Wat is dit voor topic!?
Dit is het officiele slowchat-topic voor alle bezoekers van Fok!s Muziekforum: MUZzers praten hier gezellig over koetjes, kalfjes, zin en onzin, spam en af en toe zelfs over muziek. Hoewel het topic inmiddels een groep vaste bezoekers heeft, is iedereen (nou ja, bijna iedereen) welkom om zijn gedachtenspinsels hier met de wereld te delen.
Veel plezier, en hou het gezellig.
Het Archief
Wat ooit begon als een grap (bedankt Diverse_Reality), is inmiddels uitgegroeid tot een volwaardige slowchat-reeks. Mocht je ooit behoefte hebben om het allemaal nog eens op je gemak na te lezen (moeilijk voor te stellen, maar goed..), dan kun je je wenden tot de volgende topics:
Dag seborik,
Dag vork, (de dag-reeks).
Dag Spinal Tap
Dag Eddie (muziek-slowchatreeks)
Dag John Zorn (muziek-slowchat voor gevorderden)
Dag Mick Jagger. (slowchattopic voor diehards)
Dag Nicko (slowchattopic)
quote:*noted. Ik ga mijn radicaal-linkse vrienden nu vertellen dat je het BPRC financieel steunt. Verwacht binnenkort dichtgelijmde sleutelgaten.
Op woensdag 1 oktober 2003 09:21 schreef Anthraxx het volgende:[..]
Die gozer is altijd dronken. Dus binnen een klein tijdsbestek zou het hier vol staan met Slowchat topics.
quote:Top, bespaart mij weer geld om het huis in de oude staat terug te brengen bij het verhuizen.
Op woensdag 1 oktober 2003 11:30 schreef Diverse_Reality het volgende:[..]
*noted. Ik ga mijn radicaal-linkse vrienden nu vertellen dat je het BPRC financieel steunt. Verwacht binnenkort dichtgelijmde sleutelgaten.
vanmorgen heb ik gedurende een half uur een goed gesprek gehad over verzekeringen. Brandverzekeringen, inboedelverzekeringen, gewasverzekeringen, levensverzekeringen (daar heb je zelf dus geen fuck aan), arbeidsongeschiktheidverzekeringen enzovoort. Nu zit ik de voorwaarden eens door te lezen (van cd-rom: de nieuwe tijd, net wat u zegt), maar ik ben niet verzekerd tegen neerstortende vliegtuigen en heteluchtballonnen, en ook niet tegen schade veroorzaakt door Russische tanks bij een invasie. En daar had ik eigenlijk wel een beetje op gerekend.
Vanavond zal ik de Jane-mp3 eens downloaden en beluisteren.
Het is vast niet zo genant als je zelf dacht, Jane.
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 11:12 schreef Zander het volgende:
Okee, hier is mijn poging:Wat is dit voor topic!?
Dit is het officiele slowchat-topic voor alle bezoekers van Fok!s Muziekforum: MUZzers praten hier gezellig over koetjes, kalfjes, zin en onzin, spam en af en toe zelfs over muziek. Hoewel het topic inmiddels een groep vaste bezoekers heeft, is iedereen (nou ja, bijna iedereen) welkom om zijn gedachtenspinsels hier met de wereld te delen.
Veel plezier, en hou het gezellig.
Het Archief
Wat ooit begon als een grap (bedankt Diverse_Reality), is inmiddels uitgegroeid tot een volwaardige slowchat-reeks. Mocht je ooit behoefte hebben om het allemaal nog eens op je gemak na te lezen (moeilijk voor te stellen, maar goed..), dan kun je je wenden tot de volgende topics:
Dag seborik,
Dag vork, (de dag-reeks).
Dag Spinal Tap
Dag Eddie (muziek-slowchatreeks)
Dag John Zorn (muziek-slowchat voor gevorderden)
Dag Mick Jagger. (slowchattopic voor diehards)
Dag Nicko (slowchattopic)
quote:Tot over 48 uur.
Op woensdag 1 oktober 2003 15:23 schreef dantes_inferno86 het volgende:[..]
Beter dan die van seborik
Ik heb het gelijk maar even aangepast.
quote:Je gaat 48 uur weg
Op woensdag 1 oktober 2003 16:23 schreef Seborik het volgende:[..]
Tot over 48 uur.
quote:Nee, jij.
Op woensdag 1 oktober 2003 16:27 schreef dantes_inferno86 het volgende:[..]
Je gaat 48 uur weg
Ben je al klaar voor de tour van Iced Earth volgend jaar?
Oh, en hallo Muziek!
Shit, da's nu al de derde keer dat dat gebeurt dan, als ik via hotmail op mijn werk wil mailen.
quote:Ja!
Op woensdag 1 oktober 2003 19:37 schreef Jane het volgende:
Sebbo, had je een leeg mailtje ontvangen?Shit, da's nu al de derde keer dat dat gebeurt dan, als ik via hotmail op mijn werk wil mailen.
Met alleen het kopje "Foei"
Was vast een mailtje voor Wodan.
quote:Ik bied 4 euro voor een IRL voornaam ruil
Op woensdag 1 oktober 2003 20:05 schreef Seborik het volgende:[..]
Ja!
Met alleen het kopje "Foei"
Was vast een mailtje voor Wodan.
Ik krijg vandaag weer een boel hartverscheurende, zoete en kleffe muziek voor me oren
groeten c.
quote:Veel plezier Liejannuh, en vergeet je paspoort niet.
Op donderdag 2 oktober 2003 09:18 schreef Liejannuh het volgende:
Bonjour Muziek!
Ik ga op vakantie!
Strekte met de muziek Calvobbes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |