abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27598149
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 08:45 schreef Hare het volgende:

[..]

Wow! Erg strak dat je die box hebt! Hoe mooi is ie nou in het echt?

Ik heb hem zelf niet omdat ik veel losse edities van Ghibli films heb dus is het zonde nog eens alles dubbel te gaan bestellen.

En heb alle Ghibli's gezien, dus ook Laputa Wat idd een zeer mooie film is met een zeer mooie dvd uitgave:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het is ook mooi
Er zit een certificaat bij, ik kan zelf maar moeilijk geloven dat er slechts 2000 van zijn gemaakt

zitten 11 postkaarten bij
Deze box bevat de volgende films:
Nausicaa of the valley of the wind
Laputa : Castle in the sky
My neighbor Totoro (dit is echte nostalgie voor mij )
Kiki's delivery service
Only Yesterday
Porco-Rosso
Pom Poko
Whisper of the heart
Princess Mononoke
Spirited away
The cat returns

Ik vind het wel jammer dat Grave of the fireflies er niet tussen zit
  vrijdag 3 juni 2005 @ 10:48:59 #252
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_27600861
Cool topic dit! nog niet eerder gezien

Zelf volg ik al iets langer dan een Jaar naruto, ben sinds vorige week Bleach gaan kijken, zit nu op episode 30, erg cool moet ik zeggen

Ik heb trouwens nog niet het hele topic doorgelezen, maar Full Metal Alchemist is ook een aanrader
pi_27602800
Naruto vindt ik de laatste tijd wat minder worden....Jammer want ik vond het een van de beste anime series.
altijd offtopic...
pi_27603821
Ben ik dan de enige die series als Loveless, Tsubasa Chronicle, He is my master volgt? .

Loveless is , al moet je wel tegen een beetje shounen-ai kunnen. .
Ladies and Gentlemen, please stand back. The Doors will open in your direction.
  vrijdag 3 juni 2005 @ 12:15:04 #255
78498 classpc
I don't like change
pi_27603986
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 12:10 schreef Timmah het volgende:
Ben ik dan de enige die series als Loveless, Tsubasa Chronicle, He is my master volgt? .

He is my master volg ik ook.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_27604152
Futakoi Alternative is trouwens ook een dikke aanrader....Vooral als je het mierzoete Futakoi eerst hebt gezien. Tis een behoorlijke verandering in de toon van de series.
pi_27604635
He is my master volg ik ook, idd... Werd eerst gesubbed door Lunar, maar die hebben alleen de eerste aflevering gedaan... Nu volg ik de AnimeYuki subs.

En gisteravond ook de eerste eps van Basilisk ~ Kouga Ninpou Chou ~ opgehaald. Doet denken aan Ninja Scroll TV (wat een slecht iets is, want ik ben daar absoluut niet kapot van), maar hij krijgt een hoge score op animenfo, dus we zullen 'ns zien. Ik volg de Anime-Kraze fansubs.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_27604870
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 12:19 schreef Timmah het volgende:
Futakoi Alternative is trouwens ook een dikke aanrader....Vooral als je het mierzoete Futakoi eerst hebt gezien. Tis een behoorlijke verandering in de toon van de series.
Futakoi Alternative wordt wel meer gewaardeerd dan Futakoi, als ik zo 'ns rondkijk.

Heeft ook een andere regisseur en andere scriptschrijvers. Regisseur is vrij onbekend en heeft (voor zover ik kan vinden) alleen als regisseur gewerkt voor de opening van Texhnolyze (TV) en de eerste aflevering van Paranoid Agent.

Moet je Futakoi gezien hebben om Furakoi Alternative te kunnen waarderen?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_27605506
Kijkt er iemand Tenjo Tenge?

Ik zag de eerste 4 afleveringen op de animecon, en ben quite hooked ! Het is gewoon alles tegelijk! Van ecchi tot angst, tzit er allemaal in. Zeker een aanrader, vooral als je even geen zin hebt in van die 'diepe' series als Texhnolized of RahXephon.

(beetje Ikitousen, maar dan NET iets minder melig )
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
  vrijdag 3 juni 2005 @ 21:39:22 #260
51748 H4ze
wait...what?
pi_27620756
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 12:10 schreef Timmah het volgende:

Is Tsubasa Chronicle wat? Ik zie die daar vaak genoeg afleveringen van op 't net staan...
*BURP*
pi_27622530
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 12:42 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Moet je Futakoi gezien hebben om Furakoi Alternative te kunnen waarderen?
Nope, ik denk dat het verhaal op zich best te volgen is. Als je de eerste serie hebt gezien weet je natuurlijk wel wat je moet verwachten qua karakters enzo, maar dat hoeft geen probleem te zijn. Andere omstandigheden, ander verhaal. Het staat gewoon los. .
pi_27622655
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 21:39 schreef H4ze het volgende:

[..]

Is Tsubasa Chronicle wat? Ik zie die daar vaak genoeg afleveringen van op 't net staan...
Ik vind het wel aardig, maar de manga doet het een stuk beter bij mij. Tis een serie van CLAMP, wat meestal wel garant staat voor goede series IMO. Tsubasa is een serie met heel veel cross-overs met andere series. Karakters uit bijvoorbeeld Chobits en Card Captor Sakura komen weer langs in een andere rol, omdat het zich afspeelt in paralelle universums. Erg leuk. De manga is supermooi getekend ook.

pi_27636413
Net zes afleveringen van Kiddy Grade op dvd gekeken.
Leuke fan-service hebben zeerin verwerkt .
なんだっけ
  dinsdag 7 juni 2005 @ 01:23:01 #264
51748 H4ze
wait...what?
pi_27696963
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 22:41 schreef Timmah het volgende:

[..]

Ik vind het wel aardig, maar de manga doet het een stuk beter bij mij. Tis een serie van CLAMP, wat meestal wel garant staat voor goede series IMO. Tsubasa is een serie met heel veel cross-overs met andere series. Karakters uit bijvoorbeeld Chobits en Card Captor Sakura komen weer langs in een andere rol, omdat het zich afspeelt in paralelle universums. Erg leuk. De manga is supermooi getekend ook.

[afbeelding]
Ik heb zojuist de eerste 4 afleveringen gecheckt. Het verhaal is best interessant en kan ook nog erg mooi gaan worden denk ik. Ik ga 'm wel volgen
*BURP*
pi_27699971
Van de week gekeken:

Kaze no tani no Naushika, ook wel bekend als Naausica in the valley of the wind.

Semi-ontroerend verhaal over een prinses die heel graag wil dat alle wezens op de aardbol in vrede kunnen leven. Helaas denken zowel grote insekten als verschillende volkeren over gewelddadige oplossingen.

Een mooi meesterwerkje van Ghibli
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_27714960
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 09:41 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Van de week gekeken:

[afbeelding]

Een mooi meesterwerkje van Ghibli
Zekers mooi werkje, maar dat kunnen we van alle titels van Ghibli spreken.
Dat is het mooie van anime. Je kan laten zien wat niet in een normale film-productie kan.

なんだっけ
pi_27715190
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 09:41 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Van de week gekeken:
hotlinken wordt niet toegestaan. (druk maar 'ns op CRTL+F5)
pi_27733086
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 17:39 schreef Jordy-B het volgende:

hotlinken wordt niet toegestaan. (druk maar 'ns op CRTL+F5)
Hm, dan doet ie het wel, dan weer niet.
Ik denk dat ik plaatjes voortaan maar achterwege laat
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_27733197
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 17:31 schreef Crashcat het volgende:

Zekers mooi werkje, maar dat kunnen we van alle titels van Ghibli spreken.
Nou vind ik niet alle films van ze even denderend. Totoro vond ik retetraag, ben erbij in slaap gevallen. Kiki's Delivery Service was geinig, maar veels te kort.

Ns kijken wat ze nog meer in petto hebben:

Disk 1: Nausicaa (1984) & Only Yesterday (1991)
Disk 2: Whisper of the heart (1995) & Mononoke Hime (1997)
Disk 3: Totoro (1988) & Ponpoco (1994)
Disk 4: Porco - Rosso (1992) & Laputa (1986)
Disk 5: Tombstone of Fireflies (1988) & Kiki's Delivery Service (1989)
Disk 6: Ocean Waves (1993) & On Your Mark Music Video (1995)
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_27738601
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 09:48 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

Hm, dan doet ie het wel, dan weer niet.
Ik denk dat ik plaatjes voortaan maar achterwege laat
't kan wel, maar dan moet je ze even op eigen webspace zetten. (bijvoorbeeld de ruimte die je van je provider hebt gekregen)

Gister Steamboy gezien... wauw.

lekker vlot en spannend plot en grafische kwaliteit die je van je stoel doet sodemieteren (en dan heb ik het niet eens over "mind blowing"-special effects). Alleen al de ontwerpen van de voertuigen en machines laten je de hele tijd "wauw" zeggen...

Geweldige film, die het absoluut waard is om vergeleken te worden met 't eerdere meesterwerk van de regisseur: Akira.

[ Bericht 1% gewijzigd door Jordy-B op 08-06-2005 13:36:50 ]
  woensdag 8 juni 2005 @ 13:29:15 #271
78498 classpc
I don't like change
pi_27739464
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:06 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

't kan wel, maar dan moet je ze even op eigen webspace zetten. (bijvoorbeeld de ruimte die je van je provider hebt gekregen)

lekker vlot en spannend plot en grafische kwaliteit die je van je stoel doet sodemieteren (en dan heb ik het niet eens over "mind blowing"-special effects). Alleen al de ontwerpen van de voertuigen en machines laten je de hele tijd "wauw" zeggen...

Geweldige film, die het absoluut waard is om vergeleken te worden met 't eerdere meesterwerk van de regisseur, Akira.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er zeer goed uit
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:39:52 #272
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_27741850
quote:

[..]

Geweldige film, die het absoluut waard is om vergeleken te worden met 't eerdere meesterwerk van de regisseur: Akira.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Damn, zoveel mooie anime...
The Internets, I needs it..
  woensdag 8 juni 2005 @ 20:09:49 #273
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_27753104
Eergisteren de Japanse versie van de dvd van Grave Of The Fireflies besteld bij yesasia, tijdelijk in prijs verlaagd. hint .
Ben benieuwd naar de film
pi_27753291
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 20:09 schreef Timo20 het volgende:

Eergisteren de Japanse versie van de dvd van Grave Of The Fireflies besteld bij yesasia, tijdelijk in prijs verlaagd. hint .

Ben benieuwd naar de film
'k heb em net gekeken:

in-druk-wekkend
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_27753431
quote:

[..]

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die ken ik niet
ik dacht dat Howl's moving castle (of was het floating) de nieuwste was van ghibli
  woensdag 8 juni 2005 @ 20:30:56 #276
4180 Hare
Come fly with me!
pi_27753713
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 20:22 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

Die ken ik niet
ik dacht dat Howl's moving castle (of was het floating) de nieuwste was van ghibli
Ehm....

...dat is ook de nieuwste.

Akira heeft niks van doen met studio Ghibli.
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
  woensdag 8 juni 2005 @ 20:32:26 #277
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_27753767
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 20:30 schreef Hare het volgende:

[..]

Ehm....

...dat is ook de nieuwste.

Akira heeft niks van doen met studio Ghibli.
dan heeft ie toch gelijk??

pi_27753926
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 20:32 schreef Timo20 het volgende:

[..]

dan heeft ie toch gelijk??

Niet gezien dat het van de makers van Akira zijn
  woensdag 8 juni 2005 @ 23:18:41 #279
122170 ImmovableMind
Beat your mind
pi_27760391
Check de trailer van Karas, een nieuwe Anime serie die er aan gaat komen!

Hij is op verschillende fansubs te downen.

Van de nieuwe series vind ik Speed Grapher erg goed en Basilisk is echt mijn ding

Greetz Timo!
Wie met niets tevreden is, bezit alles.
pi_27768679
Gisteren een gedeelte van Porco Rosso gezien, vind em nog niet zo slecht
  donderdag 9 juni 2005 @ 11:26:56 #281
120876 armpitje_
Pron Pron Pron
pi_27768877
ik heb nog een aanrader; "Monster" een soort thriller (serie) over een Japanse dokter die in een Duits ziekenhuis gaat werken.
pi_27768997
Gisteren Steamboy op het label Anime Essentials gekocht!
  donderdag 9 juni 2005 @ 12:01:14 #283
78498 classpc
I don't like change
pi_27769845
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 11:30 schreef PDOA het volgende:
Gisteren Steamboy op het label Anime Essentials gekocht!
Hoe duur was ie?
pi_27777485
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 12:01 schreef classpc het volgende:

[..]

Hoe duur was ie?
19.99 euri voor een double-disc met trading cards en boekje. Ik heb 'm gewoon bij de FRS gekocht.
pi_27777826
Serieus? Wordt hij niet eens in de bios gebracht?

(Ik heb uiteraard 'n fansub gezien... Met Spirited Away had ik 'm zo bijna 'n jaar eerder gezien dan 'ie in Nederland in de bios kwam)
pi_27784418
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 16:09 schreef Jordy-B het volgende:

(Ik heb uiteraard 'n fansub gezien... Met Spirited Away had ik 'm zo bijna 'n jaar eerder gezien dan 'ie in Nederland in de bios kwam)
Otomo is moeilijker te begrijpen dan Gihbli waarschijnlijk. Had 'm ook wel in de (betere) bios willen zien, maar ja... Die Anime Essentials is trouwens een puik label, vorige special releases betroffen: Memories, Metropolis, Tokyo Godfathers, en Cowboy Bepop: Knocking On Heaven's Door.

pi_27784785
Otomo is niet moeilijker te begrijpen dan Ghibli, hoor

Akira was een lastig verhaal, maar dat was wel een Science Fiction, en het was geen afgerond verhaal (de geschiedenis van Akira zelf is in het begin van de film niet bekend). Maar bij Steamboy valt niets niet te begrijpen. Het begin is snel duidelijk, gevolgen van het verleden zijn snel duidelijk en hoewel de hoofdpersoon een lastige keus moet maken tussen twee partijen, is dit absoluut niet lastig te volgen voor de kijker. De film heeft ook een erg Westers tempo. (erg vlot...)

Steamboy is veel toegankelijker dan Princess Mononoke of Spirited Away.
  donderdag 9 juni 2005 @ 23:13:40 #288
79184 Pheox
Drugs & Alcohol!
pi_27791086
DVD:

Akira
Streetfighter Alpha Zero
Streetfighter 2
Naruto The Movie
Narurto Epasode 1 t/m 119

Op pc:

Samurai X
Ninja Scroll
Ghost In The Shell
Ghost In The Shell 2

CD:

Dragonball Z Movie 1 t/m 12 + Lost movie :p
Dragonball Z Spelcial: History Of Trunks
Dragonball Z Special: Bardock Story
Dragonball Z Special: geen idee welke het is.. kan de titel niet lezen (is japans geschreven ofzow) maar is meet een klein ventje (Gottem geloof ik) die damn veel op Goku lijkt
Dragonball GT Epasode 1 t/m 24
En heb nog wat ergens liggen.. maar ben te lui om te zoeken
I Dont Do Drugs!!! Drugs Do Me!!
pi_27791122
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 23:13 schreef Pheox het volgende:
-knip-
boeiend.

(naja... dat onderste lijstje is wel grappig)
  vrijdag 10 juni 2005 @ 01:47:30 #290
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_27794258
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 16:09 schreef Jordy-B het volgende:
Ik ga hem zaterdag in de bioscoop kijken.
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
  vrijdag 10 juni 2005 @ 08:49:13 #291
122170 ImmovableMind
Beat your mind
pi_27796028
In welke stad is dat?
Wie met niets tevreden is, bezit alles.
pi_27796362
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 16:00 schreef PDOA het volgende:

19.99 euri voor een double-disc met trading cards en boekje. Ik heb 'm gewoon bij de FRS gekocht.
Note to self: Naar de FRS!
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_27798597
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 01:47 schreef victorinox het volgende:

[..]

Ik ga hem zaterdag in de bioscoop kijken.
Thuisbioscoop zeker?
pi_27798611
ik ga morgen ook steamboy kijken....
pi_27798630
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 10:42 schreef PDOA het volgende:

[..]

Thuisbioscoop zeker?
Hij draait op het AFFF
pi_27798736
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 10:43 schreef linebear het volgende:

[..]

Hij draait op het AFFF
En dat is?
pi_27798838
Amsterdam Fantastic Film Festival
pi_27799412
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 09:06 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

Note to self: Naar de FRS!
Wedden dan ik hem eerder heb?
pi_27801364
Hier staat wat over Anime essentials en de releases:

http://www.filmvisie.nl/nieuws/2004/animeessentials.html
  vrijdag 10 juni 2005 @ 21:38:00 #300
51748 H4ze
wait...what?
pi_27818712
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 23:18 schreef ImmovableMind het volgende:
Check de trailer van Karas, een nieuwe Anime serie die er aan gaat komen!
Ik zie de eerste episode ervan nu online staan @ animesuki. Zal eerst ff de trailer bekijken

AnimeKraze heeft Basilisk al gedropt:
quote:
Basilisk is dropped.

Per request of Funimation, Basilisk has been dropped as an Anime-Kraze
project. If you have an fserv in #anime-kraze, please make sure you remove any Basilisk episodes. The Basilisk torrents will be going down and the files will be removed from the bots shortly.
Mja, ff hopen dat Inuyasha 4ever Fansubs & Katana-Fansubs wel door blijven gaan
*BURP*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')