abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13568346
quote:
Pil KGB succesvol tegen kater

MOSKOU - Een Russische pil tegen de gevolgen van overmatige alcoholconsumptie is een groot succes in Hollywood. Dit heeft het Russische blad The Moscow Times woensdag bericht.

De toenmalige veiligheidsdienst KGB heeft het middel destijds ontwikkeld om haar agenten alert te houden tijdens drinkgelagen met te bespioneren drinkmaten. De pil werd ook 'de regionale comitépil' genoemd, omdat communistische bestuurders er een middel in ontdekten om hun drankconsumptie te verbergen.

De anti-katerpil is als exportproduct op de markt gebracht als RU-21 en blijkt een doorslaand succes in de Verenigde Staten waar veel van deze pillen gretig worden afgenomen in de drugs en alcohol verslindende amusementswereld.

De fabrikant SKS-Alyans verkoopt de pil al drie jaar in Rusland en verovert nu de wereld. Ze bevat onder meer een derivaat van een plant en beschermt naar verluidt enerzijds de lever en anderzijds de huid en voorkomt de schadelijke gevolgen van alcohol.

Bron: Telegraaf

Wanneer verkrijgbaar in Nederland???
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  woensdag 1 oktober 2003 @ 12:46:55 #2
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_13568358
volgens mij heb ik dit hier al eerder gelezen
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_13568366
Leuk, nieuws van vorige week.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_13568412
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_13568418
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 12:46 schreef MikeyMo het volgende:
volgens mij heb ik dit hier al eerder gelezen
Het kwam me inderdaad bekend voor.
  woensdag 1 oktober 2003 @ 23:49:14 #6
9566 Midioot
Gecertificeerd verslaafd
pi_13586473
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 12:45 schreef Strolie75 het volgende:

Wanneer verkrijgbaar in Nederland???

Heel vet
Hevig kunne kwatsu is een gave
pi_14271677
Nu kunt ze sinds een paar dagen bestellen via http://www.kg-2.nl.

Deze pillen kosten iets minder dan de ru21 pillen aangezien er meer pillen in een doosje zitten en ook werken ze volgens mij beter, heb ze kunnen testen

http://www.picserve.nl De afbeeldingen host die wel snel en betrouwbaar is!
pi_14272048
owja, overal vinden ze pilletjes voor, je blijft pilletjes eten :S

Het beste middel na een dag goed naar de klote gaan, maakt niet uit wat je op hebt, is wat drinken, even die teringzooi lekker wegspoelen met water en dan savonds weer lekker proberen te eten ookal heb je er een goeie houseparty opzitten.

Maar aan de pilletjes gaan na een kater lijkt me niet verstandig, dan kan je beter voor de kater aan de pilletjes gaan.

"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_14272133
vanaf zaterdag dus geen katers meer...
pi_14272188
Besteld!
pi_14272252
Katers stel je uit door niet te drinken.
pi_14272460
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 12:19 schreef Youssef het volgende:
Katers stel je uit door niet te drinken.
Bijvoorbeeld, hoewel rode wijn in mate gezond is weer. Grappig toch he?
pi_14272779
dus mensen ik kan er vanuit gaan dat mensen die deze anti-kater pillen bestellen ook xtc gebruiken?
Kijk dat je pillen slikt om lekker naar de klote te gaan kan ik begrijpen, maar dat je pillen slikt om je kater weg te halen kan ik niet in komen.
Een kater is juist de tol die je moet betalen omdat je een nacht/morgen veel plezier hebt gehad. Herstellen moet je op eigen kracht, als je zwaar ziek bent dan moet je medicijnen nemen om te herstellen.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_14273035
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 12:25 schreef HiZ het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld, hoewel rode wijn in mate gezond is weer. Grappig toch he?

Ik ben benieuwd of jij drintk Harm/Hicham/Hamid/Hans uit Zeist.
pi_14273115
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 12:45 schreef Youssef het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd of jij drintk Harm/Hicham/Hamid/Hans uit Zeist.

Niet regelmatig en zeker nooit zoveel dat ik dronken wordt.
pi_14273241
Ik gebruik altijd speed als ik merk dat alles begint te tollen.. Alleen de kater blijft niet weg (meestal nog erger).. Maar deze pillen zijn wat goedkoper.. Iemand ervaring met deze pillen?
pi_14278858
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 12:36 schreef JohnDope het volgende:
Een kater is juist de tol die je moet betalen omdat je een nacht/morgen veel plezier hebt gehad. Herstellen moet je op eigen kracht, als je zwaar ziek bent dan moet je medicijnen nemen om te herstellen.
Het " 's avonds een vent, 's ochtends ook een wrak." principe dus .
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  zaterdag 1 november 2003 @ 10:37:09 #18
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_14294008
'Anti-katerpil flauwe kul'

De anti-katerpil RU-21 is een slim opgezette marketingcampagne, maar zal niet werken. Dat verklaarde arts en hoogleraar gezondheidszorg Ivan Wolters vanochtend op Radio 1 in de TROS-Nieuwsshow. Volgens de hoogleraar bevat de pil voornamelijk glucose en vitamine C.

Wolters benadrukt dat de pil geen geneesmiddel is maar gewoon een voedingssupplement, anders had men de pil ook niet vrij mogen verkopen. De hoogleraar noemt de verhalen op de website van RU-21 lachwekkend: ''De KGB zou 25 jaar onderzoek hebben gedaan naar een anti-katerpil, alsof zo'n geheimedienst niets beter te doen heeft''.

Een kater is niets anders dan het negatieve gevolg van uitdroging door te veel drinken. Alcohol ontrekt vocht aan het lichaam (ook aan de hersenen) en zorgt voor een te lage glucose spiegel. Een paar suikerklontjes en veel water drinken hebben volgens de hoogleraar dan ook hetzelfde effect als een setje pillen; twintig stuks gaan 17,95 euro kosten.

Wolters noemt de marketingcampagne rondom de pil ''goed gevoerd''. Een beetje mysterieus verhaal over Rusland en de KGB verzinnen, en de pil via een website op internet en horeca en kledingzaken verkopen. Een interessant aandoend verhaal over de werking doet de rest.
(Fokzine)

zaterdag 1 november 2003 @ 17:13:31 #19
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_14300630
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 12:49 schreef Stranger het volgende:

[..]

Het kwam me inderdaad bekend voor.

Heb je misschien het Giel Beelen topic gelezen? want Giel heeft deze pil weken geleden al getest en hij had het idee dat die pil toch echt werkte.
Giel Beelen Marconi-award!!

Vanaf daar en verder staat een stukje over die pil.

pi_36945066
OMG.....van de site

KG-2 heeft mij veel geld bespaard, ik ga altijd met de auto naar mijn werk in Amsterdam en op vrijdag zitten we nog weleens gezellig na. Zonder dat ik er erg in had, had ik een paar wijntjes te veel op en iedereen weet dat rijden en alkohol niet samen gaat en natuurlijk erg dom is, maar ik had de auto zaterdag nodig en ik raakte daardoor lichtelijk in paniek. Mijn collega Jan raadde mij aan om KG-2 uit voorzorg te gebruiken en je zult het niet geloven ik werd aangehouden en blazen, gelukkig niets aan de hand. Of het nou aan KG-2 lag of niet ik ben er blij mee en zorg dat ik altijd een pakje bij me hebt.
pi_36945452
Waarom deze kick?
pi_36946304
Hmm, een standaard reactie op een site van een bedrijf die in dit soort pillen doet.

Om daarom dit topic na bijna 3 jaar op hoog te trappen. Slotje.
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')