Nee hoor, dat kan niet (meer) (Wie weet waar wel?)quote:Op zaterdag 3 januari 2004 20:17 schreef NoBody122 het volgende:
je kunt de complete verhalen van de Glunderende Gluurder (2 delen) hier lezen (voor diegenen die er nog niet achter waren), erg komisch
Maar laten we dan nu maar weer ontopic gaan anders worden de modjes boos
Getrouwd zijn of samenwonen maakt toch helemaal niks uit als het gaat om masturberen? Al is het alleen maar even stiekem onder de douche. Het is iets wat los staat van de seksualiteit die je samen beleefd. Masturberen in bijzijn van je partner is ook anders dan wanneer je alleen bent, je let toch meer op hoe de ander kijkt naar je en op je eigen houdingen. Opgelaten erbij voelen verdwijnt vanzelf, stapje voor stapje steeds iets verder gaan...quote:Op vrijdag 10 september 2004 09:02 schreef Bright het volgende:
On topic:
Hmm ... we hebben het er weleens over (mijn vrouw en ik), maar ze doet 't niet, terwijl ik het wel soms doe (ja, ook al zijn we)
en inderdaad lijkt het me heel leuk om te weten/zien dat ze het doet, maar ze heeft er geen behoefte aan ...
Masturberen terwijl ze erbij is (zoals hier was geopperd)? Ik zou toch wat schaamte voelen, denk ik. Dus toch een soort van taboe, blijkbaar.
Ik heb hier toevallig een Cosmopolitan liggen met op de voorpagina, in grote letters "Sex met jezelf".quote:Op vrijdag 10 september 2004 09:15 schreef innovative het volgende:
Ik heb trouwens wel het idee dat het meer geaccepteerd is dat mannen masturberen dan vrouwen. Sla een willekeurig vrouwentijdschrift open, en het gaat alleen over seks met een ander, nooit over seks met jezelf.
Dat was bij de viva, en je kreeg dan een golden boy. Mooi....quote:Op vrijdag 10 september 2004 16:09 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Een jaar geleden of zo kon je wel een echte vibrator bij de abonnement krijgen volgens mij, ik weet niet precies bij welke blad.
als ze onder elkaar zijn, jaquote:Op woensdag 1 oktober 2003 01:45 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
onder de vrouwen ja..
mannen praten er veel makkelijker over
JAMMER!?quote:Op zaterdag 4 oktober 2003 20:17 schreef Yamyam het volgende:
Jammer dat als je hier bv een discussie over necrofilie zou beginnen je alleen maar stompzinnige reacties zult krijgen.
nou ja, als ze er nog een beetje fris uitzien zijn die lijken anders nog best te doen hoor.quote:Op maandag 13 september 2004 20:44 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
JAMMER!?![]()
Ehmmm, waar wilde je een lijk vandaan halen? Ik vind necrofilie op zich al ranzig, maar waar halen die lui hun dooien vandaan? Wil je echt beweren dat die 's nachts op meen begraafplaats eerst fijn een stukje gaan graven en dan fijn een stukje gaan liggen dooie-douwen?quote:Op maandag 13 september 2004 21:24 schreef KimBoggs het volgende:
Ja, ik vind het ook jammer. Echt ik meen het. Ik vind het wel een leuk idee mannen die met dode vrouwen sex hebben.Lijkt ook een beetje op masturberen, de dode kan niks doen. En het is tenminste nog taboe.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |