abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 maart 2005 @ 20:42:14 #201
46960 StefanP
polemicist
pi_25619012
Gisteren de nieuwe dvd van Nausicaa bekeken, man hij is goed! Veeel beter dan de verknipte VHS. Nu is het verhaal pas echt duidelijk.

Topfilm!
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_25619043
Had gisteren Lady Death gezien. Was wel grappig.
  zondag 20 maart 2005 @ 21:56:30 #203
58816 sleepflower
Missing pieces of sleep.
pi_25621057
Ik heb vandaag Kaze no Tani no Nausicaa gezien, voor de tweede keer. Heb hem ooit eens op een animecon gezien, kon me wel herinneren dat het een ontzettend mooi verhaal was. Dat heb ik me dus goed herinnerd.
  woensdag 6 april 2005 @ 13:35:43 #204
51748 H4ze
wait...what?
pi_26022079
Iemand hier .hack//sign gezien? Ik heb vandaag de laatste paar eps gekeken....grote teleurstelling op 't einde hoor Het begin was sowieso al ff doorbijten, maar daarna vond ik 't best leuk worden en was benieuwd naar hoe 't zou aflopen. En toen werd ik dus ff gigantisch teleurgesteld op het einde...best wack.
*BURP*
  donderdag 7 april 2005 @ 16:04:50 #205
78498 classpc
I don't like change
pi_26050234
Nog steeds bezig met Bleach. Ik zal zo weer ff de nieuwe aflevering downloaden.

Ik ben vor de lol ook nog bezig met Prince of Tennis. En tot mijn verbazing is het ook nog best een goeie serie.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_26122097
hack/sign is ook een kut anime

zit nu aan ''those who hunt elves'' verslaafd te raken... geniale humor!
pi_26125804
quote:
Op donderdag 7 april 2005 16:04 schreef classpc het volgende:
Nog steeds bezig met Bleach. Ik zal zo weer ff de nieuwe aflevering downloaden.
Die serie krijgt verdorie 52 (!) afleveringen...

Ik vind series van 26 afleveringen al lang zat, eigenlijk.

Zelf wacht ik op Sousei no Aquarion. Een mecha-serie. Wordt gesubbed door Aone in samenwerking met animekingdom. Eerste deel is uit (maar kan je alleen vinden als je zoekt op het forum van animekingdom, doordat aone's site plat ligt.)

[ Bericht 11% gewijzigd door Jordy-B op 10-04-2005 17:41:41 ]
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zondag 10 april 2005 @ 20:20:36 #208
51748 H4ze
wait...what?
pi_26130757
quote:
Op zondag 10 april 2005 17:11 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Die serie krijgt verdorie 52 (!) afleveringen...

Ik vind series van 26 afleveringen al lang zat, eigenlijk.

Zelf wacht ik op Sousei no Aquarion. Een mecha-serie. Wordt gesubbed door Aone in samenwerking met animekingdom. Eerste deel is uit (maar kan je alleen vinden als je zoekt op het forum van animekingdom, doordat aone's site plat ligt.)
52? Hmm....nog een half jaartje bleach dus. Waar heb je die info trouwens vandaan?
*BURP*
pi_26132366
quote:
Op zondag 10 april 2005 20:20 schreef H4ze het volgende:

[..]

52? Hmm....nog een half jaartje bleach dus. Waar heb je die info trouwens vandaan?
Forum van LunarAnime (een van de fansubbers die bleach doen)

er komt trouwens ook een film van.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_26134579
quote:
Op zondag 10 april 2005 17:11 schreef Jordy-B het volgende:
Eerste episode gezien... Wauw.

Er staat een geweldig team achter de serie.
Regisseur is Kawamori Shoji (Vision of Escaflowne, Earth girl Arjuna, Macross Zero en designer op Blue Submarine No. 6 en Ghost in the Shell)
Het mechanical design door Takakura Takeshi (Appleseed, the movie)
Muziek van Yoko Kanno (Cowboy Bebop, Vision of Escaflowne, Earth Girl Arjuna, Ghost in the Shell - Standalone Complex, Wolf's Rain)

Animatie, special effects, muziek, etc... Allemaal goed. Viel me alleen op dat de CGI-eenheden een wat andere framerate hebben dan de animatie, iets wat je heel vaak ziet.

Alleen duurt het even (langer dan deze episode) voordat het verhaal duidelijk is, vrees ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')