quote:Berserker.
Op dinsdag 30 september 2003 17:35 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik voel me kut door Redguy en Berdinges.
On-topic: Nog steeds goed.
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 17:36 schreef Tiezzz het volgende:
goed..
quote:Wát hebben ze gedaan sinds ik uit #ftr was?
Op dinsdag 30 september 2003 17:35 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik voel me kut door Redguy en Berdinges.
quote:Zullen we de slowchat in dit topic enigszins proberen te beperken?
Op dinsdag 30 september 2003 17:49 schreef JeRa het volgende:[..]
Wát hebben ze gedaan sinds ik uit #ftr was?
Bij voorbaat dank.
Snap niet waarom ze ons niet gewoon gelukkig laat zijn.. snap best wel dat dat rot voor haar is.. maar ze kan niet werkelijk verwachten dat als het al 7 maand uit is.. dat wij daar dan echt nog steeds rekening mee gaan houden... het maakt mij boos en verdrietig en ronald ook
Dus hebben net allebei zitten huilen achter onze computers en ik voel me nu echt zwaar klote..
Ga straks naar Ronald en hoop dat we beetje kunnen praten..
quote:Hebben we het hier over de metafysische entiteit 'Ronald'?
Op dinsdag 30 september 2003 18:02 schreef diannetjhu het volgende:
Ben moe van het huilen..![]()
Snap niet waarom ze ons niet gewoon gelukkig laat zijn.. snap best wel dat dat rot voor haar is.. maar ze kan niet werkelijk verwachten dat als het al 7 maand uit is.. dat wij daar dan echt nog steeds rekening mee gaan houden... het maakt mij boos en verdrietig en ronald ook
![]()
Dus hebben net allebei zitten huilen achter onze computers en ik voel me nu echt zwaar klote..
Ga straks naar Ronald en hoop dat we beetje kunnen praten..
Ik voelde me zo lekker dat ik de woonkamer gerestyled heb Het ziet er erg gezellig en opgeruimd uit
Ik voel me verder wel goed, zolang ik niet aan bepaalde dingen denk is alles prima.
Dadelijk maar eens iets nuttigs doen, dan voel ik me daarna waarschijnlijk nog beter.
Gesprek ging niet zo goed.. krijg het gevoel dat ie helemaal niet wil dat het ophoud.. van haar kant af.
.. Hij laat liever niet merken dat ie gelukkig met MIJ is.. dan dat ie ruzie met HAAR krijgt...
Dat zegt wel genoeg of niet
Misschien ben ik dan wel degene die hem moet loslaten..
*zit er even helemaal doorheen*
quote:niet huilen beebje
Op dinsdag 30 september 2003 19:21 schreef diannetjhu het volgende:
*huilt alweer*Gesprek ging niet zo goed.. krijg het gevoel dat ie helemaal niet wil dat het ophoud.. van haar kant af.
.. Hij laat liever niet merken dat ie gelukkig met MIJ is.. dan dat ie ruzie met HAAR krijgt...Dat zegt wel genoeg of niet
![]()
![]()
Misschien ben ik dan wel degene die hem moet loslaten..*zit er even helemaal doorheen*
niet vergeten dat ie een jongetje is he... die laten niet zo snel merken dat ze gelukkig zijn met iemand of superveel van iemand houden... zeker niet tegenover iemand die ook heel veel voor ze betekend heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |