Ehm....quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:22 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Die ken ik niet
ik dacht dat Howl's moving castle (of was het floating) de nieuwste was van ghibli
dan heeft ie toch gelijk??quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:30 schreef Hare het volgende:
[..]
Ehm....
...dat is ook de nieuwste.
Akira heeft niks van doen met studio Ghibli.
Hoe duur was ie?quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:30 schreef PDOA het volgende:
Gisteren Steamboy op het label Anime Essentials gekocht!
19.99 euri voor een double-disc met trading cards en boekje. Ik heb 'm gewoon bij de FRS gekocht.quote:
Otomo is moeilijker te begrijpen dan Gihbli waarschijnlijk. Had 'm ook wel in de (betere) bios willen zien, maar ja... Die Anime Essentials is trouwens een puik label, vorige special releases betroffen: Memories, Metropolis, Tokyo Godfathers, en Cowboy Bepop: Knocking On Heaven's Door.quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:09 schreef Jordy-B het volgende:
Serieus? Wordt hij niet eens in de bios gebracht?
(Ik heb uiteraard 'n fansub gezien... Met Spirited Away had ik 'm zo bijna 'n jaar eerder gezien dan 'ie in Nederland in de bios kwam)
boeiend.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:13 schreef Pheox het volgende:
-knip-
Ik ga hem zaterdag in de bioscoop kijken.quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:09 schreef Jordy-B het volgende:
Serieus? Wordt hij niet eens in de bios gebracht?
Note to self: Naar de FRS!quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:00 schreef PDOA het volgende:
19.99 euri voor een double-disc met trading cards en boekje. Ik heb 'm gewoon bij de FRS gekocht.
Thuisbioscoop zeker?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 01:47 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ik ga hem zaterdag in de bioscoop kijken.
Ik zie de eerste episode ervan nu online staan @ animesuki. Zal eerst ff de trailer bekijkenquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:18 schreef ImmovableMind het volgende:
Check de trailer van Karas, een nieuwe Anime serie die er aan gaat komen!
Mja, ff hopen dat Inuyasha 4ever Fansubs & Katana-Fansubs wel door blijven gaanquote:Basilisk is dropped.
Per request of Funimation, Basilisk has been dropped as an Anime-Kraze
project. If you have an fserv in #anime-kraze, please make sure you remove any Basilisk episodes. The Basilisk torrents will be going down and the files will be removed from the bots shortly.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |