Ik wil hier toch nog ff op terugkomen....hoezo zou Lunar weten hoeveel episodes Bleach gaat krijgen?quote:Op zondag 10 april 2005 21:20 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Forum van LunarAnime (een van de fansubbers die bleach doen)
er komt trouwens ook een film van.
wellicht dat het gewoon na te vragen was (of gewoon op de site stond) bij de de mensen achter de serie (Studio Pierrot) of bij TV Tokyo...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:58 schreef H4ze het volgende:
[..]
Ik wil hier toch nog ff op terugkomen....hoezo zou Lunar weten hoeveel episodes Bleach gaat krijgen?Ze zijn alleen maar fansubbers..en niet de makers van de serie ofzo toch. Of hebben ze goeie contacten met de makers ofzo
De special edition of de gewone versie?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:21 schreef Timo20 het volgende:
Gisteren Spirited Away binnen gekregen op dvd. Erg benieuwd, heb m nog niet gezien![]()
![]()
Morgen kijken als t goed is
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:42 schreef ASSpirine het volgende:
[afbeelding]
van mij
Nausicaa is bekend, maar kennen jullie ook laputa: Castle in the sky?
Ik vind het muziek gewoon fantastisch dat erin voorkomt
ook verhaal is leuk
Tri Gun (wordt later pas een beetje duister, maar is gewoon UBER!)quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:19 schreef DirtyCutFreak het volgende:
Ik hou van een beetje duistere anime's (dus zeker geen love hina crap)
de volgende series heb ik al.
Serial Expiriments Lain![]()
Gunslinger Girl
Gungrave
Hellsing.
Kunnen jullie mij nog meer aanraden?
Ik zal er even wat van downloaden!quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:21 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Tri Gun (wordt later pas een beetje duister, maar is gewoon UBER!)
Cowboy Bebop (niet de film, de serie)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |