quote:
Op maandag 29 september 2003 22:37 schreef speknek het volgende:[..]
Onzin!
. (bop bop)
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 00:47 schreef speknek het volgende:
En een filmpje van jezelf? Zeg bukkake?
Kan dat wel?
quote:Ai,
Op maandag 29 september 2003 21:07 schreef Kozzmic het volgende:
Sidekick sjun SCH silvermane sizzler !!Maak er wat van!
Heee heel veel succes sizzler.
quote:Een grapje neem ik aan
Op dinsdag 30 september 2003 00:44 schreef Lithion het volgende:
Weer zo'n extreem linkse kraker!![]()
.
quote:kijk op zich snap ik dat toch echt niet
Op dinsdag 30 september 2003 10:07 schreef The_Duce het volgende:
Fijn dat we sizzler hebben (eindelijk wat rechts). Veel suc6 en maak er wat moois van
quote:Sizzler is in de eerste plaats om zijn kwaliteiten uitgekozen. Voor mij staat voorop dat ik met iemand wil samenwerken die objectief is, oog heeft voor nuance en respect voor users met een andere mening.
Op dinsdag 30 september 2003 10:24 schreef du_ke het volgende:[..]
kijk op zich snap ik dat toch echt niet
. Het gaat om iemands kwaliteiten (die Sizzler zeker bezit). En toch niet om iemands politieke overtuiging?
Trouwens, ik schijn dan een mod te zijn met een (centrum-)linkse voorkeur, maar blijkt dat zo uit mijn modereren? Ik merk overigens bij mezelf dat ik me soms eerder erger aan ongenuanceerd geblaat en gebash van 'links', terwijl ik soms bij 'rechts' zoiets heb van 'ach, la-maar'.
quote:heeft SCH gesolliciteerd?
Op maandag 29 september 2003 21:07 schreef Kozzmic het volgende:
Sidekick sjun SCH silvermane sizzler !!Maak er wat van!
quote:Links/rechts is natuurlijk subjectief...
Op dinsdag 30 september 2003 10:26 schreef Strolie75 het volgende:
Zegt me niks, is hij rechts?
Hij is lid van de JOVD, is dat rechts genoeg naar jouw smaak??
Wat ik daarvan belangrijk vind is vooral het feit dat hij zelf politiek actief is, en zich dus ook aantoonbaar interesseert voor nationale politiek en politieke processen.
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 10:33 schreef Kozzmic het volgende:Hij is lid van de JOVD, is dat rechts genoeg naar jouw smaak??
quote:Uit het modereren merk je dat echt niet (als het goed is, het valt mij iig niet echt op).
Op dinsdag 30 september 2003 10:31 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Sizzler is in de eerste plaats om zijn kwaliteiten uitgekozen. Voor mij staat voorop dat ik met iemand wil samenwerken die objectief is, oog heeft voor nuance en respect voor users met een andere mening.
Trouwens, ik schijn dan een mod te zijn met een (centrum-)linkse voorkeur, maar blijkt dat zo uit mijn modereren? Ik merk overigens bij mezelf dat ik me soms eerder erger aan ongenuanceerd geblaat en gebash van 'links', terwijl ik soms bij 'rechts' zoiets heb van 'ach, la-maar'.
[Dit bericht is gewijzigd door du_ke op 30-09-2003 10:37]
quote:Er is geen echte sollicitatieronde geweest. Ik heb via het politieke slowchattopic meningen gepeild van een aantal vaste users, en daaruit bleek dat van de users die ik als mogelijke mods zag sizzler en Sidekick interesse hadden. Na wikken en wegen is de keuze op sizzler gevallen.
Op dinsdag 30 september 2003 10:32 schreef MikeyMo het volgende:[..]
heeft SCH gesolliciteerd?
Het doorstrepen van een aantal users slaat op een opmerking van mij dat de username van de nieuwe mod met een s begint. Wat leidde tot speculaties van SCH tot SilverMane!
quote:Ik heb nooit gespeculeerd
Op dinsdag 30 september 2003 10:37 schreef Kozzmic het volgende:
Het doorstrepen van een aantal users slaat op een opmerking van mij dat de username van de nieuwe mod met een s begint. Wat leidde tot speculaties van SCH tot SilverMane!
Sidekick: de Kofokker onder de Fokker's
quote:Volgens mij omdat Sidekick overdag weinig tijd heeft. Staat wel ergens in dit topic. Of in de Slowchat.
Op dinsdag 30 september 2003 10:49 schreef The_Duce het volgende:
Kozzmic, waarom is eigenlijk de keus gevallen op sizzler. Als ik op het forum ben, zie ik daar 2 users die prominent aanwezig zijn en ook altijd een reactie, etc. plaatsen op een post: sidekick en kozzmic. In Sizzler heb ik ook veel vertrouwen hoormaar toch begrijp ik niet dat sidekick het niet is geworden.
Sidekick: de Kofokker onder de Fokker's
quote:Zit wat in
Op dinsdag 30 september 2003 10:51 schreef du_ke het volgende:[..]
Volgens mij omdat Sidekick overdag weinig tijd heeft. Staat wel ergens in dit topic. Of in de Slowchat.
quote:Linkse pseudo-intellectueel
Op dinsdag 30 september 2003 10:37 schreef du_ke het volgende:
Ach en Kozzmic dat rechtse tuig weet gewoon niet beter.
quote:Nee, dat linkse tuig van groenfront en dierenbevrijdingsfront is lekker te noemen...
Op dinsdag 30 september 2003 10:37 schreef du_ke het volgende:[..]
Uit het modereren merk je dat echt niet (als het goed is, het valt mij iig niet echt op).
Ach en Kozzmic dat rechtse tuig weet gewoon niet beter.
quote:Pseudo idd
Op dinsdag 30 september 2003 10:57 schreef Herostratos het volgende:[..]
Linkse pseudo-intellectueel
quote:Och het is maar hoe links je die kunt noemen. Maar dat is off topic
Op dinsdag 30 september 2003 11:02 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Nee, dat linkse tuig van groenfront en dierenbevrijdingsfront is lekker te noemen...
Sizzler, go your gang!
quote:Offtopic idd, maar hij wil de verzorgingsstaat afschaffen, omdat er dan meer solidariteit ontstaat.
Op dinsdag 30 september 2003 11:08 schreef du_ke het volgende:[..]
Och het is maar hoe links je die kunt noemen. Maar dat is off topic
.
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 11:13 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Offtopic idd, maar hij wil de verzorgingsstaat afschaffen, omdat er dan meer solidariteit ontstaat.
quote:Wie is hij?
Op dinsdag 30 september 2003 11:13 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Offtopic idd, maar hij wil de verzorgingsstaat afschaffen, omdat er dan meer solidariteit ontstaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |