abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21853940
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 20:17 schreef NoBody122 het volgende:
je kunt de complete verhalen van de Glunderende Gluurder (2 delen) hier lezen (voor diegenen die er nog niet achter waren), erg komisch

Maar laten we dan nu maar weer ontopic gaan anders worden de modjes boos
Nee hoor, dat kan niet (meer) (Wie weet waar wel?)

On topic:
Hmm ... we hebben het er weleens over (mijn vrouw en ik), maar ze doet 't niet, terwijl ik het wel soms doe (ja, ook al zijn we )
en inderdaad lijkt het me heel leuk om te weten/zien dat ze het doet, maar ze heeft er geen behoefte aan ...
Masturberen terwijl ze erbij is (zoals hier was geopperd)? Ik zou toch wat schaamte voelen, denk ik. Dus toch een soort van taboe, blijkbaar.
pi_21854057
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 09:02 schreef Bright het volgende:

On topic:
Hmm ... we hebben het er weleens over (mijn vrouw en ik), maar ze doet 't niet, terwijl ik het wel soms doe (ja, ook al zijn we )
en inderdaad lijkt het me heel leuk om te weten/zien dat ze het doet, maar ze heeft er geen behoefte aan ...
Masturberen terwijl ze erbij is (zoals hier was geopperd)? Ik zou toch wat schaamte voelen, denk ik. Dus toch een soort van taboe, blijkbaar.
Getrouwd zijn of samenwonen maakt toch helemaal niks uit als het gaat om masturberen? Al is het alleen maar even stiekem onder de douche. Het is iets wat los staat van de seksualiteit die je samen beleefd. Masturberen in bijzijn van je partner is ook anders dan wanneer je alleen bent, je let toch meer op hoe de ander kijkt naar je en op je eigen houdingen. Opgelaten erbij voelen verdwijnt vanzelf, stapje voor stapje steeds iets verder gaan...

Ik heb trouwens wel het idee dat het meer geaccepteerd is dat mannen masturberen dan vrouwen. Sla een willekeurig vrouwentijdschrift open, en het gaat alleen over seks met een ander, nooit over seks met jezelf. Terwijl -in mijn opinie en uit ervaring- seks met een ander beter wordt als je vertrouwd bent met je eigen lichaam. Ik doe het gewoon, punt. Ik heb er leuke speeltjes bij en dat maakt het alleen nog maar prettiger. Maar ik zou er niet met vriendinnen over praten. Niet omdat ik me schaam, maar omdat de meeste vrouwen nogal preuts zijn op dat gebied, die zullen nooit toegeven dat ze het doen. Dan is zo'n gesprek snel over.
pi_21856037
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 09:15 schreef innovative het volgende:

Ik heb trouwens wel het idee dat het meer geaccepteerd is dat mannen masturberen dan vrouwen. Sla een willekeurig vrouwentijdschrift open, en het gaat alleen over seks met een ander, nooit over seks met jezelf.
Ik heb hier toevallig een Cosmopolitan liggen met op de voorpagina, in grote letters "Sex met jezelf".
Klussen deel 1 en 2
  vrijdag 10 september 2004 @ 14:55:10 #104
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_21860512
Volgens mij valt het wel mee hoor met het taboe als je bij een abonnement op de Yes al een schattig vibrerend dolfijntje kado krijgt
  vrijdag 10 september 2004 @ 15:01:57 #105
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_21860666
Dies toch voor in het aquarium?
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
  vrijdag 10 september 2004 @ 15:04:56 #106
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_21860734
Oops ja, wat een dirty mind heb ik toch he
  vrijdag 10 september 2004 @ 15:36:26 #107
21157 sioux_
lost in space
pi_21861388
ik ruk en ik ben er trots op. ofzo.

pi_21862121
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 15:01 schreef MikeyMan het volgende:
Dies toch voor in het aquarium?
Een jaar geleden of zo kon je wel een echte vibrator bij de abonnement krijgen volgens mij, ik weet niet precies bij welke blad.
Klussen deel 1 en 2
pi_21862365
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 16:09 schreef sheonlydreams86 het volgende:

[..]

Een jaar geleden of zo kon je wel een echte vibrator bij de abonnement krijgen volgens mij, ik weet niet precies bij welke blad.
Dat was bij de viva, en je kreeg dan een golden boy. Mooi....

En ik heb totaal geen moeite met het toegeven, dat ik minstens 1 keer per dag masturbeer. Ik word sjaggerijnig als ik niet minstens 1 keer per dag klaarkom.
pi_21864067
Taboe? Dus moet iedereen het nu over gaan hebben. Binnenkort op sbs, rukdolls, wie het publiek het liefst live ziet rukken die wint, en je kan bij 538 winnen dat je het sperma van die persoon mee mag nemen ingelijst en wel
underground forever baby
pi_21864111
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 01:45 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
onder de vrouwen ja..

mannen praten er veel makkelijker over
als ze onder elkaar zijn, ja

netals vrouwen dat dan wel eens doen.

en aangezien juliie mannen daar nooit bij zijn.....
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_21931327
Het zou veel minder leuk zijn als het geen taboe meer was...ik moet er niet aan denken dat het normaal wordt gevonden! Is voor mij ook alle lol er af als ik iemand van het andere geslacht zie masturberen. Nu vinden ze het nog ranzig. Over 10 jaar vast al niet meer.
  maandag 13 september 2004 @ 20:44:23 #113
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_21931526
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2003 20:17 schreef Yamyam het volgende:
Jammer dat als je hier bv een discussie over necrofilie zou beginnen je alleen maar stompzinnige reacties zult krijgen.
JAMMER!?
pi_21932581
Ja, ik vind het ook jammer. Echt ik meen het. Ik vind het wel een leuk idee mannen die met dode vrouwen sex hebben.Lijkt ook een beetje op masturberen, de dode kan niks doen. En het is tenminste nog taboe.
  maandag 13 september 2004 @ 21:25:07 #115
21157 sioux_
lost in space
pi_21932592
quote:
Op maandag 13 september 2004 20:44 schreef -DailaLama- het volgende:

[..]

JAMMER!?
nou ja, als ze er nog een beetje fris uitzien zijn die lijken anders nog best te doen hoor.
  dinsdag 14 september 2004 @ 08:55:59 #116
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_21939957
Tja ik vind het geen probleem het te zeggen . Hoewel openlijk erover gaan zitten praten nou ook niet heel smakelijk is. Maar jongens die het ontkennen geloof ik niet en lach ik meestal uit.
pi_21977329
quote:
Op maandag 13 september 2004 21:24 schreef KimBoggs het volgende:
Ja, ik vind het ook jammer. Echt ik meen het. Ik vind het wel een leuk idee mannen die met dode vrouwen sex hebben.Lijkt ook een beetje op masturberen, de dode kan niks doen. En het is tenminste nog taboe.
Ehmmm, waar wilde je een lijk vandaan halen? Ik vind necrofilie op zich al ranzig, maar waar halen die lui hun dooien vandaan? Wil je echt beweren dat die 's nachts op meen begraafplaats eerst fijn een stukje gaan graven en dan fijn een stukje gaan liggen dooie-douwen?
Yo quiero fumar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')