Ik wil graag weten of babyolie geschikt is als glijmiddel voor anale sex.
Ik gebruik geen condooms enz. Dus daar hoef ik me geen zorgen over te maken.
Ik ben een rookie op dit gebied en hoor graag jullie ervaringen.
Bedankt alvast
quote:in een boekje wat ik thuis las, stond het in als tip. Dat boekje was geschreven door een arts, dus ik denk het wel!
Op woensdag 1 oktober 2003 10:10 schreef TeazNutz het volgende:
Vraagje.Ik wil graag weten of babyolie geschikt is als glijmiddel voor anale sex.
Ik gebruik geen condooms enz. Dus daar hoef ik me geen zorgen over te maken.Ik ben een rookie op dit gebied en hoor graag jullie ervaringen.
Bedankt alvast
quote:Wat voor boekjes lees jij allemaal joh
Op woensdag 1 oktober 2003 10:12 schreef marchien het volgende:[..]
in een boekje wat ik thuis las
quote:Dat wil jij niet weten! maar dit was een boekje van mijn moeder (mijn moeder heet okkie) dus dat komt wel goed!
Op woensdag 1 oktober 2003 10:19 schreef okkie-man het volgende:[..]
Wat voor boekjes lees jij allemaal joh
![]()
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 10:10 schreef TeazNutz het volgende:
Ik gebruik geen condooms enz. Dus daar hoef ik me geen zorgen over te maken.
quote:Jaja stiekem boekjes pakken zeker
Op woensdag 1 oktober 2003 10:20 schreef marchien het volgende:[..]
Dat wil jij niet weten! maar dit was een boekje van mijn moeder (mijn moeder heet okkie) dus dat komt wel goed!
quote:1Lag gewoon op tafel in de huiskamer hoor!
Op woensdag 1 oktober 2003 10:30 schreef okkie-man het volgende:[..]
1Jaja stiekem boekjes pakken zeker
![]()
2Heet jouw moeder okkie?
3Da's wel grappig, want die naam heb ik als bijnaam
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 10:31 schreef Pietverdriet het volgende:
Olie is niet fijn als glijmiddel bij anale sex, dat geeft een branderig gevoel. Je kan beter een echt glijmiddel gebruiken, das veel fijner. (sensilube is wat plakkerig maar doet het prima, KWay is beter)
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 10:37 schreef xf0rz het volgende:
Pas je op dat je niet uitglijdt..
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 10:42 schreef method21 het volgende:
Ja hoor, kan gewoon..... Have a nice backdoor night
quote:Mooi, ben ik iig nog ergens uniek in.
Op woensdag 1 oktober 2003 10:44 schreef Dux het volgende:
Je bent de enige...
quote:Jezus wat een ongelofelijk domme reactie....
Op woensdag 1 oktober 2003 10:35 schreef leedvermaak het volgende:
Je bent dus echt wel goedkoop als je geen geld over hebt voor een beetje glijmiddel.
Hetzelfde geldt voor condooms, nu snap ik waar al die hoge HIV-cijfers vandaan komen.
Ten tweede is er helemaal geen sprake van "Geld over hebben voor glijmiddel". Ik heb dit spul staan en dacht als je het toch hebt... en het werkt prima, waarom zou je dan glijmiddel gaan kopen.
Maar goed...
quote:Echt glijmiddel kopen, als je eerst met olie gaat proberen, (wat een branderig gevoel geeft) heb je je kansen verkeken en wil ze waarschijnlijk nooit geen anale sex meer.
Op woensdag 1 oktober 2003 10:50 schreef TeazNutz het volgende:[..]
Jezus wat een ongelofelijk domme reactie....
Ten eerste heb ik al een paar jaar een relatie met haar, dus daarom gebruik ik geen condooms... Dus dat HIV verhaal slaat als een lul op een drumstel....Ten tweede is er helemaal geen sprake van "Geld over hebben voor glijmiddel". Ik heb dit spul staan en dacht als je het toch hebt... en het werkt prima, waarom zou je dan glijmiddel gaan kopen.
Maar goed...
quote:Zijn er geen andere bacterien die groeien in en om de anus van iemand? Ik weet niet hoor, of dat van invloed is, maar ik heb geleerd dat de kan op urineweg infecties behoorlijk hoog is. Zeker als je daarna nog een keer 'normale' sex hebt.
Op woensdag 1 oktober 2003 10:50 schreef TeazNutz het volgende:
Dus dat HIV verhaal slaat als een lul op een drumstel....
quote:oke dan
Op woensdag 1 oktober 2003 10:34 schreef marchien het volgende:[..]
1Lag gewoon op tafel in de huiskamer hoor!
2 ja mijn moeder heet Okkie,
3 daarom zei ik het ook!
dus maak je er niet te druk over maar als jij of je vriendin/vriend nou regelmatig blaasontsteking krijgt dan zu ik het iid toch met condoom doen gewoon uit voorzorg
en baby olie kan wel maar ik heb begrepen dat glijmiddel perettiger is
Maar ga gerust je gang....
quote:"Waar wilt u het specifiek voor gebruiken"?
Op donderdag 2 oktober 2003 16:56 schreef bonke het volgende:
geurloze massageolie doet ook wonderen (nivea)
gewone babyolie zal ik niet gebruiken want dat trekt meteen in
massageolie blijft langer voelbaar
enne als je glijmiddel gaat kopen laat je wel goed informeren en zeg wat je ermee wilt doen hehe
Mwah, Weet niet of dat zo verstandig is.
Maar het zou wel lachen zijn
quote:aids
Op donderdag 2 oktober 2003 14:38 schreef ParanoidEv het volgende:
Best meneertje TS,
GEBRUIK EEN CONDOOM ALS JE HET ANAAL DOET
In de anus zitten een hoop andere bacteriën dan in de kut (hoop ik voorje iig).
Waarom denk je dat juist homos altijd zo op condoomgebruik worden gewezen??Maar ga gerust je gang....
volgens mij valt het allemaal wel mee met die infectes na anale sex zonder condoom. Goed wassen je leuter en plassen erna. Hier nog nooit problemen gehad.
[Dit bericht is gewijzigd door NietGroen op 02-10-2003 22:43]
quote:ach ze maken in een sexshop wel gekkere dingen mee , en die lui die daar achter de toonbank staan zullen je heus niet uitlachen hoor ( hoop ik )
Op donderdag 2 oktober 2003 17:42 schreef TeazNutz het volgende:[..]
"Waar wilt u het specifiek voor gebruiken"?
"Nou, Ik ben van plan mijn vriendin even in haar kont te gaan neuken mevrouw, En weet u wat doe er maar meteen wat ooievaarskuitenvet bij aub"![]()
![]()
![]()
Mwah, Weet niet of dat zo verstandig is.
Maar het zou wel lachen zijn
quote:Denk dat dit idd nog één van de 'normaalste' vragen is
Op zaterdag 4 oktober 2003 11:24 schreef bonke het volgende:[..]
ach ze maken in een sexshop wel gekkere dingen mee , en die lui die daar achter de toonbank staan zullen je heus niet uitlachen hoor ( hoop ik )
Ik ga voor glijmiddel op waterbasis .
Babyolie voor de massage ervoor .
quote:doe dan normale massageolie ervoor das veel beter en lekkerder hehehehe
Op zaterdag 4 oktober 2003 13:37 schreef Miss_Amara het volgende:[..]
Denk dat dit idd nog één van de 'normaalste' vragen is
.
Ik ga voor glijmiddel op waterbasis
.
Babyolie voor de massage ervoor.
babyolie gaat korrelen blehh
quote:Massage-olie van Kneipp
Op zaterdag 4 oktober 2003 16:56 schreef bonke het volgende:[..]
doe dan normale massageolie ervoor das veel beter en lekkerder hehehehe
babyolie gaat korrelen blehh
Maar soms gewoon babyolie omdat dat ook zo lekker ruikt .
quote:Volgens mij is de kans op HIV als neukende ook echt een heel stuk minder als de geneukte persoon. Maar dat terzijde, het was idd een beetje en kul opmerking....
Op woensdag 1 oktober 2003 10:50 schreef TeazNutz het volgende:[..]
Jezus wat een ongelofelijk domme reactie....
Ten eerste heb ik al een paar jaar een relatie met haar, dus daarom gebruik ik geen condooms... Dus dat HIV verhaal slaat als een lul op een drumstel....Ten tweede is er helemaal geen sprake van "Geld over hebben voor glijmiddel". Ik heb dit spul staan en dacht als je het toch hebt... en het werkt prima, waarom zou je dan glijmiddel gaan kopen.
Maar goed...
En volgens mij moet zowat elk smeermiddel goed werken....
siliconenspray ook wel denk ik, teflonspray ook wel, euh.....contactspray zou volgens mij ook moeten werken, maar goed....ik denk dat 1 van die dingen wel een beetje zal gaan branden....
Maar ff tegen de TS. Weet je zeker dat ze SOA free is. Het schijnt dat je via ANALE sex veel vatbaarder bent. Als jij naief wilt doen dat je al jaren een relatie hebt moet je het zelf weten. MAar ze moet maagd zijn of 100% veilig zijn geweest anders neem je VEEEEL te veel risico. SOA zie ja namelijk niet altijd en HIV kan JAREN duren voordat je het merkt
En dan een beetje gaan reageren als iemand je attent maakt op het HIV feit. Wees blij dat iemand zich nog bekommerd om je gezondheid. We kunnen ook allemaal zeggen: steek je ding maar lekker in van alles en nog wat, want ons maakt t geen zak uit!
dat zei ik gister juist tegen mijn kleinzoonquote:Op woensdag 6 oktober 2004 14:24 schreef Pietverdriet het volgende:
Als je over een paar jaar ook eens sex hebt gehad mag je meepraten broekhoest
Ik heb er nooit last van gehad bij mijn ex. Niet dat anaal nou dagelijkse kost was, maar als we het deden was het meestal met baby olie en ALTIJD zonder condoom. Als ik een condoom om moet ga ik liever rukken. Net zo lekker, minstens zo intiem en een stuk minder vermoeiend.quote:Op donderdag 2 oktober 2003 14:38 schreef ParanoidEv het volgende:
Best meneertje TS,
GEBRUIK EEN CONDOOM ALS JE HET ANAAL DOET
In de anus zitten een hoop andere bacteriën dan in de kut (hoop ik voorje iig).
Waarom denk je dat juist homos altijd zo op condoomgebruik worden gewezen??
Maar ga gerust je gang....
Glijmiddel? Gewoon een keer erop tuffen en neuken maar!quote:Op woensdag 1 oktober 2003 10:10 schreef TeazNutz het volgende:
...glijmiddel voor anale sex
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |