Het is ook mooiquote:Op woensdag 25 mei 2005 08:45 schreef Hare het volgende:
[..]
Wow! Erg strak dat je die box hebt! Hoe mooi is ie nou in het echt?
Ik heb hem zelf niet omdat ik veel losse edities van Ghibli films heb dus is het zonde nog eens alles dubbel te gaan bestellen.
En heb alle Ghibli's gezien, dus ook LaputaWat idd een zeer mooie film is met een zeer mooie dvd uitgave:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
He is my master volg ik ook.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:10 schreef Timmah het volgende:
Ben ik dan de enige die series als Loveless, Tsubasa Chronicle, He is my master volgt?.
Loveless is, al moet je wel tegen een beetje shounen-ai kunnen.
.
Futakoi Alternative wordt wel meer gewaardeerd dan Futakoi, als ik zo 'ns rondkijk.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:19 schreef Timmah het volgende:
Futakoi Alternative is trouwens ook een dikke aanrader....Vooral als je het mierzoete Futakoi eerst hebt gezien. Tis een behoorlijke verandering in de toon van de series.
Is Tsubasa Chronicle wat? Ik zie die daar vaak genoeg afleveringen van op 't net staan...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:10 schreef Timmah het volgende:
Ben ik dan de enige die series als Loveless, Tsubasa Chronicle, He is my master volgt?.
Loveless is, al moet je wel tegen een beetje shounen-ai kunnen.
.
Nope, ik denk dat het verhaal op zich best te volgen is. Als je de eerste serie hebt gezien weet je natuurlijk wel wat je moet verwachten qua karakters enzo, maar dat hoeft geen probleem te zijn. Andere omstandigheden, ander verhaal. Het staat gewoon los.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:42 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Moet je Futakoi gezien hebben om Furakoi Alternative te kunnen waarderen?
Ik vind het wel aardig, maar de manga doet het een stuk beter bij mij. Tis een serie van CLAMP, wat meestal wel garant staat voor goede series IMO. Tsubasa is een serie met heel veel cross-overs met andere series. Karakters uit bijvoorbeeld Chobits en Card Captor Sakura komen weer langs in een andere rol, omdat het zich afspeelt in paralelle universums. Erg leuk. De manga is supermooi getekend ook.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:39 schreef H4ze het volgende:
[..]
Is Tsubasa Chronicle wat? Ik zie die daar vaak genoeg afleveringen van op 't net staan...
Ik heb zojuist de eerste 4 afleveringen gecheckt. Het verhaal is best interessant en kan ook nog erg mooi gaan worden denk ik. Ik ga 'm wel volgenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:41 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik vind het wel aardig, maar de manga doet het een stuk beter bij mij. Tis een serie van CLAMP, wat meestal wel garant staat voor goede series IMO. Tsubasa is een serie met heel veel cross-overs met andere series. Karakters uit bijvoorbeeld Chobits en Card Captor Sakura komen weer langs in een andere rol, omdat het zich afspeelt in paralelle universums. Erg leuk. De manga is supermooi getekend ook.
[afbeelding]
Zekers mooi werkje, maar dat kunnen we van alle titels van Ghibli spreken.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:41 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Van de week gekeken:
[afbeelding]
Een mooi meesterwerkje van Ghibli
hotlinken wordt niet toegestaan. (druk maar 'ns op CRTL+F5)quote:
Hm, dan doet ie het wel, dan weer niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:39 schreef Jordy-B het volgende:
hotlinken wordt niet toegestaan. (druk maar 'ns op CRTL+F5)
Nou vind ik niet alle films van ze even denderend. Totoro vond ik retetraag, ben erbij in slaap gevallen. Kiki's Delivery Service was geinig, maar veels te kort.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:31 schreef Crashcat het volgende:
Zekers mooi werkje, maar dat kunnen we van alle titels van Ghibli spreken.
't kan wel, maar dan moet je ze even op eigen webspace zetten. (bijvoorbeeld de ruimte die je van je provider hebt gekregen)quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:48 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Hm, dan doet ie het wel, dan weer niet.
Ik denk dat ik plaatjes voortaan maar achterwege laat![]()
Ziet er zeer goed uitquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:06 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
't kan wel, maar dan moet je ze even op eigen webspace zetten. (bijvoorbeeld de ruimte die je van je provider hebt gekregen)
Gister Steamboy gezien... wauw.
lekker vlot en spannend plot en grafische kwaliteit die je van je stoel doet sodemieteren (en dan heb ik het niet eens over "mind blowing"-special effects). Alleen al de ontwerpen van de voertuigen en machines laten je de hele tijd "wauw" zeggen...
Geweldige film, die het absoluut waard is om vergeleken te worden met 't eerdere meesterwerk van de regisseur, Akira.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Damn, zoveel mooie anime...quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:06 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
't kan wel, maar dan moet je ze even op eigen webspace zetten. (bijvoorbeeld de ruimte die je van je provider hebt gekregen)
lekker vlot en spannend plot en grafische kwaliteit die je van je stoel doet sodemieteren (en dan heb ik het niet eens over "mind blowing"-special effects). Alleen al de ontwerpen van de voertuigen en machines laten je de hele tijd "wauw" zeggen...
Geweldige film, die het absoluut waard is om vergeleken te worden met 't eerdere meesterwerk van de regisseur: Akira.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
'k heb em net gekeken:quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:09 schreef Timo20 het volgende:
Eergisteren de Japanse versie van de dvd van Grave Of The Fireflies besteld bij yesasia, tijdelijk in prijs verlaagd. hint.
Ben benieuwd naar de film
Die ken ik nietquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:06 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Geweldige film, die het absoluut waard is om vergeleken te worden met 't eerdere meesterwerk van de regisseur: Akira.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ehm....quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:22 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Die ken ik niet
ik dacht dat Howl's moving castle (of was het floating) de nieuwste was van ghibli
dan heeft ie toch gelijk??quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:30 schreef Hare het volgende:
[..]
Ehm....
...dat is ook de nieuwste.
Akira heeft niks van doen met studio Ghibli.
Hoe duur was ie?quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:30 schreef PDOA het volgende:
Gisteren Steamboy op het label Anime Essentials gekocht!
19.99 euri voor een double-disc met trading cards en boekje. Ik heb 'm gewoon bij de FRS gekocht.quote:
Otomo is moeilijker te begrijpen dan Gihbli waarschijnlijk. Had 'm ook wel in de (betere) bios willen zien, maar ja... Die Anime Essentials is trouwens een puik label, vorige special releases betroffen: Memories, Metropolis, Tokyo Godfathers, en Cowboy Bepop: Knocking On Heaven's Door.quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:09 schreef Jordy-B het volgende:
Serieus? Wordt hij niet eens in de bios gebracht?
(Ik heb uiteraard 'n fansub gezien... Met Spirited Away had ik 'm zo bijna 'n jaar eerder gezien dan 'ie in Nederland in de bios kwam)
boeiend.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:13 schreef Pheox het volgende:
-knip-
Ik ga hem zaterdag in de bioscoop kijken.quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:09 schreef Jordy-B het volgende:
Serieus? Wordt hij niet eens in de bios gebracht?
Note to self: Naar de FRS!quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:00 schreef PDOA het volgende:
19.99 euri voor een double-disc met trading cards en boekje. Ik heb 'm gewoon bij de FRS gekocht.
Thuisbioscoop zeker?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 01:47 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ik ga hem zaterdag in de bioscoop kijken.
Ik zie de eerste episode ervan nu online staan @ animesuki. Zal eerst ff de trailer bekijkenquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:18 schreef ImmovableMind het volgende:
Check de trailer van Karas, een nieuwe Anime serie die er aan gaat komen!
Mja, ff hopen dat Inuyasha 4ever Fansubs & Katana-Fansubs wel door blijven gaanquote:Basilisk is dropped.
Per request of Funimation, Basilisk has been dropped as an Anime-Kraze
project. If you have an fserv in #anime-kraze, please make sure you remove any Basilisk episodes. The Basilisk torrents will be going down and the files will be removed from the bots shortly.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |