jongen van 20 en het was mij niet bekend.
Op zaterdag 11 oktober 2003 17:28 schreef Redux het volgende:
Denk niet dat ryan3 het op de toon zei zoals jij denkt dat ie zei.
quote:dan kan je het de volgende keer wel wat normaler zeggen
Op zaterdag 11 oktober 2003 17:26 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Wat nou kut sarcast. Ik weet van niets en volgens mij anderen ook niet. Ik vind het alleen maar een ernstige zaak.
quote:Ik ben er nog
Was effe de profielen van de eerste users van FOk! aan het doorspitten, maar deze user is ook redelijk "idle" bezig....is die misschien ook ehm, overleden?http://forum.fok.nl/profile.php?id=5
quote:Hallo. Waarom ben je met een kloon verder gegaan?
Op zaterdag 11 oktober 2003 19:26 schreef Dennis het volgende:[..]
Ik ben er nog
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2003 19:30 schreef Sidekick het volgende:[..]
Hallo. Waarom ben je met een kloon verder gegaan?
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2003 17:38 schreef StefanFM het volgende:[..]
dan kan je het de volgende keer wel wat normaler zeggen
quote:Oude neptaart! Dan spoor je toch ook niet helemaal als je je voordoet als zon oud iemand
Op donderdag 2 oktober 2003 08:18 schreef Ans het volgende:[..]
u lijkt me wel een leuke fokker
Ans Appelman
quote:Je hebt 12 posts gemaakt, en duikt *opeens* weer op wanneer je naam wordt genoemd. Beetje vreemd. Dus...
Op maandag 20 oktober 2003 16:01 schreef Dennis het volgende:[..]
quote:ja idd maar van een kloon weettie niks af??
Op maandag 20 oktober 2003 20:48 schreef Sidekick het volgende:[..]
Je hebt 12 posts gemaakt, en duikt *opeens* weer op wanneer je naam wordt genoemd. Beetje vreemd. Dus...
quote:
En het is geen kloon, dat durf ik met 1000000% zekerheid te zeggen.
[Dit bericht is gewijzigd door Cliffie op 21-10-2003 10:12]
quote:Ik zie aan zijn profielnummer dat het geen kloon is.
Op dinsdag 21 oktober 2003 10:05 schreef Cliffie het volgende:[..]
Deze user is nog springlevend hoor... Ik chat namelijk nog regelmatig met hem.
En het is geen kloon, dat durf ik met 1000000% zekerheid te zeggen.
Alleen het lijkt me erg waarschijnlijk dat ie onder een ander account door is gegaan. Thats all. Geen beschuldiging mocht je dat denken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |