quote:Wanneer verkrijgbaar in Nederland???
Pil KGB succesvol tegen katerMOSKOU - Een Russische pil tegen de gevolgen van overmatige alcoholconsumptie is een groot succes in Hollywood. Dit heeft het Russische blad The Moscow Times woensdag bericht.
De toenmalige veiligheidsdienst KGB heeft het middel destijds ontwikkeld om haar agenten alert te houden tijdens drinkgelagen met te bespioneren drinkmaten. De pil werd ook 'de regionale comitépil' genoemd, omdat communistische bestuurders er een middel in ontdekten om hun drankconsumptie te verbergen.
De anti-katerpil is als exportproduct op de markt gebracht als RU-21 en blijkt een doorslaand succes in de Verenigde Staten waar veel van deze pillen gretig worden afgenomen in de drugs en alcohol verslindende amusementswereld.
De fabrikant SKS-Alyans verkoopt de pil al drie jaar in Rusland en verovert nu de wereld. Ze bevat onder meer een derivaat van een plant en beschermt naar verluidt enerzijds de lever en anderzijds de huid en voorkomt de schadelijke gevolgen van alcohol.
Bron: Telegraaf
quote:Het kwam me inderdaad bekend voor.
Op woensdag 1 oktober 2003 12:46 schreef MikeyMo het volgende:
volgens mij heb ik dit hier al eerder gelezen
quote:Heel vet
Op woensdag 1 oktober 2003 12:45 schreef Strolie75 het volgende:Wanneer verkrijgbaar in Nederland???
Deze pillen kosten iets minder dan de ru21 pillen aangezien er meer pillen in een doosje zitten en ook werken ze volgens mij beter, heb ze kunnen testen
Het beste middel na een dag goed naar de klote gaan, maakt niet uit wat je op hebt, is wat drinken, even die teringzooi lekker wegspoelen met water en dan savonds weer lekker proberen te eten ookal heb je er een goeie houseparty opzitten.
Maar aan de pilletjes gaan na een kater lijkt me niet verstandig, dan kan je beter voor de kater aan de pilletjes gaan.
quote:Bijvoorbeeld, hoewel rode wijn in mate gezond is weer. Grappig toch he?
Op vrijdag 31 oktober 2003 12:19 schreef Youssef het volgende:
Katers stel je uit door niet te drinken.
quote:Ik ben benieuwd of jij drintk Harm/Hicham/Hamid/Hans uit Zeist.
Op vrijdag 31 oktober 2003 12:25 schreef HiZ het volgende:[..]
Bijvoorbeeld, hoewel rode wijn in mate gezond is weer. Grappig toch he?
quote:Niet regelmatig en zeker nooit zoveel dat ik dronken wordt.
Op vrijdag 31 oktober 2003 12:45 schreef Youssef het volgende:[..]
Ik ben benieuwd of jij drintk Harm/Hicham/Hamid/Hans uit Zeist.
quote:Het " 's avonds een vent, 's ochtends ook een wrak." principe dus
Op vrijdag 31 oktober 2003 12:36 schreef JohnDope het volgende:
Een kater is juist de tol die je moet betalen omdat je een nacht/morgen veel plezier hebt gehad. Herstellen moet je op eigen kracht, als je zwaar ziek bent dan moet je medicijnen nemen om te herstellen.
Wolters benadrukt dat de pil geen geneesmiddel is maar gewoon een voedingssupplement, anders had men de pil ook niet vrij mogen verkopen. De hoogleraar noemt de verhalen op de website van RU-21 lachwekkend: ''De KGB zou 25 jaar onderzoek hebben gedaan naar een anti-katerpil, alsof zo'n geheimedienst niets beter te doen heeft''.
Een kater is niets anders dan het negatieve gevolg van uitdroging door te veel drinken. Alcohol ontrekt vocht aan het lichaam (ook aan de hersenen) en zorgt voor een te lage glucose spiegel. Een paar suikerklontjes en veel water drinken hebben volgens de hoogleraar dan ook hetzelfde effect als een setje pillen; twintig stuks gaan 17,95 euro kosten.
Wolters noemt de marketingcampagne rondom de pil ''goed gevoerd''. Een beetje mysterieus verhaal over Rusland en de KGB verzinnen, en de pil via een website op internet en horeca en kledingzaken verkopen. Een interessant aandoend verhaal over de werking doet de rest.
(Fokzine)
quote:Heb je misschien het Giel Beelen topic gelezen? want Giel heeft deze pil weken geleden al getest en hij had het idee dat die pil toch echt werkte.
Op woensdag 1 oktober 2003 12:49 schreef Stranger het volgende:[..]
Het kwam me inderdaad bekend voor.
Vanaf daar en verder staat een stukje over die pil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |