goed alternatief voor het laatste deel bvd, wat inmiddels wel heel voorspelbaar is geworden.
Ik vind dit prima vermaak, meer humor en toch actualiteiten en dit elke dag Dit roeleert boven BVD.
Leuk wijfie trouwens, nice smile
quote:Nou ga je gang dan.
Op woensdag 1 oktober 2003 09:06 schreef Strolie75 het volgende:
Ik sla nog liever een roestige spijker door mijn eikel dan vrijwillig naar die kwallen te kijken.
quote:dirty sanchez?
Op woensdag 1 oktober 2003 09:06 schreef Strolie75 het volgende:
Ik sla nog liever een roestige spijker door mijn eikel dan vrijwillig naar die kwallen te kijken.
quote:Tot nu toe tussen 230.000 en 330.000
Op woensdag 1 oktober 2003 22:42 schreef bbstreams het volgende:
hoe zijn de kijkcijfers eigenlijk ??
quote:En dat is naar verwachting of valt het tegen?
Op woensdag 1 oktober 2003 22:46 schreef Opie het volgende:
Tot nu toe tussen 230.000 en 330.000
Dolf ruled! Ik vond Cafe de Wereld wel grappig. Stemmetjes mogen soms wel ff beter. Balkenende is goed neergezet
VARA
quote:..........ik erger gezellig met je mee hoor....
Op donderdag 2 oktober 2003 11:41 schreef rubbereend het volgende:
ben k nou de enige die zich vreselijk ergert aan claudia, ze is niet grappig (vooral die beroerde grap aan het einde) dat interview met Cox was echt slecht, ze snapte dr de ballen nie van
quote:Inderdaad. Kopspijkers bijvoorbeeld is een zeer gering succes.
Op woensdag 1 oktober 2003 00:26 schreef Opie het volgende:
Maar de VARA wil weer zo'n mix creeren tussen informatieve troep en entertainment. Zoiets lukt gewoon niet.
quote:ach het was haar eerste keer presenteren, toch? Die grappen kwamen er inderdaad niet altijd even overtuigend uit.
Op donderdag 2 oktober 2003 11:41 schreef rubbereend het volgende:
ben k nou de enige die zich vreselijk ergert aan claudia
Claudia
Vara Laat is wat frisser, sneller en leuker.
quote:Neej dat denk ik niet ik vind BvD toch ook nog wel een leuk en goed programma hoor, heb ze altijd al leuk gevonden eigenlijk.
Op vrijdag 17 oktober 2003 15:56 schreef Echoes het volgende:
BvD is niet echt leuk meer. Vond het voorgaande jaren een topprogramma, maar de "magic" is er nu af.Vara Laat is wat frisser, sneller en leuker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |